Magyar - 2008-09-14 09:28:17

Którą jednostkę uważacie za najlepsza: Ptaka Gromu, Minotaura Królewskiego czy Wielką Gorgone?

Zen-Aku - 2008-09-14 11:48:10

Najlepsze są gorgony z zabijaniem wzrokiem, ale niedaleko są minotaury, które są z kolei znacznie lepsze od ptaków.

Nerevan - 2008-09-14 12:00:16

Trochę nie wyszła ci ta ankieta :p . Ale kit.
Gorgonom nie zawsze wychodzi zabijanie wzroku. Jeśli wejdzie to inne jednostki nie mają szans. Bez rozpatrywania zdolności specjalnych rządzą minotaury, które są dosyć mocne. Błyskawica od ptaszków może zaboleć, ale nie aż tak, jak zabijanie wzrokiem. Podczas walki dużo zależy od szczęścia- czy gorgonom wejdzie zabijanie wzrokiem. Wtedy NIKT nie ma z nimi szans.

Zen-Aku - 2008-09-14 14:53:37

Gorgonom nie zawsze wychodzi zabijanie wzroku.

Zależy od ilości gorgon - jeśli mamy ich dużo, to zabijanie będzie praktycznie zawsze.

Minotaury także mają zdolność specjalną - zawsze dodatnie morale, co jest zdecydowanie lepsze od błyskawicy, bo chyba nie muszę mówić, że minotaur atakujący dwa razy (premia za morale) zadaje większe obrażenia, niż ptak atakujący raz z błyskawicą.

Asiņains - 2008-09-14 19:54:42

Gorgona RuLeZ! Wiadomo dlaczego... :p

Nerevan - 2008-09-19 19:34:59

Koragg napisał:

Zależy od ilości gorgon - jeśli mamy ich dużo, to zabijanie będzie praktycznie zawsze.

Hmm... jeśli dobrze pamiętam, ilość gorgon przede wszystkim wpływa na ilość zabitych stworzeń. A częstotliwość owego zabijania? Można to jakoś w procentach wyrazić? Ilość gorgon to jakiś procent, czy co?

Pytam, bo lubię procenty (bynajmniej nie alkoholowe) i jakoś tak... przejrzyście to jest. A zawsze chętnie dowiem się czegoś nowego o H3.

Co do minotaurów- tak, dobrze wiem, wysokie morale. Przydatna rzecz, ale i bez tego minotaur jest bardzo mocny.

Zen-Aku - 2008-09-19 20:10:25

Nerevan napisał:

Koragg napisał:

Zależy od ilości gorgon - jeśli mamy ich dużo, to zabijanie będzie praktycznie zawsze.

Hmm... jeśli dobrze pamiętam, ilość gorgon przede wszystkim wpływa na ilość zabitych stworzeń. A częstotliwość owego zabijania? Można to jakoś w procentach wyrazić? Ilość gorgon to jakiś procent, czy co?

Pytam, bo lubię procenty (bynajmniej nie alkoholowe) i jakoś tak... przejrzyście to jest. A zawsze chętnie dowiem się czegoś nowego o H3.

Co do minotaurów- tak, dobrze wiem, wysokie morale. Przydatna rzecz, ale i bez tego minotaur jest bardzo mocny.

Wygląda to tak:

1-10 gorgon - 10% szans na zabicie 1 jednostki,

11-20 gorgon - 10% szans na zabicie 1 jednostki + 10% szans na zabicie 2 jednostek = 20% szans na zabicie wzrokiem,

21-30 g. - 30% na zabicie 1/2/3 jednostek,

31-40 g. - 40% na zabicie 1/2/3/4 jednostek,

41-50 g. - 50% na zabicie 1/2/3/4/5 jednostek,

51-60 g. - 60% na zabicie 1/2/3/4/5/6 jednostek,

61-70 g. - 70% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7 jednostek,

71-80 g. - 80% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7/8 jednostek,

81-90 g. - 90% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7/8/9 jednostek,

91-100 g. - 100% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10 jednostek,

101-110 g. - 100% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11 jednostek,

111-120 g. - 100% na zabicie 1/2/3/4/5/6/7/8/9/10/11/12 jednostek

itd.

Jak widać przy dużej ilości gorgona zabije prawie zawsze, zaś przy gorgonach o liczbie większej, niż 90 szansa wynosi 100% - gorgona zabije zawsze przynajmniej jedną jednostkę ;)

Asiņains - 2008-09-19 20:28:22

czyli tak : im więcej tym lepiej !

Może się zdarzyć np. tak :  101-110 gorgon vs 11 błękitnych smoków - można by powiedzieć że jak by gorgona miała max. Zabijanie wzrokiem to by wygrała. :p

Nerevan - 2008-09-20 09:56:31

Dzięki Koragg, przydatna tabelka ;) .

Co do Błękitnych: chyba Koragg już to kiedyś tłumaczył :p .

Macielug - 2008-10-17 14:05:48

Nie wygrała by 1 na 1. Bo błękitny smok jest szybszy i on pierwszy będzie miał ruch i ją zabije.

Magyar - 2008-10-17 14:12:23

No racja, gorgona jak pociąg pancerny, wytrzymała i potężna, ale stosunkowo powolna.

GiBoN - 2009-12-08 11:55:47

Dla mnie lepszy minotaur, jest silniejszy od gorgon, fakt, że zabijanie wzrokiem jest świetne, ale na nieumarłych, czy żywiołaki nie wejdzie, na golemy i gargulce tez nie wejdzie, gdy nie masz ich za dużo to rzadko wejdzie,natomiast minotaur zawsze walnie jak jednostka 6. lvla, a biorąc pod uwagę przyrost to nie raz zdarza się mu walnąć dmg smoka ;].

Eleazar - 2009-12-08 17:12:31

Minotaur jest najlepszą jednostką swojego poziomu, jeśli chodzi o standardy.

Gorgona ma jednak tylko dużą obronę, zaledwie o 1 większą od Minotaura. Minotaur zaś ma i ataku i obrony 15. Dalej, zadaje najwięcej obrażeń, może aż 20. Gorgona jest tu najwytrzymalsza, Minotaur zostaje w tyle. Ale ma on wysokie morale - nawet jeżeli bohater czymś je obniży, Minotaur pozostanie neutralny i raczej nie odmówi ataku :)
Gorgona jest równie dobra. Ptak Gromu ma dużą wytrzymałość i lata. To tez pewne plusy, ale dla mnie i tak Minotaur jest tu jednostką w miarę najsilniejszą. No, na równi z Gorgoną, która zabija spojrzeniem.

Viewer - 2009-12-08 17:52:36

Minotaur ma lepsze staty i dmg, jednak siada nieco w hp. Speed też chyba na korzyść minosa. Siedliska są w miarę równo, jeśli chodzi o cenę itp. Gorgona ma niezły atut, zabija spojrzeniem, ale to jest korzystne w walce z 7 lvlami [ew. 6], a Minotaur dzięki swojej potędze też może przywalić nieźle temu Smokowi, także tutaj minimalna jedynie korzyść Gorgony. Ptak Gromu też niezły, szybki, lata, piorunek, ale hp ma raczej słabawe, no ale można go mieć w pierwszym [ew. drugim] dniu gry, ale jednak umywa się do Minotaura.

Thunderbird - 2010-01-03 14:03:43

Minotaur jest najlepszy. Jego DMG są bardzo dobre, tylko szybkość kuleje. :/

Sauron - 2010-01-03 14:19:27

Szybkość 8 u minotaura królewskiego to nie tak mało. :) W jednym ruchu nie dojdzie, ale od czego mamy taktykę. :D

Elektra - 2010-01-08 20:11:32

Dla mnie najlepszy minotaur
-dobre staty
-mocny
-z lochów ;p

Viewer - 2010-01-09 12:34:14

Mocny w jakim sensie? Jeśli chodzi o wytrzymałość, to jest to niestety jedyna i największa wada :P Małe!

GiBoN - 2010-01-09 14:32:36

No hp ma czwarte na poziomie, wiec nie jest źle, a jak dodasz do tego 15 pkt. obrony to może się okazać, że wytrzyma mniej TYLKO od gorgony i ew. enta...

Elektra - 2010-01-09 14:35:46

Mocno bije, a wytrzymałość to może być.

Olórin - 2010-01-09 15:43:59

Jak dla mnie to z tej trójki i w ogóle na tym poziomie najlepsza jest gorgona. Żadna z tych jednostek nie portafi tak napsuć krwi jak byczek ;)

Osobiście pamiętam jak się na spojrzenie pierwszy raz nadziałem, gdy zaczynałem grać. Do Gorgon ma respekt do teraz i "boje się" walczyć z tą jednostką, bo trzeba ją rozwalać najlepiej na hita,bądź niższym poziomem (co łatwe nie jest, bo gorgona swoją wytrzymałość mają), żeby najlepszych jednostek niepotrzebnie nie narażać na ryzyko.

Minotaur i ptak są to silne jednostki, ale gorgona jest wg mnie po prostu mocniejsza od nich ;)

Viewer - 2010-01-09 17:10:46

Ta, tylko że to spojrzenie przydaje się jedynie w walce z wyższymi lvlami, bo jak bijesz 400 goblinów i chuchniesz im i zejdzie 15, to nic to nie da. Więc też nieco ograniczone to jest. A Minotaur dzięki statom i dmg wszystkim przywali, nawet 7 poziom to odczuje.
A muszę też powiedzieć, że gdy ja gram, to wolę walczyć z hordą gorgon, niż z hordą minotaurów. Głównie dlatego, że na Gorgony mass slow i będą iść wieki, a Minosy do wolnych nie należą i nawet z mass slowem te 4 pola chyba wyciągną. A Gorgonki się wystrzela ;)

Olórin - 2010-01-09 17:26:05

Gorgona też jest w stanie przywalić dość mocno, więc nawet bez spojrzenia daje sobie radę. Poza tym gorgoną z reguły atakuje się jednostki na  levelach
5-7, a na niższe są inne jednostki ;). U minosa to działa podobnie, bo po co tak mocną jednostką atakować słabsze jednostki).

Minos jest szybszy i faktycznie silny, ale ja mam większy respekt do gorgony i bardziej się właśnie jej obawiam jako przeciwnika,choć mass slow faktycznie ułatwia walkę z nimi, no ale przy ich hp to z wystrzelaniem też może być różnie ;)

Viewer - 2010-01-09 19:26:04

Można dorzucić osłabienie przecież :)

Olórin - 2010-01-09 21:15:29

No ale jak będziemy tutaj mieszać zaklęcia, to się okaże, że nie wymieniliśmy tylko zaklęć podróży ;)
Z resztą zaklęcia można rzucić na obie te jednostki ;)

Generalnie mamy po prostu inne doświadczenia z tymi jednostkami i raczej ja cię nie przekonam, ani ty mnie też :D

Bos18 - 2010-01-10 09:54:48

Na każdą jednostkę możesz rzucić np. klątwę, osłabienie, slow i inne... Minotaur jest bardzo nieodporny na klątwy ze względu na miasto i rozrzut obrażeń...a co do ataku Minosa, to ze czasem zada o kilka obrażeń więcej nie świadczy od razu o jego sile, bo za to gorgona wytrzyma o wiele więcej mając 20 minkow i gorgon mamy o 400 hp więcej od minotaurów. Ja to właśnie się boje walczyć z gorgonami w neutralu niby można wystrzelać, ale strach atakować 7 lvl jednostkami, bo schodzą po ataku ładnie, a minotaur to ma tylko zawsze pozytywne morale, choć i tak minusowe morale wchodzą mi dopiero, gdy mieszam miasta, albo necro, co mało kiedy się zdarza.

Xeno - 2010-01-10 12:22:42

Na mnie siła minków nie robi wrażenia. Co z tego, że może mocno przywalić, jak tylko coś w niego walnie to się chwieje na nogach. Siła i szybkość to nie wszystko u jednostki co musi być tak cenione. Zawsze przed gorgoną czuje respekt, bo to jeden z trudniejszych neutrali do pokonania. Nawet jesli nie wchodzi spojrzenie to i tak straty są duże. Jest trudna do zabicia przez te swoje hp i wysoką obronę. Może i nie jest demonem prędkości, ale myślę, że twórcy gry specjalnie dali jej mniejszą szybkość, by inne jednostki ściągały kontrę a ona dokonywałaby dzieła masowego zniszczenia.

GiBoN - 2010-01-10 22:03:09

No gorgona samych obrażeń ma 12-16 i 11 pkt ataku, więc jakoś szczególnie mocno nie walnie, jeśli skill nie wejdzie. Fakt, przed walką z nimi czuje respekt, no chyba, że jestem nekro, lub WŻ, lecz mimo wszystko myślę, że minosy są przydatniejsze, choć gdy sytuacja tego wymaga z gorgon idzie więcej wyciągnąć, no i nie zgadzam się z tym,ze minosy się chwieja od byle czego,bo nalezą do najtwardszych na poziomie,jak już mówiłem- jedynie gorgona więcej przetrzyma i być może ent, z tym, że co do niego pewny nie jestem,bo ma niską obronę...

Sauron - 2010-01-11 09:32:58

Trochę "lania wody" ze statystyk:
Ent
Atak: 9
Obrona: 12
Obrażenia: 10-14
Wytrzymałość: 65
Szybkość: 4
Przyrost: 3/6/10
Koszt: 425

Minotaur Królewski
Atak: 15
Obrona: 15
Obrażenia: 12-20
Wytrzymałość: 50
Szybkość: 8
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 575

Wielka Gorgona
Atak: 11
Obrona: 16
Obrażenia: 12-16
Wytrzymałość: 70
Szybkość: 6
Przyrost: 3/6/9
Koszt: 600

Jak widać, ent odstaje od naszej elitarnej dwójki. Być może z Mephala lub z Rylandem będzie lepszy, ale tylko w kategorii wytrzymałości (chociaż od gorgony i tak jest gorszy)

Xeno - 2010-01-11 21:02:27

No z tymi obrażeniami to bym tak nie przesadzał, bo ma duży rozrzut choć może o te 4 dmg więcej zadać. Ja tego jeszcze nie odczułem chyba przez to, że gram cytką i ten atak się zaciera przez obronę władców bestii i to, że mało minków dochodzi do mnie (w ogóle jeśli jakiś dojdzie), bo pierwszy idzie na cel lizaka.

GiBoN - 2010-01-11 21:45:24

Rozrzut rozrzutem, ale gdy minimalna wartość dmg jest dość wysoka 12 i 15 ataku, a górna granica wynosi aż 20, to nijak nie można narzekać,bo inne jednostki tego poziomu potraktowane klątwa wypadną gorzej, w przypadku harpii gdy minimum to zaledwie 1 jest to problem, lecz gdy dmg jest wyższe niż u przeciętnej jednostki poziomu to nie uznam tego za mocny argument.

Olórin - 2010-01-11 21:52:56

Rozrzut minotaura to spory minus tak jak przy harpii, co nie zmienia faktu, że uderzyć potrafi i to mocno.

Słowa GiBoNa:
"lecz mimo wszystko mysle,ze minosy sa przydatniejsze,choc gdy sytuacja tego wymaga z gorgon idzie wiecej wyciagnac"- i tu się kłania lekka sprzeczność, bo jak można wycisnąć z gorgony więcej niż z minotaura i jednocześnie uważać, że jest ona mniej przydatna.(chyba,że coś źle zrozumiałem). ;)

Gorgona ma jeszcze jedną istotną cechę "potrafi dla nas wygrać bitwy nie do wygrania", czego minotaur nawet gdy wejdzie morale zrobić nie będzie w stanie, a w każdym razie mniejsze są na to szanse niż u gorgony.

W kwestii enta, to trzeba wziąć  pod uwagę jego przyrost (tylko tragiczna magma ma większy), oraz to, że jego siedlisko (najtańsze na poziomie) jest w przeliczeniu tańsze od siedlisk niektórych stworzeń na niższych poziomach (choćby magowie w fortecy), a cenę ma proporcjonalną do posiadanych statystyk, skill też ma niezły.

Z gorgoną i minosem nie ma co konkurować, ale z ptakiem gromu wg mnie już może próbować ;)

GiBoN - 2010-01-11 23:40:33

Olórin napisał:

Rozrzut minotaura to spory minus tak jak przy harpii, co nie zmienia faktu, że uderzyć potrafi i to mocno.

No jego rozrzut nie jest wielkim problemem gdyż pułap obrażeń jest wyższy niż na 5 poziom przystało, gdyby miał np. 9-20 to rozumiem...

Olórin napisał:

Słowa GiBoNa:
"Lecz mimo wszystko myslę, że minosy są przydatniejsze, choć gdy sytuacja tego wymaga, z gorgon idzie więcej wyciągnąć"- i tu się kłania lekka sprzeczność, bo jak można wycisnąć z gorgony więcej niż z minotaura i jednocześnie uważać, że jest ona mniej przydatna.(chyba,że coś źle zrozumiałem). ;)

Nie sprecyzowałem- mój błąd,chodzi mi o to,że w ogóle walk minotaur dzięki temu,że jest nie dość, że mocny to szybki, przydaje nam się bardziej niż gorgona,lecz zdarzają się sytuacje, w których to gorgona może więcej zdziałać, gdy np. uda jej się wykosić 7lvl wroga...;).

Xeno - 2010-01-12 00:02:06

Gibon z tą klątwą to dla minka wypada gorzej, bo władca ma nikłe szanse wodę, a władca bestii wysokie i klątwa na gorgonę dużo nie podziała, bo rzucanie jej mija się z celem.

Talscire - 2010-01-12 11:23:21

No to co, że Władca ma nikłe szanse na wodę, jak klątwa jest z magii ognia, a ta zdarza się częściej.

GiBoN - 2010-01-12 15:12:52

Chyba nie zrozumiałeś o co mu chodziło, owszem, ale można puścić nawet pojedynczego blessa jeśli trzeba, poza tym, jednak ta szansa istnieje. No a jeśli władca bestii ma nawet mass m.wody to raczej jako drugą magie wybierze ziemie, lub powietrze, by mieć haste, slow, niżeli m.ognia,a przeważnie bierze się dwie magie. A gdy ten posiada nawet m. ognia to niekoniecznie weźmie jako druga wodę, takie rzeczy działają w obie strony, możesz mieć magie wody, ale nie musisz mieć magii ognia i wtedy twoje dopalacze można zniwelować...

Bos18 - 2010-01-12 16:33:14

Tu się mówi w ogóle działaniu klątwy, bo akurat loch to jest mało klątwo- odporny, bo suwereni nie mają m. wody możliwości się nauczyć, a władcy bestii nie mogą mieć za to ognia, lecz jeśli przeciwnikowi ogień wpadnie to władca bestii ma wodę, którą się leczy...  a i nadal pamiętajmy, że minotaur ma o 20 hp mniej, to jest aż 120 hp na populacji. Suwereni nie ładują typowo w obronę, więc będzie on ginął normalnie a Gorgona tak się wzmocni, że nic prawie jej nie zadasz.

GiBoN - 2010-01-12 17:50:31

Władcy ładują z reguły najwięcej w atak i mają trochę mniej obrony, lecz jest ona na przyzwoitym poziomie, ponadto widzisz, wracając do klątwy, łatwo powiedzieć, że jak loch nią dostanie to się nie obroni, ale połowa miast nie używa magii ognia.

Bos18 - 2010-01-12 17:54:31

Bo takiej cytce bardziej się opłaca rzucić mass tarcze, kamienną skórę i bless, przez co Ty ze swoim atakiem się nie przebijesz za bardzo a wystrzelanie cytki do łatwych nie należy.

Sauron - 2010-02-06 14:41:27

Pora trochę tu rozruszać forum. :)

Ptak gromu jest najbardziej mobilny i uderza błyskawicą zanim wróg skontruje. HP pomiędzy minosem a gorgoną. Jego wadą jest gorsza (typowe dla Twierdzy obrona)

Minotaur ma najmniej życia, ale zawsze dodatnie morale. Dobra szybkość, można go wysyłać w różne miejsca na polu bitwy, a on dojdzie dość sprawnie. Atak i obrona na wysokim poziomie.

Gorgona ma najwięcej HP, mniejsze od minosa obrażenia nadrabia zabójczym spojrzeniem. W połączeniu z kamienną skórą jest nie do ruszenia.

GiBoN - 2010-02-06 15:40:45

No wiesz, tak nie do końca, bo gorgona będzie miała najniższe dmg, a minos wytrzyma więcej od ptaszka dzięki statom, bynajmniej ja wole 50 hp i 15 obrony niż 60 hp i o ile dobrze pamiętam 11 obrony. Ogólnie ptaszki są najszybsze i najbardziej mobilne(latają), gorgony najwytrzymalsze(do tego mają najlepszy skill), a minoski najsilniejsze(ogólnie mają najlepsze staty)...

Olórin - 2010-02-06 16:21:07

Ja uważam, że gorgona jest tutaj najlepsza, ponieważ może więcej namieszać (spojrzenie), ale tutaj tą wytrzymałość tej jednostce dają bohaterowie z cytadeli, a zwłaszcza Taazar.

Ptak Gromu ma za to dużą premię do ataku, dzięki Cragowi co czyni tę jednostkę naprawdę groźną.

Minotaur jest po prostu silny sam w sobie.Potrafi przywalić i nie pada od byle czego.

Porównując te jednostki "surowo" wychodzi na to ,że minos jest naj, ale do takiej sytuacji nie dojdzie, by bohaterowie nie mieli na to wpływu, więc wg mnie wygrywa Gorgona.

Tak nawiasem: Minotaur w twierdzy, albo cytadeli, to byłaby potęga (ostatnio się przekonałem do tej jednostki) ;)

Sauron - 2010-02-07 09:51:40

Minotaur ma najbardziej wyrównane staty: gorgonie brakuje ataku, ptakowi obrony. Minotaur za statystyki płaci mniejszym HP (które jednak da się przeżyć). Skillu gorgony warto używać z głową. Dla przykładu: gorgony atakują behemoty, zabijają 2, spojrzenie i dodatkowo giną 2-3. Miodzio. :p

Baron - 2012-07-23 14:09:23

Gorgona kosi wszystkich . Ptak jest cenny w swoim zamku bo jako jedyny lata . A minotaur jest bardzo mocny . Sa to potrzebne jednostki ale gorgona bez konkurencji .
Natomiast minotaur czy ptak ??? Tutaj trudno odpowiedziec . Chyba jednak ptak przewazy bo jednak minotaur to wylacznie piechota ...

Sauron - 2012-07-23 14:56:01

Ptak ma błyskawicę, a minotaur zawsze dodatnie morale. Gorgona trochę traci na sile w walce przeciw nieumarłym, jednostkom mechanicznym i żywiołakom o ile się nie mylę, bo są to jednostki odporne na spojrzenie.

Ptak gromu
Atak:13
Obrona:11
Obrażenia:11-15
Wytrzymałość:60
Szybkość:11
Przyrost:3/6/9
Koszt:700

Minotaur królewski
Atak:15
Obrona:15
Obrażenia:12-20
Wytrzymałość:50
Szybkość:8
Przyrost:3/6/9
Koszt:575 

Minotaur jest tańszy, o 3 pkt wolniejszy od ptaka, ma lepszy atak o 2 pkt i lepszą obronę o 4. Może zadawać większe obrażenia od ptaka, ale ma mniej życia. Ma zawsze dodatnie morale, co pozwala na mieszanie go z obcymi jednostkami. Ptak ma błyskawicę, która jest uzależniona od ilości jednostek. Nie są to jakieś ogromne obrażenia, ale bywa pomocne.

Kamilo67 - 2016-04-30 22:44:43

Mój ranking:

1. Gorgona - chociaż gorsza pod względem statystyk od minotaura, to zabójcze spojrzenie jest świetne przeciwko jednostkom wysokich poziomów.
2. Minotaur - dobry pod każdym względem. Jego skill z moralami nie jest aż tak przydatny, chyba że armie mieszamy, ale tak to raczej mało rzeczy obniża morale. Poza tym, nie można na jednym oddziale bazować.
3. Ptak Gromu - znacznie w tyle od dwójki. Jego atut w mieście to umiejętność latania, ale i tak łatwo ginie. Skill z błyskawicą niewiele daje, bo jest rzadko, a działa on jak czar Błyskawica, czyli nic tym nie zrobimy przeciwko jednostkom odpornym na czary.

Mathias - 2016-05-06 22:15:47

Imho najlepsza z tej trójki jest Gorgona, głównie ze względu na umiejętność zabójczego spojrzenia (postrach jednostek 7. poziomu &&). A i statystyki ma bardzo dobre.
Pozostałe dwie jednostki to już kwestia konkretnej sytuacji. Ptaki Gromu przydają się, gdy w grę wchodzi oblężenie, likwidacja strzelców wroga bądź po prostu przewaga szybkościowa nad przeciwnikiem. Jako najszybsza jednostka twierdzy może być używana przez szczurów. Z kolei minotaur jest niezastąpiony w zwarciu, ma zawsze dodatnie morale i mocarne statystyki. Taki tank lochu.

Dostarczamy nasze szamba betonowe przegrywanie kaset vhs przegrywanie kaset vhs w polsce studio kopiowania kaset mokotów