- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Nowa Droga (Might and Magic: Heroes VI) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=134 - Miasta Heroes VI - Inferno http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2202 |
Mathias - 2010-08-23 15:42:14 | ||||||||||||
Ubisoft ujawnił 21. sierpnia 3 z 5 miast występujących w kampanii. Przedstawił też sporo informacji na ich temat.
Organizacja socjalna: Demony uznają monarchię absolutną. Co rzecze sześciu władców demonów, tak się staje. Każdy przejaw niezgody lub nieposłuszeństwa jest natychmiast okrutnie pacyfikowany. Same demony żyją w prostej hierarchii opartej na sile gdzie silniejszy ustawia słabszego do szeregu. Najpotężniejsze demony zazwyczaj uważają się za lordów i często uważają daną część piekła jako swoją własną. Każdą większą twierdzę lub miasto bronią z niewyobrażalną zazdrością. Architektura: Wszystkie budynki demonów są wznoszone przez niewolników i są kształtowane przez Magię Chaosu. Mają one straszyć więc często są masywne, powykrzywiane i całkowicie niepraktyczne. Nie ma określonego kształtu dla każdego budynku. Wszystkie są mieszaniną bazaltu, lawy i jakiegoś organicznego szlamu. Ostateczny wygląd jest co najmniej nie z tego świata. Główna Strategia: "Dziel, Przywołuj i Podbijaj" Przywołaj ile tylko możesz rozprzestrzeniając chaos i ogień w szeregach przeciwnika. Wtedy główne wojska uderzeniowe dokończą dzieła. Prowadząc wojska Inferno należy się skupić na szybkim i obszernym zasięgu obrażeń, grupowych umiejętnościach ofensywnych, zakłócaniu wrogiego wsparcia i taktyki oraz darmowymi uzupełnieniami.
Cała populacja Demonów to armia. Wszystkie żyją tylko po to aby zabijać i niszczyć a każdy z osobna dobrze by sobie z tym radził co sprawia, że razem są praktycznie nie do zatrzymania. Na szczęście dla ich wrogów utrzymanie dyscypliny wcale nie jest takie łatwe więc zastępy pomniejszych demonów często są popędzane przez większych nadzorców z batami. Ale przerażające zastępy demonów nie polegają tylko na swojej liczbie. Zrobią dosłownie wszystko aby osiągnąć zwycięstwo- niszczycielskie zaklęcia obszarowe, kontrola umysłu, zmiana kształtu, klątwy to tylko początek ich możliwości. TŁUMACZENIE - Tawerna. | ||||||||||||
Sauron - 2010-08-23 16:26:55 | ||||||||||||
Wojownik Piekła to widzę mały ukłon w stronę Agraela, bohatera z poprzedniej części gry. | ||||||||||||
Mathias - 2010-08-23 20:42:04 | ||||||||||||
Dzięki za info o owej pomyłce. Została usunięta. | ||||||||||||
Asiņains - 2010-08-23 20:46:46 | ||||||||||||
Świetnie dopasowany symbol. Znak nieskończoności, inferno może przywoływać bardzo dużo stworzeń, tak więc jest ich nieskończenie wiele. Bohater mocy ... aż sam się prosi, aby się za niego przebrać i narysować. Być może, w HoMM6 zmienię opinię o Inferno ? Wszystko może się stać, tak więc, nie pozostaje nam nic, tylko czekać ;) | ||||||||||||
Mathias - 2010-08-23 20:51:36 | ||||||||||||
Czekać i myśleć. Niedługo postaram się sklecić stronkę o Heroes VI. Trochę już wiadomo nt. jednostek: na pewno będą demony i pieski :p. No i skoro 40% jednostek każdej frakcji ma być nowa, to 2-3 poziomy mogą się okazać kompletnym zaskoczeniem :). Ciekawe co będzie bossem, może Lewiatan :D. | ||||||||||||
Sauron - 2010-08-24 12:02:13 | ||||||||||||
Być może, ale diabły to raczej symbol rozpoznawczy Inferna i jego elitarna jednostka więc wątpię. Spodziewam się raczej przeróbki impów i rogatych demonów. Być może wymienią też sukuby i czarty (choć te akurat z H5 mi się bardzo podobają, szczególnie ulepszony, czaruje i walczy). |