- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Przystań http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=3240 |
Xeno - 2017-09-20 10:24:36 |
HoTa się rozwija a ja tematu o niej nie widzę. |
Obertyn29 - 2017-09-27 21:18:48 |
Mi to miasto się nie podoba. Broń palna, armaty... to nie pasuje do H3 (moim zdaniem). Rzadko grałem tym zamkiem, ale wydaje mi się , że jest silny. Co do bohaterów to Przystań ma świetnych bohaterów (i nawigatorów i kapitanów, ale ja wybieram zawsze bohaterów mocy). Jakbym miał wybrać najlepszego to byłaby nim chyba Anabel. |
Mathias - 2017-09-28 23:13:06 |
A ja bym właśnie powiedział, że Przystań wypełnia pewną lukę w postaci braku frakcji wodno-pirackiej. Bądź co bądź mórz mamy w grze multum, a co za tym idzie całkiem sporo istot i obiektów z nimi związanych, a miasta żadnego dotąd. Stąd Przystań to pomysł bardzo dobry. Nie zgodzę się też, że broń i armaty tak zupełnie nie pasują, ale to już kwestia indywidualna. |
Xeno - 2017-09-29 19:37:36 |
O piratach mowa już w samym intrze gry więc pasują jak najbardziej. |
Mathias - 2017-09-29 22:28:14 |
Brzmi spoko, albo chociaż jakieś partyjki. Wdrożyłbym się w nowinki HotA. |
Obertyn29 - 2017-09-29 22:40:55 |
Pisząc, że mi to miasto się nie podoba chodziło mi, tylko o broń palną. Sam zamek jest moim zdaniem potrzebny. Bardzo dobrze, że wreszcie można zagrać nową frakcją bez straty wrót/cytadeli (chociaż na vcmi da się chyba grać nowym zamkiem bez podmiany). |
Xeno - 2017-10-01 11:13:52 |
Musiałbym zagrać, o ile jakoś mnie feniksy nie bolą, bo rzadko dochodzi, że je buduję to i tak zawsze grałem z plikami zmniejszającymi ich przyrost. Najbardziej to bolą te rusałki, dopiero w 3 dniu zdobywamy siłę do exploracji, ale za to w HoTa zawsze mamy 2 budynki jednostek postawione więc idzie jakoś przeżyć. |
Baron - 2017-10-31 23:03:28 |
Miasto jako takie to oczywiście świetny pomysł. Wykonanie mistrzowskie. Tylko oczywiście broń palna psuje. Jakaś prymitywna armata typu Grunwald ale ta jest zbyt nowoczesna. A pistolety to w ogole psuja klimat. Poza tym jednak jest swietnie. Miasto pasuje niebywale dobrze. Nie widac ze to dorabiane! Balans tez jest raczej dobry. Jednostki rozne i ciekawe. |
Sauron - 2017-11-11 11:01:09 |
Ostatnio to młóciłem kampanie Heroes 2 na przemian ze scenariuszami Heroes 5, więc chwilowo nie jestem do końca w temacie. Miasto wydawało się być bardzo ofensywne, więc Magia Powietrza na pewno dobry wybór. Błogosławieństwo również się przydaje bo podobnie jak w Lochu bywa spory rozstrzał obrażeń, a te jednostki co wyglądały jak wiwerny to mają taką właściwość jak siepacze orków z Heroes 5 - minimum jedna jednostka zabita, to uderzą jeszcze raz. Czarownice podobnie jak magowie z Heroes 2 magicznie szkodzą wrogim jednostkom - tylko zamiast usuwać efekt pozytywny, rzucą własną klątwę. Jaszczury Nix mogą być bardzo szkodliwe dla jednostek z wysokim wskaźnikiem ataku i odpowiadającym za główne obrażenia w armii - duża obrona, kamienna skóra mogłaby im bardzo pomóc. |
Mathias - 2018-01-08 23:07:29 |
Gram w HotA od niedawna, ale już pewne pierwsze ogólniejsze wnioski co do Przystani mogę wyciągnąć. Wizualnie miasto przypomina mi mocno Cytadelę, w końcu jest zbudowane na terenach podmokłych. Podczas przechodzenia kampanii odnoszę wrażenie (pozytywne zresztą!), że pomysł na Przystań wziął się od pytania: "jakby tu wreszcie zagospodarować Nawigację i tereny wodne?". Same jednostki w większości wydają się być bardziej nastawione na ofensywę i liczebność jednostek, część z nich jest na tyle krucha, że trzeba nauczyć się odpowiednio nimi manewrować (zwłaszcza bestie sztormu i nereidy - jednostki z równie wysokim potencjałem, co niskim HP). Natomiast ścieżka rozwoju do najważniejszych nie należy - uzyskanie strzelców wymaga zawsze zbudowania jakiegoś dodatkowego budynku (Kuźnia -> Fregata -> Piraci, Gildia Magów -> Czarodziejska Wieża -> Zaklinaczki), co spowalnia rozwój i utrudnia początkową fazę gry. Sami strzelcy są jednak warci zachodu. Nowość stanowi armata - ciekawa alternatywa dla Balisty, droższa, ale za to zadaje przyzwoite obrażenia. Wg mnie dobrze pasuje do gry. Na trzecim poziomie mamy także drugie ulepszenie (Piraci -> Korsarze -> Bukanierzy), szczerze mówiąc nie wiem, po co, niepotrzebne to do niczego. Podsumowując, na tę chwilę miasto jest taką krzyżówką rozwiązań, gra się nim przyzwoicie, ale więcej powiem, gdy już je lepiej ogram. |