- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Bohaterowie http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=40 - Dwie najpotrzebniejsze umiejętności pdst. http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=179 |
Mathias - 2007-04-12 13:52:57 |
Jakie wg was dwie umiejętności pdst z czterech są najpotrzebniejsze? Moim zdaniem Atak i Moc Magiczna. |
lordpiorunow - 2007-04-12 13:55:41 |
Atak i Moc magii:D |
Majer - 2007-04-24 10:52:22 |
Atak i oczywiscie wiedza |
Mathias - 2007-04-25 14:40:02 |
Wiedza daje +10 pkt many i nowe zaklecia, ale Moc daje tym zklęciom to coś, twego powera :) |
cyrkiel - 2007-05-04 22:41:54 |
Ogólnie wszystkie sa ważne ale ja zawsze wybieram atak i wiedza (tak do 10, później moc). |
SlowiQ - 2007-07-11 02:05:49 |
Ja zawsze obrona i moc, szkoda że jest mało postaci ze specjalnością płatnerz :( |
Lemurek - 2007-07-13 23:36:40 |
Według mnie jest to Wiedza i Moc w wypadku miast: Tower, Wrota Żywiołaków. |
Dark Qrczak[MD] - 2007-07-14 08:29:12 |
atak i obrona only i dla kazdego miasta ;d |
naruto uchiha666 - 2007-08-06 17:27:08 |
Moim zdaniem Atak i Moc Magiczna. |
matej64 - 2007-09-08 13:38:11 |
atak i obrona |
Cohen - 2007-11-08 22:13:05 |
magia jest dobrym dodatkiem |
Asiņains - 2007-11-08 22:21:27 |
zgadzam sie w 200 procentach :) |
PlaceK - 2007-11-08 23:27:02 |
Tak jak popszednicy zgadzam się : Atak i Obrona. |
Asiņains - 2007-11-09 15:39:47 |
moc tez sie przydaje . zwiększa obrażenia magi. jak masz 99 to magiczna strzala zabiera powyżej 500 obrażeń |
PlaceK - 2007-11-13 21:16:30 |
To musisz naprawde długo grać :P Ja tam zwykle gram 5-6 miesięcy ( tych w grze) :D |
Bidu - 2007-11-13 21:29:22 |
ja też |
Asiņains - 2007-11-13 21:38:38 |
ja nwet 80 lat |
PlaceK - 2007-11-13 23:52:30 |
Przywracam tutaj w tym poście do porządku !!!. |
Asiņains - 2007-11-15 19:36:37 |
moc :) większe obrażenia magiczne :) wiedza:) lepsze czary :p |
Bidu - 2007-11-15 20:18:47 |
moc- większe obrażenia wiedza- więcej many xD |
Cohen - 2007-11-15 20:25:45 |
Mówicie tutaj o mocy, wyobraźcie sobie siłę 60 i obronę 70. Sam nie wiem jakie były by redukcje albo obrażenia ale jedno jest pewne były by powalające... Jednak nie gram na mapach tak długo. Zwykle 3-9 miesięcy i osiągam sam nie wiem. 40 siłe i obronę. Na przykładzie orginalnych XL. Np. Huzia na wikinga na trudnym. |
Asiņains - 2007-11-15 20:28:11 |
ja miałem wszytko na 99 :) byłó ciężko |
kozaq - 2008-07-19 01:07:36 |
Moja odpowiedz na ankiete: w 100% Atak i Obrona - tych nigdy nie ma za wiele!
Maksymalne osiagi wynosza: przy wysokiej obronie 25% nominalnych dmg, przy wysokim ataku 400% nominalnych dmg. Aby sie tak 'bawic' potrzebne sa przewagi: 30pkt na korzysc oddzialu obroncy, badz 60pkt na korzysc oddzialu atakujacego. Przy obu przewagach jednoczesnie, 80 ulepszonych Gnolli rozwala 10 Archaniolow |
Nerevan - 2008-07-19 10:05:08 |
Przy obronie to maksymalny osiąg wynosi chyba 30% (sprawdzone w Instrukcji i na kalkulatorze przy liczeniu obrażeń. Chyba, że mamy różniące się od siebie wersje Herosów :p ). |
Mathias - 2008-11-10 14:04:58 |
No ale właśnie od tego jest moc, żeby powiększać obrażenia zadawane przez magię. Wystarczy 10 punktów i już implozja zadaje 1200pkt. obrażeń, a błyskawica ok. 500 ;) |
Magyar - 2008-11-10 17:44:52 |
Atak i moc, bo co komu po wiedzy jak czary nic nie zadadza prawie, a nawet jak ma sie 10 pkt. many i duza moc, to mozna zadac powazne straty... |
Nerevan - 2008-11-11 09:58:39 |
Spójrz na to z drugiej strony- masz mało wiedzy=mało many=rzucisz mało czarów. A nie daj Boże, w następnej walce może i Ci w ogóle zabraknąć many na jakikolwiek czar. Ponadto umiejętność Inteligencja daje pewien % od maksymalnych PM, jakie może mieć postać w tej chwili. Czyli im mamy więcej PM tym większy bonus z Inteligencji. |
Mathias - 2008-11-11 10:17:57 |
Stasek, tak nie można powiedzieć. Wiedza jest bardzo potrzebna, bo, prawdę mówiąc, bez niej nie byłoby sensu robić mocy. Jak chcesz rzucać czary bez many? Błyskawica kosztuje ok. 8 punktów, więc jakbyś nie rozwijał wiedzy, to mógłbyś ją rzucić tylko raz na całą bitwę, a potem już żadnych innych czarów. A bez magii w Herosach nie da się żyć! |
Magyar - 2008-11-11 17:15:49 |
Bez magii, Heroesy nie byly by tym samym........ |
crazy'olka - 2008-11-29 19:56:05 |
Ja bardzo lubię obronę i wiedzę:) |
Serious Pandzior - 2009-01-19 07:54:37 |
Obrona + Atak. Gdyby było to możliwe wybrałbym tylko obronę ale nią samą po prostu nie da się żyć. Nie używam zaklęć zadających obrażeń, więc Moc mnie jest praktycznie nie potrzebna, a wiedza przychodzi z Budynków rozmieszczonych na mapie. |
Asiņains - 2009-01-19 11:12:20 |
Magia jest wysoko użyteczna ! :D Wiedza dodaje bardzo dużo many. A moc na 99 sprawia, że nawet magiczna strzała zabiera 2500 obrażeń |
Demigorgona - 2009-07-09 17:06:25 |
Zawsze atak i moc. |
Psyhix - 2009-08-10 23:09:09 |
Atak Moc magii w lochach.Wiedza jest tam nie potrzebna po to jest Wir magii :P |
Olórin - 2009-08-11 22:11:53 |
Zawsze wiedza,pozostałe 3 zależą od zamku którym się gra ale generalnie tą drugą umiejętnością jest atak |
Eleazar - 2009-12-14 17:11:41 |
Łodkop. |
Bos18 - 2009-12-14 18:39:04 |
dla mnie najwazniejsza jest obrona z tego tez glownie wzgledu ze czesto grywam Cytka i jakos tak sie troche przyzwyczailem... a co do mocy i wiedzy czasem wiedzy wystarczy mi ze 3 a mocy jak jest powyzej 3 to dobrze wtedy zaklecia dluzej trwaja bo wkurza fakt gdy ma sie 2 mocy i co chwile trzeba rzucac nowe zaklecia |
Crassus11 - 2009-12-14 19:20:12 |
Wiedza i atak do lochów. A standardowo atak i moc. |
Olórin - 2009-12-14 20:20:44 |
Ja się troche przestawiłem z umiejętnościami podstawowymi więc napisze. |
GiBoN - 2009-12-15 15:32:26 |
Wsumieto zalezy od miasta,bo kazde ma inne tendencje i inne umiejetnosci sie bardziej przydaja miastu. |
Xeno - 2009-12-15 22:45:29 |
Zależy od zamku i od gracza.Defensywny zamek to obrona i wiedza,a ofensywny to atak i moc.Ja gram na ogół defensywnie więc biorę obronę i moc,bo walki nie są zbyt długie by z obiektów wolno stojących brać wiedzę.Wystarczy to co wpadnie bolkowi za zdobycie poziomów. |
GiBoN - 2009-12-15 23:08:25 |
U mnie to juz roznie,np. grajac cytka,czy rampem wezme obrone i wiedze/moc,natomiast lochem atak i moc beda najcenniejsze,a z kolei w Twierdzy wezme glownie atak i...to juz zalezy jak mi sie umiejetnosci rozloza,tam staram sie dac troche do obrony,zeby mi zwierzaki za szybko nie padaly... |
kr1zis - 2009-12-16 18:00:46 |
Witam btw (mój pierwszy post). |
Sauron - 2009-12-16 20:43:12 |
Dla mnie najważniejsza jest Obrona i Moc. Czasem Wiedza, żeby troszkę many było i nieco ataku. |
Viewer - 2009-12-16 23:58:15 |
Moc - why? a no dlatego, że dzięki niej mamy: |
FeestQ - 2009-12-30 10:48:59 |
Każda umiejętność podstawowa jest bardzo potrzebna, więc nie wskażę tych, które są szczególnie bardziej potrzebne i przydatne od innych. Atak poprawia umiejętności ofensywne armii, obrona defensywne, moc zwiększa siłę zaklęć, a wiedza decyduje o liczbie punktów magii. Ale jednak w przypadku określonych klas (np. barbarzyńca czy władca bestii) umiejętność moc i wiedza jest rzeczywiście mniej przydatna, niż atak i obrona. Ale nie zaszkodzi ich mieć. |
Elektra - 2009-12-30 14:31:50 |
Najlepsze moc i atak. Tak jak już napisał Viewer w lochach jest już Wir Magii, więc czego chcieć więcej? Atak przydaje się dla mnie bardzo gdy walczę z jakimś "kolesiem" gdyż więcej straci wojsk :P. Moc jest potrzebna gdy się jest magikiem (i nie tylko) do mocniejszego uderzenia. W twierdzy w ogóle nie opłaca się być czarodziejem. |
GiBoN - 2009-12-30 16:31:17 |
No wiesz troszke mocy nie zaszkodzi,bo nawet czary masowe trzymaja dluzej,a to ktora umiejetnosc bedzie przez nas najbardziej porzadana zalezy od klasy bohatera... |
depek - 2009-12-30 19:27:07 |
wiedza + atak
a oplaca, choćby dla spowolnienia/przyspieszenia rzucanego na wszystkich :) |
FeestQ - 2009-12-30 19:45:33 |
Niby dla wojowników ważniejsze są umiejętności bitewne, a dla magów magiczne. Potwierdza się to w przypadku barbarzyńców - zazwyczaj mają oni najwięcej punktów ataku, a mocy i wiedzy znacznie mniej, o ile w ogóle coś z magii mają. Jednak wg mnie takiego suwerena, alchemika czy demona, mimo wojowniczej klasy, zawsze opłaca się uczyć wiedzy i mocy. |
GiBoN - 2009-12-30 23:55:30 |
Owszem,wojownik powinien miec procz silnych statystyk bitewnych i umiejetnosci rownierz przynajmniej 2 magie na mistrzu,by mogl rzucac niskopoziomowe czary masowo,ktore w wiekszosci bitew daja najlepszy efekt i sa bardzo wydajne... |
depek - 2009-12-31 00:19:21 |
hehe jakby nie patrzec w h3 nie ma zbyt duzego wyboru na umiejetnosci glowne postaci :D |
FeestQ - 2009-12-31 10:08:09 |
Ja nie mówię, że nie potrzeba. Zresztą ciężko takiemu barbarzyńcy czy władcy bestii zdobyć dużo mocy i wiedzy w rozwoju. Ale sądzę, że góra 4 punkty mocy i wiedzy to u nich wystarczy. Ich mają gildie magów do 3 poziomu, więc wielu zaklęć nie będą mieli okazji się nauczyć. A jak mają magie na mistrzu, to efekty będą lepsze (moc), a koszty mniejsze (wiedza). |
GiBoN - 2009-12-31 11:20:26 |
Yyyy no nie zupelnie,lepszy efekt to efekt masowy,a moc jest dosc wazna,bo trzeba miec chociaz te 4 mocy,bo jak masz 2(co mi sie zdarzylo) i twoje zaklecia co chwile puszczaja to idzie kur*icy dostac,wiedzy tak ze 3,4 tez sie przyda-nawet barbarzynca i wladca bestii,bo czymze jest walka bez magii? |
Xeno - 2010-01-01 00:46:46 |
Ja bym preferował atak i obronę.Nie ma sensu pakować na start mocy i wiedzy grając wojem,ponieważ wskakując na kolejne poziomy dostaniemy zawsze te 4 mocy i ze 2 wiedzy,co wojowi w zupełności wystarczy.Atak podwyższa na dmg stworów,a obrona zapewnia nam mniejszą stratę naszych jednostek. |
GiBoN - 2010-01-01 03:38:42 |
Owszem,nie neguje tego,bohater moc i wiedze gdzies po drodze,nato miast skupia sie na ataku i obronie... |
Talscire - 2010-01-01 10:16:36 |
Mi najbardziej odpowiadam Obrona i Atak, a szczególnie, jak się gra Wojem, bo jednostki będą miały dużo ataku i obrony. |
Baron - 2011-05-09 20:14:10 |
Atak i Logistyka ! |
GiBoN - 2011-05-09 22:03:24 |
Ale możesz wyjaśnić dlaczego piszesz w temacie o umiejętnościach drugorzędnych, skoro on jest o podstawowych(atak, obrona, moc, wiedza). |
Xeno - 2011-05-10 09:17:36 |
Atak i obrona najważniejsze. Trzeba czymś przywalić. |
GiBoN - 2011-05-10 15:12:40 |
Aaa no, w tej grze racja silniejszego większą racją jest... |
Xeno - 2011-05-10 15:54:42 |
Silniejszego albo tego, który umie wykorzystać słabości przeciwnika. |
GiBoN - 2011-05-11 22:44:10 |
Jeżeli umiesz to zrobić to jesteś od niego silniejszy. |
Xeno - 2011-05-12 14:01:11 |
Nie koniecznie. Słabe rusałki niszczą enty i są słabsze. |
GiBoN - 2011-05-12 15:28:58 |
Siła to nie tylko pięść. Rusałka w takim pojedynku jest silniejsza, bo ma z góry przewagę, ale jest równie podatna na uszkodzenie. |
Sauron - 2011-05-12 15:33:52 |
Siłą jest umiejętne wykorzystanie tego, co zostaje nam dane. Siłą może być też zdolność do wykorzystania cech wroga przeciwko niemu samemu. (enty - silne fizycznie ale wolne). |
Xeno - 2011-05-12 16:10:38 |
Zapominacie o fizyce panowie. |
Mathias - 2012-05-21 19:22:14 |
Po wszystkich wieloletnich perturbacjach oczywiście stawiam na Atak i Obronę, bo bez nich lipa. Dlatego magowie są gorsi od wojów. |
Xeno - 2012-05-21 19:23:25 |
A ja wole mieć taktę i płatnerza. |
Mathias - 2012-05-21 19:25:57 |
Gratuluję po raz kolejny zdolności czytania - mowa tu o umiejętnościach podstawowych: Atak Obrona Moc Wiedza |
Xeno - 2012-05-21 19:27:51 |
Staram się doprowadzić cię do wrzenia, w sposób nie pozwalający ci mi wlepić bana. |
Mathias - 2012-05-21 19:29:17 |
Póki co słabo ci to idzie, może chciałbyś jakichś porad, bo widzę, że słabo sobie radzisz. |
Xeno - 2012-05-21 19:32:17 |
Jak na razie dobrze mi idzie, starasz się mi udowodnić moja glupotę już w X temacie;p |
Mathias - 2012-05-21 19:34:55 |
Szczerze mówiąc nie muszę tego robić, bo sam się kompromitujesz ;). |
Xeno - 2012-05-21 19:46:35 |
No było, ale czemu się na to łapiesz? |
Mathias - 2012-05-21 19:50:14 |
Sprawiam przyjemność Olórinowi, on lubi, jak Ci się dupa kurczy z radości ;p. |
Xeno - 2012-05-21 19:52:47 |
Teraz tak mówisz. Pedalstwo to jednak twoja cecha wrodzona. |
Mathias - 2012-05-21 19:57:38 |
Cóż, twój poziom dyskusji to już nie zerówka. Gorzej - to gimnazjum. |
Xeno - 2012-05-21 19:59:34 |
Mój poziom każdy zna, nigdy nie byłem poliglotą, ale że ty się staczasz to już masakra. |
Sauron - 2012-05-21 20:00:19 |
Nabijamy posty, panowie, nabijamy... |
Mathias - 2012-05-21 20:01:56 |
Jaki turniej? Ten, który olałeś i liczyłeś, że będę zapierniczał za ciebie? |
Xeno - 2012-05-21 20:03:18 |
Mati testowanie templatów i fixów to trochę jest roboty. Nie ogranicza się to do kilku co ty znasz. |
Mathias - 2012-05-21 20:11:15 |
Szkoda tylko, że ty nic nie robisz, a za każdym razem, gdy staram się o coś zapytać, reagujesz agresywnie lub mnie zbywasz. Właśnie, to trochę roboty, więc może czas zacząć? |
Xeno - 2012-05-21 20:29:10 |
A myslisz, że co ja robię? Gram w te temple (nie układam templi pod siebie^^) |
Mathias - 2012-05-21 20:31:09 |
A na kiedy mógłbym liczyć na jakiś efekt? Bo chyba nie chcesz znowu w lipcu robić turnieju, jak wszyscy wyjadą. |
Xeno - 2012-05-21 20:32:55 |
Mati na ten turniej nie przyjdą gówniarze co wyjeżdżają tylko poważni, dorośli gracze ( na to liczę). |
Mathias - 2012-05-21 20:35:54 |
Co nie zmienia faktu, że wielu ma wakacje i na pewno gdzieś wyjedzie, lub weźmie sobie urlop. Dorośli też mają rodziny. |
Xeno - 2012-05-21 21:00:04 |
Jak wybiorę i ci wysle paczuszke. |
Mathias - 2012-05-21 21:44:09 |
No to czekam... |