Mathias - 2007-06-07 09:27:04

Czy waszym zdaniem są jakieś umiejętności, które nie pasują do baśniowego świata Heroes 3? Ja osobiście uważam, że wszystkie fajnie się zlepiają w całość, ale może macie inne zdanie.

Spec od hera!!! - 2007-09-02 12:13:45

Tak zgadzam sie z Mathiasem-- ale DUZO graczy czepia sie umiejetnosci <sokoli wzrok> ?? nie wiem dlaczego?? gracze ktorzy sa doswiadczeni wiedza ze kazda umiejetnos dopasowywuje sie do bohatera!!! gracz wybierajacy np.<Malcolma z Bastionu> wcale nie postepuje zle poniewaz!!

1.gracz ten widzi duzo wiecej co daje nam mozliwosc zobaczenia wroga z dalekiej odleglosci.<on nas nie widzi>

2.gdy posiadamy slabszom armie daj nam to mozliwosc ucieczki przed wrogiem

3.takze daj nam to dosc szybkie poznawanie mapy!!

mowie to dlatego ze kazdy jeden bohater,swoja umiejetnosciom potrafi wygrac.A to juz zalezy od gracza jezeli jestes sprytny i madry wygrasz nawet z        <Achillesem>  czyli nawet z najlepszmi graczami Heroesa 3.

matej64 - 2007-09-17 19:51:09

porusze to co napisął spec od hera sokoli wzrok daje zaklęcie co poziom przynajmniej tak jest w wogu
i zgadzam sie z mathiasem wszystkie do siebie pasują

Asiņains - 2007-10-23 20:45:19

mnie tam wszystko jedno :) wszystko jest potrzebne... noooo prawie wszystko ( zależy jaki zamek ) :)

Mathias - 2007-10-24 21:01:23

Tak, specu od hera!!! sokoli wzrok jest bardzo przydatny.

Asiņains - 2007-11-01 22:11:24

noo sokoli wzrok jest przydatny, tak jak np. inteligencja(wiecej many)

PlaceK - 2007-11-02 15:34:07

A ja parę razy kliknąłem na nawigacje na mapie bez wody xD. Dla mnie nie pasuje tutaj troche ta właśnie nawigacja. Nigdy jej nie używam ponieważ gram na mapkach bez wodzi najczęściej.

Mathias - 2007-11-02 19:09:47

no, to prawda, jest bezużyteczna, ale pasuje do klimatu ;)

Asiņains - 2007-11-02 19:17:57

jaksie gra na mapach typu wyspy

Cohen - 2007-11-06 20:42:22

nauka (więcej zdobywanego doświadczenia) jest trochę irracjonalny i niepotrzebna.
nie pasuje też do klimatu

Asiņains - 2007-11-07 21:57:25

jestnie potrzebny jak sie toczy wielkie bitwy.ale ogólnie sie przydaje

PlaceK - 2007-11-13 23:54:31

Ja nierozumiem jednego. Czemu tylko ludzie z Nekropoli mogą się uczyć nekromancji. To chore. Tylko dla Nekro.

Cohen - 2007-11-15 20:34:19

Wyobraź sobie kleryka z nekromancją. Tylko w Heroes IV są takie anomalia. Tutaj jest wszystko jasne. Nekromanta to człowiek wypaczony...

Asiņains - 2007-11-16 16:23:37

Cohen Magus et a Gwyfirr zgadzamsiez tobą na 700 % !

PlaceK - 2007-11-23 23:13:56

Cohen jak zwykle ma racje ;). No dobra nie schodzić z tematu. Moim zdaniem nadal nawigacja nie pasuje do klimatu, ale ten kleryk z nekromancja to już przesada :)

Asiņains - 2007-11-24 08:59:28

nawigacja... nigdy mi sie nie podobała

Serious Pandzior - 2009-01-19 10:42:42

Według mnie są dwie.

Dyplomacja: Boh. z Aniołami może przekupić Diabły, by te walczyły z nimi ramię w ramię. I gorsze morale to wcale nie jest wyjście. Wyobrażacie to sobie w takim realu?

Szczęście: Że niby jak to działa? Jak? Po prostu klikamy na obrazek, potem okey i już jednostki się cieszę.

A nawigacja jak niby nie ma klimatu? Bo każdy Bohater, nie ważne czy jest jakąś wiedźmą czy piratem/żeglarzem powinien mieć takie same umiejętności żeglugi? Argumenty plax!

To temat [Cytat] "Umiejętności niepasujące do klimatu", a nie "Ta i ta mi się nigdy nie podobała" pół zdaniem.

Magyar - 2009-01-19 17:09:06

Mi sie wydaje, ze kazda umiejetnosc ma cos wspolnego z <">klimatem<">.

Tchite - 2009-02-06 13:13:29

Co do Nekromancji tylko dla Nekro, to od czasu do czasu np. Barbarzyńcą można złapać tę właśnie umiejętność.

Asiņains - 2009-02-06 13:43:21

Ostatnio też zauważyłem, że każda pasuje do klimatu. Tylko Dyplomacja... chyba nie możliwe to, że jak np. mamy Dyplomację na Mistrz i gra się Zamkiem, to jednostki z Inferno RACZEJ nie powinny się dołączać

Baron - 2010-11-24 15:08:28

Artyleria!Z tego powodu ze tu nie ma miejsca na bron palna!
Powinna sie ona nazywac balistyka bo dotyczy balisty.
A od katapulty powinna sztuka obleznicza.A najlepiej by polaczyc w jedno te dwie umiejetnosci i zrobic balistyke i od balisty i od katapulty.To by byla super umiejetnosc i oplacalo by sie ja brac.Bo teraz nie bardzo sie oplaca ani jednej ani drugiej!

Lowcakur - 2010-11-24 15:28:49

Taka umiejetnosc jest juz w WoGu, Baronie. A altyleria jeat b. dobra, na bohaterze ze specem balistyki jest nie do przebicia. poczytaj sobie glebniej o znaczeniu slowa "altyleria" i "balistyka", to dowiesz sie czemu sa dodane takie nazwy a nie inne.

Baron - 2010-11-27 22:12:12

Nie zajmujemy sie rozwazniami filozoficznymi czym rozni sie balistyka od artylerii tylko umiejetnosciami w grze.Akurat w tej grze oznaczaja jedno i to samo tylko jedna jest od balisty druga od katapulty.Nie znalazlem natomiast wiadomosciczy w starozytnosci uzywali slowa artyleria wiec zdaje mi sie ze powstalo ono z chwila wprowadzenia dzial.
W grze po prostu dobrze bylo by je polaczyc...

Mathias - 2011-02-05 14:39:00

Baron ma rację: nazewnictwo zostało tutaj chyba trochę pochopnie dane. Balisty winna dotyczyć Balistyka, a zamiast Artylerii powinna być jaka Wiedza Oblężnicza lub coś w tym stylu.

gry mmo