Olowkos - 2009-05-16 14:43:06

Jak myślicie kto wygra?

Ja to rozłożę tak.


Nimfa < Kościej - Nimfa nie doleci w pierwszym ruchu do Kościeja, on podejdzie do niego>,< jak najbliżej, Kościej walnie i Nimfa death.
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Ożywieniec jest powolny, nie zdąży do Żywiołaka dojść, a już zostanie zastrzelony.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Zjawa w 3 ruchach dojdzie do Żywiołaka, ale przez ten czas zostanie zastrzelona.
Żywiołak Energii < Alp - !Alp dojdzie do Żywiołaka w 2 ruchach, a Żywiołak tak samo do Alpy tyle, że Żywiołak jest szybszy to zaczyna podchodzi do Alpy, ale nie wystarczająco, żeby zaatakować Alp zaatakuje nie rozwali, jak Żywiołaków będzie dużo później Żywiołaki walną kilka Alp zginie, ale one kontratakują wskszeszają się, a Żywiołak death.! (Zen-Aku: Jak ktoś mi powie, co ten opis miał znaczyć, to dostanie plusa... Nic nie poskładane, praktycznie całe kilka zdań jest bez sensu. Za tę maszkarę 10 pkt.)
Żywiołak Magmy < Lisz - Lisz jest lepszy bez 2-óch zdań.
Żywiołak Umysłu <  Rycerz Śmierci - Rycerz Śmierci jest najlepszą jednostką 6 poziomu, a Żywiołak powstrzymuje kontratak, ale Rycerz i tak wygra.
Feniks = Kościsty Smok - Feniksów jest dużo i się odradzają, a Smoki mają duże dmg, więc remis.

Czyli 4:2 dla Nekropolis.

Głosuje na Nekropolis.

Zen-Aku edit: 2 pkt. * 12 + 5 pkt. * 2 + 10 pkt. = 44 pkt. = upomnienia nr [2], [3], [4] i [5] = minus. Czy ja przypadkiem nie mówiłem ostatnio, że więcej nie będę takiego czegoś tolerował? Mówiłem, radzę więc nie lekceważyć moich uwag, bo skończy się to źle.

Sauron - 2009-05-16 14:51:19

Naturalnie Nekropolia
Kościej- nimfa    Kościej mocniejszy
Zombi- burza     Burza dużo lepsza
Upiór - lód    Lód odrobinę lepszy
Wamp. lord- energia        Lord lepszy i tyle
Arcylisz- magma     Magma słabiutka
Rycerz- magii       Rycerz jest mocniejszy, lepsze skille
Feniks- smok          remis, obie są dość podobne

magia równa
bohaterowie w Nekro lepsi

EDIT: Dzięki za przypomnienie, pisałem trochę na szybko ;)

sebox27 - 2009-05-16 15:15:24

Sauron zapomniałeś o magmiku i o liszu :P

Postawiłem na Nekro:
Boha lepsi
Magia może być:

Rusałki=Kostki - Kostki lepsze
Żywiołak Burzy=Zombie - Burza lepsza bez dwóch zdań
Żywiołak Lodu= Zjawa - Gdyby nie to hp to zjawa by była nawet lepsza jak by miała te chociaż 25 hp ale 18? ŻL wygrywa
Żywiołak Energii=Wamp Lord - Bateria ma lepsze dmg o 1 w maxach ale Wamp się wskrzesza a wieć wamp wygrywa
Magma=Arcy lisz - n/c
Żywiołak Magii= Mroczny jeździec - Wiadomo kto....
Kura=Upiorny Smok - Tu bym dał remis...
5:3 dla nekro ;p

Magyar - 2009-05-16 15:30:52

Odpowiedź jest chyba wszystkim znana - głos na Nekropolię! :P

Zen-Aku: ARGUMENTY! Upomnienie za brak argumentów...

Vercetti - 2009-05-17 13:56:12

Rusałka > Kościej - Rusałka - większy przyrost, powstrzymuje kontrę i jest szybsza ;)
Żywiołak Burzy > Ożywieniec - Oczywiste.
Żywiołak Lodu > Zjawa - Lód lepszy
Żywiołak Energii < "Wampir Bonzo ;p" - Jedna z lepszych jednostek vs Jedna ze słabszych jednostek swojego poz. - oczywiste.
Żywiołak Magmy < Arcylicz - Oczywiste.
Żywiołak Umysłu <  Rycerz Śmierci - przewaga Rycerza.
Feniks > Upiorny Smok - Nawet bez przyrostu bardzo spokojnie wygra Feniks. Ma on lepsze staty, jest szybszy i odradza się. Ponadto jest tańszy i umie zionąć.

Jednostki:

4:3 Wrota

Budowle specjalne i Graal:

2:0 Wrota

Inne:

Nekromancja - wielki + dla Necro

Podsumowanie:

Obydwa miasta są dobre. Wszystko zależy od taktyki, preferencji, gustu oraz umiejętności gracza.

Evan_Tvile - 2009-06-05 19:40:53

Emmm... Takie trochę pytanie retoryczne. Nekropolis rulez!

altaeir - 2009-06-05 19:42:36

Bez nekromancji nekros dostaje w dupę...

I.M.P.R - 2009-06-10 17:30:31

Tak wogóle to obydwa miasta są dobre, ale i tak jestem za necro.

Zen-Aku - 2009-06-10 17:46:57

A ja zgadzam się z Altaeirem - Nekro nie da rady. Prosty powód - same wampiry są w stanie wyssać tylko dwie jednostki, rusałkę i kurczaka, żadnego z żywiołaków już nie ruszą. Upiorne smoki nie postarzą żadnego z żywiołaków, podobnie atak obszarowy liszów będzie niemal bezużyteczny. Dodając brak nekromancji, WŻ wychodzi z tego pojedynku zwycięsko, a zwycięstwo to jest łatwe.

OldSkull - 2009-06-15 00:45:52

Nekropolia padnie:
-lisze nie mogą ranić wielu jednostek (bonusowo tylko feniksy i sprite'y)
-wampiry nie mogą się napić
-feniksy w pierwszej kolejce zapewniają haste bądź inne zbójcze zaklęcie, poza tym jest ich dużo i zioną ogniem - zmiotą smoki, albo nawet jakieś 2 inne oddziały/machinę + oddział
-strzeląjace zmiotą nekromantę
-żywiołaki magii będą atakować każdorazowo 2 wrogie odziały, a te nie będą odpowiadać - one sa po prostu zabójcze

Jedyny problem jaki moż emieć WŻ, to masa szkieletów, ale jeśli wszystko inne padnie... Bądź co bądź 2 z 3 najlepszych jednostek u nekro nie może wykorzystać zbytnio swoich zdolności.

Zen-Aku - 2009-06-15 17:37:25

OldSkull napisał:

żywiołaki magii będą atakować każdorazowo 2 wrogie odziały

Od kiedy, skoro oddziały Nekropolis mogą być rozproszone? Psychole mogą zaatakować wiele oddziałów, ale nie za każdym razem, poza tym rycerz stoi o klasę wyżej od psycholi, więc skoro nawet psychole są dla Ciebie zabójcze, to rycerz musi być niepokonany...

OldSkull - 2009-06-15 18:18:10

Przede wszystkim w momencie, kiedy nekro będzie chciało zaatakować w walce wręcz, zawsze będą jakieś 2  oddziały, które będą w odległości od siebie 1 pola (pole bitwy jest za małe aby tak nie było - żywiołaki latają, więc mogą kogokolwiek wycelować). Jeśli mając w armi 6-7 oddziałów potrafisz tak nimi sie poruszać, żeby jednostka atakująca dookoła nie mogła zaatakować 2, to gratuluję... oraz nie wierzę. Takie rozproszenie powoduje, że przeciwnik może podejść do dowolnej jednsotki nawet kilkoma oddziałami i ją wykończyć, a samemu nie można atakowac jednej jednostki więcej niż 1 oddziąłem, czasem dwoma. Nie zapominajmy, że feniksy zieją ogniem i są bardzo szybkie (deklasują smoki, a ich przyrost powoduje, że można je porównywać z jeźdźcami).
Nekropolia w walce z WŻ ma tylko 1 dobry oddział (jeźdźcy) i 3 przeciętne (wampiry i lisze - przeciwko żywiołakom sa zaledwie przeciętne, szkielety), a WŻ ma 3 dobre (Feniksy, 2 typy żywiołaków strzelających) jedną specyficzną (sprite'y) i 2 utrzymujące pola jednostkom nekropolii (magma i energia). Samymi rycerzami się nie wygra bitwy, w której przeciwnik może jest wybić zanim one zdążą dojść. Szczególnie, że żywiołak jako mający 2 oddziały strzelające, najszybszą jednostkę i silniejszą magię, może sobie po prostu czekać na powolnego trupa.

altaeir - 2009-06-15 18:40:37

OldSkull napisał:

Przede wszystkim w momencie, kiedy nekro będzie chciało zaatakować w walce wręcz, zawsze będą jakieś 2  oddziały, które będą w odległości od siebie 1 pola (pole bitwy jest za małe aby tak nie było - żywiołaki latają, ...

Chodziło ci o psychole?One nie latają.
Conflux przestrzeli nekros wiec ten drugi musi podejść.W momencie gdy będzie próbował przebić się do strzelców już powstaje stłoczenie jednostek,dające pole do popisu Feniksom(zionięcie) i psycholom(atak na kilka pól).Oba te miasta są o tyle ciekawe,że nie rzucimy berserka,oślepienia(na rusałki chyba nikt nie bedzie rzucał),klątwa zadziała na kilku oddzialach confa,ale o mass bless tam nie trudno.Każdy żywiołak jest wrażliwy na przeciwny żywioł,wiec lepiej rzucać czary grupowe,niż piorun itd.Opłaca się to robić jedynie bardzo dobrym magiem(Grindan z łancuchem i implozją ;) ).
Ogólnie conflux bedzie lepiej rozwinięty,bo nekromancji nie uznajemy,a nekro bez tej zdolności nie jest takie super mocne.Rusałki + burze wystarczą nam spokojnie na wiekszosć banków.Kolejna sprawa bardzo tania rozbudowa Confluxa powoduje,że mozna rozwijać kolejne napotkane miasta.Nekros tak pieknie nie ma.
Każdy bohater Nekropolis ma na start nekromancję,czyli ma zmarnowanego slota.Bohaterowie confluxa mają zazwyczaj dobre skille,zmarnowane są te z nauką,finansami.Nauka moza na dłuzsze gry moze się przydać,ale z kompem,gdzie tłucze się błękitne smoki i ścieraja się potężne armie.
Wracając do tego,że nekros musi podejść.Truposze bez haste tam raczej nie dojdą :P
Wszystko to przypuszczenia,jak ktoś źle zagra confluxem to i tak dostanie od dobrego gracza siedzącego za starami nekrosa.

Zen-Aku - 2009-06-15 18:55:23

OldSkull napisał:

Przede wszystkim w momencie, kiedy nekro będzie chciało zaatakować w walce wręcz, zawsze będą jakieś 2  oddziały, które będą w odległości od siebie 1 pola (pole bitwy jest za małe aby tak nie było - żywiołaki latają, więc mogą kogokolwiek wycelować). Jeśli mając w armi 6-7 oddziałów potrafisz tak nimi sie poruszać, żeby jednostka atakująca dookoła nie mogła zaatakować 2, to gratuluję... oraz nie wierzę. Takie rozproszenie powoduje, że przeciwnik może podejść do dowolnej jednsotki nawet kilkoma oddziałami i ją wykończyć, a samemu nie można atakowac jednej jednostki więcej niż 1 oddziąłem, czasem dwoma. Nie zapominajmy, że feniksy zieją ogniem i są bardzo szybkie (deklasują smoki, a ich przyrost powoduje, że można je porównywać z jeźdźcami).

Mimo wszystko nie można powiedzieć, że psychol uderzy za każdym razem dwie lub więcej jednostek, owszem, może to zrobić, ale bez latania jest praktycznie bezradny na mapie z dużą ilością przeszkód. Co do przyrostu kurczaka, to w multi wynosi on 2, więc jakoś nie będzie ich specjalnie dużo. Nie mówię, dla mnie Nekro też jest gorsze, ale proszę bez hipokryzji, w stylu psychol za każdym razem atakujący kilka wrogów.

OldSkull - 2009-06-15 22:01:13

Może nie zawsze, ale zwykle tak (nekromanta _musi_ podejść i się stłoczyć) - poza tym zawsze pozostaje mu doskonała zdolność - powstrzymywanie kontrataku wroga. Poza tym żywiołaki są tanie. Ptaki z mniejszym przyrostem? Tylko jeśli gramy na takich zasadach (multi zwykle gram na hot seat - najlepsza "socjalizacja" :) ). To, że się ogranicza ich przyrost tylko i wyłącznie świadczy o tym jak są dobre. Zresztą to nie jest tylko moje zdanie - polecam pogooglać "bekalog" - mimo iż do metodologii testów można mieć drobne zastrzeżenia, to jedynie drobne. We wszyskich testach miasto kontra miasto Conflux roznosi nekropolię i to tak mocno, że nawet uwzględnienie nekromancji nie zmienia sytuacji. Głównym powodem jest to, że nekropolia posiada 3 najgorsze jednostki na swoich poziomach spośród wszystkich miast oraz fakt iż wysysanie krwi i chmura liszy nie ma wpływu na żywiołaki.

altaeir - 2009-06-15 22:26:08

OldSkull napisał:

We wszyskich testach miasto kontra miasto Conflux roznosi nekropolię i to tak mocno, że nawet uwzględnienie nekromancji nie zmienia sytuacji.

Kiedyś z jednym graczem,śmiałem się,że trzeba załozyć topic 100 najwiekszych mitów heroes,w których znalazłyby sie takie stwierdzenia jak nekromancja nie pomaga,Solmyr jest najlepszy,conflux jest słaby,nekro jest słabe,inferno jest słabe,Sandro jest super bo był w kampanii,ramp ma najlepszy klimat,zamek jest najlepszy,trzeba iść w kapitol w 1 tyg,nauka to super-mega-wypas skill bo masz wiecej expa.Ten cytat by się akurat łapało pod takie coś. :P

Zen-Aku - 2009-06-15 22:32:06

Altaeir napisał:

Sandro jest super bo był w kampanii

Jak to widzę, to śmieję niesamowicie :D Dla wielu Sandro jest dobrym bohaterem, choć startuje z... talentem magicznym i ma takiego samego specjala. Nie powiem, ja Sandro lubię, co nie znaczy, że uważam go za silnego bohatera, bo nawet jak na warunki Nekro jest on strasznie mizerny ;] W sumie czemu nie ten spis? Każdy może coś dorzucić i się zbierze, mitem naczelnym będzie to, że rusałki są słabe :D

Sauron - 2009-06-16 15:25:51

Fajny temat: mity Heroes :). Wszystkie części czy tylko III?
Ja tam lubię Sandro, jeden z moich ulubionych, a w kampanii jest bardzo klimatyczną postacią. Często go używam. Widzę, że przekonałeś się do WŻ i rusałek Zenie. xD  W sumie czemu nie, fajny zestaw początkowy ( 3 pierwsze poziomy są razem mocne), niestety reszta wysiada, a feniksy są średnie.

Knapek - 2009-08-30 20:09:16

nekropolis ma powera przy wrotach żywiolów (w.ż.to takie lalusie i frajery xD

Xeno - 2009-08-30 20:40:08

Jeśli WŻ zrobi wiazd na chatkę necro w 2 tygodniu gry,to necro może się schować,ale nikt o zdrowych zmysłach nie zgodzi się na gre przeciwko necro.

Olórin - 2009-08-31 16:21:29

Jak dla mnie WŻ jest lepsze.Jest po za tym przystosowane do walki z necro,tylko 2 jednostki reagują na umiejętności specjalne lisza i wampira,a są to rusałka i feniks.Wrota mają 2 łuczników i najszybszą jednostkę w grze,dodatkowo mają lepsze budynki specjalne:akademia jest lepsza od szkieletorni.

Z tą odpornością na chmurę lisza nie jestem pewien czy żywiołaki są odporne.

Baron - 2011-05-08 17:02:45

Wrota moga powalczyc ! Nie dziala wysysanie az na 5 zywiolakow !!!
Poza tym mozna postrzelac z dwu jednostek strzelajacych i to mocnych ...
Faniksow jest duzo to maja  duza moc i zaczynaja walke czyli mozna atakowac z opcji czekaj... Mozna uzyc rusalek do odbiernia kontry podobnie dwu ztywiolakow... Ci od umyslu moga atakowac kilka pol i nie biora kontry ... Wrota maja duze szanse z takim napakowanym zamkiem jak necro !

GiBoN - 2011-05-08 17:12:03

WŻ ma szanse na szybkiej grze, gdzie Fenixami się nie pochwalisz. Interesuje mnie w jaki sposób chcesz ściągać kontrę rusałką, wytłumacz :D...

Sauron - 2011-05-08 17:40:09

Może chodzi o to, że przeciwnik w następnej turze odpowie i zaatakuje rusałki? Znając ich marną wytrzymałość, to wiele po tym nie zostanie. :) WŻ musi liczyć na szybki atak, co z tego, że feniksy. Szkielety to trudny zawodnik, większe szanse będą na początku. Potem dojdzie sporo alpów, władcy mroku, mnóstwo szkieletów, liszy będzie sporo...

Xeno - 2011-05-08 18:19:11

Fajnie wygląda bitwa, bo WŻ unika walki w ręcz, a nekropolia dąży do walki wręcz. Walka z nekro jest ciężka, ale alpy tu tracą na sile.
Rusałka może przez 2/3 tury coś zrobić, bo szkoda na nią marnować ataku.

GiBoN - 2011-05-08 18:56:31

Rusałka może niezauważona "poskubać" lisze uważając na zombie... Alpy w fb słabsze, ale ciągle bardzo groźne, pomagają w uniknięciu strat na neutralach, czyli dają przewagę w sposób pośredni...

Xeno - 2011-05-08 20:15:25

W expie sa podstawą, ale z walka z WZ nie maja swojej mocy, ponieważ nie ma z kogo wysysać, musiałbym sprawdzić, ale chyba nie działa wysysanie na żywiołaki.

GiBoN - 2011-05-08 20:26:32

Wysysają tylko z ruchałek i fenixów, ale ciągle powstrzymują kontrę...

Xeno - 2011-05-08 20:29:17

Tego i tego są śladowe ilości. Można się nimi bawić w hit and run, ale przy ostrzale z WŻ to raczej słaby pomysł. Trzeba jak najszybciej dobrać sie do burzyków. Mass haste i mamy wina.

Lowcakur - 2011-05-08 20:32:15

Czy ja wiem? Jesli WZ ma taktyke i zasloni strzelakow, i dadza mass bless na wstepie to nekro ma pozamiatane.

Xeno - 2011-05-08 20:33:47

Uwierz mi, że necro ze swoim offem szybko przedrze się do strzelców.

GiBoN - 2011-05-08 20:44:48

W dodatku WŻ też stawia na offa, więc nie broni się najlepiej, a strzelaki mają kary za walki w zwarciu...

Baron - 2011-05-09 19:45:26

Rusalki odbieraja kontre gdy nie sa ulepszone ! Zawsze warto wykupic takie ktore nie sa ulepszone ! Rezygnujesz np z zywiolakow ziemi i tam dajesz nieulepszona rusalke do odbierania kontry...

GiBoN - 2011-05-09 22:08:56

O ku...rcze, wiesz, że ulepszone rozwalają masę neutrali? Wiesz, że żywiołaki ziemi są 100 razy lepsze od nieulepszonych rusałek? Jak byłem mały to myślałem, że stworzonko z piątego poziomu będzie lepsze od tego z pierwszego...dziękuję, że pokazałeś mi właściwą drogę... <facepalm>

Xeno - 2011-05-10 09:18:37

Baro nie pogrążaj sie, bo nawet początkowi gracze mniejsze głupoty piszą.

GiBoN - 2011-05-10 15:08:23

W sumie to jeszcze gorsze stwierdzenie niż wywyższanie demonów na pierwsze miejsce wśród konkurentów przez Kinga. Fajne niusy, zapamiętaj sobie Baronie, że ziemniaki bronią strzelaków...

Xeno - 2011-05-10 15:52:15

Wstawię to chyba na mistrzów.

Baron - 2011-05-10 17:01:21

Grajcie jak chciecie ja tam wole miec nieulepszone rusaki do odbierania kontry niz tracic feniksy...
A ziemniaki wolno dochodza... Poza tym i tak nie ma tyle kasy aby wszystko kupic wiec musze cos zostawic i sa to ziemniaki... Wrota sa strasznie drogie...

Xeno - 2011-05-10 17:09:31

Baron nie wiedzę dla ciebie przyszłości tej grze.

Lowcakur - 2011-05-10 17:15:56

Baronie, bez ulepszonych ruchalek nei podbijesz bez strat wiekszosci kopalni i artow na mapie. -_-`

GiBoN - 2011-05-10 18:53:20

Ulepszone będzie miał, ale nieulepszone kosztem ziemniaków, dalej facepalm...

Sauron - 2011-05-10 20:28:03

Akurat strzelaków Wrota mają całkiem całkiem, więc ziemniaki byłaby mile widziane do obrony tych jednostek.

GiBoN - 2011-05-11 07:38:24

Strzelaki są bardzo mocne, ale nie radzą sobie w walce w zwarciu, poza tym, nawet gdyby ich nie było to nigdy nikt normalny nie weźmie ruchałek kosztem ziemniaków...

Xeno - 2011-05-11 11:46:24

Burza=Lód, takie jest moje zdanie, a jak wiadomo te jednostki są jednymi z lepszych na poziomie.

Baron - 2011-05-18 14:23:36

Oczywiscie rusalki mozna kupic ulepszone w masie i troche na kontry...
Poza tym nie mozna wykupic rusalek ,,kosztem'' ziemniakow bo jak kupuje 10 nieulepszonych rusalek to wydaje 250 - ile ze to kupie ziemniakow ???
Jak wykupie feniksy umysly burze energetycznych lub lody to juz nie ma kasy a trzeba zbudowac i uniwersytet i sprzedawce artefaktow to kosztuje...
Aby kupic ziemniakow to bym musial albo nie wziac burz albo umyslu albo feniksow...
A to jest bez sensu... Z reguly mam 2 miejsca puste i tam wstawiam po 1 nieulepszonej rusalce na kontry...

Lowcakur - 2011-05-18 14:33:14

Po grzyba Ci jedno miejsce do sciagania kontry, jak nie bedziesz mial stworow do oobrony strzelokow? Bez ziemniakow po prostu nie pociagniesz. A sprzedawcy artefaktow sie zazwyczaj nie stawia na multi, po co marnowac 10k?

GiBoN - 2011-05-18 14:39:33

Uprzedziłeś mnie, ale fakt, ziemniaki pilnują strzelaków o kontrę się nie martw, przecież dwie jednostki(po dwóch, trzech turach jedna) powstrzymują kontrę, w tym jeden ma wielopolowy atak, a Fenix ma zionięcie, które może wykorzystać do zaatakowania silniejszego oddziału stojącego za słabym, masz silną magię... Kontrę możesz ściągać energią jak takie masz marzenie.

Xeno - 2011-05-18 15:59:33

kto kupuje nieulepszone rusałki? Jak je można zabić z błyskawicy...
Ziemniaki są pro, ale trzeba umieć grać.

GiBoN - 2011-05-18 16:02:24

Ziemniaki dostają niezłego powera z bohaterem ze specjalizacją magmy :).

Xeno - 2011-05-18 16:16:28

Lepiej brać lacusa lub monere od psycholi.

GiBoN - 2011-05-18 16:32:03

Wiem i nie neguję tego. Ale to nie zmienia faktu, że Erdamond(?) nieźle podbija staty ziemniakom.

Baron - 2011-05-19 17:38:11

Odbiera sie kontre po to aby nie tracic lepszych jednostek... Mam wrazenie ze sa klopoty z rozumieniem po polsku... Zamiast chodzic z pustymi miejscami umieszczam tam rusalki...

Sauron - 2011-05-19 19:33:34

Tylko piszesz, że masz dwa miejsca wolne... Zatem oprócz ziemi to jakiej jeszcze jednostki nie wykupujesz? Przecież można wyrobić się z opłatami, Wrota to nie Forteca.

Lowcakur - 2011-05-19 19:40:11

Odbiera sie kontre po to aby nie tracic lepszych jednostek... Mam wrazenie ze sa klopoty z rozumieniem po polsku... Zamiast chodzic z pustymi miejscami umieszczam tam rusalki...

Ich weiss po co sie odbiera contra, a po polnish bardzo dobrze szpresien. A w 2 tyg. juz nie masz wolnych miejsc... A nie, przepraszam, Ty masz wolne miejsce bo wolisz zostawic ziemniaki w zamku.<facepalm>

Xeno - 2011-05-19 21:29:22

Wolne miejsce jest. Bo nie ma feniksów.

GiBoN - 2011-05-20 10:02:09

Ale po co do ściągania kontry coś, co po pierwszej przestanie istnieć?

Xeno - 2011-05-20 13:45:06

Gibon ja do tego już nie nawiązuje nawet, bo nie ma sensu się sprzeczać. Każdy gra jak chce, a jak lubi dostawać w pośladki nie moja wina.

Baron - 2011-06-03 17:55:16

Nie w jaka gre gracie skoro w 2 tygodniu wykupujecie wszystkie jednostki...
Ja gram na 200 % a nie na 80 % i tam nawet w 10 tygodniu nie starcza kasy...

GiBoN - 2011-06-04 05:20:20

A my gramy z żywymi graczami, więc to 200% tak jakby traci swoją moc. Zresztą nawet na 200% bierze się ziemniaki, są potrzebne, a już na pewno bardziej od rusałek.

Xeno - 2011-06-04 07:19:14

Żywy gracz to poziom x%, ponieważ jest zawsze nieprzewidywalny a kompa łatwo jest oszukać.

ehotelsreviews.com ESPACE VIRAGE 2 https://www.berlin-hotel.pl/