Magyar - 2008-10-10 17:55:30

Piszcie co wolicie: Hydre Chaosu czy Smoka Cienia?
Obie jednostki maja ciekawe zdolnosci. Hydra atakuje wszystkich w kolo, a Smok postarza. Jak wy uwazacie?

No niby hydra lepsza,ale tak sie przyjrzec to smok cienia ze swoim postarzaniem jest takze niczego sobie

Nerevan - 2008-11-12 18:58:20

Hydra jest za to potężną bronią strategiczną- po odpowiednim wykombinowaniu potrafi zadać gigantyczne straty (no i nie oberwie- powstrzymanie kontry).
A Smok? Postarzenie dobre, ale wg. mnie "atak strategiczny" jest o wiele lepszy.

Magyar - 2008-11-12 19:03:39

No pewnie ze jest lepszy, ja chyba juz kiedys pisalem ze samymi Reptilionami i Hydrami Chaosu + bohater Tazar oczywiscie, roznosilem wszystko co mozna bylo na mapie, zamki, stwory, kopalnie no i oczywiscie wrogow, - I ten przyklad wlasnie pokazuje jakie mozliwosci taktyczne i strategiczne daja Hydry Chaosu.

Macielug - 2008-11-13 13:43:06

Ja zagłosowałem na hydrę, bo jest po prostu lepsza. ;)

Magyar - 2008-11-13 17:38:52

Smoka Cienia latwo jest wytluc, ale Hydre zabic, to juz sztuka ;D (szczegulnie kiedy sie broni w zamku, ma duzo obrony, a bogaterem jest tazar na wysokim poziomie doswiadczenia, A Smok? - nic, tylko to cholerne postarzanie.....

Eleazar - 2008-12-25 12:57:23

Zdecydowanie Hydra Chaosu. Atakuje 5 pól na atak, to chyba wystarczający argument. i Powstrzymuje kontrę...

Dreader - 2008-12-30 15:03:53

pomedytauojowany stasek814849 napisał:

lae Hydre zabic, to juz sztuka

Hydra ma przeciętną wytrzymałość, więc zabicie hydry nie jest dużo trudniejszym zadaniem, niż zabicie upiornego smoka.

crazy'olka - 2008-12-30 15:06:46

Ale tak łatwo jej nie zabić smokiem powstrzymuje kontraatak i ma o 50 więcej życie;)

Dreader - 2008-12-30 15:15:38

Ale hydra ma śmieszną obronę ;) Jest jedną z mniej wytrzymałych jednostek, w zasadzie tylko upiornego smoka łatwiej zabić.

Magyar - 2008-12-30 15:33:23

"Hydra ma smieszna obrone" - ale Hydra Chaosu + Tazar = Potega   Dlatego napisalem Hydre + bohater, bo to samo sie tyczy do twojego shaktiego i trogow, bo one sa bardzo slabe ale z bohaterem zyskuja, a Hydry sa dobre - ale z Tazarem jeszcze wiecej zyskuja i staja prawdziwa maszynka do zabijania.

Eleazar - 2009-01-02 14:13:23

Salamander, ale Hydra Chaosu atakuje 5 pól na atak, a Smok Cienia ma aż o 50 mniej wytrzymałości.

Magyar - 2009-01-02 14:15:45

Nie, Hydra Chaosu atakuje WSZYSTKICH PRZYLEGLYCH WROGOW, czyli to znaczy, ze moze zaatakowac nawet 7 oddzialow wroga.

lordpiorunow - 2009-02-02 19:19:23

Hydra. Powstrzymywanie kontry+atakowanie przyległych wrogów może wiele zdziałać. A i niską szybkość można naprawić. W końcu od czego jest Haste czy Teleport. Ta mieszanka jest lepsza niż -1 do morale i postarzania. A poza tym Smoki Cienia są wg mnie najgorszą jed. ze swojego poziomu.

Eleazar - 2009-02-02 19:42:56

Smoki Cienia są gorsze, ale możliwość postarzania czasami się przydaje. Połowa wytrzymałości pada, a to może pomóc ;)
Ale mimo wszystko Hydra Chaosu lepsza... ;)

PlaceK - 2009-02-02 20:43:38

Ja zagłosowałem na Smoki Cienia, wielu się tutaj zdziwi : "Czemu akurat Smoki, a nie Hydra?". Otóż, dobre pytanie, sam nie wiem czemu, lecz mam sentyment do tej jednostki, jest przecież w moim pierwszym mieście jakim grałem w H3, dlatego go lubię. Lepsze argumenty mi do łba nie przychodzą  ;)

Mathias - 2009-02-02 20:50:54

Co to za śmieszny temat? Nie wiem, jakim cudem Hydra mogłaby przegrać z takim badziewiem jak upiorny Smok. smoki są najgorsze na poziomie, a Hydry - całkiem niezłe, wielopolowy atak, powstrzymanie kontry, mocna obrona (jak w całej cytadeli)... Postarzanie u smoka to pic na wodę, kto potrafi dobrze grać, temu ta umiejętność nic nie zrobi.

Głos na hydrę!

Asiņains - 2009-02-02 22:30:16

To tak : głosuję na Hydrę Chaosu, ponieważ :
-Hydra ma więcej obrony o 3 punkty.
-Ma więcej wytrzymałości( 250 )
-Atakuje wszystkich wrogów dookoła
-Powstrzymuje kontre



Ps Mój 1600 post

Magyar - 2009-02-03 09:11:14

Ja bym nie zaglosowal na Hydre, gdyby nie jej potezna umiejetnosc - atak wszytskich wrogich oddzialow dookola.
P.S. - Gratulacie "Kolobrzerzaninie" ;).

lordpiorunow - 2009-02-03 12:12:56

Pandrodorze, ocenianie suchych statystyk jest wg mnie błędne. Chodzi o ich przydatność w praktyce. I tak boh może je (statystyki) podpakować.

Mathias - 2009-02-03 12:21:39

Tylko problem w tym, że (jak zostało już powiedziane) nie oceniamy stwora z bohem. Tylko surowa siła jednostek, żadnego wspomagania. A prawda jest taka, że w praktyce dużo lepsza jest hydra.

Asiņains - 2009-02-03 12:43:47

Smok ma tylko jeden pkt ataku więcej niż hydra. Smok jest tańszy o 500 złota i jest nieco szybszy. Stawiam na Hydrę, ponieważ jest bardzo dobra do osłaniania zamku lub strzelców. Podaje tu tylko przykład obronny

Cohen - 2009-02-26 08:51:23

Nie pamiętam jakie są statystyki obu potworów, ale wziąłem pod uwagę umiejętności jednostek.
Hydra ma:
+ powstrzymanie kontrataku,
+ i atak na wszystkich przyległych wrogów.
Zaś smok:
+ postarza przeciwników,
+ oraz zmniejsza morale przeciwnika o -1.
+ nieumarły (nie zapominajmy że to także bonus).

Więc 2:3 dla smoka.

Mathias - 2009-02-26 18:40:59

Ale te dwa skille hydry to jedne z najlepszych w grze. Zresztą hydra ma lepsze staty. Smok to badziew najgorszy na poziomie.

Cohen - 2009-02-27 07:13:28

Hmm, ty tak uważasz to nie będę się kłócić, ale smoki cienia ( ja wole nazywać Upiornymi Smokami - bo tak mam w Złotej Edycji) mogą być przydatne w oblężeniu - natomiast hydra jedynie, gdy szybko zniszczymy bramę albo użyjemy na nich teleportacji.

Magyar - 2009-04-06 17:29:23

Cohen napisał:

Hmm, ty tak uważasz to nie będę się kłócić, ale smoki cienia ( ja wole nazywać Upiornymi Smokami - bo tak mam w Złotej Edycji) mogą być przydatne w oblężeniu - natomiast hydra jedynie, gdy szybko zniszczymy bramę albo użyjemy na nich teleportacji.

Tak, tak - tylko, ze jeden oddzial Twoich Hydr Chaosu, moze skutecznie i na
dlugo zwiazac w walce kilka Twoich oddzialow, i tym samym odciazajac
swoje przyjazne oddzialy, ktore moga brac nieskrempowany niczym
udzial w walce - nie musze sie zbytnio obawiac Twojej calej armii, gdyz
duza jej czesc zwiazuja w walce Hydry Chaosu - pokaz mi takiego
Smoka Cienia, ktory potrafi zrobic to samo.

Zen-Aku - 2009-04-06 19:36:27

Magyar napisał:

nie musze sie zbytnio obawiac Twojej calej armii, gdyz
duza jej czesc zwiazuja w walce Hydry Chaosu

Zakładając, że gram Nekro, to hydra będzie miała na łbie (łbach?) upiornych rycerzy, których, ze względu na przyrost, będzie więcej. Czy mniejsza ilość hydr im podoła? Nie bardzo, a nikt przy zdrowych zmysłach hydry nie otoczy. I jeszcze jedno - smok w walce z Cytadelą może czekać i mieć dwa ruchy pod rząd, wystarczy więc hydrze odebrać kontrę i smok może atakować bez narażania się, za to narażając hydrę na utratę połowy HP. No i na spojrzonko gorgon tez liczyć nie możesz...

Mathias - 2009-04-06 19:59:35

Koragg, Przecież jak mieszam taktykę, to na 1 poz. chochlik może być najlepszy ;]. Dlatego w tym wypadku nie ma bata - hydra lepsza i nie ma o czym mówić.

Rozbójnik - 2009-04-07 15:34:22

Zen-Aku napisał:

Nie bardzo, a nikt przy zdrowych zmysłach hydry nie otoczy.

Jestem przy zdrowych zmysłach, a przy pierwszej okazji otoczyłbym i ubił bestię :)

Zen-Aku - 2009-04-07 16:19:53

Sorki, źle się wyraziłem i nie uściśliłem ;] Nikt przy zdrowych zmysłach nie otoczy hydry, gdy nie jest pewny, że nie ubije większości oddziału ;)

Magyar - 2009-04-07 16:40:27

Zen-Aku napisał:

Sorki, źle się wyraziłem i nie uściśliłem ;] Nikt przy zdrowych zmysłach nie otoczy hydry, gdy nie jest pewny, że nie ubije większości oddziału ;)

No to jest chyba oczywistym, ze nikt przy zdrowych zmyslach, nie zdecyduje sie na zostanie "kamikaze" :P ;) .

Zen-Aku - 2009-04-07 18:41:11

Kamikaze zrobi tylko ten, kto ma gorszą jednostkę od hydry na wysokich poziomach, a o to trudno. Gdzie nie spojrzeć - czarne smoki, archanioły, arcydiabły, behemoty - one są lepsze od hydr i nikt nie musi otaczać hydr, mając takowe jednostki w armii. Upiorne smoki są dość specyficzne, są słabe i dość wolne, ale latają, obniżają morale wroga i postarzają, a to ostatnie jest jednym z lepszych skillów w całej grze. Trzeba uważać gdzie się smoki pakuje, bo odpowiednio użyte wcale nie są mniej groźne od innych jednostek 7. poziomu. Siłowo hydra jest lepsza, ok, ale to smok jest szybszy i ma świetne skille, nadto obie jednostki są tanie. Trudno powiedzieć jednoznacznie, która jest lepsza, moim zdaniem te jednostki są w ogólnym rozrachunku równe.

Bos18 - 2009-10-20 19:54:39

a ja uwazam ze tu bez dwoch zdan lepsza jest hydra i to co robi sie hydra w walce nie ma porownania do smoka .. skill postarzania czesto nie wchodzi chyba 20% ma na to wiec nie robcie ze smoka bosa ktoremu zawsze umiejestnosc wejdzie bo czesto zanim mu ta umiejetnosc wejdzie to byle jednostka 5-6 poziomu sprzata smoka z bitwy... a hydra powstrzymuje kontre zawsze i praktycznie nie ma walki gdzie by nie zadala 2 jednostkom naraz  i powstrzymujac kontre obrywa raz kiedy smok obrywa najpierw od hydry i nie kontruje a potem sam atakujac i liczac ze kontraatak wejdzie wiec Hydra spokojnie slabiutkiego smoka pokonuje i jest duzo lepsza

Talscire - 2009-10-20 20:06:51

Oczywiście, że Hydra jest lepsza.Ma mały speed, ale lepszą obronę, więcej hp(???) i atakuje dookoła.

Crassus11 - 2009-10-21 19:17:10

Tak jak powiedział King of Slayer. Poza tym hydre postawisz 2x szybciej niż smoka. Z tym postarzaniem słabiutko wypada. Tylko raz bądź dwa trafiło mi się, ale i tak to słabe jest.

Asiņains - 2009-10-21 19:48:18

Crassus11 napisał:

Z tym postarzaniem słabiutko wypada. Tylko raz bądź dwa trafiło mi się, ale i tak to słabe jest.

Postarzanie słabe ? Jest bardzo dobry skill, dzięki któremu smok nie jest stuprocentowym zerem. Zrób sobie w edytorze mapkę, jeden bohater z hydrami i drugi ze smokami - bohaterowie mają być równi. Wiem, że takie porównywanie jest kiepskie, bo sprawdza się lepiej, ale tu chodzi o skilla "postarzenie". Uwierz mi, to jeden z dobrych skilli :)

Xeno - 2009-10-21 20:36:22

NIe weim czy taki dobry,bo wystarczy głupie uleczenie czy dispel i po postarzeniu.

Asiņains - 2009-10-21 20:54:57

Mana się kiedyś kończy, co nie ? :) A smok może postarzać w nieskończoność :) Stawiam osobiście na hydrę, iż z dobrą taktyką da radę ich stracić naprawdę mało, a wyrządzić naprawdę dużo szkód. Smok ma postarzenie, które jest dobrą umiejętnością, ale i tak kiepsko ze statami.

Sauron - 2009-10-21 21:43:42

Haczyk jest taki, że smok nie może postarzać w nieskończonośc. W końcu kiedyś zginie :P Ale masz rację. To porządne osłabienie, jednak skill hydry też jest przecież mocny.

altaeir - 2009-10-21 22:53:35

Hydra na mapkę, a jak ktoś ma farta( np. ja czasami :P ) to smoczek na FB, a jak nie ma farta to oczywiście, że hydra.

Bos18 - 2009-10-22 09:32:06

no ja jak wyzej uwazam chydre jako lepsza ale fajnie jest jak skillsmoka wpadnie np na demony w inferno...to wtedy mocno boli

Baron - 2012-05-13 14:50:12

Hydry sa mocna jednostka . Smoki cienia ewidentnie najgorsza . Albo powinno ich byc trzy albo powinny byc silniejsze bo w takiej formie sa za drogie aby je kupowac i pozniej z tego miac niewiele . Lepiej dobrac jednostki z innego miasta . Oczywiscie hydra bez problemu wygra ... Nawet nieulepszona...

Xeno - 2012-05-13 15:02:42

Nieulepszona nie wygra ze smokiem...
Do necro dodawać inną jednostkę tez głupi pomysł ze względu na niskie morale.

W pojedynku Hydra kładzie smoka tak jak i w każdej bitwie.

GiBoN - 2012-05-22 20:07:10

Smok to dno poziomu, z tym rozrzutem dmg chyba przegrałby z czerwonym smokiem bez skilla... Bo jest tylko po to, żeby necro miało czym zacząć...

Sauron - 2012-05-22 22:25:32

Postarzanie to fajna rzecz, mocno odczuwalne w przypadku wysokopoziomowych jednostek. Smok po ulepszeniu staje się już bardziej pożyteczną jednostką, gdyż tak jak gigant bez ulepszenia to tak nie bardzo. Można latać smokiem tu i tam i dziobać tylu wrogów ile się da by spróbować ich postarzyć. Smok jest zresztą bardziej mobilny, co oprócz dania ruchu Nekro pozwala mu na w miarę sprawne manewrowanie po polu bitwy. Hydra jest jednostką wolną, ale wrzucona w środek wrogów potrafi tak jak cerber zadawać zwielokrotnione obrażenia. Czarów już nie będę w to mieszał, bo potem będziemy przerzucać się stwierdzeniami "ja rzuciłbym haste, a ja skontrowałbym slowem etc."

Xeno - 2012-05-23 14:09:40

Hydra jest lepsza, bo nie obrywa z kontry no i nie możesz zbić się w kupę, bo cię mocno walnie. Teoretycznie zadaje największe DMG na poziomie.

Olórin - 2012-05-23 22:09:51

Xeno nie "zadaje najwyższe DMG na poziomie", a "ma możliwość zadania najwyższych DMG na poziomie". W praktyce wygląda to tak, że jeśli uderzy w więcej niż 2 jednostki jednym atakiem to jest sukces. Mój max to 4 stworki. Od smoka, który czeka, aż Polska wygra mundial jest niewątpliwie lepsza, ale do tej jednostki można momentami porównywać te z 6 poziomu. Skill smoka byłby coś wart gdyby wchodził z szansą 50%, bo nie powiem odebranie połowy hp przeciwnikowi to potężny bonus, ale przy tych 20% jednak zbyt losowy, by na niego liczyć :)

Ogólnie Hydra choć siłowo przegrywa z wieloma to jest najlepszą jednostką pod względem taktycznego użycia na polu bitwy, a o smoku wszystko w sumie napisał Sauron.

GiBoN - 2012-05-23 22:33:54

odebranie połowy hp jednostkom wysokich lvli to ogromny bonus, nie umniejszaj go. Inna sprawa, że wchodzi rzadko. Mniejsze hp to szybsza śmierć, mniejsza liczebność, a z nią i dmg zadawane, co jest logiczne... Hydra deklasuje smoka jak wszystko na 7 i część na 6 lvlu...

Olórin - 2012-05-24 10:20:28

GiBoN  o ile ja znam działanie tego skilla to nie umniejsza o dmg zadawanych przez oddział, a jedynie ich HP, ale pewny nie jestem. Nie twierdzę, że skill jest nieprzydatny, bo jest potężny, ale szansa na jego użycie jest tak mała, że nie można na nim zbytnio polegać. Zresztą nie wiem czy tylko ja tak mam, ale odnoszę wrażenie, że postarzenie częściej wchodzi na smoki niż na cokolwiek innego.

Sauron - 2012-05-24 11:08:22

Postarzanie wchodzi na wszystko jak leci, lepiej zaczepiać jednostki wyższych poziomów by mocniej to odczuły, choć jeżeli postarzymy krzyżowców (połowa poziomów) to jak będzie ich 50, to zamiast 1750 HP będą mieli o połowę mniej + odjąć tych co zginęli w ataku. Wtedy rzucamy coś o dużym DMG jak np. władców mroku i kasujemy. Zawsze można ściągnąć czymś kontrę jeżeli żal nam smoków np. podłożyć upiory, które będąc szybsze od takich zombi czy szkieletów prędzej znajdą się w okolicy. Można też zrobić myk taki, że zaatakujemy smokami, postarzymy jednostkę a jak stracimy trochę smoków to rzucamy animację i jedziemy dalej. Najpierw trzeba mieć czar, wiadomo, ale sposób sam w sobie dobry. Postarzanie jest bardzo niebezpieczne w przypadku miast, które cierpią na brak wody, bo jeżeli wejdzie na wiele jednostek to przeciwnik albo będzie musiał po kolei cierpliwie usuwać kolejne postarzania jednocześnie odpuszczając rzucanie ważniejszych zaklęć lub biegać z o połowę łatwiejszymi do ubicia jednostkami. Może się też zdarzyć, że nic nie będzie miał i jednostki będą osłabione przez 3 tury, co można szybko wykorzystać. Ciekawą sprawą jest fakt, że skoro postarzanie wchodzi też na smoki, to naturalną siłą rzeczy nie będzie możliwym usunięcie tego przekleństwa gdyż są odporne na magię - z czarnym smokiem o 150 HP jest mniejsza katorga.

GiBoN - 2012-05-24 11:16:55

Olórin nie czytasz ze zrozumieniem. To, że rzadko wchodzi nie znaczy, że jest słaby. Wręcz przeciwnie, tylko trudno dostępny i nie można na nim polegać.

Mathias - 2012-05-24 12:51:17

Także stawiam na hydrę, świetne zastosowanie taktyczne, PK, wielopolowy atak i lepsze staty. Postarzanie dobra rzecz, ale nie czyni rzecz jasna ze smoka jednostki lepszej od hydry. Sam smok słaby, poza skillem nie ma zbyt wiele do zaoferowania.

GiBoN - 2012-05-24 13:26:39

Daje  inicjatywę podobnie jak ważka, ale ogólnie strach się nią ruszyć, bo jeszcze złamie obojczyk przy lądowaniu xD

Mathias - 2012-05-24 13:28:59

Hehe, racja ;). Mizerna ta jednostka, aczkolwiek przy odrobinie szczęścia błękitne smoki stracą po 500 HP ;p.

Xeno - 2012-05-24 15:11:17

Olorin napisałem, że teoretycznie zadaje największe DMG,a to już spora różnica.

GiBoN - 2012-05-24 20:16:35

Dokładnie dmg hydry biorąc pod uwagę wielopolowy atak wynosi 25-315. Ale wiadomo jak jest w praktyce :)

Olórin - 2012-05-24 22:10:49

Sauron napisałeś, że leci na wszystko jak leci ten skill, a potem zacząłeś wymieniać ubytki w hp. Pewnie jakiś tępy jestem dzisiaj, ale niech mi ktoś napisze jak krowie na rowie. Czy jednostka potraktowania postarzeniem traci tylko połowę hp, czy oddziałowuje to też na dmg zadawane przez dany oddział :)

GiBoN postarzenie nie jest złe, ale weźmy np. takie powstrzymywanie kontry. Jest to najlepszy skill bo wchodzi praktycznie zawsze. Skill traci na mocy jeśli nie można się na nim oprzeć :) Tak swoją drogą to siła postarzenie powinna mieć podobny przelicznik jak spojrzenia gorgon :)

GiBoN - 2012-05-24 22:30:40

Traci tylko hp. Napisałem, że wraz z szybkim ubytkiem na liczebności dmg zadawane przez oddział(z reguły) kluczowy jest proporcjonalnie mniejsze i że to logiczne. Dlatego szybkie zbicie hp przez skill czyni go mocnym. Z podawanych danych ma taki sam % szans wystąpienia jak uderzenie jeźdźca mroku, oślepienie, petryfikacja i większość skilli tego typu. Co tu jest do rozumienia?

Olórin - 2012-05-29 20:32:26

GiBoN teraz już nic. Po prostu nie byłem wtedy w stanie tego zrozumieć :) Jakaś zaćma umysłowa :)

Może to tylko jakaś moja obserwacja, czy coś takiego, ale grając odnoszę wrażenie, że skille jeźdźca mroku i smoka cienia wchodzą rzadziej chociażby od zkamielenia bazyliszka, choć % szans jest ten sam. Chociaż to może wynika z tego, że na skill smoka czy jeźdźca liczy się bardziej niż na pozostałe :)

Sauron - 2012-05-29 22:59:52

Z rzadkością wchodzenia skilla władcy mroku to bym polemizował, choć może to ja mam farta po prostu.

Olórin - 2012-05-30 20:31:18

Swoją drogą fajna jeździec może naprawdę mocno walnąć :) bless (mając kulkę odwrotności) + skill + szczęście :D

No ale wracając do samego skila to pewnie co gracz to inna opinia :)

Xeno - 2012-05-31 13:00:27

Ma 20% i tylko kwestia fuksa czy wchodzi. Wiadomo jak dłużej stoi na polu bitwy to ma więcej szans, że wejdzie, proste.

Baron - 2012-07-01 22:09:34

Do necro mozna dodac inne zamki jak sie ma wysokie morale to wtedy nie ma kar ...
Ulepszony smok bpostarza . Mozna to obliczyc .
20 % szans na obnizenie o 50 % zdrowia przeciwnika to:
0,2 X 0,5 = 0,1 %
Czyli obniza zdrowie przeciwnika o 10 % . Srednio ... Nie jest to rewelacja zwazywszy ze Hydra ZAWSZE powstrzymuje kontre a to oznacza obnizenie ilosci ciosow przeciwnika o 50 % ZAWSZE ! 10 % a 50 % to olbrzymai roznica ...
A Hydra atakuje jeszcze 6 pol na raz . Owszem 6 moze sie nie trafic ale 2 bardzo czesto ! Obniza atak o 50 % a wlasny zwieksza o 100 % ... Czyli jest dwa razy lepsza niz wynika ze statystyk !!! A smok tylko 10 % ... Rachunek jest jasny bo Hydra ma lepsze satytystki ktore dwukrotnie jeszcze polepsza ...

Kramer - 2012-07-02 02:36:22

Dla mnie postarzenie to jedna z lepszych zdolności w grze, jeżeli taki tytan nagle zostanie ze 150 hp, to po chwili już go nie będzie.

Oczywiście hydra gromi smoczka, którego uważam za najgorszą jednostkę 7 poziomu. Jak ktoś wskaże mi chociaż jedną jego przewagę       ( no, poza ceną :p), to baardzo się zdziwię.

Xeno - 2012-07-02 08:12:34

Przewagę ma w szybkości i w tym, że lata, zdziwiony?

Kramer - 2012-07-03 15:58:56

Ahh, masz rację, szybkość. Mimo wszystko nawet lot nie wyrównuje szans smoka w walce skilli, dlatego to specjalnie mnie nie zdziwiło.

Xeno - 2012-07-03 20:38:06

Powiedziałeś, że jakaś przewaga smoka cię zdziwi

Kramer - 2012-07-03 20:53:07

No wiesz, może lekko nieprecyzyjnie się wyraziłem. Lot to jest jakaś przewaga, ale tak na to patrząc to nawet zombie ma przewagę- osłabianie przeciwników. Chodziło mi o bardziej ogólne stwierdzenia- zdolności (wszystkie), staty lub speed- co do tego ostatniego faktycznie, kompletnie zapomniałem.

Xeno - 2012-07-04 12:21:09

A co ma się umiejętność bazowa jednostki do skila zombi, który rzadko wchodzi? Złe porównanie.

Kramer - 2012-07-04 16:09:06

Mimo wszystko, obydwa to JAKAŚ przewaga. Ale lepiej nie rozwijajmy tego tematu, tworzy się mały offtop ^^

Xeno - 2012-07-04 20:25:06

Ogólnie rzecz biorąc to smok może tylko konkurować z jednostkami 6lvl.

Kramer - 2012-07-04 22:15:03

I feniksami na przyroście= 2 Ogólnie Hydra jest dla mnie jedną z najlepszych jednostek 7 poziomu (gorsza jedynie od Archa, Tytana i Czarnucha). Smok w ogóle nie ma do niej startu.

Xeno - 2012-07-04 22:24:09

Ja np wolę hydre od tytana. Na niektórych mapach tylko ją z miśkiem zdążysz postawić zanim wjadę ci na chatę.

GiBoN - 2012-07-04 23:34:52

Ja ogólnie nie lubię tytanów. Do hydry się przyzwyczaiłem jako, że lubię cytkę, a sama jednostka  bardzo udana, smoka z nikim z poziomu nie ma co porównywać xD

przegrywanie kaset vhs w polsce