- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Nowa Droga (Might and Magic: Heroes VI) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=134 - Miasta w Heroes VI - Przystań http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2200 |
Mathias - 2010-08-23 15:15:22 | ||||||||||||
Ubisoft ujawnił 21. czerwca 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
Organizacja socjalna: Święte Imperium ma strukturę feudalną z przywódcą duchowym na czele. Teoretycznie, Cesarz ma władzę absolutną jednak w praktyce, królestwo jest podzielone na 6 księstw, 12 baronii, przynajmniej 9 tzw. "państw niepodległych" itd. dzięki temu Cesarz większość czasu poświęca swojej licznej szlachcie. Często przynajmniej jeden z regionów przeżywa rewoltę jednak rzadko kiedy są one poważne lub krwawe. Powstanie tego ustroju jest złożone jednak niewątpliwie największy w tym udział mieli aniołowie, wybrane dzieci Elratha. Pomimo ich bliskiej anihilacji podczas starożytnych wojen, ich energia i charyzma przekonała ludzi do odwrócenia się od Ylath'a, Smoka Powietrza, ku Elrath'owi. Rzadko są widywani w Świętym Królestwie ale miały znaczący wpływ na historię i kulturę. Architektura: Imperialna architektura publiczna jest postawna i mocno zdobiona w przesadny gotycki sposób. Każdy milimetr jest pokryty rzeźbami, statuami i freskami. Każde miasto jest otoczone wysokim, grubym murem z flankami, wieżami strażniczymi, stanowiskami machin oblężniczych itd.
Najlepszą bronią Przystani jest leczenie i obrona więc muszą się skupić na pochłanianiu obrażeń i walce na wyniszczenie. Wrogie jednostki mogące wyłączyć poszczególne oddziały z bitwy lub uderzyć naprawdę mocno powinny być uważane za główny cel. |