lordpiorunow - 2007-04-03 16:03:48

Oto obiecane:

Ten opis przedstawia krótką drogę, aby wykonać wszystkie 7 misji dodatkowych kampanii tytułowej WoGa. Poziom trudności pierwszej misji nie ma żadnego znaczenia (ja polecam Impossible). Zbieranie surowców jest jest zbędne - nie przechodzą one do następnej misji, a w tej nie ma z nich pożytku. Pamiętaj, że atak na większość postaci powoduje rozmowę z nimi.

Najpierw stwórz głównego Bohatera wybierając portret i imię.
W pierwszej kolejności pojedź drogą na wschód i spróbuj zaatakować Krzyżowców (Crusaders). Następnie wróć do rozwidlenia (miejsca gdzie był stos złota) i podążaj na północ - aż do drewnianego domu, wjedź do niego. Teraz wróć do kamienia przy którym zawsze zatrzymuje się Bohater (zapamiętaj dokłądnie to miejsce!!) i udaj się wzdłuż rzeki na północ. Znajdziesz tam mnicha - porozmawiaj z nim i wróć do kamienia, a następnie podążaj na południe, do młyna Melnika.
Po zdobyciu nowych informacji udaj się do rozwidlenia, a z niego ponownie na północ. Kiedy dotrzesz do chaty to nie wjeżdżaj do niej, lecz kontynuuj podróż drogą - na północny zachód. Gdy dotrzesz do dużej ilości pieńków, to skręć na zachód, a dotrzesz do kamiennej drogi. Zaatakuj Bohatera i wybierz odpowiedź: "Krzyżowcy" ("Crusaders"). Ratibor zniknie, a na jego miejscu będzie stał jeden Pikinier (Pikeman) - przyłącz go do armii.
Wracając do pierwszego rozwidlenia dróg odwiedź posąg swojego ojca. Dojedź do kamienia przy którym Bohater zawsze się zatrzymuje i zostaw chłopa w miejscu na wschód od twojego Bohatera (kliknij na tym polu prawym przyciskiem myszy, odpowiedz "Tak" na pytanie i wyciągnij chłopa ze swojej armii). Następnie wróć do rozwidlenia dróg, przejedź na południowy zachód do wejścia do Twojego domu, i udaj się do południowo wschodniego rogu pola (jak dojedziesz na właściwe miejsce to wyświetli się komunikat - "To wyśmienite miejsce do ukrycia" ("This seems like a good place to hide") - zobacz zdjęcie poniżej. Następnie oddaj dwie tury i udaj się przez otwarte przejście na wschód.

http://jaskiniabehemota.net/wog_old/porady/gfx/CampIntheWoG/solucja1a.jpg

Gdy miniesz dwie Bliźniacze Szczyty (Twin Peaks) jesteś bezpieczny. Udaj się na wschód od Pobojowiska (Rally Flag) i zaatakuj złodzieja stojącego przed swoją jaskinią - na razie nie ma Ci nic do powiedzenia. Przejdź przez Most Trolli (Troll Bridge) (na północ od Pobojowiska). Jedź drogą aż zobaczysz 3 domki i stos złota - spróbuj go wziąć. Wróć teraz do Rozbójnika - złodzieja, który zniknie aby zdobyć widziany niedawno stos złota. Możesz przeszukać ognisko, ale koniecznie wejdź do jaskini - znajdziesz w niej Księgę Magii. Zaatakuj Niziołka stojącego przed Karczmą (Nie atakuj innych, bo nie będziesz mógł wykonać innych dodatkowych questów !!!!!!).
Udaj się teraz kamienną drogą na północ aż dotrzesz za dwa domy z niebieskimi flagami i skręć na wschód - dotrzesz do Ogrodu Objawienia (Garden of Revelation). Tu mieszka brat znanego nam Niziołka - nauczy Cię jednej z czterech magii na poziomie Podstawowym i trzech czarów z niej - o oto wybór:

    * Księga z Płomieni (Burning into flame book) - magia ognia - czary: Ochrona przed Ogniem, Oślepienie, Ognista Kula
    * Księga z Gliny (Earthen book) - magia ziemi - czary: Kamienna Skóra, Ochrona przed Ziemią, Tarcza
    * Księga z Kruchego Pergaminu (Flimsy book) - magia powietrza - czary: Ochrona przed Powietrzem, Przyśpieszenie, Tarcza Powietrzna
    * Księga z Wody (Wet book) - magia wody - czary: Ochrona przed Wodą, Osłabienie, Krąg Zimna.

Dobrze dokonaj wyboru, bo nie ma odwołania w następnych mapach (ja wybrałem Magię Ziemi).

Teraz wracamy pod karczmę i atakujemy Gremlina. Następnie udajemy się na północ od Pobojowiska do Faktorii Handlowej (Trading Post) (na wysokości pierwszego domu z niebieską flagą). Wchodzimy do środka i otrzymujemy katapultę. Wracamy pod karczmę i rozmawiamy z Kapłanem. Po raz kolejny udajemy się drogą na północ od Pobojowiska i tym razem udajemy się do Sanktuarium (na wysokości drugiego domu z niebieską flagą) i rozmawiamy z Mnichem - otrzymujemy Opończę Przeciwstawienia (Surcoat of Counterpoise).
Po raz n-ty udajemy się pod karczmę i atakujemy chłopa. Znów udajemy się na północ od Pobojowiska, ale tym razem skręcamy na wschód za Magiczną Studnią (Magic Well). Znajdujemy się na rozkopanym polu, a przed nami stoi chłop - da on nam Miecz Rycerza Śmierci (Blackshard of the Dead Knight). Wracamy po raz ostatni pod tawernę gdzie rozmawiamy z Halabardierami i wchodzimy do wnętrza budynku. Udajemy się wreszcie do Pobojowiska (chyba każdy wie gdzie to jest) i zdobywamy Puklerz Króla Gnolli (Buckler of the Gnoll King). Po raz pierwszy jedziemy do końca drogą - dojeżdżamy do mostu, którego na razie nie pokonamy. Wracamy na rozkopane pole i rozmawiamy z chłopem w jego południowej części. Teraz ponownie udajemy się na most przed zamkiem i udaje się nam go przebyć. Atakujemy garnizon i jedziemy do Wozu (Wagon) znajdującego się naprzeciwko studni. Znajdujemy tam balistę. Od teraz nie możemy jechać do zamku, bo pozwą nas o kradzież balisty i nas zaatakują. Udajemy się przed most do zamku i jedziemy na północ, do Ptaka Gromu (Thunderbird'a ) (musimy z nim porozmawiać aby móc zakończyć misję). Wracamy przed most do zamku i udajemy się na zachód. Gdy dotrzemy do pokrytego śniegiem obszaru skręcamy na północny wschód - znajdziemy tam Namiot Medyka (First Aid Tent). Podążamy dalej na zachód aż docieramy do Gorynycza i odpowiadamy twierdząco na wszystkie jego pytania (Jeśli nie porozmawiało by się z Ptakiem Gromu to nie było by żadnych pytań, lecz Gorynycz od razu by zaatakował).

Gratuluję przejścia pierwszej misji kampanii In The Wake of Gods z wszystkimi 7 misjami dodatkowymi wykonanymi:)

xD


Źródło: Kwasowa Grota

Mathias - 2007-07-13 09:42:42

Dobrze, przeszedłem, ale tej balisty nie znalazłem. Choć mogę bez tego też żyć.

https://egarden.pl/ https://dominikasurma.pl/ warsztat samochodowy lublin bogucin serwis iveco specjalista google ads sopot