- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Co was denerwuje w zamkach? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=113 |
lordpiorunow - 2007-03-26 10:02:02 |
Co was tam denerwuje |
Mathias - 2007-03-30 09:14:42 |
A mnie, że jak się czasem strzela w mur, to nic się nie dzieje. No niby ochrona, ale czy normalny mur by wytrzymał? |
Anael - 2007-04-11 02:05:58 |
Wytrzymał by... Jestem studentem historii i wierz mi te mury mogły mieć nawet 4m grubości... |
Mathias - 2007-04-11 10:56:12 |
Naprawdę? To ciekawe. |
PlaceK - 2007-11-14 00:17:28 |
Taa... Jak np. taki fort można postawić w jeden dzień. Troche chore :D |
Mathias - 2007-11-17 16:56:14 |
no, macie rację, to jest mądre jak dziecko neło :D |
Asiņains - 2007-11-17 20:35:22 |
wiem... ja mam zawsze tak: zaczyna sie mapa ja mam 1 jednostke pierwszego poziomu, a wróg ma 15 z pierwszego 10 z drugiego i 5 z trzeciego :/ to chore |
Magyar - 2008-10-15 17:15:42 |
Wlasnie, lepiej by bylo gdyby mozna budowac kilka rzeczy w jednym dniu, nie jedna. |
Macielug - 2008-10-15 17:29:17 |
Mnie denerwuje również to że budynek powstaje tak jakby...magicznie, i jeszcze ten odgłos przy budowaniu strasznie dziwny. |
Magyar - 2008-10-15 17:48:08 |
No tak, przeciez ktos powiniem budowac anie tak od juz klik i juz stoi budynek, racja dziwne. |
Macielug - 2008-10-15 21:43:50 |
Racja,(muszę się zgodzić :)) komputer ma łatwiej, ale prawie nigdy nie kupuje siedlisk 7 poz. tylko wszystko ulepsza. ;) |
Magyar - 2008-10-16 17:03:23 |
No tak, ale wogule z komputerem latwiej jest grac niz z czlowiekiem, bo z reguly ruchy komputera da sie przewidziec, a czlowieka juz nie. |
Baron - 2010-11-24 14:55:03 |
Wiezyczki strzelaja bez sensu.Uwazam ze skoro sie bronie bohaterem czy kapitanem to powinien on kierowac ostrzalem. |
GiBoN - 2011-02-05 11:49:36 |
Z tego co pamiętam to jak ma się balistykę, lub łuk strzelca to możesz nimi kierować. Mnie denerwowało zawsze, że taki pikinier był wielkości smoka. Swoją drogą smoki powinny powstrzymywać kontrę, bo przecież atakują z półdystansu... a w miastach to, że miasta rozbudowuje się zbyt podobnie... |
Mathias - 2011-02-05 13:03:18 |
Nie Balistykę, tylko Artylerię. Z nią możemy kierować wieżami.
Ta gra jest generalnie dosyć schematyczna. |
GiBoN - 2011-02-05 16:13:17 |
Nie chodzi o schematyczność, np. zamek odbiega od reszty, tam są dwie drogi rozbudowy- w anioły, lub kawalerię, jest to jedyne miasto z taką dziwaczną formą rozbudowy, inne mają tak ustawione wymagania, że w ciemno można budować. |
Mathias - 2011-02-06 10:54:40 |
Zamek wymaga po prostu ogrania, żeby wiedzieć, jak go rozbudować. Faktycznie, inne miasta mają łatwiejszą drogę rozbudowy, właśnie mi uświadomiłeś, że tylko w Zamku trzeba tak się "głowić" :p. |
Deferdus - 2011-02-06 11:37:45 |
W zamku jest taka dziwna sprawa, żeby zbudować siedlisko jednostek 3 poziomu (gryfy) to trzeba zbudować najpierw siedlisko jednostek 4 poziomu (zbrojni) którzy są silniejsi. Denerwuje mnie to okropnie. |
Mathias - 2011-02-06 13:25:32 |
Faktycznie, trochę to dziwne, tylko powiedz, co w tym denerwującego? |
GiBoN - 2011-02-06 14:47:44 |
Dla mnie nic, bo gryfy idą na drugi plan, pierwszy cel, to przy bogatej grze anioł, przy biednej kawaleria, jak się da to z zamkiem żeby expić w 2. tygodniu. |
Mathias - 2011-02-06 17:46:29 |
Dokładnie. Gryfy to jednostki drugorzędne. Można z nimi spokojnie poczekać do 2. tygodnia. |
GiBoN - 2011-02-06 20:19:58 |
Mnie denerwuje to, że budowa smoków trwa najdłużej buduje się smoki. Swoją drogą kto wymyślił, że do budowy siedliska istot odpornych na magię trzeba budować gildię magów? To mi pasuje raczej do aniołów, czy fenixów... |
Deferdus - 2011-02-06 21:35:33 |
Nie pomyślałeś nigdy GiBoNie, że smoki są magicznymi stworzeniami, i dlatego potrzeba do nich gildie magów. I mnie (co do tego zamku z gryfami ) to nie denerwuje po prostu nie miałem innego słowa do użycia. To jest po prostu dziwne. |
Sauron - 2011-02-06 21:59:10 |
No niby tak, ale z kolei czarodziejskie smoki są neutralne i się je rekrutowało na mapie świata bodajże. :D |
GiBoN - 2011-02-06 23:00:27 |
Smoki nie są magicznymi stworzeniami, w niektórych źródłach, czy grach są o tym wzmianki, ale oryginalne smoki były uważane za stworzenia naturalnego pochodzenia. Zresztą one się rodzą i to z jaj, nie są przywoływane, jak np. żywiołaki. |
Mathias - 2011-02-07 17:44:15 |
Smoki to jak najbardziej zwierzęta, tak jak pies, kot, mysz czy człowiek. I tak jak inne dzieli się na różne rasy. Kilka ma jednak parę wspólnych rzeczy wspólnych z magią: Upiorny jest OFIARĄ magii, Czarodziejski POTRAFI ich używać. Jedynym smokiem, który POWSTAŁ dzięki magii, jest Kryształowy. Myślę, GiBoN, że jedynym wytłumaczeniem, że przed ich utworzeniem wymagana jest Gildia, może być to, że dzięki czarom ludzie mogą smoki okiełznać, nauczyć je hodować. Być może w Gildii Magów poza zwojami zaklęć znajduje się także Bestiariusz? |
Lowcakur - 2011-02-07 18:07:57 |
Mozliwe... Mozliwe jest takze to, iz magia przyciaga smoki, ktoreprzylatuja do zamku. Albo, gildia magow jest potrzebna po to, aby rzucic na smoki zaklecia ochrony przed magia. |
GiBoN - 2011-02-07 18:16:03 |
Smoki mają wrodzoną odporność na magię. Co do tego, że może je przyciągać jeszcze mogę się zgodzić, tak, czy siak w moim mniemaniu to błąd twórców. |
Sauron - 2011-02-07 22:56:36 |
Drakolicz z kolei zawarł pakt ze śmiercią, jest liszem w wersji smoczej. Nie wiadomo jak mogły się w swoją nieumarłą formę zmienić. Możliwa jest pomoc jakiegoś nekromanty, albo nieumarły smok wykazuje predyspozycje magiczne. |
Mathias - 2011-02-08 15:06:56 |
Najprawdopodobniej twórcy po prostu nie znali się na smokach, traktując je jak inne jednostki. Stąd wynika wiele niedociągnięć fabularnych związanych z tymi stworzeniami. Cóż, nam pozostaje tylko znajdować jakieś sensowne wytłumaczenia i powiązania. Co do Drakolicza, to mamy dowód na to, iż smoki to nie są słudzy ludzi, tylko posiadają własną wolę. A żeby pozyskać je do swojej armii, miasta muszą nauczyć się z nimi obchodzić. To by mogło potwierdzać moją teorię o bestiariuszu w Gildii. |
GiBoN - 2011-02-08 18:00:10 |
Gdzie jest ta informacja, że drakolicze zamieniły się w nieumarłych z własnej woli i tą wolę później posiadały? |
Mathias - 2011-02-08 19:29:49 |
Opis Drakolicza z Kwasowej Groty: |
GiBoN - 2011-02-08 20:37:40 |
A chodzi wam o wogowego drakolicza xP. W mojej poprzedniej wersji heroesa( tej dawnej) kościany smok nazywał się drakolicz... |
Mathias - 2011-02-08 20:53:06 |
Trochę to skomplikowane, koniec końców każdy miał swoje racje na temat Drakolicza :). |
Frezen - 2011-07-10 13:05:48 |
Denerwujące jest tez to że jak jednostki dochodzą do siebie to dopiero wtedy się odwracają aby uderzyć jak by nie mogły od razu po kliknięciu. |
Baron - 2011-07-24 17:28:44 |
Poza tym wada jest ze nie ma rownoczesnych obrazen czyli jak uderzasz i oddzila wroga pada to nie ma kontrataku w h IV to poprawili... Denerwuje tez obchodzenie mlynow i wiatrakow na co traci sie czas w hIV tez to poprawili... |
Mathias - 2011-07-24 17:51:48 |
Chodzi Ci o to, że jednostki, które zginęły miałyby zrobić kontrę? W jaki sposób?
Nie znam za bardzo HIV, mógłbyś powiedzieć, w jaki sposób to "poprawiono"?
Popieram całkowicie, jak zresztą wielu innych zapewne. |
Baron - 2011-07-25 14:32:03 |
Chodzi o taki absurd ze te kto atakuje moze calkowicie zalatwic wroga jednym ciosem i nie ponosi zadnych strat... To absurd bo kazda walka przynosi straty... |
GiBoN - 2011-07-25 17:09:53 |
To głupota, gdybym podszedł do Ciebie od tyłu i wbił nóż w plecy to czy odwrócił byś się i sprzedał mi serię ciosów? |
Xeno - 2011-07-25 22:04:04 |
Popieram Gibona. W tej kwestii HIV jest lipne. |
Mathias - 2011-07-25 22:30:13 |
GiBoN jak zwykle najtrafniejszy argument zaklepał, ja dodam jeszcze, że ta gra to takie rozbudowane szachy, a w szachach przecież nie traci się pionków w chwili zbijania innych. Nie wymagajmy aż tak wiele realizmu. A co do H4, to nie jestem w stanie ocenić tamtej koncepcji, gdyż mało grałem w tamtą część. |
Baron - 2011-07-26 11:11:46 |
To nie jest zabawa w mordercow tylko bitwa ... Nie walczysz 1 na 1 tylko np. 300 na 100 ... Jesli 300 zadaje jeden cios i pada 100 to jest absurd... Tak bitwa nie wyglada... |
Xeno - 2011-07-26 12:35:59 |
Gdyby tak było to gra multi straciłaby sens, gdyż przejście mapy M trwać 3/4 godziny trwałaby 7! |
Mathias - 2011-07-26 12:44:27 |
To też mówię Ci, że to jest jak w szachach. Mnie z kolei to się właśnie podoba, bo lubię szachy :). |
GiBoN - 2011-07-26 15:17:34 |
Jeżeli oddział jest silniejszy i liczniejszy to może zabić wroga i nie stracić nawet żołnierza. Jeżeli chcesz realizmu to zależnie od jednostki dostałaby, lub nie, smok 20m nad ziemią nie powinien dostawać nawet kontry od krzyżowca, a wampiry nie powinny ginąć od zwykłej stali. Jeżeli chcesz realizm kup simsy, a i tam jest pełno niedociągnięć (wsadź kogoś do baseny i zabierz drabinę :twisted:) |
Olórin - 2011-07-26 15:23:01 |
Jedyne co może denerwować to rzeczy, które są przydatne, gdy nie my gramy danym miastem, a przeciwnik :) |
Mathias - 2011-07-26 17:20:20 |
Olórinie, to się nazywa ironia losu :) |
Deferdus - 2011-07-26 18:06:38 |
Zgodzę się z tym. WŻ można jeszcze nazwać kpiną z Herosów. Grafika trójki jest... jak by to powiedzieć. Dla mężczyzn ;) , oczywiście to tylko takie porównanie. A WŻ jest cukierkowe! Takie dziecinne! Nie mogę na nie patrzeć! Mam nadzieję, że powstanie nieoficjalny dodatek, który zamieni WŻ na inne miasto. I to by była wymiana :D ! |
Olórin - 2011-07-26 18:11:54 |
Mathias... Ironia losu to to co się właśnie dzieje u mnie w pracy. |
Mathias - 2011-07-26 18:13:31 |
WŻ zostało zrobione w stylu "pożal się Boże". Dobrze, że chociaż ma świetne jednostki i bohaterów. |
Deferdus - 2011-07-26 18:22:11 |
WŻ robili na szybko, żeby zamienić Forge na inne. Myślę, że Forge miało lepszą grafikę niż wrota żywiołów :/ . |
Xeno - 2011-07-26 21:15:07 |
Hmm WŻ wygląda jak wygląda gdyż zamieszkują ją żywiołaki żyjące w innych wymiarach w spokoju i harmonii i dlatego ma taki a nie inny baśniowy wygląd. |
Baron - 2011-08-15 16:43:08 |
Musze przyznac ze nie rozumiem nienawisci do Wrot Zywiolow . Jest to ladna grafika i znakomita koncepcja miasta zywiolow ... |
Mathias - 2011-08-15 20:13:33 |
Pojedyncze elementy może i nie są najgorsze, ale całość się kompletnie nie komponuje. Dobrym porównaniem jest Heroes 1 i tamtejsza Gildia Magów, która nijak pasuje do pozostałych budynków. |
GiBoN - 2011-08-16 20:41:16 |
Gdyby Baron miał ocenić inferno pewnie byłoby pełne obrzydliwości ^^. WŻ jako całość wygląda jak zlepek wycinanek z różnych obrazów, wygląda o wiele gorzej jako całość od reszty... |
Mathias - 2011-08-16 20:44:47 |
A co dopiero Nekropolia ^^. |
GiBoN - 2011-08-16 21:18:22 |
Nieład artystyczny, świeże spojrzenie... |
Mathias - 2011-08-16 21:26:42 |
Po prostu je robili dla potrzeb finansowych, tylko się nie postarali o grafę. |
Xeno - 2011-08-16 23:19:56 |
A mi tam nie przeszkadza ich wygląd, ważne, że pięknie się nimi łoi tyłek. |
Olórin - 2011-09-23 19:44:33 |
Mnie w zamkach najbardziej przeszkadzają ich mocne strony, gdy walczę przeciwko nim :) |
GiBoN - 2011-09-26 15:32:30 |
Oczywiste stwierdzenie i przy okazji trochę spam, już nie miałeś czego napisać?;) Mnie jak byłem młodszy zawsze denerwowało to, że np. zakładając artefakt nie widzieliśmy go na bohaterze na mapie, lub ich uproszczone, nierzadko niezgodne z portretami modele ;). |