Asiņains - 2008-05-26 20:16:32

kto wygra  w tym starciu? oczywiście każde miasto ma grala i inne wszystkie budynki

Mathias - 2008-05-26 21:33:28

Hmmmm... Myślę, że Twierdza. Oto sarcia jednostek:
Chochlik vs. Goblin - lepszy Goblin
Gog vs.Ork- Zdecydowanie Ork.
Piekielny Ogar vs. Wilczy Jeździec - Zdecydowanie Ogar.
Demon vs. Ptak Gromu - Ptak gromu rulezzzz.
Irfyt vs. Ogr - REMIS
Diabeł vs. Behemot - Behemot wymiata!

Nerevan - 2008-06-27 15:54:29

Twierdza. Lepsze jednostki, lepszy atak, choć z magią nieco kuleje. A co do wypowiedzi Mathiasa, to wydaje mi się, że:
1) Gog jest znacznie lepszy, niż Ork. Poza tym, skoro mamy all budynków wybudowanych, to mamy jednostki ulepszone, a Magog ze swoją Kulą Ognia potrafi namieszać. Uruk z kolei nie jest zbyt silny.
2) Ogr według mnie nie ma zbyt wielkich szans w walce z Ifrytem. Zadaje duże obrażenia, ale to obróci się przeciw niemu (Tarcza Ognia).
3) Diabeł jest bardzo szybki i potrafi w jednej chwili przenieść się z jednego krańca mapy na drugi. Ale w walce wręcz zdecydowanie przegrywa z Behemotem.
4) Zapomniałeś o Czartach, które potrafią zamieniać swoich poległych w demony. W tym wypadku jest to starcie Ifryt vs. Cyklop. Myślę, że Ifryt by wygrał, ale pewności nie mam.

Magyar - 2008-10-28 08:40:43

Inferno jest lepsze, choc do najpotezniejszych miast nie nalezy, ale Twierdze spokojnie pokona.

Magyar - 2008-10-28 14:44:38

No moze, ale juz predzej sie kupi diably, niz cyklopy i behemoty, bo na nie potrzeba niewyobrazalnie duzo krzysztalow, a Twierdza ich nie produkuje, a Inferno rtec i owszem.

Macielug - 2008-10-28 17:11:55

No, oba miasta są jednymi ze słabych, ale Inferno jest lepsze w ...
Nie wiem jak to nazwać, bo wydaje się silniejsza. :D

Macielug - 2008-10-28 19:41:57

Oj można, ale to też za łatwo, ale nie zapominajmy, że wtedy się nie kupi cyklopów, a głupio chodzić z orkami, które oprócz cyklopów strzelają. :p

Zen-Aku - 2008-10-28 19:54:02

Jednostki:

Imp > Goblin - szczerze mówiąc obie do niczego, staty tak żałosne, że szkoda gadać, ale imp przynajmniej wyssie te kilka punkcików many,

Gog = Wilk - magog rani jednostki naokoło, ma całkiem przyzwoite staty i dmg, no i nie pada od razu. Wilk jest też niezły, w końcu podwójny atak i duża szybkość,

Cerber > Uruk - bez porównania zupełnie. Cerber jako druga najlepsza jednostka 3 poziomu miecie żałosnego uruka we wszystkim, w tym w statach i zdolnościach,

Demon = Ogr - dlaczego? Dzięki czartom farmujemy demony, których po pewnym czasie jest dużo więcej, niż ogrów,

Czart > Ptak - może i ptak jest lepszy w walce, ale czart jest kluczową jednostką, bo wskrzesza demony i powiększa nam ich liczbę o całkiem spore ilości,

Ifryt > Cyklop - średnia jednostka 6 poziomu vs najgorsza jednostka 6 poziomu. Co wygra? Ifryt z miażdżącą przewagą,

Diabeł = Behemot - ogólnie behe jest silniejszy, ale to diabeł jest bardziej przydatny.

Bohaterowie:

Inferno < Twierdza, głównie przez Crag Hacka. Bez niego dałbym remis.

Bud. specjalne:

Inferno: wrota, bractwo ognia, chmury siarki > Twierdza: sale valhalii, dodatkowa kuźnia

Cena:

Inf < Twierdza

Jakość lepsza w Inf, cena w Twierdzy, ale jak zawsze decyduje jakość, więc Inf jest lepsze od Twierdzy.

Macielug - 2008-10-28 20:18:36

Twierdza jest za słaba, by pokonała średnie miasto Inferno, dobre porównanie Korrag. ;)

Magyar - 2008-10-28 23:21:48

Prawda, ale kupic i cyklopy i Behemoty, a tym bardziej jeszcze je ulepszyc to masakra....

Po prostu, cala sytuacje w Twierdzy psuja Cyklopy, bo sa po prostu za drogie, a jak sie juz jakos uzbiera kolejne 20 krysztalow, to sie ma dylemat, czy ulepszyc Behemoty, czy kupic siedlisko Cyklopow, ja wybieram ulepszanie Behemotow, bo jest to bardziej pozyteczne. A jesli juz kupuje Cykolpow, to zazwyczaj w ostatnich tygodniach gry. Inferno, jest lepsze za czary, szybkosc i za to ze szybciej sie je rozbudowuje.

Crow - 2009-02-04 19:40:51

1. Imp < Goblin Impy są tu traktowane jako dostawca Demonów.

2. Magog < Wilczki Dwa ataki dają znać o sobie. No i szybka ta bestia.

3. Cerber > Uruk Deklasacja. Uruk tylko strzela i nic poza tym.

4. Demony > Ogry Przez dodatkowy dochód Demonów za sprawą Czartów one wygrywają.

5. Czart = Ptak. Czarty przez farmowanie są kluczową postacią Inferna, Ptak jest lepszy w walce.

6. Ifryt > Cyklop. Ifryt bez dwóch zdań. Cyklop jest słaby, a Ifryt średni.

7. Diabeł < Behemot. Umiejętność obniżania obrony jest świetna. Tyle na ten temat.

Magia
Inferno > Twierdza, czyli 5 poziomów > 3 poziomy gildii.

Bohaterowie
Inferno < Twierdza za CragHacka.

Cena
Inferno < Twierdza Gdyby nie Cyklopy, byłoby świetnie.

Wynik:Coś jakby remis z lekkim wskazaniem na Twierdzę.

Eleazar - 2009-02-04 20:51:24

Mathias napisał:

Hmmmm... Myślę, że Twierdza. Oto sarcia jednostek:
Chochlik vs. Goblin - lepszy Goblin
Gog vs.Ork- Zdecydowanie Ork.
Piekielny Ogar vs. Wilczy Jeździec - Zdecydowanie Ogar.
Demon vs. Ptak Gromu - Ptak gromu rulezzzz.
Irfyt vs. Ogr - REMIS
Diabeł vs. Behemot - Behemot wymiata!

Ee... Ork jest na 3 poziomie, a Wilczy Jeździec na 2...

Jak dla mnie wygra
Diablik vs. Goblin = Diablik //Denne jednostki, ale Diablik bardziej przydatny do formowania Demonów
Magog vs. Wilczy Jeździec = Remis/przewaga Magoga //Magog naparza wszystkie pola wokół celu
Cerber vs. Uruk = Cerber //Uruk strzela i nic więcej, Cerber atakuje 3 pola na raz
Demon vs. Ogr = Demon //Ogry jako obrona, Demony sformowane to potęga
Czart vs. Ptak Gromu = Czart //Formowanie Demonów
Ifryt vs. Cyklop = Ifryt //Cyklop denny, burzy mury i kosztuje fortunę, Ifryt ma tarczę ognia i lepsze staty
Arcydiabeł vs. Starożytny Behemot = Remis //Behemot -80% obrona, Arcydiabeł -1szczęście przeciwnika.

7 / 2 wg. mojej skali wygrywa Inferno.

Magyar - 2009-04-07 09:42:22

Twierdza vs. Inferno :
1. 1:0
2. 1:1
3. 0:1
4. 1:0 (Hirador, nie zartuj sobie, ze Demon jest lepszy, bo to nawet smieszne nie jest :P )
5. 1:1*
6. 0:1
7. 1:0 (zaden argument mnie nie przekona, ze jest inaczej - obnizanie obrony o 80% i 100(!) punktow roznicy w HP, to zbyt wiele, nawet dla Arcydiabla :P ;) )

* - Oczywiscie lepszy jest ptak Gromu, lecz jak wiadomo Czarci Lord posiada umiejetnosc, ktora potrafi wiele zdzialac, na polu bitwy.

Wynik:
Twierdza: 5
Inferno: 4

Jak widac roznica miedzy tymi miastami jest niewielka, lecz jednak na korzysc Twierdzy. Sila
armii obu miast jest dosc wyrownana, lecz roznica w cenie, miedzy tymi dwoma miastami jest
wrecz ogromna. Twierdza ma najszybsza rozbudowe, sposrod wszystkich miast w grze, Inferno
niestety nie.... Sila armii jets dosc podobna, lecz to Twierdza ma jednostki duuuzo tansze,
przyklad? A chociazby Siedlisko Behemota i Diabla - jest roznica? No wlasnie. Duzo szybciej
(bez problemu 1 tydzien gry) wybudujesz Siedlisko Behemota, niz siedlisko Diabla.

Sauron - 2009-04-07 10:06:23

Moje porównanie:
1. Chowaniec - hobgoblin 1:1 obydwa mięso armatnie, chowaniec wyssie manę, a goblin troszkę lepsze staty.
2. Magog - wilczy rycerz 1:1 magog strzela ognistą kulą, zły nie jest, ale super też nie, rycerza łatwo zabić, dwa ataki, szybki. Dla mnie remis.
3. Cerber - uruk 1:0 uruk bezapelacyjnie ginie. Jest cienki.
4. Rogaty demon - ogr szaman 1:1 lub 0:1 zależy czy bierzemy pod uwagę farmowanie. Jeśli tak, to ogr wysiada, jak nie, to demon ginie.
5. Czarci lord - ptak gromu 1:1 Czart też ma ładne dmg, farmuje demony, czyli przydatny do posunięć taktycznych.
6. Ifryt sułtański - cyklop 1:0 chyba tutaj nie trzeba komentarza.
7. Arcydiabeł - Star. behemot 1:1 diabeł super szybki, atak powstrzyma, -1 do szczęścia, duże dmg, behemota łatwo zdobyć, zmniejsza obronę o 80%. Jeden i drugi są dobrzy. Znowu remis.

Bohaterowie: 1:1 każdy ma dobrych
Magia: 1:0 dla Inferna
razem: 7, lub 8 Inferno      Twierdza: 6   Inferno nieznacznie lepsze.

Magyar - 2009-04-07 11:04:54

Sauron napisał:

4. Rogaty demon - ogr szaman 1:1 lub 0:1 zależy czy bierzemy pod uwagę farmowanie. Jeśli tak, to ogr wysiada, jak nie, to demon ginie

Ludzie! Z jakiej paki Wam sie to bierze? Przeciez farmowanie to nie jest specialnosc Demona, tylko Czarciego Lorda! Farmowanie mozecie sobie uwzgledniac przy pisaniu o Czarcim Lordzie, ale nie o Demonie! Co z Wami nie tak? Demon nie ma ZADNYCH zdolnosci specialnych, wiec czemu piszecie przy Demonie o farmowaniu? To nie jego zdolnosc specialna!

Sauron - 2009-04-07 18:31:54

Bo wtedy demon ilością miażdży ogry. A farmować można łatwo, mamy chowańce, minus taki, że trochę tych czartów trzeba mieć. Farmowanie zabronione nie jest i można go czasem użyć w argumentacji ( ale nie ładuję tego nałogowo i nie wiadomo gdzie). Nawet gdy nie weźmiemy go pod uwagę to Inferno i tak jest lepsze, tylko z odrobinę mniejszą przewagą.

Mathias - 2009-04-07 19:46:08

Sauron, stary, ok, farmowanie jest dozwolone w dyskusjach i można je przywoływać, jednak bezpośrednio tyczy się nie demona czy chochlika, tylko czarta. Chochlik jest materiałem, a demon produktem. To czart wszystko robi, tj. przywołuje owe demony z ciał w/w chochlików.

Co do tematu(nie wiem, czy się już tu wypowiadałem, czy nie), nie ocenię, póki nie przyrównam:

Chochlik vs. Goblin - Chochlik najgorszy na poziomie, goblin to mięso armatnie, ale lepszy od chowańca.

Magog vs. Wilk - Magog jest najlepszy na poziomie: wysokie staty i atak kulą ognia. Wilk wali dwa razy i jest szybki, jednak szybko ginie. Ponadto gog jest jedn. strzelającą.

Cerber vs. Uruk - Nie ma wątpliwości, że cerber wygra: szybki, wytrzymały, trójpolowy atak i powstrzymywanie kontry... A ork? Żadnych zalet.

Demon vs. Ogr - Lepszy jest ogr: potężne staty i rzucanie żądzy krwi mówią same za siebie. Demon ma przeciętne statystyki, a ponadto żadnych umiejętności specjalnych.

Czarci Lord vs. Ptak Gromu - pierwszy pojedynek, który sprawia mi problem. Porównajmy spece:
Ptak: lot i rzut błyskawicy
Czart: przywoływanie demonów (farming)
Wg mnie zdolność czarta jest lepsza, bowiem z czasem może utworzyć on np. z beznadziejnych chochlików kilkaset demonów. Ptak ma skille bardzo dobre, ale tutaj to za mało.
A statystyki?
Atak taki sam, obrona lepsza u czarta (+2), obrażenia większe u czarta (+2), za to HP dużo większe u ptaszyny (aż 15!), szybkość również wyższa u ptaka (4), koszt identyczny. Podsumowując:
wartość przewagi w w obronie u czarta nie jest tak znacząca jak 15 punktów HP więcej u ptaka. Wysoki speed również jest więcej warty. Wg mnie ptak gromu posiada lepsze statystyki.
Dostępność siedliska: Ptaka można mieć już nawet w 3 dniu, a ulepszenie w 4. Tutaj bije czarta, do którego upa wymagana jest gildia magów poz. 2 (a tylko ulepszenie jest u czarta dobre).
A więc: Ptak gromu jest lepszy.

Ifryt vs. Cyklop - nie ma się nad czym zastanawiac: ifryt duużo lepszy.

Arcydiabeł vs. Behemot - Arcydiabeł, z niewielką jednak różnicą, jest lepszy od beha.

Wynik: Inferno 4, Twierdza 3
Co dalej?

Bohaterowie: lepsi w Twierdzy
Magia: wyższa w Inferno
Cena: twierdza tańsza
Graal: wszystko lepsze od Twierdzy

Wynik ostateczny: 6:5 dla Inferno

Inferno wygrywa!

Magyar - 2009-04-08 07:54:55

Mathias napisał:

Arcydiabeł vs. Behemot - Arcydiabeł, z niewielką jednak różnicą, jest lepszy od beha.

A za Chiny Ludowe, nie. Ja takze, tak samo, DAWNO TEMU myslalem, ale niestety prawda jest inna, powiem tylko dwie rzeczy, nic wiecej:
- Obnizanie obrony o 80(!)%
- Roznica w HP, pomiedzy tymi dwoma jednostkami wynosi az 100 punktow!

Mathias - 2009-04-08 11:11:45

No to co? Arcydiabeł jest praktyczniejszy:
- powstrzymuje kontratak
- lata
- ma całe pole hexowe dla siebie
- prawie zawsze zaczyna turę
- ma więcej ataku i obrony

Behemot? Ma więcej HP, a jego skill wiele mu nie daje w konfrontacji z wrogiem, który ma bardzo dużo obrony.

Rozbójnik - 2009-04-08 13:43:40

Mathias napisał:

Behemot? Ma więcej HP, a jego skill wiele mu nie daje w konfrontacji z wrogiem, który ma bardzo dużo obrony.

Błąd, im więcej obrony tym lepiej dla behemota. Stąd bardziej opłaca się nim atakować jednostki wyższych poziomów, na jednostki 1-2 poziomu skill ma znacznie mniejsze znaczenie.

Mathias - 2009-04-08 13:46:00

Ano, fakt, ale jednak reszta się zgadza. Diabeł lepszy.

Sauron - 2009-04-08 16:11:02

Behemota możemy zdobyć szybciej, dlatego jest ich więcej, co też zwiększa ich siłę uderzeniową, ale fakt, diabeł się wkręci wszędzie. Jednak diabeł jest drogi. Dlatego dałem remis.

Drago - 2009-04-08 22:50:02

Magyar napisał:

- Roznica w HP, pomiedzy tymi dwoma jednostkami wynosi az 100 punktow!

A powiedzieć Ci, ile wynosi różnica w obronie? Aż 9 na korzyść diabła! Wiesz, co to oznacza? Ano to, że diabeł wcale nie żyje krócej, niż behemot, bo ma znacznie więcej obrony, a przede wszystkim najlepszy skill w grze - powstrzymywanie kontrataku, które pozwala mu żyć jeszcze dłużej.

Magyar napisał:

- Obnizanie obrony o 80(!)%

O ile tego miśka dopuszczę do diabła, a mając na stanie zabójczą szybkość i p. kontrataku, wątpię, żeby diabeł dał szansę na podejście behemotowi. Zresztą p. kontrataku i tak jest lepszym skillem od obniżania obrony.

Więc jak wygląda sytuacja? Staty - diabeł, skille - diabeł, cena - behemot.

Olórin - 2009-09-15 19:57:34

Ciekawy pojedynek.Twierdza na dwóch łuczników,a inferno szybkie jednostki.Na plus inferna przemawia to,że ma lepszą gildie magów i odbiera przeciwnikowi możliwość otrzymania premii do jednostek na początku tygodnia(grall).Twierdza ma z drugiej strony ma przewagę w cenie,a behemoty można mieć już w pierwszym tygodniu,więc będzie ich więcej.Ciężko jest mi ocenić wygranego w tego pojedynku,ale bardziej skłaniałbym się do twierdzy.Przewaga w ilości łuczników(co prawda można ich zablokować,ale kto będzie się pchał pod "szpony" behemotów).Jak dla mnie minimalnie lepsza jest ta twierdza.

Tak na boku-te miasta mają jedną cechę wspólną-obydwoma trzeba umieć grać :)

Xeno - 2009-09-15 20:18:34

Jedyną szansa twierdzy jest dopadniecie Inferna przed 3 tygodniem,gdzie jeszcze nie ma armii demonków.
Po 3 tygodniu to inferno może dysponowac już 120 demonami,które w tym etapie gry są siłą niszczącą wszystko inne na hita.Olórin pisał o strzelcach,ale sie pomylił,bo w inferno nie ma strzelca od 3 tygodnia,są za to demonki.Sytuacja twierdzy w starciu z Infernem jest coraz gorsza im gra toczy sie dłużej.Inferno poskłada twierdze.

Olórin - 2009-09-15 20:28:57

Nie twierdze że farmowanie nie daje kożyści,ale 120 demonów po 3 tygodniach?!Mało gram infernem,ale aż taka ilość?Ja dał bym góra z 70 może 80 sztuk.Zgodzę się z tym że dużo zależy od mapy,ale ja dałbym twierdzy czas do końca 1 miesiąca.przewaga w behach robi swoje nie raz się o tym przekonałem.
Ze strzelcami chodziło mi o to że twierdza ma 2 jednostki strzelające,a inferno 1.

Xeno - 2009-09-15 20:55:27

Taka ilość idzie z jednostek 1-3 poziom i czasami trafi się na mapie jakaś puszka ze stworzonkami.Więc nie wiem ile by gra nie trwała,to behemoty z demonami szans nie maja,a jak by się przeciagała gra to mozna pokusić się o diabły.

altaeir - 2009-09-15 21:07:46

Taa ja wiem że nawet taką ilośc demona mozna natłuc, ale w w przypadku gdy inferno nie ma mass haste. Lech mi taką jazde zafundował na zasadach TM, tylko nie wiem czy miałem taktykę ale raczej tak. Miał upa beha, więc po moim czekaniu ifryta, walka wygladała tak: 1 ptak zdejmuje kontrę z demona, X ptaków wali, potem behy i walki...Masakra z mojej fury demonów, zostało ich ze 40 i se mogły. Teraz bym już sie tak nie dał bo trzeba zasłonić demona pojedyńczymi demonami tak żeby główny oddział mógł wyjść. Dla mnie inferno miecie, ale jak przeciwnik zrobi db, zaczyna się robić nie fajnie.
Xeno mógłbyś kiedyś zrobić screena tych 120 demonów, bo chętnie bym je zobaczył w twoim wykonaniu. :)

Xeno - 2009-09-15 21:20:10

Wiesz alt spóbuje ci zrobić te 120 demonków na PC2M ok?

altaeir - 2009-09-15 21:27:03

Ok, a ja spróbuję zagrać Strongim, zawsze mozna poćwiczyć inne zamki :)

Rozbójnik - 2009-09-15 23:00:54

120 ciężko, szczególnie, że na większości map nie masz skąd czerpać jednostki z innych zamków. Nie zmienia to faktu, że inferno powinno cisnąć twierdzę, tylko od razu mass haste potrzebny.

Talscire - 2009-09-24 20:47:58

Dobra to będzie tak.

Jednostki-Twierdza
Bohowie-Twierdza
Czary-Inferno
Budynki Specljalne-Twierdza

Twierdza jest ogólnie lepsza.

Xeno - 2009-09-24 20:57:50

Co ty king piszesz?
Jednostki Inferno są złe,nie wszystkie są lepsze,ale jednak inferno zamiata twierdzą.Bohaterowie raczej są porównywalni,czary to ma inferno lepsze,a budynki specjalne też ma lepsze inferno,bo takie wrota wymiarów to kozacki budynek.Inferno jest lepsze na dłuższe gry,bo twierdza ma szanse zgasić ognień inferna przed farmieniem demonów.

Bos18 - 2009-10-12 18:22:44

Inferno na duze mapy  na M czasem wychodzi wygrac a czasem nie.... a twierdza na malych robi rzez praktycznie z kazdym z powodu ceny i dostepnosci jednostek ... Ja wole inferno dlatego mysle ze inferno

Crassus11 - 2009-10-13 15:49:39

Inferno wygrywa. Pomimo, że behy stawia się w 1 tyg inferno ma lepsze jednostki.
- chowaniec vs goblin - Z minimalną przewagą wygrywa goblin za wytrzymałość i atak
Chowaniec
Atak:4
Obrona:4
Obrażenia:1-2
Wytrzymałość: 4
Szybkość:7
Przyrost:15/30/49
Koszt:60

Hobgoblin
Atak:6
Obrona:5
Obrażenia:2-3
Wytrzymałość:10
Szybkość:5
Przyrost:15/30/49
Koszt:50

- gog vs jeździec - Wiadomo wygrywa jeździec z taką dupną jednostką jak gog
Magog
Atak:7
Obrona:4
Obrażenia:2-4
Wytrzymałość:13
Szybkość:6
Przyrost:8/16/24
Koszt:175

Wilczy rycerz
Atak:8
Obrona:5
Obrażenia:3-4
Wytrzymałość:10
Szybkość:8
Przyrost:9/18/27
Koszt:140

- cerber vs ork - Wygrywa cerber jako najlepsza jednostka poziomu

Cerber
Atak:10
Obrona:8
Obrażenia:2-5
Wytrzymałość:25
Szybkość:8
Przyrost:5/10/16
Koszt:250

Uruk
Atak:8
Obrona:4
Obrażenia:2-5
Wytrzymałość:20
Szybkość:5
Przyrost:7/14/21
Koszt:165

- demon vs ogr - Wygrywa demon. Staty mówią same za siebie

Rogaty Demon
Atak:10
Obrona:10
Obrażenia:7-9
Wytrzymałość:40
Szybkość:6
Przyrost:4/8/12
Koszt:270

Ogr Szaman

Atak:13
Obrona:7
Obrażenia:6-12
Wytrzymałość:40
Szybkość:4
Przyrost:4/8/12
Koszt:300

- Czarci lord vs Ptak gromu - Wygrywa czart z właściwością farmowania demonów. Przegrywa tylko w szybkości i wytrzymałości

Czarci lord
Atak:13
Obrona:13
Obrażenia:13-17
Wytrzymałość:45
Szybkość:7
Przyrost:3/6/9
Koszt:700

Ptak gromu
Atak:13
Obrona:11
Obrażenia:11-15
Wytrzymałość:60
Szybkość:11
Przyrost:3/6/9
Koszt:700

- Ifryt vs Cyklop - Wygrywa ifryt z tarczą ognia. Cyklop za drogi mało wytrzymałości

Sułtański ifryt

Atak:16
Obrona:14
Obrażenia:16-24
Wytrzymałość:90
Szybkość:13
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100

Cyklop królewski
Atak:17
Obrona:13
Obrażenia:16-20
Wytrzymałość:70
Szybkość:8
Przyrost:2/4/6
Koszt:1100
- Diabeł vs Beh - Tutaj remis gdyż diabeł o wiele mocniejszy w szybkości obronie i ataku a reszta to dupa

Arcydiabeu
Atak:26
Obrona:28
Obrażenia:30-40
Wytrzymałość:200
Szybkość:17
Przyrost:1/2/3
Koszt:4500, 2 rtęci

Starożytny behemot
Atak:19
Obrona:19
Obrażenia:30-50
Wytrzymałość:300
Szybkość:9
Przyrost:1/2/3
Koszt:3000, 1 kryształ

Bos18 - 2009-10-13 20:21:42

Inaczej sie gra inaczej twierdza to porownanie nie ma sensu bo od 3 tygodnia w infernie licza sie jednostki od 4 poziomu w gore a tam masz blad ogr szaman ma 60hp i wogole jest lepszy od demona jako surowa jednostka lecz w demonach liczy sie ilosc

Talscire - 2009-10-13 21:15:44

To będzie tak:

Inferno - Gildia do poziomu 5. i najczęściej pojawia się w tym mieście magia ognia.Chochliki są dobre, ale nie najlepsze, przydają się w dużych ilościach do wysysania many.Magog, może i strzela w własne jednostki, ale ma spore dmg i potrafi narozrabiać.Cerber atakuje 3 pola co się przydaje.Demony są najbardziej przydatne, jak jest ich dużo.Czarty, bez nich nie można się obejść, chyba każdy wie czemu.Ifryty, bardzo często zapewniają pierwszy ruch w bitwie i mają tarczę ognia.Diabły są też mocne, ale w grupie.
Graal jest b. dobry jeśli gra się przeciwko magom(patrz 1 i 2 linijka).

Twierdza - Gildia tylko do 3. poziomu, ale da się przeżyć, najczęściej tu się trafia magia ziemi.Gobliny to mięso armatnie lub osłona dla strzelców.Wilczy Jeźdźce atakują 2 razy i mają spore dmg.Urukowie strzelają i bardzo się przydają jeśli przeciwnik ma dużo jednostek 1. i 2. i ewentualnie 3. poziomu.Ogr, wolna jednostka, albo jednostka do osłony strzelców, albo, jak się doczołga to zabójcza broń.Ptaki Gromu walą piorunem i mają dobre dmg.Cyklopy, są słabe nawet, ale mogą niszczyć mury co jest przydatne podczas oblężenia.Behemoty obniżają obronę przeciwnika o 80%(!!!) gdy atakują i można je wybudować już w pierwszym tygodniu gry.
Graala Twierdzą nigdy nie zdobyłem, więc się na Jego temat nie wypowiem.


Według mnie szala zwycięstwa przechylona jest na Inferno.

altaeir - 2009-10-13 22:13:11

King of Slayer napisał:

Chochliki są dobre, ale nie najlepsze, przydają się w dużych ilościach do wysysania many.

To jest moim zdaniem najlepsze :)
Ostatnio bardzo podobają mi się ogry. 60 hp a są na 4lvl, mają max dmg jak min dmg u minosa. Szkoda że kosztują kupę drewna, ale opłaca się zainwestować.

Bos18 - 2009-10-14 20:51:46

heh kto liczy na chochliki w infernie... w infernie chochliki są fajne bo dobrze sie je na Demony przerabia... Ogry sa bardzo silne tylko troche za wolne jak na typowe miasto atakujace... ale mamy Mass haste i jest zabawa

matej64 - 2009-10-19 11:38:47

Jednostki:
Chowaniec < Hobgoblin - Oba słabe. Ale lepsze statystyki hobgoblina

Gog > Wilk - Podwójny atak przeciwko strzelaniu. Choć wilk ma podwójny atak zanim dojdzie do goga ten go zestrzeli + wieksza wytrzymałośc goga.

Cerber > Uruk - Cerber wymiata na swoim poziomie, a uruk tylko strzela.

Demon = Ogr - Statystyki podobne. Demon zada wiecej obrazen o 1 ale og jest wytrzymalszy, więc remis.

Czart > Ptak - Czart ma lepsze statystyki + świetna um. specjalna.

Ifryt > Cyklop - Ifryt we wszystkim lepszy tańsze siedlisko + wieksza wytrzymalość, szybkość. Jedyny plus cyklopa to strzelanie.

Diabeł < Behemot - Lepsze statystyki behemota + niższa cena oraz szybciej możemy je wybudować. Zdecydowana wygrana behemota.

Bohaterowie: Twierdza
Magia : Inferno
Cena: Twierdza

6 : 5 dla Inferno

altaeir - 2009-10-19 14:34:15

matej64 napisał:

Jednostki:
Gog > Wilk - Podwójny atak przeciwko strzelaniu. Choć wilk ma podwójny atak zanim dojdzie do goga ten go zestrzeli + wieksza wytrzymałośc goga.

To dlaczego mając około 35goblinów i 35 ulepszonych wilków mozemy zrobić skarbiec krasnali w 1 tygodniu? Gogi sa gorszę od wilków, do tego Calh ma badziewny skill dla maina, jakim jest odkrywanie, natomiast tyraxor miecie.

Viewer - 2009-10-22 16:55:54

Chochlik - Goblin - goblin, lepsze staty, hp i dmg. Tańszy.
Magog - Wilk - wilk przez przyrost, staty i dmg. doubleattack, szybszy. Magog może ranić swoich.
Cerber - Uruk - Cerber, mimo iż dużo droższy i  mniejszy przyrost, ale mamy klatki. Dużo lepsze staty i dmg, jak i hp. 3-polowy atak.
Demon - Ogr - Remis. Ogr wolniejszy, ale ma dobry atak i hp, aczkolwiek jest dużo droższy, demony bardziej równe staty i dmg [co nie znaczy, że lepsze]. Demony można uzyskać podczas walki dzięki Czartom.
Czart - Ptaszek - Czart przywołuje demony, ma lepsze staty i dmg. Jest gorszy w hp, speedzie, koszt ten sam. Aczkolwiek jego skill jest świetny i stawiam na remis [ptaka mamy prawie od razu i ma też dobrego skilla - piorun]
Ifryt - Cyklop - Ifryt, bo ma Tarczę Ognia, lepsze hp i dmg, staty wyrównane, Ifryt szybszy, cena ta sama, Cyklopy walą w mur. Jednak Ifryt.
Diabeł - Behemot - Mimo lepszych statów i speeda, Behemot przebija Diabła, bo ma wyczepistego skilla, lepsze hp [o 100!] i jest tańszy. W dodatku mamy go szybko i ma lepsze dmg.

Koszt: Twierdza
Magia: Inferno
Bohaterowie: jednak Twierdza

6:6 :)

Zydar Heretyk - 2009-12-01 07:46:11

Jak dlamnie inerno leprze.Jest więcej stworów z dodatkami niż w twierdzy.Arcydiabeł załatwił by behemota za pirwszym razem.Arcydiabeł szybrzy.Infryt to cyklopa by załatwił chyba,że urzył byś jakiegoś czaru.Czarci lordowie z ciał umarłych tworzą demony ale ptak gromu zsyła pioruny na przeciwników.Ale demon  kontra ogr tu wygrywa ogr.Cerber leprzy ot uruka z trzypolowym atakiem.Magog niestety nie poradzi sobie z wilczym jezdzem.Chowaniec z gremlinem to według mnie wygra gremlin.Twierdza jest tańsza,ale ma słabrze jednoski.Inferno ma dobrą gildię ale bohaterowie nie lepsi od bohaterów z twierdzy.W inferno bractwo ognia dodaje
+1 mocy dla każdego kto odwiedzi miasto.W twierdzy Sale Walhalli dodają +1 ataku każdemu bohaterowi który odwiedzi miasto.Atak jest ważniejszy niż moc więdz znowu wygrywa twierdza.Też gildia najemników pozwalająca wymienic jednochy na zasoby.Jeśli chodzi o jednostki i magię to inferno pokonuję twierdzę,ale jeśli o bohaterów i bódynki i to,że twierdza tańsza wygrywa twierdza.Więc 2-3.Twierdza leprza.Ale jednostki do kitu.I tak inerno leprzę nobo fajniejsze.

Mathias: Upomnienie za głupotę i bezczelne olewanie ortografii 2/5.

Asiņains - 2009-12-01 10:01:33

Po pierwsze : Może trochę ortografii ?
Po drugie : Mniej literówek
Po trzecie : Arcydiabeł vs. Starożytny Behemot - Behemot jest bardziej przydatny,zapomniałeś o jego super zdolności ( 80% obrony ) co sprawia, że słaby Arcydiabeł nie ma szans z dobrym Behemotem.
Po czwarte :

Zydar Heretyk napisał:

leprza

A nie przypadkiem lepsza ? Ty geniószó ty :]

I piszesz, że jednostki to kitu. W Twierdzy można i mówić, że słabe itd., lecz jeśli gracz wykorzystuje wszelakich taktyk, to wtedy Twierdza staje się bardzo silna

Bos18 - 2009-12-01 15:59:26

zalezy kiedy i jaka mapa bo na te duze mapy typu Xl niestety twierdza zazwyczaj odpada przy sile demonow i ich liczbie ale za to w twierdzy mamy duzo ataku zazwyczaj przez co nasz teren wyczyszczony jest w ok 3 tyg .. Oba miasta sa dosc trudne a na pc2 w zadnym z nich nie opieramy sie na lucznikach przez co byle noob ani infernem ani twierdza nie wygra ale dobry gracz zagra dobrze wszystkim

Talscire - 2009-12-31 18:40:25

Oj, oj, bardzo ciężki pojedynek, tutaj bardzo dużo zależy od mapy i szczęścia.
Na S'ki i M'ki, to Twierdza tutaj rządzi, budujemy Behemoty oraz Ptaki i w pierwszym tygodniu objedziemy max. Kryptę i prawie max. Siedlisko Nag. Do walki i szybkiego wjazdu nadają się bohaterowie, tacy jak Tyraxor, dostają dużo ataku i przez to Behemoty są jedną z najlepszych jednostek w grze. W razie problemów, można wybudować Ogry do osłaniania Uruków. Dobry gracz, tym miastem, może zrobić wjazd, nawet  w drugim tygodniu gry (OMG)!

Ale na większych mapach, jest zupełnie, inaczej, Inferno będzie farmować, przez długi czas Demony i będą brały WSZYSTKO, na hita, chyba tylko oprócz Behemotów. Poza tym do skoszenia Uruków, produkujemy Ifryty albo Arcydiabły. Żeby skosić Behemoty, można ściągać kontrę pojedynczymi Demonami, a Tymi których jest najwięcej atakować. Tym miastem robimy wjazd zazwyczaj w 1-4-1/7 albo w 2-1-1/7.

Xeno - 2010-01-01 00:36:04

No tak jak napisał Boss.Twierdza na S i M przy szybkim ataku rozniesie inferno.Mając 3 bechy w 2 tygodniu+reszta armii nie powinno to być trudne.Na dużych mapkach Inferno ma dużą przewagę dzięki masie demonów przez co twierdzę czeka dobre lanie.Wszystko pada praktycznie na hita od demona,a jeśli nie padnie to ifrity i czarty załatwią sprawę.Tak jak mówiłem twierdza ma szanse na zwycięstwo tylko przy szybkim ataku na inferno,gdy te jeszcze nie zdobędzie pokaźnej ilości demonów.

Talscire - 2010-01-01 00:56:27

Tylko jest jeden wymóg, słaby gracz, nawet na dużych mapach Infernem nie wygra,  bo mało Demonów sfarmuje.

Xeno - 2010-01-01 01:18:03

Oba miasta są trudne w prowadzeniu,ale myślę,że niedoświadczony gracz zdziała więcej twierdzą niż Infernem.

Sauron - 2010-01-01 11:05:59

Zgadzam się, farmować trzeba z głową i być już trochę obytym w prowadzeniu Inferna. Twierdza jest niezła dla początkujących.

Xeno - 2010-01-01 11:14:31

Z twoim stwierdzeniem się nie zgodzę Sauron.Twierdzą też trzeba umieć trochę grać,bo taki kompletnie zielony gracz już w 1 dniu straciłby wszystkie wilczki i połowę goblinów co uniemożliwiłoby mu dalszą ekspansje mapy.Gobliny dzielimy po 1 w slocie i główny oddział i wilczki.Pojedynczymi ściągamy kontrę,a wilczki i główny oddział uderza na wroga.Taki zielony gracz tego nie potrafi i od razu by się posypały wilczki.Więc nie pisz,że jest dla początkujących.Dla takich początkujących to niezły jest ramp,albo zamek.

Thunderbird - 2010-01-02 16:28:53

Jak dla mnie Inferno to najsłabszy zamek w grze... Słabe jednostki i słabi bohaterowie,Dno dna....

GiBoN - 2010-01-02 16:42:03

Ciekawe,no to zycze porazek z nim,bo Inferno jest silnym miastem,tylko trudnym w prowadzeniu...

Viewer - 2010-01-02 18:09:33

Thunderbird napisał:

Jak dla mnie Inferno to najsłabszy zamek w grze... Słabe jednostki i słabi bohaterowie,Dno dna....

Słabe jednostki? Ifryt mnie często wkurza tą swoją Tarczą, Arcy powstrzymuje kontrę i jest szybki, ale drogi. Demony przy odpowiedniej grze biorą wszystko na hita, poniższe jednostki są pożywką do wskrzeszania Demonów. No a Czarty.. właśnie ich specjalność nadaje Infernu taką siłę :) Ten zamek jest w środku stawki, ale na pewno to nie jest dno.

Bos18 - 2010-01-16 11:16:21

Inferno za to ma strasznie trudny poczatek i jak trafimy na mapie np 3 przerazarnie to 6 ifrytami ich nie zdejmmy i mamy problem z wykupema twierdza robi przerazy praktycznie w 2 tyg bez strat... ale jesli mapasie ulozy to roznie moze byc

Baron - 2010-05-20 17:46:59

Jesli chodzi o atak Twierdzy na inferno to skonczy się on katastrofa Twierdzy,ktora ma tylko 1 jednostke latajaca.
Tymczasem atak Inferno na Twierdze przy 2 jednostkach latajacych i to na 6-7 poziomie wspieranych przez Magogi walace po 2 przeciwnikow na raz ma duze szanse na powodzenie.
Czyli w ataku/obronie miast Twierdza przegrywa.
Jedyne szanse jakie widze to pojedynek ladowy.Tu Twierdza tez przegrywa bo jest wolna i atakuje jako druga ale tylko tak mozna cos zdzialac.
Wygrywa Inferno.

GiBoN - 2010-05-24 18:00:03

Nie?xD Prawie każda walka jest na wolnym terenie. Poza tym, Twierdza w 1. tyg. ma beszki i lepszych heroesów...

Rufus42 - 2010-07-16 20:45:03

Żółtki są zajebiste jak podłogi KOMFORT :) taki maly żarcik, hłehłehłehłehłe.

Baron - 2012-08-18 16:50:35

Tutaj twierdza ma pod kazdym wzgledem lepiej . Jednostki i budynki i tansze i latwiejsze do budowania . Bohaterowie lepsi . Tylko wrota wymiarow jesli jest po kilka zamkow moga poprzez szybkosc poruszen pomoc inferno . Jeden na jeden szanse ma njawieksze twierdza .

Sauron - 2012-08-18 20:04:57

Szkoda kasy na wrota wymiarów. Za te oszczędzone 10 tys. można się rozbudować do 6 lvl, jedynie w diabły trzeba więcej zainwestować. Obydwa miasta dążą do zwarcia, ale Inferno mając ifyty sułtańskie będzie zaczynać pierwsze, działając haste by wbić się w Twierdzę, lub lepiej rzucić curse (wtedy Twierdza może sobie przyspieszać, jeśli nie będzie mieć wody na mistrzu i cure/dispell to sytuacja będzie nieciekawa). Inferno będzie farmować wielką liczbę demonów. Jeśli nie będzie tego robić (bo np. gracz nie potrafi lub coś innego), to będzie mieć do dyspozycji dodatkowo chowańce (które ukradną trochę many i takie mięso armatnie do ściągnięcia kontry powiedzmy), magogi (których kula ognia przyda się przy tłoku w czasie walki) oraz cerbery (które również będą szukać swego wielopolowego ataku w dużym tłoku). Twierdza prawdopodobnie nie będzie miała cyklopów oraz ogrów (z powodów surowcowych), co sprawia że w kwestii ataku na dystans Inferno nie będzie kompletnie zdeklasowane przeciw Twierdzy (wielka ilość magogów zbalansuje uruki).

Zwycięzcę ciężko przewidzieć, jeśli czarty pożyją wystarczająco długo to mogą sobie dodatkowo przywołać jeszcze kilka demonów z jednostek, które padną w boju. Bardziej jestem za Inferno.

GiBoN - 2012-08-18 21:11:40

Z cyckami różnie bywa, ale prawie na pewno będą ogry, nawet jeżeli nie w pierwszym tygodniu( co mi się nigdy nie zdarzyło)...

Kramer - 2012-08-19 02:39:01

Od siebie dodam, że magogi to potworny chłam, przydają się na początku gry, w bitwie nie potrafią nic. Obrażenia przez nie zadawane są po prostu śmieszne, nawet grupie przeciwników wyrządzają małe szkody. Dla mnie nawet jeżeli magog będzie na blessie, a uruk na curse, to i tak wygra przedstawiciel twierdzy :)

Ale co tam, inferno to miasto stworzone do podchodzenia, a magogów w armii nie powinno w ogóle być- chyba każdy woli demony. Jak inferno podleci, to zrobi się ciekawie, miśki powinny wyeliminować demony, ewentualnie ktoś dopomoże. A inferno siłą 6 i 7 poziomu to tak średnio się może chwalić. Ja  w tym pojedynku skłaniałbym się do twierdzy :)

Xeno - 2012-08-19 07:45:32

Kramer ale czy ty wiesz jaką siłę mają sfarmowane demony? Wszyscy z twierdzy muszą dobrze się napocić, by je zabić, a reszta z inferno nie będzie się przyglądć.

GiBoN - 2012-08-19 12:19:18

Diabły, ifryty i czarty mają naprawdę niezłe pierdo****cie, dobrze sfarmowane miśki nie będą miały problemu z beszkami :)

Kramer - 2012-08-19 22:27:18

Fakt, demony to potęga, ale właściwie o jakim etapie gry mówimy? Jak o np. drugiej połowie 2 miesiąca, to demonów będzie ze 180. Trzeba się trochę napocić, ale wierzę, że ofensywny potencjał twierdzy da sobie radę. Arcydiabły i ifryty to ogólnie fajna sprawa, ale jednak w FB wypadają przeciętnie- są szybkie i diabeł ma fajny skill, ale nic poza tym nie prezentują. Oczywiście to są wysokie poziomy, nie wolno ich lekceważyć :p

Dla twierdzy przydatna byłaby grupowa klątwa, zminimalizuje straty wyrządzane przez demony, tym bardziej że inferno wodą nie dysponuje. Przy czym magia ognia jest pożądana dla twierdzy, gdyby wpadły jeszcze oślepienie i żądza krwi :)

GiBoN - 2012-08-19 23:27:03

Magia ognia jest na +, ale działa w obie strony.

Kramer - 2012-08-20 01:51:26

Masz rację, masowa klątwa to najgorsze, co można zrobić twierdzy. W końcu tak jak władcy barbarzyńcy nie mogą nauczyć się m. wody. Wtedy ich wielki atak idzie w łeb i szybko gryzą ziemię.

Xeno - 2012-08-20 08:53:57

W 6 tygodniu gry to będziesz miał ich ponad 200 kramer. Na biednych mapach, gdzie nie rozbudujesz pobocznych miast zrobisz w 3 tygodnie ze 100 demonów.

Kramer - 2012-08-20 10:23:27

Bez DB w czwartym tygodniu to max 85 demonów, chyba że znasz jakieś unikatowe sposoby.

GiBoN - 2012-08-20 10:32:27

Wszystko zależy jak umiesz farmić i czy coś się przyłączy, ja w 3 tygodnie nigdy 100 nie miałem, ale mistrzem inferno nigdy nie byłem ;)

Xeno - 2012-08-20 11:24:15

Puszki, stwory z innych miast. DB inferno nie zrobisz bo jest za drogie.

Baron - 2012-08-20 18:37:17

Zwazcie ze w Inferno nie trzeba ulepszac wszystkich miast bo wystarcza wrota wymiarow i ulepszamy w tym jednym ! nawet jak sa rozrzucone na koncach mapy . Ewidentnie wrota bardzo sie oplacaja .

Xeno - 2012-08-20 20:18:25

Skończ z tymi wrotami. Zanim je postawisz już się do ciebie dobiore.

Kramer - 2012-08-20 20:37:17

Całą armię inferna wykupisz w 2/3 tygodniu. Najpóźniej na końcu 2 miesiąca dojdzie do FB, a żeby zrobić choć jedno DB, to trzeba się cholernie napocić. Teraz poulepszaj jeszcze jednostki i dodaj 20 tysiaków na wrota. A jak mówimy o 3, 4 infernach ( bo odnoszę wrażenie, że o tyle Ci chodziło, Baronie ;)), to już w ogóle mission impossible...

GiBoN - 2012-08-20 23:52:06

Powiem Ci kramer, że jak jesteś na etapie, że masz kilka miast to jest z górki, ale zanim do tego dojdziesz to po prostu jest po grze...

Xeno - 2012-08-21 20:28:27

W multi liczbę miast masz określoną, a w singlu różnie bywa.

Kramer - 2012-08-24 16:26:51

Gibon niby z górki, ale zamysł Barona obala nawet góry :D

Tutaj, tak jak w przypadku walki z lochem, dla inferna zbawcza będzie mass curse. Twierdza nie nauczy się m. wody i jej wysokie obrażenia polecą na łeb, na szyję.

Baron - 2012-08-24 20:39:12

Daltego mowie ze tylko an niektorych mapach 3-4-5 takich samych zamkow . I tak taniej kupic wrota niz kupic ulepszanie wszystkich zamkow . To jest drozej niz 20 tys .
Poza tym nieraz warto dac 20 i skoczyc na przeciwnika cala sila niz oszczedzac 20 i nie zaatakowac...

Xeno - 2012-08-24 20:44:26

Twierdza da radę jak inferno nie będzie miało mass haste.

GiBoN - 2012-08-24 21:18:25

Baronie, a ile czasu zajmie Ci zbudowanie full podstawek jednostek w tych miastach? xD Zbyt długo...

Xeno - 2013-09-01 09:45:41

Nie trzeba budować we wszystkich miastach, wystarczy dobrze się naexpić i w miarę szybko wykupić i najechać na zbaraniałego przeciwnika.

Mathias - 2013-09-19 13:50:12

Grunt to szybkość, w tej grze jest ona premiowana. Zawsze.

Baron - 2013-09-21 22:41:40

Totez mowie na bardzo duzych mapach . Tam masz duzo czasu na budowy . I wlasnie lepiej wydac duzo kasy na wrota zeby byc szybkim . Zamiast lazic w te i wewte skaczesz wrotami i juz jestes . Wrog nie ma szans zdazyc .

Mathias - 2013-09-21 22:51:15

Jest jeszcze Miejski Portal, wcale nie tak rzadki, więc wrota nie muszą być niezbędne nawet do takich manewrów.

Baron - 2013-09-22 23:25:03

Z tym ze portal przerzuci cie do najblizszego miasta a jak chcesz do najdalszego ? Poza tym jak to jest heros 1 poziomu ktory ma dostarczyc posilki ? On nie ma mozliwosci magii 5 poziomu . A wrotka dzialaja natychmiast i nawet bez herosa ! One sa po prostu rewelacyjne . Stad musza byc drogie .

Xeno - 2013-09-22 23:35:53

Widzę że rewelacyjna znajomość gry jak zwykle w wykonaniu Barona. Mając zaaw. ziemi można do każdego miasta się dostać i portal to czas poziomu 4.
Najpierw ogarnij podstawy potem mów co kolwiek o taktyce.

Mathias - 2013-09-22 23:39:40

Nie no, Baron ma tu trochę racji - pod względem niezawodności wrota są bardzo dobre, stąd ich wysoka cena. Pytanie pojawia się gdzie indziej - czy mapa stworzy warunki umożliwiające wykorzystanie tych atutów budynku Inferno? Obawiam się, że tylko na niewielkim procencie z nich, wliczając w to mapy robione specjalnie pod Inferno. Dlatego ja stawiam na Miejski Portal, który jest uniwersalny. Oczywiście nie o tym zaklęciu tutaj mowa, bo ani w Twierdzy nie ma możliwości jego nabycia, ani w Inferno nie jest on częsty. Nie mniej warto wspomnieć o tej fajnej alternatywie. Poza tym może się mylę, ale we Wrotach jednak potrzeba herosa, żeby przenosić armie.

Xeno - 2013-09-22 23:42:38

Tak potrzeba herosa ale to już mały problem. Gorzej jest z kasą.

Sauron - 2013-09-22 23:48:39

Na duże mapy i długie gry wrota wymiarów są jak najbardziej ok. Zresztą potrzeba tutaj paru Infern by to zadziałało. Pewnie łączność może się odbywać tylko pomiędzy Infernami z wrotami, więc mapa musi być odpowiednio pod to ułożona. Miejski portal będzie świetny gdy np. pod miastem znalazła się armia wroga, a my dupa gdzieś hen daleko. Używamy miejskiego portalu i już możemy odeprzeć atak.

Baron - 2013-09-23 22:10:27

Heros  dostawczy 1 klasy nie ma ani zaaw mag ziemi i 4 poziomu magii . A zeby to zdobyc trzeba zrezygnowac z czegos i duzo zainwestowac skrzynek . A zanim wskoczy to co chcemy trzeba pobrac mnostwo innych umiejetnosci . Ile to kosztuje ? Pewnie wiecej niz wrota .   A rozwijanie na wysoki poziom dwu herosow jest bez sensu . A poza tym ile trzeba many ? Kilka skokow dziennie ? A wrotka wymagaja tylko jednego zakupu i koniec . Zadnych problemow .To ze jest jakas opcja nie znaczy ze jest prosta do zdobycia . Najprosciej kupic nekromante i skompletowac plaszcz i gra z gorki . Albo miec lot . Tylko nie o to chodzi . Czesto lot i portal sa w ligach zabronione bo to przegiete zaklecia . Ja mowie o najczestszej sytuacji nie o wyjatkach .

Mathias - 2013-09-23 22:17:02

Twierdzisz, że nie mówisz o wyjątkach, podczas gdy sytuacja, że mamy mnóstwo Infern na mapie i w każdym Wrota zdarza się chyba rzadziej niż choćby wskazany przez Ciebie płaszcz. Zazwyczaj mając te wszystkie zamki jest już w zasadzie końcówka gry, a inwestycja we Wrota tylko spowalnia ekspansję. Nie mówię o sytuacjach, gdy mapy są robione specjalnie pod taką możliwość, bo to rzadkie ptaszki. Miejski Portal - oczywiście, że nie używa się go za każdym razem, aby zebrać armię, nie mniej ma wysokie zastosowanie w sytuacjach, że tak powiem, strategicznych z punktu widzenia dalszej rozgrywki. I wiadomo, że takie rozwiązanie dużo kosztuje, ale jest warte swojej ceny, natomiast Wrota nie zawsze (wręcz bym powiedział - rzadko). Co do lotu to wg mnie jest on dobry, ale nie tak jak Miejski Portal. Zaklęcie przenoszące nas do miasta to chyba najlepszy czar podróży i prawdopodobnie w całej grze.

Xeno - 2013-09-23 22:33:06

Różnica jest taka baronie że ja mogę mieć swojego JEDNEGO herosa i z każego miejsca wrócić do miasta podczas gdy ty nawet jeżeli zbierzesz tę armię tym pobocznym to w walce z wykoksowanym bohaterem nie masz żadnych szans nawet podczas obrony zamku. Jak już chcesz rozmawiać o grach ligowych to powiem ci tylko że tam nie zdążyłbyś nawet drugiego miasta rozbudować a co mówić o wrotach.

Baron - 2013-09-24 21:47:48

Matko . Poboczny jest tylko do transportu . Dostarcza glownemu .
Niekiedy wrog jest odciety gorami czy morzem a okretu nie ma i wtedy lot jest lepszy niz portal.
Nie mowie ze portal jest zly tylko ze ZBYT DOBRY . Psuje gre . Prawie go nie uzywam . Bo nie lubie zbytnich ulatwien . To rownie dobrze mozna grac na slabym poziomie 80 % i wygrywac natychmiast . To powinien byc 5 poziom i to jeszcze mag ekspert . Podobnie jak lot .
Natomiast wrotka sa akurat .
Wrota sa przydatne nawet jak sa tylko dwa inferna ale na dwu koncach mapy . Wtedy nie trzeba chodzic tylko myk myk . I nikt ci nie zaatakuje od tylu bo szybko wrocisz .
I oczywiscie ze na duze mapy . Na malych to ani lot ani portal potrzebne nie sa bo szybko konczysz .
Za szybkosc warto zaplacic bo szybciej niz wrog dostarczy armie atakujesz . Zreszta 20 tys to mniej niz miesieczny przyrost do wykupienia wiec bez przesady .

Xeno - 2013-09-24 22:29:34

Jak go postawisz w grze którą trwa 4/5 tygodni to gg wp.

Baron - 2013-09-25 21:40:32

Mowie ciagle o duzych mapach na malych to sie liczy jak najszbciej miec naj8wiecej jednostek . Ja lubie najbardziej ekstraduze mapy z 8 graczy na maksa .

Xeno - 2013-09-25 22:03:48

Ja też mówię o dużych mapach, rozmiar nie jest problem, liczba graczy już tak, ale jak to ujął Mathias i Sauron mapy na których masz takie warunki o których mówisz jest dosłownie kilka.

Mathias - 2013-09-25 23:13:03

W sumie to poszukam kiedyś scenariuszy wśród tych podstawowych, które spełniałyby kryteria do takich manewrów. Zapewne nie znajdę wiele, dlatego spróbuje losować. Aż jestem ciekaw rezultatów :D. I właściwie rozmiar mapy to nie jest najwłaściwsze kryterium. Najważniejsza jest ilość i strategiczne rozmieszczenie Infern.

Sauron - 2013-09-27 18:10:40

Prawdopodobnie lepiej byłoby losować, chyba że jest jakiś "czystoinfernowy" scenariusz.

Mathias - 2013-09-27 19:14:00

Znam mapę "Ciepłe, znajome miejsce...", jest to szybka S-ka bodajże, tam Wrota nie przydają się zbytnio, mimo że mamy same Inferna. Chyba trzeba będzie szukać na mapach L i XL.

Baron - 2013-09-27 21:17:19

W ogole map z infernem w roli glownej jest moze kilkanascie . Gra ma 9 miast  . Na 117 scenariuszy wypada 13 na jedno . Z tego duzych jest wlasnie kilka . Kazde miasto ma kilka duzych map . Coz to za odkrycie ? Natomiast tworzac mapy losowe mozemy miec ich ile chcemy .

Xeno - 2013-09-27 21:23:19

Czyli bierzesz czynnik bardziej losowy od morali czy szczęścia za argument na wygraną Inferno, bo jak dobrze pamiętam to właśnie na nie stawiasz.

Mathias - 2013-09-27 21:32:52

A jednak baardzo rzadko spotyka się sytuację przychylną dla Wrót. Czasami jak fajnie wygenerują się podziemia, to można się pobawić.

GiBoN - 2013-10-23 11:22:41

Podczas długich gier Inferno wgl zaczyna być konkurencyjne dla Twierdzy. Wrota są niemal nieprzydatne, osobiście używałem ich(nie dla zabawy) może ze 3 razy w ciągu wieeelu lat. Budynek byłby wart swej ceny gdyby mógł przenosić do każdego miasta(lecz wrócić można tylko z innego Inferna, co jest logiczne), a tak mamy drogi budynek, który potrzebuje specjalnych warunków, a na który najbidniej potrzeba 20 000. Na zabawę z kompem fajny bajer, ale jak grasz z człowiekiem to mając pustynię do przebycia powinieneś się uwinąć w drugim miesiącu na XL. Co do portalu to jest on najlepszym czarem podróży i na single jest nieoceniony, gdy masz wielu graczy i musisz pilnować, żeby zdesperowany wróg nie próbował podpieprzać miast.

usuwanie adblue hotelstayfinder.com worldhotels Проживание Зарлуи Accommodatie Chandīgarh