- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Loch http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=132 |
lordpiorunow - 2007-03-30 18:40:55 |
Dyskusja o Lochach |
Baron - 2007-04-03 15:59:43 |
Bardzo mocne miasto.W scislej czolowce! |
Mathias - 2007-04-04 08:35:15 |
Miasto średnie tzn. nienajlepsze i nienajgorsze. Plusami są Czarne Smoki i Minotaury, które myślę są jednymi z najlepszych jednostek swojego poziomu. Minusami są cena i trylodyci, którzy zwykle mi służą za mięso armatnie. Obserwatoray, Harpie, Mantikory i Meduzy to jednostki dobre, średnie. Czasami nim gram, czasami nie. ZXależy jaki mam humor :P |
lordpiorunow - 2007-05-21 15:07:59 |
4k troglodytow rozwalaja sporo a bohaterowie |
Point - 2007-05-21 15:19:51 |
Ojojoj gratka dla mnie. Mówicie tu o moim ulubionym zamku. Kocham Lochy i w szczególności Czarne Smoki, które wymiatają. Z minkami, meduzami i oczkami łatwo podbić dużo zamków. |
Mathias - 2007-05-22 08:16:10 |
Jednak trzeba przyznać, że jest taki dosyć drogi. Ja gdy się w nim zabudowuję, zawsze mam jakąś przerwę z powodu braku CASH. |
matej64 - 2007-09-09 12:48:13 |
Mi sie podoba ten zamek z powodu Smoków lubie zamki ze smokami 2 jednostki strzelające |
Zen-Aku - 2008-08-30 13:43:28 |
Jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) zamek w grze. Nie mam pojęcia dlaczego staje się ofiarą ataków pt. "Loch jest "słaby"", ale wiem jedno - ci, którzy to mówią nie znają się na grze i nie znają potęgi tego miasta, którą najlepiej widać w potężnych minotaurach i czarnych smokach. Nie ma słabych jednostek, jedynie chimera jest średnia, ale przynajmniej lata, no i troglodyci są średni, ale od czego jest Shakti. Cena dość wysoka, choć w Zamku i Fortecy jest wyższa, bohaterowie najlepsi w grze. |
Nerevan - 2008-09-19 19:45:56 |
Uuu, pierwszy raz słyszę, że ktoś takie stwierdzenie powiedział ;) . Wydawało mi się, że wszem i wobec mówi się, że Loch jest bardzo silny... Ogólnie jest to jedno z moich najbardziej ulubionych miast (kiedyś najulubieńsze), ale trochę mi się "przejadło" :p . |
Zen-Aku - 2008-09-19 20:17:29 |
Często spotykałem się z takimi osobami, które na pewno nie grały tym miastem i stwierdzały, że jest ono "słabe". ;) Całe szczęście, że duża większość zna siłę Lochu. |
Asiņains - 2008-09-19 20:29:55 |
Lochy mają bardzo dobre jednostki + wir magi :) najlepsze smoki i dobre morale |
Kuruthaur - 2008-09-20 11:21:59 |
I według mnie to najlepszy zamek , Gunnar(ze swoja logistyką jest niezrównany), Deemer -zaczynając grę tymi bohaterami mamy gwarantowany sukces :) |
Magyar - 2008-09-20 11:43:24 |
Ja do Lochu nic nie mam, bo to jest (podobno)jedno z lepszych miast w grze, ja tak nie uwazam i osobiscie to wole inne miasta..... |
Eleazar - 2008-12-21 11:46:43 |
Loch jest bodajże najlepszym miastem zaraz po Zamku. Lochem gram dosyć często, nie licząc Inferno i Bastionu. Dobre w Lochu są jednostki, jak już ktoś powiedział, uniwersalne, strzelające, latające, zarówno do obrony i ataku. Akademia Wojny i Wir Magii są dobrymi plusami dla początkujących. |
Magyar - 2009-01-10 15:41:13 |
Ostatnimi czasy coraz czesciej pogrywam Lochami i musze stwierdzic, ze (pomimo tego, ze nie przepadam za tym miastem bo jest "zle") jest to bardzo dobre miasto - najlepsze z tych "zlych". |
Dreader - 2009-01-10 21:43:20 |
Najlepsze miasto w grze: najlepsi bohaterowie, najlepsze jednostki, najlepsze budowle specjalne, najlepszy wygląd i najlepszy klimat. Trzeba coś dodawać jeszcze? |
Mathias - 2009-01-12 19:17:50 |
Cóż. Po latach treningu przekonałem się do tego miasta. Jest jednym z najlepszym w grze. Trochę o jednostkach: |
Eleazar - 2009-01-13 16:02:34 |
Salamander, najlepszym miastem w grze jest Zamek - ogólnie rzecz biorą statystyki... xD |
Mathias - 2009-01-13 19:34:32 |
Hirador: |
Magyar - 2009-01-13 21:09:46 |
No tak, ta potega Fortecy w baaardzo wielkim stopniu zalezy, od magii tego miasta ;) i w walce z taka Forteca, to Czarne Smoki sa bezkarne. |
Eleazar - 2009-01-14 15:57:32 |
Fotreca vs. Loch to zdecydowanie wygra Loch! Główny budynek specjalny w Fortecy to Biblioteka, a ona dodaje czary do Gildii. W Lochach za to, jest Wir Magii i Akademia Wojny, wiec o wiele lepsze i dlatego, że Forteca jest miastem "magii" daje to ogromny minus, patrząc na Czarne Smoki. |
Rozbójnik - 2009-03-07 21:11:26 |
Mam pytanie do fanów lochu: jak radzicie sobie z masową klątwą, gdy gracie tym zamkiem. |
Drago - 2009-03-07 22:45:22 |
A co to za głupie pytanie? Klątwę można zdjąć: rozproszeniem i uleczeniem, można ją też odwrócić błogosławieństwem. Nieważne jakim miastem gramy, wystarczy mieć wspomniane czary. A na smoka i tak klątwy nie rzucisz... |
Rozbójnik - 2009-03-07 23:12:13 |
Nie zrozumiałem Twojej wypowiedzi.. napisałem: "gdy gracie tym zamkiem" a nie dowolnym. Widziałeś kiedyś bohatera Lochu (bądź Twierdzy), który otrzymał magię wody? (poza przypadkami chatek, uniwersytetu i monków) |
Mathias - 2009-03-07 23:16:18 |
No, Rozbójnik, świetny cios ;]. Nigdy bym nie wpadł na coś tak oczywistego :). Bohaterowie Lochu nigdy nie dostają magii wody ;]. Nie zwróciłem na to uwagi. W efekcie pozbawia to ich tak pożytecznych czarów jak Uleczenie czy Rozproszenie. A to znowu rodzi problem wrażliwości na klątwę ^^ |
Majer - 2009-03-07 23:35:33 |
Klątwa przez wielu nie doceniana ale na takiej arenie czy nawet w zwyklej grze dziala cuda. Fakt ciezko ja dosttaxc no ale jak juz wpadnie to jest fajnie. |
Drago - 2009-03-07 23:40:48 |
Widziałem. Czarnoksiężnika. Rozumiem, że najczęściej gra się władcami, ale można też wziąć czarnoksiężnika i wtedy można jak najbardziej mieć magię wody. W twierdzy mag bitewny również może wodę dostać. Więc proszę nie wprowadzać w błąd, z łaski swojej... |
Rozbójnik - 2009-03-08 10:11:16 |
Czy w ciemno weźmiesz czarnoksiężnika, który jest o klasę gorszy od władcy, tylko dlatego, że przeciwnik potencjalnie może mieć klątwę? Wątpię. Mówiąc nawiasem, to też nie rozwiązanie, widząc, że przeciwnik gra czarnoksiężnikiem, wystarczy zagrać na haste, przy dennych statach maga, szybka bitwa w zwarciu to natychmiastowa śmierć maga :) |
Drago - 2009-03-08 16:53:42 |
A dlaczego nie? Np. Jeddite jest świetnym magiem, przy wybudowanym wirze praktycznie armia nie ponosi strat...
Ciekawe jak, skoro chimera jest bardzo szybka (zakładając, że są poziomy 1-6) i tylko ifryt może ją uprzedzić w podziemiach, smok do wolnych też nie należy. Nie można nigdy zakładać, że na pewno uda się rzucić haste. Poza tym przykład z haste był perfidny, bo pytanie padło o klątwę, po czym skłamałeś, że bohaterowie lochu nie mogą mieć magii wody...
To jest "duży" rozrzut? N/c...
To też mały rozrzut...
Ale oczywiście nie wspomnisz, że są to NAJLEPSZE obrażenia na 5 poziomie i minotaur na klątwie zada więcej obrażeń, niż kapłan na błogosławieństwie... |
Rozbójnik - 2009-03-08 17:24:10 |
Najpierw liczymymy, potem piszemy ;] Minos na mass klątwie, zada mniejsze dmg niż kapłan bez błogosławieństwa :) |
Drago - 2009-03-08 18:36:58 |
No właśnie:
2 pkt. dmg to malutki rozrzut...
Głupie tłumaczenie... |
Rozbójnik - 2009-03-08 18:55:54 |
Tak, minotaur jest lepszy od kapłana, nigdzie nie pisałem, że jest inaczej, ale na masowej klątwie zadaje mniej obażeń niż kapłan bez czarów na sobie. Jeśli odległość jest duża, to kapłan zadaje 2razy mniej, ale minos nie zadaje nic, więc zakładam że obie biją normalnie. A ile? No żeby to policzyć, to jeszcze trzeba wiedzieć jak działa klątwa, a nie pisać bzdury.. :) |
Masterangello_WA - 2009-03-12 10:57:11 |
Jeśli chodzi o grę on line (template ballance) to lochy są w miarę dobrym zamkiem.Bohater zawsze Shakti.od razu mamy od niego od 30-40(rzadko)70-80 (najczęściej)lub 100-110(najrzadziej) trogi na start.Jeszcze dodamy do tego trogle z zamku(na ballance z 2 zamków) i z 2giego boha to wychodzi niezła liczba.1 dzien upujemy trogle.na mapie czyścimy każdego rodzaju krypty i skarbce krasnali bez problemu(atak na expert najlepiej miec i nie powinno być problemów).Gorzej ze strzelakami na mapie jest.Robie czasem upa harpii w 1 tygu co mi pomaga walczyć z nimi.DB(rozbudowa 2giego zamku)w 2 tygu jest w miare do zrobienia.Zależy czy minty chcemy robić i jak mapa się przedstawia. |
Magyar - 2009-04-06 13:05:06 |
Aby okreslic sile danego miasta, nalezy wpierw ocenic sile i jakosc jendostek z owego |
Zen-Aku - 2009-04-06 19:29:40 |
10, bo ma najlepsze staty, bardzo dobrego skilla, a wad praktycznie nie ma. Zadaje też najlepsze dmg na 5. poziomie, a siłowo może pokonać niektóre jednostki poziomu 6.
10 - jedyną jednostką, która może mu teoretycznie zagrozić jest archanioł, który jest droższy od smoka. Ponadto jego siedlisko jest łatwiejsze do wybudowania i ulepszenia, niż u złotych smoków i tytanów, a od obu tych jednostek smok jest wyraźnie lepszy. Jak na swoją siłę ma całkiem niską cenę - 4000 i 2 siarki to nic nadzwyczajnego za tak potężną jednostkę.
9. Jedyne jednostki lepsze od niego to cerber i gryf, obie z niewielką przewagą. Beholder ma bardzo dobre staty, jest wytrzymały i walczy skutecznie w walce wręcz.
Wystarczy głupi wóz z amunicją. Zresztą na bitwy z neutralami i tak strzał wystarczy, a w FB może potem powalczyć wręcz - wystarczy wziąć pod uwagę to, że właśnie w tym celu została wyposażona w brak kar w walce wręcz i zamienianie w kamień.
Ale lepsza od cyklopa, któremu dałeś 7.5. Skoro tak, ona tym bardziej zasługuje na tyle samo.
Bez Shaktiego - 5, z Shaktim - 7. |
Mathias - 2009-04-06 19:57:27 |
Koragg, tu mnie zawiodłeś. Najpierw ustalasz regułę dot. ceny archa, a teraz sam ją łamiesz. Upomnienie ustne (moderatorów karzę mocniej niż innych). |
Zen-Aku - 2009-04-06 22:43:07 |
Praktycznie rzecz biorąc jej nie złamałem ;] Popatrz na siedlisko (podstawka i ul.): |
Magyar - 2009-04-07 09:12:48 |
Tak, tak - cena siedliska Archaniola moze i jest nieco wieksza, ale takze |
Zen-Aku - 2009-04-07 18:17:27 |
Po pierwsze, to cena siedliska archanioła nie jest nieco droższa, bo kosztuje aż o 10000 złota i 40 surowców cennych więcej, zaś nie kosztuje surowców zwykłych, jednak te ostatnie są bardzo łatwe do zdobycia, w przeciwieństwie do surowców cennych. |
Mathias - 2009-04-07 19:24:02 |
Nie będzie głosowania - oznaczałoby to przyznanie się do popełnienia błędu ostatnim razem, a przecież takowego nie było. Właśnie, mogłeś powiedzieć, o co ci chodzi. Nie powiedziałeś - nie dziw się interpretacji. |
Zen-Aku - 2009-04-07 20:25:52 |
Ok, nie dziwię się, każdy miał prawo do takowej interpretacji ;] W przyszłości będę mówił jasno, czy chodzi mi o cenę jednostki, czy siedliska. |
Drago - 2009-04-08 22:59:02 |
Sojusznik Inferna w kampanii, świetne miasto, praktycznie armię ma bez wad. Wg systemu Magyara: |
Żywiołak - 2009-04-11 18:30:00 |
Dziwi mnie kolega z forum... Oko 10/10? Za to, ze jest slabsze od gryfa, cerbera i żyw lodu?:P:P |
Demigorgona - 2009-07-09 22:16:49 |
Moje ukochane "loszki". (; |
Sauron - 2009-07-10 12:35:20 |
Loch jest ogólnie dobrym miastem. |
Olórin - 2009-09-11 17:18:18 |
Loch jest bardzo dobrym miastem.Ma najlepsze budowle specjalne(wir magii,portal przyzwania),tylko bastion może próbować się porównywać z lochem pod tym względem.Ma też bardzo dobre jednostki jak beholder,minotaur,smok,czy harpia.Żadna jednostka z tego miasta nie jest najgorsza na swoim poziomie,a niektóre są w czołówce swego poziomu,jak harpia czy minotaur,a czarny smok walczy o prym na swoim poziomie.Bardzo mocne miasto,jego jedynym słabym punktem są trylogdyci,ale i tak inne miasta mają "większe" słabe punkty np.WŻ ze swoją magmą,czy Bastion z pegazami.Miasto bardzo silne i bardzo niebezpieczne jako przeciwnik. |
Talscire - 2009-09-14 19:56:51 |
Tu trochę napiszę o jednostkach z tego tego zamku. |
Viewer - 2009-10-21 14:43:16 |
Lochy rox. |
Crassus11 - 2009-10-21 19:24:25 |
Z graalem to nie przesadzaj. Miasto bardzo silne, zwłaszcza jak nim ktoś umie grać. Słabym punktem są trogi i matinkory. Trogi mięso armatnie, ale jak ich się uzbiera bardzo dużo to masakra, a co dopiero z Shaktim. Matinkory... Fajny skill, atak, ale wytrzymałość dupa. Pada od wież strzelniczych. Dużo nim nie zrobimy. Ogólnie lochy to najlepszy zamek ex aequo z zamkiem. |
Viewer - 2009-10-21 21:42:28 |
Graal? |
Crassus11 - 2009-10-23 08:33:16 |
Wygląda najlepiej ze wszystkich ale żadnych szczególnych bonusów nie ma, a szkoda. |
Viewer - 2009-10-23 14:23:46 |
Hm. Obczaj. |
Crassus11 - 2009-10-23 17:13:36 |
No to mnie powaliłeś. Więcej pytań nie mam. Widać, że dużo w herosy grasz :) |
Talscire - 2009-10-23 19:08:12 |
Loch to bardzo dobre, jak dla mnie miasto. |
Viewer - 2009-10-23 19:43:36 |
No niestety, takie życie. Mi ten Graal pasuje najbardziej ze wszystkich, no może z wyjątkiem Graala z WŻ [wszystkie czary]. |
Drago - 2009-10-23 22:28:20 |
Badziewiem to sobie możesz co najwyżej kolegów ze szkoły nazywać, a nie chimerę. Chimera jest konkretną jednostką, z świetną szybkości, niezgorszymi statami ataku i obrony oraz szansą na paraliż. Wiadomo, że nie można jej porównywać do czarnych rycerzy, bo ma mało wytrzymałości i zadaje stosunkowo niskie obrażenia, ale jako jednostka wspomagająco-szturmowa sprawdza się lepiej, niż dobrze.
Konkretnie to najlepsi, bo Gunnara nic i nikt (poza Kyrre) nie przebije, a mamy na dodatek świetnego Shaktiego.
"Bardzo dobra" to dla smoka obraza - on jest najlepszy na swoim poziomie. |
Viewer - 2009-10-23 22:48:55 |
Staty ma minimalnie lepsze od Nagi, jest od niej szybsza i lata :) I to jest badziewie? o.O Naga ją przebija tylko w hp i dmg :) |
Crassus11 - 2009-10-24 09:16:41 |
Wiadomo, że jest to najlepsze miasto minimalnie słabsze od zamku, ALE TYLKO MINIMALNIE. Ta matinkora robi sporo problemów. Potrzebna jest do szturmu na zamek bo jest stosunkowo szybka i lata. Razem ze smokiem i harpiami mogą nieźle namieszać zanim dojdą minotaury i trogi. Lepiej wygląda oblężenie lochów niż zamku. W zamku jedynie wlecisz gryfami i archem. Strzelający padają od byle czaru. Problem jest jak dziura się w murze pojawi. Ogólnie w lochach liczy się taktyka. Bez tego ani rusz. |
Bos18 - 2009-10-24 09:42:36 |
a w ktorym miescie nie liczy sie taktyka bez taktyki to nie ma sensu grac multi... Lochy są bardzo silnym miastem z Shatkim spokojnie mozna tym miastem zrobic wjazd w 3 tyg ale zamek za to na troche wiekszych mapach spisuje sie wysmienicie bo ma bardzo dobre i odporne jednostki |
Viewer - 2009-10-24 10:51:14 |
Na wielkich mapach Loch też jest świetny - Gunnara masz i jedziesz, gdzie chcesz. Logistyka + Znajdowanie Drogi robi swoje (i artefakty ;]). A jeszcze na dużych mapach rozgrywka trwa długo, więc więcej Smoków, Beholderów, Meduz i Minotaurów. I gitara :) Rozjadą wszystko :P |
Bos18 - 2009-10-28 16:57:17 |
nie koniecznie grasz tak dlugo zalezy od templajesli mowimy o multi |
Elektra - 2009-10-29 10:42:21 |
No tak ale i tak możesz grać długo nawet i w multi (zależy z kim grasz), a lochy są bardzo silne (o trochę słabsze od zamku) i myślę, że w np. 3 tyg. by cytadelę rozwalili na łopatki. Lochy są bardzo silne a zwłaszcza gdy masz Minotaury (ulepszone) i Czarne Smoki to dopiero jest rozruba :p. |
Viewer - 2009-10-29 15:34:22 |
W 3 tygodniu raczej Smoków nie ma, ew. dopiero te 3 z 1 rodzenia i z siedliska na początku. A już na pewno nie ma Czarnych.. No chyba że ktoś ma multum kopalni złota, młynów i skrzynek i jest bogaty. A od Trogli do Mantikor ma się od pierwszego tygodnia wszystko. |
Elektra - 2009-10-29 16:30:51 |
Pfff... ale mi chodzi konkretnie jak się ma czarne smoki i minosy. W 3 tygodniu to o co innego mi chodziło. ;) |
jeddite - 2009-11-01 11:06:39 |
2 bohaterów ze zdolnością wskrzeszenie dla mnie lepszy jest Jeddite a w lochu jedynie troglodytki się nie nadają LOCH IS THE BEST |
Viewer - 2009-11-01 11:20:34 |
Weź Shaktiego, to zobaczysz, jak fajnie się expi w 1 dniu mając 150 trogli, a jak masz szczęście i w Karczmie będą 2 bohowie z Lochów z wojem, to ok. 200 trogli w 1 dniu.. i jest co expić! :) |
Kusznik - 2010-08-07 14:32:08 |
troglodyci - sredniawi |
Rufus42 - 2010-08-07 22:17:46 |
Tesz go nie lubie, ale jest silny i mocny :). Zwłaszcza smoki i mirotauny (przepraszam, jak zle napisalem) :) |
Kusznik - 2010-08-08 10:22:21 |
Wiadomo, zależy co kto lubi; CZarne smoki to wypas, poco im podciągać statystyki czarami skoro one już są świetne? Minosy świetne, becholdery też ; harpie z błogosławieństwem również wymiatają; a co do chimer i troglodytów to... wiadomo. na wszystko kasy nie starcza ( rozbudowa innego zamku itp.) a więc myśle ze zamek wraz z bohaterami ( demmer, jedlite, gunnar) magią (5 lv.) jest bardzo dobry :) |
Caladan - 2010-10-16 19:42:13 |
Co ja lubię w nim: Uniwersalność taktyczną, oraz dobrych bohaterów, a także mocno skoncentrowaną magię. Expić bez strat można trogami, harpimi wiedżmami i oczkami, oraz ewentualnie meduzami. Zanim dosięgnie 2 tydzień. Nie trzeba wykupywać resztę wojska przez tydzień. |
Xeno - 2010-10-31 23:39:10 |
W 1 tygodniu expi się trogami. W drugim mamy do dyspozycji minosy i i mantikory. Skill smoków jest obosieczny. Nie można na niego rzucić czarów wspomagających, ale też nie oberwie implozją czy czymś innym tak jak np. złoty smok. Gdyby można rzucać na niego czary wspomagające i jednocześnie byłby odporny na wszelkie czary ofensywne byłby najlepszą jednostką poziomu, a tak jest jakiś balans. |
Frezen - 2011-07-21 22:23:08 |
A dlaczego w 2 tyg. expić minotaurami i mantikorami? nie lepiej wziąć meduzy i obserwatorów i nawalać z daleka wraz z mantikorami przecież minotaury spowalniają boha. |
Xeno - 2011-07-21 23:16:09 |
Przecież to kluczowe jednostki lochu. Gdzie znajdziesz jednostkę 5lvl z takimi statami jak minek? |
Frezen - 2011-07-22 11:10:11 |
Większość jed. strzelających odgrywa bardzo ważną rolę w armii. |
Xeno - 2011-07-22 12:53:47 |
Czasami są zbędne. |
Frezen - 2011-07-22 12:56:20 |
Jak wyżmiemy pod uwagę gremliny które ginie prawie od wszystkiego. |
Sauron - 2011-07-22 13:29:47 |
Za to jak ułatwiają życie przy neutralach, które gonią gargulce i nie zwracają uwagi na nic innego. Przy neutralach strzelający są konieczni, a przy walkach z graczami to raczej oczywiste że sami strzelakami wiele nie zawojujesz. ;) |
Xeno - 2011-07-22 23:32:01 |
Gremy to podstawowy łucznik w fortecy. |
Mathias - 2011-07-22 23:33:47 |
Ale bardzo słaby w późniejszej fazie. |
GiBoN - 2011-07-23 06:18:43 |
Nawet później jak ich nie wtopisz to zadają najwyższe dmg wśród strzelaków, lub niższe tylko od tytanów o ile ich masz. Meduza i beholderzy w Lochu to jednostki pomocnicze, a nie główna siła uderzeniowa, tam inicjatywę(oczywiście dopiero od drugiego tygodnia) dają mantikory/ chimerki, a byczki po prostu miotą wszystko do czego podejdą, a jak na piechotę są szybkie :). |
Xeno - 2011-07-23 09:06:16 |
Ja mając ponad 300 grema na blesie wyciągałem ponad 3k DMG. To jest już siła |
Frezen - 2011-07-23 11:20:41 |
Nikt nie zwraca na nich uwagi bo giną prawie od wszystkiego ale to jest błąd bo swoje też potrafią zrobić. |
GiBoN - 2011-07-23 13:29:58 |
Xeno, ale tutaj jest już większa zasługa bohaterów niż gremla, bo normalnie na blesie wyciągnąłby ok 600 na pełnej strzale :). |
Xeno - 2011-07-23 14:27:06 |
No toż bohater to jeden z głównych aspektów gry, to jest taki steryd dla jednostek. A gremy są mocne, tylko sztuką jest ich nie tracić. |
Frezen - 2011-07-23 14:57:33 |
Sztuką jest atakować i jak najmniej tracić taktyka to podstawa gry. |
Xeno - 2011-07-23 15:26:20 |
Frezen nie spamuj zdaniami, które każdy zna, bo to już nudne się robi. |
Frezen - 2011-07-23 15:40:35 |
Sam mówisz że bohater to główny aspekt gry jakby nikt tego nie wiedział... |
Xeno - 2011-07-23 18:31:50 |
Niektórzy stawiają na wojsko... |
Mathias - 2011-07-23 19:44:13 |
Odnośnie gremlinów, to właśnie o to mi chodzi, że łatwo je wtopić i padają od byle czego. Siły mas pracujących nigdy nie lekceważę. |
GiBoN - 2011-07-24 01:33:32 |
Po twoim wstrzymywaniu się z walka co najmniej do drugiego tygodnia twierdzę, że Ty nie wiedziałeś, bo to jawne zaniedbywanie bohatera dla zaledwie nieco większej szansy zmniejszenia strat na neutralach i mniejszej szansy na wygraną grę... |
Xeno - 2011-07-24 09:39:50 |
Gibon taka docinka jest nie na miejscu :) |
Frezen - 2011-07-24 10:14:38 |
To co mam od razu atakować w 1 tyg. z 50 szkieletami i co ja tym zrobię przy pierwszych 2 walkach stracę wszystkich i co mi po tym? |
Xeno - 2011-07-24 10:53:19 |
Freziu ja mogę z tobą zagrać randoma i wtedy mogę wyrazić swoją opinię o tym jak grasz. |
Frezen - 2011-07-24 11:25:09 |
Ok mogę zagrać tylko że gram średnio i multi tylko z kumplami ale nie jestem takim noobem żebym nie wiedział że trzeba bohatera też pakować. |
Xeno - 2011-07-24 11:31:49 |
Frezen czego się boisz? Grasz z kumplami, bo ich ogrywasz i się przez to nie rozwijasz. Ja jak grałem z kumplami też ich rozwalałem i my myślałem, że gram dobrze. Po pierwszej grze w lidze stwierdziłem, że jestem lama. Teraz mogę powiedzieć, że znam podstawy gry multi i trochę triców podczas walki z neutralami. |
Frezen - 2011-07-24 11:43:38 |
Już posta edytowałem i mogę zagrać. |
Xeno - 2011-07-24 11:51:53 |
GG moje masz. |
MaD - 2014-04-02 16:04:52 |
Jednostki |
Deferdus - 2014-04-02 20:25:38 |
Ja sam nie przepadam za Lochem. Owszem, przyznaję, że miasto jest baaardzo silne. Niestety, nie potrafię kierować taką potęgą ^^ |
Sauron - 2014-04-12 15:56:40 |
Nonsens, Loch to bardzo solidne miasto, o możliwości bardzo dobrego startu czyli troglodytów Shaktiego. Bez niego wojska będzie oczywiście mniej, ale wciąż można sobie poradzić. Miasto nie ma jakichś szczególnie słabych stron, jego główną słabością jest brak możliwości łatwego radzenia sobie z klątwami i wysokie nakłady finansowe przy części budowli. Armia jest wyważona i zróżnicowana, beholder i meduza to solidni i pewni strzelcy, z paroma usprawnieniami by lepiej radzić sobie w zwarciu. Przydatne w sytuacjach awaryjnych, ale wciąż nie pchajmy ich do zwarcia. Minotaur w mojej opinii jest sercem armii Lochu, obok czarnego smoka to prawdopodobnie najbardziej rozpoznawana jednostka Lochu. Chimera dorzuca do worka sztuczek paraliż, a smok jest całkowicie odporny na magię i jest jednym z głównych powodów złej sławy tego miasta. |
Xeno - 2014-04-13 12:25:03 |
Miasto fajne, dające możliwość szybkiego wiazdu w przeciwnika już w 2 tygodniu na niektórych templatach. |
Baron - 2015-06-09 22:26:16 |
Najbardziej oryginalne miasto bo ma harpie jedyna tego rodzaju jednostke. |
MJOdorczuk - 2015-06-09 22:56:00 |
Harpie są równie oryginalne, co kawalerzyści, czarci lordowie czy feniksy. W niemalże każdym mieście takiego oryginalnego znajdziesz. |
Xeno - 2015-06-09 23:24:55 |
Popieram. Patrzę iż w końcu pokazuje się pazur dyskusyjny. Masz moje pochwały młody padawanie. |
Sality - 2015-06-24 01:03:39 |
Lochy - moje ukochane miasto. Praktycznie wszystko tutaj mi się podoba, zaczynając na klimacie, przez jednostki, aż po budynki i bohaterów. Oczywiście Cesarskie Meduzy, jako numer jeden wśród wszystkich jednostek w HoMM3, przyczyniają się do tego. |
Mathias - 2015-06-24 10:50:25 |
Hmm... harpie pod względem, że tak to ujmę, "struktury" jednostki rzeczywiście chyba nie mają swojego odpowiednika. Choć same w sobie jakoś super oryginalne nie są (w zasadzie zdziwiłbym się, gdyby w ogóle nie pojawiły się harpie w herosach, one są w większości gier tego typu). W lochu szczególnie ciekawa jest sama koncepcja - miasta podziemne na pewno wzbudzają zainteresowanie. Lubię Loch, szczególnie za silne jednostki, dobrych bohaterów i dostęp do fajnych czarów. |
Sality - 2015-06-24 14:09:00 |
Zgadza się. W sumie nie dziwne, że uwielbiam Lochy, skoro zawsze interesowała mnie mitologia :P |
Mathias - 2015-06-24 16:00:53 |
Tak, mitologie są niezwykle ciekawe, w Heroes wzięto stwory lub postaci z różnych wierzeń i wyszło to całkiem fajnie, czego Loch jest chyba najlepszym przykładem :). |
MJOdorczuk - 2015-06-24 17:39:49 |
Pomyśleli tak samo ci z Ubisoftu i postanowili dodać jakże ostatnio popularną tradycję japońską... wyszło jak dla mnie na wcisk i niesmacznie, tak, jakby miasto to nie zostało dodane ze względu na pomysłowość, a ze względu na poprawność polityczną. Piszę oczywiście o Świątyni z "szóstki". Bądź co bądź, mitologia grecka, nordycka, celtycka, arabsko-persko-hinduska (to ma chyba swoją nazwę, ale ja jej nie znam, w każdym razie to, co obraca się wokół dżinizmu) oraz tradycja hebrajska przewijały się przez cywilizacje europejskie od stuleci, czy to w sztuce, czy w filozofii czy w samych wierzeniach, dlatego też stworzenia te są naturalne dla nas, co innego stwory zza Kataju. Łagodzi jeszcze ten klimat przemieszanie tematów stworów, przez co nie widzimy jaskrawości jakiejkolwiek mitologii/tradycji w którymkolwiek mieście. |
Sauron - 2015-06-24 21:02:11 |
Dla mnie osobiście Świątynia z VI była ok, bo miasta takiego typu jeszcze w Heroesach nie było. Ogólnie seria trzymała się raczej kręgu cywilizacji zachodniej, stąd czerpanie ze wschodniej mitologii było z pewnością nowością w serii. Czy to + czy - można spekulować, ale przynajmniej jest to miasto w które włożono chociaż trochę pomyślunku i zaangażowania. Z pewnością twórcy mieli te dwie cechy, no ale Ubi ich wykończyło i tyle w temacie. |
Mathias - 2015-06-24 21:16:42 |
Wyszło z tą świątynią trochę kiczowato, ale przynajmniej spróbowali czegoś nowego. Taki skromny pozytyw całej sytuacji ^^. |
Xeno - 2015-06-24 21:20:59 |
Nie wiem jak w 6 świątynia wygląda, ale i się jednostki w HO podobały z tej świątyni. |
Mathias - 2015-06-24 23:13:39 |
Kappa, Wanizame i Kenshi całkiem fajne. Reszta troszkę dziwna. Zresztą zobaczcie sami: http://h6.heroes.net.pl/stworzenia/swiatynia.html |