- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Wrota Żywiołów vs. Bastion http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=1846 |
Eleazar - 2010-03-21 20:25:58 |
Nie wiem co napisać, więc niech będzie: piszcie, kto według Was zwycięży. |
Talscire - 2010-06-04 21:25:45 |
Hmm... Może zacznijmy od jednostek. Centaur wiadomo, w dużej ilości rozgromi wszystko, jednak w walce z rusałkami jest na przegranej pozycji, jest od nich wolniejszy, więc będzie mu ich trochę ciężko pokonać. Więc w tym starciu wygrają rusałki. Krasnoludki mogą najwyżej naskoczyć Burzom, te pierwsze mogą tylko zasłonić łuczników. Burze mogą dużo zrobić, mają brak ograniczeń w walce wręcz i strzelają. Tutaj wygrają burze. Elfy z Żywiołakami Lodu, myślę że będzie remis, Elfy strzelają dwa razy słabiej, a Lody strzelają raz, a mocniej. Pegazów z ogniami nie komentuję. Wiadomo, że ogniaki, choć słabe, rozwalą pegazy. Ent i Magma, wiadomo że wygra ent, jest ogólnie bardziej przydatny. Jednorożec i Umysł, remis, jednostki dość porównywalne. Złote i Feniksy, wygrają feniksy, bo złotych praktycznie nie ma w rozgrywce sieciowej. Budynki specjalne dość porównywalne, remis. Gildia taka sama, remis. |
Crassus11 - 2010-06-04 22:09:09 |
Hmmmm więc tak... |
Talscire - 2010-06-05 08:26:44 |
Chciałbym ci powiedzieć, że bohy są porównywalne. Bastion: |
GiBoN - 2010-06-05 10:53:24 |
Ale Monere jest gorszy od Malephy :D. To, że WŻ ma bohów od mapek mniejszych i większych, gdzie ten podział jest umowny nie oznacza, że są oni jacyś niewiarygodnie dobrzy. Większość miast tak ma, a mimo to bohater bohaterowi nie równy. Złote są, czemu miało by ich nie być. Jeżeli mapka jest przyjemna to w 2. tyg. postawisz zielone smoki, a w 3. złote. Ogólnie to dziwi mnie wasze porównanie smoka z fenixem, gdyby nie liczyć przyrostu to fenix nie ma żadnych szans, a mimo to u was fenix albo jest lepszy, albo równy smokowi i przyrost nie odgrywa tu roli... przeceniacie bywalca KFC ;). |
Olórin - 2010-06-05 11:10:10 |
No to teraz ja ;) |
Sauron - 2010-06-05 12:57:24 |
Dla mnie miasta są dość porównywalne, nie potrafię określić też co jest lepsze: elf czy lód. Budynki specjalne też równe, mamy te pomoce magiczne, ale za to Bastion posiada skarbiec i fontannę dodającą kilka zasobów. Graale są równe, tym bardziej, że zwykle gdy je zdobędziemy to już po grze. |
GiBoN - 2010-06-05 14:06:25 |
Lód ma mniejsze dmg przez skill elfa, ale hp 2x większe. Ogólnie WŻ jest bardziej nastawione na ofensywę, bastion na defensywę, ale różnie to bywa. Miasta dość podobne :). |
Olórin - 2010-06-07 17:42:28 |
No to może napiszę inaczej ;) (jakiś inny sposób ) |
Sauron - 2010-06-07 21:51:59 |
Całkiem dobre porównanie. :) |
Olórin - 2010-06-07 21:59:54 |
Bastion musi podejść to jest wiadome, bo WŻ nie będzie się pchało na atak frontalny wiedząc, że na starcie ma przewagę ;) |
Xeno - 2010-06-10 21:27:13 |
Rusałki w 2 turze jeśli nie padną to będzie naprawdę duży sukces. Bastion nie przestrzeli WŻ, dwóch dobrych strzelców na jednego. Nawet jeśli będziemy mieli haste to podejście w pierwszej turze może nie być dobre w skutkach. Ostrzał w wykonaniu lodów, czy burz i centki albo pegazy śpią. Mając wodę WŻ ma jeszcze większy DMG, żywiołaki również mają duży rozrzut, ale na większość magia ognia nie działa:p WŻ jest dobre na szybką gre, ponieważ tylko forteca z kulkami może sobie pozwolić na taką szybką eksploatację mapy. Później jednak bohaterowie bastionu i staty jednostek dają przewagę. |
Lowcakur - 2010-06-10 21:45:50 |
Ogolnie to <co to w ogóle za hasło miało być?> raczej by wygrala, poniewaz WZ nie maja za bardzo czym zatakowac taich np. entow(tylko rusalki moga cos zdzialac, ale i tak padna juz w 2/3 turze walki). Wiec WZ wygra na poczatku gry, a w pozniejszych etapach gry wygra bastion(ale oczywiscie z patchem, ktory daje normalny przyrost feniksow, poniewaz 6 fenixow z grallem to drobna przesada, co nie?). |
Xeno - 2010-06-10 22:32:38 |
Powtórzyłeś prawie wszystko co ja napisałem. Jest możliwość wygrania długiej gry WŻ z patchem, a mianowicie granie magiem z łańcuszkiem lub implo. Jest to tylko niestety niewielka szansa na zwycięstwo, ale jest. |
Sauron - 2010-06-11 15:32:05 |
Rusałki to raczej najmniejsze zmartwienie Bastionu. Jak zostało już napisane, padają od byle czego, w związku z tym nie będą nam bardzo zagrażać (choć przy użyciu haste/ taktyki mogą do elfów dolecieć, ale płatnerstwo + Mephala + pomoc np. pegazów pozwolą na szybkie rozprawienie się z rusałkami). Jak nie podejdą, to i tak zostaną wystrzelane, albo ktoś do nich podleci. Czyli rusałki nie mają wpływu na przebieg bitwy. |
Lowcakur - 2010-06-11 15:45:08 |
A magia robi rzeznie, jesli wejdzie bez strat pomiedzy paru przeciwnikow... :D A feniksy leca na elfy w nastepnej turze, i wracaja z powrotem. Po dodaniu czegos w stylu modlitwa, WZ wygra z bastionem. |
GiBoN - 2010-06-11 15:54:41 |
Pitolisz, nigdy nie widziałem, żebyś wybierał maga, może w single to robisz... WŻ ma szanse na małych mapkach, przy długiej grze wymięka, no mogę jedynie podpisać się pod tym co napisał Xeno, bo moje zdanie jest praktycznie identycznie, a nie ma sensu powielać... |
Lowcakur - 2010-06-11 15:58:35 |
Mowie o zywiolaku magii Gibon, a nie o bohaterze magu. :D I to wlasnie tak mysle ze WZ ma szanse na duzych mapkach, a to z powodu Fenixow(oczywiscie bez patcha) oraz ogolnie wielkiego przyrostu np. takiej magmy badz nimf. |
GiBoN - 2010-06-11 16:29:47 |
Przyrost jest tam wyższy jedynie u jednostek bardzo łatwych do zabicia, natomiast burza, czy lód mają obniżony przyrost. Ja liczę patha, więc fenixy ssą pytę. Żyw. magia jest średniakiem, za szybko pada, by dawał taki efekt jak hydra, a bohaterowie mu za dużo obrony nie dadzą... |
Lowcakur - 2010-06-11 19:33:51 |
Noo, magma nie jest taka latwa do zabicia, wytrzymaly jest ten kloc(ale to jego jedyna zaleta :D ) a zywiolak magii z bohaterem Passisem wymiataja. |
GiBoN - 2010-06-11 21:37:08 |
Passisem? To nie lepiej wziąć Monere? Magma ciężka do ubicia? Pfff... 40 hp i 12 obrony. Ent ma 12 obrony i 65 hp(!), czart ma 13 obrony i 45 hp, arcylisz, który jest strzelakiem (!) ma 10 obrony i 40 hp, minotaur ma 15(!) obrony i 50 hp, ptak gromu ma 11 obrony i 60 hp, Gorgona ma 16 obrony(!!) i 70 hp(!!). Taaak, magma to istny czołg... |
Lowcakur - 2010-06-11 22:38:54 |
A magma nie ma przypadkeim 60 HP? Jak nie to przepraszam, moj blad. :D |
GiBoN - 2010-06-11 23:28:56 |
Nie, magma ma zaledwie 40 hp... |
Olórin - 2010-06-23 16:56:56 |
Magma to dno i wodorosty, pod którym już tylko nicość jest... już nawet pegaz jest bardziej przydatny od niej. Wrota mają większą siłę do ataku, ale Bastion wytrzyma znacznie więcej, więc wynik może być różny. Ja osobiście lepiej bym się czół grając Bastionem w tym starciu, choć to może przez upodobanie ;) |
Rufus42 - 2010-07-16 20:43:26 |
Bastion to co to jest? Elfy? Jeśli tak to one wygrywają. Sa świetne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
Redalion - 2010-07-18 15:30:38 |
Ban dla pana wyżej by się przydał, 86 postów i każdy beznadziejny, nic nie wnoszący... |
Baron - 2012-05-12 23:40:13 |
Wrota sa silniejsze ze wzgledu na feniksy umysly lody i burze . Przede wszystkim jest to szybkie miasto zatem ma przewage nad krasnoludami i drzewcami . |
Xeno - 2012-05-12 23:57:44 |
Dajcie dać mu minusa za tą herezję... |
GiBoN - 2012-05-13 00:36:34 |
A bastion na smoki, elfy i świetne piwo...
One mają pilnować elfów, a nie się ścigać.
Zapomniałeś o piwie. ;)
Proszę po polsku...
Nic pewnego. |
Xeno - 2012-05-13 00:38:53 |
W czyszczeniu mapki rusałki są lepsze, gdy nie ma strzelców, tak to centy. |
GiBoN - 2012-05-13 00:41:31 |
Z centaurami miałem na myśli to, że one nie mają chyba określonego wroga, bo mogą atakować każdą jednostkę która na polu walki ma przeciwny zwrot... |
Xeno - 2012-05-13 00:43:16 |
O co ci chodzi? Przecież można tylko atakować jednostki wroga... |
Sauron - 2012-05-13 00:46:35 |
Rusałki są świetne na neutrali nie atakujących na dystans i wystarczająco wolnych, by rusałki zdążyły im uciec. Centki są bardziej uniwersalne moim zdaniem, na pewno zdziałasz nimi więcej na polu bitwy, ale przy pewnych określonych warunkach lepsze są rusałki (łatwe zdobywanie kopalni bez strat). Bastion obok Twierdzy jest najtańszym miastem, z większością budynków i jednostek nie ma problemów. Na elfy potrzeba dużo drewna, (ale temu można zaradzić), na pegazy dużo kryształów (już większy problem, tym bardziej że specjalnie wybitne nie są), a smoki też nie są tanie. |
Xeno - 2012-05-13 00:50:31 |
Jak zwykle zapominasz o cytadeli... też jest tania. |
GiBoN - 2012-05-13 00:57:01 |
W pierwszym tygodniu elfy dużo dają, jak się pofarci to masz ich ok 20 i robią bardzo dużo, mów co chcesz, ale liczą się... |
Xeno - 2012-05-13 00:58:46 |
Tak się liczą, że przez ich chronienie można wtopić sporo armii, czasami lepiej walczyć bez nich. |
GiBoN - 2012-05-13 01:00:17 |
Jakoś nigdy nie miałem takiego problemu... |
Xeno - 2012-05-13 01:03:08 |
Nie walczyłeś z bardzo silnymi guardami. |
Baron - 2012-05-13 01:03:49 |
Tak jest jesli krasnoludy i drzewce maja ,,chronic'' elfy to kto tam ma walczyc . Pegazy odpadaja bo sa do niczego . |
GiBoN - 2012-05-13 01:04:18 |
Tak, najlepiej ściągaj entami wrogich strzelców...<facepalm> |
Xeno - 2012-05-13 01:06:23 |
Baronie co powiesz na grę? Bym ci pokazał czym się walczy bastionem, jak elfy są bronione przez enty i krasnale ]:-> |
Baron - 2012-05-13 01:09:01 |
Powiedz . Nie trzeba wielkiej filozofii ... |
Xeno - 2012-05-13 01:09:43 |
Ja gram zazwyczaj, by mieć jak najmniejsze straty, więc nie chce, by neutrale podchodziły, one mają paść z dala od moich wojsk. |
GiBoN - 2012-05-13 01:10:59 |
A baron słyszał o szybkich jednostkach, strzelających, czy nawet głupich harpiach? A wie, że najlepsze cele to te najliczniejsze, albo strzelający?...ehh |
Baron - 2012-05-13 01:13:09 |
Jak zamierzasz krasnoludami i entami ,,chronic'' elfy przed strzelcami ? Toz ci je wystrzelaja . To juz lepiej miec przyspieszenie na 3 poziomie powietrza i przyspieszyc zbiorowo jednostki i drzewcami podejsc pod tych strzelajacych . |
Xeno - 2012-05-13 01:14:07 |
Ja nigdy nie brałem entów i krasnali na guardy. Wystarczył blok centami, pegazami i rogami i elfy kończyły. |
Mathias - 2012-05-13 01:18:11 |
Krasnoludy w sumie aż takie powolne to nie są, da się nimi powalczyć na froncie. Co do entów, to gdyby udało się nimi wyciągnąć szybką jednostkę przeciwnika na pole bezpieczne dla naszych strzelców (z dala od nich), dałoby się ową jednostkę unieruchomić i wtedy nie stanowiłaby już problemu dla strzelooków. |
Baron - 2012-05-13 01:18:55 |
To nie ja wymyslilem aby chronic krasnoludami i entami strzelcow . Enty sa bardzo mocne i jest ich duzo . I jeszcze oplatuja . To typowa jednostka ofensywna . W tym zamku trzeba miec taktyke maks magie powietrza i przyspieszenie maks wtedy enty szybko walcza . Bo szkoda ich zostawiac . Bez nich zamek kuleje . Mozna tez ich teleportowac w najlepsze miejsce . Takie sa metody walki nimi ... |
GiBoN - 2012-05-13 01:21:53 |
Mają chyba najsłabszy atak na poziomie, dmg ledwo lepsze od drętwych "ksiądzów", dużo hp, ultra niską szybkość, a ich skill uniemożliwia dojście do bronionych elfów... Oczywiście, patrząc na enta widzę karabin szturmowy... |