TrutkaNaGizki - 2014-01-30 13:59:18

Jaka spośród tych jednostek wg was jest najsilniejsza ?

Według mnie jest to Archanioł ponieważ ma zdolność wskrzeszania

:spam:

Mathias - 2014-01-31 02:51:32

Bardzo wyrównane starcie. Jeśli chodzi o wstępną selekcję, to odrzuciłbym Tytana ze względu na to, że będziemy go mieli najpóźniej (wysokie koszta siedliska i samej jedności niewspółmierne do statystyk), a zatem najmniej. Archanioł i Czarny Smok, cóż... Archanioł góruje zdecydowanie statystykami, wygrywa pojedynek 1v1, a Czarny smok z kolei posiada odporność na magię. Stawiam na Archanioła ze względu na wygraną parametrami oraz wskrzeszanie (które jednak nie jest aż tak super, jak kiedyś uważałem). Nie mniej jednak zgodzi się chyba każdy, że posiadanie którejkolwiek z tych jednostek w armii to cenny skarb, który może zadecydować o wyniku bitwy (co w zasadzie można powiedzieć o większości 7-levelowców).

Xeno - 2014-01-31 09:00:33

A czy nie było takiego tematu przypadkiem już?

Ja wolę smoczka, murzynki to moje ulubione smoczki i według mnie powinny być wyżej oceniane od Archa, ale to już upodobanie.
Przynajmniej rozgryzłem ranking po ukończeniu misji i dlaczego jednostki są tak uszeregowane, a nie inaczej, a rozchodzi się tu o maxymalne DMG stowrzenia, bo w Hocie to węże morskie są najwyżej, nawet nad archem.

TrutkaNaGizki - 2014-01-31 09:26:20

Nie, były tylko Anioł vs Gigant vs Zielony Smok, Archanioł vs Czarny Smok oraz Tytan vs Czarny Smok :)

:spam:

VasT - 2014-01-31 13:17:21

O Xeno dzięki :) Ostatnio z kumplem 2 razy przeszliśmy Hotę i 2 razy mieliśmy Tytana i zastanawialiśmy się czy jest coś wyżej ;p

Co do samego tematu : Kiedyś uważałem , że najlepszą jednostką jest Tytan , jednak teraz po kilku latach gry wiem , że jest to Archanioł ( choć koszta jego produkcji są kosmiczne + magazyn nie daję nam kulek co zawsze mnie zadziwiało ;d ) . Całe te "straty" nadrabia nam stałe DMG oraz dość spory ruch i w krytycznych sytuacjach możliwość wskrzeszania .

Jeżeli chodzi o smoka w moim osobistym rankingu stawiam go wyżej od Tytana :)

Wuwu - 2014-01-31 15:20:55

Archanioł:  Atak 30  Obrona 30  Obrażenia 50  ruch 18  życia 250   +  wskrzeszanie i nienawidzi diabłów

Czarny Smok:   Atak 25  Obrona 25  obrażenie 40-50  ruch 14  życia 300  +  odporność na zaklęcia

Tytan:  Atak 24   Obrona 24  Obrażenie 40-60  ruch 11  strzały 24  życia 300   +   odporność na umysł, brak kary do walki w zwarciu i nienawidzi czarnych smoków

Takie przybliżenie statów, możliwe pomyłki, bo pisałem z pamięci :)  Innymi słowy wszyscy są bardzo silni, a dobre wykorzystanie ich umiejętności przesądza nad wynikiem bitwy. Ale ja i tak wybieram Archa  :angel:

Talscire - 2014-02-14 18:44:56

Tak jak Mathias zauważył, koszta siedliska tytana jak i samej jego wartościowości nie są wprost proporcjonalne do siebie, więc na pewno nie uważam go za najlepszą z trzech wymienionych jednostek. Także stawiam na Archanioła, dlaczego? Powody, które podał wyżej wymieniony użytkownik są dobre, ale dodajmy do tego także to, że odporność na zaklęcia Czarnego Smoka bywa przekleństwem - nie można dać mu błogosławieństwa ani innego czaru tego typu.

Xeno - 2014-02-14 20:24:14

Coś za coś, odporność na czary to miecz obosieczny, ale z błogosławieństwem to zły przykład, bo w lochu rzadko się trafia ten czar i władcy nawet wody nie mogą się nauczyć na mass.
Jeżeli chodzi o czarnego i o archa to jest tylko i wyłącznie kwestia gustu i sympatii do jednostki, bo obie jednostki są dobre.

Deferdus - 2014-02-14 23:53:58

To zależy oj tego, jak wygląda pomiędzy nimi walka. Jeśli w zwarciu to według mnie Archanioł miałby największe szanse. Ale jeśli Tytan były od nich w pewnej odległości miałby plus przy pierwszym ataku, gdyby Arch zajął się smokiem, a smok mu "oddał", ponieważ wtedy może ich dosięgnąć swoją "strzałą" zadając już pewne obrażenia. Strasznie przekombinowałem, ale wtedy Tytan prawdopodobnie mógłby wygrać.

Po za tym smoczek ma atak na dwa pola, dzięki czemu mógłby załatwić obu na raz, przy sposobności.

Na prawdę ciężki orzech do zgryzienia.

Talscire - 2014-02-15 10:30:07

Deferdus, owszem, ale rzadko kiedy bitwa miałaby taki przebieg, bo jako pierwszych przeważnie atakuje się strzelających, więc wątpię, by Archanioł zaatakował Czarnego Smoka. Poza tym, tu nie chodzi jedynie o walkę, ale spójrz też na ceny siedlisk i samych jednostek. ;)

@Xeno Ale nie zawsze Czarne Smoki znajdują się w tylko w armii z lochów, poza tym odporność na zaklęcia to miecz obosieczny, a wskrzeszenie i nienawiść do diabłów nie, więc dalej stawiam na Archanioła. ^^

Xeno - 2014-02-15 16:45:53

100 hp wskrzeszone i zmarnowany ruch ja bym polemizował nad tym zwłaszcza przy większej liczbie archów. Nienawiść do diabłów działa tylko na diabły a one mają nienawiść na archy więc argument z dupy. Za archami przemawiają tylko statystyki , nic innego ciekawego nie mają nam do zaoferowania, przeciwnika nimi nie zaskoczymy a czarnuchy mają już większe pole do popisu.

Talscire - 2014-02-15 17:18:23

Czyli, idąc twoim tokiem rozumowania, obie jednostki nie mają żadnej użytecznej zdolności, oprócz odporności na magię Smoka, co jest mieczem obosiecznym. Mówisz, że Archy tylko 100hp wskrzeszają, ale jak rozgrywka się przeciąga i masz po kilkadziesiąt jednostek 7. poziomu i rozdzielisz Archy na kilka grup to Smoki nie mają szans, bo, jak sam napisałeś, przemawiają za nimi jeszcze staty. Reasumując, po jednej przydatnej dopiero w dalszej części gry (no jakby nie patrzeć odporność na np. magiczną strzałę mało daje) + większe staty Archanioła, co przechyla szalę zwycięstwa na jego stronę.

Xeno - 2014-02-15 21:17:22

Talscire bitwy toczy się całymi armiami, nie samymi smokami, czy archami więc znowu się plączesz w swoich zeznaniach tak jak to było przed laty.
I weź na chłopski rozum, lepiej zmarnować ruch np. 10 archów i wskrzesić te 1000hp, czy uderzyć nimi i zabić o wiele więcej? Czysta logika się kłania.
Na smoka nie rzucę żadnych wspomagaczy, ale również nie oberwie on z implozji, czy berserka, a ten jest bardzo zabójczy jeżeli chodzi o tak silne jednostki jak archy. Oczywiście odnoszę się do twojego postu i gry, która się przedłuża choć takowych dawno nie miałem, chyba że w singu, gdzie komp jest głupi.

Talscire - 2014-02-15 21:36:52

Tak jak piszesz, zależy to też od bitwy czy użyć wskrzeszenia czy nie. Jeśli masz na polu bitwy kluczową jednostkę, np. strzelaka, która właśnie ginie albo jest znacznie osłabiona ilościowo to na moim poziomie (nie wiem jak to jest na profesjonalnych grach) nie atakowałbym. Co do Smoka, to piszesz praktycznie to samo co wcześniej, że zarówno pomaga jak i nie, chociaż jestem zmuszony przyznać ci rację co do groźności takich czarów w stosunku do Archów.

Xeno - 2014-02-15 23:15:51

Jeżeli strzelcy padają, to i większość armii jest już uszczuplona, archy chyba najbardziej, gdyż na nich skupia się ogień wroga.
Powtarzam argument z odpornością smoka, bo o to cały czas się rozchodzi i nie ukrywam tutaj jego słabych stron tylko pokazuje jak to wygląda w praktyce.

Talscire - 2014-02-16 10:17:02

Czyli reasumując, na dłuższą metę Smoki są bardziej użyteczne, ale jakby nie patrzeć, w początkowej fazie gry Archy wygrywają, głównie ze względu na staty. Odporność na zaklęcia, gdy bohowie nie są tak rozwinięci, by rzucać mocniejsze czary nie jest tak bardzo przydatna.

Xeno - 2014-02-17 19:43:47

Miałem na myśli głównie masówki i ten berserk czy inne ofensywne czary. Na początku rozgrywki nie ma ani tego ani tego chociaż anioły łatwiej postawić niż smoki. Statystyki jednostki są ważne i tutaj arch deklasuje wszystkie 7 poziomy ale jak wiadomo później sytuacja może się zmienić ale nie chce tu mieszać bohaterów i umiejętności gracza. Biorąc pod uwagę kwestie szczęścia i morali oraz odporności i zioniecia smokiem możemy znacznie więcej zdziałać na polu bitwy, szczególnie widać to na arenach i tutaj chyba się ze mną gracze zgodzą.

Sauron - 2016-01-25 13:41:47

Jak wspominałem w temacie o najlepszych jednostkach 7 poziomu:

czarny smok jest jednostką bezpieczniejszą, dzięki odporności na magię. Porządne statystyki i zionięcie sprawiają, że jest to najbardziej wyważona jednostka ze wszystkich. Macie to, co dokładnie widzicie.

Archanioł jest bardziej mieczem obosiecznym, jest otwarty na wspomagacze ale to może też obrócić się przeciw niemu. Pewne są za to jego obrażenia oraz najwyższy atak + obrona z całej trójki. Karą za to jest niższe HP.

Tytan jest bardzo niedoceniany w tym starciu. Statystyki właściwie równe z czarnym smokiem, ale za to oferuje kilka dodatków. Gdy się dokładnie zastanowić, to posiadanie jednostki strzelającej takiego kalibru to bardzo potężna zaleta. Brak kar do walki wręcz gwarantuje ciągłość obrażeń. Odporność na czary umysłu oznacza obronę przed:

Berserkiem
Oślepieniem
Zapomnieniem
Szałem
Hipnozą
Radością
Smutkiem

Ma szansę wyrządzić największe obrażenia z całej trójki (górny pułap 60 pkt obrażeń). Całościowo patrząc, jest to również bardzo wyważony pakiet. Cena jest słona, ale w zamian dostajemy porządne statystyki jak na strzelającego, ochronę przed częścią czarów, pełną skuteczność w walce no i samo strzelanie. W pojedynku 1v1 może i ma problemy, ale wymieszany z resztą armii naprawdę może zabłysnąć.

Z innej beczki: największe obrażenia pojedynczej jednostce prawdopodobnie zadaje starożytny behemot. Obniżenie obrony o 80% to jest ohydnie mocny skill. Ceną za to są gorsze statystyki i prędkość, dlatego behemot nie znajduje się na moim osobistym podium poziomu. Poświęca niemal wszystko na rzecz ofensywy. Urok miasta, ale dlatego też sam za Twierdzą średnio przepadam.

oumen - 2016-01-25 18:57:45

Tytan, w połączeniu z jednostkami fortecy i np przyspieszeniem bohatera Cyra jest najlepszy. Ma fajne umiejętności i niezły dmg. Jednak 1 vs 1 jest najsłabszy.
Archanioł ma dobre statystyki i mało hp ale jeśli rzuci się na niego modlitwę wymiata
zaś czarny jest najwytrzymalszy(wliczając w to odpor. na czary), wygra z tytanem a z archem przegra ale za to jest odporny na wszystkie zaklęcia a nie to co ci dwaj.
Ja uważam że jest tak:
1. arch
2.czarny
3.tytan

Mathias - 2016-01-25 23:58:52

Z tytanem jest problem taki, że mimo potężnych statystyk i teoretycznej opłacalności (w stosunku cena-jakość), to i tak w praktyce wychodzi on strasznie drogo i długi czas biega się z gigantami, którzy są z kolei słabiutcy. Wynik Arch vs Czarny Smok to już kwestia dość sporna, w pojedynku 1v1 wygrywa ten pierwszy, pod względem umiejętności jest to bardziej zależne od sytuacji, ale generalnie raczej smocze skille są częściej przydatne. Cena z kolei zależy od któregoś tam patcha, który kuriozalnie podniósł koszt Archanioła (ja rozumiem 1 klejnot, ale 3 klejnoty + 5000 sztuk złota to tragedia jakaś okrutna). Tak więc trudno tutaj wybrać jednoznacznie, najprzyjemniej gra mi się Archaniołem, ale raczej kwestia przyzwyczajenia. Z kolei z Tytanem wiąże się wspomniany wcześniej koszt, ale jak już go kupimy, to jest super.

Sauron - 2016-01-26 17:18:48

Sam się już gubię w tych patchach.

Mathias - 2016-01-27 09:00:23

Jest jeden oficjalny patch, ten od obniżenia przyrostu feniksów do 2, poprawienia statystyk reptiliona i właśnie zwiększenia kosztu archanioła. Jak dla mnie, poza jaszczurami, większość zmian zdecydowanie na wyrost, przyrost feniksów wystarczyło pomniejszyć do 3 i by było ok, a koszt archanioła o 1 klejnot, a nie 3... Ale to moje zdanie, większość raczej zachwala te zmiany. Pozostałe patche, mody, pliki są raczej nieoficjalne, a przynajmniej ja o niczym nie słyszałem.

Xeno - 2016-01-27 15:40:26

W Hocie coś pozmieniali odnośnie Wrót, ale nie wiem co dokładnie, wiem tylko tyle, że nie jest już ta schematyczne, ale straciło chyba pazur.
Tytan jest deklasowany przez cenę, tyle w temacie. Czarnuszki zawsze w moim sercu.
A tak dla przekory powiem, że Chydra zmiata wszystkich. Atak dookoła, powstrzymywanie kontry i możemy rzucać na nią czary^^

Sauron - 2016-01-29 14:27:53

Zanim zmieniono ich przyrost to prawdopodobnie feniksy byłyby najlepsze, szczególnie gdyby przedłużyć nieco grę. Dobry stosunek cena/statystyki i przewaga liczebna, która z czasem gry zacznie być co raz wyraźniejsza. Bez przyrostu są przeciętne, ale za to szybkość (bodajże najwyższa w całej grze) 100% gwarantuje 1 ruch, chyba że ktoś wyskoczy na nie ze Zbroją Przeklętego czy coś w tym guście.

Tytan dobrze wpisuje się w obronną strategię Fortecy. Zastanówmy się jednak co jest problemem w cenie siedliska. Połączę ceny podstawy i ulepszenia.
- Złoto: 30 000
- Drewno: 15
- Kamień: 15
- Klejnoty: 40

Jeśli chodzi o złoto, to więcej kosztuje np. Portal Chwały (40k), Przeklęty Pałac (35k).
Drewno czy kamień to też bywało podobnie albo więcej.
Klejnoty: analogicznie trzeba wydać 40 rtęci na Przeklęty Pałac, 40 siarki na Smoczą Jaskinię, 40 kryształu na smocze urwiska.

Ostatecznie cena siedliska tytanów jest ok, problemem musi być rozłożenie kosztów. Sami giganci kosztują grosze, ale już na tytanów trzeba się pilnować by uzbierać potrzebną kwotę, nie marnować kasy gdzie indziej. Minusem gigantów jest to, że ich zastosowanie przed ulepszeniem jest dość nijakie. Przypuszczam że razem z nagami mogą tworzyć przyzwoitą pierwszą linię. Ich punkty zdrowia nie są powalające jak na swój poziom, ale to więcej niż wszystkie jednostki niższych poziomów. Lvl 7 do czegoś zobowiązuje.

Co do hydry to ogromna obrona jest z całą pewnością wysokim problemem dla przeciwnika, w sumie Cytadela jest bardzo podobna do Twierdzy w sensie inwestycji w jedną określoną cechę (atak/obrona) kosztem wszystkiego innego. Powiedziałbym, że oba miasta się równoważą bo dodatkowe % ataku od Twierdzy balansuje większy % obrony Cytadeli. Nawet behemot jest w pewnym sensie przemyślany w tej kwestii - 80% redukcji obrony to dla mnie wciąż przerażająca zdolność, cała ta zebrana obrona jest na nic.

Xeno - 2016-01-29 20:53:36

Chciałbym zauważyć, że one nie są względem siebie równoważne całkiem. Bohaterowie cytadeli mają trochę więcej % do obrony.

Sauron - 2016-01-29 23:42:27

Chodzi o ten rozkład wartości przy levelowaniu?

Barbarzyńca 2-9                         Władca Bestii 2-9
55% atak                                   30% atak
35% obrona                               60% obrona

?

Powiedziałbym, że barbarzyńcy rekompensują to lepszym bonusem do umiejętności Skuteczność Ataku 10/20/30%.
Płatnerstwo 5/10/15%

Nie wiem jak to się będzie przekładać na matematyczne obliczenia (jak ktoś ma tabelę albo już obliczano to pokażcie!).

Baron - 2016-01-31 18:49:25

Tylko ze zawsze jest wybor z dwu. Zatem kazdy bierze to lepsze. Statystyczny rozklad szans umiejetnosci zmodyfikowany wyborem jest inny :-) Bardziej rowny.
Niewatpliwie Archy sa tak przesadzone ze bija wszystkich. Tym wskrzeszeniem duzo nadrabiaja. One nie tylko walcza. Tytan pewnie nieco lepszy od smoka ale smok wlatuje do zamku. Zatem jest przydatniejszy.

Mathias - 2016-02-03 12:29:50

Z tym przesadzone archy to bym nie przesadzał. W pojedynkach wygrywają z każdym, bez uwzględnienia statystyk bohaterów i multum innych czynników, to fakt. Wskrzeszenie też jest cennym skillem, nie mniej użycie go wiąże się z utratą kolejki, więc to też jest coś za coś. Ogółem uważam, że o ile Archanioły to jednostki wybitne, to nie mają one jakiejś ogromnej przewagi nad pozostałymi. Szczególnie że jak już tu zauważono, swój poziom trzymają też Behemoty (masakrowanie obrony przeciwnika to coś niesamowitego + ogromna liczba HP) oraz Hydry (wielopolowy atak, powstrzymywanie kontry - bywają zabójcze), a i Feniksy ze swoim przyrostem początkowym dawały radę.

Baron - 2016-02-03 19:34:27

O ile wiem zmiany orginalu przez NWC byly nastepujace:
Archy kosztowaly klejnoty
Psy mialy wyzsze obrazenia
Reptiliony i jaszczury podbite statystyki
Wazki tez troche
I koniec. 4 feniksy zostaly.
Behemoty i hydry to mimo wszystko najslabsze jednostki ani nie lataja ani nie strzelaja. Czolowka to archy feniksy tytani.

Mathias - 2016-02-03 21:48:32

W czołówce na pewno jest Czarny Smok wg mnie, natomiast co się tyczy Behemotów - nie strzelają ani nie latają, ale mają zdolność -80% do obrony, co jest wg mnie równie dobrym skillem co tamte dwa, szczególnie że łatwo postawić siedlisko i dość szybko mamy już kilka beszków w armii, które niebawem możemy ulepszyć. Podobnie z hydrami.

Sauron - 2016-02-03 22:46:13

Trochę się zastanawiam, czy takie budowanie behemotów na 2. dzień nie jest zbyt przegięte. Ciekawym patentem zastosowanym w kolejnych częściach Heroes, są Punkty Rozbudowy miasta, czy jakoś tak. Ogólnie polega to na tym, że by wybudować bardziej zaawansowane budynki, musimy postawić bardziej podstawowe. Wymusza to bardziej zrównoważony rozwój - nie możemy od razu postawić aniołów, albo szybko przejść do Kapitolu pomijając inne budynki.

Baron - 2016-02-04 10:15:37

To jest pomylka tworcow. Koszty cyklopow i behemotow sa pomylone. Przesle wam tabelke z prawidlowymi to porownacie czy bedzie 2 dniu.

Xeno - 2016-02-04 12:37:03

Skoro są pomylone to czemu nie naprawili tego w ostatecznej wersji tak jak zrobili to z ceną archów, obrażeniami i życiem reptilainów  i gogów?
To był celowy zamysł i mamy zamek o niestandardowej budowie i idealnie się wpasowuje i behy w 2/3 dniu jakoś nie są przegięciem, ponieważ nie mamy 2 innych jednostek.

Baron - 2016-02-04 12:49:44

Poniewaz wszystkie budynki 6 i 7 poziomu maja taka sama cene surowcow tylko w twierdzy 6 kosztuje tyle co 7 i na odwrot. Jasno z tego wynika pomylka. Zreszta gorsze cyklopy trudniej wybudowac niz lepsze behemoty. Absurd. Ewidentnie jest pomylka. Poprawie i zobaczycie.

Mathias - 2016-02-04 14:00:51

Cena siedliska cyklopów niekoniecznie jest błędem (choć nie sposób tego wykluczyć), ale przegięciem już tak, jak na moje. Ok, behemoty spoko, szacun, ale robienie jednostki 6 poziomu, która z uwagi na swoje koszta jest praktycznie niegrywalna (rzadko je w ogóle buduję, bo i nie są specjalnie potrzebne), nie wydaje się rozsądne. Można było je uczynić po prostu nieco lepszymi, bo w obecnej sytuacji mamy średniaka 6 poziomu o niewspółmiernie wysokiej cenie, albo tę cenę delikatnie pomniejszyć lub przynajmniej rozbić na inne towary (tyle kryształów bardzo ciężko zdobyć, a gdy je mamy, to i tak lepiej zainwestować w 7. poziom). Tak więc sądzę, że powinno to było zostać zmodyfikowane w patchu, tak dla przejrzystości.

Sauron - 2016-02-04 16:33:35

Do tego potrzeba Fortu Ogrów, by postawić Grotę Cyklopów. Wymaga on mnóstwo drewna, a same ogry tylko spowalniają armię bohatera i są mało użyteczne. Porównajcie to sobie z combo roki + behemoty. Dla mnie nie ma porównania. Nawet cenowo wyjdzie podobnie - droga do behemotów wymaga więcej złota, ale oszczędzimy 10 drewna + 10 kryształu. Jednocześnie dostaniemy dwie przydatne jednostki vs jedną jednostkę ok (cyklop) i wolnego kloca (ogra).

Baron - 2016-02-04 17:30:09

Poprawka do sciagniecia:

http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php … 889#p42889

Taki byl zamiar tworcow. Teraz mozecie zobaczyc jak to powinno byc. Wreszcie jest logicznie.

Mathias - 2016-02-04 23:58:09

Dobry pomysł z tą poprawką, myślę, że tak rzeczywiście byłoby sensowniej, choć teraz nasuwa się oczywiste pytanie - czy cena Behemota nie będzie w takiej sytuacji wygórowana?

Xeno - 2016-02-05 03:11:49

Zagrajcie z poprawką, twierdza traci moc i jest popychadłem. Nie ma czym walczyć.
Cena ogra, koszt cyklopa to wszystko jest przemyślane.

Sauron - 2016-02-05 13:45:13

Postaram się zobaczyć, na razie wybieram się na weekend a tam będę grał dla odmiany w piątkę/szóstkę.

Baron - 2016-02-05 17:08:22

Cena aniola 3000 behemota 1500 dwa razy mniej.
Cena siedlisk aniola 20 tys behemota 10 tys. Tez dwa razy mniej.
To tak mialo byc. Obnizanie to juz byla by modyfikacja. Ja zrobilem tylko poprawke bledu w tabelce.

Sauron - 2016-02-14 11:37:45

Rzeczywiście są pewne komplikacje, co wymusza inne podejście do sprawy. Ogólnie jednostki Twierdzy są dość kruche przez kiepską obroną, behemot nawet podstawowy nadrabia braki obrony solidną nadwyżką punktów życia. Można oczywiście zdejmować kontry dla wilków za pomocą goblinów, ale to oczywiście kosztuje gobliny. Urukowie są ok z tym całym atakiem od Barbarzyńcy, ale spowalniają armię. Ogólnie każde miasto ma swoje sposoby na wczesną eksplorację mapy, mniej lub bardziej wyszukane. Dla przykładu bez wampirzych lordów (do których trzeba wybudować kilka budynków i to jest pewien wydatek) Nekropolia miałaby problemy, ale początkowe trudności nadrabia potem Nekromancją (na starcie aż tak dużo się nie wskrzesza). I tak jest tutaj bardziej wyjątkowa, bo większość miast ma jakąś jednostkę strzelającą na start.

Mathias - 2016-02-14 19:33:56

Generalnie siłą Twierdzy jest szybkość wybudowania tych behemotów i tu się zgadzam. Możliwe, że rzeczywiście w tabelkach im się pomyliło, ale jak przemyślałem sprawę na chłodno, to doszedłem do wniosku, że w sumie wyszło to grze na dobre, bo inaczej Twierdza nie byłaby równorzędną alternatywą dla pozostałych miast, a ponieważ nie ma tu bajerów typu farming czy nekromancja, znacząco by odstawała od pozostałych. Nie ma co ukrywać, bez beszków byłaby lipa.

Sauron - 2016-02-14 22:51:02

Skoro udostępnili behemoty to musieli zablokować cyklopy, rzeczywiście jest to przemyślane. Ostatecznie trójka jest bliżej niż dalej od statusu pełnego balansu, ma swoje wady ale przecież nie przeszkadzają w grze.

Mathias - 2016-02-15 00:22:54

No tak, ale w dalszym ciągu uważam, że niegrywalność cyklopów powinna zostać w jakiś sposób poprawiona. Nie ma problemu, jak jednostka jest słaba, ale fajnie by było ją w ogóle rekrutować (oczywiście mówię teraz w dużej przenośni).

worldhotels-in.com berlin-hotel ESPACE VIRAGE 2 przegrywanie kaset vhs.