- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Miasta http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=28 - Inferno czy Twierdza? http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=479 |
Asiņains - 2008-05-26 20:16:32 |
kto wygra w tym starciu? oczywiście każde miasto ma grala i inne wszystkie budynki |
Mathias - 2008-05-26 21:33:28 |
Hmmmm... Myślę, że Twierdza. Oto sarcia jednostek: |
Nerevan - 2008-06-27 15:54:29 |
Twierdza. Lepsze jednostki, lepszy atak, choć z magią nieco kuleje. A co do wypowiedzi Mathiasa, to wydaje mi się, że: |
Magyar - 2008-10-28 08:40:43 |
Inferno jest lepsze, choc do najpotezniejszych miast nie nalezy, ale Twierdze spokojnie pokona. |
Magyar - 2008-10-28 14:44:38 |
No moze, ale juz predzej sie kupi diably, niz cyklopy i behemoty, bo na nie potrzeba niewyobrazalnie duzo krzysztalow, a Twierdza ich nie produkuje, a Inferno rtec i owszem. |
Macielug - 2008-10-28 17:11:55 |
No, oba miasta są jednymi ze słabych, ale Inferno jest lepsze w ... |
Macielug - 2008-10-28 19:41:57 |
Oj można, ale to też za łatwo, ale nie zapominajmy, że wtedy się nie kupi cyklopów, a głupio chodzić z orkami, które oprócz cyklopów strzelają. :p |
Zen-Aku - 2008-10-28 19:54:02 |
Jednostki: |
Macielug - 2008-10-28 20:18:36 |
Twierdza jest za słaba, by pokonała średnie miasto Inferno, dobre porównanie Korrag. ;) |
Magyar - 2008-10-28 23:21:48 |
Prawda, ale kupic i cyklopy i Behemoty, a tym bardziej jeszcze je ulepszyc to masakra.... |
Crow - 2009-02-04 19:40:51 |
1. Imp < Goblin Impy są tu traktowane jako dostawca Demonów. |
Eleazar - 2009-02-04 20:51:24 |
Ee... Ork jest na 3 poziomie, a Wilczy Jeździec na 2... |
Magyar - 2009-04-07 09:42:22 |
Twierdza vs. Inferno : |
Sauron - 2009-04-07 10:06:23 |
Moje porównanie: |
Magyar - 2009-04-07 11:04:54 |
Ludzie! Z jakiej paki Wam sie to bierze? Przeciez farmowanie to nie jest specialnosc Demona, tylko Czarciego Lorda! Farmowanie mozecie sobie uwzgledniac przy pisaniu o Czarcim Lordzie, ale nie o Demonie! Co z Wami nie tak? Demon nie ma ZADNYCH zdolnosci specialnych, wiec czemu piszecie przy Demonie o farmowaniu? To nie jego zdolnosc specialna! |
Sauron - 2009-04-07 18:31:54 |
Bo wtedy demon ilością miażdży ogry. A farmować można łatwo, mamy chowańce, minus taki, że trochę tych czartów trzeba mieć. Farmowanie zabronione nie jest i można go czasem użyć w argumentacji ( ale nie ładuję tego nałogowo i nie wiadomo gdzie). Nawet gdy nie weźmiemy go pod uwagę to Inferno i tak jest lepsze, tylko z odrobinę mniejszą przewagą. |
Mathias - 2009-04-07 19:46:08 |
Sauron, stary, ok, farmowanie jest dozwolone w dyskusjach i można je przywoływać, jednak bezpośrednio tyczy się nie demona czy chochlika, tylko czarta. Chochlik jest materiałem, a demon produktem. To czart wszystko robi, tj. przywołuje owe demony z ciał w/w chochlików. |
Magyar - 2009-04-08 07:54:55 |
A za Chiny Ludowe, nie. Ja takze, tak samo, DAWNO TEMU myslalem, ale niestety prawda jest inna, powiem tylko dwie rzeczy, nic wiecej: |
Mathias - 2009-04-08 11:11:45 |
No to co? Arcydiabeł jest praktyczniejszy: |
Rozbójnik - 2009-04-08 13:43:40 |
Błąd, im więcej obrony tym lepiej dla behemota. Stąd bardziej opłaca się nim atakować jednostki wyższych poziomów, na jednostki 1-2 poziomu skill ma znacznie mniejsze znaczenie. |
Mathias - 2009-04-08 13:46:00 |
Ano, fakt, ale jednak reszta się zgadza. Diabeł lepszy. |
Sauron - 2009-04-08 16:11:02 |
Behemota możemy zdobyć szybciej, dlatego jest ich więcej, co też zwiększa ich siłę uderzeniową, ale fakt, diabeł się wkręci wszędzie. Jednak diabeł jest drogi. Dlatego dałem remis. |
Drago - 2009-04-08 22:50:02 |
A powiedzieć Ci, ile wynosi różnica w obronie? Aż 9 na korzyść diabła! Wiesz, co to oznacza? Ano to, że diabeł wcale nie żyje krócej, niż behemot, bo ma znacznie więcej obrony, a przede wszystkim najlepszy skill w grze - powstrzymywanie kontrataku, które pozwala mu żyć jeszcze dłużej.
O ile tego miśka dopuszczę do diabła, a mając na stanie zabójczą szybkość i p. kontrataku, wątpię, żeby diabeł dał szansę na podejście behemotowi. Zresztą p. kontrataku i tak jest lepszym skillem od obniżania obrony. |
Olórin - 2009-09-15 19:57:34 |
Ciekawy pojedynek.Twierdza na dwóch łuczników,a inferno szybkie jednostki.Na plus inferna przemawia to,że ma lepszą gildie magów i odbiera przeciwnikowi możliwość otrzymania premii do jednostek na początku tygodnia(grall).Twierdza ma z drugiej strony ma przewagę w cenie,a behemoty można mieć już w pierwszym tygodniu,więc będzie ich więcej.Ciężko jest mi ocenić wygranego w tego pojedynku,ale bardziej skłaniałbym się do twierdzy.Przewaga w ilości łuczników(co prawda można ich zablokować,ale kto będzie się pchał pod "szpony" behemotów).Jak dla mnie minimalnie lepsza jest ta twierdza. |
Xeno - 2009-09-15 20:18:34 |
Jedyną szansa twierdzy jest dopadniecie Inferna przed 3 tygodniem,gdzie jeszcze nie ma armii demonków. |
Olórin - 2009-09-15 20:28:57 |
Nie twierdze że farmowanie nie daje kożyści,ale 120 demonów po 3 tygodniach?!Mało gram infernem,ale aż taka ilość?Ja dał bym góra z 70 może 80 sztuk.Zgodzę się z tym że dużo zależy od mapy,ale ja dałbym twierdzy czas do końca 1 miesiąca.przewaga w behach robi swoje nie raz się o tym przekonałem. |
Xeno - 2009-09-15 20:55:27 |
Taka ilość idzie z jednostek 1-3 poziom i czasami trafi się na mapie jakaś puszka ze stworzonkami.Więc nie wiem ile by gra nie trwała,to behemoty z demonami szans nie maja,a jak by się przeciagała gra to mozna pokusić się o diabły. |
altaeir - 2009-09-15 21:07:46 |
Taa ja wiem że nawet taką ilośc demona mozna natłuc, ale w w przypadku gdy inferno nie ma mass haste. Lech mi taką jazde zafundował na zasadach TM, tylko nie wiem czy miałem taktykę ale raczej tak. Miał upa beha, więc po moim czekaniu ifryta, walka wygladała tak: 1 ptak zdejmuje kontrę z demona, X ptaków wali, potem behy i walki...Masakra z mojej fury demonów, zostało ich ze 40 i se mogły. Teraz bym już sie tak nie dał bo trzeba zasłonić demona pojedyńczymi demonami tak żeby główny oddział mógł wyjść. Dla mnie inferno miecie, ale jak przeciwnik zrobi db, zaczyna się robić nie fajnie. |
Xeno - 2009-09-15 21:20:10 |
Wiesz alt spóbuje ci zrobić te 120 demonków na PC2M ok? |
altaeir - 2009-09-15 21:27:03 |
Ok, a ja spróbuję zagrać Strongim, zawsze mozna poćwiczyć inne zamki :) |
Rozbójnik - 2009-09-15 23:00:54 |
120 ciężko, szczególnie, że na większości map nie masz skąd czerpać jednostki z innych zamków. Nie zmienia to faktu, że inferno powinno cisnąć twierdzę, tylko od razu mass haste potrzebny. |
Talscire - 2009-09-24 20:47:58 |
Dobra to będzie tak. |
Xeno - 2009-09-24 20:57:50 |
Co ty king piszesz? |
Bos18 - 2009-10-12 18:22:44 |
Inferno na duze mapy na M czasem wychodzi wygrac a czasem nie.... a twierdza na malych robi rzez praktycznie z kazdym z powodu ceny i dostepnosci jednostek ... Ja wole inferno dlatego mysle ze inferno |
Crassus11 - 2009-10-13 15:49:39 |
Inferno wygrywa. Pomimo, że behy stawia się w 1 tyg inferno ma lepsze jednostki. |
Bos18 - 2009-10-13 20:21:42 |
Inaczej sie gra inaczej twierdza to porownanie nie ma sensu bo od 3 tygodnia w infernie licza sie jednostki od 4 poziomu w gore a tam masz blad ogr szaman ma 60hp i wogole jest lepszy od demona jako surowa jednostka lecz w demonach liczy sie ilosc |
Talscire - 2009-10-13 21:15:44 |
To będzie tak: |
altaeir - 2009-10-13 22:13:11 |
To jest moim zdaniem najlepsze :) |
Bos18 - 2009-10-14 20:51:46 |
heh kto liczy na chochliki w infernie... w infernie chochliki są fajne bo dobrze sie je na Demony przerabia... Ogry sa bardzo silne tylko troche za wolne jak na typowe miasto atakujace... ale mamy Mass haste i jest zabawa |
matej64 - 2009-10-19 11:38:47 |
Jednostki: |
altaeir - 2009-10-19 14:34:15 |
To dlaczego mając około 35goblinów i 35 ulepszonych wilków mozemy zrobić skarbiec krasnali w 1 tygodniu? Gogi sa gorszę od wilków, do tego Calh ma badziewny skill dla maina, jakim jest odkrywanie, natomiast tyraxor miecie. |
Viewer - 2009-10-22 16:55:54 |
Chochlik - Goblin - goblin, lepsze staty, hp i dmg. Tańszy. |
Zydar Heretyk - 2009-12-01 07:46:11 |
Jak dlamnie inerno leprze.Jest więcej stworów z dodatkami niż w twierdzy.Arcydiabeł załatwił by behemota za pirwszym razem.Arcydiabeł szybrzy.Infryt to cyklopa by załatwił chyba,że urzył byś jakiegoś czaru.Czarci lordowie z ciał umarłych tworzą demony ale ptak gromu zsyła pioruny na przeciwników.Ale demon kontra ogr tu wygrywa ogr.Cerber leprzy ot uruka z trzypolowym atakiem.Magog niestety nie poradzi sobie z wilczym jezdzem.Chowaniec z gremlinem to według mnie wygra gremlin.Twierdza jest tańsza,ale ma słabrze jednoski.Inferno ma dobrą gildię ale bohaterowie nie lepsi od bohaterów z twierdzy.W inferno bractwo ognia dodaje |
Asiņains - 2009-12-01 10:01:33 |
Po pierwsze : Może trochę ortografii ?
A nie przypadkiem lepsza ? Ty geniószó ty :] |
Bos18 - 2009-12-01 15:59:26 |
zalezy kiedy i jaka mapa bo na te duze mapy typu Xl niestety twierdza zazwyczaj odpada przy sile demonow i ich liczbie ale za to w twierdzy mamy duzo ataku zazwyczaj przez co nasz teren wyczyszczony jest w ok 3 tyg .. Oba miasta sa dosc trudne a na pc2 w zadnym z nich nie opieramy sie na lucznikach przez co byle noob ani infernem ani twierdza nie wygra ale dobry gracz zagra dobrze wszystkim |
Talscire - 2009-12-31 18:40:25 |
Oj, oj, bardzo ciężki pojedynek, tutaj bardzo dużo zależy od mapy i szczęścia. |
Xeno - 2010-01-01 00:36:04 |
No tak jak napisał Boss.Twierdza na S i M przy szybkim ataku rozniesie inferno.Mając 3 bechy w 2 tygodniu+reszta armii nie powinno to być trudne.Na dużych mapkach Inferno ma dużą przewagę dzięki masie demonów przez co twierdzę czeka dobre lanie.Wszystko pada praktycznie na hita od demona,a jeśli nie padnie to ifrity i czarty załatwią sprawę.Tak jak mówiłem twierdza ma szanse na zwycięstwo tylko przy szybkim ataku na inferno,gdy te jeszcze nie zdobędzie pokaźnej ilości demonów. |
Talscire - 2010-01-01 00:56:27 |
Tylko jest jeden wymóg, słaby gracz, nawet na dużych mapach Infernem nie wygra, bo mało Demonów sfarmuje. |
Xeno - 2010-01-01 01:18:03 |
Oba miasta są trudne w prowadzeniu,ale myślę,że niedoświadczony gracz zdziała więcej twierdzą niż Infernem. |
Sauron - 2010-01-01 11:05:59 |
Zgadzam się, farmować trzeba z głową i być już trochę obytym w prowadzeniu Inferna. Twierdza jest niezła dla początkujących. |
Xeno - 2010-01-01 11:14:31 |
Z twoim stwierdzeniem się nie zgodzę Sauron.Twierdzą też trzeba umieć trochę grać,bo taki kompletnie zielony gracz już w 1 dniu straciłby wszystkie wilczki i połowę goblinów co uniemożliwiłoby mu dalszą ekspansje mapy.Gobliny dzielimy po 1 w slocie i główny oddział i wilczki.Pojedynczymi ściągamy kontrę,a wilczki i główny oddział uderza na wroga.Taki zielony gracz tego nie potrafi i od razu by się posypały wilczki.Więc nie pisz,że jest dla początkujących.Dla takich początkujących to niezły jest ramp,albo zamek. |
Thunderbird - 2010-01-02 16:28:53 |
Jak dla mnie Inferno to najsłabszy zamek w grze... Słabe jednostki i słabi bohaterowie,Dno dna.... |
GiBoN - 2010-01-02 16:42:03 |
Ciekawe,no to zycze porazek z nim,bo Inferno jest silnym miastem,tylko trudnym w prowadzeniu... |
Viewer - 2010-01-02 18:09:33 |
Słabe jednostki? Ifryt mnie często wkurza tą swoją Tarczą, Arcy powstrzymuje kontrę i jest szybki, ale drogi. Demony przy odpowiedniej grze biorą wszystko na hita, poniższe jednostki są pożywką do wskrzeszania Demonów. No a Czarty.. właśnie ich specjalność nadaje Infernu taką siłę :) Ten zamek jest w środku stawki, ale na pewno to nie jest dno. |
Bos18 - 2010-01-16 11:16:21 |
Inferno za to ma strasznie trudny poczatek i jak trafimy na mapie np 3 przerazarnie to 6 ifrytami ich nie zdejmmy i mamy problem z wykupema twierdza robi przerazy praktycznie w 2 tyg bez strat... ale jesli mapasie ulozy to roznie moze byc |
Baron - 2010-05-20 17:46:59 |
Jesli chodzi o atak Twierdzy na inferno to skonczy się on katastrofa Twierdzy,ktora ma tylko 1 jednostke latajaca. |
GiBoN - 2010-05-24 18:00:03 |
Nie?xD Prawie każda walka jest na wolnym terenie. Poza tym, Twierdza w 1. tyg. ma beszki i lepszych heroesów... |
Rufus42 - 2010-07-16 20:45:03 |
Żółtki są zajebiste jak podłogi KOMFORT :) taki maly żarcik, hłehłehłehłehłe. |
Baron - 2012-08-18 16:50:35 |
Tutaj twierdza ma pod kazdym wzgledem lepiej . Jednostki i budynki i tansze i latwiejsze do budowania . Bohaterowie lepsi . Tylko wrota wymiarow jesli jest po kilka zamkow moga poprzez szybkosc poruszen pomoc inferno . Jeden na jeden szanse ma njawieksze twierdza . |
Sauron - 2012-08-18 20:04:57 |
Szkoda kasy na wrota wymiarów. Za te oszczędzone 10 tys. można się rozbudować do 6 lvl, jedynie w diabły trzeba więcej zainwestować. Obydwa miasta dążą do zwarcia, ale Inferno mając ifyty sułtańskie będzie zaczynać pierwsze, działając haste by wbić się w Twierdzę, lub lepiej rzucić curse (wtedy Twierdza może sobie przyspieszać, jeśli nie będzie mieć wody na mistrzu i cure/dispell to sytuacja będzie nieciekawa). Inferno będzie farmować wielką liczbę demonów. Jeśli nie będzie tego robić (bo np. gracz nie potrafi lub coś innego), to będzie mieć do dyspozycji dodatkowo chowańce (które ukradną trochę many i takie mięso armatnie do ściągnięcia kontry powiedzmy), magogi (których kula ognia przyda się przy tłoku w czasie walki) oraz cerbery (które również będą szukać swego wielopolowego ataku w dużym tłoku). Twierdza prawdopodobnie nie będzie miała cyklopów oraz ogrów (z powodów surowcowych), co sprawia że w kwestii ataku na dystans Inferno nie będzie kompletnie zdeklasowane przeciw Twierdzy (wielka ilość magogów zbalansuje uruki). |
GiBoN - 2012-08-18 21:11:40 |
Z cyckami różnie bywa, ale prawie na pewno będą ogry, nawet jeżeli nie w pierwszym tygodniu( co mi się nigdy nie zdarzyło)... |
Kramer - 2012-08-19 02:39:01 |
Od siebie dodam, że magogi to potworny chłam, przydają się na początku gry, w bitwie nie potrafią nic. Obrażenia przez nie zadawane są po prostu śmieszne, nawet grupie przeciwników wyrządzają małe szkody. Dla mnie nawet jeżeli magog będzie na blessie, a uruk na curse, to i tak wygra przedstawiciel twierdzy :) |
Xeno - 2012-08-19 07:45:32 |
Kramer ale czy ty wiesz jaką siłę mają sfarmowane demony? Wszyscy z twierdzy muszą dobrze się napocić, by je zabić, a reszta z inferno nie będzie się przyglądć. |
GiBoN - 2012-08-19 12:19:18 |
Diabły, ifryty i czarty mają naprawdę niezłe pierdo****cie, dobrze sfarmowane miśki nie będą miały problemu z beszkami :) |
Kramer - 2012-08-19 22:27:18 |
Fakt, demony to potęga, ale właściwie o jakim etapie gry mówimy? Jak o np. drugiej połowie 2 miesiąca, to demonów będzie ze 180. Trzeba się trochę napocić, ale wierzę, że ofensywny potencjał twierdzy da sobie radę. Arcydiabły i ifryty to ogólnie fajna sprawa, ale jednak w FB wypadają przeciętnie- są szybkie i diabeł ma fajny skill, ale nic poza tym nie prezentują. Oczywiście to są wysokie poziomy, nie wolno ich lekceważyć :p |
GiBoN - 2012-08-19 23:27:03 |
Magia ognia jest na +, ale działa w obie strony. |
Kramer - 2012-08-20 01:51:26 |
Masz rację, masowa klątwa to najgorsze, co można zrobić twierdzy. W końcu tak jak władcy barbarzyńcy nie mogą nauczyć się m. wody. Wtedy ich wielki atak idzie w łeb i szybko gryzą ziemię. |
Xeno - 2012-08-20 08:53:57 |
W 6 tygodniu gry to będziesz miał ich ponad 200 kramer. Na biednych mapach, gdzie nie rozbudujesz pobocznych miast zrobisz w 3 tygodnie ze 100 demonów. |
Kramer - 2012-08-20 10:23:27 |
Bez DB w czwartym tygodniu to max 85 demonów, chyba że znasz jakieś unikatowe sposoby. |
GiBoN - 2012-08-20 10:32:27 |
Wszystko zależy jak umiesz farmić i czy coś się przyłączy, ja w 3 tygodnie nigdy 100 nie miałem, ale mistrzem inferno nigdy nie byłem ;) |
Xeno - 2012-08-20 11:24:15 |
Puszki, stwory z innych miast. DB inferno nie zrobisz bo jest za drogie. |
Baron - 2012-08-20 18:37:17 |
Zwazcie ze w Inferno nie trzeba ulepszac wszystkich miast bo wystarcza wrota wymiarow i ulepszamy w tym jednym ! nawet jak sa rozrzucone na koncach mapy . Ewidentnie wrota bardzo sie oplacaja . |
Xeno - 2012-08-20 20:18:25 |
Skończ z tymi wrotami. Zanim je postawisz już się do ciebie dobiore. |
Kramer - 2012-08-20 20:37:17 |
Całą armię inferna wykupisz w 2/3 tygodniu. Najpóźniej na końcu 2 miesiąca dojdzie do FB, a żeby zrobić choć jedno DB, to trzeba się cholernie napocić. Teraz poulepszaj jeszcze jednostki i dodaj 20 tysiaków na wrota. A jak mówimy o 3, 4 infernach ( bo odnoszę wrażenie, że o tyle Ci chodziło, Baronie ;)), to już w ogóle mission impossible... |
GiBoN - 2012-08-20 23:52:06 |
Powiem Ci kramer, że jak jesteś na etapie, że masz kilka miast to jest z górki, ale zanim do tego dojdziesz to po prostu jest po grze... |
Xeno - 2012-08-21 20:28:27 |
W multi liczbę miast masz określoną, a w singlu różnie bywa. |
Kramer - 2012-08-24 16:26:51 |
Gibon niby z górki, ale zamysł Barona obala nawet góry :D |
Baron - 2012-08-24 20:39:12 |
Daltego mowie ze tylko an niektorych mapach 3-4-5 takich samych zamkow . I tak taniej kupic wrota niz kupic ulepszanie wszystkich zamkow . To jest drozej niz 20 tys . |
Xeno - 2012-08-24 20:44:26 |
Twierdza da radę jak inferno nie będzie miało mass haste. |
GiBoN - 2012-08-24 21:18:25 |
Baronie, a ile czasu zajmie Ci zbudowanie full podstawek jednostek w tych miastach? xD Zbyt długo... |
Xeno - 2013-09-01 09:45:41 |
Nie trzeba budować we wszystkich miastach, wystarczy dobrze się naexpić i w miarę szybko wykupić i najechać na zbaraniałego przeciwnika. |
Mathias - 2013-09-19 13:50:12 |
Grunt to szybkość, w tej grze jest ona premiowana. Zawsze. |
Baron - 2013-09-21 22:41:40 |
Totez mowie na bardzo duzych mapach . Tam masz duzo czasu na budowy . I wlasnie lepiej wydac duzo kasy na wrota zeby byc szybkim . Zamiast lazic w te i wewte skaczesz wrotami i juz jestes . Wrog nie ma szans zdazyc . |
Mathias - 2013-09-21 22:51:15 |
Jest jeszcze Miejski Portal, wcale nie tak rzadki, więc wrota nie muszą być niezbędne nawet do takich manewrów. |
Baron - 2013-09-22 23:25:03 |
Z tym ze portal przerzuci cie do najblizszego miasta a jak chcesz do najdalszego ? Poza tym jak to jest heros 1 poziomu ktory ma dostarczyc posilki ? On nie ma mozliwosci magii 5 poziomu . A wrotka dzialaja natychmiast i nawet bez herosa ! One sa po prostu rewelacyjne . Stad musza byc drogie . |
Xeno - 2013-09-22 23:35:53 |
Widzę że rewelacyjna znajomość gry jak zwykle w wykonaniu Barona. Mając zaaw. ziemi można do każdego miasta się dostać i portal to czas poziomu 4. |
Mathias - 2013-09-22 23:39:40 |
Nie no, Baron ma tu trochę racji - pod względem niezawodności wrota są bardzo dobre, stąd ich wysoka cena. Pytanie pojawia się gdzie indziej - czy mapa stworzy warunki umożliwiające wykorzystanie tych atutów budynku Inferno? Obawiam się, że tylko na niewielkim procencie z nich, wliczając w to mapy robione specjalnie pod Inferno. Dlatego ja stawiam na Miejski Portal, który jest uniwersalny. Oczywiście nie o tym zaklęciu tutaj mowa, bo ani w Twierdzy nie ma możliwości jego nabycia, ani w Inferno nie jest on częsty. Nie mniej warto wspomnieć o tej fajnej alternatywie. Poza tym może się mylę, ale we Wrotach jednak potrzeba herosa, żeby przenosić armie. |
Xeno - 2013-09-22 23:42:38 |
Tak potrzeba herosa ale to już mały problem. Gorzej jest z kasą. |
Sauron - 2013-09-22 23:48:39 |
Na duże mapy i długie gry wrota wymiarów są jak najbardziej ok. Zresztą potrzeba tutaj paru Infern by to zadziałało. Pewnie łączność może się odbywać tylko pomiędzy Infernami z wrotami, więc mapa musi być odpowiednio pod to ułożona. Miejski portal będzie świetny gdy np. pod miastem znalazła się armia wroga, a my dupa gdzieś hen daleko. Używamy miejskiego portalu i już możemy odeprzeć atak. |
Baron - 2013-09-23 22:10:27 |
Heros dostawczy 1 klasy nie ma ani zaaw mag ziemi i 4 poziomu magii . A zeby to zdobyc trzeba zrezygnowac z czegos i duzo zainwestowac skrzynek . A zanim wskoczy to co chcemy trzeba pobrac mnostwo innych umiejetnosci . Ile to kosztuje ? Pewnie wiecej niz wrota . A rozwijanie na wysoki poziom dwu herosow jest bez sensu . A poza tym ile trzeba many ? Kilka skokow dziennie ? A wrotka wymagaja tylko jednego zakupu i koniec . Zadnych problemow .To ze jest jakas opcja nie znaczy ze jest prosta do zdobycia . Najprosciej kupic nekromante i skompletowac plaszcz i gra z gorki . Albo miec lot . Tylko nie o to chodzi . Czesto lot i portal sa w ligach zabronione bo to przegiete zaklecia . Ja mowie o najczestszej sytuacji nie o wyjatkach . |
Mathias - 2013-09-23 22:17:02 |
Twierdzisz, że nie mówisz o wyjątkach, podczas gdy sytuacja, że mamy mnóstwo Infern na mapie i w każdym Wrota zdarza się chyba rzadziej niż choćby wskazany przez Ciebie płaszcz. Zazwyczaj mając te wszystkie zamki jest już w zasadzie końcówka gry, a inwestycja we Wrota tylko spowalnia ekspansję. Nie mówię o sytuacjach, gdy mapy są robione specjalnie pod taką możliwość, bo to rzadkie ptaszki. Miejski Portal - oczywiście, że nie używa się go za każdym razem, aby zebrać armię, nie mniej ma wysokie zastosowanie w sytuacjach, że tak powiem, strategicznych z punktu widzenia dalszej rozgrywki. I wiadomo, że takie rozwiązanie dużo kosztuje, ale jest warte swojej ceny, natomiast Wrota nie zawsze (wręcz bym powiedział - rzadko). Co do lotu to wg mnie jest on dobry, ale nie tak jak Miejski Portal. Zaklęcie przenoszące nas do miasta to chyba najlepszy czar podróży i prawdopodobnie w całej grze. |
Xeno - 2013-09-23 22:33:06 |
Różnica jest taka baronie że ja mogę mieć swojego JEDNEGO herosa i z każego miejsca wrócić do miasta podczas gdy ty nawet jeżeli zbierzesz tę armię tym pobocznym to w walce z wykoksowanym bohaterem nie masz żadnych szans nawet podczas obrony zamku. Jak już chcesz rozmawiać o grach ligowych to powiem ci tylko że tam nie zdążyłbyś nawet drugiego miasta rozbudować a co mówić o wrotach. |
Baron - 2013-09-24 21:47:48 |
Matko . Poboczny jest tylko do transportu . Dostarcza glownemu . |
Xeno - 2013-09-24 22:29:34 |
Jak go postawisz w grze którą trwa 4/5 tygodni to gg wp. |
Baron - 2013-09-25 21:40:32 |
Mowie ciagle o duzych mapach na malych to sie liczy jak najszbciej miec naj8wiecej jednostek . Ja lubie najbardziej ekstraduze mapy z 8 graczy na maksa . |
Xeno - 2013-09-25 22:03:48 |
Ja też mówię o dużych mapach, rozmiar nie jest problem, liczba graczy już tak, ale jak to ujął Mathias i Sauron mapy na których masz takie warunki o których mówisz jest dosłownie kilka. |
Mathias - 2013-09-25 23:13:03 |
W sumie to poszukam kiedyś scenariuszy wśród tych podstawowych, które spełniałyby kryteria do takich manewrów. Zapewne nie znajdę wiele, dlatego spróbuje losować. Aż jestem ciekaw rezultatów :D. I właściwie rozmiar mapy to nie jest najwłaściwsze kryterium. Najważniejsza jest ilość i strategiczne rozmieszczenie Infern. |
Sauron - 2013-09-27 18:10:40 |
Prawdopodobnie lepiej byłoby losować, chyba że jest jakiś "czystoinfernowy" scenariusz. |
Mathias - 2013-09-27 19:14:00 |
Znam mapę "Ciepłe, znajome miejsce...", jest to szybka S-ka bodajże, tam Wrota nie przydają się zbytnio, mimo że mamy same Inferna. Chyba trzeba będzie szukać na mapach L i XL. |
Baron - 2013-09-27 21:17:19 |
W ogole map z infernem w roli glownej jest moze kilkanascie . Gra ma 9 miast . Na 117 scenariuszy wypada 13 na jedno . Z tego duzych jest wlasnie kilka . Kazde miasto ma kilka duzych map . Coz to za odkrycie ? Natomiast tworzac mapy losowe mozemy miec ich ile chcemy . |
Xeno - 2013-09-27 21:23:19 |
Czyli bierzesz czynnik bardziej losowy od morali czy szczęścia za argument na wygraną Inferno, bo jak dobrze pamiętam to właśnie na nie stawiasz. |
Mathias - 2013-09-27 21:32:52 |
A jednak baardzo rzadko spotyka się sytuację przychylną dla Wrót. Czasami jak fajnie wygenerują się podziemia, to można się pobawić. |
GiBoN - 2013-10-23 11:22:41 |
Podczas długich gier Inferno wgl zaczyna być konkurencyjne dla Twierdzy. Wrota są niemal nieprzydatne, osobiście używałem ich(nie dla zabawy) może ze 3 razy w ciągu wieeelu lat. Budynek byłby wart swej ceny gdyby mógł przenosić do każdego miasta(lecz wrócić można tylko z innego Inferna, co jest logiczne), a tak mamy drogi budynek, który potrzebuje specjalnych warunków, a na który najbidniej potrzeba 20 000. Na zabawę z kompem fajny bajer, ale jak grasz z człowiekiem to mając pustynię do przebycia powinieneś się uwinąć w drugim miesiącu na XL. Co do portalu to jest on najlepszym czarem podróży i na single jest nieoceniony, gdy masz wielu graczy i musisz pilnować, żeby zdesperowany wróg nie próbował podpieprzać miast. |