Mathias - 2007-03-31 20:32:25

Jakie miasto dadalibyście do już istniejących? Tu możecie pisać.

Point - 2007-05-24 20:48:00

Dodałbym takiego mieszańca

Mroczne Lochy

1 poz. wielkie gremliny
2 poz. kusznicy
3 poz. strzelcy
4 poz. alpy
5 poz. minotaury
6 poz. archanioły
7 poz. czarne smoki

oceniajcie to miasto

lordpiorunow - 2007-05-25 14:07:55

3.strzelcy-uznawane za 4poziom

6.Archanioly-przesada

Point - 2007-05-26 10:35:55

Prawie go urzeczywistniłem tylko że poziom ostatni to Złote Smoki a ulepszony budynek 2 poziomu  Błękitny Smok i poziom 6 to Mantrikory

matej64 - 2007-09-09 13:43:42

chciałbym takie miasto ale nie wiem jakbym je nazwał
1.większy gremlin
2.żyw.burzy
3.beholdery
4.arcymag
5.Arcylisz
6.cyklop królewski
7.tytan

Evan_Tvile - 2007-11-02 10:36:52

A propo miast to ja znalazłem akie zdjęcie na necie.
http://heroes.ag.ru/i/E_S_b.jpg
nie wiem co to maa być ale to mogło by być ciekawe. Po za tym chciał bym żeby dodali spowrotem miasto "The Forge" Chcecie wiedzieć więcej to kliknicie <skasowano>

Mathias: MINUS Nie piszemy linków do stron, a zwłaszcza konkurencyjnych bez zgody admina. Za długo już się z tym użeram! Każdy, kto napisze link do strony bez mojej zgody, dostaje MINUS!

Asiņains - 2007-11-02 19:24:07

nie wiem jak bym nazwał ale...
1.Większy gremlin
2.Kusznik
3.Begoldery
4.arcymag
5.arcylisz
6.cyklop królewski
7.Tytan

Miasto strzelców :)

PlaceK - 2007-11-02 19:32:05

Moim zdaniem za łatwo by się nim grało Pandrodor. Bez przesady to ja bym chciał zamek ze wszytkimi stworami 7 poziomu. hehehh nie mielinyście szans :P

Mathias - 2007-11-03 12:18:33

Ja zaproponowałbym Miasto Smoków, bardzo rzadkie i bardzo silne. Znajdowałyby się w nim wszystkie smoki.

MIASTO SMOKÓW


Jednostki:
1.Kościany/Upiorny Smok
2.Zielony/Złoty Smok
3.Czerwony/Czarny Smok
4.Kryształowy Smok
5.Czarodziejski Smok
6.Rdzawy Smok
7.Błękitny Smok
W mieście ulepszałoby się tylko jednostki poz. 1-3.
Budynki:
Gildia Magów do poz. 5
Produkujące jednostki poziomu
1.Smoczy Grobowiec
2.Smocze Wzgórza
3.Przepaści Ciemności
4.Kryształowa Grota
5.Magiczna Dolina
6.Smocze Klify
7.Smocze Królestwo Ciemności
Korzyści z Graala: Wszystkie zaklęcia w Gildii, +1kryształ/dzień, +5000$/tydzień, przyrost podwójny(czyli wszystko co bnajlepsze)
Magazyn zasobów: +1 do każdego z zasobów tygodniowo
Dodatkowe budowle: Jaskinia Starego Smoka: +2 do mocy bohatera



Wieś w kontraście do mojego pomysłu z Miastem Smoków, które miałoby być najlepsze, będzie najsłabszym mniastem, jedyną pomocą będzie strzelec.

WIEŚ

Jednostki:
1.Chłop
2.Niziołek
3.Dzik
4.Nomad
5.Rozbójnik
6.Troll
7.Strzelec
Budowle:
Gildia magów do poz.3
Budowle prod. jedn. poz.:
1.Gospodarstwo
2.Chata
3.Namiot Myśliwych
4.Szałas Uciekinierów
5.Jaskinia Zbójców
6.Most Trolli
7.Wieża Strażnicza
Magazyn Zasobów: +2 drewnia i +2 kamienia tygodniowo
Graal: +2 do ataku wszystkich bohaterów, +5000$/tydzień, Morasle Garnizonu +2.
Dodatkowe budynki: Chłopska Dzielnica +10 do przyrostu chłopów co tydzień
Obóz Emigrantów: +5 nomadów/tydzień
Leśna Ambasada: +2 strzelców/tydzień.


Miasto magów
Miasto Magów złożone by było ze wszystkich najbardziej magicznych osób w Heroes.
Jednostki:
1. Złoty/Diamentowy Golem
2. Mag/Arcymag
3. Mnich/Kapłan
4. Żywiołak umysłu/Magii
5. ?
6. Czarodziej 
7. Czarodziejski Smok
Budynki:
Gildia magów do poz.8(najnajwięcej!) Więcej niż W Mieście Smoków!
Magaxyn zasobów: +1 kryształ tygodniowo
Tworzące jednostki poz.:
1.Diamentowa Jaskinia
2.Klasztor
3.Ołtarz magii
4. Wieża magów
5. ?
6. Dolina czarodziejów
7. Magiczna Smocza Grota
Miasto skupiałoby się na mocy i wiedzy bohatera.
Graal: wszystkie zaklęcia w gildii i podstawowe korzysci jak we wszystkich miastach.
Kończą mi się pomysły, więc to miasto jest już przereklamowane. Ale jak się nad nim trochę popracuje

To moje pomysły z dawnych lat. Poczytajcie i oceńcie.

PlaceK - 2007-11-03 12:51:56

Ja jestem niezłym grafikiem mógłbym wam ''sklecić'' Takie miasta i wkleić tutaj. Co wy na to ??

DYZIO_STW - 2007-11-04 18:20:02

Moje miasto ??

- Halabardier
- Kusznik
- Szare Elfy
- Krzyżowiec
- Kapłan
- Władca Mroku
- Archanioł

Cohen - 2007-11-11 23:21:58

Moje miasto, trochę słabe. Ale jeśli się ma nekropolię jest to zabójcze.
Legiony szkieletów.

- nimfy
- chowańce
- chłopi
- niziołki
- pikier
- gnoll
- troglodyta

przyrost załóżmy po 60... za to że wszystkie 1 poziomu.
surowiec na szkielety. czy to nie brzmi świetnie.
tylko że takie miasto to samo w sobie to beznadzieja.

Asiņains - 2007-11-12 16:40:48

kasa by sie szybko kończyła nie sądzisz?? 420 jednostek tygodniowo

PlaceK - 2007-11-23 23:48:04

A potem 420 szkieletów a potem Kościeji. I tak co tydzień !! Heheehe nie pożył byś długo ;) A ja bym dał takie miasto:

- Jedyny poziom w zamku : Arcylisze I po grallu płaszczyk nieumarłego króla ;)

Asiņains - 2007-11-24 09:09:23

heh... budynki: wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.,wieża łucznicza ul.   heh :)

Mathias - 2007-11-24 19:49:09

Jeśli chodzi o twoją propozycję, PlaceK, to zgadzam się. A co do Pandradora: czy to twoja propozycja miasta :P?

Asiņains - 2007-11-24 20:44:42

no a jak :)  7 takich samych budynków :)

PlaceK - 2007-11-24 20:58:26

około 70 strzelców na tydzień :)

Asiņains - 2007-11-25 21:39:29

maluuutko...a jak bedzie gral to około 189 ! ! !

Magyar - 2008-11-30 19:00:11

Ja bym zrobil miasto, ktore by zawieralo jakies nowe jednostki, ktore by i lataly i strzelaly zarazem.

Lowcakur - 2010-06-15 18:16:09

Oto projekt mojego miasta:
DRAKMOOR
LV1- Palownik/Miotacz ( strzelajaca, latajaca)
LV2- Berserker/Prowokator (piechota)
LV3- Łowca czarownic/ Inkwizytor (piechota, 20& szans na pochloniecie ataku, premia w walce z magami/arcymagami, ogrami, szamanami/ zywiolakami wszelkimi, oraz nimfami)
LV4- Banita/Maruder (strzelajaca, bez ograniczen w walce wrecz, zatruty cios)
LV5- Wlodarz/Moloch(atakuje 6 przeciwnikow dookola niego, brak kontry, wzbudza strach)
LV6- Siewca Zaglady/ Plaga ( roznosi zaraze(jednostka zarazona roznosi zaraze po swoich sojusznikach w odleglosci 2 hexow od niej), lata.)
LV7- Kurzy Kłusownik/ Łowczy Kur(nie moglem sie powstrzymac ) (teleportacja, zabujczy cios, tworzy miotaczy z tropow na polu bitwy, jeden miotacz na 14HP poleglego oddzialu)

a oto szkic jednostek(zrobiony na lekcji, wiec kiepski, opracuje kiedys te jednostki w moim topiku z moimi rysunkami):
http://img686.imageshack.us/img686/2045/imgwy.jpg

Ostatnio edytowany przez Lowcakur (Dzisiaj 14:09:04)

Magyar - 2010-06-15 19:02:30

Ja to bym zrobił takie jakieś miasto "Dalekowschodnie":
- Chłop (uzbrojony w japoński sierp "Kama")
  Jakiś chłop z nunchaku.

- Łucznik (z japońskim długim łukiem "Yumi")
  Kusznik (z chińską kuszą powtarzalną)

- Mnich (uzbrojony w "Kij Jo")
  Wojownik Shaolin (uzbrojony w "Kij Bo")

- Ninja

- Jeździec

- Samuraj

- Chiński Smok
  Smok Cesarski

Lowcakur - 2010-06-15 20:16:41

Propozycja dobra, ale ja ja bym troche poprawil:
-Chlop/ Bandyta rzeczny(piechota)
-Łucznik/ Kusznik(strzelak)
-Ashigaru/ Yari(piechota)
-Adept cienia/ Ninja (piechota, po ulepszeniu strzelak bez ograniczen w walce wrecz)
-Mnich/Wojownik Shaolin(piechota)
-Samuraj/ Kensai(kawaleria)
-Smok Cesarski/ Smok Tęczy

Maly upgrade twojej wersji miasta, Magyar. Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz :D

Magyar - 2010-06-16 11:55:26

Lowcakur napisał:

Propozycja dobra, ale ja ja bym troche poprawil:
-Chlop/ Bandyta rzeczny(piechota)
-Łucznik/ Kusznik(strzelak)
-Ashigaru/ Yari(piechota)
-Adept cienia/ Ninja (piechota, po ulepszeniu strzelak bez ograniczen w walce wrecz)
-Mnich/Wojownik Shaolin(piechota)
-Samuraj/ Kensai(kawaleria)
-Smok Cesarski/ Smok Tęczy

Maly upgrade twojej wersji miasta, Magyar. Mam nadzieje, ze sie nie obrazisz :D

Ależ skąd, to bardzo ciekawa propozycja miasta :P .

GiBoN - 2010-06-16 15:20:44

Moje miast będę uaktualniał tak więc

nazwa:
jednostki:
1.Łowca| Tropiciel
A:4                  6
O:2                  4
ST:-               12
DMG:1-3       2-3
HP:5                6
SP:5                6
Skill:-           strzela, brak ogr. w walce wręcz
$:  50             80

2.Wielki pająk| Arachnox
A:7                  8
O:5                  7
ST:-                 -
DMG:2-4         3-4
HP:15              18
SP:6                 7
Skill:zatruwa    zatruwa, 2x atak
$:  150           195

3.Strażnik| umarłych Nadzorca umarłych
A:8                  10
O:8                   8
ST:-                 -
DMG:4-7          4-6
HP:20              25
SP:5                  6
Skill:Nieumarły,lata| Nieumarły, wszystkie nieumarłe jednostki zadają armii w której się on znajduje tylko 50% dmg, armii nie dotyka brak morale z powodu mieszania z jednostkami nieumarłymi, lata
$:  220           275

4.Pożeracz snów| Zmora
A:12                  12
O:10                  12
ST:-                     -
DMG:8-10         8-10
HP:30                30
SP:7                   9
Skill:Niematerialna(20%)| -||-(30%)
$: 325               375

5.Czarny mag| Nekromanta
A:13                  15
O:11                 12
ST:12                 24
DMG:13-15     13-17
HP:40                45
SP:5                   7
Skill: Przywołuje lisze na czas bitwy| Przywołuje arcylisze na czas bitwy
$: 600               750

6.Kostucha| Żniwiarz
A:17                  18
O:15                  16
ST:-                     -
DMG:20-25      25-35
HP:110              110
SP:8                    12
Skill:Nieumarły, lata, niematerialny, zawsze zabija| -||-, powstrz. kontr.
$:1600              2200

7. Smok Ciemności| Smok Śmierci
A:21                   31
O:18                   29
ST:-                     -
DMG:45-55      45-55
HP:175              230
SP:12                 18
Skill:Szansa na odparowanie ataku(20%), odporny na skille gorgony i jed. nieumarłych(np. wysysane życia), lata, Zionięcie, odporny na wszystkie zaklęcia|-||-, powstrz. kontr., postarza
$: 3500 + 2 rtęć| 6000 +3 rtęć

Talscire - 2010-06-16 15:35:13

Tak jak GiBoN będę aktualizował.

Los Angeles

1. Stróż Prawa
    Żołnierz
2. Nico Bellic
    eKadyen
3. Pijak (będzie miał metalową butelkę)
    Mietek Żul
4. Czołg drewniany
    Czołg metalowy
5. Koksiarski Pijak
    Koksiarski Mietek Żul
6. Myśliwiec
    Bombowiec
7. Działo przeciwludziowodetonowo
    eKadyen w działku jak się wkurzy.

Rufus42 - 2010-07-16 20:51:41

A widzieliście Grove Town? To miasto zrobione przez graczy!!!!! Niesamowite

Sauron - 2010-07-17 17:57:23

Miasto Mordor ;)

1. Orkowie / Uruk-hai
2. Wojownik Dunlandu / Berserker Dunlandu
3. Jeźdźcy wargów / Grabieżcy Wargów
4. Haradrimowie / Wojowniczy Haradrimowie
5. Żołnierze z Rhun / Rycerze z Rhun
6. Mroczni Numenorejczycy / Czarni Numenorejczycy
7. Troll jaskiniowy / Olog-hai

Może jeszcze dodam statystyki i zdolności, ale na razie tyle.

Lowcakur - 2010-07-17 22:08:36

Jako ze musze wszystko poprawiac, "zapgrejduje" i twoje miasto, Sauron. :D
1. Orkowie z Moranon/ Uruk-Hai.
2. Wojownik Klanowy/ Wodz Klanu.
3. Ork Kusznik/ Uruk- Hai Kusznik.
4. Easterling/ Dajmio Easterlingow.
5. Korsarz z Umbar/ Czarny Numenorejczyk.
6. Troll/ Olog-Hai.
7. Nazgul/ Czrnoksieznik z Angmaru.
Bohaterowie:
-Przeklety Istari(Mag, 0,1,4,2)
-Nadzorca(Wojownik, 4,2,1,1)

Sauron - 2010-07-18 09:38:23

Jako poziom 7 chciałem rzeczywiście dać Nazgula, ale potem ulepszenie do Czarnoksiężnika by się nie nadawało. Nazguli jest 9, a Czarnoksiężnik tylko jeden, ale to szczegóły. :)

Choć daimyo easterlingów jest dosyć ciekawy. Będę wysyłał do Gondoru i Rohanu ninja oraz gejsze. Jak mnie zawiodą, to będą musieli popełnić seppuku, by oczyścić się z hańby. :D

Rufus42 - 2010-07-18 12:36:30

Ładne projekty miast. Może wyślecie je do 3do?

Sauron - 2010-07-18 17:44:57

Wysłalibyśmy je z pewnością, ale 3DO zbankrutowało razem z New World Computing (firmą, która robiła heroesów) w 2004 roku o ile się nie mylę. ;) Dlatego te miasta pozostają w sferze marzeń, chyba że się zbierze jakaś ekipa i zrobi się nowe miasto, jak wspomniany już przez ciebie Grove.

Rufus42 - 2010-08-07 22:12:38

Uuu, to szkoda, że 3DO zbaknrutowało :( :(. Ale moze masz racje i zbierze się ekipa do nowego zamku1!!! :)

Baron - 2010-10-23 23:05:47

ja bym wykorzystal te swietne jednostki ktore juz sa:
1 poziom Chłop (przyrost 100 + 50 dodatkowa budowla)
2 poziom Niziołek
3 poziom Strzelec
4 poziom Nomad
5 poziom Czerodziej
6 poziom Czarodziejski Smok (przyrost 1)Ulepszenie Siarkowy Smok
7 poziom Kryształowy Smok (przyrost 1) (obowiazek posiadania cytadeli aby kupic).Ulepszenie Błękitny Smok

Bohaterów dwu - Gelu i Dracon

Bylo by to wspaniale miasto logicznie rozbudowane z pasujacymi do siebie jednostkami 2 latajace 2 strzelajace.
I nie trzeba by bylo opracowywac nowych jednostek najwyzej ulepszenia!

Mathias - 2010-10-23 23:08:30

A jak byś nazwał takie miasto?

Baron - 2010-10-24 20:51:15

Moze Azyl?Dobra nazwa!

GiBoN - 2010-10-24 21:02:33

Do czego niby ona nawiązuje?

Mathias - 2010-10-24 21:13:39

Też niezbyt rozumiem, skąd Ci się wzięła. Wyjaśnij, proszę :).

GiBoN - 2010-10-24 23:48:25

Baron napisał:

ja bym wykorzystal te swietne jednostki ktore juz sa:
1 poziom Chłop (przyrost 100 + 50 dodatkowa budowla)
2 poziom Niziołek
3 poziom Strzelec
4 poziom Nomad
5 poziom Czerodziej
6 poziom Czarodziejski Smok (przyrost 1)Ulepszenie Siarkowy Smok
7 poziom Kryształowy Smok (przyrost 1) (obowiazek posiadania cytadeli aby kupic).Ulepszenie Błękitny Smok

Bohaterów dwu - Gelu i Dracon

Bylo by to wspaniale miasto logicznie rozbudowane z pasujacymi do siebie jednostkami 2 latajace 2 strzelajace.
I nie trzeba by bylo opracowywac nowych jednostek najwyzej ulepszenia!

Jednostki nie pasują. Chłop- zwykły rolnik, niziołek nie jest człowiekiem, strzelec to leśny snajper, nomad pustynny koczownik, czarodziei to taki iluzjonista z bieguna, czarodziejski smok to przydu.pas błękitnego, a kryształowy jest tworem iluzjonistów z bieguna, ulepszenia do kitu, bo to tak jakby zielonego smoka ulepszać na czarnego. Bohaterowie to lekka przesada, nie wypisałeś przyrostu i ulepszeń wszystkim, widzę chyba niedbalstwo hehe :).

Baron - 2010-10-25 02:48:34

Azyl to nazwa z heroes IV i oznacza schronienie dla roznych stworzen.
Miasto wykorzystuje neutralne jednostki ktore nie maja miasta.
Pasuja one do siebie poniewaz czarodziej oraz 4 smoki to istoty czarodziejskie i po stronie dobra.Strzelec pasuje do kazdego miasta po stronie dobra.Niziolek pasuje do Bastionu a wiec i do strzelca.Chlop jesz zamku ale i strzelcow mozna rekrutowac z zamku.A Nomad jest czlowiekiem.
Nomada zreszta mozna zastapic krysztalowym i zlotym golemem jako ulepszeniem to jeszcze bardziej bedzie pasowac.
Przyrost taki jak w grze:
Niziolki 15-30
Nomadzi 7-14
Strzelcy 4-8
Czarodzieje 2-4

Mathias - 2010-10-25 18:35:46

Schronienie dla wypędzonych... ciekawa koncepcja i nawet by pasowała moim zdaniem.

Sauron - 2010-10-25 19:09:49

Może by tak skombinować fabułkę dla kampanii - wypędzeni chcą się zemścić i ruszają podbić świat. Wychodzi nawet nie najgorsze miasto, mamy tutaj sporo świetnych jednostek (drogich niestety też), a początkowe poziomy są słabiutkie. Choć strzelcy na początek powinni wystarczyć.

GiBoN - 2010-10-25 19:52:50

strzelce i obstawa niszczą wszystko, do tego smoki... W azylu mieszkają koczownicy? Judy podróżujące? Nie pasuje mi, poza tym, mieszanie stworzeń leśnych i arktycznych, nienaturalnych(nie posiadających woli) i naturalnych smoków(które żyją przy błękitnych) jest do kitu.

Baron - 2010-10-27 23:18:24

Twje koncepcje sa dziwne bo golemy sa sztuczne a magowie naturalni.Tytani naturalni a Gargulce sztuczni.W jednym miescie.
Strzelcy sa i w zamku i w Bastionie to i tutaj moga byc w koncu...
Chlipi moga byc w kazdym dobrym zamku a dalem im przyrost 100+50 zeby nie padali za szybko.W takiej masie byli by grozniejsi.
Bylo by duzo czarodziejskich jednostek pasujacych do siebie.
No i Albo Nmadzi albo Golemy.Golemy powodowaly by podobienstwo do zamku Tytanow.
A przede wszystkim chcialem wykorzystac te jednostki ktore sa i te siedliska,ktore sa!Zrobienie tego miasta bylo by latwe i szybkie.A duzo radosci by bylo!I mozna by sobie pograc tymi smokami.
Byly by drogie abys za szybko ich nie kupil i nie wygral...
Wiec gra byla by cieakwa.

GiBoN - 2010-10-28 13:19:56

Po pierwsze Tytani w heroesie to bardziej golemy, po drugie golemy i gargulce są tworzone przez magów. Co do strzelców to można wyszkolić ich z ludzi, ale tylko jeżeli masz bohatera z Bastionu, to już zawęża możliwość takowego ulepszenia. Kryształowe smoki nie mogą mieć ulepszenia, w ogóle jeżeli wykorzystujesz stworzoną koncepcje przez twórców to jej nie łam i nie wiąż ze sobą całkiem różnych stworzeń. Jeżeli już chcesz takowe wprowadzić to złote-> czarodziejskie, czarne-> rdzawe. Twoje miasto to mieszanina nie zbalansowana niszcząca wszystko, jeżeli nie masz kasy niszczona przez wszystko, bo siedliska tych stworzeń(smoków) nie schodziłyby z 50k złota, same stworzenia kosztują od 10k wzwyż...

Shawn - 2010-10-31 22:00:18

A ja bym chciał miasto złożone JEDYNIE z orków. :D

Ostoja Orków

Jednostki:
1.lvl Ork / Uruk
Atak: 6 / 7
Obrona: 2 / 2
Prędkość: 6 / 6
Obrażenia: 1-3 / 2-4
HP: 8 / 10
Skille: --- / ---

2.lvl Łamacz kości / Gruchotacz
Atak: 9 / 10
Obrona: 4 / 5
Prędkość: 9 / 9
Obrażenia: 3-6 / 5
HP: 15 / 20
Skille: 10% na wzbudzenie strachu, Szał / 15% na wzbudzenie strachu, Szał, Regeneracja

3. lvl Miotacz / Miotacz Wyborowy
Atak: 7 / 8
Obrona: 7 / 8
Prędkość: 8 / 8
Strzały: 12 / 15
Obrażenia: 2-5 / 3-5
HP: 20 / 20
Skille: Strzela / Strzela, brak ograniczeń za odległość

4.lvl Jeździec / Ujeżdżacz Bestii  (jeżdżą na połączeniu wilka i wiwerny OMFG)
Atak: 11 / 13
Obrona: 5 / 5
Prędkość: 12 / 12
Obrażenia: 6-8 / 6-9
HP: 60 / 70
Skille: Podwójny atak, odpieranie kontry / Podwójny atak, Zawsze kontratakuje

5.lvl Niszczyciel / Miażdżyciel
Atak: 12 / 14
Obrona: 7/9
Prędkość: 11 / 12
Obrażenia: 8-10 / 9-12
HP: 100 / 115
Skille: Podwójny kontratak / 35% szans na podwójne obrażenia

6.lvl Procarz / Miotacz czaszek
Atak: 12 / 13
Obrona: 9 / 10
Prędkość: 9 / 10
Strzały: 12 / 15
Obrażenia: 11 / 7-14
HP: 80 / 90
Skille: Podwójny strzał / Brak ograniczeń za przeszkody i odległość

7.lvl Bestia / Władca (Ork na smoku OMFGx2)
Atak: 20 / 24
Obrona: 15 / 18
Prędkość: 14 / 16
Obrażenia: 50-60 / 60-75
HP: 250 / 350
Skille: Lata, powstrzymuje kontrę / Lata, powstrzymuje kontrę, zatruwa, rzuca klątwę






Coś mi się zdaje, że ostatnia jednostka zbyt mocna w stosunku do poprzednich. :D

Mr_eLka - 2010-10-31 22:46:58

Darkstar

1 Cień/Mrok (Strzelec mrok wywołuję oślepienie wygląd: Cień: półprzezroczysta sylwetka strzelca Mrok: ciemna figura strzelca wyborowego)
2 Opętany/Przejęty (Jednostka do walki w zwarciu,nie można oślepić, wygląd: człowiek, ciemna cera strzępki ubrań, z oczu ,,dymi" mu mrok Przejęty: prawie tak samo tylko że z oczu mu ,,dymi" jeszcze bardziej a ręce i nogi ma otoczone ciemnością jest szybszy od opętanego.)
3 Rycerz cienia/Rycerz mroku (jednostka do walki w zwarciu wygląd: człowiek tylko z błyszczącymi się na zielono oczyma, Rycerz mroku Tak jak rycerz cienia tylko że zamiast twarzy widać mu tylko ciemność i parę żarzących się oczu.
4 Opętywacz/Złodziej dusz (Strzelec (Złodziej dusz:brak ograniczeń.) Potrafi rzucić zaklęcie ,,Opętanie" wygląd: Mag w mrocznych szatach Złodziej dusz ma kilka złotych naszyjników i ozdób.)
5 Mieszaniec/Hybryda (jednostka latająca wygląd: Mieszaniec: człowiek unoszący się nad ziemią z rogami demona. Hybryda: tak samo jak mieszaniec tylko że z pleców wyrastają mu macki stworzone z ciemności a rogi stworzonę są z ognia.)
6 Mistrz ciemności/Mistrz mroku (Potężny strzelec wygląd: Lewitujący cień za głowę odpowiada czaszka, i posiada duży miecz. Mistrz mroku: taki sam tylko że z czaszki dymi zielony cień a sam jest z niego zrobiony.
7 Smok cienia/Smok mroku (Potężna jednostka latająca wygląd: Smok zrobiony z cienia Smok mroku, Smok zrobiony z zielonego cienia który dymi.)

Deferdus - 2011-02-13 13:04:53

A może my stworzymy własne miasto. Polscy (upomniał mnie Sauron) fani Heroesa stworzyli Grove, a Rosyjscy WoGa. My też coś do tego dodajmy, korzystając z tych pomysłów. Znam program do robienia jednostek, a w necie się poszuka reszty. Co wy na to?

A do tematu:

Królestwo

lvl 1
Wieśniak/Uzbrojony Wieśniak. Rekrutowany a Farmie
lvl 2
Piechota/Ciężka Piechota. Rekrutowana w Szkole Walki
lvl 3
Myśliwy/Łowca. Rekrutowany w Leśniczówce.
lvl 4
Lekka jazda/Strzelec konny. Rekrutowany w Zagrodzie Konnej.
lvl 5
Haradim/Muzułmanin. Rekrutowani w namiocie Haradimów.
lvl 6
Słoń/Mumakil (albo Słoń Bojowy, nie wiem co bardziej pasuje) Rekrutowani w Oazie (albo Safari)
lvl 7
Bohater/Heros. Rekrutowany w Pałacu

No i co wy na to?

Sauron - 2011-02-13 13:25:39

Akurat Grove robili Polacy...

Polecam poczytać na Kwasowej Grocie. To jej użytkownicy byli zaangażowani w ten projekt (na czele z Dragonarem)

Lowcakur - 2011-02-13 14:32:45

Nie moge zaangazowac sie w projekt, gdyz wspolpracuje w jednym tajnym projekcie, z mala grupka osob, przerabiamy calkowicie HoMM 3, przenosimy je w inny swiat. Wiecej dowiecie sie wkrotce, smiertelnicy(ale mroczne). :P

Deferdus - 2011-02-13 14:44:29

Też bym w takim chciał być. Podasz adres strony (jeżeli jest).

Lowcakur - 2011-02-13 15:02:58

Wysle Ci na PW gg goscia, do ktorego mozesz pisac.

ksywa15 - 2011-04-20 19:48:27

Geatrson
Rada osady
rada miasta
ratusz
kapitol
fort
cytadela
zamek
karczma
kużnia
kużnia magii
targowisko
magazyn zasobów
gildia magów pzm 1
gildia magów pzm 2
gildia magów pzm 3
gildia magów pzm 4
gildia magów pzm 5
transylwańska karczma
degenerator
miejsce zagłady
sprzedawca artefaktów
1 strażnica pikinierzy/nomadzi
2 brama granicy kusznik/wysoki elf
3 koszary zbrojni/ksyżowcy
4 miejsce zagłady lisze/kostuchy
5 ołtarz powietrza żywiołaki burzy/żywiołaki sztormu
6 stajnia mocy czempioni/upiorni rycere
7 wir ognia ogniste ptaki/fenixy
dodatkowo rekrutujące
mur do nr 1 j+5 do pop.
stos czaszek do nr 4 +3 do pop.
chmury deszczowe do nr 5 pop + 2

Szczurek114 - 2012-05-13 01:34:35

Ja zawsze chciałem, żeby w Heroesach było takie miasto na pustyni.

1.Niziołek/(jakiś ulepszony)
2.Rozbójnik/Bandyta
3.Kryształowy/Złoty Golem
4.Nomad/(jakiś tam ulepszony nomad)
5.Mumia/(ulepszona mumia)
6.Roc/Thunderbird (Sorry, ale mam tylko angielską wersję Heroesów)
7.Feniks/Święty Feniks albo Złoty Smok/Starożytny Smok

Fajnie by było jakby było takie miasto "Gothic".
Graliście kiedyś w Gothica? Jak nie to nie czytajcie dalej.

1.Ścierwojad/Preriowy Ścierwojad
2.Wilk/Warg
itd. itp.

albo do tego jakiś zamek Starego i nowego obozu...

1.Kopacz
2.Cień
3.Strażnik
4.Mag Ognia
5.Magnat

itp. itd.

Piszcie co o tym myślicie. :)

Mathias - 2012-05-13 01:35:04

Wg mnie mieszanie jednostek z Gothica jest nie najlepszym pomysłem, tym bardziej, że zamek ludzi już jest ;). A co do miasta pustynnego, myślę, że Cię zainteresuje:

http://heroes.ag.ru/i/E_S_b.jpg

Pozdro ;)

Szczurek114 - 2012-05-13 01:41:25

Mathias napisał:

Wg mnie mieszanie jednostek z Gothica jest nie najlepszym pomysłem, tym bardziej, że zamek ludzi już jest ;). A co do miasta pustynnego, myślę, że Cię zainteresuje:

http://heroes.ag.ru/i/E_S_b.jpg

Pozdro ;)

Wow! Nawet fajne. A to jest chyba z jakiegoś ruskiego moda. Tak?
PS: Co do tego, że jest już zamek ludzi to nic. Gdybym umiał robić mody to zrobiłbym tak, żeby były 3 zamki (Stary, Nowy i Obóz na Bagnie)

1.Kopacz
2.Ścierwojad
3.Cień
4.Złodziej (to też cień, jak ktoś grał w Gothica)
5.Strażnik
6.Mag Ognia/Arcymag Ognia
7.Czerwony Smok (wiem, że takiego w Gothicu nie ma, ale by tu pasował)

To pomysł na Zamek Starego Obozu - co o tym myślisz?

Mathias - 2012-05-13 01:42:42

Wydaje mi się, że Heroes 3 i Gothic mają niewiele ze sobą wspólnego poza podobnym uniwersum. Poparłbym Twój pomysł tylko w osobnym modze wink.

Lowcakur - 2012-05-13 01:43:46

Ano, to moglobybyc przyjemne, ale nie jako podstawowe miasto. Nie pasuje do hirkow.

Szczurek114 - 2012-05-13 01:44:19

Mathias napisał:

Wydaje mi się, że Heroes 3 i Gothic mają niewiele ze sobą wspólnego poza podobnym uniwersum. Poparłbym Twój pomysł tylko w osobnym modze ;).

Lowcakur napisał:

Ano, to moglobybyc przyjemne, ale nie jako podstawowe miasto. Nie pasuje do hirkow.

No, ale w modzie to co innego.

To co, że nie pasuje, jakby był taki mod i wszystko (nie tylko miasta) było by fajnie zrobione...

Mathias - 2012-05-13 01:45:03

Tylko w takim modzie by było fajnie.

Szczurek114 - 2012-05-13 01:45:44

Mathias napisał:

Tylko w takim modzie by było fajnie.

No właśnie. A sorry, że trochę odbiegam od tematu, ale jest może taki program do tworzenia modów, jak jest to jaki?

Mathias - 2012-05-13 01:46:10

Nie ma takiego niestety. Trzeba umieć programować. Ostatnio WoG Team (który wreszcie po latach stagnacji oficjalnie ogłosił klęskę) opublikował kod źródłowy WoG'a do publicznej modyfikacji. Jednak ja się na tym nie znam niestety.

Szczurek114 - 2012-05-13 01:46:44

Mathias napisał:

Nie ma takiego niestety. Trzeba umieć programować. Ostatnio WoG Team (który wreszcie po latach stagnacji oficjalnie ogłosił klęskę) opublikował kod źródłowy WoG'a do publicznej modyfikacji. Jednak ja się na tym nie znam niestety.

Dzięki

Lowcakur - 2012-05-13 01:47:07

Co do tematu, przypomnial mi sie moj stary projekt, ktorego nieco zmodernizuje:

Miasto w gorach, w tropikalnej dzungli otocoznej bagnami. Drakmoor sie nazywa. Jendostki:

1. Chlop/Milicja(walka wrecz)
2. Granicznik/Knecht(walka na dystans, kusznicy)
3. Adept Lowcow Kur/ Lowca kur(walka na dystans, lucznik, brak ograniczen w walce wrecz)
4. Zwiadowcy/ Pancerni(lekka kawaleria)
5. Dzialo na wozie/ Tabor(jednostka walczaca dystansowo, strzela z armaty, wywoluje strach)
6. Mlotodzierzca/Schmeider(wojownik z calkiem sporym kafarem w reku, jednostka czysto do wlaki wrecz, obniza pancerz atakowanego wroga o 15%/25%)
7. Kurzy pomiot/ Kurza bestia(nazwa mowi sama za siebie. Lata, zatruwa, rzuca oslabienie, klatwe, spowolnienie na atakowany cel)

Mathias - 2012-05-13 01:48:38

Nie ma za co, Szczurku.

Lowca, wiem, że umiesz rysowac, może byś sporządził szkice tych jednostek? Bo mi to brzmi trochę na LowcaForge :p.

A co do tematu. Może zaprezentuję miasto hmmm... zbójców.

1. Awanturnik (walczy wręcz z kastetu)
2. Zwiadowca (strzelec, zadaje w miarę dobre dmg przy kiepskiej liczbie HP i deffa)
3. Rozbójnik (znany już w H3, tyle że na potrzeby miasta ma nieco polepszone staty)
4. Pies gończy (często są chore na wściekliznę i przy ataku zarażają przeciwnika - jednostki wroga tracą połowę HP; generalnie jednostki słabe, tyle że skill niezły)
5. Bandyta (charakteryzuje go bardzo duża szybkość i powstrzymywanie kontry, aczkolwiek staty ma średnie tudzież słabe)
6. Morderca (ma bardzo dużo HP i sporo dmg zadaje, ale jest dosyć powolny; skill specjalny - zabójstwo: po zabiciu jednostki otrzymuje premię ataku w następnym ciosie, liczba dodanych punktów zależy od liczby odebranych HP)
7. Łowca głów (atakuje podwójnie, ma b. wysokie dmg; specjalna umiejętnośc - zaszczucie, gdy wypadnie, przeciwnik atakowany traci -3 morale)

To taki oto szkic na szybko zrobiuony.

Szczurek114 - 2012-05-13 01:49:33

Lowcakur napisał:

Co do tematu, przypomnial mi sie moj stary projekt, ktorego nieco zmodernizuje:

Miasto w gorach, w tropikalnej dzungli otocoznej bagnami. Drakmoor sie nazywa. Jendostki:

1. Chlop/Milicja(walka wrecz)
2. Granicznik/Knecht(walka na dystans, kusznicy)
3. Adept Lowcow Kur/ Lowca kur(walka na dystans, lucznik, brak ograniczen w walce wrecz)
4. Zwiadowcy/ Pancerni(lekka kawaleria)
5. Dzialo na wozie/ Tabor(jednostka walczaca dystansowo, strzela z armaty, wywoluje strach)
6. Mlotodzierzca/Schmeider(wojownik z calkiem sporym kafarem w reku, jednostka czysto do wlaki wrecz, obniza pancerz atakowanego wroga o 15%/25%)
7. Kurzy pomiot/ Kurza bestia(nazwa mowi sama za siebie. Lata, zatruwa, rzuca oslabienie, klatwe, spowolnienie na atakowany cel)

Mathias napisał:

Nie ma za co, Szczurku.

Lowca, wiem, że umiesz rysowac, może byś sporządził szkice tych jednostek? Bo mi to brzmi trochę na LowcaForge :p.

A co do tematu. Może zaprezentuję miasto hmmm... zbójców.

1. Awanturnik (walczy wręcz z kastetu)
2. Zwiadowca (strzelec, zadaje w miarę dobre dmg przy kiepskiej liczbie HP i deffa)
3. Rozbójnik (znany już w H3, tyle że na potrzeby miasta ma nieco polepszone staty)
4. Pies gończy (często są chore na wściekliznę i przy ataku zarażają przeciwnika - jednostki wroga tracą połowę HP; generalnie jednostki słabe, tyle że skill niezły)
5. Bandyta (charakteryzuje go bardzo duża szybkość i powstrzymywanie kontry, aczkolwiek staty ma średnie tudzież słabe)
6. Morderca (ma bardzo dużo HP i sporo dmg zadaje, ale jest dosyć powolny; skill specjalny - zabójstwo: po zabiciu jednostki otrzymuje premię ataku w następnym ciosie, liczba dodanych punktów zależy od liczby odebranych HP)
7. Łowca głów (atakuje podwójnie, ma b. wysokie dmg; specjalna umiejętnośc - zaszczucie, gdy wypadnie, przeciwnik atakowany traci -3 morale)

To taki oto szkic na szybko zrobiuony.

No to miasto nawet fajne Lowca. A Ty Mathias to przezarąbiście wymyśliłeś. :D
W sumie to jak na tym temacie  się uzbiera więcej pomysłów (będzie kilkanaście stron) to można się zabierać do robienia moda. (można wybrać najlepsze pomysły)

Mathias - 2012-05-13 01:51:22

Oczywiście, przy czym jak już mówiłem, potrzebna będzie znajomośc programowania, a ja się na tym niestety nie znam.

DracoLich - 2016-09-25 11:51:06

Nekromantopolis
koszt jednostek: nie rekrutujesz jednostek, tylko, za pieniądze i walki dostajesz punkty nekromancji, którymi możesz nabywać, i ulepszać jednostki (ale to tylko na bohaterze (każdy bohater ma oddzielne punkty nekromancji))
Jednostki:
1.Zombie
2.Szkielet (tańszy i trochę lepszy niż zombie)
3.Duch (niematerialny, klątwa, zmiana poległego wroga w ducha)
4.Mumia (klątwa, ?)
5.Lich (Strzela, wskrzesza jednostki w trakcie bitwy (zależnie od ilości lichy))
6.Krwawy Smok (wyssanie życia, lata)
7.Dracolich (sprawdż na stronie woga)
Bohaterowie to: sandro i elthric
wygląd: upiorny

ew. jednostki: zakapturzone istoty, ludzie-pająki i wielkie kruki/władcy kruków

Mathias - 2016-09-25 18:12:23

W sumie ciekawa koncepcja - armia tworzona poprzez zabijanie przeciwników, i to dosłownie. Taka modyfikacja necro w stronę urozmaicenia schematów.

Sauron - 2016-09-25 20:08:35

Jest w tym element z piątki, gdzie wprowadzili te punkty nekromancji czy jaka tam jest ich poprawna nazwa. Oznacza to w sumie, że nie da się ożywiać wszystkiego jak leci. Jest to na pewno jakiś sposób kompensowania numerów jakie się kiedyś odstawiało w trójce - dobre czasy.

Szamba betonowe Konstantynów Łódzki Hotels KĂśssen OтeНи Турция