- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Nekropolia http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1760 |
lordpiorunow - 2007-03-23 18:37:46 |
O nekropolii. |
Mathias - 2007-03-23 21:43:59 |
Lordzie, jak ty to robisz? jesteś na forum 3dni i już masz drugi punkt. Doganiasz Chopina! Macieju, postaraj się :p |
lordpiorunow - 2007-03-24 08:07:40 |
po prostu,sporo wiem o HoMM3:) |
Baron - 2007-04-06 14:16:05 |
Potwornie silny zamek.Zdecydowanie najsilniejszy.Wielu twierdzi ze jest ZBYT silny i nie dopasowany do reszty.Faktycznie. |
Mathias - 2007-04-06 19:48:33 |
No, nie najsilniejsze, nie przesadzajmy ;) Faktycznie jedno z najsilniejszych, ale przykład 16 000 szkieletów v 16 archaniołów to drobny nietakt. Porównujmy po ludzku ;) |
lordpiorunow - 2007-04-07 12:38:13 |
Silne jak zamek. |
Mathias - 2007-04-09 10:24:55 |
Tak to prawda. Baron dobrze mówi. Jednak uważam, że miasto jest na równo z Zamkiem, nie najlepsze. |
Anael - 2007-04-11 01:49:07 |
Powiem tak... Ciekawy zamek... Właśnie pracuje nad ich kampanią... Najśmieśniejsze jest to, że mam problem z misja ze zbieraniem 3000 szkieletów. Niby nie dużo le wszystko strasznie spowalnia pływanie po morzu. Pamiętam ze raz mi sie to udało ale teraz nie mogę powtórzyć :) |
Mathias - 2007-04-11 13:31:40 |
to cieńko... W takim razie zastosuj moją taktykę: Kup w Karczmie Nekromantę, ulepsz Ratusz miasta do Kapitolu i stwórz Cmentarz, potem ruszaj na bitwy z wojem i może ci sie uda. Jak robisz kampanię, to potem ją umieść na serwerze i podaj nam linka. |
cyrkiel - 2007-05-14 12:29:13 |
Jeśli chodzi ci o kampanię z Odrodzenie Erathi to ta misja jest prosta.Jeśli nie to nie czytaj dalej.A tak wogóle tam trzeba zdobyć 2500 a nie 3000. Robisz tak: najpierw płyniesz w górę mapy i bierzesz artefakt który zwiększa poziom nekromancji. Poźniej idziesz w dół po następny artefakt dzięki któremu chodzisz po wodzie. Przekazujesz go drugiemu bohaterowi. On dostarcza ci armię. Postaraj się szybko zająć zamki to poźniej możesz wykupić jednostki z tych zamków i zaimenić w szkielety w swoim zamku. Aha dużo neutralnych jednostek chce się przyłączyć. Przekazujesz je drugiemu(trzeciemu) heroesowi i zamieniasz w szkielety. Musi się udać. Powodzenia. POzdrawiam :) |
SlowiQ - 2007-07-09 02:06:24 |
nekropolia...hmmm ciekawy zamek, lecz nigdy za nim nie przepadałem, mimo tych wszystkich "+" jakie tu wymieniliście :] |
Mathias - 2007-07-10 13:37:33 |
To po prostu kwestia własnego gustu. I tak wszystkie te plusy można pogrzebać, gdy ktoś nie potrafi lub nie lubi grać nekropolią. Choć lepiej być nią niż z nią walczyć. |
matej64 - 2007-09-09 12:50:06 |
Nekropolia to dość dobry zamek tu też sa smoki a takie zamki bardzo lubię ale jednak ten smok ma mały atak |
Mathias - 2007-09-09 18:19:16 |
Kościany smok ma wszystko słabe, ale nie zapomnij o wampirach i że Lisze są super strzelcami. |
DYZIO_STW - 2007-11-04 18:38:23 |
Nekropolia to zdecydowanie potężny zamek ... swoją drogą mój ulubiony ( i ta niepowtarzalna oprawa muzyczna jak sie odwiedza zamek ... aż sie nie chce go opuszczać :) ) ... świetnie pokierowany bez problemu poradzi sobie z Zamkiem ... i ta nekromancja !! Coś wspaniałego ... toczysz batalię nie ponosisz strat i jeszcze dostajesz za to bonus w postaci szkieletów, a jeżeli masz armie złożonąze wszystkich jednostek to dostajesz ( o ile masz kościeje ) zamiast szkieletów kościeje ... |
Macielug - 2008-10-15 13:06:20 |
Kiedyś myślałem, że Nekro najsłabsze, a co się okazało przeciwnik z Nekro uzbierał se taką armie, że w siry dostałem tak, że mi 85% armii skuło. |
Zen-Aku - 2008-10-15 16:40:59 |
Bzdura do kwadratu... Wampir jest najlepszą jednostką 4 poziomu, lisz jest najlepszym strzelcem 5 poziomu i może dodatkowo zranić wrogie jednostki, rycerz jest najlepszą jednostką 6 poziomu, rzuca klątwę i może zadać podwójne obrażenia, a smok mimo słabych statów - postarza i obniża morale (zatem zdolności ma lepsze niż archanioł), a ponadto jest tani. Poza tym z nekromancją szkielet to najlepsza jednostka w grze. Nekropolis z nekromancją - miasto najlepsze w grze, Nekropolis bez nekromancji - miasto dobre, tuż za podium. |
Magyar - 2008-10-15 16:44:59 |
Ja tez kiedys myslalem ze to slabe miasto, ale jak troche nim pogralem to zmienilem zdanie calkowicie i uwazam ze moze sie ruwnac nawet z samym Zamkiem lub Forteca. |
Zen-Aku - 2008-10-15 22:09:47 |
Argumenty? Brak, bo nie ma takowych... |
Magyar - 2008-10-17 21:29:08 |
No ja tez chyba, bo warto sie podszkolic zawsze. ;D A tak apropo to jezeli smok postarzy "ofiare" to ona ma polowe punktuw zdrowia, i jak Mroczny Jedziec czy jak mu tam, zada podwujne obrazenia to wtedy straty ta "ofiara" bedzie miala 4 razy wieksze niz od normalnego ataku. |
Zen-Aku - 2008-10-17 22:27:41 |
To jest możliwe, ale są dość małe szanse na to ;) W każdym razie po takim zestawie nawet archanioły otrzymają duże straty (o ile szkielety ich wcześniej nie zabiją jednym ciosem :P) |
Macielug - 2008-10-17 22:30:15 |
Znowu szkielety. Nie lepiej je ulepszyć, żeby były kościeje. :p |
Zen-Aku - 2008-10-17 22:40:09 |
Co za różnica, skoro i tak wszystko zabiją na cios ;) (a ponadto zwykłych szkieletów z nekromancji więcej przychodzi, niż ulepszonych ;)) |
Magyar - 2008-10-17 22:45:55 |
No fakt, zawsze to troche wiecej, a tak z drugiej strony to ulepsz te 10000 szkieletuw, za co!? ;D |
Zen-Aku - 2008-10-18 14:59:42 |
To jest akurat nieistotne, bowiem z legionem szkieletów u boku nic nie stanie na drodze naszej armii, a gdy dodamy do tego wampiry, lisze, rycerzy i smoki armia Nekropolis ma świetną jakość i nie jest najdroższa. |
Asiņains - 2008-10-18 15:54:14 |
legiony szkieletów sie zbiera w średnim czasie, ale jak chciałoby sie jest ulepszyć... troche surowców przepadnie, ale armia 2x lepsza ! |
Zen-Aku - 2008-10-19 15:29:53 |
Legiony szkieletów to jest klucz do zwycięstwa, nie ma żadnej siły, która się nim przeciwstawi w tym samym czasie, co te szkielety będą występowały. |
Zen-Aku - 2008-10-19 18:59:58 |
To ma być argument? Człowieku! Szkielety z nekromancji są w zupełności darmowe i zawsze będą ich hordy, a za kasę i surowce tworzymy sobie armię, czyli m. in. wampiry, lisze, rycerze i smoki. Szkielety pozostają najlepsze, bo likwidują cele na jeden cios, ale reszta armii ma też duże znaczenie (lisze strzelają i atakują dookoła wrogów tymi strzałami, wampiry wysysają, latają i powstrzymują kontrę, o rycerzach chyba nie muszę mówić, a smoki obniżają morale wrogowi i postarzają). |
Magyar - 2008-10-19 20:46:18 |
No ale na przykład taki Czarodziej z Fortecy ma tez duże szanse zbić dużą ilość Szkieletów, bo ma aż 3 jednostki strzelające, dobre czary i jest duże prawdopodobieństwo, że nauczy się Implozji, a ta nierzadko zadaje obrażenia wyższe niż 1000pkt. ... |
Zen-Aku - 2008-10-19 20:51:15 |
Z mocą czarodziejów? Zada mniej... Nic nie zdoła zabić tylu szkieletów, aby przestały być śmiertelnie groźne, już zwłaszcza, gdy mają podparcie w reszcie armii. Poza tym już sobie wyobrażam, że widząc u wroga smoki i rycerzy będziesz walił wszystkim w szkielety... Ponadto 3 jednostki strzelające - ale gremlin jest beznadziejny i na niego nie ma co liczyć. A sami czarodzieje to najgorsi bohaterowie w grze, poza Solmyrem. |
Magyar - 2008-10-20 21:42:14 |
No racja, Gremliny sa slabe, i przydaja sie tylko w pierwszym, gura w drugim tygodniu. A od czego sa Nagi Krolewskie? One chyba jako jedyne jednostki moga stawic skuteczy opur Wladcom Mroku ( z jednostek poziomu 6 ). Bo Czempionow to Wladcy Mroku kosza jak ............! |
Zen-Aku - 2008-10-20 22:19:44 |
Mogą. Ale co z szkieletami? Zabijają na jeden cios tytanów w tym czasie :P I co z wampirami, liszami i smokami? :)
Oczywiście, tylko J@kubek tego nie wie, bo uznał te jednostki na remis. |
Magyar - 2008-10-21 16:43:51 |
Nawet nie ma poruwnania, a muwie ze tylko Nagi krolewskie moga stawiac im opur, za ich blokowanie kontry i za stale obrazenia. A Czempion? Ma premie za szarze - i to jest lipne, mniejsze obrazenia, wytrzymalosc i wogule do bani jednostka, juz lepszy Jednorozec Bitewny. |
Baron - 2010-05-10 15:05:47 |
Ten zamek jest ewidentnie zbyt silny.Powinno się zlikwidowac szkieletornie.Poza tym inne zamki tez powinny miec mozliwosc duzej ilosci produkcji jakiejs jednostki.Np.Zamek Gryfy,Twierdza Ptaki Gromu(bo ich zbyt malo) to by wyrownalo!!! |
Sauron - 2010-05-10 15:55:28 |
Początek gry jest taki sobie dla Nekro, potrzeba sporo kasy na rozwój. Zombie słabe, upiory też takiej sobie jakości, chociaż skille mają przydatne. Wampiry strasznie drogie, ulepszenie kosztuje. Potem jak się rozkręcimy, to jest co raz lepiej. |
PlaceK - 2010-05-10 17:37:57 |
Sauron, każdy zamek jak się rozkręci jest o niebo lepiej niż na początku :) A co do tematu to nekro, mimo większych i mniejszych wad, jest b. dobrym zamkiem. Dużym atutem są tutaj Kościeje (Szkielety, jak zwał tak zwał :D) które przychodzą do naszej armii zUa, za sprawą nekromancji, która jest niezastąpiona. Nie faworyzując tego miasta, jest ono bardzo w moim typie, ale podczas gry z "wtajemniczonym" graczem, możemy zebrać niezłe baty ^^ |
Sauron - 2010-05-10 18:56:17 |
Ja nie zaprzeczam sile jednego z moich ulubionych miast. :) Nekromancji trzeba używać z głową i uważać, żeby gdzieś nie wtopić szkieletów, ze strzelającymi jest problem, bo oni mają tendencję do uszkadzania właśnie "biednych" szkieletków, których może się spokojnie zebrać kilka tysięcy. ;) |
Xeno - 2010-05-10 20:05:51 |
Szkielety robi się jak babki z piasku. Wystarczy trochę materiału i mamy szkieleciki. Siła szkieletów jest widoczna po miesiącu gry, a wcześniej to rycerze i alpy koszą mapę bez strat własnych. |
Olórin - 2010-05-11 16:18:35 |
W tej walce Necro wygra, gdyż nawet jeśli forteca ubije szkielety (co już jest sporym wyzwaniem), to i tak wątpie by miała jeszcze siły na walkę z resztą armii necro. Dlatego właśnie necro jest przegięciem w tej grze. Robienie szkieletów nie jest trudne, a daje takiego kopa, że niemal niemożliwe jest ich zatrzymanie. |
Crassus11 - 2010-05-21 19:48:00 |
Zawsze przeznaczam zombie na szkielety. Wróg może się babrac z nimi, a w tym czasie dojdą inni i trzoda ;D |
Lowcakur - 2010-05-21 19:54:53 |
Ja takze zjawy przerabiam na szkielety :D |
Crassus11 - 2010-05-21 20:03:47 |
To wtedy jest dziura. Chyba że podzielisz trupy na 2 |
Olórin - 2010-05-21 20:14:40 |
Zjaw trochę szkoda, zwłaszcza, że manę kradną ;) |
Lowcakur - 2010-05-21 21:39:55 |
Ja wolne miejsce wypelniam szybka jednostka jak np. Feniks badz blekitny smok, pierwszy ruch gwarantowany. :D |
Olórin - 2010-05-22 21:19:03 |
Jak się gra z kompem to wiadomo ;) Jakim miastem by się nie grało to zawsze można podstawić jakieś lepsze jednostki :) |
FeestQ - 2010-05-23 11:46:01 |
Szkoda że te smoki z nekropolii są trochę słabe. A tak to wszystko w porządku - stada szkieletów, kradnące manę zjawy, wysysające energię alpy, lisze z chmurką i rycerze z klątwą. Ale nie zapominajmy o co prawda nie najlepszych zombiakach z zarazą i smokach z postarzeniem. To chyba jedyne miasto, w którym każda jednostka ma jakąś wartościową specjalność. Bohaterowie też są niczego sobie. Koszty rozbudowy nie są aż takie drogie. Ale wydaje mi się, że niektóre budynki niekoniecznie są najlepsze. Stocznia mało kiedy się przydaje, magazyn zasobów nie daje tyle jak np. w innych miastach, a całun ciemności tak naprawdę tylko demaskuje necro. Moim zdaniem pole jego działania powinno być jakieś nieregularne, nie podobne do koła ani żadnej innej figury geometrycznej |
GiBoN - 2010-05-24 17:48:37 |
Z tym całunem to prawda, bo ten okrąg pokazuje od razu , że jesteśmy koło zamku nekrosów, ale z drugiej strony bohater wroga może nas zaatakować niepostrzeżenie, coś nam podwędzić, a na pewno zirytuje ;/. Zjaw szkoda na szkielety, nawet zombie, bądź co bądź, ale one mają 3x więcej hp od szkieletów... |
Mona - 2010-06-24 15:51:25 |
Mmm, jeden z moich ulubionych.. :D |
Lowcakur - 2010-06-24 16:29:14 |
Jak dla ciebie przyjemny oznacza to samo co dla mnie, to znaczy ze chodzi o mhrocznosc, ta? :D Nekro jest wporzo, tylko niestety na multi odpada, wiec mozna sie bawic w nekromante tylko na singlu. |
GiBoN - 2010-06-24 18:53:55 |
Nie koniecznie, miasto samo w sobie jest dość silne, a szkieletami wyrównujesz straty, co też bywa pomocne, bo w fb ich ilość będzie zapewne nienaruszona, a staty mają taki jak pikinier, czyli b. dobre jak na 1 lvl. |
Xeno - 2010-06-24 19:00:57 |
Ja trochę zaoftopuje. Gibon zrób coś, bo lowca robi te orty specjalnie. |
Mona - 2010-06-24 19:21:08 |
Na singlu czy nie, Nekro jest przyjemne (tak, chodzi o mhroczność ;) ) . Ile to już mapek wyczyściłam z tym zamkiem... |
GiBoN - 2010-06-24 19:30:04 |
A innymi to już nie czyściłaś?;) |
Mona - 2010-06-24 19:34:28 |
Czyściłam. :] |
Olórin - 2010-06-24 19:42:14 |
No widzę, że tylko ja na forum jestem zagorzałym wrogiem Necro :) Nienawidzę tego klimatu i jednostek, no i bez nekromancji to miasto staje się wg mnie słabe. |
Sauron - 2010-06-24 19:49:20 |
Być może robi się nieco słabsze, ale balans musi być. Nekromancja jest nieco w multi przesadzona, ale do wyrównywania strat: jak najbardziej, to i tak duży plus. :) |
GiBoN - 2010-06-24 19:49:34 |
Olo, to, że nie lubisz miasta nie znaczy, że jest słabe i dobrze o tym wiesz. |
Rufus42 - 2010-07-16 20:38:49 |
Nieładne miasto, słabe i głupie! Walic trupy... |
Kusznik - 2010-08-07 14:18:41 |
szkielety - cioty ale jest ich duzo |
Astraf - 2010-08-07 14:45:38 |
klimat: |
Caladan - 2010-10-16 19:28:54 |
Wydawać się może to śmieszne, ale jego siła jest słabością. Przy dobrych wiatrach nekrosi hipotetycznie koszą każdego. Nekromancja jest cudna po tym wzgledemi i duży plus tego zamku jest taki, że berserk nie działa na nich. Różnicę dla tego zamku robią władcy mroku i wampiry. Zasadniczym minusem jest ,że mają resztę słabych jednostek, lub przeciętnych. Przeciwko zionieciom i podwójnym atakom są bezradni, oraz magii przyspieszającej. Rzadko nimi gram, ale często walczę przeciwko nim w takiej kolejności( zamkiem, bastionem, lochami, wrotami). |
GiBoN - 2010-10-17 12:44:03 |
Przy kilku dziesięciokrotnie większej ilości szkieletów niż inne miasta 1. poziomu, biorą wszystko na hita, w dodatku innych jednostek mają tyle co reszta miast, wampiry i rycerze wiodą prym na swych poziomach, lisze bardzo silne a smoki dają inicjatywę i mają ciekawy skill, w dodatku są nieumarli, co też daje sporo korzyści, na xl robią co chcą... |
Xeno - 2010-10-31 23:34:23 |
Nekromancja i dyplomacja to dwa najpotężniejsze skile, które zapewniają wygraną. Oczywiście trzeba wiedzieć jak je użyć. W ciągu 5/6 tygodni można spokojnie 2 tyś. szkieletów narobić + reszta armii. Inny zamek nie jest w stanie osiągnąć takiej liczby jednostek 1 lvl. |
komandosss - 2011-07-02 20:56:52 |
Widzę, że rozgrzebię temat. Czytałem w wielu miejscach, że nekropolia jest o kant dupy, cienka, słaba, nie ma co tym grać, i w ogóle śmierdzi. Ja gram ostatnio troszkę tym miastem i muszę przyznać, że nie jest najlepiej, ale nie narzekam. Bardzo klimatyczny jest, a rozgrywka sama w sobie jest nimi przyjemna. Natomiast mam pytanie, co z nimi generalnie jest nie tak, że wszyscy narzekają? Nie licząc faktycznie dosyć słabej finalnej jednostki. I generalnie to lepiej grać nimi jako nekromanta czy rycerz? |
Xeno - 2011-07-02 21:34:35 |
Rycerzem grać najlepiej. A wszyscy narzekają bo nekromancja jest zablokowana w grze multi... |
komandosss - 2011-07-02 22:35:25 |
A czemu nie nekromantom? Faktycznie lepiej mieć rycka w specjalizacji załóżmy alp czy tam nekro niż nekromantę z czarami rozwiniętymi? |
Mathias - 2011-07-02 23:40:15 |
Mógłbyś zdradzić, gdzie wyczytałeś te rewelacje? |
Xeno - 2011-07-03 10:38:10 |
Najlepiej mieć rycerza ze specjalnością od szkieletów, gdyż ma bardzo ciekawe drzewko skili, Vokial ujdzie w tłoku. |
Frezen - 2011-07-03 13:19:56 |
Nekropolia nadaje się na duże mapy np. XL,L dobrze na takich mapach jest brać kogoś z nekromancją Isre i zabijać wszystko co się da wtedy ma się dużo szkieletów i po każdej walce staje się silniejszy a jak się ma jeszcze Płaszcz Nieumarłego Króla i zmianę w Arcylisze to gra jest bardzo łatwa.A ludzie mówią że Nekro jest słabe bo ma 3 jed. najgorsze w grze ale zjawy i zombi można zamienić w szkielety.Jak wiadomo w kupie siła:D. |
Xeno - 2011-07-03 13:52:00 |
Ożywieńców można zmienić w szkielety, ale nie będzie komu bronić liszów. O zmianie zjaw pierwsze słyszę, kto będzie kontrę ściągał? |
Frezen - 2011-07-03 14:17:49 |
Musisz mieć taktykę jako umj. ponieważ jak wróg jest szybszy i pierwszy zaatakuje np. lisze i nie zdążysz ich osłonić to ded. |
Sauron - 2011-07-03 14:51:30 |
Żeby szkielet miał więcej HP to nad zmianą zombi w kościeja zastanawiałbym się mocno. Obecnie jednak 20 HP vs 7 HP czy ile tam kościej ma jest zbyt dużą różnicą. |
GiBoN - 2011-07-03 14:54:18 |
Nie opłaca się zamieniać ożywieńców, tym bardziej zjaw, może są słabe, ale od szkieletów silniejsze, a zombie powinny pilnować liszy... |
Xeno - 2011-07-03 16:28:47 |
Jeżeli masz do wyboru aniołki, ożywienców i wiwki to zamieniasz ożywieńców w szkiele, Je bus się kłania. |
GiBoN - 2011-07-03 18:33:59 |
No tak, ale tu chodzi o to samo o co chodzi z nie zamienianiem upiorów w szkielety. Silniejszy kosztem słabszego... |
Widmax - 2011-11-19 20:18:58 |
Temat o moim ulubionym mieście, więc ja też się wypowiem ;P |
Xeno - 2011-11-19 22:27:17 |
Smoki i hydry zamienia w kościane smoki, resztę w szkielety. |