Asiņains - 2008-03-10 18:31:41

Gremlin
Atak : 6   
Obrona : 3
Obrażenia : 1-2   
Zdrowie : 6
Inicjatywa : 10   
Szybkość : 5
Strzały : 0   
Mana : 0
Przyrost : 20   
Cena : 35


Gargulec

Atak : 2   
Obrona : 6
Obrażenia : 1-2   
Zdrowie : 20
Inicjatywa : 11   
Szybkość : 7
Strzały : 0   
Mana : 0
Przyrost : 20   
Cena : 14

Golem
Atak : 6   
Obrona : 5
Obrażenia : 5-7   
Zdrowie : 20
Inicjatywa : 9   
Szybkość : 4
Strzały : 0   
Mana : 0
Przyrost : 9   
Cena : 150


Mag
Atak : 9   
Obrona : 9
Obrażenia : 7   
Zdrowie : 29
Inicjatywa : 10   
Szybkość : 4
Strzały : 6   
Mana : 20
Przyrost : 5   
Cena : 340


Dżin

Atak : 12   
Obrona : 13
Obrażenia : 16-19   
Zdrowie : 45
Inicjatywa : 12   
Szybkość : 8
Strzały : 0   
Mana : 0
Przyrost : 3   
Cena : 630

Rakszasa Raja(czy jakoś tak, nie pamiętam nazwy)

Atak : 27   
Obrona : 19
Obrażenia : 25-35   
Zdrowie : 120
Inicjatywa : 11   
Szybkość : 7
Strzały : 0   
Mana : 0
Przyrost : 2   
Cena : 1700

Tytan
Atak : 30   
Obrona : 30
Obrażenia : 40-70   
Zdrowie : 190
Inicjatywa : 10   
Szybkość : 6
Strzały : 5   
Mana : 0
Przyrost : 1   
Cena : 3300

Lowcakur - 2010-02-23 14:05:35

No a ulepszenia? Ja znam ale inzm graczom sie przyda.
A ogolnie to artykul spoko. xD

Sauron - 2010-02-23 20:41:08

Miasto może być tylko klimat zmieniony w porównaniu do poprzednich części. Teraz to Persja a wcześniej to takie zimowe klimaty. :)
Sporo jednostek jest bardzo wytrzymałych (wyjątek mag i gremlin) ciekawe czary i zdolności. Dżiny rzucają czary osłabiające na wrogów.

legowiska dla psa GuestReady - Relax and Explore in Dundrum Stintino