Sauron - 2011-08-19 11:07:57

W tym mieście, opartym na magii życia, mamy kilka specyficznych budowli. Mamy opactwo podnoszące morale i stajnie zwiększające ilość punktów ruchu. Czary służą leczeniu, ochronie i walce z magią Śmierci. Zbalansowane miasto, z naciskiem jednak na atak. Mamy też seminarium by poznać kilka umiejętności.

Kusznik (poziom 1) – brak ujemnego modyfikatora przy strzelaniu, co w początkowej fazie gry ułatwia walkę z neutralami wszelkiej maści.
Giermek (poziom 1) – Chroni kuszników w początkowej fazie gry. Ogłusza wrogów, ale nic specjalnego sobą nie reprezentuje.
Balista (poziom 2) – Coś jak kusznik, ale mechaniczny i mocniejszy.
Pikinier (poziom 2) – Dzięki długiej włóczni (atakuje bez ryzyka kontrataku) , dużym obrażeniom i wytrzymałości jest mocną jednostką. Warto go mieszać z balistą jak mamy dwa miasta.
Krzyżowiec (poziom 3) – całkiem silny, do tego ma podwójny atak choć raczej nieco mu brakuje do mnichów pod względem przydatności. Jeśli jednak mamy balisty to chyba warto też produkować krzyżowców do ochrony.
Mnich (poziom 3) – odporny na ataki jednostek sfery śmierci (zadają mniejsze obrażenia), a jego atak zadaje ogromne obrażenia, co czyni go bardziej przydatnym niż krzyżowców.
Czempion (poziom 4) – Szarża jest całkiem ciekawą zdolnością, ale statystycznie jest słabszy od aniołów. Jeśli krucho u nas z surowcami/biedna mapa to można postawić ich siedlisko.
Anioł (poziom 4) – Jeżeli możemy ich postawić to lepiej się nie wahać. Czołówka poziomu, do tego wskrzesza.

Sauron - 2013-04-21 23:52:52

Edycja rozszerzona: http://heroes.vot.pl/heroes-4/przystan- … ery-zycia/

https://www.hotels-world.pl/ worldhotels