Markham - 2013-08-28 18:21:31

To dziwne ,że takowy wątek się jeszcze nie ukazał. Gra tuż, tuż a tutaj cichutko. Dotychczasowe Video:
Pierwszy trailer: http://www.youtube.com/watch?v=SMFLaW5gCJU ,
-gameplay z targów w Kolonii: http://www.youtube.com/watch?v=Z-f0kZ3nMqw   ,
-tzw. Open Dev:                     http://www.youtube.com/watch?v=1SYRqZDUKEQ ,
-drugi trailer:                         http://www.youtube.com/watch?v=McmaYLwSkRc ,
- intro do gry:                        http://www.youtube.com/watch?v=z9sj5Sq-CYU    ,
- zespół tworzący grę:            http://www.youtube.com/watch?feature=pl … qqOe5eGbp4
- polski gameplay (gry-online): http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=20631      ,
- opinia (po targach w Kolonii, TVgry) : http://tvgry.pl/?ID=3629                         ,
- półtora godzinny gameplay:    http://www.youtube.com/watch?v=1ee-qI947yw

Oficjalna strona gry: http://might-and-magic.ubi.com/mightand … index.aspx
Oficjalny kanał:   http://www.youtube.com/channel/UCOknKJYuhTAR4Ys3lxaA9AQ
Open Dev:           https://mightandmagicx-legacy.ubi.com/opendev/blog
Sklep:    http://might-and-magic.ubi.com/mightand … index.aspx           

Temat będzie uzupełniany o grafiki oraz artykuły (ich linki).

Markham - 2014-01-20 19:05:41

Zawartość edycji kolekcjonerskiej: http://www.youtube.com/watch?v=4NnzLmAweZY .
Poza tym niedługo premiera (22), news powinien pojawić się jutro.

Mathias - 2014-01-20 20:00:59

Gwoli ścisłości, jutro jest 21. stycznia, a nie 22. Natomiast premiera światowa i polska gry nastąpi 23. stycznia.

Od dnia premiery będę zamieszczał na forum, stronie oraz fanpage'u wiele ciekawych materiałów bezpośrednio od Ubisoftu w ramach niedawno zawartej współpracy ;). Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszam do obserwacji.

Markham - 2014-01-20 20:21:29

Gdy to przeczytałem zdziwiłem się, że znasz się bardziej. Oczywiście zapomniałem o materiałach dodatkowych. Wycwaniłeś się bestio :)
Sam jestem ciekaw tych materiałów. Z pewnością wzbogacą kronikową galerię. Nie ma to jak kontakty międzynarodowe. Jutro chodziło mi o datę napisania nowiny. Z datą to się pomyliłem, ponieważ dawno się nie zajmowałem aktualnościami. W końcu coś się pojawi na fanpage- i to nie ode mnie.
Ja tym czasem załatwiam materiały filmowe. Wiem, że udostępniono Akt II dla prasy. Stąd też mam nieco video.

                                                                                                   Dotychczasowe filmy:
http://www.youtube.com/watch?v=OBYXRr--0E0
http://www.youtube.com/watch?v=eO_5ApPvpDg
http://www.youtube.com/watch?v=1cIGiIbBBY0

Mathias - 2014-01-20 20:27:12

Niestety nie mogę zdradzić, jakie to będą materiały, ponieważ obowiązuje mnie "embargo" do 23. stycznia ;). Jedyne, co dodam, to że z datą premiery M&M X - Legacy będzie się wiązało wielkie święto na naszym forum i stronie, o czym także zostaniecie poinformowani tego dnia.

Markham - 2014-01-20 22:04:30

Praktycznie tutaj nikogo nie obchodzi M&M X, na które niektórzy czekali 11 lat. To byłoby dziwne.

Mathias - 2014-01-20 22:12:19

Co byłoby dziwne, bo nie rozumiem?

Deferdus - 2014-01-21 15:40:32

Mnie bardzo interesuje M&M X po za tym ostatnio postanowiłem lepiej zaznajomić się z fabułą kazdego M&M i HoM&M.

Markham - 2014-01-21 15:53:17

Osobiście początkowo byłem złej myśli, ale gdy zagrałem bardzo mi się spodobała. Dotychczas już dwa razy przeszedłem Akt I.

Mathias - 2014-01-21 18:06:07

Z łaski swojej i elementarnej kultury wypadałoby jednak nie ignorować pytań.

Markham - 2014-01-21 18:48:33

Dziwne jest to, że zakładam tematy z opracowaniami odnośnie nowych tytułów spod sztandaru M&M. Takie nowiny gdzie indziej są istną sensacją, gdzie dysputy potrafią toczyć się  stronami. Zamiast tego widzę opinię np: Kolejna gierka Ubisoftu, który chce zbić kasę. To prawda, ale taki powtarzający się pesymizm... brak słów. Przez kilka miesięcy pojawiały się miodne nowiny, a niektórzy się obudzili w dzień premiery.

Mathias - 2014-01-21 19:08:47

Przepraszam w imieniu użytkowników forum, że nie wszyscy mają takie samo zdanie jak ty.

Xeno - 2014-01-21 21:24:13

Nie wszyscy lecą za komercją i nowością, a pielęgnują tradycję.
Def, ja też to robię^^.
PS
Markham, nasza strona to nie są wszystkie strony, nie jesteśmy jak Tawerna, czy kwasowa grota, nie podoba się o papa.

Baron - 2014-01-23 21:51:50

Oczywiscie nie mam pretensji ze ktos lubi i nie chce nikogo urazic . Niestety UB jest nie do przejscia . Nie trawie gosci za bankructwo Black Hole . I pomyslec ze vanC sprzedal serie z glupie 1,7 mln ... Toz Black Hole moglo by kupic mimo ze male i zrobic po swojemu . Oni naprawde sie starali ... Poza tym MMy sa duzo slabsze od Herosow pod kazdym wzgledem . To praktycznie nawalanki .  Zadnej strategii czy taktyki . Owszem maja fajna grafike i sa mile ale to nie H . Popatrze na filmiki . Dobrze ze wklejasz dzieki .

Mathias - 2014-01-23 22:45:18

Cóż, ogólnie rzecz biorąc M&M też podoba mi się dużo mniej od Herosów. Ale ta nowa część może przynieść znaczące zmiany w samej rozgrywce. Może wreszcie uda mi się jakoś wczuć w klimat, na co szczerze liczę :p. O dziwo najbardziej podobało mi się z poprzednich Crusaders of M&M, czyli gra poboczna. Dlaczego? Ano właśnie ze względu na jakiś taki przejrzysty typ rozgrywki.

ANcient DRuids - 2014-01-30 05:42:50

Jako fan "kultowych" Might and Magic'ów hejtuję MMX z pasją : )
Oczywiście bardzo chciałbym w nią zagrać, żeby mieć solidne podstawy do narzekania : D
Ale tak na serio, od początku było wiadomo czym MMX będzie i jakie ma perspektywy, jednak wraz z ogłoszeniem prac nad tą grą powoli stawało się wiadome czym ta gra na pewno nie będzie i wraz z tym, mój entuzjazm i pozytywne nastawienie powoli przesuwały się na drugi koniec spektrum.
-Tak więc po pierwsze okazało się, że fabuła to jakiś bałagan po knowaniach pomylonego anioła, w równie sztampowym świecie co pozostałe części Ubisoftu, z równie sztampowym składem drużyny.
-Po drugie twórcy poszli po najmniejszej linii oporu i zrobili całkowity ruch kratkowy, który jest kompromitacją dla gry nowoczesnej generacji, i który dodatkowo nie działa nawet poprawnie, z tego co widziałem na niektórych gameplayach.
-I po trzecie muzyka z Dark Messiaha w walce. To wręcz bezczelne i niewybaczalne.

Więc... to jest moje zdanie : ) Żeby jednak nie wyjść na skończoną zrzędę, mam nadzieję, że gra odniesie jakiś tam sukces i studio postanowi zrobić w pełni wypasioną produkcję. No i jeszcze... w sumie fajnie, że MMX wyszło, z ładną przecież grafiką, z nawiązaniami do starej serii, z systemem dającym wiele możliwości rozwoju postaci i wolną rękę w eksploracji świata w takiej kolejności jakiej się podoba graczowi. Tylko, że serdecznie odradzam kupowania tej gry co najmniej przez miesiąc. W tym stanie i z tymi błędami.

Baron - 2014-01-31 22:59:17

Dzieki . Tutaj musze oddzielic dwie sprawy . Ubisoft bojkotuje za zniszczenie Black Hole ktore sie staralo i dokladalo do produkcji !!! Koszmar .
Inna sprawa to ocena MMX . Tworcy nie mogli zrobic wiecej za kase UB bo by sie wylozyli jak Black Hole . A zatem musialo byc prymitywnie . Zreszta liczy sie grywalnosc nie technika. To co widzialem na Ytub to byla wersja przedpremierowa i nie mozna tego mieszac z premierowa ! Ta sie nie scina z tego co czytam .  Zatem oceniajmy grywalnosc . A fabula swiata cAsh an to faktycznie dziwactwo z tymi aniolami itd .

Sauron - 2014-02-01 12:49:32

Oglądając gameplay od AngryJoe, gra wygląda jak połączenie Heroes VI i Dark Messiah. Muzyka i grafiki pochodzą właśnie z tych gier, a kratkowe chodzenie jest dobre ale w dungeon crawlerach. Wiem, że wczesne części Might&Magic były chodzeniem po kratkach, główną inspiracją dla Legacy miała być chyba V część cyklu, problem polega na tym że główną sławę i chwałę zdobyły części VI-VIII. Otwarta eksploracja pozostaje, tylko chodzenie jest swobodne, mamy dużo więcej umiejętności mniej lub bardziej zbędnych a turowy system walki to nie nowina, by walczyć z kimś na żywo trzeba było mieć o wiele lepszą ekipę by nie odnieść zbyt wielu obrażeń. Co do fabuły to anioły szukały wojny w Heroes VI bodajże. Strasznie się wojownicze zrobiły, jest to całkiem ciekawe odwrócenie, ale też w świecie Ashan pojęcia typu dobro i zło są dosyć względne. No niby są, chodzi o to że np. Darkness czyli Ciemność jest naturalnym elementem świata, czy takim super dobrym to można spekulować ale jest. Głównie jedzie się po Demonach, ale intryga archanioła Michała i tak odsunęła to na nieco dalszy plan, bo Demony sobie siedzą i dopiero zostają w pewien sposób ujarzmione pod przywództwem Kha Beletha który zacznie porządnie psocić dopiero za kilkaset lat.

Ja bym się aż tak nie czepiał samych twórców gier, bo to co je zabija to polityka Ubisoftu, czyli płacimy mało co oznacza że dokładacie z własnej kieszeni, idziecie z torbami, a my spijamy zyski. Jesteśmy dużą korporacją, więc do następnych gier znajdziemy dosyć robotników. By ciąć koszta, zrobimy recykling grafik i muzyki z Heroes VI i Dark Messiah. Cały czas ktoś będzie nad wami siedział, byście robili tylko tak jak wam każemy.

Przykładem zabójczej polityki Ubisoftu jest zmiana uniwersum Heroes. Nival, który robił Heroes V (ekipa rosyjska złożona z fanów serii) chciał kontynuować fabułę NWC, czyli V miała wrócić do Axeoth, jest jakiś mod czy coś w tym guście dodający wyciętą fabułę, musiałbym poszukać by powiedzieć coś więcej. Ubisoft nie zgodził się i poprosił o wyzerowanie uniwersum by łatwiej ludzie mogli się odnaleźć. Precz ze Starożytnymi, Kreeganami Kosmitami, sci fi i takimi tam pierdołami. Ten wniosek wziął się pewnie z chłodnego przyjęcia zapowiedzi o Forge z Ostrza Armageddonu. W Might&Magic coś takiego mogło przejść, bo tam sci fi było od początku. Heroes był bardziej przystępną grą i przyciągnął wielu ludzi którzy w M&M nigdy nie grali. Heroes nie miał w sobie sci fi, był czystym fantasy.

zasięg odbioru kaset vhs w-wa napędy do bram, bramy garażowe lublin