lordpiorunow - 2007-03-22 18:51:35 |
Dyskusja o bohaterach Przypomnienie:) Bastion:
Clancy
Specjalizacja: Jednorożce/Jednorożce Bitewne (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Resistance, Basic Pathfinding
Aeris
Specjalizacja: Pegazy/Srebrne Pegazy (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scouting
Ivor
Specjalizacja: Leśne/Szare Elfy (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Archery, Basic Offense
Alagar
Specjalizacja: Ice Bolt (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Jenova
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Advanced Archery
Coronius
Specjalizacja: Slayer (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar
Kyrre
Specjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Archery, Basic Logistics
Elleshar
Specjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Mephala
Specjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer
Gem
Specjalizacja: First Aid (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic First Aid
Ryland
Specjalizacja: Drzewce/Enty (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Diplomacy
Malcom
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Thorgrim
Specjalizacja: Resistance (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Advanced Resistance
Melodia
Specjalizacja: Fortune (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Luck
Ufretin
Specjalizacja: Krasnoludy/Krasnoludzcy Żołnierze (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Resistance, Basic Luck
Uland
Specjalizacja: Cure (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics
Bohaterowie dodatkowi:
Gelu
Specjalizacja: Sharpshooters (może ulepszać do nich Elfy oraz Strzelców/Łuczników)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Archery
Wrota:
Lacus
Specjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak)
Umiejętności: Advanced Tactics
Aenain
Specjalizacja: Disrupting Ray (efektywność większa o 2)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic
Kalt
Specjalizacja: Water/Ice Elementals (+2 atak)
Umiejętności: Basic Tactics, Basic Learning
Brissa
Specjalizacja: Haste (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Air Magic
Ignissa
Specjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 uszkodzenia)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery
Ciele
Specjalizacja: Magic Arrow (zadaje +50% uszkodzeń)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic
Fiur
Specjalizacja: Fire/Energy Elementals (+1 atak, +2 obrona, +2 uszkodzenia)
Umiejętności: Advanced Offense
Gelare
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Water Magic
Thunar
Specjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 uszkodzenia)
Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates
Grindan
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic
Erdamon
Specjalizacja: Earth/Magma Elementals (+2 atak, +1 obrona, +5 uszkodzenia)
Umiejętności: Basic Tactics, Basic Estates
Inteus
Specjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic
Pasis
Specjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery
Labetha
Specjalizacja: Stone Skin (efektywność większa o 3)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Earth Magic
Monere
Specjalizacja: Psychic/Magic Elementals (+3 atak, +3 obrona)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Logistics
Luna
Specjalizacja: Fire Wall (zadaje podwójne uszkodzenia)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Fire Magic
Cytadela
Alkin
Specjalizacja: Demigorgony/Gorgony (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Offense
Andra
Specjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Broghild
Specjalizacja: Wiwerny/Wiwerny Królewskie (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Scouting
Merist
Specjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning
Bron
Specjalizacja: Bazyliszki/Bazyliszki Królewskie (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Resistance
Mirlanda
Specjalizacja: Weakness (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Advanced Wisdom
Drakon
Specjalizacja: Gnolle/Zwierzołaki (podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Leadership
Rosic
Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism
Gerwulf
Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Artillery
Styg
Specjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Korbac
Specjalizacja: Oślizgi/Oślizgi Smocze (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Pathfinding
Tiva
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Tazar
Specjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Advanced Armorer
Verdish
Specjalizacja: First Aid (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic First Aid
Wystan
Specjalizacja: Jaszczuroludzie/Reptilioni (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Armorer, Basic Archery
Voy
Specjalizacja: Navigation (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Navigation
Bohaterowie dodatkowi:
Adrienne
Specjalizacja: Magia Ognia (zaczyna z Magią Ognia na poziomie Expert)
Umiejętności: Basic Wisdom, Expert Fire Magic
Forteca
Fafner
Specjalizacja: Przerazy/Skorpeny (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Resistance
Aine
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar
Iona
Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Intelligence
Astral
Specjalizacja: Hypnotize (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Advanced Wisdom
Josephine
Specjalizacja: Golemy/Żelazne Golemy (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Sorcery
Cyra
Specjalizacja: Haste (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Diplomacy
Neela
Specjalizacja: Armorer (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Armorer
Daremyth
Specjalizacja: Fortune (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Piquedram
Specjalizacja: Gargulce/Granitowe Gargulce (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Scouting
Halon
Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism
Rissa
Specjalizacja: Rtęć (podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Offense
Serena
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Thane
Specjalizacja: Geniusze/Dżiny (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Scholar
Solmyr
Specjalizacja: Chain Lightning (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Torosar
Specjalizacja: Ballista podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Mysticism, Basic Tactics
Theodorus
Specjalizacja: Magowie/Arcymagowie (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics
Bohaterowie dodatkowi:
Dracon
Specjalizacja: Enchanters (może ulepszać do nich Magów oraz Mnichów/Kapłanów)
Umiejętności: Advanced Wisdom
Inferno
Calh
Specjalizacja: Gogi/Magogi (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Archery, Basic Scouting
Ash
Specjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Fiona
Specjalizacja: Piekielne Ogary/Cerbery (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Scouting
Axsis
Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism
Ignatius
Specjalizacja: Diabliki/Chowańce (podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Tactics, Basic Resistance
Ayden
Specjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Marius
Specjalizacja: Demony/Rogate Demony (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Armory
Calid
Specjalizacja: Siarka (podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning
Nymus
Specjalizacja: Czarty/Czrcie Lordy (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Offense
Olema
Specjalizacja: Weakness (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics
Octavia
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Offense
Xarfax
Specjalizacja: Fireball (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership
Pyre
Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Logistics, Basic Artillery
Xyron
Specjalizacja: Inferno (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar
Rashka
Specjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Wisdom
Zydar
Specjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Bohaterowie dodatkowi:
Xeron
Specjalizacja: Diabły/Arcydiabły (+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Tactics
Lochy
Calh
Specjalizacja: Gogi/Magogi (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Archery, Basic Scouting
Ash
Specjalizacja: Bloodlust (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Fiona
Specjalizacja: Piekielne Ogary/Cerbery (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Scouting
Axsis
Specjalizacja: Mysticism (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Mysticism
Ignatius
Specjalizacja: Diabliki/Chowańce (podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Tactics, Basic Resistance
Ayden
Specjalizacja: Intelligence (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Marius
Specjalizacja: Demony/Rogate Demony (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Armory
Calid
Specjalizacja: Siarka (podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning
Nymus
Specjalizacja: Czarty/Czrcie Lordy (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Advanced Offense
Olema
Specjalizacja: Weakness (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Ballistics
Octavia
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Offense
Xarfax
Specjalizacja: Fireball (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership
Pyre
Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Logistics, Basic Artillery
Xyron
Specjalizacja: Inferno (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Scholar
Rashka
Specjalizacja: Ifryty/Ifryty Królewskie (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Scholar, Basic Wisdom
Zydar
Specjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Bohaterowie dodatkowi:
Xeron
Specjalizacja: Diabły/Arcydiabły (+4 atak, +2 obrona, +1 szybkość)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Tactics
Nekro
Charna
Specjalizacja: Zjawy/Upiory (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Tactics
Aislinn
Specjalizacja: Meteor Shower (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Wisdom
Clavius
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense
Nagash
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Intelligence
Galthran
Specjalizacja: Szkielety/Kościeje (podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Armorer
Nimbus
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Eagle Eye
Isra
Specjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Advanced Necromancy
Sandro
Specjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Sorcery
Moandor
Specjalizacja: Licze/Arcylicze (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Learning
Septienna
Specjalizacja: Death Ripple (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Scholar
Straker
Specjalizacja: Ożywieńcy/Zombi (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Resistance
Thant
Specjalizacja: Animate Dead (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Mysticism
Tamika
Specjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Offense
Vidomina
Specjalizacja: Necromancy (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Advanced Necromancy
Vokial
Specjalizacja: Wampiry/Alpy (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Artillery
Xsi
Specjalizacja: Stone Skin (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Necromancy, Basic Learning
Bohaterowie dodatkowi:
Lord Haart
Specjalizacja: Czarni Rycerze/Władcy Mroku (+5 atak, +5 obrona, +10 uszkodzenia)
Umiejętności: Advanced Necromancy
Twierdza
CragHack
Specjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Advanced Offense
Dessa
Specjalizacja: Logistics (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Logistics
Gretchin
Specjalizacja: Gobliny/Hobgobliny (podnosi ich atak i obronę od 1 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Pathfinding
Gird
Specjalizacja: Sorcery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Sorcery
Gurnisson
Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Artillery
Gundula
Specjalizacja: Offense (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Offense
Jabarkas
Specjalizacja: Orki/Urukowie (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Archery
Oris
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Krellion
Specjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Resistance
Saurug
Specjalizacja: Klejnoty (podnosi dochód królestwa o 1szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Resistance
Shiva
Specjalizacja: Roki/Ogniste Ptaki (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Scouting
Terek
Specjalizacja: Haste (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Tactics
Tyraxor
Specjalizacja: Wilczy Jeźdźcy/Rycerze (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics
Vey
Specjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Leadership
Yog
Specjalizacja: Cyklopy/Cyklopy Królewsie (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Ballistics
Zubin
Specjalizacja: Precision (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Artillery
Bohaterowie dodatkowi:
Boragus
Specjalizacja: Ogry/Szamani (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Offense, Basic Tactics
Kilgor
Specjalizacja: Behemoty/Starożytne Behemoty (+5 atak, +5 obrona, +10 uszkodzenia)
Umiejętności: Advanced Offense
Zamek
Christian
Specjalizacja: Ballista (podnosi jej atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Artillery
Adela
Specjalizacja: Bless (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Diplomacy
Edric
Specjalizacja: Gryfy/Gryfy Królewskie (podnosi ich atak i obronę od 3 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer
Adelaide
Specjalizacja: Frost Ring (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Advanced Wisdom
Orrin
Specjalizacja: Archery (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Archery
Caitlin
Specjalizacja: Złoto (podnosi dochód królestwa o 350szt. dziennie)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Intelligence
Sir Mullich
Specjalizacja: Szybkość (u wszystkich jednostek większa o 2)
Umiejętności: Advanced Leadership
Cuthbert
Specjalizacja: Weakness (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Estates
Sorsha
Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Offense
Ingham
Specjalizacja: Mnisi/Kapłani (podnosi ich atak i obronę od 5 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Misticism
Sylvia
Specjalizacja: Navigation (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Navigation
Loynis
Specjalizacja: Prayer (im wyższy poziom, tym silniejszy czar)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Learning
Tyris
Specjalizacja: Kawalerzyści/Czempioni (podnosi ich atak i obronę od 6 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Tactics
Rion
Specjalizacja: First Aid (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic First Aid
Valeska
Specjalizacja: Strzelcy/Łucznicy (podnosi ich atak i obronę od 2 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Archery
Sanya
Specjalizacja: Eagle Eye (+5% za każdy osiągnięty poziom)
Umiejętności: Basic Wisdom, Basic Eagle Eye
Bohaterowie dodatkowi:
Catherine
Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Offense
Roland
Specjalizacja: Miecznicy/Krzyżowcy (podnosi ich atak i obronę od 4 poziomu wzwyż)
Umiejętności: Basic Leadership, Basic Armorer
Pisac prosze
|
Mathias - 2007-03-23 11:43:02 |
Świetnie, Lordzie! Dostajesz punkt! Ledwie się zarejestrowałeś, a już masz szansę na kilka punktów. Skąd to wziąłeś? Na pewno umieszczę to na naszej stronie internetowej. Na razie jednak muszę ustrzec moje pliki do stronki przed formatowaniem, bo mi się zepsuł komp. Co do bohaterów to nie rozumiem czemu i Roland i Katarzyna mają te same umiejętności.
|
lordpiorunow - 2007-03-24 15:01:59 |
lenistwo programistow:) wzialem to z siebie:)
|
Majer - 2007-04-24 11:04:49 |
Ale najlepszym bohem jest Ivor jak by nie patrzeć
|
Mathias - 2007-04-24 15:45:19 |
czy ja wiem, są lepsi, może ty tak uważasz, ale chociażby Tazar ;)
|
Point - 2007-05-25 15:24:23 |
Ivor i Gelu.
|
Mathias - 2007-06-04 20:08:59 |
Ivor może i dobry, ale ja nie używam.
|
Mutare - 2008-09-12 17:02:39 |
Nie ma bohaterów z lochów, są dwa razy z inferna.
|
Zen-Aku - 2008-09-12 22:07:47 |
Najlepsi bohaterowie - Loch Drugie miejsce - Nekro, Trzecie miejsce - Zamek
Najgorsi bohaterowie - WŻ
Najładniejsze portrety bohaterów - Nekro, Najbrzydsze portrety bohaterów - WŻ
Największy zasięg bohatera na mapie (z pełną armią) - Loch, Najmniejszy zasięg bohatera na mapie (z pełną armią) - Nekro
Najlepszy bohater - Dace, Najgorszy bohater - byle jaki z WŻ
|
Zen-Aku - 2008-09-13 10:59:10 |
Oczywiście Lochy mają najszybsze jednostki - aż trzy latające, najszybszą jednostkę 6 poziomu i przy tym dość szybkich strzelców. Średnio wychodzi najwyższa szybkość.
|
Mutare - 2008-09-13 21:01:09 |
Jak to trzy latające, nie dwie przypadkiem?
|
Asiņains - 2008-09-13 21:26:42 |
ma 3 - Zjawa/Upiór, Wampir/Alp, Drakolicz/Smok Cienia
|
Zen-Aku - 2008-09-13 21:35:30 |
Nekropolis ma najmniejszy zasięg z możliwych - zombie... Upiorne smoki też szybkością nie grzeszą, jak na jednostki latające, poza tym jednostki latające z Lochu są szybsze i stoją na znacznie lepszym poziomie (harpia > upiór, chimera > wampir, czarny smok >> upiorny smok)
|
Mutare - 2008-09-13 21:54:18 |
Ach, zapomniałam :oops:
|
Asiņains - 2008-09-14 19:56:01 |
upiorny smok ma starzenie wroga, co okazuje sie bardzo przydatne
|
Mathias - 2008-09-14 20:46:03 |
Najlepsi bohaterowie: Nekro i Loch Najgorsi bohaterowie: WŻ bez dwóch zdań :/
Najlepsze portrety: Nekro (choć są też świetne z innych miast) Najgorsze portety: WŻ oczywiście :/
Najlepszy bohater: nie wiem ;), za trudny wybór.
|
Zen-Aku - 2008-09-14 21:54:25 |
upiorny smok ma starzenie wroga, co okazuje sie bardzo przydatne
Ale czarny smok nawet z 150 HP jedzie upiornego smoka jak mu się podoba. Postarzanie jest przydatne - ale wtedy, gdy mamy dużo rycerzy i wampirów, które zadadzą miażdżące straty postarzonemu wrogowi. Upiorny smok odejmuje także morale wrogowi i jest jedyną jednostką 7. poziomu, która nie musi bać się gorgon, więc mimo tego, że siłowo to najgorsza jednostka 7. poziomu, to ma duże znaczenie na polu walki.
|
Frezen - 2011-07-06 17:54:54 |
W Nekro wystarczy chodzić z arcyliszami wampirami i szkieletami albo władcami mroku i można spokojnie przemierzać mapę.
|
Sauron - 2011-07-06 19:45:11 |
A bohaterowie?
Słabych bohaterów ma Forteca, z innymi miastami bywa różnie, ale na pewno w każdym można znaleźć jakieś perełki. Jeśli chodzi o Fortecę, to wtedy mamy Neelę. Lepiej używać wojowników niż magów, ci pierwsi też swoje poczarują, a mogą mieć magię na mistrzu, a będą mieć większy atak i obronę co automatycznie udzieli się jednostkom.
|
GiBoN - 2011-07-06 20:05:23 |
Słabych ma jeszcze nekro i zamek...
|
Frezen - 2011-07-07 09:25:28 |
Ale to jest dziwne bo niektórzy mówią że Nekro ma bardzo dobrych bohaterów a inni że słabych.Może jedni mówią o grze z kompem a drudzy o multi??
|
GiBoN - 2011-07-08 21:22:46 |
Pomyliło mi się, chodziło mi o Inferno, tam mimo iż są "wyjściowi" bohaterowie to i tak liczy się na kogoś lepszego w karczmie...
|
Xeno - 2011-07-08 22:42:20 |
Wiem, że nie grasz na demony, bo nie umiesz farmić, ale jedynym odpowiednim bohaterem w Inferno jest Marius.
Co do necro, to nie ma zbyt mocnych bolków, tak mniej więcej jak loch, czyli ten gościu od szkieletów i shakti od trogli, są dobrzy, ale no cóż na L już bym ich nie wziął.
|
GiBoN - 2011-07-10 22:03:32 |
Ja w ogóle rzadko gram Inferno, ale jak już gram to staram się farmić, chociaż skutki są jakie są... :p Shakti nawet na L się nadaje, poza startem skille ma bardzo wyjściowe...
|
Baron - 2011-08-14 15:29:46 |
najlepsi bohaterowie sa w zamku . Swietnych ma loch . Jesli uzgledniamy nekromancje to rzecz jasna to miasto jest bardzo silne...
Slabi sa w inferno ... Slabych ma tez cytadela i twierdza ... Ale ogolnie bohaterowie az tak sie nie roznia aby rozstrzygali gre .. Kazdy zbiera punkty zaczynajac od niziutkiego poziomu . w dluzszej grze to sie wyrownuje...
|
Xeno - 2011-08-14 16:51:20 |
Zamek ma słabych bohaterów. Cytadela i Twierdza mają dobrych bohaterów z przydatnymi specjalnościami.
Bohaterzy różnią się od siebie o wiele bardziej niż myślisz. Każdy ma inne drzewko rozwoju i większe szanse na to, że wpadnie mu dany skill niż u innych bohaterów.
|
Mathias - 2011-08-14 23:42:31 |
Zamek ma tylko kilku bardzo dobrych bohaterów, dobrych ma Cytadela czy Loch. Oj, różnią się, Baronie. Jak powiedział Xeno, mają genetyczne uwarunkowania do zdobycia określonych umiejętności podstawowych, a zwłaszcza dodatkowych. Ja bym raczej powiedział, że mają dość mało rzeczy wspólnych, jeśli chodzi o sam rozwój: jedyne, co przychodzi mi w tej chwili na myśl, to fakt, iż potrzebuje każdy tyle samo expa na poziom.
|
Xeno - 2011-08-15 00:06:07 |
Zamek tak na prawdę nie ma żadnego dobrego bohatera. Wyjątkiem jest Muchlin.
|
Mathias - 2011-08-15 00:15:10 |
Mullich, Valeska, Orrin, Tyris, Lyonis, Christian. Nie wiem, jak jest na multi, ale single sprawdzają się bardzo dobrze.
|
Baron - 2011-08-15 16:19:31 |
Akurat pomylilem bo nie chodzilo mi o twierdze a o fortece ... Nie mowilem ze niczym sie nie roznia . Tylko ze roznice nie sa az tak duze aby przez bohatera przegrac gre ... Da sie grac kazdym i wygrac bo mozna sobie zawsze dobrac umiejetnosci ...
|
Xeno - 2011-08-15 17:50:02 |
Dla maga nie dobierzesz takich umiejętności jak dla woja...
|
Mathias - 2011-08-15 20:19:19 |
Bo maga się inaczej rozwija. Zaklęcia bardzo pomagają w zwycięstwie i często czarownicy pokonują wojowników w starciach, tylko trzeba dobrze ich wykorzystać. Zastrzegam jednak, iż oceniam tylko rozgrywkę z komputerem, bo w takiej gustuję.
|
Xeno - 2011-08-15 20:39:30 |
Magowie nie mają szans z wojownikiem. Nawet najlepsze czary nie dają tyle o statystyki dla jednostek. Wojsko maga pada ja muchy przy starciu z wojskiem wojownika. Najlepiej widać to na arenach.
|
Mathias - 2011-08-15 20:44:50 |
Ja wiem, że wojownicy są lepsi, to bezsporne. Chodzi mi o to, że nawet nimi można coś ugrać. Choć jest to trudniejsze niż wojem.
|
Xeno - 2011-08-15 21:46:30 |
W grze z komputerem zawsze się wygra, nie ważne jaki jest bohater.
|
Mathias - 2011-08-16 10:12:08 |
No, powiedzmy, nie o to mi dokładnie chodziło.
|
Xeno - 2011-08-16 11:26:06 |
Nie mówię tu o starciu naszego bohatera z chłopem przeciwko hordzie smoków.
|
Mathias - 2011-08-16 18:32:13 |
Ja też nie.
|
GiBoN - 2011-08-16 21:03:01 |
Mathias, magiem nic nie ugrasz z mniej więcej podobnie rozwiniętym nawet średniej klasy wojem...
|
Mathias - 2011-08-16 21:04:28 |
Mnie chodzi tylko o to, żeby nie robić z maga ofiary losu nienadającej się do niczego. Są gorsi od wojowników, ale mają też coś do powiedzenia.
|
GiBoN - 2011-08-16 21:07:53 |
Tak, na turnieju maga, albo trafiając relikty, które dadzą mu podobne staty jak wojowi :)
|
Mathias - 2011-08-16 21:15:00 |
No chociażby. A jakby go podbudować pod hybrydę? Trochę ciężko, ale można uzyskać wszechstronne uzdolnienia. Przynajmniej w teorii.
|
GiBoN - 2011-08-16 21:24:27 |
Umiejętnościami można, ale statystyki leżą i kwiczą...
|
Mathias - 2011-08-16 21:45:52 |
No tak, niestety w Heroes 3 są one już odgórnie "ustalane" przez komputer ;/
|
GiBoN - 2011-08-16 21:49:46 |
W innym wypadku nie byłoby podziału klas bohaterów...
|
Mathias - 2011-08-16 22:07:14 |
Prawdopodobieństwa zdobycia określonych umiejętności przecież cały czas by istniały
|
Xeno - 2011-08-16 23:27:20 |
Robić z maga, woja? To już lepiej iść full moc i implozja. Przynajmniej będą widoczne efekty.
|
Lowcakur - 2011-08-18 07:23:42 |
W HoMM VI nie ma juz losowosci, umki dobierasz sobie sam.
|
Mathias - 2011-08-18 10:28:54 |
To dobrze, dzięki temu gracz ma większy wpływ na rozwój herosa.
|
Xeno - 2011-08-18 15:51:27 |
No i mniejsza frajda jak komuś skile się zrypią...
|
Mathias - 2012-05-21 10:33:04 |
Robić z maga, woja? To już lepiej iść full moc i implozja. Przynajmniej będą widoczne efekty.
Implozja nie zawsze się trafia, poza tym musimy wbić po pierwsze tę mądrość, a po drugie (trudniejsze) - 5. lvl gildii magów bez żadnej pewności, że trafi się nam akurat implozja. Nie wspominając już o tym, że jak gramy Zamkiem, Twierdza czy Cytadelą, to takiej możliwości nawet nie ma.
|
Xeno - 2012-05-21 10:45:35 |
W twierdzy, cytce i zamku magowie ssą całkowicie, nawet dobrego maga to nie przypomina.
|
Mathias - 2012-05-21 10:47:23 |
W Zamku to jeszcze w miarę, chociaż brak 5. lvla to jak brak ogona u bobra, natomiast w Cytce i Twierdzy się zgadzam w 100%. Pewnie dlatego dali im na arenach czary z innego miasta.
|
Xeno - 2012-05-21 10:58:29 |
To chyba jest wiadome, że dali im inny zamek, bo inaczej gra magiem tych miast nie ma sensu.
|
Mathias - 2012-05-21 10:59:18 |
I tak przeważnie nie ma sensu. Aczkolwiek raz mi się zdarzyło magiem bitewnym pokonać woja na arenie.
|
Olórin - 2012-05-22 11:15:24 |
A to było ze mną, ale miałem jakieś zaćmienie umysłowe :D
A tak jak już przy bohaterach jesteśmy :)
Jakby tak spojrzeć na wszystkie miasta, to w każdym jest bohater z specem na jedostkę 6 lvl (w wż są nawet dwaj chyba). A np. taki 1 lvl już wszędzie speca nie ma... mi osobiście brak kogoś ze specem na centaury :D
|
Sauron - 2012-05-22 11:22:48 |
Albo speca na gremliny. :)
|
GiBoN - 2012-05-22 12:24:47 |
W Lochu przydałby się spec od meduz z + do statystyk i strzał :)
|
Mathias - 2012-05-22 13:07:41 |
Od halabard też speca nie ma. Chyba tylko jest od trogów, chochli i możliwe, że rusałek, nawet nie wiem.
|
Olórin - 2012-05-22 13:11:56 |
to już by była zbyt wielka potęga :) Meduzy walą mocniej niż by się przypuszczało zwłaszcza ja się ich trochę ma :)
|
Mathias - 2012-05-22 13:12:45 |
I jak się ma wózek, ale są proporcjonalnie gorsze od oczu, tak zaobserwowałem.
|
Xeno - 2012-05-22 14:09:48 |
Waląc przez mur podczas kampanii z Mature zauważyłem, że mając mnie meduz i tak zabijały więcej danej jednostki od oczek. Z bohaterów ze spec pierwszy poziom to mamy: chochliki, szkielety, gnole, gobliny, trogi.
|
Olórin - 2012-05-23 22:46:22 |
Ale jak już tak jedziemy :)
Spec 1 lvl : Chochliki (Ignatius); Szkielety (Galthran); Troglodyta (Shakti); Gobliny (Gretchin); Gnolle (Drakon);
Spec 2 lvl : Łucznicy (Valeska) ; Krasnoludy (Ufretin); Gargulce (Piquedram); Gogi (Calh); Zombie (Straker); Harpie (Lorelei); Wilczy jeźdźcy (Tyraxor); Jaszczuroludzie (Wystan);
Spec 3 lvl : Gryfy (Edric); Elfy (Ivor); Golemy (Josephine); Cerbery (Fiona); Zjawy (Charna); Obserwator (Ajit); orki (Jabarkas); Ważki (Korbac); Woda (Kalt, Lacus);
Spec 4 lvl : Miecznicy (Sorha, Katarzyna, Roland); Pegazy (Aeris); Magowie (Theodorus); Demony (Marius); Wampiry (Vokial); Ogry (Krellion, Vey, Boragus ); Bazyliszki (Bron); Ogień (Fiur, Ignissa);
Spec 5 lvl : Mnisi ( Ingham); enty (Ryland); Dżiny (Iona,Thane ); Lisze (Moandor); Minotaury (Dace); Roki (Shiva); Gorgony (Alkin); Ziemniaki (Erdamon, Thunar);
Spec 6 lvl :Kawalerzyści (Tyris); Jednorożce (Clancy); Nagi (Fafner); Infryty (Rashka); Rycerze śmierci (Tamika, Lord Haart); Mantikory (Synca); Cyklopy (Yog); Wiwerny(Broghild); Psychole ( Pasis, Monere);
Spec 7 lvl : Diabły (Xeron); Smoki (Mutare); Behenoty (Kilgor);
No i nasza dwójka specjalna: Strzelcy (Gelu) Czarodzieje (Dracon)
Chyba nic nie pominąłem :)
|
Mathias - 2012-05-24 12:53:42 |
Ci bohaterowie można powiedzieć, że są tak dobrzy, jak dobre jednostki, które mają w specjalności. Poza tym te z 1-lvl mają dużo wojska na start, co pozwala na szybkie działanie na początku. Bron to jedyny bohater w grze z 4-lvl na start, to także warto uwzględnić ;).
|
GiBoN - 2012-05-24 13:21:38 |
I to w liczbie przekraczającej populacje, na S to bardzo wiele. Zapomniałeś o Nymus(czarty).
|
Mathias - 2012-05-24 13:32:17 |
Zdecydowanie, Galthran, Ignatius czy Shakti bardzo często mają liczbę jednostek oscylującą wokół setki ;). To już potężny kapitał początkowy.
|
GiBoN - 2012-05-24 13:54:09 |
miałem na myśli Brona ;). Ale Ci podani wyżej jak najbardzie... no może poza ignatusem, te chochliki nawet jak na S na niewiele wystarczają...
|
Mathias - 2012-05-24 13:57:17 |
A, fakt, Bron dostaje nawet po 5-7 bazyli, to już jest coś. Chochle słabe są, faktycznie, szybko padają, ale coś tam w połączeniu z gogami można z nich ewentualnie wykrzesać.
|
GiBoN - 2012-05-24 14:09:39 |
Już lepsza marius z płatnerstwem na start... Akurat Inferno ma lepszych bohaterów od ignatusa, którego spec idzie na marne...
|
Xeno - 2012-05-24 15:13:54 |
Ignatius ma dwa skile początkowe fajne, więc opłaca się go brać.
|
Mathias - 2012-05-24 15:53:16 |
Nie wiem, czy tak na marne, bo jednak tych chochlików na początku trochę jest i można nieźle zacząć, a dzięki Ignatiusowi mają nieco wyższe parametry. Poza tym gość ma Taktykę na start.
|
Sauron - 2012-05-24 17:52:40 |
Odporność też nie jest taka zła, bez przesady. Może trochę mały %, ale jednak czasami działa, a są gorsze skille.
|
Mathias - 2012-05-24 18:10:09 |
Pewnie, że nie jest zła, dzisiaj mając co prawda trochę farta, ale jednak zdołałem odparować dzięki odporności na mistrzu Bastionem spowolnienie Olórina czterema z siedmiu jednostek. Dla porównania - mój slow wziął całą jego armię. Dlatego Ignatius wcale nie ma takiego beznadziejnego skilla, chociaż na początek gry nie jest on na pewno wymarzony, a i w trakcie są lepsze.
|
Sauron - 2012-07-19 13:56:26 |
Dysputę z tematu o czarnych smokach i behemotach przenoszę tutaj. Pozwoliłem sobie przekopiować:
GiBoN napisał:Shakti daje nam start na jaki mało które miasto stać. Poza tym w lochu problem zawsze miałem co najwyżej ze smokami, a w Twierdzy cycki i ogry. Mi tam ostatecznie łatwiej postawić komplet siedlisk w Dungu, mimo iż to droższe miasto. Przy odrobinie szczęścia smoki będą pod koniec 2 tyg. więc też nie ma tragedii...
Sauron napisał:Galthran dostaje na starcie sporo szkieletów, może nie tyle jednostek co Shakti, ale nadal dość sporo. Nekro na początku cierpi na brak strzelca, ale alpami jedziemy bez strat, a władcy mroku są sami w sobie trudni do ubicia.
Kto tam jeszcze? Ignatius z Inferno, gdyby chochliki były lepsze to taki wybór też byłby niezły. Więcej mięsa do przerobienia, a tak to nie ma sensu, bo Nymus czy Marius dają premie ważniejszym jednostkom. Nie pamiętam, czy było takich bohaterów więcej.
Xeno napisał:Igntatuisa się bierze ze względu na jego skile początkowe, są bardzo przydatne.
Sauron napisał:Aż sprawdziłem, jakie miał skille, bo pamiętałem tylko o chochlikach. Rzeczywiście nieźle, taktyka + odporność, dzięki której jest większa szansa na odbicie wrogich zaklęć. Jeszcze kilka artefaktów od ochrony przed magią i klątwy nam niestraszne. Może są lepsze, ale odporność jeszcze nie jest taka zła w porównaniu do innych śmieci jakie bohaterowie czasem nam serwują.
Jest więcej bohaterów startujących z dużą ilością jednostek 1 poziomu. Z Twierdzy mamy Gretchin kierującą goblinami, w Cytadeli jest Drakon z gnollami.
Podobnie z jednostkami poziomu 2 i 3, też są bohaterowie startujący ze zwiększoną ilością tych jednostek. Dodatkowe jednostki są zawsze przydatne, ale skille bohaterów, czy sama jednostka w której się specjalizują już mogą pozostawiać trochę do życzenia. Mamy też Brona, który jako jedyny zaczyna z jednostkami 4 lvl, czyli bazyliszkami.
|
GiBoN - 2012-07-19 23:28:53 |
Shaki zaczyna z taktyką i atakiem :). Jest kilku mocnych bohaterów, ale zawsze najlepszy miałem start nimi. No i jeszcze gremlami szło dużo ugrać :P
|
Xeno - 2012-07-20 07:29:58 |
Shakti jest najlepszy jeśli chodzi o bohaterów ze specem jednostek 1 poziomu, tyraxor i wystan z drugopoziomowymi, a z 3 poziomowych to Lacus i Ivor.
|
Sauron - 2012-07-20 12:07:50 |
Valeska od kuszników też byłaby niezła, dowodzenie nie jest tak potężną umiejętnością (bo są arty od morale, a sam dodatkowy atak jest losowy) co prawda, ale bywają gorsze. Nie będę argumentował, że jest lepsza od Tyraxora i Wystana, ale znajdzie zastosowanie. Calh z Inferno też byłby dobry, ale efekt trochę psuje odkrywanie na starcie oraz konieczność przerabiania wszystkiego na demony, stąd spec Calha się marnuje. Gdyby nie farmować, to jestem pewien, że mimo jednego zmarnowanego slota mógłbym sporo z tego boha wycisnąć.
Niestety Piquedram w Fortecy to porażka, wzmocnione gargulce byłyby ciekawym uzupełnieniem, ale mistycyzm + odkrywanie na start rujnują tego bohatera. Ciekawa sprawa, że w Heroes II mistycyzm był bardzo dobrym skillem gwarantującym, że będziemy mieć zawsze tyle many ile nam potrzeba, ale w trójce skill stracił na znaczeniu.
|
Olórin - 2012-07-27 22:26:54 |
Pewnie po prostu zauważyli, że ten skill tak dużo dawał i chcąc go zbalansować osłabili go znacznie :) Albo zrobili to pod kątem źródła maga ;p
Co do bohaterów 1 lvl to nadal brakuje mi kogoś od centaurów :)
|
Sauron - 2013-04-24 12:42:17 |
Refresh: kogoś od centaurów? Coś jak Shakti ze 100 troglów na starcie? Musieliby nieco stonować liczbę centków na start, bo razem z elfami Bastion mógłby być przekokszony. Hmm, można by polemizować, gdyż złe oczy w Lochu są dość solidne a meduzy tanie, ale znowu Loch super tani nie jest a trogle to nie centki, oj nie.
|
Xeno - 2013-04-24 18:15:27 |
Tak tylko trogli masz ponad 100, a centkow około 50, różnica jest.
|
Sauron - 2013-04-24 20:27:40 |
No tak, cały haczyk polega na tym, że centki nie mają powstrzymania kontry a nie mogą ciągle uciekać od zwarcia. Będą miały przewagę pierwszego ciosu, ale ilu ubiją przed kontratakiem? Myślę, że kilkunastu, ale trogli wciąż zostanie w okolicach 100 co znaczy że centki szybko zginą. Ciężko walczyć przeciw max 2,5x przewadze liczebnej. Już nie dodaję trogli od miasta, wg danych z AW mogą być 3 oddziały trogli po 30-40. Z taką ilością to mamy takie niskopoziomowe demony, w pierwszych dniach biorą na hita. Potem ich trochę zginie, ale jak się je utrzyma to ze specjalem bohatera wciąż się przydadzą.
Centków będzie mniej, ale są elfy tylko szybko ulepszane bo bez ulepszenia te jednostki nie istnieją. Krasnoludy spowalniają, więc lepiej je zostawić i wykupić jak potrzeba dużo HP. Myślę, że centki są też trochę po to by biegać po całej mapie by wolne neutrale za nimi ganiały i obrywały od elfów. Jak będą szybkie to nieco gorzej, a jak strzelaki to trzeba szybko iść do przodu bo wytracimy elfy. Bez elfów leżymy.
|
Xeno - 2013-09-01 10:27:54 |
Elfy dasz upa w 2 tygu, albo nie wybudujesz czegoś w pierwszym, 10 drewna piechtą nie chodzi. I na AW zaglądasz cwaniaku.
|
Mathias - 2013-09-22 18:09:43 |
Bohater od Centaurów dawałby chyba za dużego kopa im na start, i tak są mocne.
|