- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Nekropolia vs Lochy http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1698 |
Magyar - 2008-10-28 09:33:46 |
Moim zdaniem oczywiscie wygrywa Nekropolis. Poruwnajmy najpierw oba te miasta: |
Mathias - 2008-10-28 14:02:25 |
Oczywiście nekropolia, choć nie umniejszam potęgi Lochu, który na swojej pozycji trzyma się bardzo dobrze. żeby uzasadnić swoje zdanie, zrobię porównanie: |
Magyar - 2008-10-28 14:12:25 |
Mathias,tak, bardzo porzadnie uzasadniles swoje zdanie. Zgadzam sie z Toba w kazdym punkcie, tylko nie w tym ze najslabszy na 7 poziomie jest Smok Cienia, gorszy juz jest chociazby Behemot, ale kiedy Smok Postarzy "ofiare" to wtedy staje sie jedna z najpotezniejszych jednostek 7 poziomu. |
Mathias - 2008-10-28 14:20:10 |
Cóż, odpowiem kulturalnie, że się nie zgodzę: behemot to bardzo przydatna jednostka. Nie zapominajmy, iż starożytne zmniejszają obronę atakowanego o 80%! O w dodatku mają chyba najwięcej HP na poziomie (albo prawie najwięcej). Upiorny Smok, mimo umiejętności postarzania, nie jest na tyle silny, by konkurować np. z Arcydiabłem, behemotem, a co dopiero z archaniołem czy Czarnym Smokiem. Nadal twierdzę, iż jest najsłabszy na poziomie, choć możesz się ze mną nie zgodzić. Pozdrawiam. |
Magyar - 2008-10-28 14:25:40 |
Milo mi ze ktos ma inne zdanie niz ja, i kulturalnie moge sobie z ta osoba podyskutowac. Lecz nie wolno takze zapominac, o zmniejszaniu morale, o "nieumarlosci" i o szybkosci Smoka Cienia. ;P, Behemot ponadto daje male mozliwosci taktyczne, ponadto nie lata, i nie ma zadnej odpornosci na czary. |
Magyar - 2008-10-28 14:40:48 |
Wiec co niektorzy widza, ze naprawde sa duzo potezniejsze miasta niz Lochy, no na przyklad to Nekro. |
Macielug - 2008-10-28 17:04:19 |
Lepsze Nekro, już wy uzasadnialiście. ;) |
MaD - 2008-10-28 17:39:58 |
Nie zgadzam się ze staskiem93, według mnie lepsze są Lochy.
Khem, chyba dawno nie grałeś w Heroesa:
Czarny Smok ma o 6 punktów więcej ataku, 8 obrony, 15 minimalnych obrażeń (maksymalne są identyczne), 100 wytrzymałości, 1 szybkości i jest droższy o 1000 złota i 1 szt. siarki, co nie jest wygórowaną ceną. Szansa na postarzenie wynosi bodaj 20%, więc Smok Cienia (w mojej wersji Upiorny Smok) raczej nie zdąży postarzyć czarnego zanim padnie przez swoją mierną wytrzymałość i obronę. Czarny Smok ma zionięcie i odporność na magię, a Upiorny może dostać Spowolnieniem (nazywam to Rozwolnieniem ;)), Błyskawicą, Deszczem Meteorów, Implozją, itp. Tak więc według mnie:
Magia w Lochach jest lepsza. Wir magii powoduje, że bohaterowie Lochów mogą zainwestować w Moc zamiast w Wiedzę i nie potrzebują Inteligencji jako umiejętności pobocznej. |
Magyar - 2008-10-28 17:56:24 |
Nie po prostu nie mialem czasu patrzec na staty w gierce, wiec zajrzalem tak szybko do jaskini behemota i tam tak bylo napisane, za takie sa staty Minotaura. Sory, ale ja i tak uwazam Arcylisza za lepszeg, gdyz jest bardziej uzyteczny, bo jest jedyna strzelajaca jednostka w Nekro, i atakuje trujaca chmura, tylko wrogow a nie swoich. |
Dreader - 2008-12-19 18:36:37 |
Co to za głupie mrzonki? Dziwne, że jest jeszcze ktoś taki, kto nie wie, że minotaury zadają najlepsze obrażenia na piątym poziomie, co więcej przy uwzględnieniu przyrostu minotaury są w stanie rywalizować z jednorożcami. Lisz nie jest bardziej użyteczny od minotaura, chyba że mamy inną grę.
Co to za chora argumentacja? Wiemy, co to są statystyki jednostek? Wiemy, że te dwie jednostki dzieli przepaść w statystykach? Wiemy, że po postarzeniu czarny smok i tak wytrzyma więcej, bo ma znacznie lepszą obronę, której postarzenie nie niweluje? Wiemy, że postarzenie można zdjąć głupim namiotem medyka, który na smoka działa normalnie? Wiemy, że czarny smok ma jeszcze zionięcie, przez co jest lepszy także w skillach? Skoro to wiemy, to proszę o nie pisanie takich wyssanych z palca bzdur, bo jest to zupełnie niezgodne z prawdą.
Z jakiej, do cholery, racji? Dung ma jeszcze wir magii...
Podaj przynajmniej pięciu dobrych, to coś Ci powiem...
Oczywiście nie uwzględniamy nekromancji, a bez niej nie można tak lekko stwierdzić o wyższości szkieletów, bowiem Dung ma coś takiego, jak Shakti, z którym to trogi uzyskują dość sporą przewagę. Dodatkowo Shakti sam w sobie jest dobrym bohem, więc wybieranie go jest dobrym manewrem. |
Magyar - 2008-12-19 19:08:12 |
Dzieki Shaktiemu Trogi uzyskuja duza przewage?! A Galthran w Nekro? O nim tez mogl bys powiedziec. Ogolnie, Magia Smierci jest potezniejsza, od reszty czarow. Chcesz 5 bohaterow? - Prosze Bardzo: Galthran, Clavius, Isra, Tamika, Aislinn, Sandro, Thant, Vidomina - wiec chyba jest wiecej niz 5 dobrych bohaterow, nie uwazasz? A inni tez sa niczego sobie. |
crazy'olka - 2008-12-19 19:42:46 |
Ja postawiłam na Lochy bo praktyczne w Nekropolis działają tylko jednostki IV-VI;) |
Dreader - 2008-12-19 20:09:15 |
Po pierwsze Shakti startuje z taktyką i skut. ataku, co jest zdecydowanie lepszym początkiem, niż nekromancja (której w gruncie rzeczy nie uznajemy) i płatnerstwo. Po drugie Galthran nie startuje z ok. setką szkieletów, a u Shaktiego setka trogów to nic nadzwyczajnego.
Nie ma takiej magii.
Galthran nie startuje z bardzo dużą liczbą szkieletów, poza tym płatnerstwo to nie jest wymarzony początek. Shakti jest znacznie lepszy.
Że co? Charna, Straker, Vokial, Nagash, Nimbus, Septienna i Xsi są bardzo słabymi bohaterami. |
Magyar - 2008-12-19 22:39:58 |
Chodzi mi o czary Smierci, czyli na przyklad Ozywienie Martwiakow (Animator) i inne czary z kanonu smierci. A z Galtharenm mozna miec nawet 83 szkielety na poczatku gry, wiec prawie setke, wiec nie gadaj glupot, ze nie mozna. A jezeli Thant by nie mial Miscytyzmu, jako jednej z umeijetnosci, to by nie wyrobil. A ozywienie martwiakow, w polaczeniu z wszystkimi wspolczynnikami wplywajacymi na potege Nekropolii, tworzy mieszanke nie do zatrzymania, nawet przez najlepszych graczy. A Nekromancja sie liczy, a jezeli Ty jej nie akceptujesz, to Twoja sprawa. |
Eleazar - 2008-12-20 12:13:18 |
Wygra na pewno Nekro, jeżeli bierzemy pod uwagę, np. walkę bohaterów i po jednej jednostce każdego poziomu. Jednak uważam, że Kościane Smoki są raczej gorsze od Czarnych smoków. A pozostałe... Są remisy, ale są też wahania, więc sam nie wiem... Daję pusty głos, bo nie chcę umniejszać potęgi Lochu. |
Magyar - 2008-12-20 14:17:35 |
Ja tez uwazam, ze oczywiscie Smoki Cienia sa gorsze od Czarnych Smokow, ale to nie zmienia faktu, ze lepsze jest Nekropolis ;). |
Eleazar - 2008-12-20 15:23:28 |
No niby tak, ale to większa różnica, bo to jednostki 7 poziomu :D |
Magyar - 2008-12-20 16:37:37 |
Tak, tak ;). Ale prawie nic nie moze sie rownac z potega Nekromancji (oczywiscie prawie nic, poza magia ;) ). |
Eleazar - 2008-12-20 16:48:07 |
No... Pozyskiwanie Szkieletów/Kościejów to pewnego stopnia spory bonus. Ale w Lochach na początku gry można mieć Akademię Wojny, a to daje +1 poziom doświadczenia |
crazy'olka - 2008-12-20 19:46:35 |
Ale tylko raz a nekromancja jest na cały okres gry;) |
Dreader - 2008-12-20 22:34:19 |
Nie jest. Najlepszymi czarami są przyspieszenie, spowolnienie, błogosławieństwo, klątwa i wskrzeszenie/ożywienie. Co do samego ożywienia, to może i jest łatwiej dostępne, ale ma bardzo wąski zakres działania. Wskrzeszenie jest bardziej użyteczne, więc tym samym lepsze.
Shakti ma zawsze ok. setkę, a Galthran? Być może będzie miał niecałą setkę...
Jasne, jasne... Może zaraz się dowiem, że mistycyzm to dobra umiejętność... Powiem Ci coś: mistycyzm to najgorsze <cenzura> jakie może się przytrafić jako umiejętność startowa i jest bardzo dużą wadą strata cennego slota na takie badziewie. Jak też mówiłem Jeddite jest znacznie lepszym bohaterem, bo wskrzeszenie jest lepszym czarem, a sam Jeddite nie traci na starcie slota na jakieś shity w stylu mistycyzmu.
Wskrzeszenie daje to samo, tylko że na znacznie większą skalę.
Nekromancja liczy się... na kompa. Przeciwko niemu możesz sobie nawet kodów używać, mam to generalnie głęboko gdzieś. Nekromancja przeciwko żywym graczom się nie liczy, bo możesz pokonać nawet hordy archaniołów używając tej umiejętności. Więc jeśli nie znasz zasad, to o nich nie wspominaj, a w tym temacie oceniany jest pojedynek Nekropolii bez nekromancji z Lochem. |
Magyar - 2008-12-21 09:04:14 |
Nie, to Ty jestes w bledzie, tutaj oceniamy Lochy i Nekro - z NEKROMANCJA. Aha, i ja kodow nie uzywam, jestem powaznym graczem, nie wiem jak Ty......, mozliwe ze uzywasz kodow, skoro o nich wspomniales.... |
Eleazar - 2008-12-21 11:42:03 |
Łoj, ludzie, nie wykłócajcie się... Na tym forum ma być chyba miła atmosfera...? Prawda, Nekro ma dobra czary, toteż góruje. Lochy są miastem "ziemi" i tam góruje magia ognia, a jak wiadomo, każda magia jest dobra. Nie trzeba brać do podziału rodzajów magii w Lochach i Nekropolii, bo są też inne miasta i każdemu to się może odnosić. Bierzcie pod uwagę jednostki, statystyki, budynki specjalne: W Nekro ogromnym plusem jest Całun Ciemności, pozwalający ukryć się przed wrogami. Za to w Lochach jest +1 doświadczenia, dzięki Akademii Wojny. Wir magii też jest dobry - dodaje +1 mocy bodajże, a w Nekro dobrym plusem jest nekromancja, pomagająca początkującemu w rozgrywce ;) |
crazy'olka - 2008-12-21 12:36:53 |
W Lochach góruje magia ziemi! |
Dreader - 2008-12-21 13:28:01 |
To jeszcze ktoś robi tematy, gdzie uznaje się nekromancję? Przecież one są bez sensu... Nie uznajemy nekromancji, bo wtedy ten temat nie istnieje, porównujemy siłę armii. |
Magyar - 2008-12-21 14:20:21 |
Po piwerwsze to jestem stasek94, tylko stasek93. Po drugie, tworcy po to stworzyli nekromancje, zeby byla, a nie zeby jej nei uznawac. Jak ktos nie uznaje Nekro, OK, jego sprawa, ja szanuje zdanie wszystkich. |
Eleazar - 2008-12-21 14:31:06 |
Ludzie, przestańcie się kłócić... Salamander, nie czepiaj się każdego postu staska, a ty stasek odpowiadaj na temat :/ Nie jestem modem, ale mogę chyba upomnieć, co? |
Magyar - 2008-12-21 14:33:55 |
Ok, przepraszam. ;) Ja uwazam, ze Lochy sa dobrym miastem, ale jednak sa lepsze miasta, i do nich zaliczam Nekro. Jak ktos ma inne zdanie, to super. ;) |
Mathias - 2008-12-21 16:45:05 |
Słuchajcie: a dlaczego niby nie uznawać nekromancji przy porównywaniu Nekropolii z innym miastem? Przecież to umiejętność jak każda inna, tylko daje nekro pewną przewagę. |
Magyar - 2008-12-21 16:53:22 |
Mathias, super napisane. To bardzo mocny argument na rzecz Nekropolis. Ja takze uwazam, ze zdolnosc Nekromancji, powinna byc jak najbardziej uznawana ;). |
Dreader - 2008-12-21 17:58:37 |
Dlatego że przy uznawaniu nekromancji nie istnieje żaden z tematów "Nekro vs ...", bo z nekromancją możesz na luzie pojechać całe stada archaniołów samymi tylko szkieletami. Kiedy to wreszcie do Was dotrze? Nekromancja to zbyt duży plus, a w lidze nie uznaje się nekromancji właśnie dlatego. Zresztą nawet Ty zakazałeś nekromancji w swoim turnieju, więc chyba rozumiesz o co chodzi.
Tyle że na początku zawsze mamy nieulepszone jednostki. Nekromancja jest w lidze zakazana, więc Shakti ma znacznie lepszą pozycję startową, a taktyka pozwala mu atakować znacznie szybciej. Shaktim bez strat można expić nawet up centaury, po części dzięki 100 trogom, ale również dzięki wspaniałej taktyce. |
Magyar - 2008-12-21 18:30:18 |
Co Ty salamander do jasnej ciasnej robisz?! Zacytowales Mathiasa, a pisze ze to ja, a nawet z bledem, bo stasek94, a ja jestem stasek93. |
Zen-Aku - 2008-12-21 18:42:01 |
Przede wszystkim przestańcie się kłócić, bo jest to coraz bardziej żenujące i irytujące... Poza tym - tematy, w których walczy z czymś Nekropolia powinny być z góry opatrzone dopiskiem "bez nekromancji", bo chyba ja też już kiedyś mówiłem, że nekromancja pozwala na pokonanie wszystkiego i wszędzie, co jest przesadą. Salamander ma rację - z nekromancją wszystkie tematy o Nekro nie istnieją, bo nie mają sensu. Nekromancji się nie uznaje, takie są zasady uczciwej gry w Heroesa, a przy okazji wspominania kodów - dla mnie używanie nekromancji, nawet na kompa, jest równoznaczne z używaniem kodów, bo nie dajemy wrogowi szans na zwycięstwo, a nie na tym polega honorowa walka. Mam nadzieję, że każdy ma choć trochę honoru i nie usiłuje zwyciężać bez względu na wszystko. |
crazy'olka - 2008-12-21 19:02:44 |
Ja też nie uznaję nekromancji, gra jest wtedy taka za łatwa i nie ma już radości z wygranej:( |
Mathias - 2008-12-21 20:58:12 |
Te, Sala, tylko nie mów o mnie per oszust :/. No dobra, odrzucamy nekromancję, ale Kościeje nadal sa silniejsze. Świadczą o tym statystyki i wszystkie porównania. Nie będę drugi raz pisał, bo w poprzednim poście opisałem to szczegółowo, biorąc pod uwagę wszystkie fakty.
Start? Owszem. Przez pierwszy tydzień Shakti ma przewagę nad Galthranem. Ale po tygodniu na 90% będę miał zbudowane ulepszone siedlisko szkieletów. Porównywanie nieulepszonych jednostek nie jest warte świeczki, gdyż one utrzymują się w grze góra 2 tygodnie. |
Magyar - 2008-12-21 22:25:54 |
Hahahaha, nawet Mathiasa wyzywa od oszustow, bravo. |
Majer - 2008-12-22 00:00:20 |
Nie czytając dyskusji napisze krótko bo pisanie o Cytadeli mnie zmęczyło. Więc tak jeżeli liczymy Nekromacje Lochom będzie bardzo trudno wygrać i liczy się szybkość jeśli bez nekromacji to sprawa jest odwrotna liczy się szybkość Nekro by podbić Lochy to tyle |
Mathias - 2008-12-22 10:05:06 |
No dobra, zrobię offtopic: rozpisałem się chyba na dwie strony, więc chcę wiedzieć, czy moje dwa posty są przekonujące? |
Magyar - 2008-12-22 10:42:51 |
Sa przekonujace, i to jak najbardziej. Mnie przekonaly, a raczej umocnily w przekonaniu. |
crazy'olka - 2008-12-22 10:57:40 |
Nekromancja jest zbyt potężna, więc jak napisał Salamander gra Nekropolis jest oszustwem to tak jak grać na kodach albo używać dyplomacji. |
Mathias - 2008-12-22 11:28:20 |
O, tak, nie wolno grać Nekropolią, bo jest zbyt silna! To cziterstwo! Nie przeginajcie, już chyba mówiłem, że i bez nekromancji Kościeje są lepsze od Trogów, więc nie ma o czym mówić. |
Zen-Aku - 2008-12-22 11:30:49 |
W ujęciu uznawania nekromancji niestety nie. Nekromancji nie może być jeśli ma być mowa o uczciwym pojedynku miast, chyba że (jak mówił już Majer) mamy mapkę S i jesteśmy w stanie szybko zaatakować. Jak wiadomo jednak - najczęściej gra się na M. Dlatego nekromancja nie powinna być uznawana. Ale po co zaśmiecamy ten temat? Zrobię ankietę i przekonamy się jak postępować w dyskusji z Nekro w roli głównej, nie będzie wtedy kłótni o uznawanie nekromancji, po prostu każdy zobowiązuje się uznać wyniki ankiety. |
Majer - 2008-12-22 11:32:11 |
"mamy mapkę S i jesteśmy w stanie szybko zaatakować." |
Zen-Aku - 2008-12-22 11:37:26 |
Jednak na S częściej zdarza się szybki atak, na M nie zawsze udaje się szybko zaatakować ;) |
Majer - 2008-12-22 11:39:26 |
No jak ktoś jest uparty to w te 2-3 tyg już wleci do przeciwnika i to zależy od niego ile szkieletów uzbierał |
Zen-Aku - 2008-12-22 11:42:21 |
Może być taka ilość, że nawet szybki atak nie pomoże. W każdym razie im dłużej trwa walka, tym trudniej pokonać Nekro, a od pewnego momentu (np. na L) jest to prawie niewykonalne. |
Magyar - 2008-12-22 11:48:07 |
Skoro granie Nekropolia jest oszustwem, to czemu waszym zdaniem tworcy stworzyli to miasto? |
Zen-Aku - 2008-12-22 12:01:34 |
Na pewno nie mieli zamiaru stworzyć miasta, które jest po pewnym czasie niepokonane. |
Mathias - 2008-12-22 12:53:32 |
LOL. Koragg, przecież napisałem, że BEZ NEKROMANCJI KOSCIEJ TEZ JEST LEPSZY! O tym właśnie świadczą te posty, które napisałem. |
Magyar - 2008-12-22 14:18:05 |
Noom wlasnie, ja tez jestem tego zdania, ze nawet bez nekromancji Szkielety sa lepsze od Troglodytow. Po drugie primo, wczoraj wieczorem zrobilem experyment, zeby sprawdzic, czy rzeczywiscie za kazdym razem jak bierze sie Shaktiego na poczatkowego bohatera, to ma on ponad 100 troglodytow. Wynik byl taki, ze bralem Shaktiego, liczylem Trogi i bralem restart scenariusza i co wyszlo? Na 5 razy, tylko raz Shakti mial wiecej niz 100 Troglodytow. A dokladniej to mial: 87, 74, 68, 85 i 104. Dla porownania, zrobilem podobny experyment z Galthranem i co wyszlo? Galthran mial kolejno szkieletow: 64, 72, 36 i 5 zombich, 58 i 60. Wiec, jak widac, Shakti wcale nie ma az tak ogromnej przewagi, i nie zawsze ma ponad setke Troglodytow. To na tyle. Nekro rzadzi. |
Eleazar - 2008-12-22 15:00:02 |
Hm. Nekropolia twórcom kojarzyła się z kościami, nieumarłymi, toteż wydawała się silna, ot co. Lochy dają poczucie siły i... nie wiem sam czego. Jest po prostu taka mocna atmosfera i przez to Lochy są uważane za miasto ziemi, a co za tym idzie, jest bardzo dobra - jeden z żywiołów. Wg. Statystyk ja porównywać nie będę, bo czasami są przecież różne obrażenia zadawane przez jednostki, a do tego dochodzą premie i bonusy. |
Dreader - 2008-12-22 15:25:53 |
Z Shaktim to trogi są lepsze.
A ile razy miał ok. 100? 4 razy. Gdybyś czytał moje posty, to wiedziałbyś, że pisałem nie o ponad setce, tylko o około tej setki.
Sam udowodniłeś, że Shakti jest lepszy. Jaka jest szansa, że Shakti będzie miał 70 trogów, a w tym samym czasie Glathran też 70 szkieletów? Znikoma. Shakti ma prawie zawsze więcej trogów.
Na pewno nie zombiech, tylko ożywieńców, poza tym akurat w tym przypadku armia początkowa jest wyjątkowo śmieszna. Już wolałbym 50 szkieletów od podanego zestawu...
Halo! Tu ziemia! Shakti ma taktykę! A Galthran nie! Dalej myśl sobie sam dlaczego Shakti jest zdecydowanie lepszym bohaterem, bo mi się już nie chce tego tłumaczyć.
Bez nekromancji nie, a wyniki ankiety wskazują na to, że niedługo nie będę się musiał użerać z tymi, którzy chcą ją mieć. |
Magyar - 2008-12-22 15:38:48 |
Nie bede myslal dlaczego Shakti jest lepszy, bo nie jest - czlowieku! taktyka to nie wszystko, on moze tylko blizej podejsc o 2 (lub 3) hexy. A po drugie, to jak dalej bedziesz mnie nazywac stasek94, a nie stasek93, to ja bede Cie nazywal, nie salamander, tylko saldamdander. |
Dreader - 2008-12-22 15:46:59 |
Shakti jest lepszy i to znacznie.
Taktyka jest skillem, który pozwala zdobywać kopalnie bez strat. On nie musi podchodzić kilka heksów do przodu, on może tak rozstawić armię, że expi bez strat. Czas nauczyć się doceniać potęgę taktyki, która jest jednym z najlepszych skillów w grze, a sam Shakti jest lepszy od Galthrana, co nawet sam udowodniłeś. |
Magyar - 2008-12-22 16:50:29 |
Nie mysl sobie, ze Shakti jest najlepszym bohaterem, bo sa lepsi......... I nie jestem stasek94, a tym bardziej stasek95 - tylko stasek93, saldmandarze. |
Majer - 2008-12-22 16:55:17 |
Nie samym Shaktim żyją Lochy i nie samymi 1 lvl żyją zamki ja daje tutaj remis bo cięzko jest wytypować zwycięzce chodz nekro nawet bez nekromacji jest dobre a co do taktyki jest to najlepszy skill w grze |
Dreader - 2008-12-22 23:01:50 |
Z Dunga jest prawie najlepszym, poza nim biorę jedynie Dace (nawiasem mówiąc to właśnie on jest dla mnie trochę lepszy, ale Shaktim się lepiej expi).
Z Cytki Wystan, a z Bastionu Mephala są mu równi na początek, bo się dobrze expi, reszta się chowa do tych trzech (chodzi mi cały czas o expienie). |
Eleazar - 2008-12-23 17:19:11 |
Hm. Ja zawsze, ale to zawsze wybieram bohaterów, którzy mają specjalność jednostki 6 poziomu. Po prostu siostra cioteczna, który mnie uczyła, zawsze mówiła, że trzeba brać moc i doświadczenie. Jak zbieram skrzynie ze skarbami to zawsze wybieram doświadczenie. Złoto tylko jak mam mało kasy. W Nekro wybieram zawsze Tamikę, bo ma specjalność Czarnych Rycerzy, dlatego zwiększa umiejętność ataku obrony. A w Lochach zawsze Synca, bo zwiększa umiejętność ataku i obrony wszystkich Mantikor. Dlatego też zależnie od wyboru bohatera mamy różne szanse na wygraną w bitwie, bo jeżeli weźmiemy przeciwnika, który ma specjalnosc troglodytów, a ja wezmę Tamikę, to oczywiście wygram, jeżeli będę miał dodatkowo Czarnych rycerzy, a tamten 1 Smoka. |
Mutare - 2008-12-31 23:43:00 |
Ja jak zwykle spóźniona... Narazie powiem tyle: baaaardzo fajnie czytało się ten temat. Dyskusja zażarta. Ja też nekromancji nie uznaję, nie grywam Nekro bo nie lubię, ale chcąc czasem przejść campaign, to niestety musiałam się z tym miastem użerać (więc nie jestem 'bezwiedzowa' że tak to ujmę). Bez nekromancji to miasto traci na sile i dla mnie jest raczej średnie. A Lochy? Dla mnie zawsze będzie to mocne, moje ulubione miasto. Mówię to całkowicie obiektywnie, nie chcę już mówić po kolei, czemu, bo to wiadome (chyba że ktoś jeszcze nie wie, to OK, wyjaśnię). |
Asiņains - 2009-01-01 09:27:57 |
a ja daje pusty głos :D każde miasto ma swoje wady i zalety. Bohaterowie, jednostki też. Według mnie to są dwa silne miasta |
Eleazar - 2009-01-02 13:17:49 |
Pandrodor, tak, dwa silne miasta i każdy to wie :D |
Zen-Aku - 2009-01-02 13:21:25 |
Ale z kolei na 2 i 3 poziomie Loch ma miażdżącą przewagę ;) Może i na 4 i 6 poziomach Nekro ma ogromną przewagę i na 1 minimalnie wygrywa, ale to właśnie na 2, 3 i 7 poziomach Loch ma przewagę niepodważalną, ponadto minotaur jest od lisza znacznie lepszy. |
Eleazar - 2009-01-02 13:38:54 |
No tia, ale nie zapominaj, że Lisz zatruwa ;) Co do jednostek 1 i 2 poziomu zgadzam się, Loch Wymiata: Harpia Wiedźma powstrzymuje kontrę, lata, a Zombie? Ma tylko 4 pola na ruch... |
Zen-Aku - 2009-01-02 13:41:17 |
Wampir się wskrzesza i leczy, jest zdecydowanie najlepszy na 4 poziomie ;) Lisz może sobie zatruwać, ale jeśli nie ustawimy jednostek obok siebie, to lisz nie ma żadnych niezwykłych zdolności, minotaur zaś zmiecie większość wrogów ze swojej drogi bez problemu. |
Eleazar - 2009-01-02 13:51:42 |
Ah, o tak zapomniałem o zdolnościach Wampira... |
Magyar - 2009-01-02 14:06:22 |
No jak teraz juz jest oficjalnie zaznaczone, ze nie akceptujemy na tym forum nekromancji, to jest sprawa oczywista, ze lepsze sa Lochy. ;) |
Eleazar - 2009-01-02 14:41:19 |
No pewnie, w tym wypadku to jasne. Ale i tak wcześniej już uważałem, ze Lochy są lepsze od Nekro. |
Baron - 2012-05-12 23:22:55 |
Zalezy od stopnia napakowania nekro i od wielkosci mapy . Generalnie Lochy maja male szanse . Wampiry wysysaja wszystkich . Szkieletow mrowie ... Nie mozna ich oslepic a harpie czy minotaury i owszem .... Siedlisko smokow drogie jak niewiem a nekro nie musi ich nawet miec aby wygrac ... Trudno sobie wyobrazic kleske nekro nawet na mniejszej mapie .. |
Xeno - 2012-05-12 23:34:51 |
Mówisz o mrowiu szkieletów, a w jakim czasie nazbierasz ich ze 2 tysiące? |
Mathias - 2012-05-13 00:02:44 |
Siłowo oczywiście prowadzą Lochy, wg moich obliczeń Nekropolia pod tym względem jest najsłabsza w grze. Natomiast gdy dodamy nekromancję, to wszelkie porównania z innymi miastami, może z wyjątkiem Inferno, które jest zresztą bardzo podobne (słabe wojsko, ale za to farming), nie miałoby najmniejszego sensu, bo deklasuje wszystkich. |
Xeno - 2012-05-13 00:03:36 |
Za dużo pokładacie wiary w tę necromancję. Jak ktoś ma trudną mapę na początku to straty przewyższają przychody i czasami opóźniony jest rozwój bohatera, a ten jest najważniejszy. Biorę przykład z własnej gry. 22 czempy zabija mi chyba 3 upiorne rycki, a grałem tazarem na 25 lvl z 40 pkt deffa (na moim filmiku to jest), więc te mrowie szkieletów jakoś mnie tak nie przeraża, oślepienie i wszelkiego rodzaju klątwy może być jedynie bolączką. |
GiBoN - 2012-05-13 00:04:02 |
Ogólnie punkt leci pozornie dla Lochu i zanim obstawiam, ale bez nawet pojedynczego cure, czy dispelu Loch ma pozamiatane, a nawet z nim trudny orzech do zgryzienia... to jeden z tych wrogów, którzy jadą na tych samych zasadach,ale sami mają ochronę przed główną słabością... |