lordpiorunow - 2007-03-23 19:11:35

Jednostka z 7 poziomu

O niej ta dyskusja:)

Poczciwa...

Mathias - 2007-03-23 21:42:00

Fajna, dobrze się nią gra, silna, no a starożytne zwiększakją o 80% siłę swojego ataku. Dobre są!

matej64 - 2007-09-09 12:59:49

behemoty dobre sa mają dużą wytrzymałośc atak niezbyt dobry ale sa fajne

Nerevan - 2008-06-24 21:23:37

Niezyt dobry atak? W statach tak, ale Starożytny odejmuje ci 80% (zwykły 40%) obrony i zobaczymy, czy ten atak będzie taki słaby...

Asiņains - 2008-06-25 17:40:35

myślę że Starożytny behemot rozwalił by archanioła. Jeśli jednak było by 2 na 2, to myślę że archanioł powin ien wygrać - wskrzeszenie

Nerevan - 2008-06-26 11:26:40

Zaraz, to Archanioł potrafi sam siebie wskrzeszać (np. jak mamy 2 Archy i jeden zginął, to możemy go wskrzesić)? Bo mi się nie udało. A w pojedynku 1vs1, to rzeczywiście, Archanioła pewnie by położył. Ale kilka Archów vs. kilka Behemotów, to nawet bez tego wskrzeszenia coś mi się zdaje, że Arch byłby górą.

Zen-Aku - 2008-06-26 17:19:17

Archy nie byłyby górą i nie mogą wskrzeszać swojego oddziału. Muszą być podzielone na 2 oddziały i wtedy mogą się wskrzeszać, w innym wypadku nie. Behemot może rozwali archanioła, ale nie patrzy się na głupie walki testowe tylko na przydatność na polu bitwy, a tą behemot ma strasznie małą.

Nerevan - 2008-06-26 18:12:33

Tak, w końcu podczas gry nie walczymy 1 vs. 1, a całymi armiami. Zgadzam się, Koragg. Ale mimo wszystko te % zmniejszania obrony wroga to coś.

Asiņains - 2008-06-26 20:00:48

chodziło mi o to co Koragg napisał, że są podzielone. Ale jeśli chodzi o całe armie, to myślę że archanioły by wygrały

Zen-Aku - 2008-06-27 11:33:51

Gdyby były całe armie, to archanioly trzymałyby się z daleka od behemotów, bo te drugie w walce wręcz są lepsze i miałyby zapewne przewagę liczebną - są szybciej dostępne i tańsze. Należałoby jak najwięcej wybić kusznikami i kapłanami, żeby behemotów było przynajmniej o 1 mniej, niż archaniołów. Gryfy mogą poblokować orków, a cyklopów będzie tak mało (są strasznie drogie), że nie będą stanowiły żadnej siły.

Nerevan - 2008-06-27 12:39:16

Zgadzam się, ale uważam, że róznica Archanioł>Behemot powinna byc większa niż przynajmniej 1. Archy są zbyt dobre i zbyt przydatne (i zbyt drogie), aby je tak głupio tracić (przy Behemotach tracą sporo swej siły, czyli najlepsza obrona wśród jednostek z miast).

Magyar - 2008-10-14 17:02:41

No z wygladu to to najpiekniejsze nie jest..., ale w walce wrecz nie ma sobie ruwnych w calej grze!

Macielug - 2008-10-14 17:20:37

Behemot- mało przydatny, ale jak już dojdzie do przeciwnika to jest dobry. ;)

Zen-Aku - 2008-10-14 20:00:33

ale w walce wrecz nie ma sobie ruwnych w calej grze!

O ile dojdzie, a nawiasem mówiąc - błękitny smok robi z niego miazgę, nawet w kłamliwych testach.

Zen-Aku - 2008-10-14 20:39:15

Oczywiście masz rację, dodałbym tylko, że nawet upiorny smok pełni swoją rolę znacznie lepiej i jest bardziej przydatny, no i ma lepsze zdolności, czyli postarzanie i obniżanie morale wrogowi.

Magyar - 2008-10-14 21:43:04

No Smoki maja chyba lepsze staty, no i umiejetnosci. Chociaz ze -80% obrony tez dobre.

Zen-Aku - 2008-10-14 22:21:22

Smoki mają przecież gorsze staty, ale latają, są szybkie i mają dobre zdolności, przez co są przydatniejsze.

Magyar - 2008-11-29 09:17:54

Ja bym nie powiedzial ze jest taki powolny. Porownajcie go, do Enta ;). Behemot + Przyspieszenie= sila ktora zabija wszystko (jezeli jest tych Behemotow sporo).

Eleazar - 2008-11-29 10:54:31

Ja nie lubię Twierdzy, ale lubię Cytadelę i Nekropolis.

Wg mnie w Cyt. i Nek. są słabe jednostki 7 poziomu, ale ja je lubię. Nie są aż takie słabe.

Ale Behemoty nigdy nie zasłużyły na moje uznanie. Nienawidzę tego zamku, a Behemoty są raczej najgorszą jednostką swego poziomu.

Magyar - 2008-11-29 12:39:24

W Cytadeli to akurat jednostka 7 poziomu jest bardzo potezna ;), a Smok Cienia bylby dobry gdyby mial chociaz wieksze szanse na postarzenie wroga, ale ma tylko 20% szans, a zdolnosc Behemota, dziala zawsze.

Eleazar - 2008-11-29 13:06:58

No właśnie... Smoki Cienia są troszkę jak dla mnie słabe... A Hydry? Hm. Mają 5 ataków na pole, wiec są ok...

Magyar - 2008-11-29 13:44:47

Tak 5, ale moga nawet zaatakowac wszystkich naokolo siebie, czyli az 7 wrogich oddzialow, co prawda taka sytuacja mi sie przytrafila tylko raz, czy dwa, ale jednak jest to mozliwe. Teraz cos tak do tematu, bo Nerevan nas zaraz pouczy ;). Behemoty obnizaja obrone wroga, sa tanie i silne, ale chyba jeden z glownych ich plusow to ten, ze ich siedlisko mozna kupic niekiedy juz w drugim dniu gry.

Macielug - 2008-11-29 14:40:54

Dlatego też Twierdza jest b. silna i można powiedzieć, że behemoty też. ;)

Eleazar - 2008-11-29 17:49:06

Mówcie co chcecie, Twierdzy nie lubię... No ale w sumie muszę przyznać - obniżają obronę :D

crazy'olka - 2008-11-30 14:40:46

Twierdza jest bardzo powolna ale wytrzymała np. ogry.Co do tematu to nie lubię behemotów nawet z ich obniżaniem obrony:(

Eleazar - 2008-11-30 15:11:50

Zgadzam się. Ale co prawda są dobre do obrony, a Szamani rzucają klątwy.

Magyar - 2008-11-30 16:59:59

Szamani, to chyba rzucaja czar "Reka Smierci", a nie klatwy.

Macielug - 2008-11-30 21:17:35

Mnie przyciąga to, że jest tania i wytrzymała. Nie wiem dlaczego tak jest, ale oni te ceny dopasowywali do szybkości i stat, a nie do zdolności, bo taki diabeł to jest drogi, a ma dobrą szybkość i staty. :)

Demigorgona - 2009-07-09 11:14:35

Behemothów osobiście nie lubię, archanioły są wg. mnie lepsze bo szybsze i wskrzeszają.
Podobają mi się tylko ghost behemoths z WoGa.

Soran - 2009-07-11 22:10:00

Bardzo dobre jednostki, tanie i łatwo dostępne, przy tym bardzo silne. Razem z czarnymi smokami są najlepsze na 7 poziomie.

GiBoN - 2009-07-30 15:36:16

Wcale nie sa,uszkodzenia zadaja dobre,dzieki skillowi,ale 300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo,atak tez sam w sobie nie zachwyca,nie lataja i sa szybsze jedynie od hydr(na swoim poziomie),sa raczej slabe,dlatego tanie i latwo dostepne,lecz kolejny minus jest taki,ze musi robic za 2 poziomy,bo albo sie nie ma cyklopow,albo sa bardzo pozno...

Eleazar - 2009-07-31 10:44:31

GiBoN napisał:

300 wytrzymalosci przy 19 punktach obrony to wcale nie tak duzo

Dokładnie. Mniejsza obrona - jednostka szybciej traci punkty wytrzymałości. Wystarczy kilka ataków i Behemota nie ma.
No, ale cóż, Behemot obniża też obronę przeciwnika, co jest przydatną umiejętnością.
I GiBoN znów ma rację, Behemot musi robić za dwa poziomy ;D

marlock - 2009-07-31 11:55:33

hum fakt faktem że 300 hp przy takich statach dużo nie daje ale chciałbym podkreślić iż siła behemta rośnie wraz z czasem bo czym więcej mamy + do obrony jeśli chodzi o potencjalny cel tym więcej behemot zdejmie obrony i tym więcej obrażeń zada, w poźniejszej fazie gry trzeba je likwidować w pierwszej kolejności bo inaczej zrobi jesień średniowiecza z naszej armii ale na szczęście zabicie go ciężkie nie jest bo mało oborny a nawet bardzo mało

GiBoN - 2009-07-31 13:46:17

Tak,ale jest powolny,ponadto,np. taka hydra moze go atakowac,bo zdejmuje kontratak,pozatym po co mi behemoty,ktore zdejmuja duzo obrony,skoro mamy 1 jednostke strzelajaca i 1 latajaca,najszybsza jednostka w tym miescie porusza sie na zaledwie 11 hexow,wiec zaczynac moze jedynie walczac z forteca,gdyby cyklopy nie byly takie drogie to pol biedy,ale,zeby futrzaki mogly nadrobic 2 oddzialy to albo musialyby miec duzo lepsze staty,albo przyrost fenixow,a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...

Sauron - 2009-07-31 22:48:09

Robienie za kilka jednostek jest ciężkie, szczególnie, że behemoty mają dość skromny atak ( 19) i obronę ( 19). Przydałby się im albo przyrost feniksa, albo lepsze staty. Bez tego może być ciężko. Behemoty szałowe nie są, a zmniejszanie obrony jest na tyle niebezpieczne, że potem walimy głównie behy.

Zen-Aku - 2009-07-31 23:34:09

Ich mały atak jest konsekwencją obniżania obrony - wyobrażasz sobie behemota z np. 25 ataku i jeszcze obniżającego obronę? Wtedy behemot byłby najsilniejszą jednostką 7. poziomu, dodatkowo tanio i łatwo dostępną. To że behemot ma taki atak, nie jest jego wadą, skoro taki archanioł obrony będzie miał przy uderzeniu behemota... 6 (przewaga 13 punktów ataku to bardzo dużo). Obronę ma też 19, ale za to 300 HP - oczywiście, że nie wytrzyma tyle, co czarny smok lub tytan, ale i tak wytrzyma więcej od np. arcydiabła, czy nawet złotego smoka. Zresztą jak za tak niską cenę jest to wprost wymarzona jednostka.

GiBoN napisał:

a w porownaniu z innymi 7 poziomowcami rowniez wypadaja cienko,bo sytuacja w ktorej dochodzi do walki 1 vs 1 jest praktycznie niemozliwa i nienalezy sie modlic,zeby wrog mial np. tylko smoki cienia...

Cienko? Behemoty wypadają bardzo dobrze na tle reszty 7. poziomu i są w stanie położyć każdą jednostkę z tegoż poziomu. Poza tym sam fakt istnienia na polu walki behemota odstrasza wroga od atakowania naszej armii 7. poziomem - bo jednak 9 speeda u miśka to wcale nie tak mało.

Sauron - 2009-08-01 08:15:12

Warto rzucić slow na miśki i strzelcami wytłuc. Niska obrona sprawia, że będą na ostrzał wrażliwe, a Twierdza pakuje w atak.

GiBoN - 2009-08-01 10:09:03

Tak wypadaja slabo biorac pod uwage to,ze nie lataja,nie strzelaja,do najszybszych tez nienaleza na poziomie,staty tez maja niskie,jedynie ten skill go ratuje,oczywiscie jak juz zada dmg to konkretne :).A nie wiem czy wiecej wytrzyma od zlotego smoka,moze i ma o 50 hp mniej,ale o 8 obrony wiecej,a to duzo...

Rozbójnik - 2009-08-01 10:22:02

Złoty wytrzyma tyle samo lub więcej, w zależności od tego jaka jednostka atakuje.

Drago - 2009-08-03 20:08:43

W zależności jaka jednostka atakuje - a gdy atakuje złotego behemot, to czy przypadkiem misiak nie wytrzyma więcej? ;) Bo złociutkiemu zostanie bardzo mało obrony, a ponadto ciągle ma 250 HP, nie 300.

GiBoN - 2009-08-04 11:37:16

Jezeli futrzak atakuje smoka to wiecej wytrzyma,bo smokowi zostaje realnej obrony...~5,wiec nic dziwnego,ale w starciu z jakimkolwiek innym stworzeniem wytrzyma wiecej,lub przynajmniej tyle samo...

Olórin - 2009-08-11 21:10:37

Behemot to dobra jednostka.Obniża obronę o 80%,jest bardzo tania , a ponadto jego obecność na polu bitwy sprawia że przeciwnik odstępuje od ataku frontalnego (niskie tempo jednostek twierdzy traci znaczenie).Ma trochę mało pkt  obrony(19) moim zdaniem powinna mieć(22).Mimo to w grze są tylko 3 jednostki którymi można (przy porównywalnej ilości) bezpośrednio atakować miśka:smoki rdzawy,kryształowy i błękitny, choć w przypadku tego pierwszego bywa różnie.

Talscire - 2009-12-05 11:08:20

Olórin napisał:

Mimo to w grze są tylko 3 jednostki którymi można (przy porównywalnej ilości) bezpośrednio atakować miśka:smoki rdzawy,kryształowy i błękitny, choć w przypadku tego pierwszego bywa różnie.

Nie tylko Smokami można Go atakować, można Go wystrzelać, walnąć Archaniołami, Czarnymi Smokami, wziąć na hita 200 Demonami, do wyboru do koloru.

Olórin - 2009-12-05 11:35:38

Prawda, że jest wybOr, ale jeśli Behemot ma jeszcze kontre, to jeśli się go nie wystrzela, to raczej nie rzucisz się na niego archami, czy złotymi statami, zwłaszcza, że będzie ich więcej niż tych wyżej wymienionych.
Troszke się może rozpędziłem wymieniając najmocniejsze potwory z gry, ale i tak jeśli się nie ma pewności, że behemot nie odda zbyt mocno, to sie go nie zaatakuje ;)

tormentor - 2010-03-25 19:31:41

Behemot to potężna jednostka a o starożytnym to już nawet nie wspomnę. Obniża o 80% obronę przeciwnika , jedynym trudnym dla niego przeciwnikiem będzie Tytan. Wiele razy przegrałem z komputerem który miał st. Behemota. Do tego jeszcze używał teleportacji i nawet archanioły mi nic nie pomogły.

Mathias - 2010-05-18 23:07:33

Behemoty są bardzo dobre. Co prawda w statystykach kuleją i mają marny atak lub obronę, ale posiadają kilka BARDZO istotnych zalet:
1) HP - 300 punktów życia to ogromny kapitał!
2) skill - odejmuje aż 80 punktów obrony przeciwnika, dzięki czemu staje się on praktycznie ,,goły" na jego cios!
3) Cena siedliska i cena samej jednostki - Behemoty bez problemu stawiamy w 1. tygodniu, a jednostka jest dość tania jak na 7 lvl. Dzięki temu mamy ich zawsze nieco więcej niż np. Archaniołów czy Diabłów.
Ponadto jednostka bardzo poczciwa, jak kiedyś powiedział Lordpiorunów :). Zdaje się, że pomysł wzięty z mitologii skandynawskiej. Cohen bądź Anael kiedyś o tym wspominali.

GiBoN - 2010-05-18 23:12:17

Aniołków możesz mieć tyle samo. Na je.bu.sie(głupia cenzura) bez problemu postawiłem portal chwały + zamek w 1 tyg.

Mathias - 2010-05-18 23:15:51

Niby tak, ale nie jest to takie łatwe na wszystkich tempach czy nawet w grze losowej. Po prostu Beszki na PEWNO zbudujesz w 1. tygu, zaś Archy, Diabły czy Smoki już nie zawsze.

GiBoN - 2010-05-18 23:23:35

Po 1. Smoków nigdy nie będziesz miał w 1. tyg. Po 2. Beszki budujesz kosztem cycków, które możesz zbudować dopiero nawet w 3. tyg.

Mathias - 2010-05-18 23:33:49

Ad. 1 Chodzi mi o to, że Większość 7lvla można na spokojnie zbudować raczej w 2. niż 1. tygodniu, zaś Beszki i Hydry w 1. bez problemu.
Ad. 2 Wiem o tym, ale czy to dementuje, że Behemotów jest więcej niż np. Smoków?

GiBoN - 2010-05-18 23:39:24

Mathias napisał:

Ad. 1 Chodzi mi o to, że Większość 7lvla można na spokojnie zbudować raczej w 2. niż 1. tygodniu, zaś Beszki i Hydry w 1. bez problemu.

Owsze, mówię tylko, że inne też się da.

Mathias napisał:

Ad. 2 Wiem o tym, ale czy to dementuje, że Behemotów jest więcej niż np. Smoków?

Nie napisałem tego nigdzie.

Mathias - 2010-05-19 15:07:09

Ad. 1 Wiem o tym, lecz tutaj chodzi mi o to, że Behemoty nie tyle się da, co jest naturalnym zbudowanie siedliska w 1. tygu. A z innymi można się trochę namęczyć ;).

Ad. 2 Chodziło mi o tę frazę, gdzie napisałeś o tym, że Beszki buduje się kosztem Cyklopów. To prawda, ale nie zmienia faktu, że Behemoty budujemy w 1. tygodniu i zamiast 2 przeciętnych jednostek 6. poziomu mamy 1 dosyć dobrą jednostkę 7lvla, a więc takie coś się opłaca według mnie :).

GiBoN - 2010-05-19 18:05:17

Behemoty zajmują dolne miejsca w tabeli stworów 7. poziomu. Co do jednostek szóstego poziomu to brak siedliska jednak nie jest najprzyjemniejszy, choć ofc w tym przypadku beszki lepsze( w nekro jest odwrotnie xD).

Mathias - 2010-05-19 18:29:47

Czy niższe? Zależy od sytuacji. Siłowo faktycznie nie są najsilniejsze, ale w niektórych sytuacjach mogą zdziałać więcej niż niejeden inny stwór 7. lvla ;). W sumie to prawie zawsze, jeżeli chcemy zdobyć 7. poziom w 1. tygu, to musimy jakąś jednostkę niższego stopnia poświęcić, przynajmniej do 2. tyga. Choć w przypadku Cyklopa, wychodzi zwykle na to, że nie ma go w ogóle :p.

GiBoN - 2010-05-19 19:19:24

Na większych mapkach cycki są, bo wtedy różnica nie jest duża, a pomagają...

Mathias - 2010-05-19 22:19:59

Statystyki Starożytnego Behemota:
Atak: 19 - bardzo mało jak na 7lvl, w porównaniu ze swoimi "kolegami" z poziomu wypada blado.
Obrona: 19 - j/w
Obrażenia: 30-50 - dosyć dobre, nie wykraczające ponad normę ani nie niższe niż przeciętna. Jest jednak coś, co dodaje mocy atakowi Behemota - jego skill, który zdejmuje aż 80% obrony przeciwnika. Efekt? Beszki walą nie tylko pełnym ciosem, ale dodatkowo otrzymuję niemal pełną premię ze swojego Ataku.
Wytrzymałość: 300 - ogromny kapitał! Tylko Czarne Smoki dorównują Beszkom pod względem HP.
Szybkość: 9 - bardzo, bardzo mała, większa jedynie od Hydry.
Przyrost: 2
Koszt: 3000$ 1 kryształów - stosunkowo niedrogi. Jest raczej tanią jednostką, a w dodatku ma tanie siedlisko. To wszystko działa na jego korzyść.

Jakieś wnioski? Atak, Obrona i Szybkość beznadziejne, jedne z najgorszych na lvlu. ALE za to genialny skill potęgujący DMG, największa wytrzymałość na poziomie, a ponadto niska cena jednostki siedliska i możliwość szybkiego zbudowania Jaskini Behemota :). A więc jednostka taka sobie, posiada tyle samo wad, co zalet.

Kusznik - 2010-08-07 15:05:15

dla mnie behemoty so świetne aczkolwiek wolałbym się lać z 50 bechemotami niz z 50 feniksami

Baron - 2012-08-24 21:06:53

Behemoty sa tym silniejsze im dluzej trwa gra . Zwracam uwage ze 80 % redukcji dotyczy nie tylko punkotow jednostki ale i tych ktore daje bohater ...
Czyli jak jednostka ma 30 swoich i 30 bohatera to redukcja zostawia tylko 12 . A behemot ma np. 62 czyli zadaje 300 % obrazen !!! Maksimum ...
W istocie behemotowi starczy 40 punkotow przewagi bo wiecej juz nic nie daje .
Potezny dodatek . Jednostka rosnie w sile !

GiBoN - 2012-08-24 21:25:10

Max przewaga ataku to 80. Behemot nie jest z czasem silniejszy, fakt, że jego skill odbierze więcej obrony(jeżeli wyskillowany bohater ma tą obronę), ale i więcej obrony zostaje jednostce(mniejsze dmg) i większa szansa na wyuczenie płatnerza, czy chociażby prostego czaru tarczy, które nie podlegają jego skillowi...

Jardir - 2012-08-25 16:51:57

GiBoN napisał:

Aniołków możesz mieć tyle samo. Na je.bu.sie(głupia cenzura) bez problemu postawiłem portal chwały + zamek w 1 tyg.

Mówimy oczywiście o najwyższym poziomie trudności?

Xeno - 2012-08-25 19:55:24

Mówimy o templacie bardzo bogatym.

GiBoN - 2012-08-25 22:50:35

Jardir napisał:

Mówimy oczywiście o najwyższym poziomie trudności?

Mamy na myśli grę na 130%. Na tym się gra z żywymi ludźmi...

Baron - 2012-08-27 14:31:19

Maksimum wynosi 200 % czyli 40 X 5 bo kazdy punkt przewagi nad obrona ma 5 % wartosci . 2,5 % to przy obronie ale sie obniza gdy atak jest NIZSZY niz obrona . Tu maksimum wynosi 28 czyli 70 % redukcji . W przypadku behemotow jednak liczy sie atak bo obnizaja wroga ...

GiBoN - 2012-08-27 23:42:25

Max dmg to 400% bazowych obrażeń, dokształć się, tyle jeszcze pamiętam. Znaczenia ostatniego zdania mogę sie tylko domyślać.

Baron - 2012-08-29 21:24:26

Niestety ja tez myslalaem kiedys ze 4 X ale tylko 3 X patrz encyklopedia :

(capped at 3)

http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Damage_(Heroes)

Znow Mathias bedzie mial pretensje o linki ale podaje encyklopedie a nie jakas strone wiec wyfawnictwo ogolne a nie prywatne . Jak mam inaczej podac ???

Xeno - 2012-08-30 05:07:24

Aż spytam się pro graczy bo wiki heros mnie nie przekonuje.

Kramer - 2012-08-30 09:48:25

Ja zawsze słyszałem, że jest to 400%, przydałoby się tę sprawę wyjaśnić, choć jak dla mnie nawet na XL za ciężko będzie wbić te 60 punktów ataku :p

GiBoN - 2012-08-31 20:51:18

Proszę, archanioł zadaje 410%dmg...
Screen mojego autorstwa oczywiście
http://tinypic.pl/lzvqby6992c0

Kramer - 2012-09-01 09:39:53

Rozumiem, że zrobiłeś to w edytorze? Zresztą nieważne, ale czy bohaterką nie była przypadkiem Sorsha? Ma ona atak na pdst, co mogłoby tłumaczyć sytuację.

To musiała być Sorsha. Przed chwilą sprawdziłem wszystko, archanioł z atakiem 129 zadawał celowi jedynie 200 dmg.

GiBoN - 2012-09-01 22:08:02

No to była sorsha, to nie ważne, ponieważ wiadomo, że pułap dmg podbijanego statami to 400%...

Kramer - 2012-09-01 23:23:08

Jak widać nie do końca, na pułapy wpływa jeszcze szereg zdolności/ czarów np. tarcza. Liczone są osobno od statystyk, np. Archanioł dostał 5 obrażeń dzięki zdolności ataku, która dodaje 10% obrażeń, nie uwzględniając statów.

Ale i tak wątpię, aby ktoś osiągnął taką przewagę ataku behem, uda się jedynie z najgłupszym kompem oraz Cragiem w kampanii :)

Xeno - 2012-09-02 07:52:48

Atak max ze 20 będzie większy jak będzie twierdza kontra cytadela.

Baron - 2012-09-02 16:14:35

Cos nie tak z tym 410 % bo nawet przewyzsza twoje 400 % co jest kompletnym absurdem . Nie wiadomo jakie sa warunki jakie szczescie jakie artefakty jakie zdolnosci ma bohater jaki teren jakie morale . Bo to sie w herosach naklada . A tutaj chodzi o czysta sytucja tylko wyniakjaca z sily ...

GiBoN - 2012-09-02 19:47:43

Jesteś głupi, czy ślepy? Staty podbijają dmg max na 400%. Ale są zdolności inne wpływające na dmg choćby skut. ataku, czy płatnerstwo...

Baron - 2012-09-08 01:00:09

No to one nie zwiekszaja z 400 na 410 bo nie ma premii 2,5 % :@)))) Jak juz to z 300 na 410...Premie ponad 30 to sa .

GiBoN - 2012-09-08 11:21:30

Na mistrzu, bohater miał na podstawowej(10%) i zwiększa ono bazowe dmg, więc z 400 na 410. Rok szkolny się zaczął do matmy usiądź...

Mathias - 2012-09-08 12:49:16

Gibon teraz koks z matmy :). No ale racja, choć z tym limitem max 400% dmg to nie wiedziałem i przyznam się bez bicia, myślałem, że statystyki mogą do oporu zwiększać obrażenia.

Kramer - 2012-09-08 23:47:21

To byłoby zbyt piękne, mieć takie 40 obrony( 100% odporności) :D

Mathias - 2012-09-09 17:45:57

Ano racja, gdzieś czytałem już, że nie można być nieśmiertelnym w hirkach :). Zawsze trzeba oberwać, nie ma bata :D.

GiBoN - 2012-09-09 19:58:52

Max defensywy to chyba 70%, czy coś koło tego...

Mathias - 2012-09-17 11:18:54

O, znalazłem temat na Centrum Heroes 3, gdzie niejaki Tom to wszystko ładnie wytłumaczył (u nas jest podobny temat, ale obiektywnie stwierdzając mniej czytelny ;)): LINK

Prawdą jest zatem, że jak mówi Gibon limit obrony to 70%. Wynika to z tego, że maksymalna różnica zmiennej Atak minus Obrona (odsyłam do wzoru na dmg faktyczne) wynosi dokładnie 28 i powyżej tej wartości punkty nic już nie dają. I ma to sens, bo inaczej rzeczywiście trzeba by było walczyć poziomami (1v1, 2v2 itd.), a stworzenie jednostki nieśmiertelnej byłoby absurdem.

Olórin - 2012-09-27 13:33:41

GiBoN dawno mnie w szkole nie było, ale 10% do obrażeń przy 400 pkt to chyba będzie 40, a nie 10 ;) ale pewny nie jestem ;D

Co do samej granicy to wiadomo, że jakaś musi być, bo nieśmiertelny chłop mógłby zabić legiony błękitnych w takim układzie ;)

A jak to się ma do speca odporności? (thorgrim z bastionu np.) też jest granica, czy można to do 100% podciągnąć?

Mathias - 2012-09-27 17:05:28

Nie można, to jest już taki pułap, że odporność ponad to przestaje cokolwiek dawać.

GiBoN - 2012-09-28 20:32:54

jeżeli chodzi Ci o skill odporności(na magię) to staty podstawowe nie działają przeciw czarom... :p

Baron - 2012-10-02 17:04:51

Kolejne zrodlo oficjalna strona herosow:
http://www.heroesofmightandmagic.com/he … mula.shtml
Limity 30 % i 3X a nie 4X ...
Kolejna ,,niewiarygodna'' strona ???
Wybacz ale ja ufam bardziej kilku stronom nie dziwnym liczbom ktore przytaczasz ...

Mathias - 2012-12-14 21:08:59

Wybacz, ale tak namieszałeś, że teraz nie wiem, odnośnie czego to napisałeś.

Kramer - 2012-12-15 10:22:48

Przecież dane przytoczone na tej stronie to jakaś bzdura. Według linków Barona każdy punkt przewagi ataku daje 10% dodatkowych obrażeń, a obrona liczy się za 5%... A przecież to atak liczy się za 5%, a obrona za 2,5%.

Poza tym obrażenia mogą wzrosnąć za sprawą statów do 400%, a nie 300!

Hah, już wiem skąd to błędne rozumowanie Barona... on podał przecież link do kalkulatora obrażeń HEROESA II.

Mathias - 2012-12-15 10:47:04

Bystre oko, Kramerze, z początku nie zauważyłem ;). Czyli chyba ta kwestia jest już wyjaśniona, szczegóły w poście, do którego linka podałem kilka wiadomości wyżej.

Baron - 2012-12-23 01:34:29

Limity herosow 2 i 3 sa takie same .Zmienili tylko przelicznik punktow na % . Zmniejszyli o polowe . I tyle .

Baron - 2012-12-23 01:36:07

Limity herosow 2 i 3 sa takie same .Zmienili tylko przelicznik punktow na % . Zmniejszyli o polowe . I tyle .

Baron - 2012-12-23 01:37:30

Limity herosow 2 i 3 sa takie same .Zmienili tylko przelicznik punktow na % . Zmniejszyli o polowe . I tyle .

Mathias - 2012-12-23 12:17:25

No nie wiem, Baronie. Mnie się jednak wydaje, że pomiędzy 2 a 3 dużo zmieniono w mechanice, także limity. Masz jakiś tekst, który potwierdza limity odnośnie Heroes 3? Bo ja znalazłem takie, w których jednoznacznie jest napisane, iż nie masz racji (jeden z nich podałem w linku kilka postów wcześniej, drugi znajdziesz u nas na forum) ;).

GiBoN - 2012-12-23 18:57:42

Sam swego czasu potwierdziłem je w testach. Tabele statystyk się pozmieniały, więc i limity musiały...

Mathias - 2012-12-23 19:48:57

Jak już Gibon sprawdził to w grze, to musi być prawda. Wszystko przemawia za tym, co mówimy.

Baron - 2012-12-25 00:47:21

Niby czemu mieli by tylko gorny zmienic skoro dolny jest taki sam 0,7 ??? Zmienili tylko o polowe procenty .

Dzieki link ktory podales :

http://www.heroes3.mojeforum.net/viewtopic.php?t=1063

maxymalna liczba pkt
przewagi ograniczona jest
do 40 dalej już się nie
zwiększa

...

40 to nie 4 razy tylko .
40 x 5 % = 200 % czyli o 200 % czyli 3 razy  . Bo zwiekszyc o 200 % to jest wlasnie 3 razy .

Ja juz dwa podalem . Wikia
decuduje bo to encyklopedia . Gdyby tam byly bzdury to by protestowali  :

http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Damage_(Heroes)

Link sie psuje bo nawiasy - musicie zlikwidowac odstep.

http://mightandmagic.wikia.com/wiki/Damage_(Heroes)

Ja tylko cytuje . Chyba zrobie test chlopi kontra archy bo maja stale obrazenia .

Następnym razem czytaj uważnie posty, test był zrobiony.

GiBoN - 2012-12-25 13:13:11

To ciekawe, bo wrzucałem tu na forum screen z archaniołem zadającym 200 dmg, ale mój heroes to taka niezdara, ciągle zapomina, że może dać tylko 300% dmg... :)

Kramer - 2012-12-28 19:51:47

Najwyraźniej jeden z postów w przytoczonym linku się myli, maksymalna różnica ataku to 60...

GiBoN - 2012-12-28 22:18:07

Oboje się mylicie http://www.picshot.pl/public/view/full/268818
80pkt przewagi ataku, 400% bazowego dmg

Baron - 2012-12-29 23:01:23

Bede musial w koncu zrobic testy . Archy kontra chlopi bo maja stale obrazenia a roznica duza .

Mathias - 2012-12-30 00:40:04

Nie wiem, czy to konieczne. Gibon zrobił dobre testy, dmg jednostki atakowanej nie ma znaczenia w rozrachunku otrzymanego przez nie dmg.

Kramer - 2013-01-05 16:30:23

Wszystko ok, ale 400% bazowego dmg osiągamy już po 60pkt. ataku.

Dobrym sposobem na behy może okazać się klątwa, miśki mają dużą rozpiętość obrażeń, a wróg najczęściej nie ma jak nas skontrować- barby nie mogą nauczyć się m. wody.

Xeno - 2013-01-05 18:25:23

To że nie ma m.wody barb to nie jest problem, w gildii często znajduje się rozproszenie lub uleczenie.

Mathias - 2013-01-05 20:15:53

Właśnie dlatego brak magii wody to wada, bo te czary świetnie działają, ale na mass.

Xeno - 2013-01-05 21:50:02

Tak, ale klątwą na mass możesz oberwać od Lochu, Inferna, Necro lub WŻ, a czasami od ognia wybiera się inne przydatniejsze magie.

Mathias - 2013-01-05 22:27:47

Pewnie, wszystko jest relatywne.

http://elogowanie.pl https://www.hotelstayfinder.com hotelstayfinder.com PensĂŁo Residencial Bom Desconto