lordpiorunow - 2007-03-22 18:51:35

Dyskusja o bohaterach
Przypomnienie:)
Bastion:

Clancy
   

Specjalizacja: Jednorożce/Jednorożce Bitewne
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Resistance, Basic Pathfinding
         

Aeris
   

Specjalizacja: Pegazy/Srebrne Pegazy
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Scouting

Ivor
   

Specjalizacja: Leśne/Szare Elfy
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Archery, Basic Offense
         

Alagar
   

Specjalizacja: Ice Bolt
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Jenova
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Advanced Archery
         

Coronius
   

Specjalizacja: Slayer
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Scholar

Kyrre
   

Specjalizacja: Logistics
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Archery, Basic Logistics
         

Elleshar
   

Specjalizacja: Intelligence
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Mephala
   

Specjalizacja: Armorer
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Armorer
         

Gem
   

Specjalizacja: First Aid
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic First Aid

Ryland
   

Specjalizacja: Drzewce/Enty
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Diplomacy
         

Malcom
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Thorgrim
   

Specjalizacja: Resistance
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Advanced Resistance
         

Melodia
   

Specjalizacja: Fortune
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Luck

Ufretin
   

Specjalizacja: Krasnoludy/Krasnoludzcy Żołnierze
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Resistance, Basic Luck
         

Uland
   

Specjalizacja: Cure
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Ballistics

Bohaterowie dodatkowi:

Gelu
   

Specjalizacja: Sharpshooters
(może ulepszać do nich Elfy oraz Strzelców/Łuczników)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Archery

Wrota:

Lacus
   

Specjalizacja: Water/Ice Elementals
(+2 atak)

Umiejętności:
Advanced Tactics
         

Aenain
   

Specjalizacja: Disrupting Ray
(efektywność większa o 2)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Air Magic

Kalt
   

Specjalizacja: Water/Ice Elementals
(+2 atak)

Umiejętności:
Basic Tactics, Basic Learning
         

Brissa
   

Specjalizacja: Haste
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Air Magic

Ignissa
   

Specjalizacja: Fire/Energy Elementals
(+1 atak, +2 obrona, +2 uszkodzenia)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Artillery
         

Ciele
   

Specjalizacja: Magic Arrow
(zadaje +50% uszkodzeń)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Water Magic

Fiur
   

Specjalizacja: Fire/Energy Elementals
(+1 atak, +2 obrona, +2 uszkodzenia)

Umiejętności:
Advanced Offense
         

Gelare
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Water Magic

Thunar
   

Specjalizacja: Earth/Magma Elementals
(+2 atak, +1 obrona, +5 uszkodzenia)

Umiejętności:
Basic Tactics, Basic Estates
         

Grindan
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Earth Magic

Erdamon
   

Specjalizacja: Earth/Magma Elementals
(+2 atak, +1 obrona, +5 uszkodzenia)

Umiejętności:
Basic Tactics, Basic Estates
         

Inteus
   

Specjalizacja: Bloodlust
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Fire Magic

Pasis
   

Specjalizacja: Psychic/Magic Elementals
(+3 atak, +3 obrona)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Artillery
         

Labetha
   

Specjalizacja: Stone Skin
(efektywność większa o 3)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Earth Magic

Monere
   

Specjalizacja: Psychic/Magic Elementals
(+3 atak, +3 obrona)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Logistics
         

Luna
   

Specjalizacja: Fire Wall
(zadaje podwójne uszkodzenia)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Fire Magic

Cytadela

Alkin
   

Specjalizacja: Demigorgony/Gorgony
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Offense
         

Andra
   

Specjalizacja: Intelligence
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Broghild
   

Specjalizacja: Wiwerny/Wiwerny Królewskie
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Scouting
         

Merist
   

Specjalizacja: Stone Skin
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Learning

Bron
   

Specjalizacja: Bazyliszki/Bazyliszki Królewskie
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Resistance
         

Mirlanda
   

Specjalizacja: Weakness
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Advanced Wisdom

Drakon
   

Specjalizacja: Gnolle/Zwierzołaki
(podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Leadership
         

Rosic
   

Specjalizacja: Mysticism
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Mysticism

Gerwulf
   

Specjalizacja: Ballista
(podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Artillery
         

Styg
   

Specjalizacja: Sorcery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Korbac
   

Specjalizacja: Oślizgi/Oślizgi Smocze
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Pathfinding
         

Tiva
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Tazar
   

Specjalizacja: Armorer
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Advanced Armorer
         

Verdish
   

Specjalizacja: First Aid
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic First Aid

Wystan
   

Specjalizacja: Jaszczuroludzie/Reptilioni
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Armorer, Basic Archery
         

Voy
   

Specjalizacja: Navigation
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Navigation

Bohaterowie dodatkowi:

Adrienne
   

Specjalizacja: Magia Ognia
(zaczyna z Magią Ognia na poziomie Expert)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Expert Fire Magic


Forteca

Fafner
   

Specjalizacja: Przerazy/Skorpeny
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Resistance
         

Aine
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Scholar

Iona
   

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Intelligence
         

Astral
   

Specjalizacja: Hypnotize
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Advanced Wisdom

Josephine
   

Specjalizacja: Golemy/Żelazne Golemy
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Mysticism, Basic Sorcery
         

Cyra
   

Specjalizacja: Haste
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Diplomacy

Neela
   

Specjalizacja: Armorer
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Armorer
         

Daremyth
   

Specjalizacja: Fortune
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Piquedram
   

Specjalizacja: Gargulce/Granitowe Gargulce
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Mysticism, Basic Scouting
         

Halon
   

Specjalizacja: Mysticism
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Mysticism

Rissa
   

Specjalizacja: Rtęć
(podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Mysticism, Basic Offense
         

Serena
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Thane
   

Specjalizacja: Geniusze/Dżiny
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Scholar
         

Solmyr
   

Specjalizacja: Chain Lightning
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Torosar
   

Specjalizacja: Ballista
podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Mysticism, Basic Tactics
         

Theodorus
   

Specjalizacja: Magowie/Arcymagowie
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Ballistics

Bohaterowie dodatkowi:

Dracon
   

Specjalizacja: Enchanters
(może ulepszać do nich Magów oraz Mnichów/Kapłanów)

Umiejętności:
Advanced Wisdom


Inferno

Calh
   

Specjalizacja: Gogi/Magogi
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Archery, Basic Scouting
         

Ash
   

Specjalizacja: Bloodlust
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Fiona
   

Specjalizacja: Piekielne Ogary/Cerbery
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Scouting
         

Axsis
   

Specjalizacja: Mysticism
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Mysticism

Ignatius
   

Specjalizacja: Diabliki/Chowańce
(podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Tactics, Basic Resistance
         

Ayden
   

Specjalizacja: Intelligence
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Marius
   

Specjalizacja: Demony/Rogate Demony
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Armory
         

Calid
   

Specjalizacja: Siarka
(podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Learning

Nymus
   

Specjalizacja: Czarty/Czrcie Lordy
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Offense
         

Olema
   

Specjalizacja: Weakness
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Ballistics

Octavia
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Offense
         

Xarfax
   

Specjalizacja: Fireball
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Leadership

Pyre
   

Specjalizacja: Ballista
(podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Logistics, Basic Artillery
         

Xyron
   

Specjalizacja: Inferno
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Scholar

Rashka
   

Specjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Wisdom
         

Zydar
   

Specjalizacja: Sorcery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Bohaterowie dodatkowi:

Xeron
   

Specjalizacja: Diabły/Arcydiabły
(+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Tactics

Lochy

Calh
   

Specjalizacja: Gogi/Magogi
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Archery, Basic Scouting
         

Ash
   

Specjalizacja: Bloodlust
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Fiona
   

Specjalizacja: Piekielne Ogary/Cerbery
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Scouting
         

Axsis
   

Specjalizacja: Mysticism
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Mysticism

Ignatius
   

Specjalizacja: Diabliki/Chowańce
(podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Tactics, Basic Resistance
         

Ayden
   

Specjalizacja: Intelligence
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Marius
   

Specjalizacja: Demony/Rogate Demony
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Armory
         

Calid
   

Specjalizacja: Siarka
(podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Learning

Nymus
   

Specjalizacja: Czarty/Czrcie Lordy
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Advanced Offense
         

Olema
   

Specjalizacja: Weakness
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Ballistics

Octavia
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Offense
         

Xarfax
   

Specjalizacja: Fireball
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Leadership

Pyre
   

Specjalizacja: Ballista
(podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Logistics, Basic Artillery
         

Xyron
   

Specjalizacja: Inferno
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Scholar

Rashka
   

Specjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Scholar, Basic Wisdom
         

Zydar
   

Specjalizacja: Sorcery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Bohaterowie dodatkowi:

Xeron
   

Specjalizacja: Diabły/Arcydiabły
(+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Tactics

Nekro

Charna
   

Specjalizacja: Zjawy/Upiory
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Tactics
         

Aislinn
   

Specjalizacja: Meteor Shower
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Wisdom

Clavius
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Offense
         

Nagash
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Intelligence

Galthran
   

Specjalizacja: Szkielety/Kościeje
(podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Armorer
         

Nimbus
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Eagle Eye

Isra
   

Specjalizacja: Necromancy
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Advanced Necromancy
         

Sandro
   

Specjalizacja: Sorcery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Sorcery

Moandor
   

Specjalizacja: Licze/Arcylicze
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Learning
         

Septienna
   

Specjalizacja: Death Ripple
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Scholar

Straker
   

Specjalizacja: Ożywieńcy/Zombi
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Resistance
         

Thant
   

Specjalizacja: Animate Dead
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Mysticism

Tamika
   

Specjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Offense
         

Vidomina
   

Specjalizacja: Necromancy
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Advanced Necromancy

Vokial
   

Specjalizacja: Wampiry/Alpy
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Artillery
         

Xsi
   

Specjalizacja: Stone Skin
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Necromancy, Basic Learning

Bohaterowie dodatkowi:

Lord Haart
   

Specjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku
(+5 atak, +5 obrona, +10 uszkodzenia)

Umiejętności:
Advanced Necromancy

Twierdza

CragHack
   

Specjalizacja: Offense
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Advanced Offense
         

Dessa
   

Specjalizacja: Logistics
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Logistics

Gretchin
   

Specjalizacja: Gobliny/Hobgobliny
(podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Pathfinding
         

Gird
   

Specjalizacja: Sorcery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Sorcery

Gurnisson
   

Specjalizacja: Ballista
(podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Artillery
         

Gundula
   

Specjalizacja: Offense
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Offense

Jabarkas
   

Specjalizacja: Orki/Urukowie
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Archery
         

Oris
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Krellion
   

Specjalizacja: Ogry/Szamani
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Resistance
         

Saurug
   

Specjalizacja: Klejnoty
(podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Resistance

Shiva
   

Specjalizacja: Roki/Ogniste Ptaki
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Scouting
         

Terek
   

Specjalizacja: Haste
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Tactics

Tyraxor
   

Specjalizacja: Wilczy Jeźdźcy/Rycerze
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Tactics
         

Vey
   

Specjalizacja: Ogry/Szamani
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Leadership

Yog
   

Specjalizacja: Cyklopy/Cyklopy Królewsie
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Ballistics
         

Zubin
   

Specjalizacja: Precision
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Artillery

Bohaterowie dodatkowi:

Boragus
   

Specjalizacja: Ogry/Szamani
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Offense, Basic Tactics

Kilgor
   

Specjalizacja: Behemoty/Starożytne Behemoty
(+5 atak, +5 obrona, +10 uszkodzenia)

Umiejętności:
Advanced Offense

Zamek

Christian
   

Specjalizacja: Ballista
(podnosi jej atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Artillery
         

Adela
   

Specjalizacja: Bless
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Diplomacy

Edric
   

Specjalizacja: Gryfy/Gryfy Królewskie
(podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Armorer
         

Adelaide
   

Specjalizacja: Frost Ring
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Advanced Wisdom

Orrin
   

Specjalizacja: Archery
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Archery
         

Caitlin
   

Specjalizacja: Złoto
(podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Intelligence

Sir Mullich
   

Specjalizacja: Szybkość
(u wszystkich jednostek większa o 2)

Umiejętności:
Advanced Leadership
         

Cuthbert
   

Specjalizacja: Weakness
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Estates

Sorsha
   

Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Offense
         

Ingham
   

Specjalizacja: Mnisi/Kapłani
(podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Misticism

Sylvia
   

Specjalizacja: Navigation
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Navigation
         

Loynis
   

Specjalizacja: Prayer
(im wyższy poziom, tym silniejszy czar)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Learning

Tyris
   

Specjalizacja: Kawalerzyści/Czempioni
(podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Tactics
         

Rion
   

Specjalizacja: First Aid
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic First Aid

Valeska
   

Specjalizacja: Strzelcy/Łucznicy
(podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Archery
         

Sanya
   

Specjalizacja: Eagle Eye
(+5% za każdy osiągnięty poziom)

Umiejętności:
Basic Wisdom, Basic Eagle Eye

Bohaterowie dodatkowi:

Catherine
   

Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Offense

Roland
   

Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy
(podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)

Umiejętności:
Basic Leadership, Basic Armorer


Pisac prosze

Mathias - 2007-03-23 11:43:02

Świetnie, Lordzie! Dostajesz punkt! Ledwie się zarejestrowałeś, a już masz szansę na kilka punktów. Skąd to wziąłeś? Na pewno umieszczę to na naszej stronie internetowej. Na razie jednak muszę ustrzec moje pliki do stronki przed formatowaniem, bo mi się zepsuł komp.
Co do bohaterów to nie rozumiem czemu i Roland i Katarzyna mają te same umiejętności.

lordpiorunow - 2007-03-24 15:01:59

lenistwo programistow:)
wzialem to z siebie:)

Majer - 2007-04-24 11:04:49

Ale najlepszym bohem jest Ivor jak by nie patrzeć

Mathias - 2007-04-24 15:45:19

czy ja wiem, są lepsi, może ty tak uważasz, ale chociażby Tazar ;)

Point - 2007-05-25 15:24:23

Ivor i Gelu.

Mathias - 2007-06-04 20:08:59

Ivor może i dobry, ale ja nie używam.

Mutare - 2008-09-12 17:02:39

Nie ma bohaterów z lochów, są dwa razy z inferna.

Zen-Aku - 2008-09-12 22:07:47

Najlepsi bohaterowie - Loch
Drugie miejsce - Nekro,
Trzecie miejsce - Zamek

Najgorsi bohaterowie - WŻ

Najładniejsze portrety bohaterów - Nekro,
Najbrzydsze portrety bohaterów - WŻ

Największy zasięg bohatera na mapie (z pełną armią) - Loch,
Najmniejszy zasięg bohatera na mapie (z pełną armią) - Nekro

Najlepszy bohater - Dace,
Najgorszy bohater - byle jaki z WŻ

Zen-Aku - 2008-09-13 10:59:10

Oczywiście Lochy mają najszybsze jednostki - aż trzy latające, najszybszą jednostkę 6 poziomu i przy tym dość szybkich strzelców. Średnio wychodzi najwyższa szybkość.

Mutare - 2008-09-13 21:01:09

Jak to trzy latające, nie dwie przypadkiem?

Asiņains - 2008-09-13 21:26:42

ma 3 - Zjawa/Upiór, Wampir/Alp, Drakolicz/Smok Cienia

Zen-Aku - 2008-09-13 21:35:30

Nekropolis ma najmniejszy zasięg z możliwych - zombie... Upiorne smoki też szybkością nie grzeszą, jak na jednostki latające, poza tym jednostki latające z Lochu są szybsze i stoją na znacznie lepszym poziomie (harpia > upiór, chimera > wampir, czarny smok >> upiorny smok)

Mutare - 2008-09-13 21:54:18

Ach, zapomniałam :oops:

Asiņains - 2008-09-14 19:56:01

upiorny smok ma starzenie wroga, co okazuje sie bardzo przydatne

Mathias - 2008-09-14 20:46:03

Najlepsi bohaterowie: Nekro i Loch
Najgorsi bohaterowie: WŻ bez dwóch zdań :/

Najlepsze portrety: Nekro (choć są też świetne z innych miast)
Najgorsze portety: WŻ oczywiście :/

Najlepszy bohater: nie wiem ;), za trudny wybór.

Zen-Aku - 2008-09-14 21:54:25

upiorny smok ma starzenie wroga, co okazuje sie bardzo przydatne

Ale czarny smok nawet z 150 HP jedzie upiornego smoka jak mu się podoba. Postarzanie jest przydatne - ale wtedy, gdy mamy dużo rycerzy i wampirów, które zadadzą miażdżące straty postarzonemu wrogowi. Upiorny smok odejmuje także morale wrogowi i jest jedyną jednostką 7. poziomu, która nie musi bać się gorgon, więc mimo tego, że siłowo to najgorsza jednostka 7. poziomu, to ma duże znaczenie na polu walki.

Frezen - 2011-07-06 17:54:54

W Nekro wystarczy chodzić z arcyliszami wampirami i szkieletami albo władcami mroku i można spokojnie przemierzać mapę.

Sauron - 2011-07-06 19:45:11

A bohaterowie?

Słabych bohaterów ma Forteca, z innymi miastami bywa różnie, ale na pewno w każdym można znaleźć jakieś perełki. Jeśli chodzi o Fortecę, to wtedy mamy Neelę. Lepiej używać wojowników niż magów, ci pierwsi też swoje poczarują, a mogą mieć magię na mistrzu, a będą mieć większy atak i obronę co automatycznie udzieli się jednostkom.

GiBoN - 2011-07-06 20:05:23

Słabych ma jeszcze nekro i zamek...

Frezen - 2011-07-07 09:25:28

Ale to jest dziwne bo niektórzy mówią że Nekro ma bardzo dobrych bohaterów a inni że słabych.Może jedni mówią o grze z kompem a drudzy o multi??

GiBoN - 2011-07-08 21:22:46

Pomyliło mi się, chodziło mi o Inferno, tam mimo iż są "wyjściowi" bohaterowie to i tak liczy się na kogoś lepszego w karczmie...

Xeno - 2011-07-08 22:42:20

Wiem, że nie grasz na demony, bo nie umiesz farmić, ale jedynym odpowiednim bohaterem w Inferno jest Marius.

Co do necro, to nie ma zbyt mocnych bolków, tak mniej więcej jak loch, czyli ten gościu od szkieletów i shakti od trogli, są dobrzy, ale no cóż na L już bym ich nie wziął.

GiBoN - 2011-07-10 22:03:32

Ja w ogóle rzadko gram Inferno, ale jak już gram to staram się farmić, chociaż skutki są jakie są... :p
Shakti nawet na L się nadaje, poza startem skille ma bardzo wyjściowe...

Baron - 2011-08-14 15:29:46

najlepsi bohaterowie sa w zamku . Swietnych ma loch . Jesli uzgledniamy nekromancje to rzecz jasna to miasto jest bardzo silne...

Slabi sa w inferno ... Slabych ma tez cytadela i twierdza ...
Ale ogolnie bohaterowie az tak sie nie roznia aby rozstrzygali gre .. Kazdy zbiera punkty zaczynajac od niziutkiego poziomu . w dluzszej grze to sie wyrownuje...

Xeno - 2011-08-14 16:51:20

Zamek ma słabych bohaterów. Cytadela i Twierdza mają dobrych bohaterów z przydatnymi specjalnościami.

Bohaterzy różnią się od siebie o wiele bardziej niż myślisz. Każdy ma inne drzewko rozwoju i większe szanse na to, że wpadnie mu dany skill niż u innych bohaterów.

Mathias - 2011-08-14 23:42:31

Zamek ma tylko kilku bardzo dobrych bohaterów, dobrych ma Cytadela czy Loch. Oj, różnią się, Baronie. Jak powiedział Xeno, mają genetyczne uwarunkowania do zdobycia określonych umiejętności podstawowych, a zwłaszcza dodatkowych. Ja bym raczej powiedział, że mają dość mało rzeczy wspólnych, jeśli chodzi o sam rozwój: jedyne, co przychodzi mi w tej chwili na myśl, to fakt, iż potrzebuje każdy tyle samo expa na poziom.

Xeno - 2011-08-15 00:06:07

Zamek tak na prawdę nie ma żadnego dobrego bohatera. Wyjątkiem jest Muchlin.

Mathias - 2011-08-15 00:15:10

Mullich, Valeska, Orrin, Tyris, Lyonis, Christian. Nie wiem, jak jest na multi, ale single sprawdzają się bardzo dobrze.

Baron - 2011-08-15 16:19:31

Akurat pomylilem bo nie chodzilo mi o twierdze a o fortece ...
Nie mowilem ze niczym sie nie roznia . Tylko ze roznice nie sa az tak duze aby przez bohatera przegrac gre ... Da sie grac kazdym i wygrac bo mozna sobie zawsze dobrac umiejetnosci ...

Xeno - 2011-08-15 17:50:02

Dla maga nie dobierzesz takich umiejętności jak dla woja...

Mathias - 2011-08-15 20:19:19

Bo maga się inaczej rozwija. Zaklęcia bardzo pomagają w zwycięstwie i często czarownicy pokonują wojowników w starciach, tylko trzeba dobrze ich wykorzystać. Zastrzegam jednak, iż oceniam tylko rozgrywkę z komputerem, bo w takiej gustuję.

Xeno - 2011-08-15 20:39:30

Magowie nie mają szans z wojownikiem. Nawet najlepsze czary nie dają tyle o statystyki dla jednostek. Wojsko maga pada ja muchy przy starciu z wojskiem wojownika. Najlepiej widać to na arenach.

Mathias - 2011-08-15 20:44:50

Ja wiem, że wojownicy są lepsi, to bezsporne. Chodzi mi o to, że nawet nimi można coś ugrać. Choć jest to trudniejsze niż wojem.

Xeno - 2011-08-15 21:46:30

W grze z komputerem zawsze się wygra, nie ważne jaki jest bohater.

Mathias - 2011-08-16 10:12:08

No, powiedzmy, nie o to mi dokładnie chodziło.

Xeno - 2011-08-16 11:26:06

Nie mówię tu o starciu naszego bohatera z chłopem przeciwko hordzie smoków.

Mathias - 2011-08-16 18:32:13

Ja też nie.

GiBoN - 2011-08-16 21:03:01

Mathias, magiem nic nie ugrasz z mniej więcej podobnie rozwiniętym nawet średniej klasy wojem...

Mathias - 2011-08-16 21:04:28

Mnie chodzi tylko o to, żeby nie robić z maga ofiary losu nienadającej się do niczego. Są gorsi od wojowników, ale mają też coś do powiedzenia.

GiBoN - 2011-08-16 21:07:53

Tak, na turnieju maga, albo trafiając relikty, które dadzą mu podobne staty jak wojowi :)

Mathias - 2011-08-16 21:15:00

No chociażby. A jakby go podbudować pod hybrydę? Trochę ciężko, ale można uzyskać wszechstronne uzdolnienia. Przynajmniej w teorii.

GiBoN - 2011-08-16 21:24:27

Umiejętnościami można, ale statystyki leżą i kwiczą...

Mathias - 2011-08-16 21:45:52

No tak, niestety w Heroes 3 są one już odgórnie "ustalane" przez komputer ;/

GiBoN - 2011-08-16 21:49:46

W innym wypadku nie byłoby podziału klas bohaterów...

Mathias - 2011-08-16 22:07:14

Prawdopodobieństwa zdobycia określonych umiejętności przecież cały czas by istniały

Xeno - 2011-08-16 23:27:20

Robić z maga, woja? To już lepiej iść full moc i implozja. Przynajmniej będą widoczne efekty.

Lowcakur - 2011-08-18 07:23:42

W HoMM VI nie ma juz losowosci, umki dobierasz sobie sam.

Mathias - 2011-08-18 10:28:54

To dobrze, dzięki temu gracz ma większy wpływ na rozwój herosa.

Xeno - 2011-08-18 15:51:27

No i mniejsza frajda jak komuś skile się zrypią...

Mathias - 2012-05-21 10:33:04

Robić z maga, woja? To już lepiej iść full moc i implozja. Przynajmniej będą widoczne efekty.

Implozja nie zawsze się trafia, poza tym musimy wbić po pierwsze tę mądrość, a po drugie (trudniejsze) - 5. lvl gildii magów bez żadnej pewności, że trafi się nam akurat implozja. Nie wspominając już o tym, że jak gramy Zamkiem, Twierdza czy Cytadelą, to takiej możliwości nawet nie ma.

Xeno - 2012-05-21 10:45:35

W twierdzy, cytce i zamku magowie ssą całkowicie, nawet dobrego maga to nie przypomina.

Mathias - 2012-05-21 10:47:23

W Zamku to jeszcze w miarę, chociaż brak 5. lvla to jak brak ogona u bobra, natomiast w Cytce i Twierdzy się zgadzam w 100%. Pewnie dlatego dali im na arenach czary z innego miasta.

Xeno - 2012-05-21 10:58:29

To chyba jest wiadome, że dali im inny zamek, bo inaczej gra magiem tych miast nie ma sensu.

Mathias - 2012-05-21 10:59:18

I tak przeważnie nie ma sensu. Aczkolwiek raz mi się zdarzyło magiem bitewnym pokonać woja na arenie.

Olórin - 2012-05-22 11:15:24

A to było ze mną, ale miałem jakieś zaćmienie umysłowe :D

A tak jak już przy bohaterach jesteśmy :)

Jakby tak spojrzeć na wszystkie miasta, to w każdym jest bohater z specem na jedostkę 6 lvl (w wż są nawet dwaj chyba). A np. taki 1 lvl już wszędzie speca nie ma... mi osobiście brak kogoś ze specem na centaury :D

Sauron - 2012-05-22 11:22:48

Albo speca na gremliny. :)

GiBoN - 2012-05-22 12:24:47

W Lochu przydałby się spec od meduz z + do statystyk i strzał :)

Mathias - 2012-05-22 13:07:41

Od halabard też speca nie ma. Chyba tylko jest od trogów, chochli i możliwe, że rusałek, nawet nie wiem.

Olórin - 2012-05-22 13:11:56

to już by była zbyt wielka potęga :) Meduzy walą mocniej niż by się przypuszczało zwłaszcza ja się ich trochę ma :)

Mathias - 2012-05-22 13:12:45

I jak się ma wózek, ale są proporcjonalnie gorsze od oczu, tak zaobserwowałem.

Xeno - 2012-05-22 14:09:48

Waląc przez mur podczas kampanii z Mature zauważyłem, że mając mnie meduz i tak zabijały więcej danej jednostki od oczek.
Z bohaterów ze spec pierwszy poziom to mamy: chochliki, szkielety, gnole, gobliny, trogi.

Olórin - 2012-05-23 22:46:22

Ale jak już tak jedziemy :)

Spec 1 lvl : Chochliki (Ignatius); Szkielety (Galthran); Troglodyta (Shakti); Gobliny (Gretchin); Gnolle (Drakon);

Spec 2 lvl : Łucznicy (Valeska) ; Krasnoludy (Ufretin); Gargulce (Piquedram); Gogi (Calh); Zombie (Straker); Harpie (Lorelei); Wilczy jeźdźcy (Tyraxor);
Jaszczuroludzie (Wystan);

Spec 3 lvl : Gryfy (Edric); Elfy (Ivor); Golemy (Josephine); Cerbery (Fiona); Zjawy (Charna); Obserwator (Ajit); orki (Jabarkas); Ważki (Korbac);
Woda (Kalt, Lacus);

Spec 4 lvl : Miecznicy (Sorha, Katarzyna, Roland); Pegazy (Aeris); Magowie (Theodorus); Demony (Marius); Wampiry (Vokial);
Ogry (Krellion, Vey, Boragus ); Bazyliszki (Bron); Ogień (Fiur, Ignissa);

Spec 5 lvl : Mnisi ( Ingham); enty (Ryland); Dżiny (Iona,Thane ); Lisze (Moandor); Minotaury (Dace);
Roki (Shiva); Gorgony (Alkin); Ziemniaki (Erdamon, Thunar);

Spec 6 lvl :Kawalerzyści (Tyris); Jednorożce (Clancy); Nagi (Fafner); Infryty (Rashka); Rycerze śmierci (Tamika, Lord Haart);
Mantikory (Synca); Cyklopy (Yog); Wiwerny(Broghild); Psychole ( Pasis, Monere);

Spec 7 lvl : Diabły (Xeron); Smoki (Mutare); Behenoty (Kilgor);

No i nasza dwójka specjalna:
Strzelcy (Gelu)
Czarodzieje (Dracon)

Chyba nic nie pominąłem :)

Mathias - 2012-05-24 12:53:42

Ci bohaterowie można powiedzieć, że są tak dobrzy, jak dobre jednostki, które mają w specjalności. Poza tym te z 1-lvl mają dużo wojska na start, co pozwala na szybkie działanie na początku. Bron to jedyny bohater w grze z 4-lvl na start, to także warto uwzględnić ;).

GiBoN - 2012-05-24 13:21:38

I to w liczbie przekraczającej populacje, na S to bardzo wiele. Zapomniałeś o Nymus(czarty).

Mathias - 2012-05-24 13:32:17

Zdecydowanie, Galthran, Ignatius czy Shakti bardzo często mają liczbę jednostek oscylującą wokół setki ;). To już potężny kapitał początkowy.

GiBoN - 2012-05-24 13:54:09

miałem na myśli Brona ;). Ale Ci podani wyżej jak najbardzie... no może poza ignatusem, te chochliki nawet jak na S na niewiele wystarczają...

Mathias - 2012-05-24 13:57:17

A, fakt, Bron dostaje nawet po 5-7 bazyli, to już jest coś. Chochle słabe są, faktycznie, szybko padają, ale coś tam w połączeniu z gogami można z nich ewentualnie wykrzesać.

GiBoN - 2012-05-24 14:09:39

Już lepsza marius z płatnerstwem na start... Akurat Inferno ma lepszych bohaterów od ignatusa, którego spec idzie na marne...

Xeno - 2012-05-24 15:13:54

Ignatius ma dwa skile początkowe fajne, więc opłaca się go brać.

Mathias - 2012-05-24 15:53:16

Nie wiem, czy tak na marne, bo jednak tych chochlików na początku trochę jest i można nieźle zacząć, a dzięki Ignatiusowi mają nieco wyższe parametry. Poza tym gość ma Taktykę na start.

Sauron - 2012-05-24 17:52:40

Odporność też nie jest taka zła, bez przesady. Może trochę mały %, ale jednak czasami działa, a są gorsze skille.

Mathias - 2012-05-24 18:10:09

Pewnie, że nie jest zła, dzisiaj mając co prawda trochę farta, ale jednak zdołałem odparować dzięki odporności na mistrzu Bastionem spowolnienie Olórina czterema z siedmiu jednostek. Dla porównania - mój slow wziął całą jego armię. Dlatego Ignatius wcale nie ma takiego beznadziejnego skilla, chociaż na początek gry nie jest on na pewno wymarzony, a i w trakcie są lepsze.

Sauron - 2012-07-19 13:56:26

Dysputę z tematu o czarnych smokach i behemotach przenoszę tutaj. Pozwoliłem sobie przekopiować:

GiBoN napisał:

Shakti daje nam start na jaki mało które miasto stać. Poza tym w lochu problem zawsze miałem  co najwyżej ze smokami, a w Twierdzy cycki i ogry. Mi tam ostatecznie łatwiej postawić komplet siedlisk w Dungu, mimo iż to droższe miasto. Przy odrobinie szczęścia smoki będą pod koniec 2 tyg. więc też nie ma tragedii...

Sauron napisał:

Galthran dostaje na starcie sporo szkieletów, może nie tyle jednostek co Shakti, ale nadal dość sporo. Nekro na początku cierpi na brak strzelca, ale alpami jedziemy bez strat, a władcy mroku są sami w sobie trudni do ubicia.

Kto tam jeszcze? Ignatius z Inferno, gdyby chochliki były lepsze to taki wybór też byłby niezły. Więcej mięsa do przerobienia, a tak to nie ma sensu, bo Nymus czy Marius dają premie ważniejszym jednostkom. Nie pamiętam, czy było takich bohaterów więcej.

Xeno napisał:

Igntatuisa się bierze ze względu na jego skile początkowe, są bardzo przydatne.

Sauron napisał:

Aż sprawdziłem, jakie miał skille, bo pamiętałem tylko o chochlikach. Rzeczywiście nieźle, taktyka + odporność, dzięki której jest większa szansa na odbicie wrogich zaklęć. Jeszcze kilka artefaktów od ochrony przed magią i klątwy nam niestraszne. Może są lepsze, ale odporność jeszcze nie jest taka zła w porównaniu do innych śmieci jakie bohaterowie czasem nam serwują.

Jest więcej bohaterów startujących z dużą ilością jednostek 1 poziomu. Z Twierdzy mamy Gretchin kierującą goblinami, w Cytadeli jest Drakon z gnollami.

Podobnie z jednostkami poziomu 2 i 3, też są bohaterowie startujący ze zwiększoną ilością tych jednostek. Dodatkowe jednostki są zawsze przydatne, ale skille bohaterów, czy sama jednostka w której się specjalizują już mogą pozostawiać trochę do życzenia. Mamy też Brona, który jako jedyny zaczyna z jednostkami 4 lvl, czyli bazyliszkami.

GiBoN - 2012-07-19 23:28:53

Shaki zaczyna z taktyką i atakiem :). Jest kilku mocnych bohaterów, ale zawsze najlepszy miałem start nimi. No i jeszcze gremlami szło dużo ugrać :P

Xeno - 2012-07-20 07:29:58

Shakti jest najlepszy jeśli chodzi o bohaterów ze specem jednostek 1 poziomu, tyraxor i wystan z drugopoziomowymi, a z 3 poziomowych to Lacus i Ivor.

Sauron - 2012-07-20 12:07:50

Valeska od kuszników też byłaby niezła, dowodzenie nie jest tak potężną umiejętnością (bo są arty od morale, a sam dodatkowy atak jest losowy) co prawda, ale bywają gorsze. Nie będę argumentował, że jest lepsza od Tyraxora i Wystana, ale znajdzie zastosowanie. Calh z Inferno też byłby dobry, ale efekt trochę psuje odkrywanie na starcie oraz konieczność przerabiania wszystkiego na demony, stąd spec Calha się marnuje. Gdyby nie farmować, to jestem pewien, że mimo jednego zmarnowanego slota mógłbym sporo z tego boha wycisnąć.

Niestety Piquedram w Fortecy to porażka, wzmocnione gargulce byłyby ciekawym uzupełnieniem, ale mistycyzm + odkrywanie na start rujnują tego bohatera. Ciekawa sprawa, że w Heroes II mistycyzm był bardzo dobrym skillem gwarantującym, że będziemy mieć zawsze tyle many ile nam potrzeba, ale w trójce skill stracił na znaczeniu.

Olórin - 2012-07-27 22:26:54

Pewnie po prostu zauważyli, że ten skill tak dużo dawał i chcąc go zbalansować osłabili go znacznie :) Albo zrobili to pod kątem źródła maga ;p

Co do bohaterów 1 lvl to nadal brakuje mi kogoś od centaurów :)

Sauron - 2013-04-24 12:42:17

Refresh: kogoś od centaurów? Coś jak Shakti ze 100 troglów na starcie? Musieliby nieco stonować liczbę centków na start, bo razem z elfami Bastion mógłby być przekokszony. Hmm, można by polemizować, gdyż złe oczy w Lochu są dość solidne a meduzy tanie, ale znowu Loch super tani nie jest a trogle to nie centki, oj nie.

Xeno - 2013-04-24 18:15:27

Tak tylko trogli masz ponad 100, a centkow około 50, różnica jest.

Sauron - 2013-04-24 20:27:40

No tak, cały haczyk polega na tym, że centki nie mają powstrzymania kontry a nie mogą ciągle uciekać od zwarcia. Będą miały przewagę pierwszego ciosu, ale ilu ubiją przed kontratakiem? Myślę, że kilkunastu, ale trogli wciąż zostanie w okolicach 100 co znaczy że centki szybko zginą. Ciężko walczyć przeciw max 2,5x przewadze liczebnej. Już nie dodaję trogli od miasta, wg danych z AW mogą być 3 oddziały trogli po 30-40. Z taką ilością to mamy takie niskopoziomowe demony, w pierwszych dniach biorą na hita. Potem ich trochę zginie, ale jak się je utrzyma to ze specjalem bohatera wciąż się przydadzą.

Centków będzie mniej, ale są elfy tylko szybko ulepszane bo bez ulepszenia te jednostki nie istnieją. Krasnoludy spowalniają, więc lepiej je zostawić i wykupić jak potrzeba dużo HP. Myślę, że centki są też trochę po to by biegać po całej mapie by wolne neutrale za nimi ganiały i obrywały od elfów. Jak będą szybkie to nieco gorzej, a jak strzelaki to trzeba szybko iść do przodu bo wytracimy elfy. Bez elfów leżymy.

Xeno - 2013-09-01 10:27:54

Elfy dasz upa w 2 tygu, albo nie wybudujesz czegoś w pierwszym, 10 drewna piechtą nie chodzi. I na AW zaglądasz cwaniaku.

Mathias - 2013-09-22 18:09:43

Bohater od Centaurów dawałby chyba za dużego kopa im na start, i tak są mocne.

BetónovĂŠ Ĺžumpy Ĺ˝ilina