Mathias - 2010-09-01 22:08:07

Wieści w internecie szybko się rozchodzą, nie zawsze nadążamy z tym rytmem. Z pewnym opóźnieniem zamieszczamy porcję informacji o Heroes VI (niektóre się powtórzyły, inne potwierdziły) znalezione na Tawernie oraz dwa artworki z Kwasowej Groty:


  • Siedliska stworzeń będą działać na zasadzie kopalni - gdy zajmiesz legowisko jakichś stworów, na początku masz możliwość dołączenia ich grupy do swojej armii. Później budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.

  • Przebudowa legowisk, fortów i zamków z obcej frakcji na własną jest możliwe.

  • Animowane okna zamków w 2D zastąpią ekrany miast.

  • Unikalne budynki - 2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (poprawa gospodarki, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygody lub bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska).

  • Elementy RPG:
    - Bohater może być mężczyzną/kobietą skupiającym się na walce lub magii;
    - Herosi posiadają swoje frakcje i unikalne zdolności zależne od klasy;
    - Bohaterowie zdobywają punkty umiejętności podczas osiągania kolejnych poziomów, które mogą być przeznaczone na umiejętności pogrupowane w kilku kategoriach. Mamy pełną kontrolę nad rozwojem herosa. Koniec z losowością przy rozwoju bohatera;
    - Herosi mogą odblokować zaawansowane klasy, które zmienią ich wizerunek i udostępnią potężne zdolności.

  • Większa zmienność na polu bitwy:
    - Specyficzna (różne rozmiary i kształty pola bitwy) i dynamiczna (walki na morzem, gdzie brzeg będzie co turę zalewany) topografia;
    - Różne zadania (utrzymać pozycję przez X rund, obronić kapliczkę na środku mapy, zabić wyznaczony oddział, etc.);
    - Bossowie.

  • Inicjatywa - powrót do mechaniki z Heroes 3, jednak z paskiem kolejnych ruchów jak w Heroes 5.

  • Poprawiona kamera na mapie przygody, aby uniknąć częstego obracania kamerą i dojrzeć wszystkie ukryte przedmioty, przystępniejsza dla graczy i mapperów. Połączenie nawigacji 2D z efektownością 3D - (wg mnie bardzo ważna informacja - przyp. Mathiasa).

  • Brak alternatywnych ulepszeń (w Heroes V istniała możliwość wyboru ścieżki rozwoju jednostki).

  • Sety Artefaktów - zbierz składniki i połącz je w całość (artefakty składane).

  • Różne krajobrazy - Dżungla, Pola (lato i jesień), Lawa, Martwe Pustkowia Necro, Podziemia.

  • Struktura Kampanii - 5 Kampanii po 4 mapy (jedna na frakcję), rozgrywane w dowolnej kolejności z opcjonalnym samouczkiem i obowiązkowym prologiem.

  • Edytor Map - Ma być dostępny przed wydaniem gry lub wraz z premierą. W pracach nad poprawą jego przystępności bierze udział Marzhin znany ze swojej wypowiedzi na Celestial Heavens, w której zdradził się jako "agent Ubistoftu".

  • Nowy podział jednostek - jednostki nie są już podzielone na poziomy zależnie od ich siły, tylko na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki, Czempion natomiast tylko jeden. Na przykładzie Przystani: Łucznik i Pikinier będą mieli porównywalną siłę, gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.

  • Jednostki podczas oblężenia - wojska mogą niszczyć umocnienia, jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.

  • Zwierzątka na mapie przygody - żółwie, delfiny, ptaki i inne (taki ukłon w stronę "Zielonych" - przyp. Mathiasa).

http://dl.dropbox.com/u/10122260/artwork3.jpg
http://dl.dropbox.com/u/10122260/artwork4.jpg

Baron - 2010-09-22 18:45:13

budynek będzie działał na zasadzie kopalni zwiększając przyrost danej jednostki w pobliskim forcie/zamku.
>>>>>
Moze byc dobre ja bym dal jako opcje.Kto chce moze wlasnorecznie zbierac stwory...
>>>>>


# Unikalne budynki - 2 sloty, 4 budynki na miasto, każdy dające inne bonusy (poprawa gospodarki, przyrostu, umiejętność specjalna na mapie przygody lub bitwy). Kilka budowli tego samego bonusu w różnych miastach zwiększa jego wysokość (na zasadzie targowiska).

>>>>>

Brzmi dobrze!

>>>>>


# Brak alternatywnych ulepszeń .

>>>>

Niedobrze.

>>>>

# Nowy podział jednostek - jednostki nie są już podzielone na poziomy zależnie od ich siły, tylko na: Trzon, Elitę i Czempiona. Dwie pierwsze grupy mają po 3 jednostki, Czempion natomiast tylko jeden. Na przykładzie Przystani: Łucznik i Pikinier będą mieli porównywalną siłę, gdyż oboje są zaliczani do trzonu armii.
>>>>>
Dziwne?Ale moze byc dobre!
>>>>>
# Jednostki podczas oblężenia - wojska mogą niszczyć umocnienia, jednak są znacznie mniej skuteczne niż katapulty.
>>>>>
Wreszcie!

# Zwierzątka na mapie przygody - żółwie, delfiny, ptaki i inne (taki ukłon w stronę "Zielonych" - przyp. Mathiasa).

Markham - 2013-03-30 17:15:54

Przybijam temat. Dlatego ,że znalazłem ,, komiksy'' których dawno szukałem. Są one jakby pomysłami do scen filmowych w Heroes VI.
http://www.iv.pl/images/09505204242306651445.jpg
http://www.iv.pl/images/28758021981835904337.jpg
http://www.iv.pl/images/02278712740863569129.jpg
http://www.iv.pl/images/17048757152919373302.jpg
http://www.iv.pl/images/95595228725330045848.jpg
http://www.iv.pl/images/33152146564227185122.jpg
Znalazłem te grafiki szukając obrazków do nowego działu w Kronikach.

apartamenty Sianożęty https://www.hotels-world.pl/ UbytovĂĄnĂ­ Inca