- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Nowa Droga (Might and Magic: Heroes VI) http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=134 - Opinie http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=2900 |
Markham - 2013-10-05 09:25:21 |
Jego Wysokość Król Mathias, zlecił mi zarząd nad wszelkimi działami Heroes VI. Moim celem jest ich szybki rozwój ponadto ożywienie na forum. |
Sauron - 2013-10-05 10:13:19 |
Oglądałem parę filmów i gra wygląda ok, choć początkowo trochę wyglądała biednie z tymi małymi ekranami miast, mniejszą liczbą surowców itp. Walka wydaje się pozostawać na równym poziomie, jednostki są różnorodne a umiejętności jest sporo. Próbuję znaleźć jakieś działające demo, bo albo plik rar uszkodzony, albo nie ma, albo coś jeszcze i ciężko mi osobiście to sprawdzić. |
Markham - 2013-10-05 11:34:18 |
Postaram się znaleźć działające demo i wrzucić do uploadu Kronik tak, aby każdy mógł się cieszyć z niego. |
Wuwu - 2013-10-05 12:05:10 |
Obyś znalazł :) A Heroes VI, to jedyna część w którą nie było mi dane zagrać. Oglądałem parę gameplay-ów i szczerze mówiąc spodobało mi się, nawet chciałem kupić ale nie mogłem znaleźć. |
Markham - 2013-10-05 18:19:45 |
Kiedyś przeglądałem recenzje szósteczki. Ktoś zakwalifikował te wydanie do typu Dark Fantasy :P Tak to jest jak się gra Nekropolis i Lochem po nocach. |
Baron - 2013-10-05 20:52:54 |
Ogladajac filmy i zdjecia zauwazylem bardzo male pole bitwy . Duze marginesy i malutki srodek . Czy to nie psuje troche gry ? Bo ludki malutkie . Wiem ze mozna dac zblizenie ale po paru razach malo komu sie chce . W sumie efekt graficzny jak z h2 albo nie przymierzajac h1 . Jak to wyglada u ciebie w graniu ? |
Markham - 2013-10-06 07:53:07 |
Rzeczywiście pole bitwy jest jakby mniejsze. Ponadto pojawiło się więcej stworków o wymiarach 2x2. Wielkość planszy zależy od jej rodzaju. Mnie to tam nie przeszkadza. Malutki ekran wydawał się w Heroes I. Na środku nie raz pojawiają się jakieś budowle, aury. Gdy się w nie wejdzie to otrzymujemy jakąś premie. |
VasT - 2013-10-06 10:53:32 |
Grałem w Heroes 4 , które wg mnie jest najgorszą z wszystkich HoMm. Grałem w H5 , które także mi się nie podobało , a w Heroes 6 chyba nawet nie mam zamiaru. Zawsze najlepszym i grywalnym pozostanie HoMm3 :) |
Baron - 2013-10-06 20:01:33 |
Dwojka tez jest swietna . |
Wuwu - 2013-10-07 08:34:58 |
Niech zgadnę że te aury działają na takiej zasadzie jak w Disciples 3 i są odgapione od Akelli. Mam rację? |
Markham - 2013-10-07 14:49:03 |
@Wuwu jakie aury? Te na polu bitwy? Wiele waszych pytań wyjaśnię w moim filmach. Zrobiłbym już je, ale w tym tygodniu mam dużo prac do wykonania i projektów. |
Wuwu - 2013-10-07 16:27:31 |
Chodzi o te aury, że jak się w nie wejdzie to np. podlepszają magię |
Markham - 2013-10-07 16:46:14 |
Nie koniecznie to są aury. Z tego co ja pamiętam były: sidła - zadają ileś obrażeń i zmniejszają ruch, sztandar - zwiększa ruch i dodaje morale, jakaś taka rzeźba - nie pamiętam. |
Baron - 2013-10-07 19:49:14 |
Dzieki ! Teraz widze . Ladne to jest ale niestety pole bitwy zajmuje jakas 1/4 ekranu . Powinno byc duzo wieksze . |
Markham - 2013-10-07 20:10:42 |
Gdy zmniejszono liczbę surowców, ceny mocno się zmieniły. Budynki dające kasę dają jej tyle samo. Jeśli mówić o jednostkach to mamy jak wspominałem ich trzy poziomy. Cena stworzeń np.z trzonu jest lekko podobna. Chociaż przez to znikły spore różnice np. pomiędzy poziomem 1 a 7. Wydatki na stworki jakby wzrosły, ale grając w Heroes VI nie poczujemy tego. Ulepszając siedliska automatycznie zwiększymy przyrost . Każdy stworek nie ma już osobnego siedliska na mapie. Jest jedno, które daje przyrost całemu poziomowi. Około 1-4. Forty także tak działają. Możemy zakupić stworzenia z wszystkich miast jednocześnie - co jest dobre i złe, aby zwiększyć jeszcze bardziej przyrost powinniśmy przebudować nasze różnofrakcyjne miasta. Złoto dodatkowo generuje targowisko - 250 codziennie. Łza Ashy(Graal) po staremu zwiększa populację. Są także umiejętności i specjalizacje które to dają. Populacja jednostek z jednego poziomu różni się przeważnie 1- 3. Silniejszych dostajemy lekko mniej. |
Baron - 2013-10-08 19:31:56 |
Mozna kupic caly przyrost z wszystkich zamkow w jednym zamku jak rozumiem ??? |
Markham - 2013-10-08 20:45:39 |
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość] |
Sauron - 2013-10-09 20:45:30 |
W piątek zagram. |
Markham - 2013-10-11 18:51:24 |
Link alternatywny: http://www.fileplanet.com/221898/downlo … es-VI-Demo |
Baron - 2013-10-11 19:35:19 |
Cooo ? Nie trzeba miec podstawki ? Wystarczy to sciagnac ? Naprawde i juz sie zagra ? |
Markham - 2013-10-11 20:23:56 |
Gra będzie bardzo okrojona jeśli chodzi o tryb multi, brak kampanii i wszelkich atrakcji, ale jako próbka wystarczy choć tyle. demo jest bardzo dobrze rozbudowane. |
Sauron - 2013-10-13 19:11:35 |
Muszę przyznać że gra jest całkiem grywalna, syndrom kolejnej tury ma się dobrze. Jest gospodarcze uproszczenie, czyli nie mamy surowców cennych (siarka, rtęć itd.), ale ta strefa wpływów to całkiem ciekawa rzecz. Czy lepsza to sprawa dyskusyjna, ale mechanizm jest zaimplementowany poprawnie i nie ma na co narzekać. Ekran miasta jest ok, ale brakuje mi możliwości obracania widokiem czy kliknięcia jakiejś budowli (lub może tego nie odkryłem? ekrany miast z Heroes V były bardzo dobre). Bardzo rozbudowany system rozwoju bohatera, te wszystkie czary, specjalizacje mocy, magii z podgrupami okrzyków, jakiejś poprawy ataków, statystyk, dużo tego. Jest jeszcze krew/łzy, dodatkowe kilka silnych czarów. Ładne jednostki, z własnymi historiami, a ich właściwości precyzyjnie opisane. Pole bitwy raczej bez zmian, może ciut mniejsze. Jakoś szybciej dochodzi do zwarcia? Może to kwestia nowego systemu morale? |
Markham - 2013-10-13 20:08:32 |
Patch 1.5 przywraca duże ekrany, które są w pełni interaktywne, lecz 2D. Forty także to dostały. Dla mnie strefa wpływów to gratka dla mapiarzy jak ja czy miłośników historii czy polityki. Do starcia z bohaterem jak często? Zależy od poziomu trudności, liczby graczy, miast, rozmiarów mapy. |
Wuwu - 2013-10-14 09:38:55 |
4.24 GB na mój net to za dużo na jeden raz. |
Baron - 2013-10-14 19:33:44 |
No wlasnie . Trzeba miec stale lacze i to dobre pewnie aby to demo wyprobowac . |
Markham - 2013-10-24 18:48:50 |
@Saurona dziwi czemu ciotka Sławoja - Sweltana jest nekromantką, a jemu to nie przeszkadza. Nekromanci to odłam magów. Obecnie są świeżą nacją - niezbyt silną. Próbują dowieść swych wartości. Magów i inne ludy jeszcze nie brzydzą zamiłowania do trupów. Nekromanci i magowie są jednym organem, traktowani jako ogół czarodziejów. Choć Sweltana jest zacznie starsza od Slavy, jej rodzice nie interesowali się nią zbytnio. Swoją uwagę wychowawczą poświęcili przyszłemu księciu księstwa Gryfa - Pawła (ojciec Sławoja). Ona nie miała co ze sobą zrobić i poświęciła się studiom magicznym. Zainteresowała się sektom nekromantów. Wstawię jej biografię:
|
Sauron - 2013-10-24 18:53:39 |
Czyli nekromancja jest jeszcze legalna, ale powoli zaczyna się na to patrzeć krzywo? |
Markham - 2013-10-24 19:02:04 |
Tak, za około sto lat Magowie przepędzą Nekromantów. Obawiając się ich potęgi oraz nieumarłych sług. Pisali o tym w kompendium Ashanu. |
Wuwu - 2013-10-25 12:03:08 |
A czy magowie wiedzieli, że wskrzeszanie uwiązuje duszę do ciała? |
Sauron - 2013-10-26 13:34:30 |
Skończyłem kampanię, teraz trochę popróbuję różnych wariantów tego jednego scenariusza. Co mogę powiedzieć? Olać opinię, fajnie się gra. Tylko ten jeden Tydzień. Opis Tygodnia Siarki: "podwojona produkcja siarki, ale niestety ludy Ashanu jeszcze nie potrafią z niej skorzystać". LOL, przecież pstryczek w nos. Poza tym naprawdę dobra zabawa, ale dziwny jest brak uciekających jednostek, tylko trzeba ze wszystkim walczyć. Niby jest automatyczna walka czy przyspieszenie ruchów jednostek, ale to wciąż dziwne. |
Markham - 2013-10-26 14:02:01 |
Później dowiesz się jakie afery wywołały te miłe sługi światła. Fabuła przypomina nieco kryminał, dlatego mnie ciekawi. @WuWu, nekromanci to wiedzieli. Na istnieje istnieje takie coś jak reinkarnacja. Przemiana jakieś kryminalisty w ghula jest traktowana jako swoista kara. |
Baron - 2013-10-26 20:25:58 |
Ogladajac Bacza zwrocily moja uwage umiejetnosci . Sa to jakies drzewka ? Nie wszystkie maja tyle samo poziomow . Niektore 2 inne 4 . Niektore maja alternatywny rozwoj ? Czy dobrze mysle ? |
Sauron - 2015-04-04 08:56:47 |
Umiejętności wykupujesz za punkty otrzymywane za wbijanie kolejnych poziomów bohatera. Masz tam wybór zdolności magicznych i niemagicznych. Bohaterowie mocy i magii mają pewne swobody i ograniczenia w rozwoju. Magowie poznają wyższe poziomy magii, a wojownicy wyższe poziomy zdolności niemagicznych. Bohaterów pobocznych można przeszkolić z umiejętności bardziej ekonomicznych, np. wyższy przyrost jednostek, lepsze kursy na targowisku, logistyka itp. |
maraso6 - 2015-04-04 11:33:09 |
mi się ogólnie podoba ta część fajna grafika arcydiabłowi np. dodali czar na odległość fajne efekty specjalne też ma tylko że ma dwa minusy nie ma w czarach magicznej strzały a lubię ten czar :) no i trochę skopali z tą fortecą bo nie ma tego arcymaga i tytana a ten smok to moim zdaniem bez sensu bo smoki się kojarzą z zamkiem "Loch". |
Sauron - 2015-04-05 09:48:14 |
Nekromanci byli wówczas częścią całej społeczności magicznej, jednym z domów czarodziejów. Dopiero później w wyniku wojny domowej oderwali się od pozostałych. Można więc powiedzieć, że to oni reprezentują magów. |
Sauron - 2015-08-06 09:21:46 |
Warto też wspomnieć o muzyce która jak zawsze nie zawodzi. |