- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Magia ziemi http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=106 |
lordpiorunow - 2007-03-25 16:47:08 |
Zaczynamy |
Mathias - 2007-04-12 13:54:35 |
A moim zdaniem jest jedną z gorszych. Plusami są Kamienna Skóra i Tarcza. Ale jest jakaś taka dziwna. Nie lubię jej. |
cyrkiel - 2007-05-04 22:31:05 |
W magii ziemi jest najlepszy czar w grze "Magiczny portal". Implozja, wskrzeszenie, spowolnienie na eskpercie też jest super. |
Mathias - 2007-05-05 19:44:15 |
Magiczny Portal nie podoba mi się, gdyż nie zawsze działa tajk, jak xchcemy. Implozja=extra! Wskrzeszenie, spowolnienie = też dobre. |
cyrkiel - 2007-05-13 16:55:13 |
Chyba najlepsza magia. Wiele dobrych czarów: Kamienna skóra, spowolnienie, tarcza, antymagia, fala śmierci, deszcz meteorytów, wskrzeszenie, implozja. Magiczny portal to najlepszy czar w grze, ale dopiero jak masz magię ziemii na poziomie zaawansowanym i możesz przenieść się do dowolnego zamku. Jest najlepszy z tego względu że gdy jesteś swoim heroesem daleko od zamku i nie masz w nim armii a komputer zbliża sie do niego to hop do zamku i lejesz go. |
matej64 - 2007-09-22 17:52:52 |
jedyne co to dobra to implozja i trochę tarcza a reszta do d... |
Macielug - 2008-10-19 11:43:31 |
Tak, magia ziemi może nie najlepsza, ale przydatna. bardzo przydatne "Trzęsienie ziemi". |
Magyar - 2008-10-19 13:43:04 |
Wskrzeszenie to jeden z lepszych czarów w grze. |
Zen-Aku - 2009-05-01 11:13:23 |
Zdecydowanie najlepsza magia w grze. Nigdzie nie ma lepszych czarów (wyjątkiem może być tylko przyspieszenie z magii powietrza), a z magią ziemi może konkurować tylko jedna - oczywiście powietrze. Spowolnienie jest potężne, można powiedzieć, że jest to najlepszy czar w grze, kamienna skóra zwiększa obronę naszym wojskom o 6 punktów, co przez długi okres gry ma duże znaczenie. Jak się komuś ten czar nie spodoba, to jest jeszcze tarcza, przez którą nasze wojska otrzymują o 30% (!) obrażeń mniej, co oznacza, że archanioł normalnie zadałby 50 dmg, a jednostce z tarczą zada tylko 35 obrażeń (pominąłem tu atak i obronę jednostek, ale załóżmy, że były identyczne). Ożywienie jest niezastąpione dla Nekro, fala śmierci też temu miastu może się przydać. Antymagia jest świetna, wystarczy wyobrazić sobie ten czar, po którym można rzucić nawet armageddon - nic z innej magii nie daje takich możliwości. Pole siłowe może zapewnić nam wygraną - strzelcy w rogu, obok pole siłowe i jesteśmy niepokonani - dopóki oczywiście wystarczy many. Świetnie też łata dziury w murze zamku. Wskrzeszenie jest bardzo dobre, a przygnębienie może zredukować całe morale u wroga. Miejski portal zapewnia nam praktycznie wygraną, nie ma to jak wrócić spokojnie do miasta, gdy wróg liczy na łatwe jego przejęcie. Implozja jest najlepszym czarem ofensywnym w grze. |
Mathias - 2009-05-01 11:30:05 |
A ja wcale tak nie uważam. M. Ziemi nie jest najlepsza. Implozja to czar, który mamy dopiero na 5. poz. I wcale nie jest najlepszym czarem of. w grze: takim jest łańcuch piorunów. Spowolnienie na pewno nie jest najlepszym zaklęciem w grze - najlepszym jest modlitwa (a chociażby takie Przyspieszenie daje właściwie to samo). Antymagia na pewno nie daje możliwości rzucenia armagedonu bez strat własnych - nie wiem, skąd ci to do głowy przyszło. |
Zen-Aku - 2009-05-01 13:22:06 |
Oczywiście, że daje. Możesz mieć nawet jednego impa, na którego rzucisz antymagię na ekspercie, po czym armageddon - impowi nic się nie stanie, a wróg będzie na kolanach.
Którym możesz sam oberwać i który zadaje mniejsze obrażenia? Na pewno nie.
Jest. Dzięki temu zaklęciu rozwalasz neutrale bez strat, a w FB utrata inicjatywy u wroga jest decydująca. Jedynie przyspieszenie może w podobnym stopniu decydować o losie walk, a jak wiadomo jest to magia powietrza - jedyna dorównująca magii ziemi w pewnych kwestiach.
Przyspieszenie i spowolnienie są lepsze, także klątwa i błogosławieństwo takie są. Lepszy jest też berserk (fajnie, jak tłuką się Twoje jednostki z modlitwą?). Już nie mówię, że spowolnienie praktycznie niweluje efekt modlitwy w aspekcie szybkości, tak, może i zostały Ci polepszone staty, ale praktycznie wyjdzie na to samo, co normalnie, gdy moje jednostki będą miały na sobie tarczę.
Jest dużo lepszych czarów, niż ten.
Dzięki któremu na 90% mamy wygraną grę.
Najlepsza, żadna inna nie daje aż takiej przewagi nad wrogiem. Powietrze też jest potężne, jednak nieznacznie ziemi ustępuje, ogień średni, woda słaba. |
Mathias - 2009-05-01 17:38:42 |
Tylko że Antymagia chroni tylko przed czarami poz. 1-3. |
Magyar - 2009-05-01 17:55:41 |
Moje zdanie jest takie same - Magia ziemi najlepsza nie jest - lepsze sa magie z kanonow Wody i Powietrza. Wcale takze nie uwazam, ze Magia Ognia jest gorsza (bo nie jest) od Magii Ziemi, bo am atkze takei czary jak Reka Smierci, Klatwa, Oslepienie, Berserk... Dla mnei magia Ziemi jest na rowni z Magia Ognia, czyli na miejscu 3 (ex equo). |
Rozbójnik - 2009-05-01 18:02:18 |
Spowolnienie to najlepszy czar na mapie przygody, natomiast w FB ziemia to najgorszy ze wszystkich żywiołów. Tak więc wybierając magię ziemi musimy zdobyć przewagę przed bitwą, w bo w jej trakcie ziemia to chyba najgorsza z magii. |
Doktor Schnabel von Rom - 2009-05-01 19:29:16 |
Magia Ziemi jest moją ulubioną i najlepszą w grze. Czary dające sporą przewagę, jeszcze na mistrzowskim poziomie dają najsilniejszy zestaw.
Spowolnienie to nie czar na mapie przygody, z tych najlepszy jest Miejski Portal. Możliwość spowolnienia przeciwników, jest bardzo ważna podczas każdej potyczki a co już dopiero w FB... Więc Spowolnienie jest zdecydowania jednym z najlepszych i najbardziej użytecznych czarów całej grze. Ziemia jest najużyteczniejszą magią trakcie bitwy i na mapie przygody. Świadczą o tym czary chociażby takie jak: Wspomniane nieraz wyżej już Spowolnienie; Miejski Portal; Implozja; Tarcza; Kamienna Skóra; Anty-magia; Wskrzeszenie oraz Trzęsienie Ziemi. |
altaeir - 2009-06-03 21:33:13 |
Najlepsza magia do walki z neutralami,w FB nie tak przydatna chociaż posiada dobre czary,głównie dlatego że czasami można pobawić się w ruchome piaski,slow,tarczę,kamienne skórę,wskrzeszanie,ożywianie(nekro),implozja,przywołanie ziemniaków.Ostatnie czary są świetne,ale potrzeba mądrośći,a żeby miały dużą efektywność potrzeba maga :/ Generalnie przydaje się(przynajmniej mi),gdy mam przewagę strzelecką nad żywym przeciwnikiem,czyli np. mam tower,a przeciwnik zamek itd. |
I.M.P.R - 2009-06-11 11:05:53 |
Według mnie ten typ magii jest najlepsza jeżeli zaczynamy grać Lochami (w gildii magów przeważa magia ziemi). Bardzo dobre jest wskrzeszenie, ożywienie, trzęsienie ziemi i miejski portal. |
OldSkull - 2009-06-14 20:09:57 |
Zdecydowanie najlepsza magia - spróbujcie zagrać na mapie L albo XL (najlepiej z podziemiami) i jej nie brać. Town portal jest jednym z najlepszych zaklęć. Spowolnienie jest najlepszym zaklęciem, gdyż występuje ono bardzo często (czego nie można powiedzieć o prayerze), zwykle jeśli nie będzie w pierwszym mieście, to jest już w drugim. Ew. w zamkach o mniejszej szansie dopiero w 3. Podobnie stone skin i shield. |
Demigorgona - 2009-07-09 11:47:02 |
Zawsze rozwijam do Eksperta, bo moze się trafić Magiczny Portal. ;) |