Sauron - 2015-08-03 11:27:53

https://mmh7.ubi.com/en/blog/post/view/ … map-editor

https://mmh7.ubi.com/pl/blog/post/view/ … ng-in-mmh7

Edytor pod względem opcji przypomina poprzednie części, gdzie wstawiać można góry, lasy, artefakty, miasta i stwory. Dostępny będzie też edytor kampanii oraz generator map losowych, a możliwe do zmodowania będzie naprawdę multum rzeczy.

W skrócie edytor dzieli się na wersje "default" oraz "advanced" między którymi można się swobodnie przełączać, przy czym dla modowania gry i wprowadzania własnego contentu przyda się tryb "advanced", ale twórcy zarzekają się że to nie wygląda tak strasznie jak to brzmi. Zresztą wystarczy spojrzeć na zdjęcia z pierwszego linku i wyciągnąć własne wnioski.

Narzędzia np. hero tool, artifact tool, script tool - pozwalają tworzyć w edytorze własnych bohaterów, artefakty, skryptować questy i różne fabularne wydarzenia, ustalać warunki zwycięstwa, porażki, ustawiać zasadzki w specyficznych miejscach na mapie itd.

Visitable Shell to obiekty z którymi można dokonywać interakcji, to może być dla przykładu chatka jasnowidza z zadaniem do wykonania.

Możliwe też tworzenie map bitewnych.

W drugim linku pokazano kilka przykładów.

1) bohaterka Sylvanu Sailin zmieniona w Jenovę z Heroes 3
2) reorganizacja katalogu czarów, tutaj włożył kulę ognia do magii powietrza
3) Cabir master, podstawowy stworek z Akademii, został zamieniony w wielkiego gremlina z Heroes 3. Ograniczono się do zmiany statystyk i podmiany ikonki, choć podobno można więcej.
4) zamiana kolorów miasta na mapie świata
5) podmiana tła Akademii na widok miasta Tower (Forteca) z Heroes 3. W sumie wyszło Heroes 3 HD z nowym interfejsem.

Mathias - 2015-08-07 01:15:04

Jak można podmieniać nawet tekstury, to piękna sprawa! Mam tylko nadzieję, że nie będzie problemu z ogarnięciem interfejsu edytora ze względu na bezmiar funkcji.

https://www.hotelstayfinder.com