- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Najlepsza jednostka 4. poziomu... http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1706 |
Magyar - 2009-02-11 11:39:39 |
Zdziwilem sie, ze jeszcze nie bylo takiego tematu, wiec postanowilem |
Eleazar - 2009-02-11 17:17:59 |
Krzyżowiec: Staty dość wyrównane, podwójne uderzenie. |
lordpiorunow - 2009-02-12 14:09:12 |
Wampir, Wampir, Wampir i Ogr. Wysysanie życia i powstrzymywanie kontry mówi samo za siebie. |
Eleazar - 2009-02-12 17:22:11 |
Do tej pory miałem wrażenie, ze Wampiry tylko wysysają życie, ale dowiedziałem się, że życie przywłaszczają sobie, a jeżeli się nie mieści, wtedy przybywa nowy Wampir. |
Magyar - 2009-02-12 17:25:26 |
Ja sie zastanawiam, nad oddaniem glosu na jednego z tych: |
Zen-Aku - 2009-02-12 19:18:00 |
Z tym, że żadna z tych jednostek nawet nie dorównuje wampirowi. Jednostka, która jest w stanie sama się wskrzeszać i do tego powstrzymuje kontrę jest zupełnym zwycięzcą. Jakby tego było mało, wampir jest szybki, lata i ma dobre staty. Wady? Akurat wampir takowych nie ma. |
Mathias - 2009-02-12 20:05:39 |
Krzyżowiec ma lepsze staty od wampira ;].
Reszta jednostek nie wchodzi raczej w grę. Te dwie odskakują od reszty. No to tyle ode mnie. |
Cohen - 2009-02-13 15:05:50 |
Ja wole arcymaga, zmniejsza koszty many zaklęć i dystansowy. Głównie ze względu na mój system gry w herosa. Turę przeczekaj i atakuj. A w obronie miast są bardzo wydajni. Dosyć lepsi są od meduz królewskich, które tylko wręcz mogą coś więcej od nich zrobić. Mają mniej strzałów od arcymagów i według mnie ze strzeleckich są one na 4 poziomie najlepsze. Nie włączając strzelców nie branych pod uwagę w głosowaniu. |
Mathias - 2009-02-22 18:43:57 |
Taa, jasne. Lepiej przyjrzyj się tym statom i zobaczysz, że dzięki nim jednostki te są sobie równe. Alp ma lepszego speca, a krzyż lepsze staty. Resztę już opisałem. |
Magyar - 2009-02-22 19:59:08 |
Tak jest, a co do umiejetnosci, to nie bylbym taki pewien...., bo w teorii to Wampirzy Lord ma lepsze skille niz Krzyzowiec, ale w praktyce jest zupelnie inaczej ;) . Wiec jeszcze jeden plus na konto Krzyowca ;) . |
Zen-Aku - 2009-02-22 20:08:28 |
W praktyce wampir miażdży krzyżowca, jeśli chodzi o umiejętności i nie ma żadnego "ale". Powstrzymywanie kontry jest dużo lepsze od podwójnego ataku, a gdy do tego dochodzi wysysanie życia i odradzanie się nowych wampirów, to zupełnie nie ma o czym mówić. Dodatkowo wampir lata i jest szybszy od krzyżowca, zaś różnica w statach wynosi jedynie 2 punkty w ataku i obronie na korzyść krzyżowca, bo to wampir jest szybszy (9>6, to duża przewaga) i to wampir ma więcej HP. Dla mnie nie ma mocnych na wampira, po prostu zawsze był, jest i będzie jedyną najlepszą jednostką 4. poziomu. |
Dreader - 2009-02-22 22:24:24 |
Ja w ogóle nie kapuję, jakim cudem podwójny cios miałby być lepszy od najlepszego skilla w grze, czyli powstrzymywania kontry. Przecież samo powstrzymywanie kontry zazwyczaj jest powodem do uznania danej jednostki za silną, jak np. przy harpii, cerberze, czy nadze, a wampirzy lord na dodatek wysysa z wroga życie i może niwelować własne straty do zera, przy tym nie narażając się na kontratak wroga. Mało tego, nawet przy oblężeniach wampirzy lord jest użyteczny, bo lata. A teraz pytanie na doświadczenie z gry - mając np. armię Bastionu 1-5 z czym się trudniej walczy - z mnóstwem wampirów, czy mnóstwem krzyżowców? Odpowiedź jest nader prosta... Czymkolwiek nie zaatakujemy wampira, ten w swoim kontrataku wyssie życie z naszych wojsk, a gdy nadejdzie jego tura zrobi to samo, na co nasz oddział nie zareaguje nawet kontrą. Już nie wspominam, że wampir jest na tyle szybki, że trudno go wystrzelać, bo jak doleci, to przyssie się i do strzelców, krzyżowca zaś na luzie można pokonać, jeśli mamy średnio silną armię strzelecką, typu elfy, beholdery itp. |
Mathias - 2009-03-14 15:11:58 |
Może przedstawię swoją tabelę jednostek 4 poz.: |
Rozbójnik - 2009-03-14 17:31:14 |
Wysysanie łatwo zniwelować, krzyżowiec jest najlepszy na 4 poziomie. |
Magyar - 2009-03-14 17:51:10 |
Tak jest, zgadza sie ;) :P . |
Zen-Aku - 2009-03-14 18:18:47 |
A teraz może mi ktoś powie - jak chce zniwelować wysysanie? Pomijając naturalną odporność na ten skill nieumarłych, golemów i gargulców, to nie widzę żadnego innego sposobu na niwelowanie tego potężnego skilla. Poza tym wampir powstrzymuje kontrę, co jest najlepszym skillem w grze i lata, zaś wysysanie pozwala mu na, w pewnym sensie, nieśmiertelność w walce z żywymi jednostkami. Przypominam, że ogromna większość to żywe jednostki, a w walce z martwymi/ożywionymi jednostkami wampir i tak się bardzo przyda - na jego atak nic nie może odpowiedzieć. |
Rozbójnik - 2009-03-15 15:28:01 |
Zadaje małe obrażenia, więc nie jest jakiś niesamowicie groźny, wystarczy uderzyć w niego masowo, w odpowiednim momencie, a nie 1 na turę od początku i po sprawie. Wamp się świetnie sprawdza w biciu neutrali, ale na FB nie błyszczy, doskonale to widać jak się pogra arenki. Nie neguję, że to ogólnie świetna jednostka, ale od krzyżaka minimalnie chyba gorsza. |
Magyar - 2009-03-15 16:50:38 |
Hmmm.... ja powiem tyle: Wampirzy Lord jest przeceniana jednostka, przeciez |
Zen-Aku - 2009-03-15 16:53:52 |
Wampir nie jest gorszy od krzyżowca. Aż tak małego dmg wcale nie zadaje, poza tym gdy rzucisz się wszystkim na wampiry, to możesz ostro oberwać - przypominam, że lisze atakują wszystko dookoła, więc wszystkie oddziały "oblegające" wampira oberwą. Jeśli skupisz się tylko na wampirze, to dajesz wolną rękę dużo groźniejszym rycerzom i smokom (te drugie są dość tanie, więc często się je robi), już nie wspominam o tym, że w Nekro często zdarza się czar pt. ożywienie, co czyni wampiry praktycznie niepokonanymi. Wampir z kolei powstrzymuje kontrę i jest szybki, ja w tej jednostce nie widzę absolutnie żadnych wad, wampir jest lepszy od krzyżowca, a także od kilku jednostek poziomu piątego (m. in. od kapłana).
Ciekawe w czym? Bo w walce na pewno nie... |
Rozbójnik - 2009-03-15 17:04:44 |
A tam gadanie, że jak będę bił wampiry, to mnie inne jednostki zabiją. Każdemu oddziałowi należy zadać ileś ciosów, by go unieszkodliwić. Wystarczy więc nie bić na ślepo, po 1 ciosom różnym jednostkom (wamp oberwie raz, to się zregeneruje itd, wtedy faktycznie się paskudnie walczy), tylko olać wampy, coś innego uderzyć, a gdy jest okazja to zdjąć kontrę mocnym oddziałem (anioł, a najlepiej czempion z szarży), dobić 2x krzyżowcem + strzał z kusz i wampów jest tak mało, że już się nie zregenerują. A wcześniej niech se biją, aż tak to nie boli (nie bardziej niż uderzenia innych jednostek nekro), bo w porównaniu z innymi jednostkami tego poziomu porywającego DMG nie mają. |
Drago - 2009-03-15 17:21:19 |
Trzeba mu zadać ogromne obrażenia, żeby tak było. Zresztą wampir najprawdopodobniej skontruje atak, a w następnej kolejce zaatakuje i wróg mu nie odda - oznacza to tak naprawdę, że wampir może zadawać nie 5-8, ale nawet 10-16 (oczywiście nie zawsze jednej jednostce).
Na pewno nie. Krzyżowiec krócej żyje i jest wolniejszy, poza tym ostro obrywa z kontrataków i nie lata.
Do którego musisz mieć niezwykle drogą bibliotekę...
Nie. Bazyl też obrywa z kontrataków, ponadto jest także powolny i nawet nie ma podwójnego ataku, tylko 20% na zamienienie w kamień. Wampir wysysa z żywego wroga zawsze, a wróg nigdy nie odda. |
Magyar - 2009-03-15 17:53:24 |
Tak Drago, ale Bazyliszek Krolewski tez nie jest byle czym, gdyz ma lepsze staty |
Mathias - 2009-03-15 20:13:54 |
Eee tam! Arcymag to dno. Z dwóch powodów: po 1. za drogi, po 2. nie ma braku ograniczeń, przez co byle kto może mu zaszkodzić. Bazyliszek nie jest zły, ale do krzyżowca czy wampira to mu daleko. Jak dla mnie jedyną jednostką, która może walczyć o podium z wampirzym lordem, jest krzyżowiec. Czemu? Wyjaśniałem już wielokrotnie, robili to już Rozbójnik i stasek(będę go tak nazywać jeszcze przez rok ;]) |
Rozbójnik - 2009-03-15 20:42:06 |
Arcymag nie ma ograniczeń w walce wręcz.. Poza tym dobry atak i obrażenia, czyli wszystko czego chcemy od strzelaka :) |
Mathias - 2009-03-15 21:56:54 |
Faktycznie, nie ma ;] Mój błąd. No, deffa to on tak dużo nie ma, ale offa sporo. To jednak nie zmienia faktu, że aby go mieć, trzeba zbudować Gildię magów, a do ulepszenia - Bibliotekę. Jest to bardzo duża dokładka surowców, a sama budowla już posiada groźną cenę. |
Magyar - 2009-03-16 18:08:12 |
Po pierwsze primo, to Arcymag nie ma kary za walke wrecz i to jest jego duzym |
Mathias - 2009-03-16 19:26:42 |
Ale wg mnie magowie nie są warci swojej ceny. Zdecydowanie lepiej mieć np. Krzyżowców, których siedlisko jest tańsze i wymaga jedynie Kuźni. |
Zen-Aku - 2009-03-16 20:02:28 |
To nie działa w ten sposób, że jak coś lubisz, to nie uznajesz jednej z jego wad... Co mnie obchodzi, że jest silny, skoro kompletnie nie warto jest w niego inwestować, a co ważniejsze - wampiry mogą być wcześniej, co dodatkowo im sprzyja, oprócz tego, że są lepszą jednostką od arcymagów. Arcymagowie są zdecydowanie najdroższymi jednostkami 4. poziomu i nie można tego pomijać. Wystarczy spojrzeć na koszta: |
Mathias - 2009-03-16 21:23:11 |
Zgadzam się z Koraggiem. Magowie są zbyt drodzy. Już prędzej postawiłbym na bazyle. A Krzyżowcy i Wampiry są nie tylko tańsze, ale i lepsze. |
kaczormenix - 2009-03-23 20:28:15 |
Stawiam na Wampirzego Lorda, ponieważ powstrzymuje kontratak, wysysa życie , lata i jest tani. Resztę jego zalet wypisano wcześniej więc nie będę się rozpisywał. |
Magyar - 2009-03-23 22:37:58 |
Jak Wampirzy Lord (i jego siedlisko) jest tani, to ja tancze w Balecie Mongolskim.... Krzyzowiec jest lepsza jednostka, TANSZA (i cena siedliska) od Wampirzego Lorda, co takze jest atutem Krzyzowca. |
kaczormenix - 2009-03-24 09:05:17 |
Masz racje krzyżowiec jest tańszy, ale to nie znaczy że wampir dużo droższy. W porównaniu do takiego arcymaga to obydwaj są tani. |
Asiņains - 2009-03-24 11:11:07 |
Piszemu tu o Wampirze i Krzyżowcu, więc nie porównuj z Arcymagiem. |
Zen-Aku - 2009-03-24 19:32:53 |
Ciekawe stwierdzenie, zwłaszcza, że nie jest poparte żadnymi argumentami... |
Magyar - 2009-03-24 23:42:36 |
Po primo, argumenty juz podalem pare razy na ten temat w owym temacie i nie mam zamiaru ich w kazdym poscie powtarzac, gdyz to by bylo nudne... po drugie, to skad mozesz wiedziec jak czesto i czy wogole gram Nekro... po trzecie, to ulepszenie siedliska (ul. Zaklety Dwor) Wampira kosztuje naprawde sporo (zarowno zlota, jak i surowcow). |
Mathias - 2009-03-25 17:29:21 |
Możecie skończyć? Powtarzacie te same argumenty w kółko, a i tak się nawzajem nie przkonacie. |
Zen-Aku - 2009-03-25 20:50:14 |
Ciekawe kto w tych wypowiedziach znajdzie choć jeden argument na temat wampira i krzyżowca:
Jak widać w tych nic nie było. Idźmy dalej:
Na co odpowiedziałem:
A więc dalej:
A ja na to powiem, że szybkość większa o 2 na 4 poziomie to bardzo dużo, zwłaszcza, że wampir lata i zajmuje tylko jeden heks, a ponadto powstrzymuje kontrę i gdy jest najszybszą jednostką na polu bitwy, może czekać, następnie atakować bez kontry i wrócić gdzie mu się podoba - krzyżowiec nie ma szans go dogonić... Oczywiście, możesz zaraz powiedzieć, że walniesz czempionami, tyle że dajesz wolną rękę niesamowicie groźnym rycerzom. Skoncentrujesz się na wampirach - masz armię zmiażdżoną przez rycerzy i smoki, skoncentrujesz się na rycerzach - wampiry koszą bez kontry i praktycznie są nieśmiertelne, bo się ciągle odradzają. Walisz wszystko z osobna - wampir się odradza, rycerz miażdży cokolwiek, poza aniołem.
Tak? Skoro tak uważasz, to z jakiej paki wylatujesz mi tu z ceną siedliska wampirów?
Sporo złota? Dokładnie tyle samo złota, co krzyżowiec! I już mam podstawę, aby sądzić, że od Nekropolis stronisz i nim nie grasz... |
Drago - 2009-03-25 21:05:21 |
Gdzie? Co? To Ty podajesz w ogóle argumenty? Od kiedy? ...
Wyobraź sobie, że to widać w postach... Siedlisko wampów nie jest jakieś nadzwyczaj trudne do wybudowania, chyba że ktoś gra jakoś na opak.
Tak, bo 4000 to DUUUUŻO więcej, niż... 4000... Lol...
Wg niego ma 4/5/6/7 itd., aż do nieskończoności :D.
A co z liczeniem błędów? ;] Wg mnie wychodzi to dwa razy po 5 punkcików, co w sumie daje 10, więc nawet jak mu podarujesz te pseudo-wielokropki, to i tak należy się upomnienie ;]. No wiesz, żebym ja Cię musiał uczyć liczenia? :D |
Rozbójnik - 2009-03-25 21:54:40 |
Dla 9 szybkości, wymagana prędkość do blokowania możliwości uciekania wynosi 5 (nie wliczam przeszkód, jako że jest to czynnik losowy). 6>5 ;] |
Magyar - 2009-03-25 23:18:07 |
Drago napisal: |
Mathias - 2009-03-26 14:54:05 |
Oooo, Drago, podpadłeś ;]. Nie lubię konfidentów ;]. Ale cóż... to kwestia Twojej sfery moralnej. |
Drago - 2009-03-26 21:02:24 |
2 to strasznie mało...
Bzdura do kwadratu. Samo powstrzymywanie kontrataku jest znacznie lepszym skillem, najlepszym w grze zresztą. Jak dodamy do tego lot i, również lepsze od podwójnego ataku, wysysanie życia, to niemożliwy jest remis, a już tym bardziej "zwycięstwo" krzyżowca w skillach. Ale tak, wiem, krzyżowca trzeba faworyzować, bo tak naprawdę wampir ma 3 razy lepsze skille...
Raczej mojego stosunku do Magyara. Nigdy nie ukrywałem, że go nie lubię. On zapewne zrobiłby to samo, gdyby zobaczył, że Ty lub Koragg darujecie mnie jakieś przewinienie. O ile z każdym na forum da się normalnie porozmawiać, o tyle z Magyarem jest to niemożliwe, gdyby chodziło o innego usera, to nawet nie zacytowałbym editu Koragga. Aha, mam prawo nie lubić Magyara i wcale nie zamierzam robić z tego tajemnicy. Ponadto nie zniżam się do jego żałosnego poziomu i nie nazywam go śmieciem. (Thx Koragg, że coś z tym zrobiłeś).
Vice versa. Nie jesteś osamotniony w swoim przekonaniu, ja też się tobą brzydzę... |
Magyar - 2009-04-06 17:47:32 |
Dobra, teraz bylo cos z serii "srali muchy, bedzie wiosna", ale to juz sie dawno skonczylo i rozeszlo po kosciach, teraz jest ogolny pokoj na forum. |
OldSkull - 2009-06-14 16:57:10 |
Moim zdnaiem najlepszy jest wampirzy lord. Przede wszystkim podczas walk z potworkami na mapie się go w ogóle nie traci (a krzyżowców czasem się traci), po drugie jest bardzo szybki i lata (można wybrać sobie dowolna ofiarę, dużo daje korzystanie z opcji "wait"). Na koniec: nie odpowiada mu się, co powoduje, że można nim zmiękczać bardzo silne oddziały, np. 7. poziomu, gorgony albo oddziały, które są bardzo liczne. |
altaeir - 2009-06-14 18:16:33 |
Ciężko to określić,ale od wystarczy sporo mięsa up czartów i demony są najlepsze. |
GiBoN - 2009-06-25 16:20:06 |
Dla mnie wampir jest lepszy od krzyżowca,powstrzymuje kontry,odradza się,ma więcej hp,jest szybszy i lata,a w sile i obronie niewiele mu ustępuje,nawet podwójny atak mnie nie przekona.Reszta jednostek na tym poziomie jest jakby o klasę niżej,na trzecim miejscu postawiłbym arcymaga,bo jest zdecydowanie za drogi,niejedno stworzenie 5 poziomu jest tańsze od niego,natomiast największym badziewem jest żywiołak.Meduza jest raczej średnia, ale naprawdę użyteczna jest dopiero jak się posiada wóz z amunicją.natomiast pegazy?nadają się jedynie do blokowania strzelców.bazyliszki i szamani są bardzo mocne,ale jak już powiedziałem dwie najsilniejsze jednostki odbiegają od reszty,od nich również.O demonach pisał nie będę,bo niczym się nie wyróżniają. |
altaeir - 2009-06-25 16:45:22 |
Krzyzowcy mają offa,a co do kontry wampira,spytam się czy znacie zdejmowanie kontry?Tak więc krzyż nie dostanie kontry.To że wampir jest upierdliwy to jedno,ale bardzo duzych strat nie zada i o tym też pamiętajmy.Dla mnie te jednostki są równe. |
GiBoN - 2009-06-25 20:05:42 |
Ja wiem,czy demon jest niedoceniany...jak dla mnie to staty ma niezłe,nie ma żadnych dodatkowych umiejętności,prędkość średnia.Nie jest słaby,ale też nie jest jakiś bardzo silny. |
altaeir - 2009-06-25 20:35:05 |
Teraz wychodzę,z założenia żeby nie oceniać zamku i jego jednostek gdy nim solidnie nie pogram i dlatego cisnę wszystkim.Tymi kilkoma zamkami co nie potrafię włączę sobie i zagram pierwsze 2 tyg z kompem.Ale myślę że musiał byś dostać od inferna lub nim pograć,żeby poznać siłę demonów.Nie będę pisał dlaczego,jak i co.Może ktoś to potwierdzi,może nie.Ja jestem leniwy i coraz mniej chce mi się pisać. |
GiBoN - 2009-06-25 23:46:46 |
Sporo razy grałem infernem,tak jak każdym miastem,tylko WŻ grałem mniej od pozostałych,bo tego miasta poprostu nie lubię i uważam,że demony wypadają średnio. |
altaeir - 2009-06-25 23:59:19 |
Eh Mathias mogłeś nie wywalać tych Mitów ;] Nie ma co kopiować screenów innych to dam swój. |
Soran - 2009-07-13 18:35:49 |
Po co ten temat, skoro i tak najlepszy jest wampir? Żadna inna jednostka nie potrafi tego, co krwiopijca, poza tym wampir ma dobre statystyki i się odradza, jest więc prawie nieśmiertelny. Puszka z zamku ze swoim podwójnym rąbnięciem może się przy tym schować. |
Olórin - 2009-08-14 19:16:09 |
Dla mnie wampir jest lepszy(szkoda bo bardziej lubię krzyżowca).Podwójne uderzenie niweluje co prawda odporność na kontrę ale pozostaje odradzanie się wampirów i tutaj lepsze staty nie wystarczą,po za tym alpy dodatkowo latają co wybija je nad krzyżowca.Ogólnie: |
jhjh333 - 2009-08-28 14:22:28 |
Wampir jest najlepszy. |
GiBoN - 2009-08-28 14:31:31 |
Mozna bardzo zwiekszyc ilosc demonow,ale to w sumie dzieki czartom,bo one same jak mowilem nie sa slabe,ale nie sa tez bardzo mocne... |
Talscire - 2009-12-05 11:04:01 |
Według mnie Wampir w walce wygra z Krzyżowcem, ale ja bym dał remis tych dwóch jednostek, bo Krzyżowiec, ma atak 2 razy, a Wampir wysysa życie i ma powstrzymanie kontry, więc ostatecznie daję na Wampira, bo wysysa życie i się wskrzesza, ale nie mówię, że Krzyżowiec jest słaby. |
GiBoN - 2009-12-05 14:29:07 |
Bo nie jest slaby O.o',ale krzyzowcowi sporp brakuje,gdyz jego skill jest niwelowany przez powstrzymywanie kontry-wniosek?skill lepszy,wampir ma wiecej hp.wysysa zycie i moze sie odradzac,ma troche mniejsze staty i dmg,ale co z tego skoro moze wyjsc bez strat?Pozatym jest szybszy,lata i jak na swoja jakosc cena nie jest wygorowana,wampir nie ma wad,natomiast krzyzowiec juz tak.Pozatym gorgona zabije skillm krzyzowca w konsekwencji tego,ze jest zywy,wampira nie... |
Elektra - 2009-12-26 11:41:21 |
Oczywiście wampir... Byłam w necro i wiem, że on jest najlepszy. Może po zadaniu ran się odnowić. Też bym zagłosowała na krzyżowca ale on ma gorsze staty (i się nie ulecza). Wampir też ma "skrzydełka" :p |
Viewer - 2009-12-26 12:12:29 |
Wampir nie ma lepszych statów od Krzyża. Krzyż ma lepszy atak, obronę i dmg, że nie wspomnę o tym, że wali podwójnie, co przy jego wyśmienitych umiejętnościach ofensywnych daje masakryczne skutki.. Aż żal, że nie ma p. kontry - wtedy kładł by WSZYSTKO co żyje ;P Coś w stylu Minotaura 4 poziomu to jest [Minos też ni ma p kontry ;<]. |
Olórin - 2009-12-26 13:01:45 |
Krzyżowiec na bless potrafi naprawdę napsuć krwi, ale wampiry w większych ilościach są naprawdę ciężkie do ubicia, jeśli się tego nie zrobi na początku bitwy, kiedy wojska są w pełni sił, bo później może się okazać, że nie mamy już oddziału, który będzie wstanie ich rozwalić.(miałem taką sytuacje na początku mojej przygody z heroes) ;) |
Crassus11 - 2009-12-26 13:03:10 |
Ja dałbym remis. Krzyż ma 2x atak i lepsze staty. Za to wamp powstrzymuje kontre i leczy sie. Podwójny atak krzyżowca to tak jakby atak i kontratak, a staty wychodzą podobnie jak leczenie |
GiBoN - 2009-12-26 18:30:27 |
Tu nie ma remisu,alpem mozesz wylazic z bitew bez strat,gdzie moglbys stracic normalnie polowe krzyzowcow,pozatym alpy moga uratowac sytuacje,ktora jest z gory przegrana-krzyz nie,nie mowiac o tym,ze na 1 atak wroga przypadaja 2 ataki wampira...tu nie ma remisu... |
Xeno - 2009-12-26 19:37:21 |
Krzyż może i jest lepszy w walce w zwarciu,ale z alpem nie ma szans,bo jest wolniejszy i nie wiem jak by się starał,to alpa nie ubije.Odradzanie się alpów to jest jeden z lepszych skili,do tego powstrzymywanie kontry i latanie.Wampir nadaje się do walki w polu jak i walki w zamku,bo można wygrać walkę nie tracąc żadnego alpa.To mój faworyt na tym lvl. |
Sauron - 2009-12-27 12:29:15 |
1. Wampir odnawia się, powstrzymuje kontrę. |
Elektra - 2009-12-27 18:07:10 |
Sauron napisz co wybierasz. |
Xeno - 2009-12-27 20:02:00 |
No sauron napisał,które jednostki są najsilniejsze i je uporządkował.Czy tak trudno trochę się wysilić i pomyśleć Elektra? |
Elektra - 2009-12-29 12:22:55 |
Znowu będziesz się kłócił? Ja napisałam co ON wybiera. Dobrze że je uporządkował tyle że jestem ciekawa co wybrał. |
Olórin - 2009-12-29 16:41:58 |
Elektra przecież on podał kolejność, od najlepszej do najgorszej jego zdaniem jednostki na poziomie, w tym wypadku jego kolejność na podium poziomu, z którą się zresztą zgadzam ;] |
Elektra - 2009-12-30 14:13:04 |
Ojejciu. Nie zauważyłam ;). Myślałam że to są punkty. No cóż. Przepraszam że zrobiłam błąd. :p |
kuba99 - 2010-01-31 19:50:22 |
Ja uważam że krzyżowiec ponieważ liczni mogą wyrządzic wiel szkód. |
Talscire - 2010-01-31 20:08:09 |
A Alpy, albo Demony, tak nie mogą? Każda jednostka tak może, tylko niektórych musi być więcej. Więc, twój komentarz, uważam, za przeproszeniem, za "głupi". |
Olórin - 2010-01-31 20:55:32 |
No w dużej ilości każda jednostka jest groźna, ale w przypadku krzyżowca ma to szczególne znaczenie, ponieważ, gdy atakuje bez kontry przeciwnika, może uderzyć znacznie mocniej niż pozostałe potwory z jego poziomu, a niekiedy nawet mocniej niż stwory z poziomu 5 ;) |
GiBoN - 2010-01-31 22:39:22 |
Tia,ale prawda jest taka,ze w alpy sa grozniejsze,gdyz dmg ktore moga zadac w tych ilosciach jest na tyle duze ze sa prawie nie do zdarcia...(chodzi o zdobyte hp na odrodzenie sie) |
Olórin - 2010-02-01 09:43:55 |
Masz racje i właśnie dlatego lepiej jest mieć alby od krzyży. To odradzanie się jest potwornie groźne, a ciężko jest ubić je w większej ilości ;) |
KaDecik93 - 2010-06-28 23:05:40 |
Jak dla mnie Alpy bo są cholernie denerwujące jak się odradzają ... I na drugim miejscu po nich Krzyżowce zresztą większość tutaj tak uważa . |
Deferdus - 2011-01-01 18:04:38 |
Krzyżowiec, wampir i ogr. Takie jest moje zdanie. |
Sheyq - 2011-01-02 11:12:43 |
krzyzowiec przed wampirem? Sorry, ale po prostu musisz przyznac ze wampir jest jednak lepszy. |
Mathias - 2011-01-02 12:23:41 |
Sheyq, zajrzyj w staty - Krzyżowiec jest lepszy. |
Sheyq - 2011-01-02 13:50:38 |
mathias, nie samymi statami żyją potworki, bo np. taki arcydiabeł - ma staty jak widać lepsze od takiego miśka czy hydry, a chyba nie muszę mówić co jest lepsze. W tej grze nie chodzi wyłącznie o staty tylko o przydatność na polu walki. |
Mathias - 2011-01-02 13:55:11 |
Ale w znaczącym stopniu wartość zależy od statystyk. Porównując skille, oczywiście od wampa lepsze, ale nie tak dużo. Nie zapominaj o podwójnym ciosie Krzyżowca. Imo te dwie jednostki są sobie równe. |
GiBoN - 2011-01-02 14:10:36 |
Nie, faktycznie krzyżowcy są dobrzy, w fb czasami mogą nawet więcej zdziałać, ale wampiry mają większy potencjał, dzięki powstrzymywaniu kontry i odradzaniu, w dodatku są bardziej mobilne... |
Xeno - 2011-01-02 14:35:57 |
W FB częściej przydają się krzyżowcy, ale oni są szybko eliminowani. Wampy to spora udręka i mogą napsuć krwii. Na mapie wampy są bardzo przydatne. Ulepszonymi w 2 tygodniu możemy obrobić max konserwę bez strat. |
Kuba X16 - 2011-06-17 20:03:17 |
Może ja powiem swoje zdanie. Pokaże mój ranking jednostek 4 poziomu: |
GiBoN - 2011-06-17 20:18:06 |
Bazyliszek ma jedne z najlepszych statystyk na poziomie. Ogr ma dobrego offa. Farming to zaleta czarta, a nie demona... |