Baron - 2010-04-29 18:03:31

Chcialbym w tym watku przedstawic malo znane lub nieznane mozliwosci ktore pomagaja w grze.Zajme sie tylko takimi ktore nie wynikaja z bledow i wad kopii i nie sa wynikiem wgrywania kodow czy zmian w grze.
>>>>
Mozna zaczac od tych,ktore sa w grze.
Mowiliscie o stajniach gdzie za darmo sa ulepszani kawalerzysci.W zamku(taka brazowa budowla) mozna ulepszyc wszystkich (1 poziom za darmo).Tak ze jak macie zamek nie trzeba wykupywac ulepszonych budowli.
Gdy ochodzicie z zamku najlepiej zostawic 7 nieulepszonych jednostek 1 poziomu rozdzielic je na 7 wtedy wrog zaliczy dwie salwy z wiezyczek zanim zdobedzie zamek.Gdy sa Lisze i Magogi zostawic trzeba 6 bo te jednostki atakuja 3 pola a srodkowe sasiaduja ze soba i tracicie od razu 3 jednostki.
Malo kto pamieta o chatkach prorokow ktore wygladaja albo jak slomiana chata albo jak wielki grzyb.Tam mozecie zdobyc zadanie ktore zapisuja w dzienniku herosow po jego wykonaniu jest premia.Ja np dostarczylem krysztalowego smoka i dostalem +10!!! do ataku...
W inferno jest budowla ktora przenosi do innego inferno.2 budowle kosztuja 20 tysiecy ale jak na planszy sa dwa inferna na dwoch koncach to przeskakujecie BEZ RUCHU! z konca na koniec.Ja kiedys mialem 7 tych zamkow to wygralem bez chodzenia po planszy z posilkami tylko przeskakiwalem z zamku do zamku.
Nieraz mozna tez przyspieszyc przez wiry wodne i portale tylko trzeba miec cierpliwosc bo niekiedy wyrzucaja przypadkowo.
Na razie tyle ale tam jest duzo wiecej!

Lowcakur - 2010-04-30 15:24:14

Po pierwsze:Gdzie jest to "tam"?
Po drugie: Wiekszosc z tych rzeczy, znaja nawet poczatkujacy gracze, ale nie mowie, moga sie kiedys komus przydac.
Po trzecie: Pisz wyrazniej, ciezko sie to czyta.
A ogolnie artykul dostanie: 5/10pk

Baron - 2010-05-08 11:56:26

1.Tam ... w tej grze.
2.Zaczalem od podstaw stopniowo podam coraz mocniejsze elementy.
3.Postaram sie!
:O)))))))
Na wiry tez jest sposob. Nalezy zrezygnowac z jednego poziomu.Np z zombich i wtedy dziele szkielety np na 300 i 1.Wtedy wyrzuca tego jednego.I pozniej 299 i 1 i znow tracisz tylko 1.
Ja kiedys mialem 4 armie w czterech koncach planszy.A zielony byl silny i nie mial juz zamkow i uciekal.Szkoda bylo nie pokonac.
Ale byly wiry. podjechalem do wirow i przeskakujac polaczylem 3 z nich tak ze bylo 33 upiorne smoki 58 rycerzy 200 wiedzm.I prawie bez strat pokonalem zdobywajac artefakty i wrocilem spowrotem.A byla to duza plansza.Chyba z 17 szkieletow na tych skokach wypadlo tylko.
Szybkosc jest bardzo wazna.Dlatego trzeba brac Logistyke mistrz Znajdowanie drogi mistrz jak tylko się da.
Jak jestes wolniejszy to ci ucieknie przeciwnik.
Ale na to jest sposob.Ustawiasz na czele super silnego z 7 stworami 1 poziomu za nim ustawiasz nastepnego zanim nastepnego i cala sztafete a ostatni ma silna armie.Wtedy komputer nie ucieka a atakuje.Gdy się zblizy w twoj zasieg.Sztafeta podaje wojsko w jeden dzien jeden drugiemu
az do pierwszego silnego .I atakujesz wygrywasz.
Tak samo sztafeta pomaga dostarczac oddzialy.
Mozna praktycznie w 1 dzien zrobic odleglosc 8 i wiecej dni.A jak sa zamki po drodze to juz w ogole.Przerzucasz np do zamku armie ruch się konczy.Dajesz dymisje bohaterowi a w zamku kupujesz drugiego,ktory ma nowy zasieg i pedzisz dalej.Jesli zamki sa o 1 dzien drogi mozesz obskoczyc 1 herosem w 1 dzien !!!
>>>>>
Jak widzicie to juz jest duzo trudniejsze do organizacji a to jest moj ulubiony sposob gry!Sztafeta miedzy zamkami i herosami.Plansze Maks. robie tak szybko ze komputer nie nadaza z budowa 7 poziomu mimo ze gram na 200%!

Lowcakur - 2010-06-10 12:28:50

Takie sztafety to fajna sprawa, ale ja gram honorowo i jezdze jednym poteznym bohem po planszy, a reszta zbiera wszystko z siedlisk, mlynow, wiatrakow itp. Lubie wyzwania, daje to najwieksza przyjemnosc w czasie gry. :D

Baron - 2010-06-16 12:23:24

Wiesz nie widze nic niehonorowego w sztafecie :O)))) W koncu nie wykorzystuje tu zadnych kodow ani bledow w oprogramowaniu tylko pomyslowosc :O))) To juz chyba gorsze jest uzywanie wskrzeszenia itp. sztuczek z ksiegi.Niby tracisz wojsko a znow je masz... Ja rozgrywam za pomoca walki glownie a mniej ksiegi.Poza tym wole przejsc szybko scenariusz zrobic nastepny losowy wszak jest ich nieskonczona ilosc ;O)))...

Nastepne porady :

Mozna tez o ile miasta sa o 2 dni drogi rozmiescic herosow miedzy miastami.I wtedy kupujesz jednego dostarczasz temu co stoi(1dzien) on dostarcza do 2 zamku(2dzien) dymisja.Nowy heros dostarcza do 2 herosa(3 dzien) ten dostarcza do zamku (4 dzien) dymisja nowy heros do 3(5 dzien)ten do miasta (6 dzien) dymisja.nowy heros do 4(7 dzien) heros nr 4 do celu(8 dzien) robisz w 1 dzien prawie 8 dni.
Niekiedy trzeba to powiazac ze statkami.I ustawic statki.Nie trzeba wtedy tracic czasu na wsiadanie.
Warto zawsze pomyslec nad przerzucaniem wojsk.To pomaga.
Dzieki dobrej organizacji transportu nie musisz wracac przez plansze tam i spowrotem co zabiera mnostwo czasu.

Frezen - 2011-08-04 10:20:49

Sztafety fajna rzecz tylko ile to kasy idzie na samych bohaterów :D.

Mathias - 2011-08-04 11:08:24

No właśnie dlatego trzeba miec stabilną sytuację gospodarczą (nie tak jak w Polsce ;P).

Xeno - 2011-08-04 21:53:39

O jakie sztafety wam chodzi? Jeśli się nie mylę mowa tu o łańcuszkach z bohaterów od zamku do maina.

Frezen - 2011-08-04 22:07:55

Tak o to nam chodzi niektórzy nazywają to sztafetami.

Xeno - 2011-08-04 22:10:35

Pierwszy raz się z tym określeniem spotykam.

GiBoN - 2011-08-05 16:46:51

Też się zastanawiałem, ale łańcuszki są stare jak świat, bez nich jesteśmy wiele dni do tyłu.

Baron - 2011-08-09 19:00:09

Sztafeta czy łańcuszek ... Ona jest nie tylko od bohatera do bohatera ale od bohatera do zamku a z zamku nowy bohater itd. Trzeba miec kapitol aby wyrobic sie w kosztach :O)))

>>>>

Sa jeszcze fajne sposoby walki.
Gdy mamy wolne jednostki jako przeciwnikow mozna zwyciezyc bez strat mikroskopijnymi silami.
Np.drzewce jest ich 9 mozna pokonac armia zlozona z 1 lucznika i 2 centaurow!!!
Niemozliwe?
Mozliwe.
Dzielimy centaury na 2 pola.I wysuwamy na prawe skrzydlo centaura.Drzewic idzie na prawo.Strzelamy.
Cofamy centaura na koniec wysuwamy drugiego centaura na lewo.Drzewiec wraca na lewo.Strzelamy.
Wysuwamy centaura prawego cafamy lewego.Drzewiec znow na prawo.Strzelamy.
O ile strzal nam nie zabraknie zwyciezymy bez strat.To samo z Zombimi i Golemami.

GiBoN - 2011-08-09 22:44:27

Bez wozu przegrasz. A zwodzenie neutrali i wykorzystywanie rusałkowej partyzantki było wiele razy omawiane :).

Xeno - 2011-08-10 21:41:42

Baron napisał:

Trzeba miec kapitol aby wyrobic sie w kosztach :O)))

Co ty za bzdury pleciesz. 5 bolków stawia się na sam start... Potem jeszcze dokupuje się 2 czy 3 w każdym tygodniu by mieć dodatkową armie.
Wszystko bez kapitolu, bo najczęściej nie ma czasu budować.

herosy3.pun.pl