Sauron - 2011-08-19 10:42:26

Specyficznym budynkiem jest portal, dzięki któremu można przywoływać inne istoty ze sfery natury. Ciekawą inwestycją są strzelające, wytrzymałe osetnice i żywiołaki (dla mnie wody, mocne czary). Kiedy nie mamy siedliska 4 poziomu, można się poratować też modliszkami. Czary skupiają się na przywoływaniu dodatkowych jednostek.

Rusałka (poziom 1) – powstrzymuje kontratak i jest szybka. Można nią blokować łuczników wroga, ale nie wytrzyma zbyt długo naporu przeciwników bardziej nastawionych na walkę wręcz.
Wilk (poziom 1) – Świetna jednostka, szybka i ma podwójny atak. Niestety jest też dość krucha, więc trzeba ostrożnie używać tego, co mamy do dyspozycji.
Elf (poziom 2) – doskonały strzelec, z podwójnym atakiem niebezpieczny i z reguły jest bardziej godny uwagi niż białe tygrysy.
Biały Tygrys (poziom 2) – mocne jednostki z pierwszym ciosem, bywają przydatne, ale z reguły łucznik jest bardziej potrzebny stąd zwykle wybieram elfy.
Gryf (poziom 3) – bardzo trudne do zabicia jednostki o mocnych statystykach, wytrzymałe.
Jednorożec (poziom 3) – słabszy od gryfa, choć oślepia.
Czarodziejski Smok (poziom 4) – Wytrzymuje całkiem sporo, ma zdolność czarodziejskiego zwierciadła, a błyskawice jakie zwykle rzucają zadają straszliwe obrażenia wrogom.
Feniks (poziom 4) – zionie ogniem jak czarny smok, ale porównując do niego statystykami to feniks wypada blado. A czarów nie rzuca jak czarodziejski, więc ten ostatni jest lepszym wyborem.

Sauron - 2013-04-21 23:53:32

Uzupełnienie i poszerzenie tego co napisałem: http://heroes.vot.pl/heroes-4/rezerwat- … ry-natury/

Cape Coral https://www.worldhotels-in.com