Mathias - 2010-08-23 15:42:14

Ubisoft ujawnił 21. sierpnia 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
W tym wątku omówione jest Inferno
.


http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-inferno-symbol.png
,,Spalimy świat na popiół i zatańczymy na jego ruinach!"



Inne nazwy: Demony, Diabły

W skrócie: Demony są ucieleśnieniem chaosu. Wierzą, że ich jedyną cechą moralną jest wolność i nie muszą usprawiedliwiać swoich czynów. Zabijają bo mogą lub chcą.

Głównie dlatego są postrzegane jako "ci źli" i niebezpieczni, i dlatego również wszystkie nacje w Ashan wolą aby były one zamknięte w Sheogh, więzieniu stworzonym przez Sar-Elama.

Jednakże są wyjątki wśród tych narodów, które zostają uwiedzione przez Wolność Absolutną i ostatecznie kończą jako wyznawcy demonów.

Inspiracja: Grecka Mitologia (opętani wyznawcy Dionizosa), Rzym (Neron, Kaligula itp.) Azteccy kapłani.




















Kolory czarny i czerwony
Symbole Ouroboros (wąż pożerający własny ogon), Hexagram (jednoliniowa, gwiazda sześcioramienna), Spirala Chaosu
Wyznanie AUrgash, Smok Chaosu
Filozofia Silniejszy ma Rację". Możliwość jest wystarczającym usprawiedliwieniem każdego czynu. Podbijaj, grab, gwałć słabszych- lub też nie. Pobłażaj sobie wszelkimi samolubnymi zachciankami i przekonuj głupców do jedynego słusznego pojęcia wolności. Władza będzie osiągnięta tylko przez silnych, słabi będą władanymi
Królestwo Sheogh, ogniste więzienie
Stolica Ur-Hekal- "Brama Płonącego Serca"

Organizacja socjalna:
Demony uznają monarchię absolutną. Co rzecze sześciu władców demonów, tak się staje. Każdy przejaw niezgody lub nieposłuszeństwa jest natychmiast okrutnie pacyfikowany. Same demony żyją w prostej hierarchii opartej na sile gdzie silniejszy ustawia słabszego do szeregu. Najpotężniejsze demony zazwyczaj uważają się za lordów i często uważają daną część piekła jako swoją własną. Każdą większą twierdzę lub miasto bronią z niewyobrażalną zazdrością.


Architektura:
Wszystkie budynki demonów są wznoszone przez niewolników i są kształtowane przez Magię Chaosu. Mają one straszyć więc często są masywne, powykrzywiane i całkowicie niepraktyczne. Nie ma określonego kształtu dla każdego budynku. Wszystkie są mieszaniną bazaltu, lawy i jakiegoś organicznego szlamu. Ostateczny wygląd jest co najmniej nie z tego świata.

Główna Strategia: "Dziel, Przywołuj i Podbijaj"

Przywołaj ile tylko możesz rozprzestrzeniając chaos i ogień w szeregach przeciwnika. Wtedy główne wojska uderzeniowe dokończą dzieła. Prowadząc wojska Inferno należy się skupić na szybkim i obszernym zasięgu obrażeń, grupowych umiejętnościach ofensywnych, zakłócaniu wrogiego wsparcia i taktyki oraz darmowymi uzupełnieniami.
         

  • Mocne Strony: Najlepsza magia zadająca bezpośrednie obrażenia, dobra mobilność, jednostki są wytrzymałe i śmiercionośne, mogą kierunkować Chaos (los/szczęście, czas i przestrzeń) dla uzyskania przewagi.

  •          
  • Słabe Strony:Brak umiejętności wspomagających, niskie morale.

  •          
  • Zdolność Rasowa: Brama - jednostki Inferno mogą przyzywać tymczasowe posiłki na pole bitwy.

Cała populacja Demonów to armia. Wszystkie żyją tylko po to aby zabijać i niszczyć a każdy z osobna dobrze by sobie z tym radził co sprawia, że razem są praktycznie nie do zatrzymania. Na szczęście dla ich wrogów utrzymanie dyscypliny wcale nie jest takie łatwe więc zastępy pomniejszych demonów często są popędzane przez większych nadzorców z batami. Ale przerażające zastępy demonów nie polegają tylko na swojej liczbie. Zrobią dosłownie wszystko aby osiągnąć zwycięstwo- niszczycielskie zaklęcia obszarowe, kontrola umysłu, zmiana kształtu, klątwy to tylko początek ich możliwości.

Kiedy przeciwnik został już odpowiednio osłabiony, zastępy demonów przypuszczają atak. Jeśli zostanie utrzymana dyscyplina, demony zmiotą dosłownie wszystko z powierzchni ziemi. Jeśli nie, zamienią się w rozzłoszczoną, nieprzewidywalną bandę.

Demony mają dwa główne asy w rękawie: zniekształcanie czasu i przestrzeni pozwalające im się teleportować na polu bitwy oraz zdolność przywoływania posiłków ze swojego świata prosto na pole bitwy.

Demoniczna broń jest ostra, wyszczerbiona i mnoga w kolce aby sprawić maksimum bólu i obrażeń przy nawet małym kontakcie oraz aby rany przez nią zadane były trudniejsze do zagojenia.

Chaotyczne z natury Demony mają dziką i niestandardową taktykę. Ich nieprzewidywalne i obszarowe umiejętności mają tendencje do ranienia sojuszniczych jednostek więc głównym zadaniem jest zranienie wroga jeszcze bardziej. Generalnie lepiej jest poświęcać przyzwane jednostki więc na początku zalecana jest dość zachowawcza taktyka.

Bohater: Wojownik Piekła [Bohater mocy]
http://dl.dropbox.com/u/10122260/h6-inferno1.png

Tytuł zarezerwowany dla wiernych sługusów władców demonów. Nie są oni "prawdziwymi" demonami lecz ludźmi (lub elfami, krasnoludami etc.), którzy otrzymali "błogosławieństwo" Urgasha i zostali usprawnieni Magią Chaosu. Ich upadłe ciało jest teraz na stałe złączone z pancerzem, który daje im dodatkowe umiejętności i możliwość prowadzenia armii demonów na powierzchni Ashan. Ponieważ nie są demonami związanymi z Sheogh mogą dowolnie działać w Ashan jako siły rozpoznawcze.

Nie są mistrzami we władaniu Magią Chaosu ale rytuały, które musieli przejść dodały im kilka "chaotycznych" zdolności.












TŁUMACZENIE - Tawerna.

Sauron - 2010-08-23 16:26:55

Wojownik Piekła to widzę mały ukłon w stronę Agraela, bohatera z poprzedniej części gry.

Tekst zawiera błąd. Opis magii dotyczy Nekropolii.

Mathias - 2010-08-23 20:42:04

Dzięki za info o owej pomyłce. Została usunięta.
Zastanawiam się, czy to czasem nie w tej frakcji Upadły Anioł będzie szukać sojusznika do zemsty....

Asiņains - 2010-08-23 20:46:46

Świetnie dopasowany symbol. Znak nieskończoności, inferno może przywoływać bardzo dużo stworzeń, tak więc jest ich nieskończenie wiele. Bohater mocy ... aż sam się prosi, aby się za niego przebrać i narysować. Być może, w HoMM6 zmienię opinię o Inferno ? Wszystko może się stać, tak więc, nie pozostaje nam nic, tylko czekać ;)

Mathias - 2010-08-23 20:51:36

Czekać i myśleć. Niedługo postaram się sklecić stronkę o Heroes VI. Trochę już wiadomo nt. jednostek: na pewno będą demony i pieski :p. No i skoro 40% jednostek każdej frakcji ma być nowa, to 2-3 poziomy mogą się okazać kompletnym zaskoczeniem :). Ciekawe co będzie bossem, może Lewiatan :D.

Sauron - 2010-08-24 12:02:13

Być może, ale diabły to raczej symbol rozpoznawczy Inferna i jego elitarna jednostka więc wątpię. Spodziewam się raczej przeróbki impów i rogatych demonów. Być może wymienią też sukuby i czarty (choć te akurat z H5 mi się bardzo podobają, szczególnie ulepszony, czaruje i walczy).

Na pewno Inferno będzie potężnym miastem o niezwykłej magii i silnej, sporej armii wspomaganej przez przywoływane z Bramy siły piekieł.

W temacie z fabułą napisałeś Mathias, że upadły anioł będzie dowodził Inferno, więc powiem tak:

Moim zdaniem, anioł będzie pod piękną postacią szukał sojuszników pod pozorem wojny z diabłami. Te ostatnie oniemiały na takie chamstwo, a wkurzony Kha-Beleth, Włodarz Demonów wyśle swoje armie, żeby zrobiły porządek z aniołem. Być może intryga anioła się w końcu wyda i nawet siły dobra dogadają się z demonami (choć to trochę wątpliwe). :)



Mój post nr 666. Do tego w jakim temacie! :D

http://elogowanie.pl hotelstayfinder.com https://www.ehotelsreviews.com/ https://www.berlin-hotel.pl/