Olórin - 2010-06-02 21:05:36

Dość ciekawy pojedynek porównywalnych jednostek.
Czekam na wasze opinie ;)

(napiszę później. Trzeba sobie posty nabić :D )

Lowcakur - 2010-06-02 21:09:20

Spammer rozomie, spammer pomoze. :D Arcydiabel posiada pirwszy ruch, zaatakuje smoczka, a ten nie odda poniewaz diabel powstrzymuje kontre. Potem smoik atakuje, diabel oddaje. Potem diabel uderza i po smoku. Wiec wygra diabelek.

GiBoN - 2010-06-02 21:19:47

W walce 1 vs 1 wygrywa diabeł, to oczywiste. Jest droższy o 5k$(budynek), sama jednostka o 500$, powstrzymuje kontrę i jest bardzo szybki :). Smoka może jedynie uratować odporność na magię, hp i zionięcie, mimo to przychylał bym się w stronę diabła :).

Olórin - 2010-06-02 21:19:50

Testy, testy... Wszystko fajnie, tylko, że ogólnie nie są miarodajne.
Statystyki są dość wyrównane:

Złoty Smok
Atak-27
Obrona-27
Obrażenia- 40-50
HP-250
szybkość-16
cena- 4000g i 2 kryształy

Odporność na miagie 1-4

Arcydiabeł
Atak-26
Obrona-28
Obrażenia-30-40
HP-200
szybkość-17
cena-4500 zł i 2 "garnki"

-1 do szczęścia przeciwnika i powstrzymywanie kontry

Ogólnie bardzo porównywalne jednostki:
-Atak i obrona się równoważą
-Obrażenia i hp na korzyść smoka, ale tutaj w pełni równoważy to powstrzymywanie kontry diabła
-Smok minimalnie wolniejszy, ale tańszy
-Czas budowy podstawowego siedliska jest taki sam, gdyż oba da się postawić w 2 tyg, więc liczebność będzie podobna

Jak dla mnie to będzie remis z minimalnym wskazaniem na smoka ;)

GiBoN - 2010-06-02 21:23:46

chyba ze wskazaniem na diabła. Może robić motyw rusałki, Potrzebuje mniej surowców, gdyż nie wymaga gildii magów. Gdyby nie zionięcie i odporność to smok nie miał by nic do gadania. A tak to jest jako taki remis, wszystko przez głupi skill  :).

Olórin - 2010-06-02 21:30:53

Dlatego właśnie założyłem ten temat (już pomijając, że go już nie było ;) ). Jednostki zupełnie różne, pełnią zupełnie inne role, ale mimo to są dość porównywalne.
Cena z gildii jest co prawda na niekorzyść smoka, ale cena jednostki po pewnym okresie gry tę różnię wyrównuje, a nawet przeważa na stronę smoka ;)

Ogólnie masz rację, tutaj wszystko się sprowadza do skilli i oceny ich przydatności ;)

GiBoN - 2010-06-02 21:46:26

Nie wiem czemu, ale złoty smok jest dla mnie jakiś dziwny, o wiele lepszy jest wg. mnie czarny, choć ich przydatność porównywalna. Diabeł też ma potencjał od złotego większy, kto wie, czy nie większy od hydry i jest to chyba druga jednostka(obok Tytana), dla której wrogość do stworzenia jest atutem, w innych przypadkach trzeba ściągnąć kontrę.

Olórin - 2010-06-02 22:24:57

Smok traci na znaczeniu, gdyż w Bastionie pełni raczej rolę pomocniczą, ustępując pierwszego planu elfom. Diabeł ma faktycznie duży plus z nienawiści do aniołków, chyba nawet tytan nie ma takiego, bo smoczek podleci do niego od razu. Chociaż z drugiej strony kto by się pod nagi i golemy ładował :D

GiBoN - 2010-06-02 22:58:49

Ktoś kto ma max taktykę i mass haste/ slow :D/

Olórin - 2010-06-03 09:19:14

Bastionem to raczej mass haste ;) Ale ogólnie masz racje ;)

Elektra - 2010-06-03 13:04:14

Ja myślę, że złoty smok lepszy jest dla Mnie, bo nie umiem grac inferno i zawsze wygrywam.
Poza tym nigdy nie patrzę na staty, więc - Złoty Smok wygrywa

GiBoN - 2010-06-03 15:55:28

Więc patrz na staty, bo nie oceniamy miast, tylko poszczególne jednostki,  arcydiabeł ma gorsze dmg i hp, lepszego speeda i takie same staty, za to lepsze skille i w walce 1 vs 1 kładzie smoka, no, ale jest też droższy :).

Talscire - 2010-06-03 19:22:07

Zgadzam się z Olórinem, jednostki bardzo porównywalne, ale jednak pełnią inną rolę. Jeszcze o pixal arcie nie wspomnieliście, lecz to nie przesądza o wyniku bitwy. Fajniej wyglądają Diabły i fajnie się poruszają. The end.

Elektra - 2010-06-03 19:34:36

Przepraszam cię, że nie patrzę ale napisałam, że dla MNIE. The end.

GiBoN - 2010-06-03 22:42:19

Elektra, po prostu oceniając po wyglądzie to nawet upiory mogą być najlepsze :D. Pokazałem Ci podstawowe różnice między nimi, na jej podstawie mogłaś ocenić, kto wg. Ciebie lepszy :).

Elektra - 2010-06-04 19:41:52

Oceniłam. Teraz zobaczyłam staty i się nie zmieniły moje poglądy .. a z tym ujeżdżaczem ptactwa to nie wiem co to xD.
Dobre  wcześniej nie wiedziałam o co chodzi z tym nickiem, ale teraz wiem

GiBoN - 2010-06-05 14:08:56

Jak to mówią: ten typ tak ma :). Apropo tematu, to jest ciekawe, niby smoki nie najlepsze, a jednak mają największe wymagania ;].

FeestQ - 2010-07-01 21:32:53

Nie lubię za bardzo porównywać jednostek, ale postawiłbym na złotego smoka. Mam więcej zaufania do niego, jestem lepiej na nim ograny. Argumentów jest dość - smok np. odporny na czary, trochę tańszy (arcydiabeł 4500 zł + 2 rtęci ; złoty smok 4000 zł + 2 kryształy), zadaje więcej obrażeń. Arcydiabeł jest może szybszy, co jest jednak też bardzo ważne.

Sauron - 2010-07-02 09:22:24

Arcydiabeł a złoty smok. Trudny wybór, gdyż ceny porównywalne, jednak ten pierwszy powstrzymuje kontratak i do tego zadaje spore obrażenia. Za to złoty ma częściową odpornośc na magię i zionięcie. Ja raczej postawię remis i poczekam na jakieś przekonujące argumenty na temat każdej jednostki. :)

Mona - 2010-07-02 10:27:57

Odporność Arcydiabłów na kontrę, jest tu chyba najważniejsze... Pal sześć tą odporność Złotych na magię.
Osobiście wolałabym Złote od Arcydiabłów (bowiem Inferno mnie denerwuje) ale z żalem przyznam, że Arcy by wygrał.
Oczywiście mówię o sytuacji gdy są neutralne morale i szczęście. Bo wszystko też zależy od bohatera, jego umek etc.

GiBoN - 2010-07-02 18:06:08

Arcydiabły wypadają troszkę lepiej ze względu na ich większe możliwości na polu bitwy jako wsparcie miasta.

Olórin - 2010-07-03 13:34:53

Tak patrząc to obie jednostki pełnią rolę wspomagająca w swoich miastach, co jest nietypowe jak na jednostkę 7 poziomu ;)

Z moich doświadczeń wynika tak. Smok jest taszy, wali mocniej i przynajmniej jak ja gram to mam je szybciej, bo w drugim tyg razem z ratuszem i zamkiem oczywiście. Diabełki mam średnio w 3, a niekiedy nawet 4 tyg gry, więc przynajmniej wg mnie tutaj lepiej wypada smok, gdyż będzie go więcej.

Statystyki mają bardzo porównywalne: atak i obrona się równoważą- smok ma większe dmg i hp i jest tańszy. Diabeł ma lepsze skille dodatkowe i jest szybszy. Ja ogólnie stawiam tutaj na smoka, ale to już chyba przez czystą sympatię do bastionu.

Xeno - 2010-07-03 14:02:45

Diabła można mieć tak samo jak smoka, czyli 1/2 tyg. Ja osobiście wolę diabła ( wiadomo czemu :) ). Dla mnie ta jednostka jest przydatna w FB i czyszczeniu neutrali na mapce. Skile dodatkowe również przemawiają na jego korzyść.

GiBoN - 2010-07-04 11:43:50

Po pierwsze diabła można mieć normalnie w 1. tyg. natomiast smok wypada tu gorzej. Sama budowla jest o jedyne 5k droższa, a diabeł poza swą siłą daje możliwość rozwalania wszystkich kloców...

Olórin - 2010-07-04 13:01:26

Diabła w 1 tyg? Z takim zapotrzebowaniem na siarkę?

Xeno - 2010-07-04 13:09:38

Na je.busie to nie nie jest żaden problem. Stawia się je kosztem chyba zamku, ale bez nich jesteśmy tam skazani na przegraną.

GiBoN - 2010-07-04 15:33:59

Po pierwsze to chyba w rtęci, ale nie musi być jebus, wystarczy, że po drodze dorwiemy kilka kupek rtęci i może kopalnię i się da. Jeżeli mamy gogi na start to kosztem psów można nawet z zamkiem w 1. tyg.

Rufus42 - 2010-07-16 20:57:38

Arcydiabeł - feeee,

Sauron - 2010-07-17 09:37:23

Może nieco bardziej rozwiniesz tę wypowiedź? Dlaczego według ciebie diabeł jest "feee" :) Zapach siarki i lawy jest zrozumiały :D, ale może coś więcej?

U mnie ciągle remis, gdyż arcydiabeł jest bardziej wszechstronną jednostką, a smok ma tę częściową odporność na magię i chyba miejscami nieco lepsze staty.

Rufus42 - 2010-07-17 09:54:22

No bo on jest taki brzydki i słaby. Chociasz czasami może namieszac, bo zobaczcie, na pewno tego nie zauważyliście: jak sie go atakuje, to on oddaje, ale jak on atakuje to my nie oddajemy.... chyba blad w grze, ale dzienki temu nie jest taki cienki.

Eleazar - 2010-07-17 13:09:43

Chociasz czasami może namieszac, bo zobaczcie, na pewno tego nie zauważyliście: jak sie go atakuje, to on oddaje, ale jak on atakuje to my nie oddajemy.... chyba blad w grze, ale dzienki temu nie jest taki cienki.

Oiei. To nie błąd w grze, on po prostu powstrzymuje kontratak.

Jeszcze się nie wypowiadałem tu? Dziwne. Mm.
Stawiam na remis (statystyki równoważą się) z przechyleniem na Smoka, bo podobnie jak Olórin, mam go szybciej.

Rufus42 - 2010-07-17 16:07:57

Jak to powstrzymuje? Ty naprawde nie znasz sie na tej grze!!!! Przeciesz nie powstrzymasz konrtaku, kiedy walczysz z innym chłopkiem..... Nie rozumisz, to bląd w grze! Luka w programie przez wielkie "Ł"!

Eleazar - 2010-07-17 16:32:08

http://www.heroes3.eu/jednostki/inferno

Diabeł:
Zdolności:
-1 do szczęścia przeciwnika, powstrzymuje kontratak, nienawidzi aniołów

Arcydiabeł:
Zdolności:
-1 do szczęścia przeciwnika, powstrzymuje kontratak, nienawidzi aniołów

Napisałeś:

jak sie go atakuje, to on oddaje, ale jak on atakuje to my nie oddajemy...

Tak jak zwykłe jednostki często kontrują, tak i on kontruje. A jak on atakuje to my nie oddajemy, bo Diabeł powstrzymuje kontratak. Rozumiesz?

Rufus42 - 2010-07-17 17:22:18

Człowiek sie uczy przez całe życie, no nie?

Xeno - 2010-07-24 11:41:26

Dla niektórych widać, że to i tak za mało czasu. Arcy jest o wiele bardziej przydatny dla inferno niż smok w bastionie i ma lepszy skill specjalny.

GiBoN - 2010-07-24 21:49:12

Xeno ma całkowitą rację, smok nie pasuje tak do bastionu, pod względem wyważenia statystyk. Rufusa niby nie możemy karać, ale jak jeszcze mi trochę podniesie ciśnienie to będę go karał bez zahamowań. Takiego burdelu na forum dawno nie widziałem, żeby ktoś robił ;/.

Sauron - 2010-07-25 10:23:18

No z tym brakiem powstrzymywania kontrataku u diabła, to prawie bym się popłakał.  Poza tym posty często nie na temat, często zawierające jedno słowo...

Ale nie jestem adminem/modem, więc już nie będę tutaj wymieniał.

Po namyśle wybiorę jednak arcydiabła. Jego skill jest przydatniejszy, wszędzie się mieści, bo zajmuje jedno pole i zadaje bardzo wysokie obrażenia (choć wytrzymałość musiała zostać zmniejszona). Smoczek ma co prawda odporność, ale nie jest ona pełna, a kontrataku nie powstrzymuje, choć ze statystyk też może być.

GiBoN - 2010-07-25 11:54:29

Smok ma podobne staty co diabeł i zionięcie, które może dużo dać, ale w Bastionie jest jedynie jednostką wspierającą...

Olórin - 2010-07-25 20:13:10

Właśnie dlatego można powiedzieć, że diabeł jest lepszy. Pełni on dość istotną rolę w inferno, natomiast w bastionie można powiedzieć, że wszystkie jednostki w tym mieście pełnią rolę wspomagającą, tylko centaur radzi sobie sam w początkowych fazach gry ;)

Ogólnie przewaga diabła wychodzi, gdy porówna się te jednostki pod kontem przydatności w ich miastach.

Sauron - 2010-07-25 20:13:55

Jednak czy diabeł też nie będzie wspierający? Jak główne skrzypce będą grać farmione demony? Ifryty i diabły robią za wspierające szybkie oddziały uderzeniowe. Czarty też w sumie idą do przodu, ale raczej nie wyrywają się do przodu i czekają na okazję do dodatkowego farmienia z mięsa armatniego.

Olórin - 2010-07-25 20:16:38

Jeśli weźmie się pod uwagę farmienie to pewnie tak będzie. Z tym, że nie każdy umie farmić, ja zresztą też nie ;)

GiBoN - 2010-07-25 23:11:19

Poza tym diabeł jesty tak mocny, że walczy jako normalna jednostka, tak samo ifryty, czy czarty( w FB). Demony jeżeli ktoś umie farmić będą najsilniejsze, ale nie umniejszą roli diabłów, bez których Inferno i tak leży...

Baron - 2012-08-27 14:32:31

Tuatj chyba przegra smok bo arcy powstrzymuje kontre zatem zadaje dwa razy obrazenia a smok tylko raz . To potezna przewaga...

Kramer - 2012-08-27 17:05:53

W statystykach wysoka przewaga smoka, w zdolnościach góruje przedstawiciel inferna. Diabła łatwiej postawię, jest na ogół przydatniejszy... diabeł wygrywa.

TomekPopek21 - 2012-12-11 12:41:11

JA zawsze wychodzę z założenia czy łatwiej pokonać 100 arcydiabłów czy 100 złotych smoków i muszę przyznać że wolałbym walczyć przeciwko arcydiabłom bo według mnie są słabsi. W bezpośredniej walce faktycznie wygrywa arcydiabeł, ale w naturalnej grze bardziej przydatne są smoki które mają otporność na magię.

Xeno - 2012-12-11 16:46:15

Diabły są przydatniejsze, powstrzymywanie kontry jest o wiele lepsze i zajmują jeden slot, więc można się nimi łatwiej dostać do strzelca.
No i można mieć je w 1 tygodniu, a to też duży plus.

Sauron - 2012-12-14 15:43:59

Już w 1? Jaka droga rozwoju? No i musi też trafić się sporo rtęci.

W konfrontacji siłowej złoty smok jest silniejszy, ale diabeł daje więcej możliwości taktycznych. Powstrzymuje kontrę, więc można stosować "uderz-odskocz". Złoty smok nie ma nawet pełnej odporności na magię, co czyni go wrażliwym na kilka zaklęć, a jednocześnie nie można go wskrzesić. -1 morale przeciwnika jakie daje diabeł nie ma dużego znaczenia.

Mathias - 2012-12-14 21:02:12

W jaki sposób można mieć diabły w 1. tygodniu? Chętnie poznałbym skuteczny sposób.

Xeno - 2012-12-15 01:11:16

Oj skąpo z wiedzą. Jak zaczynamy z gogami to stawiamy demony, czarty, gildie, ifrity, cytadele, zamek i jak nam styka rtęci co zdaza się na jebusie stawiamy diabły. Możliwe że jakiś budynek pominąłem przy pisaniu tego bo dawno nie grałem.

Mathias - 2012-12-15 10:06:33

Akurat hipotetyczną kolejność budynków każdy zna, więc nie masz się czym popisywać. Mnie bardziej chodziło o to, skąd w normalnej sytuacji wygospodarować surowce na to wszystko i otrzymałem odpowiedź - poza jakimś tam templatem się nie da. Dziękuję, zabłysnąłeś.

Sauron - 2012-12-15 10:40:00

Zwrot "zdarza się" wskazuje na to, że i na jebusie różnie bywa.

Mathias - 2012-12-15 10:44:00

A to jeszcze bardziej zmniejsza prawdopodobieństwo postawienia tych jednostek. Słowo "da się" jak widać jest bardzo relatywne.

Kramer - 2012-12-15 10:50:39

Ale się uwzięliście- to jest Heroes, tu nie zawsze polega się na schematach. Czasem są diabły, czasem nie, w odróżnieniu od smoków, których nie wybudujecie na pewno. Szczerze mówiąc, mi co 2 raz udaje się zrobić diabła w 1tyg. Warunkiem jest gra na L lub Xl, ale do mniejszych się raczej inferna nie wybiera.

Mathias - 2012-12-15 10:56:10

Pytanie czy raz na x gier to wystarczająco dużo, by mówić o jakiejś wyższości z tego tytułu nad Złotym Smokiem. Co druga gra? To chyba bogate mapki trafiasz, szczególnie obfite w rtęć ;).

Kramer - 2012-12-15 11:56:50

No wiesz, wybranie rtęci za bonus początkowy i jakoś idzie. Przy grze okolo 3 bohami zebranie 11-12 rtęci w tydzień to nie jest jakieś wielkie wyzwanie, średnio co drugi raz się udaje.

Mathias - 2012-12-15 15:40:45

Zależy od tego, ile surowców bierzesz na start. A co do bonusu, ile on właściwie daje tych tygli? 5?

Kramer - 2012-12-15 17:51:19

Tak, coś w tym stylu, chyba jest to 3-6 uncji rtęci. Cały czas mówię o poziomie 130%, jest stanowczo najczęściej grywany.

Xeno - 2012-12-15 19:10:06

Szczerze to więcej problemów jest z kasą niż z rtęcią. Otóż dodam że udało mi się postawić je w pierwszym tygodniu w kampanii podczas podbijania stedweek. Jest kilka templi, fixów oprócz jebusa a nawet oryginalnych map w h3 gdzie to się da zrobić. Tak więc panowie po co zaraz te odcinki z błyszczeniem?

Mathias - 2012-12-15 19:33:18

*Steadwick, jak już mówimy o błyszczeniu

Dobrze, że użyłeś słowa kilka. To mówi samo za siebie.

Sauron - 2012-12-15 19:47:30

Też tak myślę, że bariery będą przede wszystkim gotówkowe. Jakby nie było siedliska diabłów nie wybudujemy tak szybko i tanio jak behemotów. Pomijając pozostałe budynki, jest jeszcze kwestia wynajmu bohaterów, nieco jednostek też potrzeba (choć jak już mamy kilku bohaterów, to możemy od nich wziąć jednostki i tak oszczędzić). Dalej trzeba same diabły wykupić by mieć z nich użytek. Mając już diabły, one same na siebie zarobią.

Xeno - 2012-12-15 20:09:09

Tak diabły szybko zarabiają. Wybudowanie ich to czasami kwestia być lub nie być. Większość argumentów przemawia za arystokracja piekła.

Mathias - 2012-12-15 21:02:17

Ja też uważam, że Arcydiabeł jest lepszy od Smoka. Jeśli chodzi o budowanie, to w każdym razie diabły buduje się szybciej niż smoki, a kiedy dokładnie, zależy od mapy.

Xeno - 2012-12-15 21:09:36

Zalezy też od gracza^^

Mathias - 2012-12-15 22:08:42

Bez wątpienia ;).

GiBoN - 2012-12-22 15:17:14

Oj tam, zbudowanie Diabłów w pierwszym tygodniu nie jest wcale jakimś szczególnym wyzwaniem i przy odrobinie szczęścia do gotówki i rtęci buduje je w większości gier. Diabły są lepsze od smoków i przydatniejsze.

Xeno - 2013-02-17 16:43:20

Diabły jak mówiłem to są takie rusałki na sterydach (bardzo mocnych sterydach). Brać pod uwagę jednostki nieulepszone to miażdżą wszystko na poziomie. Bardzo je lubię, bo można nimi fajne operacje robić.

Mathias - 2013-02-19 00:43:20

Zgodzę się, Diabły swoją moc zawdzięczają głównie fajnym umiejętnościom. Niby mało HP, ale przez PK i tak oberwą mniej niż inni ;).

MrTurqs - 2013-05-11 09:39:25

Olórin napisał:

Złoty Smok
Atak-27
Obrona-27
Obrażenia- 40-50
HP-250
szybkość-16
cena- 4000g i 2 kryształy

Odporność na miagie 1-4

Arcydiabeł
Atak-26
Obrona-28
Obrażenia-30-40
HP-200
szybkość-17
cena-4500 zł i 2 "garnki"

Odejmując wartości ataku i obrony każdy będzie miał 98% uszkodzeń.
Wziąłem średnie obrażeń czyli Arcydiabeł 35, Złoty Smok 45,
walka:
Arcydiabeł 34
Złoty Smok 44
Arcydiabeł 34
Arcydiabeł 34
Złoty Smok 44
Arcydiabeł 34
Arcydiabeł 34
Złoty Smok 44
Arcydiabeł 34
Arcydiabeł 34
Złoty smok 44
Arcydiabeł 34

34*8=272
4*44=176

Może się też zdarzyć, że smok będzie uderzał z maksymalną wartością ale to i też Arcydiabeł wytrzyma, jest też mała szansa, że Arcydiabeł będzie walił
tylko najmniejszymi wartościami ale to niezwykła rzadkość. Wg. mnie Arcydiabeł wygrywa.

Mathias - 2013-05-11 10:27:17

Też to kiedyś liczyłem i miałem taki sam rezultat (również wziąłem średnią wartość obrażeń). Siłowo jak i skillowo Arcydiabeł przoduje.

Sauron - 2013-05-11 11:29:12

Powstrzymywanie kontry to jest naprawdę potęga. Arcydiabeł w sumie zaatakuje 2x więcej razy niż złoty smok. Smok za każdym atakiem otrzyma kontrę od diabła, ale jak zaatakuje diabeł to on nie jest w stanie skontrować. Cały hejt na diabła bierze się prawdopodobnie stąd, że pod względem HP. To w sumie chyba jedyny powód.

MrTurqs - 2013-05-11 13:06:21

Chciałbym rozwiać wszelkie wątpliwości co do przegranego pojedynku smoka:
10 Arcydiabłów vs 10 Złotych smoków
A-Arcydiabeł
ZS-Złody Smok

A-343           10/9
ZS-397         9/9
A-308           9/8
A-308           9/7
ZS-308         7/7
A-240           7/6
A-240           7/5
ZS-221         6/5
A-206           6/4
A-206           6/3
ZS-132         5/3
A-172           5/2
A-172           5/2
ZS-88           5/2
A-172           5/1
A-172           5/0

Po walce zostanie 5 Arcydiabłów.

Xeno - 2013-05-11 15:32:38

I tak to nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości...

MrTurqs - 2013-05-11 15:36:43

No tak to tylko wyliczenia samych jednostek, wszystko zależy od bohatera, jego umiejętności i artefaktów.

Xeno - 2013-05-11 15:44:40

Mała, malutka poprawka, wszytko zależy od CIEBIE, takie tyci tyci sprostowanie.

Sauron - 2013-05-11 18:10:27

Ja myślę że tu chodzi o pokazanie, że arcydiabeł to trochę szklane działo.

Xeno - 2013-05-11 20:02:47

To nie jest szklane działo, to działo o skomplikowanym działaniu, w rękach idioty nic nie jest warte.

Mathias - 2013-05-11 22:14:24

Nawet w rękach idioty diabeł jest dobrą jednostką, co świadczy o jego walorach.

Xeno - 2013-05-11 22:18:19

Mathias albo jesteś idiotą, albo z idiotą nie grałeś.
Wiem jak ludzie potrafią zniszczyć tę piękną jednostkę w kilka tur, wiec nie gadaj głupot.

FrankGreat Homes Royal Bliss Apartment Suites