Cześć!!! Jestem nowo zarejestrowany ale w WOG'A gram już od czerwca. Pobrałem patch nowe ulepszenia i teraz gram na nowych jednostkach.
Są nowe budowle i ulepszenia czyli poprostu nowe jednostki które następują po sobie:
Niebiańska Wieża - The Heavenly Tower (Castle - Zamek) Niebiańska Wieża Ta niezwykła budowla dosięga warstwy starożytnych, magicznych chmur znajdujących się nad światem powierzchni. To tam niektóre z oddziałów Erathii mogą otrzymać nowe, tajemnicze moce oraz otworzyć swe umysły na nową wiedzę i trening. Dzięki Niebiańskiej Wieży można dokonać następujących ulepszeń: Pikinier _____ Halabardier _____Nomad Mnich_____Kapłan ______Kapłan Wojny Anioł ____-_Archanioł ______Najwyższy Archanioł
Uwagi: - Nomadzi mają teraz obniżone statystyki, aby pasowały do ich obecnej roli (atak 6, obrona 6, obrażenia 2-4, PŻ 13, szybkość 6, koszt 105 ). - Kapłani Wojny mają lekko zmodyfikowany system zdobywania doświadczenia (usunięto kilka dodatkowych umiejętności, bo na pewnym poziomie czyniły ich zbyt potężnymi) - Najwyższe Archanioły są teraz o 20% droższe (12000 , 6 ) oraz mają +1 do szybkości (19).
Koszt wybudowania Niebiańskiej Wieży: 22000gold , 30klejnotów , 30rudy
Zakon Słońca - Order of The Sun (Rampart - Bastion) Zakon Słońca W tej świątyni poświęconej tajemniczemu kultowi Słońca niektóre z twych oddziałów mogą poznać kompletnie nowe zastosowania magii. Elfy uczą się ją wykorzystywać, aby łączyć się z centaurami, jeźdźcy pegazów uczą się zupełnie nowych zaklęć, a smoki zdobywają jeszcze większą odporność na magię. Dzięki Zakonowi można ulepszyć następujące jednostki: Leśny Elf _____Wysoki Elf _____Sylwański Centaur Pegaz _____Srebrny Pegaz _____Czarodziejka Zielony Smok ______Złoty Smok ______Diamentowy Smok
Uwagi: - Sylvańskie centaury są o 25 sztuk złota droższe (275 ) oraz na 6 poziomie doświadczenia zyskują umiejętność 'żelaznej woli'. - Ulepszenie srebrnego centaura do czarodziejki nie jest zbyt dobrym pomysłem, wiem, ale jak dotąd nie znalazł się żaden lepszy wariant :P. Czarodziejki mają obniżone statystyki (atak 11, obrona 10, obrażenia 7-9, PŻ 30, szybkość 8, koszt 400 ), ale ciągle te same umiejętności specjalne. - Diamentowe Smoki są teraz o 25% droższe (10000 , 5 ) oraz mają +1 do szybkości (17).
Koszt wybudowania Zakonu Słońca: 20000gold,25kryształów , 40drewna
Zamek w Chmurach - Cloud Castle (Tower - Forteca) Zamek w Chmurach Zamek w Chmurach jest w rzeczywistości akademią dla najzdolnieszych alchemików, którzy mogą w znaczący sposób zwiększyć walory niektórych oddziałów Bracady - w sposób magiczny, mechaniczny, lub zarówno jeden, jak i drugi. Nawet niesforne gremliny stają się po takiej przemianie bardziej znośne. Tu ulepszyć można: Gremlin _____Większy Gremlin _____Gremlinołaj Kamienny Golem _____Żelazny Golem _____Złoty Golem Gigant _____Tytan _____Lord Piorunów
Uwagi: - Gremlinołaje są teraz o 80 sztuk złota tańsze (120 ). - Złote golemy mają nieco obniżone statystyki, by pasować do swej roli (atak 11, obrona 11, obrażenia 4-7, PŻ 40, szybkość 5, koszt 310 ). - W 'forcie na wzórzu' ulepszyć można również złote golemy do diamentowych golemów, ale te też mają nieco obniżone parametry (atak 13, obrona 12, obrażenia 6-10, PŻ 50, szybkość 5, koszt 550 ). - Lordowie Piorunów są teraz o 25% droższe (12500 , 5 ).
Koszt wybudowania Zamku w Chmurach: 25000gold , 30diamentów , 15rtęci
Kryształ Escatona - Escaton's Crystal (Conflux - Wrota Żywiołów) Kryształ Escatona Kryształ Escatona to jedyna droga do tajemniczego Wymiaru Między Wymiarami, gdzie niektóre żywiołaki mogą próbować zdobyć nowe moce dzięki swym Władcom. Na dodatek, z mocy Ognia korzystają nie tylko żywiołaki ognia, ale także feniksy. Poprzez podróż przez Kryształ ulepszyć można: Żywiołak Ognia _____Żywiołak Energii _____Żywiołak Elektryczności Żywiołak Ziemi _____Żywiołak Magmy _____Żywiołak Minerałów Ognisty Ptak _____Feniks _____Święty Feniks
Uwagi: - Głównie z powodu przyrostu zwykłego Feniksa, Święty Feniks ma teraz obniżone statystyki, o 40% zwiększony koszt oraz +1 do szybkości - (atak 25, obrona 22, obrażenia 40-50, PŻ 350, szybkość 22, koszt 7000 , 3 ). Zauważ, że mimo to za dwa Święte Feniksy płacisz jedynie 2000 złota więcej niż za jednego Najwyższego Archanioła.
Koszt wybudowania Kryształu Escatona: 20000gold , 30klejnotów, 15kryształów
Świątynia Węża - Temple of the Snake (Fortress - Cytadela) Świątynia Węża W tej tajemniczej świątyni znajduje się pradawna magia jaszczurczych przodków Tatalii. Jest ona tak dziwna, że może nawet zupełnie przeobrazić jedną istotę w drugą - np. pół-człowieka, pół-psa przywrócić do ludzkiej postaci. Dzięki niej ulepszyć można następujące jednostki: Gnoll _____Gnoll Maruder _____Rozbójnik Bazylizek _____Królewski Bazyliszek _____Starożytny Bazyliszek Hydra _____Hydra Chaosu _____Piekielna Hydra
Uwagi: - Rozbójnicy mają nieco zmienione statystyki (zarówno w górę, jak i w dół) - (atak 5, obrona 6, obrażenia 2-4, PŻ 9, szybkość 6, koszt 95 ). - Na Piekielne Hydry trzeba wydać o 28% więcej złota (9000 , 4 ).
Koszt wybudowania Świątyni Węża: 18000gold , 50drewna, 20siarki
Cytadela Barbarzyńców - Barbarian Citadel (Stronghold - Twierdza) Cytadela Barbarzyńców W tym kamiennym forcie barbarzyńskie oddziały Krewlodu mogą trenować godzinami, aż posiądą nowe, przydatne umiejętności bitewne. Może się to nawet nieoczekiwanie wiązać z przyjęciem zupełnie nowej formy... W Cytadeli Barbarzyńców szkolić można następujące jednostki: Goblin _____Hobgoblin _____Jeździec Dzika Ogr _____Ogrzy Mag _____Troll Behemot _____Starożytny Behemot _____Upiorny Behemot
Uwagi: - Jeźdźcy Dzików mają nieco obniżone statystyki, aby pasować do 1 poziomu (atak 6, obrona 4, obrażenia 2-3, PŻ 8, szybkość 7, koszt 70 ). Oprócz tego na 5 poziomie doświadczenia zyskują podwójny atak. - Trolle mają również zmienione statystyki, choć w różną stronę :) (atak 14, obrona 7, obrażenia 8-12, PŻ 60, szybkość 6). Nie potrafią już rzucać 'żądzy krwi' jak Ogrzy Magowie, ale od 'zerowego' poziomu doświadczenia mają niewielką szansę na rzucenie 'grupowej żądzy krwi' przed każdym atakiem. Szansa ta rośnie z kolejnymi poziomami (do 35%). Począwszy od trzeciego poziomu mają także niewielką szansę na zadanie podwójnych obrażeń. - Na rekrutację Upiornego Behemota trzeba wydać o 33% więcej złota (8000 , 4 ).
Koszt wybudowania Barbarzyńskiej Cytadeli: 19000gold, 60rudy , 15kryształów
Wejście do Podziemnego Świata - Underworld Entrance (Dungeon - Lochy) Wejście do Podziemnego Świata Poprzez zejście do Podziemnego Świata niektóre z twych jednostek mogą spróbować zaczerpnąć nieco z jego kompletnie nieprzewidywalnych mocy, aby stać się bardziej krwiożerczymi i ognistymi. W ten sposób ulepszyć można następujące oddziały: Meduza _____Królewska Meduza _____Cesarska Meduza Minotaur _____Królewski Minotaur _____Krwawy Minotaur Czerwony Smok _____Czarny Smok _____Smok Ciemności
Uwagi: - Smok Ciemności kosztuje teraz 25% więcej złota (10000 , 5 ) oraz ma o +1 większą szybkość (16).
Koszt Wejścia do Podziemnego Świata: 23000gold , 30siarki, 35rudy
rzedsionek Czeluści - Hall of The Pit (Nekropolis - Nekropolia) Przedsionek Czeluści Ten przedsionek może cię zabrać do samego źródła nekromancji, gdzie najlepsi adepci mocy śmierci mogą uczynić niektóre z twych nieumarłych jednostek jeszcze bardziej potężnymi. Zombie otrzymują ceremonię mumifikacji, upiory uczą się doprowadzać swą moc regeneracji do takiej perfekcji, aby pozwalała im korzystać z energii życiowej wrogów, a duchowe smoki poddawane są procesowi mutacji w widmowych kryptach. Dzięki temu ulepszyć je można w następujące formy: Ożywieniec _____Zombie _____Mumia Zjawa _____Upiór _____Duch Kościany Smok _____Duchowy Smok _____Krwawy Smok
Uwagi: - Mumie mają nieco obniżone statystyki, by pasować bardziej do 2 poziomu (atak 5, obrona 6, obrażenia 3-4, PŻ 25, szybkość 5, koszt 170 ). - Duchy mają zmienione statystyki (głównie na plus) - (atak 7, obrona 7, obrażenia 3-5, PŻ 18, szybkość 8 - oprócz ostatniego statystyki te są takie jak u upiorów), ALE ich umiejętność specjalna też została zmieniona - dalej mogą podczas walki ożywiać duchy z zabitych przeciwników, lecz nowe duchy (czyli te, które przekroczą liczbę duchów sprzed walki) ZNIKAJĄ gdy bitwa dobiegnie końca. - Na rekrutację Krwawego Smoka trzeba wydać o 33% więcej złota (8000 , 4 ). Poza tym jego szybkość jest większa o 1 (15).
Koszt wybudowania Przedsionka Czeluści: 21000gold , 25rtęci , 35drewna
Brama Kreegan - Kreegans' Gate (Inferno - Inferno) Brama Kreegan Gdy zostanie otwarta przez napotężniejszych heretyków, ta brama może przenieść niektóre z twych jednostek do ognistego świata Kreegan, gdzie będą mogły ewoluować w nowe, przerażające formy. A są nimi następujące ulepszenia: Demon _____Rogaty Demon _____Wilkołak Ifryt _____Sułtański Ifryt _____Ifryt Radża Diabeł _____Arcydiabeł _____Piekielny Baron
Uwagi: - Wilkołaki mają lekko zmienione zadawane obrażenia (8-9), punkty życia (40) i koszt (320 ). Przestały już nienawidzić roków i ptaków gromu, a za to na odpowiednich poziomach doświadczenia mogą zdobyć zaklęcie 'odporności na magię ognia' oraz stać się nieustraszonymi - Rekrutacja Piekielnego Barona wymaga o 22% więcej złota (11000 , 5 ). Sam Baron ma o 1 większą szybkość (18).
Koszt wybudowania Bramy Kreegan: 21000gold , 25rtęci , 35drewna
Wszystkie powyższe ulepszenia są też dostępne w Forcie na Wzgórzu. Oprócz tego, dostępne są jeszcze dwa: Złoty Golem _____Diamentowy Golem Piekielny Ogier_____Koszmar
|