Crassus11 - 2010-05-25 18:26:48 |
Jaki artefakt chcielibyście, żeby pojawił się w grze, jakie zastosowanie posiadałby i dla grafików przedstawic jego wygląd ;p
|
GiBoN - 2010-05-25 19:11:30 |
Zbroja pierwszego heroesa (art składany) : - Ostrze Berserkera (+15 atak, pozostałe +7, wszystkie jednostki w naszej armii zyskują skill podwójny atak) - Tarcza Czterech Żywiołów (+15 obrona, pozostałe +7, wszystkie czary rzucane są na poziomie expert) - Hełm Wiecznego Przymierza (+ 15 Wiedza, pozostałe +7, niweluje negatywne skutki mieszania armii) - Zbroja Smoczej Mocy (+15 Moc, pozostałe +7, wszelkie smoki w naszej armii otrzymują zdolność powstrzymywania kontrataku) - Buty Króla Fenixów ( wszystkie umiejętności podstawowe +9, każda jednostka w naszej armii jest szybsza o 4 hexy)
Za złączenie pancerza otrzymujemy dodatkowo wszystkie umiejętności podstawowe +5, wszystkie jednostki naszej armii obniżają obronę wroga o 80 %.
Typowy do kampanii (ale nie tylko), musiałby być broniony( każdy element) przynajmniej przez watahę stworów 7 lvl. Mógłby być celem misji (jak grall).
|
Crassus11 - 2010-05-25 19:18:03 |
Ja proponuję Topór Crag Hacka. Wygląda identycznie jak ten z logo. Siła +7, odpornośc na magię 30%
|
Lowcakur - 2010-05-25 20:20:02 |
A ja proponuje tak: -Worek"Gdzie-Kasa-Na-Stocznie"( polaczenie wszystkich sakiew, dodaje 500gp i raz na miesiac Maybacha, czylim w swiecie Heroes to moze byc blekitny smok :D ). Wyglada on jak taca koscielna. -Sweter Kononowicza(Zbroja,+10 do ataku i obrony, ale odejmuje po 5 mocy i inteligencji.) Wyglada jak Sweter Kononowicza, co tu duzo gadac. :D -Aktowka z UB(Tarcza, dodaje 20do obrony, ale zabiera na tydzien 2000gp) -Chusta Taliba(Helm,Rzuca na wrogie jednostki zaklecie Berserk, Dodaje 20do mocy) -Daj Kamienia(Bron, +20 do ataku, ale zmniejsza inteligencje o 10) -Gumofilce Leppera( +10 do ataku i obrony, zmniejsza madrasc i inteligencje o 10) -Plaszcz Stalina(dodaje nowy skill "Niewolnictwo", ktroy zwieksza liczebnosc twojej armi o4% na tydzien) -Rekawiczki Hitlera( Atak +30, Obrona+20, nie mozna uzywac czarow na polu bitwy. Dzieki za uwage, mam jeszcze sporo innych projektow magii :d
|
GiBoN - 2010-05-25 21:23:09 |
Twoje żarty są specyficzne, ale to mnie rozje**ło xD. Myślałem, że z krzesła zlecę xD.
|
Lowcakur - 2010-05-26 11:59:37 |
Dzieki bardzo, podam jeszcze zapowiedz mojej nowej magii do tych przedmiotow: MAGIA UMYSLU A tytaj jeden czar z tej magii: -KORUPCJA- Przekupuje jednostki wroga, ktore nie biora udzialu w bitwie przez jakis czas. Na poziomie zawansowanym MAGII UMYSLU tego czaru nie da sie usunac rozproszeniem, ani niczym innym. Na poziomie expert MAGIi UMYSLU czar dziala na jednostki wroga na obszarze 3x3 hexsy oraz zadaje po 100pkt obrazen na ture.
|
GiBoN - 2010-05-26 14:13:50 |
A pewnie efektem ubocznym jest ubytek złota :D.
|
Lowcakur - 2010-05-26 17:14:11 |
Logiczne, prawda? :D
|
GiBoN - 2010-05-27 18:36:31 |
A jakże :D. Tylko korupcja bardziej mi pasuje do umiejętności drugorzędnej :D.
|
Astraf - 2010-08-07 13:04:27 |
kamień filozoficzny:
zwieksza produkcję złota o 1000 dziennie, daje twoim jednostkom 30% szans na zmienienie wroga złoto na całą walkę i po zwycięstwie zabranie ich jako złoto:
1lv: 200 złota za oddział 2lv: 350 złota na oddział 3lv: 500 złota na oddział
|
Sauron - 2010-08-07 20:09:22 |
Moherowy Beret! :D
Jego niezwykłe właściwości to: atak +20, żądza krwi żydów, masonów, komunistów i metali (działa jak czar żądza krwi), zmniejszenie obrony i wiedzy bohatera po 10 punktów + strata 500 sztuk złota dziennie (Radio samo się nie utrzyma)
Miecz Nazgula! (teraz coś ekstra przesadzonego)
Jego niezwykłe właściwości to: zwiększenie ataku i obrony po 20 punktów, daje 20% szans na to, że trafiona jednostka wroga struchleje ze strachu (działa jak zamiana w kamień) na 2 tury
|
Lowcakur - 2010-08-07 21:59:24 |
A teraz cos odemnie: Berlo Le(o)chow: Przyzywa obroncow krzyza(200 na kazdy poziom bohatera), ale posiadanie go w aktywnym ekwipunku, powoduje utrate: -Wszystkich Jednostek spoza twojego miasta(czyli np: Grasz Pedalownia, a posiadasz w armi troche Beszkow. Wiec Beszki na czas bitwy wylatuja z armii. :D ) -Jesli posiadasz umiejetnosci Inteligencji oraz Madrosci, nie mozesz z nich korzystac. Staty obroncy krzyza: Atak: 1 Obrona: 12 Szybkosc: 4 HP: 8 Skille: Stale pod dzialaniem Zadzy Krwi. :D
Mathias: Nie powinieneś mieszać polityki do herosa. To tak na przyszłość.
|
Malarz - 2011-01-16 13:22:53 |
Płaszcz Nomada Wygląd: zastanówcie się jak wygląda Nomad i wyciągnijcie płaszcz Efekt: twój bohater nie ulega obniżeniu wartości ruchu w trakcie chodzenia nie po drogach
Sztuka Wojny Wygląd: Książka, umieszczona w eq bocznym (tym z książkami magii itp, nie pamiętam nazwy) Efekt: Na początku bitwy zostaje rzucony czar modlitwa. Ponadto bohater otrzymuje +10 do inteligencji
|
Deferdus - 2011-01-16 14:53:40 |
Homo nie wiadomo Wygląd - zniekształcona maska. Co robi - Dodaje ci losowy oddział 25 jednostek
okulary okularnika wygląd - wyglądają jak okulary Harrego Pottera Co robi - Dodaje +25 do inteligencji.
Mathias: Tym postem potwierdziłeś, że robisz sobie ewidentne jaja z forum. Otrzymujesz upomnienie za pisanie postów o znikomej wartości merytorycznej.
|
Baron - 2011-01-29 00:24:44 |
Ja bym dodal ze dwa elementy do plaszcza nieumarlego aby byl trudniejszy jakies nagolenniki i pierscien. Natomiast obnizyl bym ilosc smoczych artefaktow robiac dwa smocze bo sa zbyt trudne do zlozenia - za duzo ich jest.To by poprawilo bledy gry!
|