- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - WŻ vs Forteca http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1694 |
Sauron - 2009-04-19 13:11:35 |
Forteca wygra |
Magyar - 2009-04-19 13:56:53 |
Nie bede juz dokladnie porownywal jendostek, bo to jest oczywiste, ze to Forteca jest lepszym miastem, niz Wrota Zywiolow. Glos na Fortece. |
Zen-Aku - 2009-04-19 16:10:18 |
1. Rusałka > Gremlin - i tu nie ma żadnych wątpliwości, bo rusałka rozjeżdża nawet duże ilości powolnych jednostek, jest szybka jak na 1. lvl i powstrzymuje kontrę. Co prawda ma mało HP, ale w starciach z klocami jest to nieistotne, bo rusałka jest szybka. Można ją nazwać arcydiabłem na poziomie pierwszym, jest to jednostka niezwykle do diabła podobna w zastosowaniu. |
Magyar - 2009-04-19 17:36:33 |
Moze i wolisz WZ, ale jednak sam przyznaj, ze Forteca jest lepsza... A cena, to nie jest zaden argument... |
Mathias - 2009-04-19 17:48:29 |
No dobra, moja kolej: |
Rozbójnik - 2009-04-19 18:03:27 |
Nikt nie będzie się czepiał za to, że masz takie, a nie inne zdanie. Komenty typu "nie umiesz grać", "choć na multi" itd pojawiają się wtedy, gdy ktoś pisze rzeczy nie mające poparcia ani w liczbach (teoretyczna strona herosa), ani w praktyce, zaś argumenty osób bardziej doświadczonych nie przynoszą najmniejszego skutku, bo osoba ta jest z góry uprzedzona do pewnych zamków/jednostek. Wyrażać swoje zdanie, jak słusznie zauważyłeś, ma prawo każdy, niezależnie od reprezentowanego poziomu, ale czasem irytująca jest niesamowita odporność na argumenty. |
Zen-Aku - 2009-04-19 18:16:00 |
W tym rzecz, że wcale lepsza nie jest. Ma gorszy początek od WŻ i jest droższa, szczególnie magowie...
Znowu sobie coś wymyśliłeś? W każdym razie to Ty znowu nie masz żadnych argumentów...
Niby tak, ale nie aż tyle. Arcymag ma cenę nieadekwatną do możliwości, za taką cenę powinien być lepszy przynajmniej od wampirów - a tak oczywiście nie jest. Jak to jest? Za lepsze wampiry i krzyżowców płacimy mniej. Energia jest słaba, wcale nie zaprzeczam, ale ma cenę dość adekwatną w stosunku do jakości, dlatego uznałem te jednostki za równe.
A feniks to rodzaj żeński? :P Kurczak, kura - i tak wiadomo o jaką jednostkę chodzi, jest mi obojętne jak ją będę nazywał, może być ta kura ;] |
Żywiołak - 2009-04-19 19:15:58 |
Powyżej nie można mieć większych zastrzeżeń, ale tu? W czym lepsi z fortecy? Kurczowo Solmyra się nie można trzymać, spójrz na wojów i ich rozkład statów i umiejętności II-rzędowe. Wymień mi lepszych wojów z Fortecy.
Tu znowu Rozbójnik dobrze powiedział. Każdy ma prawo do własnego zdania, ale musi je odpowiednio uargumentować. Można uważać coś za lepsze od czegoś, może to wynikać z braku ogrania, nieodpowiedniego użycia. Jeżeli się tak uważa - w porządku. Jednak, gdy ktoś uparcie próbuje przekrzykiwać, że 3 > 5, to ręce opadają. :) |
Sauron - 2009-04-19 20:26:49 |
Mathias: Forteca też ma sprzedawcę artefaktów, a na uczelnię potrzeba kasy, żeby wybudować i potem kupić umiejętności dla bohatera. |
Żywiołak - 2009-04-19 20:37:33 |
W 1 tyg WŻ - rusałki, w fortecy up gremliny. W obu przypadkach super. W 2 tyg WŻ - rusałki i burze, w fortecy up gremliny, normalni magowie + 4 pojedyńcze dżiny, które sprawiają, że strzelaki ostro cisną. Nadal remis. :] |
Mathias - 2009-04-19 22:24:50 |
Żywiołak, pomyliłem się w wyrazie ,,chodź". Dobrze, że wiesz, o co mi chodziło. |
Sauron - 2009-04-19 22:33:22 |
Małe literówki przecież nie są liczone, więc nie ma co robić z igły widły. Pilnujmy się w miarę i będzie spox. ;] |
Magyar - 2009-04-19 22:37:03 |
Forteca vs. Wrota Zywiolow: |
Żywiołak - 2009-04-19 22:42:43 |
Uargumentuj remis przy bohaterach. :) |
Zen-Aku - 2009-04-19 22:43:43 |
Tak? Im większa cena siedliska, tym później mamy taką jednostkę i tym bardziej jesteśmy do tyłu w stosunku do wroga. Nie interesuje mnie to, że nie widzisz wad w swoich ulubionych jednostkach (bo przy wampirach cena siedliska to już był jakimś cudem argument, prawda?), ale za taką cenę magowie powinni być najlepsi na swoim poziomie - a tacy nie są. Podobnie u tytanów - czarne smoki i archanioły są dużo lepsze.
Nie rozśmieszaj mnie... Nikt się mnie nie czepia (poza Tobą, ale Ty mnie mało obchodzisz), bo wszyscy widzą, że podaję argumenty... I jestem w stanie odpowiedzieć na każdy post z argumentami, bo bez argumentów nie ma dyskusji. |
Magyar - 2009-04-19 22:47:08 |
Nikt sie cie nie czepia, bo nikt ci sie nie chce narazac... A mnie sie ktos czepia? - Tylko ty. A zreszta, ty takze mnie nic nie obchodzisz... |
Żywiołak - 2009-04-19 23:09:04 |
A zdziwieni... Bo magów normal siedlisko się kupuje w 1 tyg, tak samo jak energii. Magów się używa, żyw. ognia nie. Tak więc przydają się. Up magów nastąpi wcześniej niż up energii (który idzie praktycznie na końcu). Tak więc znowu nie rozumiem. |
Magyar - 2009-04-20 08:12:54 |
Zywiolaku, ja sie nikogo nie boje :P :) . A co do Arcymagow i Energii, to masz racje - Energie sie i tak pozniej ulepsza, niz Magow. |
Zen-Aku - 2009-04-20 20:59:29 |
N/c... Z każdym można normalnie podyskutować i z każdym jestem w stanie podyskutować, o ile podaje argumenty. Ty ich nie podajesz, albo bredzisz bez sensu, że cena nie jest argumentem, a przy wampirach sam cenę uwzględniałeś... Zdecyduj się czego chcesz. Poza tym nikogo w normalnej dyskusji w żaden sposób karać nie mogę, bo forum służy do dyskusji właśnie... A jeśli uważasz, że Rozbójnik, Sauron, Mathias i inni, którzy mają odmienne od mojego zdanie (ale odpowiednio je argumentują) się mi "narazili", to się grubo mylisz. Radzę dorosnąć.
Up magów wymaga biblioteki, co z kolei znowu wymaga zasobów, które mogą się przydać do zbudowania innych jednostek. Jednak nie przeczę, że możesz mieć rację, bo nie jestem jeszcze ograny WŻ i energię ulepszam szybko ;] |
Magyar - 2009-04-20 21:48:58 |
Hahhaha - o ile sie orientuje, to ty mas zalbo tyle lat, ile ja (16), albo mniej... A co do dorastania, to zapewniam, ze ja juz "kawalek czasu" temu doroslem... |
Zen-Aku - 2009-04-20 22:09:59 |
To bardzo źle się orientujesz. Dla Twojej informacji mam 17 lat i osobiście dziwię się, że tylko z Tobą nie można normalnie podyskutować. Wszyscy podają jakieś stosowne argumenty, z wszystkimi można się dogadać, ale Twoja gadka o "narażaniu się" była po prostu szczeniacka. Inaczej nie jestem w stanie tego ująć. Poza tym w tych swoich dziwnych rozważaniach zapomniałeś o jednym:
No właśnie, uargumentuj Magyar. Bohaterowie Fortecy to dno dna, alchemicy są najgorszymi z możliwych wojów, mało w porównaniu do innych ładują w atak i obronę, poza tym w WŻ aż 4 bohaterów startuje z taktyką (co prawda trzech ma oprócz mniej kiepskie skille, ale taktyka to taktyka). Nie ma cudów, bohaterowie Fortecy nie mają polotu do żadnych innych. |
Magyar - 2009-04-20 22:49:34 |
Hmmm.... bohaterowie w obydu miastach sa jednymi z najslabszych w grze - co tu duzo mowic: Forteca ma Solmyra, a Wrota Zywiolow maja Monere - ot wszystko. |
Sauron - 2009-04-21 09:57:16 |
W każdym mieście by się przydało więcej porządnych bohaterów, ale co do Fortecy: |
Żywiołak - 2009-04-21 15:20:47 |
Nadają sie? Beznadziejny rozkład stat i każdy ma lewą umiejętność. Własnie jedynie Aine robi szał, to idealny main. :d Na zmianę do karczmy... :P |
Sauron - 2009-04-21 17:03:48 |
Jak jedna zdolność dobra, to bohater jeszcze ujdzie, jak dwie do kitu, to szkoda gadać, ja mówię, żę Forteca, ma nie wiadomo jakich bohaterów? Po prostu szukam takich w miarę przydatnych, co jeszcze z nich jakiś pożytek. |
Zen-Aku - 2009-04-21 19:23:56 |
Forteca ma żałosnych bohaterów. Alchemicy mają straszny rozkład statów, jak na wojów, a ciekawe jak zagrać skutecznie czarodziejem? Full wiedzy, zero ataku i obrony? Dziękuję za takich "bohaterów"... WŻ ma ogromną przewagę w bohaterach. |
Nazgul - 2009-04-21 19:48:59 |
Jak dla mnie herosi z Tower też są najgorsi. Nie mają przydatnych skilli, nie nadają się na żaden rodzaj mapki, mają najgorsze staty, zaczynają z najgorszymi statami, a jedyną ich zaletą jest brak kary na śniegu. Więcej zalet nie mają. |
Kameleon - 2009-04-21 19:58:13 |
Nauka czarów nie jest taka zła,nie trzeba się wracać do zamku,żeby poznać nowe czary.Torosar i Astral jest fajny :) |
Majer - 2009-04-21 20:01:23 |
Nelą i tym z balistą jeszcze coś można ugrać takie jest moje zdanie. |
Zen-Aku - 2009-04-21 20:01:26 |
Fajny może i jest, ale słaby na maksa. Nauka czarów to jeden z największych badziewi w grze, zresztą czary są ważne dla maina, a ten jakoś drogę do zamku znajdzie, poza tym liczą się czary podstawowe - przyspieszenie i spowolnienie, a także bless, klątwa i rozproszenie. Nic więcej do szczęście nie trzeba. |
Mathias - 2009-04-21 20:32:25 |
Hmmm... zastanówmy się. Najpierw Forteca: |
Sauron - 2009-04-21 21:08:47 |
Alchemicy nie mogą się zdecydować, czy są magami, czy wojami. To ich najmocniejsza wada, bo jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego, ale wymieniłem kilku bohów, którymi coś ugramy, tak naprawdę WŻ i Forteca są tutaj dość podobne, badziewne drugorzędne skille ( finanse, nauka czarów itp.) Czarodzieje są chociaż mocni w magii i wiedzy, ale brak ataku i obrony mocno osłabia, bez artefaktów nie da rady. |
Żywiołak - 2009-04-21 21:27:08 |
Kary na śniegu się nie ma, gdy bohater ma w armii same jednostki z fortecy. Nie dlatego, że chodzimy bohaterem z fortecy... |
Majer - 2009-04-21 22:07:25 |
Finanse dla szczrów to dobra rzecz na maxa tak samo trzeba powiedzieć że nauka czarów też nie jest zła tylko kapliczki, zamki i do maina z czarami nie jest to takie głupie. A plus z finansów przy kilku szczórach + jakiś kamien 1000 expa albo drzewko i miód malina |
Eleazar - 2009-04-22 12:53:37 |
Rozpisywać się nie będę i porównać też nie, bo już wiele osób przede mną to zrobiło, a ja nie chcę spamować. |
Sauron - 2009-04-23 12:00:08 |
Zgadzam się z Majerem, tak ze czterech pobocznych z rozwiniętymi finansami, to można jeszcze sobie nabić parę tysięcy. |
Mathias - 2009-04-23 12:45:12 |
Ale ile? Nawet jak mamy tych 4, to ile nam max. przyjdzie? 2k $. Na początku w ogóle nie będziemy ich tylu posiadać, bo nikt nie wydaje 10k. $ na 4 słabych bohów. A w późniejszym etapie - jest to kropla w morzu golda. |
Żywiołak - 2009-04-23 16:57:11 |
Znajdzie się ktoś? Konkrety... Na wysokim lvl bohater fortecy będzie niezły, a innego miasta za... zarąbisty. :] Więc takie pocieszanie się jest bez sensu. Nie idzie dużo w atak, spójrz sobie na %-owe szanse na poszczególne umiejętności I-rzędowe. |
sebox27 - 2009-04-26 14:50:00 |
Zdecydowanie stawiam na Fortece :) O niebo lepsza w statach :) Oczywiscie nie tylko na to patrze :D Ale zostaje przy Fortecy :) |
Vercetti - 2009-05-03 01:24:57 |
Wrota mają lepszy przyrost, moim zdaniem wygrałyby z pewnością z przeciętną moim zdaniem Fortecą. |
Magyar - 2009-05-03 11:07:25 |
Tutaj sie wszystko rozchodzi o ten przyrost Feniskow (+4) - jedni uznaja, drudzy nie... ja osobiscie nie. A skoro nie uzna sie wiekszego przyrostu, to Wrota Zywiolow sa gorsze. Cena, to nie jest zaden problem, a szczegolnie na mapy L i XL.
A na co mu sie gdziekolwiek pchac? Przeciez jego miejsce jest na tylach armii - oslona strzelcow ;) .
Chyba??? Przeciez Naga jest jedna z najlepszych jednostek na 6 poziomie - a Psychopata??? Nijak ma sie do potegi Nagi Krolewskiej. |
Mathias - 2009-05-03 11:14:45 |
<hahaha> Wolisz marnować 3. poziom na stanie bez ruchu niż mieć do dyspozycji dobrego żyw. lodu, który przydaje się zawsze? Golem to chłam, w który nie warto inwestować. |
Magyar - 2009-05-03 11:19:26 |
Tak, ale Forteca ma aż 3 strzelaków i żeby Fortecę pokonać, wróg musi rozwalić naszych strzelców, a żeby to zrobić, musi podejść do nas, a jeżeli już podejdzie, to przywita go nasz Stalowy Golem, który jest całkiem dobry w walce wręcz. ;) |
Doktor Schnabel von Rom - 2009-05-03 11:20:49 |
Cena zawsze, niezależnie od mapy jest problemem. |
Mathias - 2009-05-03 11:22:45 |
stasek, to nie zmienia faktu, że Golem jest nieprzydatny, zaś Zyw. Lodu świetny. Z tych ,,trzech strzelców" 2 ma brak ograniczeń w walce wręcz. Tak więc Golem jest po prostu zbędnym dodatkiem.
Nie przesadzaj. Popatrz na staty... |
Doktor Schnabel von Rom - 2009-05-03 11:32:12 |
Statystyki to nie wszystko: |
Mathias - 2009-05-03 14:32:11 |
Wolę mieć średnią jednostkę niż jakiś badziew, który się do niczego nie nadaje. Lepiej inwestować trochę więcej kasy w lepsze jednostki. |
Sauron - 2009-05-03 14:48:46 |
Umiejętności ziemi są nieprzydatne. Magia umysłu: hipnoza na ziemię nie zadziała, bo działa tylko na niższe poziomy, a odporność to nie ma co marnować na nią czasu. Dżinn jest lepszy, cała Forteca ogólnie też. |
Magyar - 2009-05-03 17:25:26 |
Co do Dzinna, to jednak on jest lepsza jednostka, gdyz jest szybki, rzuca zaklecia wsparcia... Forteca jest lepszym miastem i co tu duzo wiecej mowic? |
Vercetti - 2009-05-03 22:04:30 |
Dżin jest lepszy od Ziemii/Magmy ale to Wrota są lepszym miastem :P |
Magyar - 2009-05-04 09:44:53 |
Skoro tak uważasz, no to napisz CZEMU? (no właśnie, napisz czemu instruujesz innych, skoro sam robisz dokładnie tak samo) Jakieś konkrety może? ;) :P Co mi po tym, ze będę miała tanie jednostki, skoro to będzie badziew? (A na budowę siedlisk jednostek z Wrót Żywiołów także trzeba przecież wydać co nieco...). Ja już wolę trochę dołorzyć (a dołoŻyć ci za to "rz"?) kasy i surowców i mieć coś konkretnego. |
Vercetti - 2009-05-04 11:08:21 |
Napisałem już wcześniej ;) przejrzyj temat |
Sauron - 2009-05-04 14:58:19 |
Dla mnie Forteca jakością jednostek przewyższa WŻ |
Magyar - 2009-05-04 16:36:28 |
No w końcu ktoś to zauważył ;) . Zdaniem większości graczy Golem jest nieprzydatny - nieprawda. (nieprawda? a prawda, prawda!) |
Mathias - 2009-05-04 17:12:30 |
Właśnie że prawda. Golem jest niewiele warty, bo nie bierze czynnego udziału w walce. a Lód to klasa sama w sobie, o czym przekonałem się, grając w HC. |
Magyar - 2009-05-04 17:17:31 |
Żywiołak Lodu jest dobry, ale nie zgodzę się z twierdzeniem, że Golem nie bierze czynnego udziału w walce. Akurat jeżeli chodzi o Fortecę, to walka z Fortecą zawsze się toczy na jej tyłach - najważniejsze jest zablokowanie strzelaków, Stalowy Golem natomiast tych strzelaków osłania i chciał, czy nie chciał - bije się :( |
Vercetti - 2009-05-04 17:37:01 |
Zgadzam się ;) Magowie, Tytani oraz w małym stopniu Gremliny "zwabiają" przeciwników i wtedy golem ma szansę się wykazać. |
Demigorgona - 2009-07-09 17:54:45 |
Forteca. |
Soran - 2009-07-11 17:05:48 |
Wrota są oczywiście dużo lepsze! Nie są takie drogie i mają niemal na każdym poziomie lepszą armię, co więcej mają dobrych bohaterów, których forteca nie ma. Feniksy są też tanie i najszybsze w grze. |
Olórin - 2009-08-11 22:05:07 |
Moim zdaniem WŻ jest lepsze ponieważ: |
OldSkull - 2009-08-24 21:40:30 |
WŻ są zdecydowanie lepsze. |
FeestQ - 2009-08-26 16:52:15 |
Moim zdaniem wygra Conflux, ponieważ ma niezłych bohów, trochę lepszych od tych z tower, nie jest super drogi, ma dobrą magię i przede wszystkim jednostki, a zwłaszcza feniksy - miodzio :-P . |
GiBoN - 2009-08-26 18:57:10 |
O jednostkach to nie wiem,zywiolaki powietrza bardzo dobre,ale drogie i maly przyrost,ognia i ziemi to badziewie,a umyslu to conajwyzej sredniaki,fenixy sa szybkie,ale dupne,tylko przyrost zmienia ich pozycje,forteca drozsza,budynki spec...chyba forteca,bohaterowie fortecy to w sumie dno,nie wiem co byloby lepsze,chyba Conflux gorszy,to miasto mnie nie przekonalo... |
Xeno - 2009-08-27 13:21:17 |
Conflux wygra z fortecą, ponieważ jest tańszy minimalnie, ma jednych z lepszych bohaterów,którym wpadają niezłe umiejętności,a wojska też nie są takie złe.Wysoka odporność na czary,nawet bastion takiej nie ma.Forteca choć ma 3 strzelców,ale jest droga i bohaterowie są lipni.To na tyle z mojej strony. |
Talscire - 2009-11-01 19:17:54 |
Forteca - Gildia Magów jest na 5. poziomie.Najczęstsza jest tu magia powietrza.Ściana wiedzy i Biblioteka to są bardzo przydatne budynki.Gremliny świetne jako osłona dla Arcymagów lub Tytanów, a Jego ulepszona wersja jest bardzo tania i przydatna, a na dodatek strzela.Gargulec tak samo, jak Gremlin jest do osłony strzelców, a Jego ulepszona wersja, ewentualnie do szybkich rajdów, w tą i z powrotem.Kamienne i Żelazne Golemy to tak, jak poprzednicy do osłony strzelców.Magowie i Arcymagowie pod osłoną są bardzo dobrzy i mają nawet, nawet duże obrażenia.Dżiny są dobre do szybkich rajdów w tą i z powrotem, tak samo, jak Gargulce.Naga jest dobra do osłony, ale ulepszona wersja, doskonała pod atak, duże obrażenia i niezła obrona.Giganci dobrzy do frontalnego ataku, a ich ulepszona wersja do obrony. |
Viewer - 2009-11-01 19:27:45 |
A Forteca ma 3 strzelające i 2 latające ;) |
Baron - 2012-08-15 16:45:44 |
Trudno okreslic . Zamki te sa rownie silne . Feniksy przewyzszaja Tytanow ale nagi przewazaja umysly . Reszta poziomow sie mniej wiecej pokrywa . Gremliny sa dobre jak rusalki ... Burze sa lepsze od gargulcow ale sa jeszcze magowie . Tak ze to sie bilansuje . Oba miasta maja pelny zestaw magii . Bohaterowie tez w normie ... |
GiBoN - 2012-08-15 16:56:41 |
Fenixy są szybkie, ale słabe. Jakościowo raczej przeważa armia fortecy i ma większego spell powera, chociaż wędrowcy potrafią przynajmniej podpakować nam armię. Ogólnie tutaj czas gra na korzyść magów i to widać. Ruchałki są dobre na neutrali, w fb nie zdążą raczej nic skubnąć, zostawione gremle czasem miło zaskakują... |
Xeno - 2012-08-15 18:48:22 |
Gibon jak masz tytanów to nie zasłaniasz gremli. haste tu by odgrywał dużą rolę w WŻ. Mi samemu ciężko ocenić, ale lepiej bym się czuł grając WŻ. |
GiBoN - 2012-08-15 21:21:30 |
Zostawione, a nie zastawione. Czytaj ze zrozumieniem. Mi osobiście WŻ nigdy nie podchodziło, tak więc tutaj skłaniam się ku fortec, aczkolwiek nie zawsze... |
Kramer - 2012-08-15 23:43:48 |
Wrota żywiołów muszą liczyć na mass haste, bowiem w tej bitwie priorytetem jest podejście do przeciwnika. Przydatne mogą okazać się feniksy, dzięki nim armia żywiołów już na samym początku zrobi wjazd. Teraz z kolei może zaprezentować się potencjał drzemiący w nagach i broniących golemach, te jednostki będzie ciężko wyeliminować. Forteca nie będzie zasłaniać strzelców, bo nadzieje się na żywioły magii i zionięcie. |
GiBoN - 2012-08-16 01:47:52 |
zasłanianie strzelców to priorytet, naga ma 2 hexy, więc elegancko tuli tytana, z kolei na zionięcie też jest patent z hexem na przód, jeżeli żywiołak magii podejdzie t i tak za dług nie pożyje nie dosięgając strzelaka. Tu wszystko zależy od taktyki i haste, bez tego WŻ może mieć kłopot, bo same fenixy nic nie zdziałają... |
Sauron - 2012-08-16 15:19:22 |
Feniks szybko giną, a eliminuje się je prędko, bo nikt nie chce przy końcu gry jeszcze męczyć się z kilkoma dodatkowymi, które się wskrzeszą. Forteca jest lepiej wyposażona pod względem jednostek dystansowych, w zwarciu WŻ szału nie robi, bo żywiołaki energii są słabe, magmy średnie jak na swój poziom, żywiołaki magii są niezłe ze statystykami i wielopolowym atakiem, feniks nie jest najlepszy na swoim poziomie (choć ma zionięcie i jest strasznie szybki). Woda i burza będą strzelać na początku niezagrożone, bo Forteca będzie najpierw musiała zająć się przeciwnikami, którzy podejdą najbliżej. Jak dla mnie Forteca ma większe szanse. |