- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Bohaterowie http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=40 - Valeska vs Sorsha http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1504 |
Talscire - 2009-11-10 21:08:40 |
Kolejny temat. |
Viewer - 2009-11-10 22:09:17 |
Ciekawe.. Każda dobra pod swoim względem. Na mniejsze mapy jednak Valeskę, na Lkę, jak Krzyżów trochę się zgromadzi, brałbym Sorshę. Skille mają b. dobre początkowe obie ;) |
GiBoN - 2011-05-07 20:49:00 |
A właśnie, że d-u-p-a, bo na duże mapy lepsza Tyris. Skuteczność ataku Sorshy pozornie daje jej prym, ale wydaje mi się, że Valeska lepsza. Kusznicy pomagają w podbijaniu okolicy, więc łatwiej z surowcami i bohater szybciej się rozwinie. Sami kusznicy są ważni w zamku, bo kapłani to imitacja strzelca, a łucznictwo da im jeszcze kopa( kusznikom), ze zdobyciem skuteczności ataku nie powinno być większych problemów... |
Xeno - 2011-05-07 20:53:44 |
W zamku na L najlepiej grać na Valeskę lub na tę od 350szt. złota i szukać bolka w karczmie. |
GiBoN - 2011-05-07 20:55:27 |
Na duże mapy Tyris się dobrze sprawdza, lub tak jak mówisz bohater na 350 i z karczmy na maina. |
Sauron - 2011-05-07 23:34:40 |
Wziąłbym Valeskę. Wydaje mi się uniwersalnym bohaterem, a wzmocnienie strzelców przyda się w każdym etapie gry. |
Mathias - 2012-05-24 16:15:37 |
Ja wybrałbym Valeskę, ma dobry start i szybko się nią expi. Sorsha nie była nigdy dla mnie priorytetem. |
Xeno - 2013-09-01 10:31:56 |
Bo waliska dale + do kusz, a jeden ruchu więcej robi swoje. |
Mathias - 2013-09-22 18:12:19 |
Dokładnie, Kusze są stosunkowo wolne, przez co przeciwnik może je wybić przed zadaniem strzału. Punkt ruchu piechotą nie chodzi, nie mówiąc o Ataku i Obronie. No i same jednostki na start to już cenny kapitał początkowy, wystarczy ich ulepszyć, dołożyć trochę pik i można śmiało szorować strefę. Sorsha nie jest jakoś specjalnie wybitna. |