Czary ofensywne | 21% - 4 | |||||
Czary wspomagające naszą armię | 36% - 7 | |||||
Czary osłabiające przeciwnika | 26% - 5 | |||||
Zaklęcia podróży | 15% - 3 | |||||
|
No, przekonamy się, co powiecie w tym temacie. Które czary są najlepsze? Ofensywne (zadające obrażenia oraz te w stylu Hipnozy i Trzęsienia Ziemi), wspomagające (Modlitwa, Tarcza, etc.), osłabiające przeciwnika (Osłabienie, Klątwa, itd.), czy Zaklęcia Podróży (np. Lot, Magiczny Portal)? Wypowiem sie później.
Offline
Obywatel
Dałem pusty głos, ponieważ moim zdaniem temat jest bez sensu. Każdy rodzaj czaru jaki rzucimy, zależy od sytuacji. Nie można mówić, że najlepsze są czary podróży bo co z bitwą? Gdyby w temacie chodziło o najlepsze z nich to jeszcze temat byłby logiczny. Ale taki podział jest bez sensu. To tak jakby porównywać, które jednostki są lepsze: strzelające, walczące wręcz, czy te, których zadaniem jest ochrona strzelających.
Offline
Przestępca
Najlepsze sa klątwy - spowolnienie, klątwa, oślepienie, berserk itd. Po klątwach najlepsze są czary na mapie przygody, pole siłowe, potem wspomagacze, a najgorsze ofensywne.
Offline
Rekrut
Ja zaglosowalem na: "czary wspomagajace nasza armie", czyli takie jak na przyklad: Przyspieszenie, Blogoslawienstwo, Modlitwa, Reka Smierci itp.
Offline
Ja także na wspomagacze. Dzieki nim nasze jednostki walczą lepiej.
Na drugim miejscu oczywiście klątwy.
Doktor Schnabel von Rom, to że czegoś nie rozumiesz, nie znaczy, że jest bez sensu. Dogłębnie wkurza mnie jak ktoś mówi, że coś jest bez sensu, a nie wie, o co biega.
Offline
Obywatel
Mathias napisał:
Doktor Schnabel von Rom, to że czegoś nie rozumiesz, nie znaczy, że jest bez sensu. Dogłębnie wkurza mnie jak ktoś mówi, że coś jest bez sensu, a nie wie, o co biega.
Obawiam się, że wiem o co chodzi w tym temacie i uważam go za bezsensowny po pełnym zapoznaniu się z jego treścią. Nie wtrącaj się do mojego rozumowania i nie krytykuj tylko, jeśli coś nie idzie po Twojej myśli. Masz jakieś kompleksy? Wkurza Cię to, że nie uważam tematu administratora za super ważny? Nie chciałbym, by między Nami, nie wiem, pogorszyły się stosunki, ale uważam, że Twój post był wysoce niestosowny.
Offline
I ty mi powiesz, że jesteś wyluzowany? <lol>
Skoro uważasz go za bezsensowny, po prostu go nie rozumiesz. Oświecić cię? Na forum jest dyskusja, co jest w większości przypadków przydatniejsze: wspomagacze czy klątwy. Więc założyłem temat, dodając kilka innych opcji. Masz z tym jakiś problem? Trudno, ale przynajmniej lepiej się zapoznaj z ideologią tematu.
W następnej części na mnie starasz się chyba zrobić wrażenie lepiej doinformowanego i bardziej... hmm... dojrzałego. Więc nawet nie będę tego komentować. Niestosowny? Powiedziałem po prostu prawdę. A że w oczy kole - tak zwykle bywa. Masz coś do dodania: SB lub PW, bo nie chcę robić z mojego forum śmietniska.
Offline
Obywatel
Czary podróży - bo zarówno wzmacniajace jak i odłabiajace są niezbędne, to jednak bez nich na duzych mapach da się grać. Natomiast każdorazowoo jak gram przełomem jest dla mnie zdobycie town portal bądź Dimension door - bez jednego z tych dwóch zaklęć (najlepiej mieć oba) gra na dużych mapach jest potworną dłubaniną.
Offline
Obywatel
Mi najbardziej przydają się czary ofensywne, te osłabiające wroga stosuję rzadko. Czar podróży przydatny jest tylko jeden- Magiczny Portal.
Offline
Generał
Ja tam czasami wole rzucić jakiś czar masowy niż jakiś czar ofensywny,ponieważ takie błogosławieństwo jest lepsze niż deszcz meteorytów czasami.
Offline