lukasis77 - 2013-04-15 11:56:23

Witam serdecznie to już mój ,kolejny temat tym razem chciałbym stworzyć  nowe miasta heroes 3 z mojej wyobraźni,a także za pożyczone ,z niektórych gier jednostki i historie bohaterów
po  ,zgodzie na to naszego króla Mathiasa,  napisałem na teraz takie coś w przyszłości będę dopisywał kolejne zamki i historie,ale na razie te dwa co o nich myślicie pozdrawiam
pss Mortis* królowa śmierci z disciples 2






niziołek- niziołek procarz
troll troll-bagienny troll
olbrzym- górski olbrzym
lodowy olbrzym-  syberyjski olbrzym
olbrzym ognia - wulkaniczny olbrzym
walkiria- grająca na harfie waklkiria
Ogr-król olbrzymów


szkółka niziołków-szkółka procarzy niziołków
bagienne chaty trolli -willa trolli
górskie szczyty- najwyższe szczyty
lodowy kanion-syberyjski kanion
wulkan- tereny magm
schron walkirii-posiadłość walkirii
dom ogrów- pałac ogrów

Dawno temu w 1000 r p.n.e żyło sobie panstwo olbrzymów ,byli oni spokojnym ludem do czasu gdy nowy ich król nakazał zniszczyć
wszystko związane z nieumarłymi, demonami i innymi państwami pełny zapału do zwycieśtwa król  ,zyskał na  popularności
pierwszym ich krokiem było,zniszczenie nieumarłego państewka ashy pojmanie królowej i spalenie jej.
Lecz po zniszczeniu nieumarłego ppaństwa ashy trzymana w lochu królowa ,zyskała na potędze przez scalenie się dwóch ciał w jedno
rozpoczęła się nie kończąca się nigdy wojna...

szkielet mag - szkielet nekromanta
zombi- opętany
duch- poltergeist
szkielet harpia0 królowa harpii
widmowy jeździec- ghost rider
żmji-jadowity żmjii
Anioł śmierci-dziecie Mortis



groby- Magiczny cmentarz
krypta - upiorna krypta
dom duchów- zamek poltergaistów
urwiska nieumarłych harpii- gniazda harpii
Otchłań -otchłań pustki
krater żmiji- pochłonięty trucizną krater
portal mortis- zaginiony portal dzieci mortis




Dawno temu w 1103r p.n.e żyło sobie nieumarłe państwo ,królowej Ashy,która była wiecznie pokłócona,z swoją starszą siostrą
Mortis państwo to żyło sobie w pokoju było w sojuszu z nocnymi elfami,lecz nawet ten sojusz i przyjaźń tych małych państw
nie pomogła gdy,zaatakowało państwo nieumarłe ashy watacha olbrzymów z północy zniszczyli oni kraj królowej śmierci,wzięli ją
w niewole,i trzymali tak w łancuchach siedem stuleci po tym czasie.Zapomniana królowa asha zrobiła coś czego,nie zrobiłaby nigdy
wezwała przez otchłań do lochów swoją starszą siostrę Mortis by zaoferować jej wstąpienie w jej ciało w zamian za zniszczenie królestwa
olbrzymów,Mortis godząc się ponieważ,zawszę pragnęła władzy i młodości zgodziła się.Przechodzący obok wiezienia,z przetrzymywaną Asha niziołek
przestraszył się,  że u przy trzymawanego więźnia jest gość ,gdyż nikt nie miał wstępu do tych lochów,po pewnym czasie niziołek próbując powiadomić
o całym zajściu przełożonych,został zabity przez żmjia przywołanego przez odmienioną Ashe,która zniszczyła kazamaty i przysięgła zemstę
postanowiła zniszczyć cały kraj olbrzymów, i zostać władczynią wszechświatą zostać jedyną królową dzięki potędze złączonej potędze dwóch sióstr w
jednym ciele



Jeśli macie jakieś pomysły na dalsze ,zamki piszcie ja napiszę znów kolejną część jak moje szare komórki ,znowu będę chociaż trochę funkcjonowały pozdrawiam ;D czekam na wasze opinie czy mój temat jest fajny ,a może i głupi i dziękuję
przede wszystkim autorowi grafiki upadłego Anioła i naszemu królowi ,za pomysł ghost ridera wykorzystanego tu no po prostu dziękuje

Markham - 2013-04-15 15:12:37

Też sobie kiedyś tak myślałem. Aż zacząłem myśleć nad stworzeniem własnego miasta. Modding to teraz nie problem. Ważne ,że VCMI się wciąż rozwija. Może kiedyś stworzysz własne miasto. Sam też jak miałem pustki do miast to zapożyczałem z Discibles,ale to minęło od kiedy zacząłem czytać książki fantastyczne i poznawać kolejne mitologię. Ile razy można grecką?

lukasis77 - 2013-04-15 16:26:52

nom masz rację ;3 jest jeszcze fajna mitologia nordycka wykorzystałem z niej olbrzymów jest też fajna mitologia egipska bo grecka znudziła mi już się troszkę ;D

Sauron - 2013-04-15 20:05:29

Podobny temat już chyba był, ale może dlatego cz2. Miasta ciekawe.


Mathias: Tak, pozwoliłem lukaisowi stworzyć temat kontynuacyjny, być może połączę oba, zobaczymy, jak tutaj rozwinie się dyskusja.

MJOdorczuk - 2013-04-15 20:15:39

Można wykorzystać mitologię słowiańską. Ta jest dopiero rozwinięta. Dla przykładu(potrójne ulepszanie):

Domowik-Ubożęcie-Domasz
Wił-Samowił-Boginka
Utopiec-Utopka-Wodnik
Upiór-Wampir-Licho
Mara-Zmora-Koszmar
Baba-Ciota-Strzyga
Płanetnik-Chała-Żmij


Elfy zawsze uznawały się za pradawnych władców lasów AvLee, po dwóch tysiącach lat władzy nad nimi obudzili się pradawni właściciele tych ziem, a widząc, że kult ich zanikł poprzysięgli zemstę.

lukasis77 - 2013-04-15 22:20:04

Mjodorczuk a dalbys rade dopisac historie :-D tego zamku swietne to jest zawsze w dziecinstwie balem sie strzygi nadal zle mi sie kojarzy:-D

MJOdorczuk - 2013-04-16 16:59:41

Historia? Niech będzie. Pisarzem światowej klasy nie jestem, ale może będzie się dało to czytać. Historia pewnikiem będzie się kłócić wieloma wątkami z fabułą świata MM, ale niestety nie jestem w stanie zbytnio zweryfikować jej dopasowania:

Rok 237 panowania wszechkróla nad żywiołami, Basisolusa III. Rok ten był rokiem utworzenia dziesięciotysięcznej planety za panowania owego władcy. Pieczę nad planetą miały sprawować trzy żywioły: wiatr, który swym tchnieniem ożywia wszelką materię, ziemia, która czyni powłokę dla całego życia oraz woda, żywioł, bez którego tchniona ziemia byłaby pustą skorupą, choć świadomą, nie mogącą się jednak poruszać. Jeden tylko ogień nie został spożyty do czynienia globu, gdyż mu powierzona została rola poczynienia światłości wskazującej drogę planecie. Młody Blasus IV kohorty ognia, Flammar, zaprotestował przeciw tej decyzji. Planeta ta miała być jedyną w swoim rodzaju, więc nie dopuszczenie ognia do jej kreacji było dla pułkownika dyshonorem. Jednak, mimo jego protestów, żaden z władców żywiołów, ani nawet sam Basisolus nie uznali za konieczne, by włączyć czwarty żywioł w dzieło stworzenia i uznali kreację gwiazdy oświetlającej glob za wystarczające wyróżnienie. Flammar nie mogąc się pogodzić z decyzją Rady Pięciu zaczął zbierać wojsko. Wyszkolił swą kohortę do walki z innymi żywiołami, podburzał pozostałe kohorty ognia a także uczynił potężne artefakty, które miały zapewnić ogniu zwycięstwo.

Czterdzieści lat później, w 276 roku panowania Basisolusa III Flammar, zbuntowany pułkownik ognia rozpoczął rebelię mającą na celu obalenie Rady Pięciu i objęcie władzy nad Wszechrzeczą przez ogień. Wojna trwała długo, a w jej wyniku zniszczone zostało ponad milion gwiazd i planet. Buntownik został w końcu pokonany i wygnany w nieskończoną pustkę, swymi ostatnimi siłami jednak stworzył lud o sercu płonącym, który nie będzie potrafił ustać w miejscu i cały czas będzie niczym choroba parł naprzód, z planety na planetę, a miano ludu owego to Kreegan. Wypowiedział też przepowiednię, że na tysięcznej planecie, gdy przeminą już lata pamięci o stwórcach jeden z ludu Kreegan będzie dzierżyć broń, z którą będzie przeć po ziemiach globu i palić jej sól i mimo, że broń zostanie mu odebrana, to ludy stworzone przez pozostałe żywioły zostaną przesiąknięte ziarnem ognia Flammara i zapomną o swych stwórcach, a po zyskaniu broni ognia zetkną ją w boju z inną bronią, która stworzona zostanie na obronę ludów planety, a będzie to broń pozostałych przy czystości strażników, bowiem jeden zostanie skazany na męki niczym żywe trupy, a złączone bronie skują się w jedno i sprowadzą rozliczenie na planetę, a pozostanie na planecie jedno miejsce, gdzie prastary lud, który zapomniał stwórców, będzie mieszkał, a obudzą się wtedy strażnicy żywiołów i zapłonie w nich gniew skierowany na bluźnierców, którzy przestali sławić swych stwórców.

A moc została nadana jego słowom, by mogły się spełnić. Tak też po wielu latach, gdy na planecie, którą to nazwano Enroth zamieszkały ludy wszelakie przybył i lud powstały z Flammara i palił on pola innych ludów. Jeden z nich zdobył broń o potężnej sile zwaną Ostrzem Armagedonu, którą to jednak stracił na rzecz ludów, które zamieszkiwały te ziemie. Planeta zaś była chroniona przez uśpionych strażników trzech twórczych żywiołów, a żywioł ziemi został przeklęty i rodził Mary i Cioty. Nad wodami swą pieczę rozciągały wodniki i wiły, w powietrzu zaś, w wysokich przestworzach latały opiekuńcze Żmije. I stworzyły dwa pozostałe przy czystości żywioły dla ochrony globu broń, która spowijała świat w mrozie, a broń ta po tysiącu lat trafił w ręce ludu zamieszkującego planetę. Rozpoczęła się też wojna, w której to skrzyżowane zostały oba ostrza i nastąpił czas rozliczenia. Tylko południowe krańce krainy zwanej AvLee przetrwały cudownie ten czas. Mieszkały tam najstarsze ludy planety lecz nawet one zapomniały o swych stwórcach i zapłonął gniew strażników i nastąpił czas ich przebudzenia.


Nie jestem pewien, czy nie mylę Żywioły ze starożytnymi, w każdym razie utożsamiam je z czymś ponad zwykłych śmiertelników, do których zaliczali się nawet starożytni.

lukasis77 - 2013-04-17 16:56:17

wedlug mnie to jest swietne  ,szkoda ze ja nie potrafie tak fajnie pisac:-D

WKLEJONE

http://th03.deviantart.net/fs70/PRE/i/2 … 6213eg.jpg to obiecane wcielenie i ashy w jednym narysowała to moja znajoma carrisma ,jest smutną banshee z pustymi oczyma

Baron - 2013-04-20 12:30:07

Fajne te slowianskie :0)))
To juz raczej dajcie do dzialu opowiadania .
A na przyklad miasto kotow !
1. Kociołak/K. tygrys. ( kot ale wyprostowany jak gnol .
2. Kociłucznik /K. puma
3. Kocioptak/Sfinks ( kot ze skrzydlami atakujacy jak harpia) .
4 . Kociodruid (walczy magia)
5 . Kociocentaur ( kot ale z 4 łapami tylnymi i dwoma przednimi . ( moze szarzowac )
6. Pegazokot ( wyglada jak centaur tylko ze ma skrzydla ).
7 . Kocismok ( Smok ale ze skrzydlami jak ptak z pior i bez łusek  i 6 łap cos jak mantikora ale centaur) .

MJOdorczuk - 2013-04-20 16:44:18

Takie trochi na wcisk, ale jakby dobrze rozplanować, to i by mogło wyjść.^^

Idąc takim tokiem myślenia dodałbym pięć królestw:

Piskoria:
1.Tuńczyk(ławica)-Tuńczyko-falanga
2.Pirania-Pirania olbrzymia
3.Konik morski-Szarżujący konik morski
4.Żabinocokształtna-Drapieżna żabnicokształtna
5.Homar-Homar bojowy(wiem, nie ryba, ale chyba też może być).
6.Kałamarnica bojowa-Kraken(jak wyżej)
7.Wąż morski-Lewiatan

Salmandrea:
1.Traszka-Pokraczna traszka
2.Kijanka(ławica czy cokolwiek to jest)-Rozwinięta kijanka
3.Rzekotka-Rzekotka czerwona
4.Ropucha-Plująca ropucha
5.Traszka olbrzymia-Plująca traszka olbrzymia
6.Żabi lord-Żabi książę
7.Salamandra-Ognista salamandra

Zauroria
1.Padalec-Oślizg
2.Żmija-Żmija zygzakowata
3.Legwan-Kameleon
4.Krokodyl-Pradawny krokodyl
5.Anakonda-Anakonda olbrzymia
6.Waran-Ognisty waran
7.Fruwający jaszczur-kolczasty smok

Akwileja
1.Wróbel-Drażliwy wróbel
2.Kogut-Kogut kuropatwy
3.Struś-Struś twardogłowy
4.Głuptak-Głuptak olbrzymi
5.Gołąb-Gołąb bombowiec
6.Orzeł-Akwilion królewski
7.Ptak gromu-Ziz

Gryzonia(Taki kraj(a właściwie kanton) naprawdę istnieje)
1.Locha-Odyniec
2.Żubr-Tur
3.Wilk-Biały wilk
4.Tygrys-Biały tygrys
5.Nosorożec-Wściekły nosorożec
6.Słoń-Szarżujący słoń
7.Mamut-Behemot

I tak mamy pięć królestw kręgowców(dobra, ryby w większości są bezkręgowcami, tym bardziej głowonogi, ale o tym cicho sza) zrobionych na szybko i gotowych do dodania do gry, jeszcze tylko jakaś historyjka o wojnie szamanów pięciu kręgów i będzie fajnie.^^

Xeno - 2013-04-20 18:43:41

MJO ryby są kręgowcami...

MJOdorczuk - 2013-04-20 19:19:22

Cholera. Chyba rzeczywiście. Na szybko pisałem i se tylko przypominałem z pewnego filmu o ewolucji, który niedawno oglądałem i rzeczywiście, teraz pamiętam, że było na odwrót(tylko kilka gatunków ryb jest bezkręgowcami).

Baron - 2013-04-21 10:57:56

Z tym ze to nie jest gra przyrodnicza . To musialy by byc stwory na bazie tych zwierzat . Wilki juz sa jako gnolle i jako wilczy jezdzcy .
Knurzy jezdzcy tez sa .
Miasto gadow to cytadela .
Co do wezy sa meduzy i nagi . Miasto ryb to by byly syreny lewiatany trytony itp .
Musi byc fantastycznie . Stad nie wilk a gnol nie kot a kotołak . Ale zgadzam sie ze na bazie zwierzat trzeba zaczynac i w mitologiach szukac .

Markham - 2013-04-21 11:05:16

Wy to macie dopiero wyobraźnie. Jeśli mowa o klimatach słowiańskim polecam wziąć nieco stworków z Wiedźmina. http://tbs.heroes-centrum.com/tbs/wog/kremel.html
Mam pewne plany co do egipskiego miasta,więc robię na nie rezerwację. Muszę jeszcze wykonać koncepty.
Edit:
Same nazwy nic nie znaczą. Każdy może inaczej interpretować wygląd waszych stworków. Na przyszłość wrzucajcie jakieś graficzki :)

MJOdorczuk - 2013-04-21 15:36:08

Domowik-Ubożęcie-Domasz Postać karłowatego, porośniętego brodą dziadka licho wyglądającego(każdy kolejny wygląda podobnie, ewentualnie starzej).
Wił-Samowił-Boginka Piękna, naga dziewczyna, wokoło której fruwają ptaki i motyle, przy ataku ukazuje skrwawione kły.
Utopiec-Utopka-Wodnik Niski człowieczek z nabrzmiałą, zielonawą skórą, spływa z niego woda; między palcami ma błony jak u żaby.
Upiór-Wampir-Licho Obdarty ze skóry człowiek, ewentualnie wyglądający jak głodzony od lat, jako wampir bardzo zwinny, a jako licho postury Golluma.
Mara-Zmora-Koszmar Skrwawiona klacz o zbielonych oczach, jako zmora z dymiącą grzywą, jako koszmar grzywa w płomieniach, tak jak i ogon.
Baba-Ciota-Strzyga Stara, paskudna wiedźma, wraz z ulepszaniem coraz bardziej zgarbiona a także wyrasta jej podwójne uzębienie.
Płanetnik-Chała-Żmij Z początku latający wąż wraz z ulepszaniem coraz bardziej przypominający klasycznego smoka.

Markham - 2013-04-21 17:40:45

Ciota? Słyszałem wiele dziwnych nazw u Słowian ,ale te określenie które tak często używam kwalifikuje się do bestiariusza? Dobrze ,że MJO używasz lokalnych produktów jak wiła.

Sauron - 2013-04-21 23:47:59

Słyszałem o tym. Wyraz "ciota" ma oznaczać kobietę, która pomaga sobie i szkodzi tym, których nie lubi za pomocą nadprzyrodzonych sposobów. Przewidywanie przyszłości, szósty zmysł, ciągłe pasmo nieszczęść w życiu - to wszystko może oznaczać interwencję cioty. Czym mają być te nadprzyrodzone sposoby nie wiem, może po prostu baba źle życzy drugiej babie, u której niedługo potem diagnozują raka i same inne równie przyjemne rzeczy.

Spotkałem się też, z pogłoskami o istnieniu wampirów energetycznych, które w bliskiej obecności swych ofiar wysysają z nich pozytywną energię by siebie wzmocnić kosztem ofiary. Mógłbym powiedzieć, że sam mogłem kiedyś spotkać się z taką wampirzycą ale wstyd przyznawać się do wiary w takie głupoty. No dobra, może próbowała ze mnie wyssać siły, ale to było bardziej irytujące i w końcu babę spławiłem. Chyba seans nie był dla niej zbyt szczęśliwy, ale tak się kończy próba wyssania energii z Saurona.

lukasis77 - 2013-04-23 20:43:55

swietne macie pomysly i niezla wyobraznie ja postaram sie jak najszybciej, zrobić coś fajnego i zaraz napisze,podobały mi sie zawsze nocne istoty wilkołaki fajne by było miasto ,w których księżyc pełnił by jakąś funkcie Graveyard Moonlight town  w ktorym istoty przeistaczaly by sie w pelni ksiezyca w wilkolaki,strzygi ,tarantule, ksiazeta wampirow nekromantow w liszow ktorzy zespalaja  kosci wszystkich nieumarlych istot w monstra typu drakolicz :-)

Markham - 2013-04-23 21:21:34

Dobrze ,że wróciłeś @Luk. Czekam na twoje pomysły. Kreatywność jest jedną z wielu cnót. @Sauron czyli ,,ty cioto'' mam mówić do dziewczyn? Nie wypada. Ja jestem gentleman-em. Nie takim jak  tu :  http://www.youtube.com/watch?v=ASO_zypdnsQ
Lukais tu jest wilkuś pochodzący z jednej z moich ulubionych gier: http://heroesofae.com/en/?page=werewolves

Baron - 2013-04-23 23:03:11

Ksiezycowe miasto to fajny pomysl ! W sumie tez kocie .
Co do grafik . W sumie skorygowal bym je tak by twarze bardziej byly ludzkie .
Kotołaki :

http://images1.wikia.nocookie.net/__cb20121114020930/warriorsofmyth/images/thumb/3/3e/Powerful_werecats-werelion%2C_weretiger-.jpg/640px-Powerful_werecats-werelion%2C_weretiger-.jpg

Koci sfinks :

http://fc09.deviantart.net/fs14/300w/i/2007/012/1/3/Winged_Cat_FINAL_by_stephanielynn.jpg

http://fc09.deviantart.net/fs14/i/2007/ … ielynn.jpg

A tu kociocentaur :

http://forum.summonmonster.com/uploads/Wemic-2.jpg

A tu kociosmok z tym ze ja chcialbym centaura ze skrzydlami :

http://oi40.tinypic.com/28tlpw.jpg

Sauron - 2013-04-24 12:07:31

@Markham jeżeli coś takiego stwierdziłeś u dziewczyn to jest to dziwne, bo pogłoski typu "Grzyboska spod siódemki jest ciotą!" słyszy się raczej od typowych starych jędz i plotkar jakich pełno na różnych osiedlach, kamienicach i co tam jeszcze. Po prostu takie coś mówią między sobą baby, o których młodości nawet najstarsi górale nie pamiętają.

Markham - 2014-02-07 13:13:39

Stworzenie własnej frakcji z opisem oraz grafikami byłoby świetnym pomysłem na pracę konkursową. Choć jest to zabieg czasochłonny jeżeli chodzi o ,,mazanie''. Obecne wolne chciałbym zagospodarować nieco czasu na rysowanie. Przede wszystkim własnych frakcji. A jest to działka, jeszcze nie istniejącego kółka projektantów.
Jesteście zwolennikami ujednolicania frakcji pod względem kolorystyki jak w Heroes VI? Czy może typu jednostek tzn. na podstawie frakcji Zamek:
ludzik z piką, ludź z kuszą, axeman. Uważam, że na takie coś można pozwolić tylko w wypadku typowo ludzkich frakcji, aby ukazać typowo rycerski typ. Jeżeli już, to co najwyżej takie 4-5 jednostek (tylko dla Zamku). Sytuacja w innych miastach prezentuje się inaczej, ponieważ jest to kiepski pomysł. Rasa dominująca zajmuje miejsca wyznaczone dla jakiś bestii, w efekcie czego wygląda to biednie. Gdzie się podziały bestyjki? Nie ma już miejsca. Taki scenariusz był w Heroes V(przypadek Krasnoludów, Elfów, Mrocznych Elfów). Grając w Heroes-y spodziewamy się różnorakich bestii. Ujednolicenie tylko w RTS. Po prostu: 2-3 jednostki ,,rasowe'', reszta monstra. Martwiaki nie mieszczą się w tym schemacie, choć jakieś nieumarłe, wyrośnięte, z kupą mięcha mogą być całkiem niezłe.

Sality - 2015-06-24 01:10:40

Cóż, bawię się nieco w modyfikowanie WoGa i udało mi się zrobić kilka ciekawych jednostek w miastach już znanych. Ponieważ nie ogarnąłem jeszcze skryptowania, podmieniam stare jednostki na zupełnie nowe i zmieniam im statystyki. Jednak szczególną troską otoczyłem Lochy i Inferno - tutaj zmieniłem jednostki na takie, które zawsze chciałem zrobić:

Inferno:

Chochlik -> Chochlik Wojownik
Kulomiot -> Piroman
Ogar -> Piekielny Ogar
Demony bez zmian
Sukkuby -> Piekielne Kusicielki
Ifrit bez zmian
Diabeł -> Arcydiabeł -> Baron Piekieł

Loch:

Tarantule -> Czarne Wdowy
Harpie -> Harpie Nimfy
Beholdery -> Grozy
Meduzy bez zmian
Wielki Minotaur -> Władca Lochów
Mantikora -> Skorpikora
Czerwone Smoki -> Czarne Smoki -> Beliar

Oczywiście zmiany widać bardziej po grafikach, niż po nazwach, ale te wkleję dopiero jutro, bo teraz już późno.

Mathias - 2015-06-24 10:45:09

Ogólnie brzmi ciekawie, chętnie zobaczę, jak się te jednostki graficznie prezentują. Mam tylko jedno pytanie - czy Bieliar nie był przypadkiem demonem? Jeśli tak, to może lepiej pasowałby w Inferno? Szczególnie, że wtedy ewolucja ze smoka do demona byłaby trochę zaskakująca.

MJOdorczuk - 2015-06-24 11:35:37

Belial był babilońskim bóstwem, w tradycji hebrajskiej przedstawiany jako demon.

Mathias - 2015-06-24 11:52:17

Ano właśnie coś mi się kojarzyło. Zatem nie do końca pasuje jako ulepszenie smoka wg mnie.

Sality - 2015-06-24 13:53:43

Jak już wspomniałem - jestem dopiero w trakcie ulepszania jednostek w zamku, więc jest jeszcze sporo do zrobienia. Beliar faktycznie miał być z początku nazwą dla trzeciego ulepszenia Diabła, a Smok otrzyma inną, unikatową nazwę. Wkleję teraz kilka grafik nowych potworów, oraz ich statystyki:

1. Inferno:

http://i.imgur.com/747eHWK.png

3 ulepszenie Diabłów:

http://i.imgur.com/ZvrCQ93.png

Screen z walki:

http://i.imgur.com/3LdFbV8.png

Spis oddziałów:

Chochlik -> Chochlik Wojownik
Kulomiot -> Piroman
Ogar -> Piekielny Ogar -> Ognisty rumak
Demon -> Rogaty Demon -> Wilkołak
Sukkuby -> Piekielne Kusicielki
Ifrit -> Sułtański Ifrit -> Ifrit Radża
Diabeł -> Arcydiabeł -> Baron Piekieł

2. Zamek

Screen z zamku:

http://i.imgur.com/GMs66jA.png

Screen z walki:

http://i.imgur.com/0Gp2en2.png

Spis jednostek:

Rekrut -> Żołnierz -> Elita
Erathiański Strzelec -> Snajper
Gryf -> Gryf wojenny
Rycerz -> Mistrz miecza
Uczona -> Kapłanka -> Mistrzyni Magii
Konny -> Zbrojny -> Husaria
Nadzieja -> Anioł -> Tyrael

3. Forteca

Screen z zamku:

http://i.imgur.com/d4xNsLV.png

Screen z walki:

http://i.imgur.com/eSwNACd.png

Spis jednostek:

Gremlin -> Większy Gremlin -> Gremlinołaj
Złoty gargulec -> Żelazny Gargulec
Kamienny Golem -> Żelazny Golem -> Złoty Golem
Mag -> Czarodziejka -> Jokerka
Dżinn -> Wezyr
Naga -> Krwawa Naga
Gigant -> Tytan -> Lord piorunów

4. Nekropolia

Screen z zamku:

http://i.imgur.com/8KwFae2.png

Screen z walki:

http://i.imgur.com/FmuhuRv.png

Spis jednostek:

Szkielet weteran -> Wielki Szkielet
Ożywieniec -> Zombie -> Mumia
Zjawa -> Upiór -> Potępiona
Wampir -> Wampirzy upiór
Lisz -> Król Liszy
Widmo -> Cmentarny Cesarz
Kościany smok -> Widmowy Smok -> Krwawy Smok

5. Loch

Screen z zamku:

http://i.imgur.com/6xfkop9.png

Screen z walki + trzeci poziom ulepszenia Meduzy

http://i.imgur.com/lXB20Ig.png
http://i.imgur.com/qXv5Yxo.png

Spis jednostek:

Tarantula -> Czarna wdowa
Harpia -> Harpia Nimfa
Beholder -> Groza ->Bez nazwy (jednostka niedokończona)
Meduza -> Cesarska Meduza -> Euriale
Minotaur -> Wielki Minotaur -> Król Lochów
Mantikora -> Skorpikora
Czerwony Smok -> Czarny Smok -> Beliar (?)

6.Twierdza:

Screen z zamku:

http://i.imgur.com/k1nQsnq.png

Screen z walki:

http://i.imgur.com/4n34jEF.png

Spis jednostek:

Kotołak -> Sfinks -> Jednostka niedokończona
Wilk -> Wilczy przywódca
Ork -> Orkowy żołnierz
Jaguar wojownik -> Wódz plemienia
Rok -> Ptak gromu -> ?
Cyklop -> Cyklop królewski
Behemot -> Starożytny Behemot -> Upiorny Behemot

Na razie tak to wygląda. Statystyki na razie u niektórych jednostek są zbyt OP, ze względu na ciągłą pracę nad nimi.

Mathias - 2015-06-24 14:59:35

Nonono, jestem naprawdę pod wrażeniem. Naprawdę ładne te projekty jednostek :).

MJOdorczuk - 2015-06-24 15:33:49

Projekty ładne, ale zdają się trochę bezsensowne. Inaczej, czemu ogary są końmi? Czemu demony ulepsza się do wilkołaków? Nadzieja rozumiem jako odniesienie do chóru, ale Tyrael? Rozumiałbym nazywać tak unikalnego bohatera, nie "zwyczajnego żołdaka". Złoty i żelazny gargulec... kto robiłby rynny ze złota czy żelaza? Jokerka? Ma to znaczyć, że z potężnej czarodziejki staje się zwykłym błaznem? Król Lisz czy Cmentarny Cesarz... jak w przypadku Tyraela, bardziej pasowałoby na kogoś unikatowego niżeli na "chłopka roztropka". Harpia nimfa wygląda na zwykłą syrenę. O Beliarze już się wypowiadano.

Wszystko wygląda pięknie, ale nie ma wewnętrznego sensu. O tyle o ile w zwyczajnych herosach na początku mamy słabą armię samych kuszników i halabardników (czy jak to się pisało) tutaj mamy snajperów i elitę, to brzmi, jak armia zdolna gnoić najwyższe poziomy, nieadekwatnie do rzeczywistości.

Nie do końca rozumiem zmiany gogów w kulomiotów, chociaż jest to jedyny (chyba) pozytywny zabieg "znerfienia" nazwy, bo Gog i Magog mieli być lordami piekielnymi siejącymi zniszczenie od północy.

Rozumiem wykorzystanie motywu mary(klaczy), nie rozumiem jednak pozostawienie nazwy "ogar".

Co prawda dżinizm wywodzi się z Indii, lepiej zachował się w tradycji arabskiej (która przemieszała się z perską) i do niej radziłbym się konsekwentnie odwoływać (skoro jest już sułtański) i nazwać ostatniego na przykład Szachem/Padyszachem/Szachinszachem/Kalifem czy coś w ten deseń, ewentualnie starego sułtańskiego nazwać mułłą czy imamem, a tytuł uprzedni przenieść na ostatniego.

U Barona Piekieł widzę odwołanie do piątki (ewentualnie czegoś podobnego), nie ma jednak spójności z niższymi poziomami, to wygląda tak, jakby pikinier awansował w gryfa.

Elita i Snajper... jeszcze snajpera bym popuścił, ale elita brzmi naprawdę dumnie jak na swój poziom. Mistrz Miecza brzmi, jakby miał awansować w elitę.

Mistrzyni magii... do czarodziejek z fortecy, czemu nie? Ale do kapłanek? Do zakonu?

Husaria... brzmi, jakby pikinier miał awansować w żołnierza z granatnikiem. Anachronicznie lekko.

Do fortecy ile się przyczepić miałem już się przyczepiłem.

Szkielet weteran... jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że nekromanci wskrzeszają wyłącznie zdolnych wojów przeciwnika, którzy przecież są weteranami. ;)

Loch już pojechałem.

Twierdzę pozostawię nietkniętą, bo połączenie Azteków z Nordami i Bliskim Wschodem nie wyszło tak znowu jaskrawo.

Aż przykro się te uwagi pisze, bo praca jest przepiękna, ale niestety moje pedantyczne ego nie daje mi spokoju.

Mathias - 2015-06-24 15:52:40

Fakt, nazwy są trochę nietrafione, myślę, że jakby je trochę pozmieniać (z tego, co zrozumiałem, to sa to nazwy robocze, więc luzik), to będzie w porządku. Grafiki rzeczywiście bardzo ładne. W sumie MJO napisał to, co zgrzyta, ja bym osobiście zrezygnował w ogóle z Husarii, bo jakoś tak nie pasuje :p. Najlepiej wyszła Twierdza wg mnie.

Sality - 2015-06-24 16:40:36

MJOdorczuk napisał:

Czemu demony ulepsza się do wilkołaków?

Tutaj akurat jest podstawowe ulepszenie z WoG'a, którego jeszcze nie zmieniałem. W WoGu właśnie demony na trzecim poziomie to Wilkołaki i planuję to zmienić.

MJOdorczuk napisał:

Jokerka?

Jest nazwą tymczasową.

MJOdorczuk napisał:

Król Lisz czy Cmentarny Cesarz... jak w przypadku Tyraela, bardziej pasowałoby na kogoś unikatowego niżeli na "chłopka roztropka".

Tu się nie zgodzę. Zarówno Król Liszy jak i Cmentarny Cesarz pasują jako nazwy dla tych jednostek.

MJOdorczuk napisał:

Harpia nimfa wygląda na zwykłą syrenę.

No cóż, syreny nie posiadają nóg, a tym bardziej ptasich nóg : P Do tego dodajmy skrzydłołapy.

MJOdorczuk napisał:

tutaj mamy snajperów i elitę, to brzmi, jak armia zdolna gnoić najwyższe poziomy, nieadekwatnie do rzeczywistości.

Elita jest nazwą tymczasową. Natomiast jeśli chodzi o snajperów... Wierz mi, lub nie, ale w mojej modyfikacji jest to jednostka, która potrafi uszkodzić poważnie armię wroga. Zawsze, jak gramy z rodziną, aby przetestować nowe rzeczy, snajperzy są jedną z jednostek, które psują mi najwięcej krwi (siostra gra Zamkiem :P). Więc do nich nazwa pasuje.

MJOdorczuk napisał:

Nie do końca rozumiem zmiany gogów w kulomiotów

Nazwy są już zmeinione, ale jeszcze nie zmieniłem grafik tych potworów. Dlatego też może być takie odczucie.

MJOdorczuk napisał:

Rozumiem wykorzystanie motywu mary(klaczy), nie rozumiem jednak pozostawienie nazwy "ogar".

Ogar to nazwa tymczasowa.

MJOdorczuk napisał:

Co prawda dżinizm wywodzi się z Indii, lepiej zachował się w tradycji arabskiej (która przemieszała się z perską) i do niej radziłbym się konsekwentnie odwoływać (skoro jest już sułtański) i nazwać ostatniego na przykład Szachem/Padyszachem/Szachinszachem/Kalifem czy coś w ten deseń, ewentualnie starego sułtańskiego nazwać mułłą czy imamem, a tytuł uprzedni przenieść na ostatniego.

Masz na myśli Ifrita? Jeśli tak, to pisałem wyżej, że Ifrita jeszcze w ogóle nie dotykałem, czyli jest taki jak w czystym WoG'u. Natomiast jeśli masz na myśli Dżinna, to tam w nazwie nie ma "Sułtańskiego", a Dżinn zmienia się w Wezyra.

MJOdorczuk napisał:

U Barona Piekieł widzę odwołanie do piątki (ewentualnie czegoś podobnego), nie ma jednak spójności z niższymi poziomami, to wygląda tak, jakby pikinier awansował w gryfa.

Nie rozumiem.

MJOdorczuk napisał:

Mistrzyni magii... do czarodziejek z fortecy, czemu nie? Ale do kapłanek? Do zakonu?

Kapłani również używają magii.

MJOdorczuk napisał:

Husaria... brzmi, jakby pikinier miał awansować w żołnierza z granatnikiem. Anachronicznie lekko.

Husaria zostaje. Siostra by mi łeb ukręciła jakbym ich zmienił.

MJOdorczuk napisał:

Złoty i żelazny gargulec

Tu jest zła kolejność - wynik błędu przy pracy. Zostanie to poprawione.

MJOdorczuk napisał:

Szkielet weteran... jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że nekromanci wskrzeszają wyłącznie zdolnych wojów przeciwnika, którzy przecież są weteranami.

Tutaj nazwa jest w porządku.

MJOdorczuk napisał:

Twierdzę pozostawię nietkniętą, bo połączenie Azteków z Nordami i Bliskim Wschodem nie wyszło tak znowu jaskrawo.

No twierdza wyszła nawet nawet. Choć są problemy z dużymi portretami.

MJOdorczuk napisał:

Aż przykro się te uwagi pisze, bo praca jest przepiękna, ale niestety moje pedantyczne ego nie daje mi spokoju.

I bardzo dobrze - każda uwaga jest jak najbardziej na miejscu i nie zaszkodzi, a może jedynie pomóc. Sam męczę się z tym modem, więc wszystko idzie dość powoli. Nie mówiąc już o tym, że niektóre grafiki robię zupełnie sam. Jednostki nie są jedyną rzeczą, które uległy zmianie, ale to za dużo screenów, by wrzucać. Jak będę miał więcej czasu to mogę to zrobić.

Modyfikacja jeszcze jest daleko od skończonej. Tak jak mówiłem - statystyki potworów, tak samo jak niektóre nazwy jednostek, siedliska, wygląd zamków, pola bitewne i tak dalej są dopiero w fazie tworzenia i gdzieniegdzie może jeszcze nie pasować.

MJOdorczuk - 2015-06-24 17:52:58

Co do dżinizmu to jest to religia, z której wywodzą się cztery dżinny, afrydy, maridy, ifrity i ghule, czy jakoś tak; w moim komentarzu było odniesienie do ifrytów, gdzie nie spodobała mi się nazwa "radża".

Co do syren, to w Herosach przynajmniej ptasie nogi mają. Jak się pływa po morzach, to czasami można je spotkać tracąc trochę wojska za doświadczenie.

Co do barona piekieł, to wyglądem zupełnie nie przypomina poprzednich poziomów, ale jak rozumiem grafiki kosiarzy i Archibaldów się zmienią?

Co do gargulców to miałem na myśli materiał, z którego miałyby być zbudowane. Golemy można ze wszystkiego właściwie poskręcać, ale rzygacze są obiektami typowo kamiennymi.

Co do szkieletu weterana czepiałem się ze względu na jego "automatyczne przeszkolenie", nie ma zwykłych szkieletów, które mogły by do stopnia weterana awansować.

Sality - 2015-06-24 18:05:25

MJOdorczuk napisał:

Co do szkieletu weterana czepiałem się ze względu na jego "automatyczne przeszkolenie", nie ma zwykłych szkieletów, które mogły by do stopnia weterana awansować.

Tutaj zrobiłem sobie trochę pola do działania. Jeżeli udałoby mi się ogarnąć skryptowanie i byłbym w stanie dodać trzecie ulepszenie do innych jednostek, które go nie mają, wtedy pojawią się zwykłe szkielety jako nieulepszona jednostka 1 poziomu.

MJOdorczuk napisał:

Co do dżinizmu to jest to religia, z której wywodzą się cztery dżinny, afrydy, maridy, ifrity i ghule, czy jakoś tak; w moim komentarzu było odniesienie do ifrytów, gdzie nie spodobała mi się nazwa "radża".

Zapewne jak wezmę się za Ifrity, to zmienię te nazwy.

MJOdorczuk napisał:

Co do syren, to w Herosach przynajmniej ptasie nogi mają. Jak się pływa po morzach, to czasami można je spotkać tracąc trochę wojska za doświadczenie.

Fakt, było coś takiego. Chociaż mi one wyglądem jednak bardziej przypominają Harpie.

Mathias - 2015-06-24 23:29:29

Z tymi szkieletami rzeczywiście jest problem. Zamiast nich proponowałbym (gdyby istniała taka możliwość) zrobić ulepszenie 2. poziomu Nekropolii: Ożywieniec -> Zombie -> Zmutowany zombie. W dwójce była taka jednostka, myślę, że nawet by pasowała :p.

Sality - 2015-06-24 23:50:33

Cóż, akurat Zombie -> Mumie jakoś się nie gryzie, więc tutaj chyba raczej nie będę zmieniał podstawowego ulepszenia w WoG, ale kto wie... Zmutowany Zombie brzmi całkiem fajnie :D Jak macie pomysły - dawać je tutaj. Ja was nie ugryzę, a mogą mi się one spodobać :D

Baron - 2015-06-28 18:03:15

Ciekawe. Twórz po swojemu tak najlepiej. Do trzecich ulepszeń możesz wykorzystać modyfikacje cztery ulepszenia. Inny sposób zastosował Hero of light. I ostatni sposób jak Gelu. Skrypty trochę poznałem.

Mathias - 2015-06-29 18:20:55

A tak nawiasem mówiąc, skoro już mowa o Gelu: dałoby się jego skrypt tak zmodyfikować, aby utworzyć bohaterów ulepszających inne jednostki (np. żelazne golemy w złote czy coś w tym stylu) i jednocześnie zachować standardowego Gelu w grze?

Baron - 2015-06-29 22:20:05

Na erze można każdemu bohaterowi dodać ulepszanie czegokolwiek na cokolwiek.
!!HEn0:X6/n1/n2/n3;

I JUŻ! TAKI KRÓTKI WZOREK WPISUJESZ W NOTATNIKU!

n0 numer herosa
n1,n2 numery stworzeń które chcemy ulepszać
n3 stwor który ma wyjść w wyniku

Robisz folder np. Skrypty w nim folder data w nim folder s. I tam umieszczasz zwykły plik tekstowy txt. Dopisujesz do listy modow i masz!

Numery stworzeń i herosów są w poradniku do ery.

Z tym że ją chcę dodać warunek że np. ulepsza  ALE OD 5 POZIOMU! Bo gdybyśmy dali od pierwszego. To wystarczyło by wykupić herosów i nie budować ulepszonych budynków tylko herosami ulepszać. To by psulo grę.

Mathias - 2015-06-29 23:04:44

Super sprawa, dzięki za objaśnienie!  Widzę, że skryptami można naprawdę wiele zdziałać.

Baron - 2015-06-30 10:10:12

Tak. Można mnóstwo.
Era 2.46 jest tu do ściągnięcia :

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37208

Poradniki do skryptów:

http://www.erm.acidcave.net/download.php?id=4
http://www.vault.acidcave.net/file.php?id=70

MJOdorczuk - 2015-06-30 21:51:28

Zmutowane oznacza, że jest to istota żywa, której grzebano w kodzie genetycznym, dla ożywieńców bardziej pasowałby przymiotnik "spaczone", "przeklęte", "plugawe"...

Mathias - 2015-06-30 23:26:45

No więc właśnie, nekromanci zajmowali się, z tego co mi wiadomo, również mutacjami genetycznymi. A sama Katarzyna Ironfist w którejś ze scenek określiła wojska Deyji mianem "nie-martwych", co prawda do "żywych" sporo im brakuje, ale martwe też nie są, więc zombie jak dla mnie tutaj podpadałyby. Choć określenie "przeklęte" też mogłoby być ewentualnie, aczkolwiek jest ono już jak dla mnie trochę wyświechtane.

hotelstayfinder Проживание Детройт