adam68 - 2008-01-11 18:10:08

Stawiam na Halabardziste dlatego bo ma 10 życia dobry atak i obronę dobry jest również centaur bojowy jednak nie przepadam za nim

Asiņains - 2008-01-11 18:34:02

centaur bojowy,ma największą szybkość z wymienionych jednostek

PlaceK - 2008-01-11 18:59:11

Szybkośc to nie wszystko, trzeba jeszcze umiec walczyc :P....
Ja stawiam na Więkego Gremlina, bo strzela....
A jest z 1-szego poziomu :)....
Ogólnie lubie go, jest taki niebieski i wogóle :) :D

Asiņains - 2008-01-11 22:28:27

tiaa... a w WoGu jest gremlinołaj, z pewnością ci sie spodoba :p

Mathias - 2008-01-12 10:08:53

Najlepszy jest Halabardnik, ma najwięcej punktów życia, jest najodporniejszy i najsilniejszy.
Jego minusem jest niestety powolność, lecz wszystko da się załatwić zaklęciem Przyspieszenie.

Asiņains - 2008-01-12 10:52:41

mnie sie podobają centaury bojowe i halabardierzy, ale bardziej przepadam za centaurami :p

Tchite - 2008-01-12 11:08:39

Centaur. Najszybszy, i wogóle go lubię :)

Jego minusem jest niestety powolność, lecz wszystko da się załatwić zaklęciem Przyspieszenie.

A ja rzucam rozproszenie. Nie mieszajmy w to magii, bo na rusałki rzucam psalm mocy i są dobre.

'39 - 2008-03-02 11:17:14

Dla mnie gremlin w ulepszonej wersji (zwłaszcza w dużej ilości) to najmocniejszy pierwszopoziomowiec.

Asiņains - 2008-03-02 14:18:50

bo strzela... a jakie są inne lepsze umiejętności ??

Zen-Aku - 2008-03-02 18:43:49

Chyba jasne, że centaur - szybki, silny i ma dużą wytrzymałość.

Asiņains - 2008-03-02 20:16:00

czyli widze , że mam następnego kolege w vocie

Rion - 2008-03-24 18:25:04

Ja dałem centaur bojowy. Jest dosyć silny i szybki.

Edric - 2008-04-17 15:11:38

Według mnie Centaur zadaje największe obrażenia (jeśli chodzi o 1 poziom). Jest szybki.

Macielug - 2008-09-25 21:42:25

Centaur duży atak i obrona(na 1 poziom) oraz wytrzymałość nie gorsza od halabardiera.

Macielug - 2008-10-06 22:03:09

Rusałki??
Chyba dlatego że jedyne z poz. 1 powstrzymują kontra atak. :P
Ja też się z tym nie zgadzam bo rusałki wydają się słabe.(mała wytrzymałość i inne statystyki też)

Magyar - 2008-10-26 09:09:30

Ja stwiam bez watpienia na Centaura Bojowego, bo jest szybki, wytrzymaly i ma dobre staty, i ma tylko o 2 punkty zycia mniej niz Halabardier.

Macielug - 2008-10-26 10:47:50

Właśnie, a halabardier to zwykły człowiek w uzbrojeniu z halabardą, a centaur w życiu normalnym by mu dokopał, w grze też powinien. :p

Magyar - 2008-10-26 12:23:53

Bo wogule "ludzie" w tej grze sa stosunkowo slaba rasa.

OldSkull - 2009-06-14 18:44:49

1. Gremliny (strzelają)
2. Centaury (są szybkie i mają niezłe statystyki)
3. Szkielety (jest ich mnóstwo)
4. Halabardnik (nie najgorsze statystyki, dużo HP jak na 1. poziom)
5. Gnoll (szybki)
6. Hobgoblin (szybki)
7. Troglodyta (słabiutki)
8. Chowaniec (szybki, ale słabiutki)
9. Rusałka (bardzo szybka, ale giną jak muchy)

altaeir - 2009-06-14 18:48:30

Proponuje zajrzeć do tematu,"Rusałki,heh" i zastanowić się nad słabością rusałek.
Z nekromancją najlepsze są szkielety.Bez niej :
1.Rusałki/Gremle/Centki
2.Halabardnik
3.Hobgoblin/Gnoll/Trogle/Szkielety
4.Chowance,ale nikt ich nie ulepsza(chyba że lubi tracić kasę).

Soran - 2009-07-13 18:42:40

Rusałka - i tylko ona. Chciałbym widzieć halabardnika lub centaura, jadącego bez strat choćby takie giganty :) Nie da się, a rusałkami - owszem.

altaeir - 2009-07-13 18:48:22

Soran mam dla ciebie misje.Nakrec filmik jak bez uzycia magii tłuczesz gigantów.Z magią mozna to zrobić też innymi jednostkami.

Xyron - 2009-07-13 19:01:18

jak dla mnie to oczywiście centaur za speed i siłe...

altaeir - 2009-07-14 15:17:05

Hmm chyba się nie doczekam odpowiedzi czy dostanę ten fimik.

XeroN_ - 2009-07-15 14:38:37

Centaur Bojowy - ze względu na szybkość, oraz atack/damage

Olórin - 2009-08-14 18:54:00

Jak dla mnie najlepszy jest centaur bojowy,potem halabardnik,a potem nimfa(przydaje się do rozwalania klocków typu golem ze względu na speed,przy szybszych jednostkach np.pegaz lub ważka wymięka),na czwarte miejsce trafi większy goblin(szybko padają ale przynajmniej jako jedyne na 1 poziomie strzelają).Pozostałe są ogólnie porównywalne poza chowańcem(dno dna i 2 metry mułu,tylko do przeróbki na demony,bo ta kradzież many nie daje praktycznie nic).

GiBoN - 2009-08-16 17:10:32

altaeir napisał:

Soran mam dla ciebie misje.Nakrec filmik jak bez uzycia magii tłuczesz gigantów.Z magią mozna to zrobić też innymi jednostkami.

Da sie tak zrobic,giganty nie strzelaja i sa za wolne,jesli masz ducha opresji to mozesz spokojnie bez strat ich pozabijac,tylko poprostu moze to dlugo trwac

altaeir - 2009-08-16 17:38:15

Giganci mają 7 speeda, rusałki 9... Odciaganie w tym przypadku pojedyńczymi rusałkami nie zda się na nic.Jedyna możliwość pokonania gigantów jest nastepujaca:
- gigantów jest mało, rusałek dużo. giganci idą w jeden slot i w 2 ruchach zabijasz ich, w praktyce nierealne.
- na środku jest przeszkoda terenowa(pozioma), gigantów jest na tyle mało że bedzie ich kilka slotów, pojednyńcze rusałki idą w dół, główna grupa na górę i trzaba się modlić zeby góra poszedł jeden góra 2 sloty z małą liczbą gigantów.
- przeszkoda terenowa jest taka, że da się w nią wlecieć,ale chodzące jednostki nie mają dostepu. Wchodzisz tam rusałkami i niszczysz gigantów.

Co do pierwszej opcji, nie dowodzi ona siły rusałek,bo mogę to zrobić z centaurami, gremlinami, w podziemiach z troglami,chowańcami. Tylko musi być tego naprawdę sporo.Druga opcja się nie uda,bo mając przykładowo 70 rusałek(1 tydzień) giganci na 100% rozdzielą się na 7 slotów,chyba ze jest ich mniej niż 7,wtedy slotów jest mniej. Ale w tym przypadku mozna to robić z innymi jednostkami,przy czym nie twierdzę że same centki sobie poradzą bo jest jeszcze reszta woja.Jeśli rozdzialą sie na 7 slotów nawet z predkością 7, nie da rady ściagnąć ich od głównej grupy. Jesli jest więcej ruałek, oznacza to że jest już któryś tydzień i upada akcja walki samymi rusałkami,bo w 2tyg jest ich ponad 100, grupa gigantów rozłoży tyle rusałek na pewno bez magii(daję głowę), a znacznie lepiej zrobić upa burz, może być dodatkowo lód i dojechać klocki :) Jesli rzeczywiście twierdzisz, że się da to zrób to w realnych warunkach, z dokładnym uwzglednieniem jednostek.Trochę tym miastem grałem i daję głowę, że w 2 tyg nie pokonasz grupy gigantów samymi rusałkami(bez uzycia magii, oczywiście). :P

GiBoN - 2009-08-16 17:43:08

Przekonales mnie,jednak Giganci sa za szybcy,brak mi juz argumentow ;p

Syzyf - 2009-08-17 14:23:24

Halabardnik, a na drugim miejscu kościej (ze względu na szybką reprodukcję za pomocą Nekro :P)

Zen-Aku: Na forum nie uznajemy nekromancji.

Sauron - 2009-08-17 16:01:36

Nekromancji się nie uznaje tylko w multi, w single przecież nikomu nie przeszkadza. Dla mnie najlepszy jest halabardnik. Siłowo jest jednak najmocniejszy ( co pisałem kiedyś w tym temacie)

Zen-Aku: Nekromancji się nie uznaje NA FORUM po wyniku przeprowadzonej ankiety.

Zen-Aku - 2009-08-17 17:32:13

Najlepszy jest centaur - ma większy potencjał od halabardnika, bo jest szybki i aktywnie uczestniczy w bitwie, w przeciwieństwie do halabardnika. Lepsza od halabardnika jest także rusałka, za względu na bardzo dobrą szybkość i powstrzymywanie kontry.

jhjh333 - 2009-08-20 16:48:38

Dla mnie jest najlepszy centaur Bojowy.

Crassus11 - 2009-09-20 10:29:42

1.Centaur - szybki, zwrotny, mocny, tani
2.Halabardnik - mniej szybki, mocny, nie wiem czy tani xD
3.Rusałka - Szybka, zwinna, ładna :), tania, od groma ich, powstrzymują kontre

Dziękuję ;)

matej64 - 2009-09-21 17:25:34

Jak dla mnie 1 miejsce cantaur po pierwsze szybkość po drugie wysoka wytrzymalosc jak na 1 poziom obrazenia tez dosc wysokie jak na 1 poziom
2 miejsce halabardnik wysokie hp
3. miejsce - nie wiem

Kusznik - 2010-08-07 14:58:30

najlepsze so centaury b. bija na głowe halabardników! Co z tego ze maja o 2 obrony mniej centaur maja o 3 speeda wiecej a chba to się bardziej liczy :)

Xeno - 2010-08-07 15:11:41

Zależy jak miasto jest przystosowane. Centki akurat są takim mięsem do ataku więc mu potrzebny speed, a halabardy pilnują kusz.

Baron - 2012-08-29 21:30:36

Najlepsze sa szkielety ! Nie musze mowic ! Najbardziej mocran jednosta tej gry .
Po nich rusalki choc tutaj trzeba ocenic calkosztalt tzn . ilosci powstrzymywanie kntry oraz szybkosc . Zaatakowane gina szybko ... Sa to jednostki ofensywne.
Na trzecim miejscu halabardierzy bardziej zrownowazeni...

Xeno - 2012-08-30 05:09:52

Szkielet to przeciętna jednostka.

Jardir - 2012-08-30 09:32:46

Centaur, albo Halabardnik, w sumie obie są na dość porównywalnym poziomie. Dużą zaletą centaura jest jego szybkość. :)

Kramer - 2012-08-30 09:43:09

1. Centaur, za wysokie znaczenie na początku gry, świetne staty i szybkość
2. Rusałka, tym razem jedynie za dobry start i szybkość.
3. Reszta właściwie ujdzie w tłoku, ale halabardnik to maczo, on uderzyć potrafi, a i życie ma nie małe.

Xeno - 2013-02-17 16:49:08

Kiedyś wolałem halabardy, ale teraz to dla mnie klocki, Centki, rusałki, gnole i trogi to taka moja ekipa 1 lvl przydatnych.

Mathias - 2013-02-17 16:52:29

Jakbym miał wymienić grupkę moich jednostek 1. poziomu, to znalazłyby się tam takie jednostki jak: Halabardy, Centki (exequo 1. miejsce), Rusałki (mega skill) i jeśli gram z nekromancją, to do tej grupy dołączają Szkielety. Reszta to w sumie motłoch ;p.

Xeno - 2013-02-17 16:54:48

Trogami robisz max krypte w 1 dniu synek.

Kamilo67 - 2016-04-29 23:48:36

1. Centaur - duża szybkość i wytrzymałość
2. Halabardnik - duża wytrzymałość
3. Rusałka - duży speed, powstrzymywanie kontry i w dużych ilość zadaje spore obrażenia. Niestety, łatwo ginie, więc trzeba je chronić.

A szkielet to nie uznaję w tym rankingu. To przeciętna jednostka, która po prostu jest rozpieszczona nekromancją.

Pozostałe jednostki tego poziomu są średnie albo troszkę za słabe.

Mathias - 2016-05-06 22:22:50

Generalnie jednostki 1. poziomu powinniśmy rozpatrywać pod względem ich przydatności w pierwszych tygodniach gry. Później ich znaczenie znacząco spada w większości przypadków (nie liczę tu takich ewenementów jak szkielety czy farmowanie demonów z chochlików).
Tak na sprawę spoglądając za świętą trójcę 1. poziomu uznałbym Centaury, Halabardy i Rusałki. Pierwsze najbardziej wszechstronne: dobre statystyki i szybkość, w sam raz do szturmowania, jak i osłony strzelców (zajmują dwa pola). Halabardnicy przez pierwsze dni gry pełnią rolę strażników kusz oraz wabików na wrogie jednostki. W zwarciu przydatni, choć ich niska szybkość trochę ten walor osłabia. Z kolei Rusałki dzięki zdolności latania i powstrzymywania kontry oraz świetnej prędkości mogą posłużyć do zadań specjalnych, takich jak zdejmowanie strzelców czy hit&run. Natomiast trzeba nimi koniecznie unikać zwarcia z uwagi na diabelnie niską liczbę HP, którą nadrabiają liczebnością.

Jeśli chodzi o pozostałe jednostki, to wyróżnić uczciwie należy większe gremliny, które choć nie zachwycają - jako jedyne potrafią strzelać na 1. poziomie, co może się przydać na wspomnianym początku gry. Troglodyci, Szkielety, Gnolle, Gobliny - jednostki bardzo do siebie zbliżone, ot takie przeciętniaki. Chochliki - użyteczne wyłącznie pod farming, same w sobie nie stanowią w zasadzie żadnej wartości.

oumen - 2016-05-15 06:52:41

1. Centaur są szybkie i mają dobre staty
2. Halabardnik nawet w późniejszym okresie gry przywalą mocno.
3. Gnoll dobry w polaczeniu z jaszczurami
4. Ruska(łka) jest ich dużo są szybkie i latają taka szarańcza
5. Hobgoblinyvsą szybkie i mają duży atak
6. Szkielety. 3000 tysiące szkieletów jest chyba wystarczającym argumentem( nie biorę pod uwagę Multi i początku gry)
7. Trogi i gremliny nigdy ich nie lubiłem.
8. Chochliki

Xeno - 2018-07-23 21:51:31

Grając w HoTa zauważyłem, że bohaterowie ze spec w 1 jak i te właśnie jedynki zyskały na znaczeniu, wszystko dla powerstacka i uzyskania jak najszybszego tempa i zdobycia wojska z banków jednostek.

http://manageup.pl Szamba betonowe Niepołomice Szamba betonowe Murowana Goślina tanie zbiorniki