Chaos | 40% - 11 | |||||
Ład | 14% - 4 | |||||
Śmierć | 11% - 3 | |||||
Życie | 14% - 4 | |||||
Moc | 3% - 1 | |||||
Natura | 14% - 4 | |||||
|
Najbardziej wypakowany jest Chaos z czarnuchami, one sa nie do zdarcia.
Offline
Generał
Biorąc w myśl zasadę, że miasto jest tak silne jak gracz, to każde jest równe, ale biorąc moje osobiste odczucie chaos z czarnuchami i hydrami wymiata.
Offline
Najlepszym miastem jest Chaos. Ono akurat ma najsilniejsze jednostki w grze, szczególnie Czarny Smok.
Offline
Obywatel
H4 to jedyna część w której lubiłem śmierć, i jest to też najlepszy zamek w tej części.
Nekromacja wampirów jest nieoceniona, do tego trujące pomioty i diabły na które możemy rzucić wampiryzm. Bardzo wiele szkieletów poprzesz "szkieletowanie" chochlików.
Lubię grać też mocą, lecz rozgrywka jest czasem trochę ciężka, lecz satysfakcjonująca.
Offline
Przybysz
Oczywiście że Ład - dlaczego ?
-Tytani w więkoszości odporni na czary magii chaosu i dostają mniejesze obrażenia w walce z jednostkami chaosu
-przyrost naturalny Tytan 2 na tydzien Czarny Smok 1 na tydzien,to o połowe więcej,po kilkunastu tygodniach róbi dużą różnice...
-podstawowa umiejętność Ładu czyli Szlachectwo które zwiększa przyrost naturalny wszystkich jednostek w zamku..
-jeżeli chodzi o jednostki to zdecydowanie uważam że Ład posiada lepsze, nie dość że posiada świetne jednostki w walce wręcz(Tytan,Smoczy Golem,Nagi[zawsze na wysokich moralach,dwa ataki i nie do skontrowania] i ZŁote Golemy w 70% odporni na magie,a jednostki czarujące ? Dżin to już nie będę się rozpisywał,ale po ich ataku z bolta nie ma ani Ifryta ani Zmory...a Madzy ? świetnie trują,jeszcze może lepiej niż Pomioty bo zawsze dużo ich się rekrutuje...
-Magia Chaosu jest mocna ,ale na Hipnoze nie ma lekarstwa,a to jest jeden z najlepszych czarów w całej grze ,jak nie najlepszy...
-Ład o wiele bardziej kompletny zamek,takie moje doświadczenia...:]
Ostatnio edytowany przez pago (2012-08-31 09:44:04)
Offline
Przybysz
1 Ład 2 Śmierć 3 Chaos 4 Natura 5 Życie 6 Moc
Offline
Przybysz
Silniejszym zamkiem od Chaosu jest również bez apelacyjnie Śmierć,krótko mówiąc na ''Wampirzym Dotknięciu" Diabeł czy Biały Smok z Wampirem zjada Czarnego ze wszystkimi innymi jednostkami chaosu w pare sekund...
Ostatnio edytowany przez pago (2012-08-31 10:00:06)
Offline
Generał
Grałem w to kilka lat temu i teraz po pobieżnym obejrzeniu miast jak i jednostek mogę powiedzieć, że nie ma balansu w 4, może jak pogram trochę znów to te przegięcia się zabierają. Dla mnie najlepszy jest chaos, potem moc. Jeden ma zabójcza magię, drugi siłę fizyczną.
Offline
Generał
Rzeczywiście pewne rzeczy wymagają balansu, twórcy naprawili sporo usterek do czasu Winds of War, ale bankructwo nie pozwoliło na więcej. Zapewne podstawowym problemem może być Twierdza. Jej budynkiem specjalnym są zagrody dające ogromną premię do przyrostu, właściwie spamujesz jednostki i tyle. Co z tego że masz czarne smoki jak i tak zostaniesz zasypany chmarą ptaków gromu, i Herkules dupa kiedy wrogów kupa. Są jeszcze drobne niuanse dotyczące magii, bohaterów, cen siedlisk i stworów.
Sprawę załatwia mod Equilibris.
http://equilibris.celestialheavens.com/eng/changes.html
http://www.eq.acidcave.net/czym-jest-eq.php
Offline
Obywatel
Nie patrzcie tylko na sile . Bo jak barbarzynca nie ma zadnej magii to mozna go latwo pooslepiac . W tym wzgledzie natura ma i duzo jednostek i przyzywanie i magie .
Offline