Mathias - 2008-02-11 22:05:57

Mnóstwo osób uważa, że magia wody jest najsłabsza w grze (należę do nich również i ja). Proszę, abyśmy w tym temacie porozmawiali o tym niedocenianym żywiole. Dlaczego tak jest, że nikt jej nie docenia? Może jednak znajdzie się ktoś, kto powie, że owy kanon magiczny jest dobry? Czekam na opinie, komentarcze, sugestie i uzasadnienia.

Asiņains - 2008-02-12 12:07:29

moim zdaniem magia wody jest dobra.
ma czary potrzebne do podróży , np. Chodzenie po Wodzie,wizja,błogosławieństwo,rozproszenie
Ma też czary bojowe , np.magiczna strzała(jak na 1 poziom nawet niezły czar),klonowanie(bardzo przydatne), modlitwa

Ocena: :p 9/10 :p

Mathias - 2008-02-12 14:38:38

Racja, kiedy oceniamy tą magię, patrzymy zazwyczaj na ilość, nie na jakość. Błogosławieństwo, rozproszenie, klonowanie to dobre czary. Choć jednak nic nie zmieni największego minusa - jednego czaru 5 poziomu!
Pandrodor: Wizja występuje we wszystkich magiach.

Asiņains - 2008-02-12 17:55:05

aha :p ale rozproszenie to dosyć dobry czar, może odślepić jednostke :p usuwać trucizny

Mathias - 2008-02-12 20:21:30

Przecież wymieniłem je w zaletach. Jest świetne, zwłaszcza gdy ktoś nas oślepia, zatruwa, itd. Zastosowanie chyba jest tylko takie :p, ale jak ktoś ma np. rzucone Przyspieszenie, Tarcza, Kamienna Skóra, itd., a nagle ktoś na niego rzuci Oślepienie, a my używamy rozproszenia i pryskają WSZYSTKIE CZARY! Ale to nieważne. Ważne, że jest.

Asiņains - 2008-02-13 11:00:31

magiczna strzała: jest dobra na początku gry , modlitwa: najczęściej używany prze ze mnie czar :p

Morgan Ghost - 2008-02-13 14:43:42

Magia wody jest najbardziej pożądana przeze mnie. Uleczenie usuwa wszelkie szkodliwe czary z moich jednostek. Rozproszenie usuwa wszelkie czary. Błogosławieństwo niweluje działanie klątwy itp, itd.

Asiņains - 2008-02-13 15:57:14

czyli mamy juz 2 lub 3 osoby :p nie wiem jak Mathias :)

Mathias: Człowieku, weź ty wreszcie nie spamuj! Szanuję cię i nie daję ci minusów za niektóre rzeczy, wiele ci przepuściłem (np. te testy pościągane z innego portalu, choć trochę to było nie fair, choćby wobec PlacKa), ale nie przesadzaj! Nie pisz, jeśli nie masz nic nowego do wniesienia!

Edric - 2008-04-17 19:27:20

Ja myśle że magia wody jest spoko. Modlitwa, Klonowanie, Teleportacja, Uleczenie. Bardzo dobra magia ;) .

Nerevan - 2008-06-25 21:10:53

Moja ulubiona magia. Nie ma tam dobrych czarów ofensywnych, ale nie do tego ta magia służy. Taka Modlitwa to istne cudo, Błogosławieństwo też (swoją drogą- czy ktoś wie, jak to działa na Archanioły? Mają one stałe obrażenia, więc jak Błogosławieństwo zwiększa je do maksimum?), Radość też świetny czar... Ach, jeszcze jedno, Pandrodor, nie obraź się, ale muszę sprostować twoją wypowiedź na temat Magicznej Strzały: nie należy ona do Szkoły Wody. Należy ona jednocześnie do wszystkich Szkół (tak jak Wizja). A Błogosławieństwo usuwa Klątwę? Dzięki, tego nie wiedziałem... Przyda się. Dzięki Morgan Ghost.
P.S. W takim razie, czy Klątwa usuwa Błogosławieństwo, jeśli została użyta po Błogosławieństwie?

Asiņains - 2008-06-26 11:19:47

myślę że tak Nerevan, i nie obrażam się za to że zwróciłeś mi uwagę, wszystkiego nie pamiętam :).

Co do tematu: Cohdzenie po wodzie jest według mnie bardzo użytecznym zaklęciem. Jeśli nie wiadomo jak przejść na drugą stronę rzeki, używasz czar, przechodzisz na drugą stronę bez stracenia jednostek i kolejek :)

Nerevan - 2008-06-26 11:32:25

Rzeczywiście, zapomniałem o tym świetnym zaklęciu. Bo statkiem to tak minimum 2 tury by zeszły (i to pod warunkiem, że mamy statek, a jakby co, to jeszcze jest czar wezwanie okrętu). A tak jedna tura i jest git. A, i ponawiam pytanie: jak działa Błogosławieństwo na np. Archanioły, które mają stałe obrażenia? Jestem tego baaardzo ciekawy (czy opłaca się na nich to rzucać na przykład).

Zen-Aku - 2008-06-26 17:29:09

Na archanioły nie ma sensu. I tak zadadzą to samo. Chodzenie po wodzie jest średniawe - dużo lepszy jest lot z Powietrza (wiadomo - lepsza szkoła, lepsze zaklęcie). Magiczna strzała występuje wszędzie, Pandrodor i nie jest plusem tej szkoły. Jedyne dobre zaklęcia, to klonowanie, modlitwa i uleczenie, reszta jest średnia, bądź słaba.

Nerevan - 2008-06-27 12:03:05

Ale w wypadku przeszkody wodnej Chodzenie po wodzie wygrywa z Lotem- ma mniejszy koszt mana. Pamiętam, że czasami przydawało mi się też Osłabienie z Wodą na max- wszystkie jednostki wroga -6 do ataku :) .

Magyar - 2008-10-15 17:17:18

Ja uwazam ze magia wody ze swoim czarem "Psalm Mocy" i kilkoma innymi dobrymi czarami stoi wysoko wsrud innych rodzajuw magii.

Macielug - 2008-10-15 17:47:06

Magia wody to moja ulubiona magia. ;)

Macielug - 2008-10-15 22:09:57

Magia wody nie jest taka zła. Wszystkie magie są dobre i wody i powietrza i ognia i ziemi. I każda ma plusy i minusy.

Buczy18 - 2008-10-17 16:57:19

Magia wody jest bardzo dobra,przynajmniej ja tak uważam.

Magyar - 2008-10-17 21:59:32

Magia wody jest jedna z najlepszych w grze - posiada naprawde potezne i przydatne zaklecia, takie jak na przyklad: Teleportacja, Modlitwa czy Klonowanie :P ;) .

altaeir - 2009-06-03 21:36:13

Piękna magia chociaż byłem kiedyś wkurzony z jednego powodu na nią.Teoretycznie zamek powinien łatwo dostać ten rodzaj magii,nie wspominając o klerykach.Na arence upatrzyłem sobie Adelę z Psalmem Mocy,Błogosławieństwem i Łańcuchem Piorunów.Niestety nie zaproponowano mi ani razu magii wody,za to miałem powietrze i ziemię.

OldSkull - 2009-06-14 19:46:40

Magia posiadajaca bardzo dobre zaklęcia: prajer (psalm mocy), klon, teleport. Niestety te zaklęcia mają pewne wady:
-są wysokich poziomów, przez co jesli je mamy to jest wielkie święto
-najlepiej działają gdy mamy eksperta magii wody - ale w takim wypadku praktycznie tracimy jedno z zaklęć rozpraszających, mianowicie dispel staje się bronią obosieczną, a leczenie przydaje się na poziomie podstawowym tylko przeciko oślepieniu, gdyż wszelkie zaklęcia osłabiające można eliminować zaklęciem o przeciwnym działaniu (spowolnienie przyspieszeniem itd.) z innych szkół magii.
Co nie zmienia faktu iż ta magia posiada majmocniejsze zaklęcie wzmacniające (prayer) oraz jedno z dwóch z najmocniejszych zaklęć bojowych (klon - drugie to berserk z magii ognia).

Demigorgona - 2009-07-09 17:44:45

Magiczna Strzała to największa broń na poczatku gry, a Modlitwa jest dość widowiskowa. ^^
Magia Wody nie jest zła, ale ja jednak wolę Ziemię i Powietrze.

GiBoN - 2011-05-07 21:07:35

Kiedyś myślałem, że lipa, teraz uważam, że jest równie mocna na pozostałe, odpowiednik ognia. Czy warto/można brać to zależne już od miasta...

Malarz - 2011-05-08 09:32:30

Magia Wody jest świetna jako dopalacz. Na pewno nie do magicznych obrażeń, od tego mamy błyskawice czy magię ziemi. Woda jest świetna razem z masowym błogosławieństwem, modlitwą czy innymi złami, które w połączeniu z przykładowo cytadelą sieją śmierć i zniszczenie. A taki teleport na Hydry to też coś pięknego...

Visttia - 2011-05-12 21:21:12

No właśnie, dużo nią nie zawalczysz i dla mnie to główny problem. Takie zaklęcia jak 'Krąg zimna' albo 'Lodowy pocisk' są dość słabe na tle 'Deszczu Meteorytów' czy 'Błyskawicy' (pomimo Mocy na wysokim poziomie). Osobiście magii wody nie preferuję, ale jako dopalacze rzeczywiście się przydaje.

GiBoN - 2011-05-12 21:24:48

Magia ofensywna jest zdatna w marginalnym stopniu, gdyż jest droga i efekt często nie powala. Dopalacze i klątwy to najważniejsze zaklęcia, a dobre dopalacze oraz dispel i cure znajdują się właśnie w wodzie.

Xeno - 2011-05-12 21:31:25

Bez dispela lub cure każda armia jest skazana na niepowodzenie. Magia wody nie powala w ofie, ale bufy ma niezłe jak i teleport, który w mojej profesji jest wprost wymaroznym zakleciem.

GiBoN - 2011-05-12 21:45:26

To fakt trzeba mieć chociaż pojedynczego, aczkolwiek zależy od wroga, gdyż w niektórych miastach niemal na pewno bohater będzie biegał z wodą  i nas nie przeklnie, lecz jak wiadomo różnie to bywa.

Frezen - 2011-07-06 18:02:45

Przy dużej ilości wojsk nie opłaca się rzucać czarów typu. lodowy pocisk bo nie dają żadnych efektów.A magia wody nadaje się do niektórych miast typu zamek bo do nekro nic ci nie da.

GiBoN - 2011-07-06 20:12:21

Zaklęcia masowe ma każdy kanon magii, a woda w nekro za wiele nie daje, bo i tak większość klątw nie działa, a bless nie działa...

Frezen - 2011-07-07 09:34:56

Dlatego są 4 rodzaje magii aby można je było pomieszać i do każdego z zamków dopasować.

Betonové Jímky Česká Lípa Hotely Ancud ehotelsreviews.com Hotell Martinique