- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Bohaterowie http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=40 - Umiejętności niepasujące do klimatu http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=238 |
Mathias - 2007-06-07 09:27:04 |
Czy waszym zdaniem są jakieś umiejętności, które nie pasują do baśniowego świata Heroes 3? Ja osobiście uważam, że wszystkie fajnie się zlepiają w całość, ale może macie inne zdanie. |
Spec od hera!!! - 2007-09-02 12:13:45 |
Tak zgadzam sie z Mathiasem-- ale DUZO graczy czepia sie umiejetnosci <sokoli wzrok> ?? nie wiem dlaczego?? gracze ktorzy sa doswiadczeni wiedza ze kazda umiejetnos dopasowywuje sie do bohatera!!! gracz wybierajacy np.<Malcolma z Bastionu> wcale nie postepuje zle poniewaz!! |
matej64 - 2007-09-17 19:51:09 |
porusze to co napisął spec od hera sokoli wzrok daje zaklęcie co poziom przynajmniej tak jest w wogu |
Asiņains - 2007-10-23 20:45:19 |
mnie tam wszystko jedno :) wszystko jest potrzebne... noooo prawie wszystko ( zależy jaki zamek ) :) |
Mathias - 2007-10-24 21:01:23 |
Tak, specu od hera!!! sokoli wzrok jest bardzo przydatny. |
Asiņains - 2007-11-01 22:11:24 |
noo sokoli wzrok jest przydatny, tak jak np. inteligencja(wiecej many) |
PlaceK - 2007-11-02 15:34:07 |
A ja parę razy kliknąłem na nawigacje na mapie bez wody xD. Dla mnie nie pasuje tutaj troche ta właśnie nawigacja. Nigdy jej nie używam ponieważ gram na mapkach bez wodzi najczęściej. |
Mathias - 2007-11-02 19:09:47 |
no, to prawda, jest bezużyteczna, ale pasuje do klimatu ;) |
Asiņains - 2007-11-02 19:17:57 |
jaksie gra na mapach typu wyspy |
Cohen - 2007-11-06 20:42:22 |
nauka (więcej zdobywanego doświadczenia) jest trochę irracjonalny i niepotrzebna. |
Asiņains - 2007-11-07 21:57:25 |
jestnie potrzebny jak sie toczy wielkie bitwy.ale ogólnie sie przydaje |
PlaceK - 2007-11-13 23:54:31 |
Ja nierozumiem jednego. Czemu tylko ludzie z Nekropoli mogą się uczyć nekromancji. To chore. Tylko dla Nekro. |
Cohen - 2007-11-15 20:34:19 |
Wyobraź sobie kleryka z nekromancją. Tylko w Heroes IV są takie anomalia. Tutaj jest wszystko jasne. Nekromanta to człowiek wypaczony... |
Asiņains - 2007-11-16 16:23:37 |
Cohen Magus et a Gwyfirr zgadzamsiez tobą na 700 % ! |
PlaceK - 2007-11-23 23:13:56 |
Cohen jak zwykle ma racje ;). No dobra nie schodzić z tematu. Moim zdaniem nadal nawigacja nie pasuje do klimatu, ale ten kleryk z nekromancja to już przesada :) |
Asiņains - 2007-11-24 08:59:28 |
nawigacja... nigdy mi sie nie podobała |
Serious Pandzior - 2009-01-19 10:42:42 |
Według mnie są dwie. |
Magyar - 2009-01-19 17:09:06 |
Mi sie wydaje, ze kazda umiejetnosc ma cos wspolnego z <">klimatem<">. |
Tchite - 2009-02-06 13:13:29 |
Co do Nekromancji tylko dla Nekro, to od czasu do czasu np. Barbarzyńcą można złapać tę właśnie umiejętność. |
Asiņains - 2009-02-06 13:43:21 |
Ostatnio też zauważyłem, że każda pasuje do klimatu. Tylko Dyplomacja... chyba nie możliwe to, że jak np. mamy Dyplomację na Mistrz i gra się Zamkiem, to jednostki z Inferno RACZEJ nie powinny się dołączać |
Baron - 2010-11-24 15:08:28 |
Artyleria!Z tego powodu ze tu nie ma miejsca na bron palna! |
Lowcakur - 2010-11-24 15:28:49 |
Taka umiejetnosc jest juz w WoGu, Baronie. A altyleria jeat b. dobra, na bohaterze ze specem balistyki jest nie do przebicia. poczytaj sobie glebniej o znaczeniu slowa "altyleria" i "balistyka", to dowiesz sie czemu sa dodane takie nazwy a nie inne. |
Baron - 2010-11-27 22:12:12 |
Nie zajmujemy sie rozwazniami filozoficznymi czym rozni sie balistyka od artylerii tylko umiejetnosciami w grze.Akurat w tej grze oznaczaja jedno i to samo tylko jedna jest od balisty druga od katapulty.Nie znalazlem natomiast wiadomosciczy w starozytnosci uzywali slowa artyleria wiec zdaje mi sie ze powstalo ono z chwila wprowadzenia dzial. |
Mathias - 2011-02-05 14:39:00 |
Baron ma rację: nazewnictwo zostało tutaj chyba trochę pochopnie dane. Balisty winna dotyczyć Balistyka, a zamiast Artylerii powinna być jaka Wiedza Oblężnicza lub coś w tym stylu. |