- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Jednostki http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=27 - Cerber vs Gryf http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1709 |
Drago - 2009-04-09 13:27:53 |
Dziwne, że jeszcze tego nie było. Starcie dwóch czołowych jednostek 3 poziomu, obie są świetne i mają niezwykłą siłę. Staty niczego nie rozstrzygają, są bardzo wyrównane, więc od razu przejdę do skilli: powstrzymywanie kontry i trójpolowy atak vs nieskończona kontra i lot. Pomijając to, że p. kontry blokuje bezpośrednio skill gryfa, to właśnie p. kontry jest najlepsze w grze. Niesk. kontra może się przydać, ale nie jest niczym nadzwyczajnym. Co do 3-polówki i lotu chyba nie ma wątpliwości, że to atak na 3 pola jest skillem znacznie lepszym. Cerber górą. |
Rozbójnik - 2009-04-09 13:49:05 |
Cerber to materiał na demony, a gryfa się używa jako jednostki, więc ciężko porównać :P pusty głos ^^ |
Magyar - 2009-04-09 14:16:43 |
Nie jest niczym nadzwyczajnym? To dziwne czemu WIELE jednostek ma powstrzymywanie kontrataku, a tylko JEDNA jednostka (Gryf) ma taka zdolnosc - Nieskoczony kontratak... Wiec chyba jednak bardziej nadzwyczajny jest skill Gryfa, niz Cerbera. Moj glos oczywiscie powedrowal do najlepszej jednostki trzeciego poziomu, czyli do Gryfa KROLEWSKIEGO. - W tej ankiecie jest blad, gdyz nie jest podany Gryf ulepszony, czyli Gryf Krolewski, tylko Gryf - zwykly. |
Zen-Aku - 2009-04-09 14:27:12 |
To nie ma w ogóle nic do rzeczy. Powstrzymywanie kontry jest po prostu lepsze, nieważne, ile jednostek posiada ten skill.
Trudno się domyślić, że Drago miał na myśli gryfa ulepszonego? |
Magyar - 2009-04-09 14:30:54 |
Oj bardzo trudno... tylko jezeli sie cos robi, to powinno sie starac robic to jak najlepiej i DOKLADNIE. |
Zen-Aku - 2009-04-09 14:38:08 |
Wykradanie many też jest zapewne potężne, bo posiada je tylko jedna jednostka - chochlik... Jak dla mnie nieskończoną kontrę może posiadać nawet błękitny smok, a i tak lepszym skillem jest powstrzymywanie kontry. A skoro staty cerbera i gryfa są podobne, to skille przeważają szalę na stronę... cerbera, oczywiście. |
Drago - 2009-04-09 15:07:24 |
Wiele? Tylko harpia, cerber, wampir, naga, hydra i diabeł. Jest to tylko 6 jednostek.
Tylko troglodyta ma odp. na oślepienie, tylko pikinier ma odp. na szarżę, tylko zombie ma zarazę, tylko upiór ssie manę co turę... To są dla ciebie dobre skille? Wg toku twojego myślenia, one muszą być dobre, bo TYLKO JEDNA jednostka je posiada... Większej bzdury dawno nie słyszałem. Nie ma jak przepchnąć gryfa, to trzeba dać jakieś bezsensowne wymysły, co nie? |
Magyar - 2009-04-09 16:33:59 |
Skoro dla ciebie nie ma roznicy miedzy 6, a 1 - to ja nei wnikam, co masz z matmy...
Nie pie**z bzdur, bo wcale takiego czegos nie powiedzialem, ze te inne skille sa dobre... To sa twoje chore wymysly, nie moje. |
Drago - 2009-04-09 17:04:23 |
A ty znowu nie na temat. 6 to nie znaczy "wiele", policz sobie ile jednostek lata, lub strzela i sam sobie przetłumacz, że 6 =/= wiele.
Doprawdy? A to co niby jest:
N/c... |
Sauron - 2009-04-09 19:39:49 |
Pusty głos, bo obie jednostki są naprawdę przydatne i mocne. |
Mordoklejek - 2009-04-09 23:30:27 |
Mój głos oddałem gryfowi. Już usasadniam. ;) |
Mathias - 2009-04-10 10:43:50 |
Ja również głosuję na gryfa. Jest to potężna jednostka, w której wad nie znajdą nawet sceptycy. A jakie zalety? |
Zen-Aku - 2009-04-10 11:08:24 |
To wszystko tylko teoretycznie ;] Zapominasz, że cerber ma więcej ataku i zadaje nieco więcej obrażeń od tych, które podałeś. Ponadto jest jeszcze skill cerbera - atak na 3 pola. Ok, trudno zaatakować trzy jednostki, ale dwie już się zdarza dość często. A jak wtedy wygląda dmg populacji cerbera? 68-170 + wyższy od gryfa atak ;] W skrajnych sytuacjach jest to jeszcze więcej, gdy jednak uda się zaatakować trzech wrogów.
Konkretnie ma minimalnie wyższą szybkość, o 1 punkt (a jeśli weźmiemy babkę od cerberów na bohatera, to nawet i ta przewaga znika) i teoretycznie minimalnie lepsze obrażenia. Nie jest to przewaga godna uwagi.
Cerber także ;]
Oczywiście, że zdarzają się rzadko. Gdy gramy z żywym przeciwnikiem, to FB toczy się zazwyczaj na zwykłym polu, na neutralnym terenie - nie w mieście, gdzie obrońcy mają większą szansę na zwycięstwo. Oblężenia zdarzają się tylko wtedy, gdy neutralne miasto ma fort, a to oznacza, że miasta tego broni... komp. Doszliśmy do punktu wyjścia, komp jest głupi i gryf nie ma zupełnie żadnej przewagi nad cerberem w tym momencie, a przypominam, że to cerber walczy lepiej ;]
Kto zginie w następnej turze? Gryf. ;] Bez wsparcia gryf jest niczym i nawet, jeśli dostanie się do strzelców, to obrońcy i tak dadzą mu radę bardzo szybko, a gryf często nie jest najszybszą jednostką na polu walki, żeby stosować czekanie.
Cerber może zrobić dokładnie to samo, chociaż nie widzę powodu - w równej ilości gryf nie ma szans w starciu z cerberem. Dlaczego? Powstrzymywanie kontry się kłania, wychodzi jeden atak gryfa na 2 ataki cerbera ;)
Nie minimalnie. Cerber dysponuje najlepszym skillem w grze, jest niemal tak samo szybki, jak gryf, ale walczy lepiej.
Gdyby dla Ciebie cerber zrobił tyle, co dla mnie przez ten czas, też zmieniłbyś zdanie :P ;] |
Mathias - 2009-04-10 16:11:55 |
Tak, ma więcej ataku. I co mu to daje? 2% więcej obrażeń. |
Mordoklejek - 2009-04-10 16:57:51 |
Mathias popełniłeś jeden błąd. Obliczając obrażenia napisałeś że cerber ma przyrost 17 natomiast posiadając zamek i klatki on ma 13 więc jeszcze bardziej wychodzi na twoje. ;) |
Zen-Aku - 2009-04-10 17:05:29 |
Ma też atak na 3 pola, co daje mu nawet potrójne obrażenia, zadane oczywiście bez kontrataku ;]
Szybkośc większa o... 1, wystarczy głupia lawa, żeby to zredukować, lub wystarczy mieć bohatera od cerberów. Obrażenia tylko teoretycznie są lepsze.
Z kompem to i tak bez róznicy, czy lata, czy nie ;]
Najwięcej gra się na M. Oblężenia zaś zdarzają się praktycznie tylko z kompem, a nawet jeśli jakimś cudem bronił się będzie żywy gracz, to armia w mieście nie będzie bardzo silna (w końcu główny bohater musi mieć najlepszą armię) i nie ma różnicy, czy gryf tam wleci i zaatakuje słabiej, czy może cerber poczeka na dziurę i zaatakuje mocniej, może nawet 3 razy mocniej, niż gryf ;]
Gryf może użyć taktyki, dzięki której nadzieje się na groźniejsze wojska Inferna ;] Pole bitwy jest za małe, żeby zupełnie uniknąć wylądowania w polu ataku którejś jednostki.
Nie jest - powstrzymywanie kontry zawsze jest lepsze od ciągłego kontrataku ;] |
Magyar - 2009-04-10 17:16:20 |
Jak zapewne wszyscy wiemy, jest tak, ze w 70% atakow, Cerber atakuje jedna jednostke wroga, w 25% atakuje dwa oddzialy, a w 5% udaje mu sie zaatakowac trzy oddzialy wroga... Te dane nie sa tak dokladnie obliczone czy cos, ale mniej wiecej tak to bywa - zeby zaatakowac trzy wrogie oddzialy, musimy grac chyba z jakims kompletnym amatorem... . |
Mathias - 2009-04-10 17:20:44 |
Tak, wystarczy też Edric, żeby gryf miał jeszcze większa szybkość. Nie gadaj mi tu o redukowaniu speeda. Bo to samo mogę powiedzieć nt. cerbera i wyjdzie, że jest on jeszcze wolniejszy. |
Magyar - 2009-04-10 17:29:29 |
Brawa dla tego Pana, Miszczunia :P ;) . |
Zen-Aku - 2009-04-10 18:47:26 |
Skąd Ty wytrzasnąłeś takie głupoty? Cerber dość często atakuje 2 jednostki, chciałbym widzieć kogoś, kto w ogóle nie grupuje oddziałów...
A będę gadał, bo 1 punkt szybkości to róznica minimalna ;]
Wątpię, chyba że ktoś lubi siedzieć pół dnia przed kompem, bo tyle może trwać jedna partia na XL.
Nie jest błędna. Jak siedzisz bohaterem w mieście, to nie zdobywasz doświadczenia, co prowadzi do tego, że taki zasiedziały bohater jest nic niewartym słabeuszem. Bohater główny musi się ruszać z miasta, choćby po to, żeby zdobyć doświadczenie. A jak mówiłem - FB nigdy nie jest oblężeniem. Oblężenia to jedna bitwa na kilkadziesiąt, w tym w ogromnej większości przypadków broni się komp, bo zdobywasz miasto neutralne z głupim fortem.
Sam sobie to dopowiedziałeś, bo wcale tak nie napisałem. Gryf może zwiewać - ale może trafić w gorsze opały, zauważ, że inne jednostki Zamku nie mają w tym przykładzie żadnego znaczenia.
A teraz zacytuj, gdzie tak napisałem... Mam już serdecznie dosyć Twoich kłamstw... |
Dreader - 2009-04-10 20:12:58 |
No, ja też. |
Mordoklejek - 2009-04-10 21:59:21 |
Cerber nie ma wszystkiego leprzego! |
Magyar - 2009-04-10 22:55:55 |
A ty to sie chyba z choinki urwales... . Jedyna rzecza, ktora Cerber ma lepsza niz Gryf Krolewski, jest TYLKO jeden, jedyny, punkcik ataku wiecej - reszte ma albo taka sama jak Gryf Krolewski, albo gorsza... |
GiBoN - 2009-06-26 00:21:57 |
Przypadkiem zaznaczyłem cerbera,ale stawiałem i stawiam na gryfa.Czemu?To było powiedziane wczesniej,lata,większy przyrost,szybszy,a nieograniczony kontratak to też skill niczego sobie. |
Talscire - 2009-07-04 21:55:07 |
W tej teorii całkowicie zgadzam się z Mathiasem Oblężenia są bardzo częste, a szczególnie na S'kach w których co chwilę jest walka miasto o miasto. |
Zen-Aku - 2009-07-04 23:33:15 |
Oblężenia to margines bitew, w tym najczęściej oblegane są miasta neutralne. Nikt na powaznie nie gra w XL, bo trwa to pół dnia, na S z kolei wszystko rozstrzyga się bardzo szybko, tak że o oblężeniach nie może być mowy. Z kompem jest stosunkowo więcej oblężeń, ale komp zazwyczaj zostawia w miastach cienką armię. |
Rozbójnik - 2009-07-05 11:39:16 |
Grałem ostatnio ja z Żywiołakiem na 2 innych graczy. Zgodnie z ich życzeniem graliśmy bez zasad (tym samym można było dowolnie długo kisić się w zamku). Wyglądało to tak, że w 2 tyg zdobywaliśmy zawsze taką przewagę, że już byli bez szans, ale że w zamku nie bylibyśmy w stanie przy dobrze rozegranej walce ich podbić, gra przeciągała się o następne 2 tygodnie. Tak więc to co było rozstrzygnięte już dawno, trwało jeszcze godzinę. Stąd uważam, że szkoda czasu, na PvP mogę grać z ludźmi na dowolne zasady, ale zasadę, że w zamku nie można siedzieć dłużej niż 3 dni forsować będę zawsze. Tym samym na PvP tematu oblężeń dla mnie nie ma, jednak w grze z kompem to stały element gry. |
Soran - 2009-07-11 22:20:06 |
Cerber jest lepszy, żadna jednostka nie może zadać takich obrażen, jak pies koszący trzech wrogów naraz, z których żaden nie oddaje. Oczywiście cerber dysponuje zdecydowanie najlepszą umiejętnością w grze - powstzrymywaniem kontrataku, a ptaszek ze swoim oddawaniem i lataniem może się schować (albo schować dziób w piasek, jak kto woli :D). |
Olórin - 2009-08-14 19:28:31 |
walka do upadłego to bardzo przydatna cecha.Porównując te jednostki czysto siłowo to cerber wygra bo będzie kontrować a gryf nie.Pod względem przydatności dam remis.gryf lata i zawsze kontruje(chyba że jednostka kontrę powstrzymuje),natomiast cerber właśnie powstrzymuje kontrę i atakuje na 3 pola(co prawda żaden gracz nie ustawi jednostek w taki sposób aby dać mu sposobność,ale z drugiej strony gracz musi kombinować jak je ustawić,by się nie "nadziać").Podsumowując gryf przegrywa w teście i remisuje w przydatności.Głos na szarika :D |
Crassus11 - 2009-10-03 11:49:42 |
Wiem któa (patrz nazwa sondy) jest lepsza ;). Cerber oszywiście. To, że gryf ma ten swój nieograniczony kontratak to nic nie zmienia, bo cerber powstrzymuje xD. Jak gryf zaatakuje cerber odpowie tym samym. |
~Młody - 2009-10-17 15:21:09 |
Trudno porównać, cerbery się bardzo przydają. Nie wiem czy tak jest i u gryfów. Gryf ma 1 plus, że może latać i omijać przeszkody. Więc jeśli statami się nie różnią no to gryf wygrywa. Głos na gryfa. |
Crassus11 - 2009-10-17 16:27:07 |
Ale gryf oprócz latania i kontry nie ma nic do gadania. Cerber zaatakuje i gryf nie ma kontry. Atakuje też 3 hexy obok siebie. |
Talscire - 2009-10-17 17:38:05 |
Crassus kto powiedział, że mają walczyć sam na sam.Z pomocą kuszników Gryf spokojnie da radę. |
Asiņains - 2009-10-17 17:45:38 |
Jednostki głównie się porównuje w w bitwie pełnometrażowej :p tzn. ze wszystkimi jednostkami :) zdaje mi się, że gryf jest lepszy. Ma kontre za każdym razem, a to jest już coś |
Viewer - 2009-10-17 18:13:51 |
Gryf wygrywa. Przy dużych ilościach wziąć walnąć mu jakieś fajne czary, wystawić go gdzieś u przeciwnika i wszystkich będzie kontrował. Cerber jedynie wali na 3 hexy i powstrzymuje kontratak.. Nic specjalnego :P |
Olórin - 2009-10-17 18:38:01 |
Dla mnie gryf jest lepszy.Staty mają porównywalne,ale gryf jest w stanie zadać większe obrażenia(cerber 2-5)(gryf 3-6) od cerbera,po za tym zawsze kontruje,przez co zmusza przeciwnika do uważnego wybierania czym ma go zaatakować.Cerber to użyteczna jednostka, w końcu nadzianie się na jego atak 3-polowy zbyt przyjemne nie jest,a powstrzymywanie kontry to jeden z najlepszych skilli w grze,ale gryf jest bardziej mobilny i lepiej się sprawdza w oblężeniach. |
Zen-Aku - 2009-10-17 18:56:44 |
A cerberowi niby nie można?
Coś dużo bardziej specjalnego, niż jakaś nieskończona kontra. Cerber ma definitywnie lepsze skille.
Tylko teoretycznie, bo cerber ma punkt przewagi w ataku i dość często zdarza mu się zaatakować dwie jednostki wroga, co z kolei powoduje, że jednak pies zadaje lepsze dmg - rozłożone na dwóch wrogów, ale lepsze.
Konkretnie o jeden punkt - czyli przewaga śmieszna. |
Sauron - 2009-10-17 20:53:27 |
Ja się zgodzę z Zenem. Ostatnio bardzo się przekonałem do Inferna, które robi na mnie pozytywne wrażenie. Cerbery też się do tego zaliczają. |
Olórin - 2009-10-17 20:55:49 |
mobilny-szybszy,mija przeszkody,ukształtowanie terenu nie ma dla niego większego znaczenia w przeciwieństwie do cerbera. |
Elektra - 2009-10-18 09:57:39 |
Oczywiście że cerber. Może po pierwsze atakować 3 kratki i tańszy ^^. |
Olórin - 2009-10-18 10:09:31 |
Cerber powstrzymuje kontre i niweluje zdolność gryfa,ale nie ma takiej reguły,która mówi że walczy się poziomami.Cerber ma 1 pkt ataku więcej,a 1 pkt obrony mniej od gryfa,więc staty są prawie równe,tylko ta minimalna różnica w damage i w szybkości.W skillach te jednostki wypadają podobnie,ale za gryfem przemawia to że podczas podziału terenu np.na 2 części może sobie skakać jak chce,cerber już tego nie zrobi,a po za tym gryf jest znacznie bardziej przedatny podczas oblężeń.Cerber to bardzo silna jednostka(zdarzało się nadziać,na atak 3 polowy),ale gryf jest po prostu według mnie lepszy,choć nie ma tu dużej różnicy, a ten wybór to raczej kwestia gustu,bo różnice są minimalne. |
Eleazar - 2009-12-14 17:32:21 |
Statystyki niby są wyrównane, ale... |
Bos18 - 2009-12-14 18:36:10 |
a ja jestem za gryfem bo niestety grajac infernem nie posiadam takiej jednostki jak cerber a pieski sa zwyczajnie przerabiane na demony ktore w duzej ilosci sa wazniejsze . . ogolie gryfa uwazam za silniejszego a napewno bardziej wkurzajacego gdy sie z nim walczy a trojpolowy atak jest slaby gdyz ustawienie 2 jednostek obok przy myslacym graczu sie raczej nie zdarza a wieczna kontra potrafi uprzykrzyc zycie |
Olórin - 2009-12-14 18:38:37 |
Tylko umknął ci jeden szczegół. Podczas naliczania premii od statystyk patrzy się na atak jednostki która atakuje i obrone jednostki która się broni, a nie na obrone i atak jednostki atakującej. ;) |
Eleazar - 2009-12-14 18:49:55 |
Olórin, ach, zapomniałem o tym zupełnie :p |
Viewer - 2009-12-16 23:55:55 |
Cerbery mają taki plus, że mogą się 'przeistoczyć' w jednostkę o level mocniejszą, więc tutaj potężny plus dla nich i albo znowu remisują, albo wygrywają z Gryfem :P Bo nagle ZONK i Demon stoi zamiast Psa ;] |
GiBoN - 2009-12-17 09:02:09 |
To nie jest zaleta psow,tylko czartow o ile sie nie myle,a psy robia za material na demony,ale gdyby przylaczyc gryfy to z nich tez mozna miec demony... |
Viewer - 2009-12-17 15:01:52 |
Ale jako surowiec odgrywają rolę.. w tym sensie. Z powietrza demonów nie zrobisz :| |
GiBoN - 2009-12-17 15:08:52 |
Jezeli chodzi o material na demony to chyba najlepsze sa Impy no nie,to,ze cos staje sie materialem na demony,lub szkielety nie jest zaleta i to zadna,a gryfy to byl przyklad,ze kazda inna jednostke z poziomow 1-3 mozna zamienic na demony,bo innych sie chyba niezbyt oplaca... |
Viewer - 2009-12-17 18:39:38 |
Ale najwięcej będziemy mieli właśnie impów/gogów/psów do przemiany, bo od początku je hodujemy. Dlatego ten plus możliwości przemiany w inną jednostkę jest u nich większy, niż u innych w moim toku rozumowania :] Bo mamy ich do dyspozycji więcej. |
Olórin - 2009-12-17 19:55:55 |
No tylko powinno się oceniać przydatność jednostek na polu walki, a nie co można z nimi zrobić. |
GiBoN - 2009-12-17 20:17:40 |
Do tego ciagle zmierzam,jak oceniamy cerbera to farming nie ma nic do rzeczy,a zaletami cerbera sa glownie umiejetnosci,bo staty,hp ma takie same,dmg,przyrost i speeda nizszego,a cene wyzsza... |
Viewer - 2009-12-17 21:04:42 |
Eh, kłótnia jałowa :P |
Talscire - 2009-12-17 21:18:32 |
Dobra, ja już wyjaśnię dlaczego postawiłem na Cerbera.Cerber po pierwsze niweluje skill Gryfa.Po drugie ma lepszy obrazek.Gryf lata, a Jego skill niweluje się.Ma minimalnie lepsze obrażenia 3-6 do 2-5, nie wygrywa minimalnie?Cerber jeszcze wali 3 pola co się dodatkowo przydaje. |
GiBoN - 2009-12-17 21:22:48 |
Po pierwsze powstrzymywanie kontry>stala kontra. |
Talscire - 2009-12-18 08:07:50 |
Ale bardzo rzadko się zdarza, że jednostki stoją obok siebie.A jeśli tak to już z tych pierwszych poziomów. |
Mathias - 2009-12-18 11:26:35 |
My tu oceniamy surową siłę, King. Ja, jak już nie raz mówiłem, stawiam na Gryfa będącego wg mnie najlepszą jednostką na 3. poziomie. |
GiBoN - 2009-12-18 20:44:45 |
King,moze i wyhaczenie 3 oddzialow jest dosc rzadkie,ale 2 oddzialy scisniete zdarzaja sie czesto,a nie ma regoly co do poziomu tych jednostek,wiekszych bredni dawno nie slyszalem,albo armia jest scisnieta,albo nie,ale nie robi sie,ze niskie poziomy moga byc scisniete,a silne juz nie -.-'. |
Viewer - 2009-12-18 23:50:21 |
Warto też dodać, że mając Cerberki, osłanianie strzelców [dla wroga :P] nie jest takie łatwe.. Cóż, chapniemy wtedy strzelców oraz osłonę ;) |
Baron - 2011-09-20 22:31:46 |
Gryfy maja lepsze obrazenia sa szybsze lataja i jest ich duzo wiecej. Pod tym wzgledem wygrywaja bez porownania... |
Xeno - 2011-09-20 22:42:39 |
Akurat psów masz tyle samo, bo masz klatki... |
Olórin - 2011-09-23 19:50:56 |
Xeno nie każdy umie farmić :) ( ja nadal się nie nauczyłem, gdyż nie lubię grać inferno :) ) |
GiBoN - 2011-09-26 15:47:49 |
Jeżeli bierzesz cerbera pod uwagę to weź też fakt, że powstrzymuje on kontrę, a jednostka potrafiąca zadać w rzeczywistości 4-14 obr przy 10. pkt. ataku będąc na 3. poziomie i to z 3-polowym atakiem to coś więcej niż gryfy z lataniem i kontrą mogą zaoferować... |
Olórin - 2011-09-29 20:41:37 |
GiBoN grając przeciw komputerowi to pewnie da się w pełni wykorzystać siłę cerbera, ale z graczem szanse na to są dużo mniejsze ( bo nie da się powiedzieć iż się nie da tego zrobić ). |
GiBoN - 2011-09-30 22:52:17 |
Kilka głów to dodatek najważniejszy jest brak kontry i wysoki max dmg. |
Kramer - 2012-07-16 23:34:06 |
A ja wolę gryfy. Równie silne, a przecież liczebniejsze i szybsze. Zdolności trochę po stronie cerbera, który jednak nie wygra z zamkowym odpowiednikiem. |
Xeno - 2012-07-17 08:20:27 |
Chciałbym zauważyć iż cerbery też mają budynek zwiększający ich przyrost (kramer nie zna gry^^). W dodatku skil gryfa idzie się ruszać w krzaki w tym starciu;p Jedynie w DMG i w szybkości góruje jednym punkcikiem. Obrony i ataku nie liczę, bo tutaj mniej więcej się wyrównuje. |
Mathias - 2012-07-17 08:43:07 |
Po dodaniu przyrostu z budynku przyrost cerberów jest mniejszy od przyrostu gryfów. |
Kramer - 2012-07-17 08:43:58 |
W starciu elf- gryf liczyła się przydatność, a teraz bezpośrednie starcie? Nieładnie Xeno, nieładnie. Łączny przyrost cerberów to 5+5 z zamku+ 3 z budynku, gryfów- 7+7+3. Gryfy to ogólnie najszybciej rozmnażające się stwory z 3 poziomu. |
Xeno - 2012-07-17 08:50:23 |
Może i nie ładnie, ale dla mnie jedyna przydatność ogara to w demony zamiana więc nie ma o czym mówić. |
Sauron - 2012-07-18 21:43:05 |
Powstrzymywanie kontry jest w czołówce najlepszych skillów, przynajmniej dla mnie. Nieograniczony kontratak to też dobra rzecz, w końcu lepiej mieć jakąś umiejętność, czy nie mieć żadnej? Gryfem można zablokować jakiegoś strzelca, który będzie kontratakował wręcz, ci co stoją przy nim też będą atakować gryfa, który cierpliwie będzie wszystko kontrował. Możemy wtedy szybko zmniejszyć dystans pozostałymi jednostkami, które jeszcze nie doszły i dać przeciwnikowi popalić. Cerbery można albo zrobić na demony (mają dużo hp), albo je zostawić jeśli nie potrafimy, nie możemy lub nie chcemy ich przerabiać. Pieski dzielnie sobie radzą w boju i nigdy nie musiałem narzekać. Taka szybsza, słabsza i o mniejszej ilości głów hydra. |
GiBoN - 2012-07-19 00:50:24 |
Cerbery nawet bez farmowania są świetne na swój poziom. Prędkość 8 to u piechoty nie byle co, duży atak, powstrzymywanie kontry, wielopolowy atak...czego chcieć więcej? Sam w sobie przydatniejszy od gryfa. |
Sauron - 2012-07-19 11:15:59 |
Nie pozostaje mi nic innego jak się zgodzić. Cerberowi do absolutnej perfekcji przydałby się jedynie lot i trochę większy przyrost, ale można dać sobie radę z tym co jest. Lot to fajna rzecz dla gryfa, który lata tu i tam, próbując skupić uwagę przeciwników lub coś skubnąć, może się to przydawać w oblężeniach, ale samym gryfem nie wleciałbym za mury na całą armię. To już jednak zależy od innych czynników takich jak ilość gryfów, czy mamy archanioły, jakie siły ma przeciwnik itd. Gryfem można podlecieć i zablokować strzelca wroga, komp będzie tym strzelcem kontratakował, ktoś w pobliżu też zacznie atakować gryfa, który będzie bez przerwy oddawał. Traci to na znaczeniu w walce z żywym przeciwnikiem, który zasłania swoich strzelców. Niby głowami cerbera ciężko manewrować, ale wbrew pozorom nie jest aż tak źle, bo robi się trochę tłoczno, gdy dwie armie w końcu się zderzą. Chyba ciężej jest tak wejść hydrą, by zaatakować wszystkich wokół siebie. |