- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Najgorszy artefakt http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=206 |
Mathias - 2007-04-26 05:25:29 |
Jaki waszym zdaniem jest najbardziej bezsensowny i nic niedający artefakt? Moim zdaniem trzy: Luneta, Teleskop i Całun ciemności, czy jakoś tak(ten czarny, co zmniejsza morale). |
cyrkiel - 2007-05-04 20:28:13 |
Wszystkie które zwiększają sokoli wzrok i pole widzenia. Całun ciemności? Co to za artefakt? |
Mathias - 2007-05-05 17:46:15 |
Przepraszam, Duch Opresji. Człowiekowi wszystko się myli, jak ma za dużo na głowie. |
cyrkiel - 2007-05-13 19:10:20 |
Duch opresji nie zmniejsza morale tylko niweluje wszelkie morale twoje i przeciwnika. Czasami jest dobry np., gdy ty masz niskie morale a komputer bardzo wysokie. |
lordpiorunow - 2007-05-14 12:13:49 |
ale ja go nie uzywam bo ja mam zawsze wysoie :D |
Point - 2007-05-25 13:26:05 |
Kajdany Wojny bleeeee |
cyrkiel - 2007-06-03 12:06:39 |
Kajdany wojny to dobry artefakt bo przynajmniej przeciwnik nie zwieje z artefaktami. |
Mathias - 2007-06-03 13:55:03 |
Ale też samemu nie można uciec. |
cyrkiel - 2007-06-04 16:57:07 |
Ale po co uciekać. Tylko tchórze uciekają. |
Mathias - 2007-06-04 17:50:43 |
Niby tak, jednak honor musi się schować w tyle, gdy w grę wchodzi życie, wojsko i super artefakty. |
SlowiQ - 2007-06-11 21:38:36 |
kajdany wojny najgorsze ? to jeden z lepszych artów..:) |
Mathias - 2007-07-10 12:02:34 |
Statuetka poznania ;) |
SlowiQ - 2007-07-11 00:08:44 |
legionisty..?? słabe w częściach, ale poskładane jako statua wymiatają ^^ |
Mathias - 2007-07-11 12:12:22 |
Cózmogę żec: pisałem wyraźnie, że ja ich nie używam, bo mam inną strategię i gram inną magią. To dlatego. |
pawasko - 2007-07-16 14:38:15 |
Ten artefakt jest dobry gdy sie gra nekromantami, ponieważ oni nie mają czegoś takiego jak morale. |
Mathias - 2007-07-24 16:37:51 |
Poprawię: na nekromantów nie ma wpływu morale i szczęście, ale premie dostają, najczęściej szczęście. Ja także mam zwykle wysokie, więc nie widzę za wiele pomocy w duszku. |
Pain - 2007-09-02 09:17:03 |
moim zdaniem taka klepsydra (nie pamiętam nazwy) jest beznadziejna jak i teleskop i takie duperele co dają do sokolego wzroku |
matej64 - 2007-09-08 11:36:39 |
dla mnie najgorszy jest duch opresji i wszystkie do sokoli wzrok |
Mathias - 2007-09-09 07:32:58 |
Pain: Mówisz o Klepsydrze Diabelskiej Godziny? Statuetka poznania to takie byle co. |
Asiņains - 2007-10-23 18:46:50 |
mi jest wszystko potrzebne :) |
PlaceK - 2007-10-30 01:11:07 |
ja nie używam tych pierdółek co zwiększaja : sokoli wzrok itp |
Asiņains - 2007-11-01 21:09:57 |
duch opresji i kajdany wojny ... :/ |
Mathias - 2007-11-02 08:42:22 |
Pandrador: mówiłeś, że jest ci wszystkjo potrzebne :| Wiesz, jak mógłbym to potraktować :[ |
Asiņains - 2007-11-02 09:17:27 |
jak pisałem tamten post to wszystko bylomi potrzebne... a wczorajzobaczyłem że te artrefakty co wypisałem są niepotrzebne |
Mathias - 2007-11-02 18:09:01 |
aha, teraz rozumiem :D |
PlaceK - 2007-11-23 22:24:19 |
A najgorszym artefaktem jest....... Duch Opresji , Pierścienie do Speeda, Kajdany Wojny, Sokole pierdółki ;) , i niektóre zwoje z zaklęciami :P |
Asiņains - 2007-11-24 08:03:21 |
i jeszcze coś bym dodał pierścienie zdrowia i szybkości... nie lubie ich |
Jarek17777 - 2008-06-26 21:37:52 |
ehhh nienawidzę artefaktów do Sokolego wzroku :[ nie lubię tez amuletów życia i śmierci |
kozaq - 2008-07-18 11:08:54 |
Ja jednak poszukalbym 'najgorszego' artefaktu wsrod Reliktow/Majorow (chyba miewaliscie takie gry, iz w Smoczej Utopii czy jako losowy Relic generowaly sie np. Buty Lewitacji, gdy na mapie nie bylo wcale wody?). W takim przypadku za najwiekszy badziew oceniam Kule Slabosci (tj. ta co neguje magiczne odpornosci potworow), jako iz uwazam ja za calkowicie bezuzyteczna. Drugi typ - Fiolka Smoczej Krwi (+5 ATK/OBR sa dobre, ale dodaje tylko smokom?). Buty Lewitacji tez moga tu sie nadac, ale to zalezy od mapy, wiec nie zamieszczam :) . Z Majorow dalbym cala trojeczke asortymentow Dyplomaty - jedyny efekt kazdego to -10% kosztow poddania. Praktycznie nie ma zadnej roznicy. |
Mathias - 2009-05-03 14:22:23 |
Najgorsze arty to Duch Opresji, te do sokolego wzroku, luneta, teleskop, części kapelusza admirała (chociaż razem to juz inna bajka), części legionisty osobno (bo razem są świetne) |
Magyar - 2009-05-03 15:20:49 |
Racja Mathias, najgorszy artefakt to Duch Opresji (i ten taki drugi, co ma podobne dzialanie, co Duch Opresji, ale niestety zapomnialem nazwe), a takze te wszystkie artefakty co dodaja po kilka procent, do zdolnosci Sokole Oko. |
Sauron - 2009-05-03 16:57:20 |
Klepsydra Diabelskiej Godziny Magyar ;] . Nikt nie ma premii do szczęścia. |
Żywiołak - 2009-05-03 17:21:57 |
Duch opresji najgorszy? Powariowali tutaj. :> Grasz nekrosem, przeciwnik zamkiem. Najgorszy artefakt? Nie ma nic lepszego, rywal ma jeden skill w plecy. :) |
Mathias - 2009-05-03 20:17:25 |
Ale w innych przypadkach to się nie sprawdza ;]. Tylko jak grasz necro. |
Magyar - 2009-05-04 07:48:08 |
No tak, ale to tylko jeżeli grasz Nekropolią, ale Nekropolia stanowi tylko 1/9 spośród wszystkich miast w grze, więc rzadko się ten artefakt przydaje... Już częściej szkodzi. I to jest ten największy minus. |
Morgan Ghost - 2009-06-14 16:42:05 |
Nie koniecznie, możesz mieć mieszaną armię i neutralne morale, wtedy taki art ci nie zaszkodzi wogóle |
altaeir - 2009-06-14 16:57:14 |
Duch opresji to piękna rzecz.Nie trzeba dzielić do wolnych slotów po jednej jednostce bojąc się morali neutrali. |
Demigorgona - 2009-07-09 15:01:34 |
Najgorszy jest płaszcz, w którym nie można rzucać magii wyższej niż 3ci poziom i kula, które rzucanie czarów uniemożliwia całkiem. |
Elektra - 2009-10-25 10:22:36 |
Najgorsza jest statuetka poznania (i inne co dodają %sokolego wzroku) i te co zwiększają pole widzenia (teleskop, luneta). Duch opresji przydaje się najbardziej mi i innym osobom co grają necro. Najczęściej mam bardzo słabe i trudno grać z takimi morałami. Dużo razy nawet miałam dobre morale ;) (choć nie tak dużo razy) |
Olórin - 2009-10-25 10:53:43 |
No najgorsze arty to te od sokolego wzroku. |
GiBoN - 2010-02-15 22:50:45 |
Czesci legionisty sa fajne,wystarczy miec szczura w miescie i bedzie ciagle wiekszy przyrost,a wiedzieliscie,ze jak sie siedzi ze statuetka legionow w miescie to poza premiaod skladaka dochodzi premia od pojedynczych czesci?Najgorsze to chyba od sokolego wzroku i te z regeneracja many niewiele daja,a arty od speeda jednostek sa fajne lacznie idzie miec +4 speeda do jednostek,jak tak mialem i puscilem mass haste to praktycznie calaarmia latala gdzie chciala...;]. |
Shawn - 2010-02-16 15:37:05 |
Nie zgodzę się z Tobą, że artefakty regeneracji many są jednymi z najgorszych. Grając taką fortecą czy WŻ pozwala na praktycznie pełną manę codziennie, a czarów jest tam dużo. ;] Poza tym nawet Twierdza i Cytka może potrzebować tego arta z powodu niskiej many. Pamiętam, że bodaj kula ognia potrzebuje coś prawie 10 many. A mając 3 artefakty regeneracji many- 2, 4 i 6 to już spokojnie codziennie przynajmniej raz rzucisz kulką. A jak masz 20 many i wysooooooką moc to możesz napsuć krwi. ;] Co do tematu: Według mnie najgorszymi artefaktami są te, które wymienili moi poprzednicy: Dodające % Sokolego oka i te od pola widzenia. Dobrze, że one są tak często poszukiwane przez proroków bo inaczej byłyby nieprzydatne. :D |
GiBoN - 2010-02-16 16:30:16 |
No i tu sie mylisz,te arty osobno nic prawie nie daja,jeden punkt many w ta,czy w ta roznicy nie robi,razem tworza artefakt skladany,to juz inna bajka,bo ten regeneruje cala mane,poza tym,w takich miastach jak Twierdza,czy Cytka uzywa sie czarow nisko poziomowych,haste,czy bless zabierze jakies 5 many,a posiadajac 40 many(co trudne nie jest) many nie zabraknie szybko. |
Kamilo67 - 2016-04-19 21:48:26 |
Najgorsze są od sokolego wzroku.
Takim rozumowaniem, to arty na % nekromancji są słabe, bo można tylko Nekro grać.. |
Mathias - 2016-04-23 22:32:06 |
Fakt, luneta i teleskop bywają nawet dość przydatne do odkrywania mapy. Co do ducha opresji, to akurat szału nie ma, zwykle szkoda slota zajmować, choć zdarzają się wyjątki. A części legionisty to całkiem fajna opcja. |
Baron - 2016-04-24 17:26:33 |
Niektore artefakty sa super przydatne tylko gdy gramy jedna frakcja np. nekro te niwelujace szczescie i morale. Plaszcz nieumarlego tez jest do smieci gdy nie gramy nekro a to najpotezniejszy artefakt. |
Mathias - 2016-04-24 18:47:43 |
Słuszna uwaga, większość wisiorków chroniących przed zaklęciami nadaje się na złom, choć niektóre się przydają (ochrona przed klątwami np. w lochu dość podatnym na takie czary). |
Sauron - 2016-04-24 19:22:49 |
Akurat wisiorki ochrony przed są bardzo solidne. Nie chcemy klątwy, a jeśli ktoś ma dużą moc zaklęć to blokada błyskawic i łańcuchów też jest bardzo pomocna. No, jest coś w stylu ochrony przed falą śmierci - mało przydatne, ale jakie ładne. :) |
Mathias - 2016-04-24 20:03:10 |
Generalnie mamy wisiorki chroniące przed zaklęciami: |
Sauron - 2016-04-25 13:52:16 |
Czy szaleństwo to chodzi o berserk? Przyznam, że myli mi się czasem z szałem. Te czary są dość podobne w nazwie, tylko szał ma niby podwyższać atak kosztem obrony. |
Mathias - 2016-04-25 14:04:22 |
A faktycznie, też mi się pomyliły te zaklęcia. W sumie to na single komputer nie używa berserku, ale gracz rzeczywisty jak najbardziej i wtedy taki łańcuszek może okazać się bardzo wartościowy. |
Sauron - 2016-04-25 14:14:36 |
Z kolei zapomnienia od kompa też nigdy nie uświadczyłem, sam czar rzucałem rzadko. Inaczej jest w H4, gdzie ciągle rzucałem to na cyklopy. Inaczej te cholerstwa gdy siedziały na wieżach demolowały całe armie. Zresztą nie tylko w tym celu, bardzo przydatny czar. Bez niego jedyne co robiłem to czar "Przesiedlenie" czyli pstrykałem je na dół a komp nieważne od stopnia trudności, zawsze niezrażony właził na górę i marnował kolejkę. :p |
Baron - 2016-04-28 09:18:36 |
Owszem ohrona przed oslepieniem lub gdy gramy necro zniszczeniem nieumarlych super ale przed hipnoza? Jak gralem to chyba nigdy komputer tego nie stosowal:-):-):-) Nawet nie pamietam co ta hipnoza robi. :-):-):-) Poza tym sa lepsze naszyjniki np. zwiekszajace statystyki a mozna tylko jeden. |
Sauron - 2016-04-28 12:59:22 |
To już zależy od oceny sytuacji. Przeżyję te kilka plusów od statystyk o ile zostanę ochroniony przed czarami, które mogą zdecydować o wyniku gry. Loch odporny na klątwę? Oj, będzie trudna sprawa. Władcy są o tyle mocni, że tym bardziej można zaryzykować. |
Mathias - 2016-04-28 17:33:57 |
To już później kwestia sytuacji. Czasem przydają się bardziej wyższe statsy, a czasem mamy je i tak wystarczająco mocarne i korzystniej jest dla nas zabezpieczyć się talizmanem. |
Kamilo67 - 2016-04-28 18:38:46 |
Wisiorki, które chronią przed czarami przydatne są przeciwko żywym graczom, którzy są wstanie otrzymać magię na mistrzu i umiejętnie korzystać z czarów. Przeciwko komputerowi mniej, bo raczej ma zawężoną ilość czarów i ciągle te same ciśnie, a z skillem na magię też ma problem. Jedynie wtedy ochrona przed oślepieniem może się przydać, bo to nawet w jego rękach jest uciążliwe. |
Baron - 2016-04-29 16:07:31 |
Z zywymi graczami jak najbardziej. Tam moga was zaskoczyc jakas kombinacja. Zwlaszcza zbiorowych. |
Mathias - 2016-05-06 20:33:04 |
No tak jak mówię, to zależy, co się nam trafi. Naszyjnik +3 do statystyk jest jedną z możliwości. Wisiorek od klątw jest inną z alternatyw. |