PlaceK - 2007-11-30 19:56:29

Tutaj zamieszczamy różne tricki i porady znalezione przez nas w grze. Oto mój trick :

Masz zamek na wyspie i boisz się inwazji..?
Obok Twojej siedziby rozciąga się plaża kusząca agresorów do lądowania..?
Boisz się wychylić nosa poza swój skrawek ziemi na morzu..?

Jest na to sposób! Tak prosty, że aż genialny! :applause:

OKOP SIĘ 

już tłumaczę..

..aby uniemożliwić lądowanie wrażych sił na naszej wyspie/wybrzeżu bierzemy hirka i "szukając graala" wzdłuż plaży wykopujemy dołki,jeden przy drugim 
Drugim hirkiem ze statku sprawdzamy czy nasze okopy są szczelne (jeśli nie pojawia się kotwica jest OK).

No i jeszcze ważna rzecz..
..żeby móc wrócić na wyspę musimy zostawić jedno pole bez dołka wstawiając tam naszego Nieszczęsnego Kopacza 

Obca flota nas nie dojedzie, bo w miejscach po wykopkach nie da się ani zakotwiczyć ani nawet przycumować, no i nie ma bata żeby ze statku zaatakować Stojącego Nad Wodą Mistrza Łopaty  :D

PS.Tak, sztuczka jest perfidna. :kotek:

Asiņains - 2007-12-03 16:14:41

tylko jest "-" :p zanim to zrobisz to dawno podbija ci zamek

Morgan Ghost - 2008-03-24 17:12:09

A kto każe ci to robić głównym bohaterem?

Mathias - 2008-03-24 20:11:10

Świetna sztuczka. Kto by pomyślał, że takie doły potrafia się przydać ;)

Rion - 2008-03-24 22:00:32

No... nie wiedziałem o tym. Spróbuję, chociaż nie gram na takich mapkach. Chyba że kampanie.
Szkoda że kopać można raz na kolejkę i tylko z pełnym wskaźnikiem ruchu.
Może przy okazji znajdę Grala :D

Mathias - 2008-03-25 08:45:16

Racja, kopanie raz na dzień jest bardzo wykańczające. Ale przecież możemy mieć max. 8 bohaterów. Jeśli mamy sporo złota (ja np. pod koniec każdej misji w kampaniach mam ok. 150-500 tys.), możemy zastosować trick prosty, a zarazem znakomity:
1. Tworzymy ośmiu bohaterów BEZ WOJSKA(najlepiej jedna jednostka 1poz.) i wysyłamy ich na ,,kopy".
2. Każdy z nich niech wykopie po dołku.
3. Potem ich zwalniamy z funkcji.
4. Kupujemy nowych i powtarzamy schemat.
5. I tak w kółko, az osiągniemy sukces.

A jeśli mamy jakichś silnych herosów, najlepiej schować ich na ten czas w zamku. Niech siedzą w garnizonie.
I tak w jeden dzień możamy okopać się. :D

Rion - 2008-03-25 08:51:14

Mądre. Mądrzy ludzie na tym forum. Teraz to na pewno spróbuję.

Asiņains - 2008-03-26 16:50:23

zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje :)

Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja

Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać

Macielug - 2008-10-05 20:09:51

Dziękuje za rady.Sam bym nie wpadł na to z dołkami. ;)
Przydatna informacja Pandrodor. Dzięki twojej radzie będę wiedzieć, co wybierać na przyszłość. :P
Kiedyś dawałem byle jak.

Asiņains - 2008-10-05 20:52:51

no problem :) ale niektóre umiejętności źle dopasowałem :p

czasem się zdarza,że jak podejdziesz bohaterem ze wszystkimi jednostkami ( ulepszonymi ) do np. strażnicy, to daje ci ulepszonych pikinierów ( halabardników )

Macielug - 2008-10-05 20:55:05

Zdarza się często w WOG'U, bo tam jest opcja "niektóre siedliska sprzedają ulepszone jednostki".

Eleazar - 2008-10-31 19:22:39

Dobre to z okopem. I perfidne }:>

___________________

Powód edycji: Poprawa stylistyczna.

tasakadi - 2009-01-29 16:49:43

Pandrodor napisał:

zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje :)

Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja

Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać

w.g mnie to jedyna dobra opcja w heroesie III jest tworzenie hybrydy wara z magiem
ja mam troszke inne zdanie co do Maga-woja
Łucznictwo - nie przydatne (za malo jest DOBRYCH wysoko poziomowych lucznikow, a takimi sie pozniej gra)
Szczescie i Dowodzenie - jak najbardziej wykoksane talenty, ja bym zaliczyl je do tych bardzo potrzebnych
Taktyka - zupelnie nie potrzebna (jezeli tak jak ja masz taktyke defensywna[magia ziemi], to stoisz jak najdalej od przeciwnika a jak ofensywna[powietrza], to zdazysz podleciec
Balistyka - zaliczylbym ja do "potrzebnych" poniewaz 2 kontrolowane strzaly z kataputy to cos dobrego

i wogole mam troche inne zdanie ale nie chce mi sie juz pisac. No ale kazdy w koncu gra po swojemu ;D

Sauron - 2009-04-09 09:40:13

Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.

Magyar - 2009-04-09 10:28:48

Sauron napisał:

Łucznictwo się na pewno przyda w np. Fortecy i Lochach. Tam są dobre jednostki strzelające.

Zapewne kazdy z Was to wie, ale - jezeli mamy zdolnosc "Artyleria" i bronimy sie w swoim zamku (oblezenie), to przejmujemy kontrole nad naszymi zamkowymi wiezami strzelniczymi (w sumie sa 3 :) ).

altaeir - 2009-06-03 21:23:47

Wracam z nowymi rzeczami :) Nie chce mi się przepisywać dlatego skopiuję mojego posta z AW.
Hydrą można robić z łatwością banki,bo komp wariuje nie chcąc żeby z kontry i ataku dostawało więcej niż jedna jednostka dlatego jak się mądrze ruszy,komp zaatakuje tylko jednym neutralem.Znalazłem kiedyś na necie sposób pozwalający zrobić utopię w 2 tyg,z 3 ulepszonymi hydrami i 6 jaszczurkami,ale trzeba było mieć 10 poziom Tazara,ponad 10 obrony,uleczenie.Sprawdziłem ten sposób na specjalnie zrobionej mapce z wieloma utopiami na 130%,ale mimo wielu prób sposób jest wg. mnie błędny.Smoki najpierw atakują lizaki,dzięki czemu można zaatakować 2 smoki,ale później jeden się odsuwa,reszta czeka i kolejny zdejmuje kontrę i po odczekaniu atakują bez kontrataku,a w następnej turze mają pierwsze ruch,wiec jest po hydrach.Jak sprawdzałem można tak robić ale z lepiej nabitym Tazaram i większą liczbą hydr. Z 5 idzie to zrobić,ale jak się coś źle zrobi,mogą być straty,a z 7hydrami bez problemu.

Obrabianie krypty w 1 tyg confem nawet w pierwszym dniu,gdy dostaniemy od szczura powietrze i mamy to siedlisko na start.1slot - rusałka 2slot - powietrze 3slot - rusałka 4slot - rusałka 5slot - x rusałek 6slot - rusałka 7slot - rusałka.Sposób opracowany przeze mnie,jak coś.
Obrabianie confem nagarnii  w 2tygdniu,tak jak kryptę tylko potrzeba mass slow,zamiast powietrza burzyki i można wsiąść lód żeby szybciej poszło.Nie znam innego sposobu,który ograniczałby straty.
Meduziarnia w 2tygodniu jak w nagarnii ale nie jest potrzebny slow.
Cyklopiarnia nie próbowałem jeszcze atakować,głównie z powody że kiedyś wlazłem do środka nie sprawdzając prawym klawiszem mychy ile jest cyców w wewnątrz i trafiłem na gromadkę 50 cycków,dzięki przeciwnik miał gg.
W gryfiarni też potrzeba mass slow.
Jak sobie poprzypominam jakieś rzeczy to napiszę,bo na dużo rzeczy nie zwracam już uwagi uważając za normalne.

Żywiołak - 2009-06-03 22:50:53

Fajny poradnik, jakiś kozak musiał go napisać :)

altaeir - 2009-06-04 19:25:41

Wiele się zmieniło od naszej ostatniej gry,już nie trzymam entów na koniec dnia. :)
A i zapomniałem o drawsiarni,w 1 tygodniu da radę obrobić bez strat,ale nie możne być pełna i najlepiej jakby ulepszonych nie było,bo wtedy ciężko stosować taktykę czekaj-atak-ucieczka-czekaj-atak -itd Bo trzeba by przyjąć coś na klatę.No i najgorsze jest morale,dlatego wchodzi się na własną odpowiedzialność :) Ale z pojedynczym slowem można próbować.
Sposób jak zrobić aby nasz jednostka gdy dostanie berserka,nie wykonała ruchu.Ta wiedza jest zaczerpnięta ze zbiorów Grunthora,ale nie wszyscy łażą po necie i szukają takich rzeczy,wiec przedstawię wam to:
sposób z jednostką 2 hexową.
http://img41.imageshack.us/img41/5192/berserk2.jpg
Wystarczy że jedna jednostka zajmująca 2 hexy przylega w taki sposób jak na powyższym zdjęciu do jednostki pod wpływem berserk która zajmuje 2 hexy aby jednostka pod wpływem berserk nikogo nie atakowała nawet gdy inne jednostki gdziekolwiek przylegają do niej.

teraz z jednostką 1hexową.
http://img41.imageshack.us/img41/6840/berserk1.jpg
Dla ArchDevils(zajmują one 1 hex natomiast dla innych jednostek zajmujących 1 hex jak np. pikmeni-zawsze zaatakują-wiecej jednostek nie sprawdzałem) jest analogiczna sytuacja jak z jednostkami zajmującymi 2 hexy- Archdevils nie uderzą.

Olórin - 2009-08-27 12:20:28

Ciekawe triki bardzo pomocne zwłaszcza ten z okopem(na huzi na wikinga okopałem się w Brytanii i na luzie podbijałem resztę).Ja zauważyłem że czasami w karczmie pojawiają się bohaterowie,którzy mają już arty(zdobyłem tak hełm tytana(jakoś tak)pancerz tytana i miecz sprawiedliwości),nie ma reguły w który dzień się pojawią,ale jeśli nie ma ich od razu w pierwszych dwóch to tego dnia się nie trafi.Wydaje mi się że to są bohaterowie,którymi komp uciekł po potyczce,ale nie wykupił ich od razu.

altaeir - 2009-09-16 19:21:43

Balistyka i zamykamy wroga w zamku :)
I już macie dobrą stronę balistyki, bo przeglądając posty czytałem, że jest niesamowicie badziewna.

depek - 2009-12-28 17:36:27

nie widzialem tutaj takiego czegos, pewnie wszyscy to wiedza, ale ja sam kiedys nie wiedzialem:
przejmujac budnki na mapie z jednostkami zwiekszaja one takze przyrost jednostek w naszym zamku o 1 danej jednostki.
Np. na mapie jest budynek do nieulepszonych krasnali, to w najblizszym bastionie dodatkowo mamy +1 przyrost krasnali (zarowno ulepszonych jak i nie ulepszonych)

Ja kiedys o tym nie wiedzialem, i majac cale wojsko ulepszone nigdy nie przejmowalem tych budynkow z nieulepszonymi "bo za duzo zabawy" hehe, no ale teraz to sie przejmuje, nawet odwiedza co tydzien :D

A i jeszcze jedno, jak posiadamy balistyke to podczas ataku na zamek mozemy rzucic zaklecie podczas ruchu balist, tak samo posiadajac artylerie podczas obrony zamku gdy ruszamy sie wiezyczkami,
latwo mozna to przegapic :P daje nam to spora przewage, np rzucajac podczas obrony spowolnienie, lub ataku przyspieszenie, albo co tam chcecie :D

kolejny edit:
jezeli 2 jednostki w armi maja ten sam speed, to pierwsza rusza sie ta co jest wyzej :) tak mi sie przypomnialo. wiec jak chcemy zeby cos sie wczesniej ruszalo, to przesuwamy w armii na lewo :)

Morgan Ghost - 2010-01-11 19:20:37

Odniosę się do postu Altaeira z 2009-06-04 20:25:41, a konkretniej do rzekomego triku z czarem berserk. Otóż czy ktoś testował to w praktyce? Bo mi w przypadku pierwszym (jednostka zajmująca 2 heksy) nijak nie może zadziałać ten trick.

tormentor - 2010-03-25 21:58:24

Ja znam też jeden taki triczek , w sumie nie wiem czy można to tak nazwać. Jak gramy na przykład Inferno i podbijemy drugie Inferno to mamy możliwość przenoszenia bohaterów. Jak jakiś gracz zobaczy puste miasto , to będzie dla niego łakomy kąsek. Podejdzie bliżej , skończy się tura, a my z drugiego zamku się przenosimy i atakujemy. ;)

Viewer - 2010-03-25 22:10:02

Chodzi o Wrota Wymiarów? 10k golda i budujesz, tylko w Inferno działa.. :P

Xeno - 2010-03-25 22:10:18

To nie trik tylko budynek specjalny Inferna;p Wrota wymiarów pozwalają na przemieszczanie się od miasta do miasta, w którym ten budynek jest zbudowany.

Robbercik - 2010-06-25 19:56:30

Fanatyk napisał:

zdarza sie często że niewiecie jaką specjalizacje wybrać gdy awansuje się na next lvl, napisze wam jaka specjalizacja do kogo pasuje :)

Wojownik:
Bardzo przydatne-Logistyka, Znajdowanie Drogi, Atak, Łucznictwo, Taktyka
Przydatne:Płatnerz, Odporność, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka, Balistyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka, Pomoc
nie przydatne: Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja, Mistycyzm, Talent Magicznyzne, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Mag-Wojownik:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Łucznictwo, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia
Przydatne:Magia Wody, Inteligencja, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Taktyka
Mało Przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Talent Magiczny, Płatnerz, Odporność, Balistyka
Nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne: Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja,Nawigacja

Mag:
Bardzo przydatne:Logistyka, Znajdowanie Drogi, Mądrość, Magia Ziemi, Magia Powietrza, Magia Ognia, Magia Wody, Inteligencja
Przydatne:Łucznictwo, Skuteczność Ataku, Dowodzenie, Dyplomacja, Szczęście, Talent Magiczny, Taktyka
mało przydatne:Artyleria, Nauka Czarów, Pomoc, Płatnerz, Odporność, Balistyka
nie przydatne:Mistycyzm, Nauka, Finanse
bezużyteczne:Odkrywanie, Sokoli Wzrok, Nekromancja, Nawigacja

Troche mało estetycznie, ale powinniście się rozczytać

wg mnie takie potraktowanie profilowania herosów świadczy o fantastycznym podejściu do gry, a nie twarda kalkulacja realiów gry.
dla mnie absurd :)

wojownika rozerwie na strzępy kiepski mag z o taką samą armią  nawet jeśli będzie miał mniej jednostek.
herosi do walki wrecz, którzy w zdolnosci głownej maja wojsko to najgorszy rodzaj herosa, nawet jeśli wspiera jednostke z najwyższego poziomu.
tu liczy się uniwersalizm, a nie pałka i tarcza.

mag-woj to pomieszanie z poplątaniem z pominięciem i tak kluczowych cech, które każdy dobry heros musi mieć. Po co dawac mu tyle magii, uzywasz wszystkich na polu walki? ja głownie 1-3 czarów sprofilowanych w kombos z wojskiem.

mag - heh, jeśli nazywasz magiem herosa, który ma wszystkie magie i czary wypakowane na maksa, to ja nie znam tej gry. dla mnie taki bohater to łajza ślamazarna, co rozwijał sie niewiadomo jak długo i na grzyba mu znac tyle czarów jak na ture rzucasz aby jeden?

mój profil jest jeden i każda niechciana i otrzymana zdolnośc z musu powoduje ból:

logistyka, znajdowanie drogi (wszystko dogonisz i przed każdym uciekniesz, sukces to w 5 dni zrobić to, co normalnie robi się w 7 dni, to ogromna przewaga)

mądrość i inteligencja (póki masz mana na czary, nigdy nie zginiesz, odpowiednio stosując kombosy możesz jechać ciągle a przeciwnik ani razu mimo że może mieć 7 jednostek na polu walki i zabijesz go nie dając mu szansy na ucieczkę)

magia ziemi (kluczowa ze względu na wskrzeszenie i portal miejski, o spowolnieniu nie wspomnę)
magia powietrza (po to by sobie skakać 4x po mapie)

zostają dwie wolne i tu mamy wybór:
- w kampani gdzie czary i zdolności przechodzą ładujemy obowiązkowo dyplomację (nie pamiętam, gdzie jest czar lupa, bo dawno w kampanie nie grałem, ale jeśli we wodzie, to potrzeba wypakować też czar wody tylko dla tego czaru. bo dyplomacja na maksa i wzmocniony czar lupy pokaże, która jednostka na mapie chce się przyłączyć. A im więcej wojska mamy, tym silniejsze jednostki będą się przyłączać - wliczając w to nawet ostatni poziom)
- w przypadku map brałbym szczęście (lepsze od dowodzenia, bo morale jest po byku - lepiej walnąć 2x mocniej, niż nieoczekiwanie dostać drugi ruch).  i cokolwiek, co uznacie za stosowne, może być nawet dowodzenie - i sami zobaczycie, że częściej stosuje się dowodzenie.

H3 to generalnie gra przygodowa a nie strategia.
Bo gra przeciwko komuś traci sens obojetnie jakbyś dobrze grał gdy przeciwnik znajdzie pierwszy czar portal miejski.
no nie masz wtedy szans. albo teleporcik po mapie - też cały plan bierze w łeb i możesz sie ugryźć w D.

za to w kampani sie fajnie gra - przenoszac czari i zdolności portalem obskakujesz miasta w 1 ruchu i teleportujesz sie 4X po mapie szukając przeciwnika. bywa ze w 2-3 dni mapa mapa kampani jest wygrana.
Smażysz armagedonem, walczysz przywołańcami i na koniec wskrzeszasz np swoich pikienierów jako jedyna jednostke co masz i lecisz dalej. wystarczy przecież teleportnąc się na studnię lub do zamku gdzie wir magi podwaja punkty na czary i jedziesz dalej.

osobiście wolę jedna mapę SoD, reclamation (powrót), gdzie wyłaczam teleporty w czarach (miejski i mapy), do tego teleportacje na polu walki i artefakty ksiegi czarów ziemi i powietrza, i do tego troche innych czarów ktore uważam za zbędne. z 5 zdolności tez wyrzucam i wtedy można sie bić z innymi graczami.
wskrzeszenie też wyrzucam, ma je tylko dwóch herosów i to jest taki bonus jak ich trafisz :p

pozdro

GiBoN - 2010-06-25 22:36:30

Żeby dawać rady, trzeba najpierw zagrać. Portal miejski, czy dyplomacja to może być, ale na single. Słaby mag rozwali woja tak, wiesz, raczej na odwrót i to z kilku powodów. Magia jest niepewna, woj może wziąć odporność, albo znaleźć kulkę, lub płaszczyk blokujący magię i wtedy dupa, poza tym jest szereg stworzeń odpornych na magię przynajmniej częściowo. Wojownik będzie miał duże bonusy do ataku i obrony, zgniecie maga, jeżeli masz spory speel power to może i dasz radę, ale z tym różnie. Dobry mag to raczej mag bojowy, np. z Twierdzy. Wojownik i tak będzie miał przynajmniej ze dwie magie i zaklęcia niskich poziomów, co wystarczy, a na takiej XL weźmie mądrość  i też będzie siekał. Fakt najlepsi bohaterowie mają w specu. umiejętności, ale również bojowe (płatnerz, lub skut. ataku), logistyka też na single. Nawet Ci ze spec. jednostek mogą mieć lepsze drzewko rozwoju i będą mieli lepsze przydzielenie statystyk. Nie wiem co chcesz udowodnić, ale pleciesz bzdury totalne, chyba tylko z kompem grałeś.

Rufus42 - 2010-07-16 20:29:04

Dobre sztuczki. Uzyje dzisiaj paru waszych trików.

Kuba X16 - 2011-06-18 11:46:38

Ja znam 1 trick.
Jeżeli nasz bohater z armią jest w mieście, a garnizon (górne sloty), a nasz boh jest na dole, to robimy tak (na moim przykładzie Cytadeli):
1. Tazara zostawiamy na dole
2. Wszystkie jednostki oprócz najszybszej (tj. ważki) przerzucamy na górę.
W tym momencie w garnizonie mamy 6 jednostek, a nasz Tazar tylko ważki.
Co to nam to? To, że następnego dnia mamy więcej punktów ruchu!
To prawda, bohater może przejść tyle w ciągu dnia zależnie od szybkości najwolniejszej jednostki.
To znaczy, krasnoludy i drzewce będą nas spowalniały, a jeżeli mamy tylko Czarne smoki w armi to mamy ogrom pkt ruchu.
UWAGA! Jeżeli nasza jednostka ma np. 13 szybkości, to komputer traktuje to jako 11 szybkości. Tak to jest.

Xeno - 2011-06-18 14:30:50

Sorka, ale to już było gdzieś opisane i i jest to źle wyjaśnione.
Wystarczy na koniec dnia podejść pobocznym hirkiem(szczurem) i wziąć wszystkie jednostki oprócz najszybszej, nie trzeba wcale robić tego w mieście.

Crassus11 - 2011-06-19 09:13:05

To na prawdę działa? Nie słyszałem o czymś takim ;p

Xeno - 2011-06-19 12:36:16

No to teraz słyszysz...

Zuzolossa - 2011-07-02 23:34:30

Witam, mój pierwszy post! :D


Zapewne niektórzy początkujący nie wiedzią, iż zamieniając niektóre jednostki 7lvl. w szkieletorni (jest w Nekropolii) otrzymujemy nie szkielety, ale drakolicze. Stworzenia którę się tak zamieniają to: Hydra, Zielony Smok, Czerwony Smok i ich ulepszone formy. :P

Xeno - 2011-07-03 10:36:52

Czyli krótko rzecz biorąc smoki są zamieniane w smoki.

Mathias - 2011-07-03 11:48:53

http://img.zryte.pl/faktycznie_20238.jpg

Frezen - 2011-07-03 13:05:58

Można też z innych zamków brać jednostki i zamieniać w szkielety wtedy ma się legiony szkieletów.Tylko że może to zajmować trochę czasu.

Xeno - 2011-07-03 13:49:36

Tak wiemy o tym, ale kto zamieni takiego gryfa czy krzyżowca np. w szkieleta...

Frezen - 2011-07-03 14:00:43

Wiadomo że lepsze jednostki nie zamienisz w gorsze :) ale np. troglodytę czy chochlika

Malarz - 2011-07-03 15:15:16

Jeżeli coś miałbym zamieniać w szkielety, to chłopów (jak jest w pobliżu Nekro ich siedlisko, to strasznie fajnie). Na resztę nie warto marnować czasu w mojej opinii.

GiBoN - 2011-07-03 15:31:08

Wszystko zależy od przebiegu gry.

Frezen - 2011-07-03 16:54:58

Chodzenie od jednego zamku do drugiego aby tylko zamieniać jednostki  to faktycznie strata czasu.

GiBoN - 2011-07-03 18:29:03

Nie koniecznie, jeżeli masz go dość blisko i masz szczura to podwajasz, lub nawet potrajasz przyrost szkieletów, mało?

Frezen - 2011-07-03 20:01:09

No jeżeli zamki są blisko siebie położone to tak.

Sauron - 2011-07-03 20:30:57

Zrobisz długi łańcuch bohaterów i wtedy żadna odległość niestraszna, choć pewnie trzeba będzie na ich wynajęcie wydać trochę kasy, ale jak stać gracza na wykup jednostek z kilku miast to i na bohaterów znajdą się pieniądze. Będzie szybciej, a szkieletornia w końcu działa za darmo, nie płacimy za przemianę.

Frezen - 2011-07-03 20:45:00

Ja jeszcze nigdy nie próbowałem tych "sztafet" bohaterów.Musze zobaczyć jak to działa:D.

Wuwu - 2013-12-02 12:04:04

A wiecie o tym że gdy mamy kawalerzystów, to wystarczy podejść do stajni żeby ich ulepszyć w czempionów.

Xeno - 2013-12-02 15:02:37

To chyba jedna z podstawowych ciekawostek.

VasT - 2013-12-02 15:19:50

A ja o tym nie wiedziałem :(

Galanta PonĂşkame samonosnĂŠ betónovĂŠ nĂĄdrĹže studio kopiowania kaset mokotów