Macielug2 - 2007-11-18 18:33:13

Piszcie jakie dla was są najlepsze i najsłabsze zaklęcia.
   Dla mnie najlepsze jest zaklęcie "Implozja", a za to najsłabsze to zaklęcie "Magiczna strzała.(z zaklęć atakuących)
  Z zaklęć czarujących wroga najsłabsze to "Klątwa" najlepsze "Hipnoza".
Dla odmiany z zaklęć na sprzymierzeńca najfajniejsze to "Teleport", a za to najmniejpotrzedne to chyba "Rządza krwi", która statystycznie nic nie daje.
Z zaklęć polowych najlepsze to "Teleport" najgorsze to "Zobacz zasoby".

Piszcie co wy tam uważacie o zaklęciach.:D:D:D

Asiņains - 2007-11-18 21:35:43

atak=łańcuch piorunów/implozja    słabe=magiczna strzała
czarujące=hipnoza/klątwa             słabe=osłabienie
na sprzymierzeńca=teleport/rządza krwi/kamienna skóra/psalm mocy         słabe=ofiara
polowe=wrota czasu(czy jakoś tak)/miejska brama         słabe=zobacz zasoby

Morgan Ghost - 2008-01-13 15:09:34

Z zaklęć czarujących wroga najsłabsze to "Klątwa"

Klątwa najsłabsza? Na expercie magii ognia 80% minimalnych obrażeń :D Najlepsza masówa tej magii

Magyar - 2008-10-09 17:41:44

Najgorsze to: Klatwa - nie przemawia jakos do mnie.
Najlepsze: Implozja i Psalm Mocy.

Zen-Aku - 2008-10-09 19:50:57

Klątwa najgorsza? Przecież to jeden z najlepszych czarów w grze, a jego jedyną "wadą" jest to, że nie działa na trupy i jednostki odp. na magię... 80% minimalnych obrażeń przeciwnika to POTĘŻNE ułatwienie (dla przykładu: tytan zadaje normalnie 40-60, a z klątwą zada... 32 dmg, a kiedy założymy, że strzela przez całą mapę, to może nawet zadać 16 dmg...)

Asiņains - 2008-10-10 11:57:06

klątwa jest bardzo dobrym zaklęciem, ja nic do niego nie mam

Macielug - 2008-10-10 14:13:50

Klątwa jest dobra na niektóre tylko jednostki.(przynajmniej według mnie) :)

Zen-Aku - 2008-10-10 15:57:29

Klątwa jest dobra na jednostki:

Pikinier, Halabardnik, Łucznik, Kusznik, Gryf, Gryf Król., Zbrojny, Krzyżowiec, Mnich, Kapłan, Kawalerzysta, Czempion

Troglodyta, Piek. Troglodyta, Harpia, Harpia Wiedźma, Beholder, Złe Oko, Meduza, Król. Meduza, Minotaur, Król. Minotaur, Mantikora, Chimera

Centaur, Up. Centaur, Krasnolud, Up. Krasnolud, Elf, Szary Elf, Pegaz, Srebrny Pegaz, Drzewiec, Ent, Jednorożec, Up. Jednorożec

Gremlin, Up. Gremlin, Gargulec, Up. Gargulec, K. Golem, Ż. Golem, Mag, Arcymag, Dżinn, Up. Dżinn, Gigant, Tytan

Cała Twierdza

Cała Cytadela

Diablik, Chochlik, Gog, Magog, Pies, Cerber, Demon, Rog. Demon, Czart, Cz. Lord, Diabeł, Arcydiabeł


Klątwa nie daje efektów na:

Anioł, Archanioł

Czerwony Smok, Czarny Smok

Zielony Smok, Złoty Smok

Naga, Król. Naga

Ifryt, Sułt. Ifryt

Całe Nekropolis

Klątwa działa (daje efekt) na:

88 jednostek

Klątwa nie działa (lub nie daje efektu) na:

24 jednostki

24 : 88 = 12 : 44 = 3 : 11 ~~ 1/4 jednostek jest niewrażliwa na klątwę, co jednocześnie oznacza, że 3/4, czyli 75% jednostek jest podatne na klątwę. Jeszcze ktoś potrzebuje dowodu, że zaklęcie obniżające wrogie obrażenia do 80% minimalnych, które działa na 75% jednostek jest naprawdę potężne?

Macielug - 2008-10-10 16:09:46

Czyli na niektóre jednostki, na większość znaczną. :p

Demigorgona - 2009-07-09 16:21:17

Ja nic do Klątwy nie mam, ale zwykle nie "solę".
Najlepszy czar to Implozja, Błyskawica Tytana i Łańcuch Piorunów, nieprzydatny jest Promień Osłabienia, Ofiara i Pech.

Olórin - 2009-08-12 19:34:20

rodzaj zaklęć  najlepsze najgorsze
ofensywne   łańcuch piorunów  magiczna strzała(choć czasem się przydaje)
osłabiające klątwa/berserk osłabienie/pech
ulepszające modlitwa/teleport  szczęście
strategiczne miejski portal/teleport  aura zasobów/artefaktów

Zydar Heretyk - 2009-12-01 15:52:01

Jak dla mnie najleprzy atakujący to:implozja
Najgorszy atakujący to:fala śmierci
Najleprzy z tych które wzmacniają jednostki to:pogromca a najgorszy to:kamienna skóra
Najleprzy osłabiający przeciwnika to:osłabienie a najgorzy:klątwa
Najleprzy z przygody:miejski portal(zawzse jak miałem ten czar wygrywałłem)a najgorszy:przyzwanie i zniszczenie okrętu.
Inne czary:trzęsienie ziemi najleprze a najgorze to zniszczenie przeszkody

Mathias: Upomnienie 1/5 za doubleposting.

Bos18 - 2009-12-01 16:08:21

Zydar Heretyk napisał:

Jak dla mnie najleprzy atakujący to:implozja
Najgorszy atakujący to:fala śmierci
Najleprzy z tych które wzmacniają jednostki to:pogromca a najgorszy to:kamienna skóra
Najleprzy osłabiający przeciwnika to:osłabienie a najgorzy:klątwa
Najleprzy z przygody:miejski portal(zawzse jak miałem ten czar wygrywałłem)a najgorszy:przyzwanie i zniszczenie okrętu.
Inne czary:trzęsienie ziemi najleprze a najgorze to zniszczenie przeszkody

hyba kolega jeszcez nigdy multi nie gral i nie wiem jaka przyjemnosc sprawia np walka z lochami i rzucenie mass klatwy albo z cytadela( tam akurat zazwyczaj woda jest) jak taka wybitna harpia zamiast zadawac 4 zadaje zawsze 1

GiBoN - 2009-12-01 23:07:18

klatwa uzyta w lochach to faktycznie klatwa xD,to najlepszy czar ognia biorac pod uwage jakosc/cena/dostepnosc.Ja raczej mam podobne gusta do wiekszosci,Macielug dobrze dal,rzadza krwi nic nie daje,ale o kamiennej skorze tego nie napisal,przeciez to jest to samo,tylko ,ze rzadza krwi daje premie do ataku,a odpowiednik z magi ziemi do obrony,pusc na mistrzu mag. ognia np.najpierw mas klatwe,pozniej reke smierci,z wroga nic nie zostanie jesli sie nie odczaruje szybko...

Mathias - 2009-12-02 16:58:25

Najlepszy czar to wg mnie Modlitwa. Na drugim miejscu Klątwa. Trzecia pozycja dla Spowolnienia, czwarta dla Przyspieszenia.
Krótko mówiąc - zaklęcia masowe są najlepsze.

GiBoN - 2010-02-15 23:38:06

Wogle to najgorszym zakleciem w grze jest pech,bo jego sie wogle nie uzywa,wrog nie moze miec nawet ujemnego wspolczynnika szczescia, w przeciwienstwie do morale, wiec ten czar nie wyrzadza ZADNEJ krzywdy i nie pomaga nam...

Kusznik - 2010-08-13 10:20:01

najbardziej lubie łańcuch piorunów bo tak jakoś mi się podoba :)
zas nie przepadam za "Ochronom przed"

Modern guesthouse UbytovĂĄnĂ­ Inca