- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Dobre strony Cytadeli http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1009 |
Vercetti - 2009-05-05 21:24:45 |
Proszę Was napiszcie mi o zaletach Cytadeli, chodzi mi o jednostki, magię, bohaterów, taktykę. Gdybyście mogli opisać też to "taktyczne zastosowanie" Hydr Chaosu byłbym bardzo wdzięczny ;) |
Magyar - 2009-05-05 22:01:00 |
Dobre strony Cytadeli: |
Vercetti - 2009-05-05 22:18:23 |
Wymień proszę.
Co w niej jest takiego szczególnego ;>? |
Mathias - 2009-05-05 22:19:30 |
To, co napisał stasek, można by ująć w kilku punktach: |
Magyar - 2009-05-05 22:40:04 |
Proszę bardzo: |
Sauron - 2009-05-05 22:43:31 |
- szybka rozbudowa ( wiwerny można mieć po gnollach i jaszczurach od razu) |
Żywiołak - 2009-05-08 23:01:16 |
Dobre strony hmm... ogólnie przedni zamek, zaskakujący jest fakt, że najtrudniej do tego dojrzeć (podobnie jak z inferno). |
Rozbójnik - 2009-05-09 08:25:42 |
Mix woda + ziemia dobre na inferno? :D Cóż, woda byłaby świetna, ale problem w tym, że ifryty mają tyle samo speeda co up, ważki więc tu przewagi nie ma, sprawa więc zależy od tego, kto atakował. Ziemia wobec haste inferniaka zawsze jest spóźnionym działaniem ;] (pierwszy ifryt czeka, potem ważki, na następnym ifrycie haste, bo gdyby od razu haste to ważka się wcina i po zabawie). |
Zen-Aku - 2009-05-09 11:39:57 |
Dobry, ale w innych miastach są często lepsi od niego.
Kozackich? Mniej więcej są na poziomie troglodytów, tyle że trogów mamy na start więcej... Gnolle nie są silne, a ich dopakowywanie (zwłaszcza, że Drakon nie ma ich jakoś specjalnie dużo na start) mija się z celem, a dowodzenie na start też nie jest najlepsze.
BEZNADZIEJNY bohater. Zaczyna z, pożal się Boże, artylerią, a jako specjal... balista. Koleś jest żałosny i nie ma czego w nim doceniać.
Jego jedynym plusem są bazyliszki na początek, ale czy te kilka bazyliszków zmieni losy gry? Wątpię. Na start żałosna odporność, co też go dyskwalifikuje. |
Rozbójnik - 2009-05-09 12:15:15 |
Świetny na fixy, na randomki słaby wybór. Choć jak powiedzmy gram fortecą, biorę na start Aine i wylosuję Gerwulfa to na pewno nim nie pogardzę :) Ilość gnoli Drakona jest całkiem przyjemna, ale żeby robić z niego maina faktycznie troszkę braknie. |
Sauron - 2009-05-09 12:35:40 |
Jak bym nie mógł w Cytce mieć maina Tazara czy Wystana to bym wziął Alkina. Spec od gorgon, skut. ataku i płatnerstwo na początek, to do słabych go nie zaliczam. |
Żywiołak - 2009-05-09 14:20:07 |
Bez patcha nie opłaca się grać Wystanem, w grę wchodzi tylko Tazar. Nie mamy szans na wygranie vs bastion, loch - nawet z poświęceniem ważek/części wiwern. Także nie zatrzymamy inferno - patch jest kluczowy i lokuje cytkę na równi z resztą zamków. |
Magyar - 2009-05-09 14:44:50 |
Każdy, kto nie docenia Gerwulfa to chyba grać nie umie (wrócę do tego zdania w edicie...). Gerwulf i gnolle maruderzy są kozaccy - dla mnie do niedawna Gnolle Maruderzy byli dziadostwem, do czasu aż nie dostrzegłem ich prawdziwej siły. Dla mnie Gnolle Maruderzy są zaraz po Centaurach Bojowych i Halabardnikach (na równi z Większymi Gremlinami) trzecią najlepszą jednostką pierwszego poziomu. Gerwulfem można bardzo wiele zdziałać i bez obaw można go brać na swojego głównego bohatera. |
Vercetti - 2009-05-09 18:01:20 |
Ale co Ci przyjdzie ze średniej jednostki pierwszego poziomu w dalszej części gry..? Balistyka i Artyleria zapewnią ładny start ale po półtora tygodnia już się nie przyda... |
Zen-Aku - 2009-05-09 19:19:14 |
Bo stać je dokładnie na tyle samo, co szkielety i troglodytów? Pohamuj wreszcie swoją stronniczość, bo te jednostki nie są wybitne (choć naturalnie nie są też słabe), poza tym Drakon nie startuje z wystarczającą ilością gnolli, żeby można było z nim cokolwiek rozsądnego zrobić. Cienki bohater. |
Vercetti - 2009-05-09 23:50:52 |
A co myślicie o magii w Cytadeli? Ja uważam, że nie ma tragedii z powodu tylko 3 poziomów, choć lekki niedosyt pozostaje :P |
Sauron - 2009-05-10 10:37:26 |
Trzeci poziom na ogół wystarczy, na pozostałe potrzeba many, zasobów i takich tam, wojownikom takie coś raczej nie potrzebne, ale nie pogardzam wyższym poziomem ( tak przyjemnie kosić wroga łańcuchem czy implozją hehe). |
Magyar - 2009-05-10 12:35:25 |
Hmmm... Ja powiem tak - w przypadku miast wojowniczych, takich jak Cytadela i Twierdza, wyższe poziomy nie są jakoś bardzo potrzebne. Najważniejsze są w ich przypadku czary wspomagające ich wojownicze armie, takie jak przyspieszenie, ręka śmierci, błogosławieństwo, czy kamienna skóra. Cytadela stawia nie na magię, lecz na armię. Wydaje mi się, że jednym z najważniejszych czarów dla Cytadeli jest zaklęcie 3 poziomu teleport. Twierdzy nie są potrzebne silne czary ofensywne wysokich poziomów, gdyż Twierdza stawia na atak swoich jednostek i jeszcze wspomaganie ich ataku przy pomocy na przykład ręki śmierci. To samo tyczy się Cytadeli, tylko że w tym przypadku nie chodzi o atak, a obronę. Ogólnie wcale nie uważam, ze te tylko trzy poziomy gildii magów jakoś okaleczają Cytadele (bądź Twierdzę), bo tak wcale nie jest. |
Demigorgona - 2009-07-09 14:36:04 |
Ech... Dla mnie miasto jest dobre, z mocną armią, lecz razi ten brak możliwości rozbudowy Gildii do 5 poziomu. |
Sauron - 2009-07-09 18:41:10 |
Na pewno potrzebny jest patch, żeby reptile miały dmg 2-5 i 15 HP, ale nawet bez niego, przy dobrym wykorzystaniu, Cytka bije każde miasto, ale bez uznawanego patcha, na pewno sobie tylko utrudniamy grę. Cytka nie musi mieć 4lvl gildii, ale by się przydał, bo szkoda marnować slota na mądrość, jak tylko będzie 3lvl, chyba, że zdobędziemy inne miasto i sobie dobudujemy. |
Majer - 2009-07-09 21:12:41 |
Zastosowanie hydry hmm no banki wiadomo ale najlepszy trick jest z obrabianiem utopii hydrami + przywoite leczenie albo tarcza i piękna sprawa. |
Bos18 - 2009-10-12 17:46:18 |
w sumie to wazniejsze zalety zostaly juz wyliczone dodalbym jeszcze mozliwosci taktyczne wazki tj blokada strzelcow ruch Cytadeli czestojako pierwszy no i gdymamy fajnego deffa to wazki nie gina nam... no i te hydry tank ktorego osobiscie na zadnego neutrala nie boje sie jakos wystawic a zawsze potrafi zadac porzadny dmg bez strat wlasnych |
Elektra - 2009-10-14 12:54:45 |
Ja myślę, że tylko dobre są gorgony i demi gorgony, bo reszta np. wiwerny dużo kosztuje albo nie opłaca się ich kupować. |
GiBoN - 2009-10-14 19:59:10 |
Jak to nie,no gnoll sredniak,ale np. jaszczury sa chyba najlepszymi strzelakami 2 lvla,wazki czesto daja nam mozliwosc pierwszego ruchu(no chyba,ze inni maja 7lvl'upa)bazylichy sa silne,gorgony-tanki,wiadomo,wiwerny dobrze blokuja strzelcow i zatruwaja,a hydry-brak kontry i atak wokol sie przydaje,dodajac do tego ogolnego deffa miasta to te jednostki sa nie do zdarcia,pozatym jak mozesz mowic,ze sie nie oplaca,skoro chyba tylko twierdza jest ciut tansza,lecz potrzebuje 20 krysztalow na jednookie cioty... |
Bos18 - 2009-10-14 20:48:26 |
I wogole ten deff ktorego zazwyczaj bohater bez dodatkowych budynkow majac 10 lvl ma az 10... Co powaznie wzmacnia wytrzymalosc jednostek...Wiwerny wogole to robi sie 1 dnia i idzie sie expic wiec one sa bardzo przydatne |
jeddite - 2009-11-01 11:20:18 |
Dla mnie jest tak |
Viewer - 2009-11-01 11:25:00 |
Andra? :O |
Demigorgona - 2009-11-08 17:04:15 |
Viewer, nie stawiaj tak sprawy, że wiedźmy to dno. |
Sauron - 2009-11-08 17:29:32 |
Gdyby gra toczyła się na morzu to bym wziął Voy + Tazara/ Wystana. Na morzu to wszystkich by gromiła dużą ilością ruchu, dowoziła wojska dla lepszego w walce Tazara/ Wystana. |
Viewer - 2009-11-08 19:09:33 |
Alamar ma prócz Mądrości jeszcze Naukę Czarów (dno), a Jeddite tylko Mądrość [zaaw.] ;) Więc Jeddite jest lepszy, bo ma jakby slot więcej [Nauka Czarów? .. o.O] |
altaeir - 2009-11-08 19:15:17 |
Nauka czarów jet dobra, nie dość że nie musisz iśc do kapliczki na 2 koniec mapy po haste, to możesz wyciagnąć np. deszcz meteorytów od bolka pobocznego, łańcuch piorunów, modlitwę. Mało? Co prawda skill genialny dla pobocznego, dla maina od biedy może być, ale jak nie ma bolków ze specem takich czarów jest to zapychcz slota, dlatego taka Neelka jest ryzykowna. Alamara lubię bo dzieki niemu kiedyś nauczyłem się łancucha piorunów od Solmyra i wygrałem grę z Majerem, a miałem 2, 5lvl gildie w confie i rampie gdzie był sam syf. |
Baron - 2010-04-29 18:15:39 |
Generalnie Cytadele latwo się rozbudowuje bo z ekstremalnych wymogow to ma tylko Wiwerny z duza iloscia drewna. |
Xeno - 2010-04-29 18:37:05 |
Wszystko ładnie i pięknie, ale w rzeczywistości nie zawsze tak jest. Zamków się nie atakuje więc fosa i budynki zniekształcające przydatność zamku są zbędne. |
Rufus42 - 2010-07-16 20:49:36 |
Jest mocna w obronie. |
Baron - 2011-09-20 21:56:04 |
Glownym atutem cytadeli sa gorgony ! Mozna z niezbyt wielka armia kosic nawet blekitne smoki co jest niemozliwe w innych armiach ! Swietne sa Hydy z atakiem naokolo ... Inne jednostki juz tak sie nie wyrozniaja . Mocna strona jest obrona . Jesli jestes narazony na ataki to przeciwnik tak szybko nie wygra . |
Xeno - 2011-09-20 22:33:09 |
Minusy to szybkość i atak. Reszta w plusach. |