Magia Ognia | 17% - 10 | |||||
Magia Ziemi | 57% - 33 | |||||
Magia Wody | 14% - 8 | |||||
Magia Powietrza | 10% - 6 | |||||
|
ja dałęm pusty głos , dla mnie wszystko jest równe . Ogień bo jest oślepienie . Woda bo jest lodowa strzała. Ziemia bo jest spowolnienie . Powietrze bo jest błyskawica
Offline
Obywatel
Powietrze, bo nie z powodu jakby siły tlyko bo lubię pioruny
Offline
Obywatel
Magia Ziemi , jest moim zdaniem najlepsza. Ma :
- Wskrzeszanie
- Implozja
Potem Magia Powietrza :
- Przyśpieszenie
I chyba to wszystko o tej magii
Następnie Magia Ognikowa :
- OŚLEpienie
- Berserk
Magia Wody:
- Uzdrowienie
- Psalm Mocy
- Dispell w niektórych przypadkach bezcenny
No i to wszystko. To tylko moje skromne, zdanie. Dziekuje.
PozDro PlaceK
Offline
Najlepszą magią jest magia ziemi. Z powodu zaklęć spowolnienia, trzęsienie ziemi i deszcz meteorytów. Nie zapominając o wskrzeszeniu.
Drugie miejsce ma magia wody. Jest to magia wspomagająca.
Jeśli miałbym wybrać dwie dziedziny magii to magię ziemi i wody.
Dlaczego nie wybrałem magii wody. Z powodu istnienia zaklęcia implozja w magii ziemi. To sieje pustkę w oddziałach wroga.
Offline
Obywatel
Najlepsza jest magia ziemi a na poziomie mistrzowskim wymiata Dlaczego? Bo jest implozja , wskrzeszenie, deszcz meteorytów , spowolnienie też się przydaje i w ogóle przypadła mi do gustu
Offline
Obywatel
Ogień. Żywioł skuteczny i silny.
Na drugim miejscu ziemia.
Offline
Ja stawiam na wodę. Świetne wspomagacze. W dalszej części gry czary ofensywne nie są już tak ważne jak defensywne, czy wspomagające. Takie grupowe błogosławieństwo, czy Modlitwa (jak w końcu to nazwać? bo w grze do tego czaru znalazłem 3 nazwy- Modlitwa, Psalm Mocy i Psalm Nocy) to czysta poezja. No cóż, da się je rozproszyć, ale każdy czar się da. Ja wiele bitew wygrałem dzięki tym czarom (zwłaszcza Modlitwa i do tego Loynisem... te +20 do ataku i obrony i Archaniołów... to była dopiero rzeź).
Offline
Obywatel
Oddałem głos na Ziemie ze względu an Portal miast, wskrzeszenie i spowolnienie moje najbardziej ulubione zaklęcia w całej grze
U mnie lista wygląda następująco
M. Ziemi
M.Powietrza(te 4x Wrota wymiarów robi swoje nawet logistyczny bohater wymięka i przyspieszenie
M.Wody i Ognia(choć częściej chyba mi sie przydaje niestety M.Wody
Offline
Obywatel
W czasie gry wciskamy klawisz TAB i i wpisujemy nwcthreeisonospoon-to jest kod na wszystkie czary i mana przydaje sie podczas wali a najbardziej jak walczymy o zamek
Offline