- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Zaklęcia podrózy http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=251 |
Mathias - 2007-07-03 19:15:21 |
Zaklęcia podróży, czyli wszystkie zaklęcia, których nie używa się w walce, tylko na mapie przygód. Co o nich powiecie? Ja uważam, że są bardzo przydatne, jednak żadko ich używam, więc nie mogę powiedzieć, iż są niezbędne. |
lordpiorunow - 2007-07-04 19:18:30 |
DD i Town POrtal rlz! |
pawasko - 2007-07-16 14:34:52 |
Czasami sie przydają, nie powiem :-) Kiedy np szuka się artefaktów to się wie gdzie trzeba iść :-) |
Mathias - 2007-07-24 16:32:05 |
No, Aura Artefaktów giciarska :D I miejski portal dobry, np. jak cie ktoś ma zabić, bo ci sie zapasy woja skończyły. Ale po co wizja we wszystkich rodzajach magii? |
matej64 - 2007-09-22 15:51:43 |
potrzebne ale nie konieczne |
Cohen - 2007-11-06 16:52:27 |
Tylko te zaklęcia są dobre. Z zaklęć podróżniczych |
lordpiorunow - 2008-01-16 12:04:21 |
To Wrota Wymiarów. |
Asiņains - 2008-01-16 14:49:20 |
:p Przydatne,niekonieczne :p |
Magyar - 2008-10-19 11:47:51 |
Rzadko ich używam. |
Demigorgona - 2009-07-09 09:49:58 |
Przydaje się Magiczny Portal, czasem Lot i Wrota Wymiarów. |
Mucios - 2009-08-31 09:49:15 |
Aura Artefaktów - Nie używam nigdy. :P |
Olórin - 2009-09-12 09:42:40 |
Na mniejszych mapkach nie są aż tak potrzebne,ale na mapkach XL to bez takich zaklęć jak miejski portal ciężko jest ujechać,czasami przydaje się lot,albo wrota wymiarów,kiedy trzeba szybko przeskoczyć jakiś teren.Przyzwanie okrętu tez przydatne,można trochę czasu zaoszczędzić używając tego zaklęcia zamiast spacerować do okrętu. |
Sauron - 2009-09-12 12:57:35 |
Wybrałem przydatne, ale niekonieczne. To się oczywiście nie tyczy wszystkich zaklęć podróży, bo jedne są przydatne, drugie już nie. |
Talscire - 2009-09-18 12:24:11 |
Przydatne, ale niekonieczne, rzadko ich używam. |
Crassus11 - 2009-09-20 18:53:41 |
ja najczęściej używam tylko lot wrota wymiarów i wizje reszta mniej potrzebna lub zbędna |
Talscire - 2009-09-26 05:43:05 |
Ja zaznaczyłem - Przydatne, ale niekonieczne, bo rzadko ich używam. |
Crassus11 - 2009-09-26 06:44:38 |
dokładnie tak. ale są pożyteczne gdy ma się maga 10< to wtedy to naprawde się przydaje |
Baron - 2011-05-18 13:00:59 |
Najbardziej masakryczny jest lot ! |
GiBoN - 2011-05-18 13:23:09 |
Portal najważniejszy, nikt ci nie przejmie nigdy zamku, bo pokonanie silnego maina w oblężeniu bardzo ciężkie, a nie da się go podejść... |
Xeno - 2011-05-18 14:13:30 |
Czasami loga i brak ruchu u bolka przeciwnika i odbijamy zamek;p |
GiBoN - 2011-05-18 14:30:08 |
Zdarza się, ale przeważnie widać wroga z wyprzedzeniem. Bardzo przydatne na XL z wieloma kompami, nie trzeba za nimi ganiać... |
Sauron - 2011-05-18 17:58:56 |
Najlepiej łączyć miejski portal z logistyką i artefaktami ułatwiającymi ruch po terenie. Można w ten sposób łatwo i spokojnie zabezpieczyć całą mapę. Na czar nie zawsze można trafić niestety, choć na dużych mapach gdzie sporo miast prawdopodobieństwo trafienia będzie większe. Łut szczęścia, jak zwykle jest zawsze mile widziany w każdej grze. |
Xeno - 2011-05-18 18:33:27 |
Po co tracić sloty na loge i ruch po terenie? Są ważniejsze skile. |
Visttia - 2011-05-18 19:00:31 |
Jak ma się dużo bardzo trudnego terenu to się przydają. |
Xeno - 2011-05-19 09:13:41 |
Mi jak komp zajmie zamek to albo przez nieuwagę nie wykupiłem woja, albo nie miałem tam woja. Jak zajmie zamek to tylko ciesze się z łatwego expa. |
Frezen - 2011-07-03 12:24:05 |
Moim zdaniem Wrota wymiarów i Miejski portal to najlepsze czary podróży. |
GiBoN - 2011-07-03 13:33:43 |
Bo tak właśnie jest -.-'. Zresztą nie bardzo masz w czym przebierać w czarach podróży, został Ci lot i bodajże chodzenie po wodzie... |
Mathias - 2011-07-03 14:11:56 |
Lot jest niby dobry, ale w praktyce nie tak często używany jak tamte dwa. |
Xeno - 2011-07-03 14:33:35 |
Czasami można kompa wykiwać lotem. Przez górę i nas nie dogoniat;p |
Frezen - 2011-07-03 15:12:35 |
lotem można brać np. puszkę pandory lub artefakty nie zabijając potworka stojącego koło nich. |
GiBoN - 2011-07-03 16:40:06 |
Jeżeli w normalnej grze zdobyłeś lot i nie jesteś w stanie pokonać strażnika puchy to wiedz, że coś się dzieje... |
Mathias - 2011-07-03 18:13:19 |
Słuszne stwierdzenie. Aby zdobyć lot, trzeba się trochę napracować, mamy go zazwyczaj w zaawansowanym etapie rozgrywki, oczywiście losowej kwestii zwojów nie biorę pod uwagę. |
GiBoN - 2011-07-03 18:21:40 |
Tak drogocenne zwoje są zazwyczaj tak samo pilnowane, albo jako nagroda... |
Frezen - 2011-07-03 19:03:00 |
Jak gra się Nekro to duża szansa jest na to że w Gildii będziesz miał. |
Mathias - 2011-07-03 19:56:08 |
No a kiedy zbudujesz Gildię Magii poz. 5 (na Lot)? Bo raczej nie w pierwszych tygodniach gry, tylko jeśli już w ogóle, to w zaawansowanej fazie rozgrywki... |