- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Dzielnica Uchodźców (Might and Magic) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=184 - Might and Magic VII: For Blood and Honor http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2781 |
Deferdus - 2012-12-30 22:31:36 |
Część z tytułu jest najsławniejszą częścią M&M. Są w niej stworzenia wykorzystane w grze Heroes 3. |
Markham - 2013-07-23 15:31:23 |
Właśnie zamierzam kupić tą grę. Ma ktoś na zbyciu? Cena do uzgodnienia. Jednak nie jestem pewien czy będzie chodziła na moim Windows 7. Jak ktoś grał to niech napisze. |
Sauron - 2013-07-23 20:33:54 |
Miałem kiedyś problem by ją uruchomić na samym XP. Nie żebym cię straszył. Chyba patcha musiałem użyć. |
Mathias - 2013-07-24 11:31:48 |
Powinno zadziałać na siódemce, w trybie zgodności czy coś. |
Sauron - 2013-10-19 16:40:29 |
Znalazłem antologię czyli VI + VII + VIII i wszystko pięknie działa. Gram teamem Rycerz - Złodziej - Paladyn - Mag, jestem dopiero na początku gry. Na razie badam Dolinę Kurhanów i to jest ten piękny zapach oldskullu, czyli gdzie nie pójdziesz wszędzie dostajesz lanie ale potem wracasz z pomstą. |
Baron - 2013-10-27 22:01:55 |
Tak na ogol sprzedaja razem . Pamietaj ze VI i VII to szczyt tej serii . Praktycznie do tej pory nikt nic lepszego nie zrobil . Tylko grafika obecnie jest lepsza ale jak na tamte lata tam tez jest swietna . |
Markham - 2013-12-23 16:43:20 |
Podam wam ciekawostkę. Grzebiąc w plikach siódemki, szukając ozdób dom motywu znalazłem animacje: |
Baron - 2013-12-25 23:20:42 |
Producenci lubia takie niespodzianki . |
Sauron - 2013-12-27 11:59:02 |
Po pewnej przerwie mogłem popchnąć moją grę trochę dalej, moja drużyna nabrała poziomów, ubija smoka po długiej bieganinie (nawalanie łukami i różdżkami przez godzinę) by zdobyć dla mego Paladyna tytuł Krzyżowca. Mam już Kawalera dla Rycerza, Łotrzyka dla Złodziejki, no i moja Magini (?) potrzebuje tytułu Czarodziejki czy co tam będzie ale w tym celu będę musiał poszukać po całej krainie części golema. Korzystając z faktu, że okrzepłem w wyniku wykonania zadań pobocznych i czyszczeniu różnych miejscówek, postanowiłem kontynuować wątek główny. Uratowałem krasnoludy z Kopalni ale zachciało mi się meduz które dają mi popalić. Muszę magiczkę nauczyć Magii Ziemi na ekspercie, przynajmniej mogę leczyć paraliż Krzyżowcem, ale cesarska meduza zwyczajnie zamienia w kamień. Od czego są jednak eliksiry, chomikowałem dużo różdżek więc bicie szlamowców a potem meduz trochę się ułatwiło. Niestety są bugi i ciężko bić cesarską meduzę gdy strzela gdzieś za ściany, musisz też uniknąć każdej strzały bo może potencjalnie zmienić w kamień. |
Markham - 2013-12-27 14:40:10 |
Ja nawalałem do smoka jakąś godzinę z łuków, póki przypomniało mi się, że mam dwie różdżki - w sam raz na facepalma. Poszło szybko. Podczas gdy smok zieje ogniem polecam przytrzymać prawy przycisk myszy, co w efekcie uruchomi pauzę. To z kolei pozwoli szybko uszykować palce na unik. Zawsze mam złodzieja,maga, klera i rycerza. Wszystkie rasy. Miałem napisać poradnik dla początkujących w Kronikach, eh. |
Sauron - 2013-12-27 18:25:45 |
Poszło dość szybko i ostro popchnąłem główny wątek do przodu i wzmocniłem mych bohaterów. Z czystego lenistwa zadania dla królowej Katarzyny i Eldricha Parsona wykonałem w wersji "oszukańczej", gdyż jest szybciej i dostaje się tyle samo złota i expa. Chodzi o to, że jak każdemu wspomnimy o zadaniu przeciwnej strony to oni chcą by podstawiać fałszywe rzeczy. To podstawiamy, dla obu. Ostatecznie Harmondale uzyskuje niezależność. |
Sauron - 2013-12-28 20:55:05 |
Teraz muszę wybrać nowego sędziego, czyli Światło lub Ciemność. Możliwe, że porozdzielam sejwy i będę grał na dwie strony. Która strona jest według was lepsza? Wolicie ochronki Światła czy destrukcję Ciemności? Wiem, że mając Paladyna nie opanuję niestety arcymistrzowskiej magii m.in ciała, a wskrzeszenie czy odporność na wymazanie by pomogła. ;P Da się grać, trzeba uważać, może zwojami sobie pomogę albo znajdę jakieś inne sposoby. Zagrałem taką klasyczną drużyną, ale następnym razem chyba dodam sobie dodatkowego maga. Ogólnie to magia ma w tej grze wielką moc. |
ANcient DRuids - 2014-01-30 05:15:42 |
Jak tam Sauron, już pewnie dawno przeszedłeś? : ) |
Sauron - 2015-01-01 15:53:20 |
Z osobistych obserwacji i doświadczeń zauważyłem, że warto brać kapłana gdyż na arcymistrzu ciała jego ochrona przed magią chroni przed wymazywaniem i takim tam zgonem od jednego ataku. Można to obchodzić na parę sposobów (np. mając miotacze, trzymać dystans albo paraliżować przy użyciu magii światła). Magia ciemności paraliżu nie ma, z kolei ma potężne czary ofensywne (oddech smoka! szrapnele na duże grupy!). |
Sauron - 2015-01-04 11:32:54 |
Ciąg dalszy. |
Sauron - 2015-01-11 16:07:00 |
Okazuje się, że Łucznika można używać zamiast Złodzieja. Pierwszy co prawda rozbraja pułapki max na ekspercie, ale za to rozwinie Percepcję do arcymistrza. Pomocne są pierścionki dające premię do rozbrajania. Z porządną premią i tak rozbroimy co trzeba. Używanie włóczni/trójzębów jest całkiem miłym dodatkiem, bo można znaleźć kilka naprawdę ciekawych sztuk. Strzelanie z łuku na arcymistrzu oferuje parę nowych rozwiązań. Łucznikowi rozwinąłem też magię ziemi, by mógł rozbrajać telekinezą. Bywało przydatne. |