Mathias - 2007-06-04 20:05:56

Co o nich sądzicie? Moim zdaniem fatalni! Obrazki ochydne, specjalizacje się powtarzają, bez sensu! Szkoda gadać! A co wy uważacie?

lordpiorunow - 2007-06-04 20:34:08

Szczegolnie Fiur.Reszta :(

Fiur-:((

Mathias - 2007-06-05 15:00:05

A Te nazwy? Np. Ciele, to przegięcie!

pawasko - 2007-07-16 16:24:14

Bohater co się nazywa Monere jest dobry :-)

Mathias - 2007-07-24 10:55:43

A który to, jaką ma specjalność?

pawasko - 2007-07-24 11:03:31

Mathias napisał:

A który to, jaką ma specjalność?

Nie powiem ci specjaloności bo nie pamiętam(chyba jakiś żywiołak) ale ma logistykę na początku i skut. ataku, czyli umiejętności które zawsze biorę ;-)

Mathias - 2007-07-24 18:27:53

rozumiem, ulubione umiejetnosci ;)

matej64 - 2007-09-08 13:47:45

dosyć dobrzy bohaterowi wędrowcy lubie ich bo mają dużo pkt ruchów najlepszy z bohaterów w w.ż. jest monere specjalność żyw.magii i umiejetności podstawowe: skut.ataku i logistyka

Tchite - 2008-01-13 10:42:06

U nich Monere rządzi. Dobre umiejętności, spec. też dobra. Reszta....#@!%^ :/

Asiņains - 2008-01-13 10:59:55

Ciele :p przegięcie :p
Fiur :p jeszcze większe

kaczormenix - 2008-09-06 20:12:53

wstyd się przyznać lubię Ciele( nie za nazwę to akurat przegięcie, ale za umiejętności)

Serious Pandzior - 2009-01-19 11:06:11

Nie wiedziałem, że wędrowcy (profesja) mają większy ruch. Nawet po nazwie.

Dopiero gdy zajrzałem do tego tematu przeczytałem to "po Polsku". Nie czyta się Ciele. To nie jest polska nazwa/ polskie imię. Może nawet przez "ka"? Ja tam zawsze czytałem "Sjel(L)".

Zawsze jak gram tym zamkiem to wybieram Monere. Ale ostatnio tym zamkiem grałem... hmm... rok lub więcej temu.

Te specjalności do żywiołaków są niestety żałosne..

Magyar - 2009-01-19 16:56:49

Bohaterowie Wrot Zywiolow nie sa tacy zli, jak wiekszosc ludzi uwaza. Chociazby taki Monere - bardzo dobry bohater.

lordpiorunow - 2009-02-02 20:02:55

Ale Monere i to by było na tyle.
Specjalizacja Monere to żywiołaki magii chyba.

Magyar - 2009-02-02 20:14:21

Nie jestem pewien, ale Monere umie chyba na poczatku Artylerie i Logistyke, to znaczy co do Logistyki jestem pewien, ale co do Artylerii to nie ;). Monere to takze moj ulubiony heros z Wrot Zywiolow.

lordpiorunow - 2009-02-02 20:18:01

Na pewno Skut. Ataku i Logistyka.

Magyar - 2009-02-02 20:20:40

lordpiorunow napisał:

Na pewno Skut. Ataku i Logistyka.

Aha, skutecznosc ataku, czyli jeszcze lepiej. Czyli jest to chyba wiadome, ze Monere to najlpeszy bohater we Wrotach Zywiolow. W koncu miec na start Logistyke i Skutecznosc ataku, to nie jest takie byle co ;).

Mathias - 2009-02-02 20:42:55

Może i ten Monere jest nienajgorszy, ale reszta to żenada! Już nawet ci z inferna są lepsi.

PlaceK - 2009-02-02 20:52:16

Zgadzam się z Mathiasem, "bohaterowie" tego zamku są na szarej (przepraszam za słowa) <cenzura> względem siły i przydatności. Jeden bohater (Monera) nie uratuje przecież całego zamku, dlatego też nawet bohaterowie wyżej wymienionego Inferna są lepsi. A dlaczego?

Zobaczmy :

Wrota Żywiołów : Monera, jakoś nie widzę więcej z "tych lepszych", nie pamiętam jakie umiejętności posiada, ale chyba dobre sądząc po powyższych wypowiedziach.

Inferno : Rashka, i inni mniej lub bardziej przydatni bohaterowie (nie wymienię nazw, zapomniałem)

Więc widać to wyżej, Wrota mają 1 (jednego) bohatera takiego "w miarę", a Inferno ma ich dużo więcej więc koniec tego (jak dla mnie) długiego posta :).

Rozbójnik - 2009-03-08 17:54:44

Oprócz Monere silni są Lacus, Fiur (za pierwotne umiejętności) i Erdamon (bo ma bardzo dobrą specjalność). Do tego mamy dużo bohaterów 350złota, co daje dużą szansę na trafienie ich.

OldSkull - 2009-06-15 00:36:39

Grindan - specjalność +350zł, na początek magia ziemii oraz mądrość. Bardzo szybko mamy eksperta ziemii, co w połączeniu z dużą ilością strzelców stosunkowo wcześnie (na których dzięki +350zł nas stać) w tym mieście oraz dużą ilością many powoduje, że wszelkie kopalnie oraz potworki rozbija się bez strat własnych. Jeszcze jest drugi bohater z +350zł, mający magię powietrza i mądrość (Gelare?) - również niezły, ale już nieco gorszy.
Szczególnie jest istotny bonus do kasy, kiedy sie gra na 200% i każde dodatkowe środki na poczatku są dla nas ważne.

Demigorgona - 2009-07-09 17:30:17

A ja biorę Brissę lub Ciele i jestem zadowolona. ;)

GiBoN - 2010-03-03 23:08:39

Mocni są ci bohaterowi. Na maina na mniejsze mapy Lacus, większe Monere. Magowie są najlepsi w grze, gdyż starują z magią, no i posiada jeden z najlepszych składów na bohów pobocznych(wielu ma +350 szt. zł., lub finanse i przez to świetnie się sprawdzają w tej roli...).

Baron - 2010-09-21 18:13:00

Njalepsi sa ci z logistyka!Biore ich nawet gdy mam inny zamek.Dobrzy sa przynoszacy 350 szt zlota.Wrota sa drogie wiec kazdy grosz sie liczy.Generalnie jak w kazdym miescie sa dobrzy i slabi!

Sauron - 2010-09-21 19:51:09

Warto się zainteresować tymi z jakąś magią, Lacusem i Monere.

GiBoN - 2010-09-21 20:39:22

Tymi z magią? I tak wybierzesz Monere, albo Lacusa i to bez zastanowienia, a na szczurów coś z logistyką, finansami, lub +350 szt. zł.

Xeno - 2010-11-01 00:22:10

Lacus na M, a na L i XL można brać Erdamona, zawsze nasze ziemniaki mocniej przywalą ;)

Mathias - 2010-11-01 12:14:47

Jeśli chodzi o herosów WŻ, to najlepsi są ci z Taktyką (Erdamon, Lacus, Kalt) oraz Monere z Logistyką. Nie można też nie docenić tych z Atakiem na start.

Xeno - 2010-11-01 15:35:09

Kalt akurat ma gorsze drzewko umiejętności od pozostałej dwójki no i zaczyna z nauką, czyli jeden slot ma zwalony.

Mathias - 2010-11-01 16:47:34

Wiem, dlatego go wymieniłem jako ostatniego w tej trójcy.

GiBoN - 2011-03-07 21:37:16

Erdamond ma nie najgorszego speca, ale ziemniaki to gniot, tyle, że liczny, wytrzymują tyle co wampiry, tyle, że nie mają skilli. Lepiej zainwestować w Monere ze skut. ataku i logistyką, który daje kopa żywiołakom magii, którzy są nieźli.

Mathias - 2011-03-07 22:12:12

To prawda, Monere także niezły, szczerze mówiąc, był to pierwszy bohater Wrót, którego doceniłem :).

GiBoN - 2011-03-07 22:51:58

U większości osób, szczególnie mniej obeznanych( nic nie sugeruję oczywiście), panuje trend nie wiesz kto jest dobry, bierzesz tego ze specem. 6 lvl stworka. Też tak kieeddyyśś robiłem ;).

Mathias - 2011-03-07 23:02:37

Mnie do niego najbardziej zachęciła Logistyka :). Choć masz rację, że często tak się postępuje, a to mylne wyobrażenie.

Olórin - 2011-03-08 15:00:31

Tutaj co dużo napisać. W innych miastach są mocniejsi bohaterowie, lecz i tutaj kilku dobrych się znajdzie. Monere jak dla mnie jest tutaj jedną z lepszych. Żywiołaki magii są wbrew pozorom mocne. Takie połączenie hydry i czarnego smoka upchnięte na 6 lvl. Dobrze też się prezentuje bohater ze specem od żywiołaków wody (lacus bodajże). Ale i tak najbardziej spodobało mi się w bohaterach tego miasta to, że mają niektórzy mają jakąś magię na start, no ale niestety wtedy zazwyczaj, albo bzdetny drugi skill (jeśli nie jest to mądrość), albo zwalony spec.
Bohaterowie są nieźli, ale brakuje mi tutaj kogoś ze specem w płatnerstwie ;)

GiBoN - 2011-03-08 15:48:06

Nie oczekiwałbym płatnerstwa po tym mieście, wiem lubisz defensywę, ale tam stawia się przede wszystkim na atak.

Lowcakur - 2011-03-08 16:17:50

Taa, szybkie wbicie w szeregi wroga na blessie(z kapliczek/innego miasta) czy haste potrafi niezle dopiec. Dzikei feniksom mamy pierwszy ruch, wiec daje nam to ogromna przewage. Lecz miasto jest niezwykle niezrownowazone, roznice pomiedzy jednostkami sa ogromne. Miasta, pomimo iz takze jestem niezrownowazony, nie lubie, jest po prostu paskudne, a grall to totalna porazka. Miasto skomentuje tak:

http://userserve-ak.last.fm/serve/126/49636857.jpg

Mathias - 2012-05-21 18:49:32

Wrota żywiołów pedalskie, Bastion pedalski, niedługo nie będzie czym grać :D.
A do tematu herosi tego miasta są bardzo dobrzy, jak i same wrota. Głównie nastawieni na atak, a więc coś, co lubię ;).

Xeno - 2012-05-21 18:56:51

Pierwszy raz się stykam z określeniem WŻ jako pedałów. Tam nie ma co być pedalskie. W bastionie to elfy.

Mathias - 2012-05-21 19:04:49

To takie specyficzne poczucie humoru Lowcy. Jak wiemy, często odnosi się on do motywów żydo-pedało-komunistycznych, np. wyzywając innych imiennie od zbrodniarzy wojennych.

Też mnie zdziwiło to określenie, a Elfy w Bastionie to jest prawda, tylko czy z powodu 1 geja w klasie cała klasa jest pedalska? Jeśli tak, to my jesteśmy spedaleni do sześcianu ;).

Xeno - 2013-09-01 10:37:56

Centaury faceci, krasnale faceci, no chyba, że kobiety miały brody, elfy pedały na 100% i serdeczne JP w ich stronę. Jedyne kobiety to tylko te babki na pegazach, a tak to nie oszukujmy się, ale zoofilia i pedalstwo się tam szerzy, a żeby było do tematu to magów mają dobrych w WŻ.

Mathias - 2013-09-22 18:17:06

Masakra, właśnie zniszczyłeś mi dzieciństwo spędzone przy grze Bastionem :|

Wrota Żywiołów faktycznie królują pod względem magii. Świetni czarodzieje, w dodatku Akademia, gdzie możemy się nauczyć dowolnego kanonu magii (jakiego tylko potrzebujemy), no i graal - wszystkie czary w jednym miejscu. Trudno znaleźć miasto dorównujące WŻ pod tym kątem.

antomy - 2014-01-19 19:49:01

erdamon? dobra specjalka? przeciez zywiolaki ziemii to najwieksze placki na piatym poziomie w grze ;d we wrotach 3 jednostki sa prawie identyczne - zywiolaki powietrza, wody, i ziemii. Dzieki temu mamy bardzo silne jak na 2 poziom zyw pow, i slabiutkie jak na 5 poziom zyw ziemii. Umiejetnosci taktyka i finanse - taktyka ok, finanse - bez sensu, zawalaja slota, jak nam brak kasy, to juz lepiej wziac goscia z 350 zl. Monere kozaczek, ogolnie na poczatek sie przyda jakis boh z magia wody, zeby rzucac blogoslawienstwo na zyw powietrza, dmg 2-8.

edit: zapomnialem o zyw ognia, razem z pow i woda maja taki sam dmg, tylko o innej rozpietosci, zyw ziemii dodali od biedy te pare dmg, ale umowmy sie, ze 6-10 na piaty poziom to jednak nie to...

Mathias - 2014-01-19 20:06:55

Odnośnie Erdamona i żyw. ziemi zadam z pozoru niezwiązane pytanie: co uważasz nt. Entów czy Krasnoludów?

Sauron - 2014-01-20 11:38:18

Wrotka zdają się stawiać na inicjatywę i wszechstronną magię. Feniksy mają ogromną prędkość, jest kilka jednostek do walki w zwarciu (w tym jedna to taka hydra) + 2 jednostki strzelające. Bohaterowie zdają się lubić atak z tego co zauważyłem, bo na arenkach widziałem np. Monere z 20 ataku, więc tak Twierdzowo tutaj że tak powiem.

Mathias - 2014-01-20 13:23:23

Prawda, bohaterowie nastawieni na atak, ale jednostki - w przeciwieństwie do Twierdzy - nie zapominają też o obronie i dzięki temu Wrota posiadają przewagę nad wieloma zamkami na arenach i nie tylko.

Xeno - 2014-01-21 21:12:32

Stwierdzam po kilkuset rozegranych arenach z bursie, że twierdze na arenie jest chyba najciężej pokonać, nawet jak ma słabe artefakty.

antomy - 2014-01-22 11:25:25

enty dobre do niedopuszczenia przeciwnika do strzelcow, nawet jak juz to zrobia, to enty podejda, strzelec odejdzie, i co prawda enty nie beda zadawaly kolosalnych obrazen (i tak sa calkiem ok, i na pewno wieksze od zyw ziemii) i duzo wytrzymaja, a o to nam przeciez chodzi, kiedy mamy mocnych strzelcow, im dluzej, tym lepiej. Krasnoludy ciezko tez ubic, maja troche odpornosci na magie, i tez potrafia uderzyc z jako-taka sila. Jak juz mamy dwie takie jednostki, to zawsze mozemy ustawic elfa w rogu, i nimi zablokowac. Jak juz enty spetaja jakas jednostke, to krasnoludy ida 2 na 1 banda lysego na ten oddzial, i go probuja kosic ;d a zywiolak ziemii nie ma zadnego skilla, rzucanie ochrony przed ziemia to srednio skill, nie wiem czy ulepszony sam jest odporny na magie ziemii, nieulepszony natiomiast na pewno jest wrazliwy na deszcz meteorytow np. Jedyny ich plus jaki mi moze przyjsc do glowy, to ich ilosc, bo ze wzlegu na przyrost (chyba 8) i to, ze z powodu swojego ruchu sa rzadko uzywane, zostaje ich duzo, i wtedy moga miec powera. Ale nie do konca mozna to uznac jako plus, bo moze w pewnym momencie mamy ich duzo, ale wszystkie poprzednie walki musielismy walczyc bez jednostki 5 poziomu. Rownie dobrze mozna by feniksami nie brac udzialu w walkach, tez by ich bylo duzo potem, ale czy to by mialo sens? ;p to wy jestescie raczej ekspertami, ja sie bawie od 10 lat z kompem, wiem, ze to kaleka, ale jakies wnioski z gry mozna wyciagnac mimo wszystko :d

Xeno - 2014-01-22 21:04:54

Specyfika gry wrotami to właśnie ich odporności na magię, szczególnie na ogień i armagedon.4 wyższe poziomy w tym zamku są odporne na ogień i w szczególności na armagedon, wystarczy tylko ten czar dorwać.

Mathias - 2014-01-29 16:29:25

Ziemniaki są podobne do Entów właśnie. Po tych wszystkich arenach, gdzie przywoływanie żywiołaków ziemi przez przeciwnika bądź przeze mnie przesądzało o losie spotkania, nabrałem do nich szacunku. Nie są to co prawda mocarze, ale z Erdamonem rosną w siłę. Nie można ich bagatelizować ze względu na ich sporą liczebność jak na ten lvl. Enty co prawda wypadają jeszcze lepiej, ale to porównanie pokazuje, że wolniejsze jednostki często okazują się nieocenione ze względu na liczbę HP. Bowiem o ile w Bastionie z reguły na koniec zostają Enty i krasnale (przy wyrównanym starciu), o tyle we Wrotach są to ziemniaki właśnie i żywiołaki magii. Dlatego Erdamon wbrew pozorom okazuje się ze swoim specem przydatny.

Rownie dobrze mozna by feniksami nie brac udzialu w walkach, tez by ich bylo duzo potem, ale czy to by mialo sens? ;p to wy jestescie raczej ekspertami, ja sie bawie od 10 lat z kompem, wiem, ze to kaleka, ale jakies wnioski z gry mozna wyciagnac mimo wszystko :d

No tak, ale akurat Feniksy są złym przykładem, bo one są stworzone to szybkiego ataku ze względu na wysoką szybkość i niskie HP :). Ziemniaki to taki drugi szereg - kiedy nasze najszybsze jednostki już podniszczą przeciwnika, powolni wojownicy z magmy ruszają, aby go dobić. Osobiście nie czuję się ekspertem, gra mimo upływu czasu zawsze mnie zaskakuje :). Ale i tak najwięcej doświadczenia przynoszą starcia z żywym graczem i chociaż nie rozegrałem ich za wiele, to jednak każde przyniosło mi bardzo dużo istotnych informacji na przyszłość odnośnie Heroes, ale także ogólnej strategii do zastosowania w innych grach ;).

Mardor w Malborku wykonuje http://zfilm-hd-2055.online pardubice.ibetonove-jimky.cz przegrywanie kaset vhs warszawa Szamba betonowe Radków