Mathias - 2007-04-12 13:52:57

Jakie wg was dwie umiejętności pdst z czterech są najpotrzebniejsze? Moim zdaniem Atak i Moc Magiczna.

lordpiorunow - 2007-04-12 13:55:41

Atak i Moc magii:D

Majer - 2007-04-24 10:52:22

Atak i oczywiscie wiedza

Mathias - 2007-04-25 14:40:02

Wiedza daje +10 pkt many i nowe zaklecia, ale Moc daje tym zklęciom to coś, twego powera :)

cyrkiel - 2007-05-04 22:41:54

Ogólnie wszystkie sa ważne ale ja zawsze wybieram atak i wiedza (tak do 10, później moc).

SlowiQ - 2007-07-11 02:05:49

Ja zawsze obrona i moc, szkoda że jest mało postaci ze specjalnością płatnerz :(
Obrona wg. mnie jest najpotrzebniejsza, ale to tylko moje skromne zdanie :)

Lemurek - 2007-07-13 23:36:40

Według mnie jest to Wiedza i Moc w wypadku miast: Tower, Wrota Żywiołaków.
Atak i Obrona: Twierdza, Inferno, Bastion.
Moc i Atak: Cytadela, Nekropolia, Zamek, Lochy.

Dark Qrczak[MD] - 2007-07-14 08:29:12

atak i obrona only i dla kazdego miasta ;d

naruto uchiha666 - 2007-08-06 17:27:08

Moim zdaniem Atak i Moc Magiczna.

matej64 - 2007-09-08 13:38:11

atak i obrona

Cohen - 2007-11-08 22:13:05

magia jest dobrym dodatkiem

atak i obrona
i każdy przeciwnik pada na kolana :D

Asiņains - 2007-11-08 22:21:27

Cohen Magus et a Gwyfirr napisał:

magia jest dobrym dodatkiem

atak i obrona
i każdy przeciwnik pada na kolana :D

zgadzam sie w 200 procentach :)

PlaceK - 2007-11-08 23:27:02

Tak jak popszednicy zgadzam się : Atak i Obrona.

Nigdy nie brałem jeszcze mocy.

Asiņains - 2007-11-09 15:39:47

moc tez sie przydaje . zwiększa obrażenia magi. jak masz 99 to magiczna strzala zabiera powyżej  500 obrażeń

PlaceK - 2007-11-13 21:16:30

To musisz naprawde długo grać :P Ja tam zwykle gram 5-6 miesięcy ( tych w grze) :D

Bidu - 2007-11-13 21:29:22

ja też

Asiņains - 2007-11-13 21:38:38

ja nwet 80 lat

PlaceK - 2007-11-13 23:52:30

Przywracam tutaj w tym poście do porządku !!!.

Tak jak mówiłem wcześniej lecz z małą zmianą : Moc i Atak ;)

Asiņains - 2007-11-15 19:36:37

moc :) większe obrażenia magiczne :) wiedza:) lepsze czary :p

Bidu - 2007-11-15 20:18:47

moc- większe obrażenia wiedza- więcej many xD
a ja gram 7 lat :P (w grudniu 8 xD)

Cohen - 2007-11-15 20:25:45

Mówicie tutaj o mocy, wyobraźcie sobie siłę 60 i obronę 70. Sam nie wiem jakie były by redukcje albo obrażenia ale jedno jest pewne były by powalające... Jednak nie gram na mapach tak długo. Zwykle 3-9 miesięcy i osiągam sam nie wiem. 40 siłe i obronę. Na przykładzie orginalnych XL. Np. Huzia na wikinga na trudnym.

Asiņains - 2007-11-15 20:28:11

ja miałem wszytko na 99 :) byłó ciężko

kozaq - 2008-07-19 01:07:36

Moja odpowiedz na ankiete: w 100% Atak i Obrona - tych nigdy nie ma za wiele!
Moc najczesciej jest oplacalna w rozwijaniu tylko do pewnego poziomu (oceniam ~30), pozniej przyrost jest malo znaczacy...
Wiedze mozna 'uzupelnic' Inteligencja, wiec takze oplacalnosc rozwoju oceniam na ograniczona...
Co do argumentu o sile czarow bojowych - tutaj sie nie zgodze. Teoretycznie rzucajac Implozje z 99MOC, z Talentem Magicznym (bez specjalizacji) i Kula Zywiolu Ziemi, zadaje sie 13326 dmg (obliczone na kalkulatorze). Uznaje to za slaby wynik biorac pod uwage trudnosc osiagniecia takiej wartosci cechy (i przydatnosc - po czasie zuzytym na to 'podpychanie' cechy, oddzialy wroga beda na tyle duze ze te 13K hp to wrecz nic - dla przykladu 1000 HydrChaosu = 250K hp). Dla porownania, przy 99ATK, 'smieszne' (takze pod wzgledem uplynietego czasu) stadko 50 Archaniolow zadaje 20K obrazen, a rownie zalosny 1K kusznikow (z zakleciem Bless, na skuteczny zasieg) 2x po 12K obrazen

Cohen Magus et a Gwyfirr napisał:

Mówicie tutaj o mocy, wyobraźcie sobie siłę 60 i obronę 70. Sam nie wiem jakie były by redukcje albo obrażenia ale jedno jest pewne były by powalające... Jednak nie gram na mapach tak długo. Zwykle 3-9 miesięcy i osiągam sam nie wiem. 40 siłe i obronę. Na przykładzie orginalnych XL. Np. Huzia na wikinga na trudnym.

Maksymalne osiagi wynosza: przy wysokiej obronie 25% nominalnych dmg, przy wysokim ataku 400% nominalnych dmg. Aby sie tak 'bawic' potrzebne sa przewagi: 30pkt na korzysc oddzialu obroncy, badz 60pkt na korzysc oddzialu atakujacego. Przy obu przewagach jednoczesnie, 80 ulepszonych Gnolli rozwala 10 Archaniolow

Nerevan - 2008-07-19 10:05:08

Przy obronie to maksymalny osiąg wynosi chyba 30% (sprawdzone w Instrukcji i na kalkulatorze przy liczeniu obrażeń. Chyba, że mamy różniące się od siebie wersje Herosów :p ).

Mathias - 2008-11-10 14:04:58

No ale właśnie od tego jest moc, żeby powiększać obrażenia zadawane przez magię. Wystarczy 10 punktów i już implozja zadaje 1200pkt. obrażeń, a błyskawica ok. 500 ;)

Magyar - 2008-11-10 17:44:52

Atak i moc, bo co komu po wiedzy jak czary nic nie zadadza prawie, a nawet jak ma sie 10 pkt. many i duza moc, to mozna zadac powazne straty...

Nerevan - 2008-11-11 09:58:39

Spójrz na to z drugiej strony- masz mało wiedzy=mało many=rzucisz mało czarów. A nie daj Boże, w następnej walce może i Ci w ogóle zabraknąć many na jakikolwiek czar. Ponadto umiejętność Inteligencja daje pewien % od maksymalnych PM, jakie może mieć postać w tej chwili. Czyli im mamy więcej PM tym większy bonus z Inteligencji.
Co do topicu: ja się nie wypowiadam. Wszystko zależy od mapy i strategi. Np. w Cytce większe znaczenie od ataku ma obrona, w Twierdzy na odwrót, więc nie da się wypowiedzieć obiektywnie.

Mathias - 2008-11-11 10:17:57

Stasek, tak nie można powiedzieć. Wiedza jest bardzo potrzebna, bo, prawdę mówiąc, bez niej nie byłoby sensu robić mocy. Jak chcesz rzucać czary bez many? Błyskawica kosztuje ok. 8 punktów, więc jakbyś nie rozwijał wiedzy, to mógłbyś ją rzucić tylko raz na całą bitwę, a potem już żadnych innych czarów. A bez magii w Herosach nie da się żyć!
Zmieniłem już swoje zdanie, uważam, że najważniejsze umiejętności zależą od sytuacji. Raz jest to wiedza i moc, raz atab i moc, a czasem nawet atak i wiedza. W sumie to najgorsza jest obrona(chyba że gramy Cytadelą). Biorę ją tylko wtedy, gdy naprawdę jest to konieczne (wróg ma lepszą armię ode mnie już na poczatku), zazwyczaj jednak inwestuję w pozostałe trzy. Jeśli miałbym jednak wyszczególnić dwie, od których zależy wygrana bądź porażka, postawiłbym na moc i wiedzę.

Magyar - 2008-11-11 17:15:49

Bez magii, Heroesy nie byly by tym samym........

crazy'olka - 2008-11-29 19:56:05

Ja bardzo lubię obronę i wiedzę:)

Serious Pandzior - 2009-01-19 07:54:37

Obrona + Atak. Gdyby było to możliwe wybrałbym tylko obronę ale nią samą po prostu nie da się żyć. Nie używam zaklęć zadających obrażeń, więc Moc mnie jest praktycznie nie potrzebna, a wiedza przychodzi z Budynków rozmieszczonych na mapie.

Asiņains - 2009-01-19 11:12:20

Magia jest wysoko użyteczna ! :D Wiedza dodaje bardzo dużo many. A moc na 99 sprawia, że nawet magiczna strzała zabiera 2500 obrażeń

Demigorgona - 2009-07-09 17:06:25

Zawsze atak i moc.

Psyhix - 2009-08-10 23:09:09

Atak Moc magii w lochach.Wiedza jest tam nie potrzebna po to jest Wir magii :P

Olórin - 2009-08-11 22:11:53

Zawsze wiedza,pozostałe 3 zależą od zamku którym się gra ale generalnie tą drugą umiejętnością  jest atak

Eleazar - 2009-12-14 17:11:41

Łodkop.

Według mnie najpotężniejsze to Atak i Wiedza, na drugim miejscu Moc.
Dlaczego?
Przykłady są w nawiasach.
Atak (10) - Obrona (3) = 5% za każdy punkt (10-3 = 7 | 7 * 5% = 35%)
35% * losowa ilość obrażeń * ilość stworzeń - lepsze obrażenia ^^
Gdy jest więcej obrony, jednostki zadają mniej obrażeń. Mi ta umiejętność (Obrona) tylko szkodzi.

Wiedza - dodaje mnóstwo many, można rzucać kosztowne zaklęcia.
Moc - na drugim miejscu, bo najpierw wolę zbierać manę, potem troszczyć się o siłę zaklęć.

Bos18 - 2009-12-14 18:39:04

dla mnie najwazniejsza jest obrona z tego tez glownie wzgledu ze czesto grywam Cytka i jakos tak sie troche przyzwyczailem... a co do mocy i wiedzy czasem wiedzy wystarczy mi ze 3 a mocy jak jest powyzej 3 to dobrze wtedy zaklecia dluzej trwaja bo wkurza fakt gdy ma sie 2 mocy i co chwile trzeba rzucac nowe zaklecia

Crassus11 - 2009-12-14 19:20:12

Wiedza i atak do lochów. A standardowo atak i moc.

Olórin - 2009-12-14 20:20:44

Ja się troche przestawiłem z umiejętnościami podstawowymi więc napisze.
Każda jest potrzebna i bez którejś ciężko jest ugrać, ale jak dla mnie najważniejsza jest Obrona i Wiedza/ Atak. ;)

GiBoN - 2009-12-15 15:32:26

Wsumieto zalezy od miasta,bo kazde ma inne tendencje i inne umiejetnosci sie bardziej przydaja miastu.

Xeno - 2009-12-15 22:45:29

Zależy od zamku i od gracza.Defensywny zamek to obrona i wiedza,a ofensywny to atak i moc.Ja gram na ogół defensywnie więc biorę obronę i moc,bo walki nie są zbyt długie by z obiektów wolno stojących brać wiedzę.Wystarczy to co wpadnie bolkowi za zdobycie poziomów.

GiBoN - 2009-12-15 23:08:25

U mnie to juz roznie,np. grajac cytka,czy rampem wezme obrone i wiedze/moc,natomiast lochem atak i moc beda najcenniejsze,a z kolei w Twierdzy wezme glownie atak i...to juz zalezy jak mi sie umiejetnosci rozloza,tam staram sie dac troche do obrony,zeby mi zwierzaki za szybko nie padaly...

kr1zis - 2009-12-16 18:00:46

Witam btw (mój pierwszy post).
Wg. mnie wszystko zależy od mapy- ilości przeciwników, miast oraz ich odległości pomiędzy
sobą i najważniejsze- czy grasz np. z przeciwnikiem, z którym grasz by tylko wygrać czy dla przyjemności:)
Weźmy przykład:
Twój przeciwnik ma 50lvl mocy i wiedzy oraz posiada magię ziemi/powietrza/wody na mistrzowskim poziomie.
Ty za to masz większy poziom ataku i obrony i posiadasz tam zdolności bojowe i nawet logistykę.
Mapa XXL- 8 miast w każdym kancie (?:) ) mapy. Żadnych portali itd.
Gracz magiczny teleportuje się, lata, łazi po wodzie i wgl jest szybszy.
W zwarciu bezpośrednim nie ma szans z "wojownikiem", ale jest mądry i gra na zwłokę.
Ciągle przejmuje kopalnie/miasta/urodziska stwozeń.
Im dłużej grają, tym pomiędzy graczami robi się większa różnica ilości zasobów i jednostek.
Wiadomo, że gracz "bojowy" może mieć drugiego bohatera ze zdolnościami magicznymi- który zbiera armie z najlepszych
jednostek od wybranych miast.
To tylko takie gdybanie w sumie.
Osobiście moj stosunek Ataku/oborny do Mocy/wiedzy wynosi 4-3
A najrzadziej wybieram moc.
Pozdro

Sauron - 2009-12-16 20:43:12

Dla mnie najważniejsza jest Obrona i Moc. Czasem Wiedza, żeby troszkę many było i nieco ataku.

Viewer - 2009-12-16 23:58:15

Moc - why? a no dlatego, że dzięki niej mamy:
- lepsze dmg w czarach ofensywnych
- dłużej się trzymają czary masowe ;)
Potem.. Atak. No, wiedzę można nabić artefaktem, poza tym 100 many powinno styknąć. A w Lochach jest Wir Magii, dlatego ja się tak nie znam i sram na wiedzę, potocznie mówiąc :P

FeestQ - 2009-12-30 10:48:59

Każda umiejętność podstawowa jest bardzo potrzebna, więc nie wskażę tych, które są szczególnie bardziej potrzebne i przydatne od innych. Atak poprawia umiejętności ofensywne armii, obrona defensywne, moc zwiększa siłę zaklęć, a wiedza decyduje o liczbie punktów magii. Ale jednak w przypadku określonych klas (np. barbarzyńca czy władca bestii) umiejętność moc i wiedza jest rzeczywiście mniej przydatna, niż atak i obrona. Ale nie zaszkodzi ich mieć.

Elektra - 2009-12-30 14:31:50

Najlepsze moc i atak. Tak jak już napisał Viewer w lochach jest już Wir Magii, więc czego chcieć więcej? Atak przydaje się dla mnie bardzo gdy walczę z jakimś "kolesiem" gdyż więcej straci wojsk :P. Moc jest potrzebna gdy się jest magikiem (i nie tylko) do mocniejszego uderzenia. W twierdzy w ogóle nie opłaca się być czarodziejem.

GiBoN - 2009-12-30 16:31:17

No wiesz troszke mocy nie zaszkodzi,bo nawet czary masowe trzymaja dluzej,a to ktora umiejetnosc bedzie przez nas najbardziej porzadana zalezy od klasy bohatera...

depek - 2009-12-30 19:27:07

wiedza + atak

co nam po mocy skoro nie mamy many aby rzucac zaklec ? :)
a atak ? no coz, chodzi o to by zabijac jednostki a nie przyjmowac je na klate.
Wojownik czy mag, dla mnie nie ma roznicy, zawsze krzyzuje umiejetnosci obu. magia ziemi i powietrza + madrosc, a reszta od wojownika. Nawet wir magii czasem nie starcza do gry jak dla mnie, gdy  przychodzi do rzucania takich zaklec jak miejski portal, i wrota wymiarow oraz ilestam razy wskrzeszenie podczas bitwy to trzeba miec many jak najwiecej :)
to moje zdanie. Oczywiscie kazda umiejetnosc jest wazna dlatego staram sie nie omijac zadnej mozliwosci do podniesienia ktorejkolwiek z nich.

Elektra napisał:

W twierdzy wogóle nie opłaca być sie czarodziejem

a oplaca, choćby dla spowolnienia/przyspieszenia rzucanego na wszystkich :)
przyspieszenie czesto pozwala na wybicie slabszego przeciwnika w 1 turze, a spowolnienie umozliwia czesto wygranie z duzo silniejsza armia gdy sie ja wezmie na odleglosc ^^

FeestQ - 2009-12-30 19:45:33

Niby dla wojowników ważniejsze są umiejętności bitewne, a dla magów magiczne. Potwierdza się to w przypadku barbarzyńców - zazwyczaj mają oni najwięcej punktów ataku, a mocy i wiedzy znacznie mniej, o ile w ogóle coś z magii mają. Jednak wg mnie takiego suwerena, alchemika czy demona, mimo wojowniczej klasy, zawsze opłaca się uczyć wiedzy i mocy.

GiBoN - 2009-12-30 23:55:30

Owszem,wojownik powinien miec procz silnych statystyk bitewnych i umiejetnosci rownierz przynajmniej 2 magie na mistrzu,by mogl rzucac niskopoziomowe czary masowo,ktore w wiekszosci bitew daja najlepszy efekt i sa bardzo wydajne...

depek - 2009-12-31 00:19:21

hehe jakby nie patrzec w h3 nie ma zbyt duzego wyboru na umiejetnosci glowne postaci :D
co najwyzej mozemy sobie wybrac "atak lub obrona" oraz "moc lub wiedza" nigdy inaczej, w pozostalych przypadkach dostajemy co nam los przyniesie :)
wiec wypowiedzi typu "wojownikowi nie potrzeba wiedzy(mocy)" troche bez sensu, chyba ze ktos jest na tyle uparty ze nie odwiedza budynkow od tych statystyk (dla oszczednosci ruchu? hehe )

FeestQ - 2009-12-31 10:08:09

Ja nie mówię, że nie potrzeba. Zresztą ciężko takiemu barbarzyńcy czy władcy bestii zdobyć dużo mocy i wiedzy w rozwoju. Ale sądzę, że góra 4 punkty mocy i wiedzy to u nich wystarczy. Ich mają gildie magów do 3 poziomu, więc wielu zaklęć nie będą mieli okazji się nauczyć. A jak mają magie na mistrzu, to efekty będą lepsze (moc), a koszty mniejsze (wiedza).

GiBoN - 2009-12-31 11:20:26

Yyyy no nie zupelnie,lepszy efekt to efekt masowy,a moc jest dosc wazna,bo trzeba miec chociaz te 4 mocy,bo jak masz 2(co mi sie zdarzylo) i twoje zaklecia co chwile puszczaja to idzie kur*icy dostac,wiedzy tak ze 3,4 tez sie przyda-nawet barbarzynca i wladca bestii,bo czymze jest walka bez magii?

Xeno - 2010-01-01 00:46:46

Ja bym preferował atak i obronę.Nie ma sensu pakować na start mocy i wiedzy grając wojem,ponieważ wskakując na kolejne poziomy dostaniemy zawsze te 4 mocy i ze 2 wiedzy,co wojowi w zupełności wystarczy.Atak podwyższa na dmg stworów,a obrona zapewnia nam mniejszą stratę naszych jednostek.

GiBoN - 2010-01-01 03:38:42

Owszem,nie neguje tego,bohater moc i wiedze gdzies po drodze,nato miast skupia sie na ataku i obronie...

Talscire - 2010-01-01 10:16:36

Mi najbardziej odpowiadam Obrona i Atak, a szczególnie, jak się gra Wojem, bo jednostki będą miały dużo ataku i obrony.

Baron - 2011-05-09 20:14:10

Atak i Logistyka !
Szybkosc i sila uderzenia. Nie trzeba tlumaczyc dlaczego !

GiBoN - 2011-05-09 22:03:24

Ale możesz wyjaśnić dlaczego piszesz w temacie o umiejętnościach drugorzędnych, skoro on jest o podstawowych(atak, obrona, moc, wiedza).

Xeno - 2011-05-10 09:17:36

Atak i obrona najważniejsze. Trzeba czymś przywalić.

GiBoN - 2011-05-10 15:12:40

Aaa no, w tej grze racja silniejszego większą racją jest...

Xeno - 2011-05-10 15:54:42

Silniejszego albo tego, który umie wykorzystać słabości przeciwnika.

GiBoN - 2011-05-11 22:44:10

Jeżeli umiesz to zrobić to jesteś od niego silniejszy.

Xeno - 2011-05-12 14:01:11

Nie koniecznie. Słabe rusałki niszczą enty i są słabsze.

GiBoN - 2011-05-12 15:28:58

Siła to nie tylko pięść. Rusałka w takim pojedynku jest silniejsza, bo ma z góry przewagę, ale jest równie podatna na uszkodzenie.

Sauron - 2011-05-12 15:33:52

Siłą jest umiejętne wykorzystanie tego, co zostaje nam dane. Siłą może być też zdolność do wykorzystania cech wroga przeciwko niemu samemu. (enty - silne fizycznie ale wolne).

Xeno - 2011-05-12 16:10:38

Zapominacie o fizyce panowie.

Mathias - 2012-05-21 19:22:14

Po wszystkich wieloletnich perturbacjach oczywiście stawiam na Atak i Obronę, bo bez nich lipa. Dlatego magowie są gorsi od wojów.

Xeno - 2012-05-21 19:23:25

A ja wole mieć taktę i płatnerza.

Mathias - 2012-05-21 19:25:57

Gratuluję po raz kolejny zdolności czytania - mowa tu o umiejętnościach podstawowych: Atak Obrona Moc Wiedza

Xeno - 2012-05-21 19:27:51

Staram się doprowadzić cię do wrzenia, w sposób nie pozwalający ci mi wlepić bana.

Mathias - 2012-05-21 19:29:17

Póki co słabo ci to idzie, może chciałbyś jakichś porad, bo widzę, że słabo sobie radzisz.

Xeno - 2012-05-21 19:32:17

Jak na razie dobrze mi idzie, starasz się mi udowodnić moja glupotę już w X temacie;p

Mathias - 2012-05-21 19:34:55

Szczerze mówiąc nie muszę tego robić, bo sam się kompromitujesz ;).

Tak, to było dosyć przewidywalne...

Xeno - 2012-05-21 19:46:35

No było, ale czemu się na to łapiesz?

Mathias - 2012-05-21 19:50:14

Sprawiam przyjemność Olórinowi, on lubi, jak Ci się dupa kurczy z radości ;p.

Ale moglibyśmy już skończyć ten offtopic, bo w tym wątku akurat rozmowa już kompletnie schodzi na spam.

Xeno - 2012-05-21 19:52:47

Teraz tak mówisz. Pedalstwo to jednak twoja cecha wrodzona.

Mathias - 2012-05-21 19:57:38

Cóż, twój poziom dyskusji to już nie zerówka. Gorzej - to gimnazjum.

Xeno - 2012-05-21 19:59:34

Mój poziom każdy zna, nigdy nie byłem poliglotą, ale że ty się staczasz to już masakra.
Ciekawe co powiedzą na twój temat ludzie co przyjdą na turniej ( chyba, że zrezygnowałeś).

Sauron - 2012-05-21 20:00:19

Nabijamy posty, panowie, nabijamy...

Z pewnością atak i obrona są bardzo ważne, ale nie bagatelizowałbym pozostałych umiejętności. Jeżeli nie używamy czarów ofensywnych, to można sobie mocy trochę odpuścić i skupić się na wiedzy, by najwyżej odnawiać rzucane zaklęcia. W każdym razie w obu wariantach przydatne jest dużo wiedzy - czary ofensywne dużo kosztują i co z tego, że rzucimy dwa pioruny za kilkaset dmg jak potem już będziemy puści.

Mathias - 2012-05-21 20:01:56

Jaki turniej? Ten, który olałeś i liczyłeś, że będę zapierniczał za ciebie?


Sauron, Wiedza i Moc w wystarczających ilościach zawsze wypadną, tyle by rzucić wspomagacze/klątwy.

Xeno - 2012-05-21 20:03:18

Mati testowanie templatów i fixów to trochę jest roboty. Nie ogranicza się to do kilku co ty znasz.

Mathias - 2012-05-21 20:11:15

Szkoda tylko, że ty nic nie robisz, a za każdym razem, gdy staram się o coś zapytać, reagujesz agresywnie lub mnie zbywasz. Właśnie, to trochę roboty, więc może czas zacząć?

Xeno - 2012-05-21 20:29:10

A myslisz, że co ja robię? Gram w te temple (nie układam templi pod siebie^^)

Mathias - 2012-05-21 20:31:09

A na kiedy mógłbym liczyć na jakiś efekt? Bo chyba nie chcesz znowu w lipcu robić turnieju, jak wszyscy wyjadą.

Xeno - 2012-05-21 20:32:55

Mati na ten turniej nie przyjdą gówniarze co wyjeżdżają tylko poważni, dorośli gracze ( na to liczę).
Kiedy byś go nie zaczął i tak pewnie z pół roku potrwa;p

Mathias - 2012-05-21 20:35:54

Co nie zmienia faktu, że wielu ma wakacje i na pewno gdzieś wyjedzie, lub weźmie sobie urlop. Dorośli też mają rodziny.
W każdym razie kiedy te templaty?

Xeno - 2012-05-21 21:00:04

Jak wybiorę i ci wysle paczuszke.

Mathias - 2012-05-21 21:44:09

No to czekam...

berlin-hotel