- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Błogosławieństwo http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=506 |
Nerevan - 2008-08-07 09:26:55 |
Ostatnio w kilku tematach występował problem działania Błogosławieństwa. Koragg uparcie twierdzi, że na jednostki, które zadają stałe obrażenia nie ma wpływu. Przyznałem mu rację. Ale potem puknąłem się w czoło i przeczytałem opis czaru. DOKŁADNIE. |
Magyar - 2008-10-19 11:47:16 |
Ja błogosławieństwa to używam, głównie na początku gry, później to lepszych czarów. |
Mathias - 2009-02-25 16:50:25 |
Błogosławieństwo? Podstawa dla miasta Zamek! Jest to czar bardzo dobry, bo podwyższa siłę ataku naszego żołnierza, co daje bardzo mocnego kopa. Oczywiście, bez exp. Magii Wody niewiela nam przyjdzie. Ale gdy już go zdobędziemy, czar da nam sporą przewagę. |
Sauron - 2009-03-22 10:38:43 |
Z błogosławieństwem to normalnie wymiatasz wszystkich i wszystko. Do tego ekspercki poziom... Cud, miód i orzeszki! |
Baron - 2011-04-03 17:37:43 |
Z tego co piszesz to na ekspercie bedzie podwyzszalo wszystkim nie tylko tym co maja widelki... Natomiast an poziomie podstawowym nie dziala na jednostki o stalych obrazeniach... |
Xeno - 2011-04-03 19:34:37 |
Jednostka atakuje zawsze maxymalnymi obrażeniami na błogosławieństwie. Na expercie nawet wyższe ma dmg niż bazowe. |
GiBoN - 2011-04-03 19:46:23 |
Tutaj racja, aczkolwiek ten bonus do obrażeń na expercie jest po prostu mały, chyba, że masz wielką armię to niskie lvle dostają odczuwalnego kopa. Tylko dwie jednostki mają stałe obrażenia- skorpeny i archanioły, a ile ich mamy? Wniosek prosty, aczkolwiek jest tutaj pewien haczyk, skoro bonus dostajemy na wysokiej szkole magii to puszczając masówkę i tak błogosławimy te jednostki... Sam czar podobnie jak curse obok haste i slow są najważniejszymi czarami jakie możemy dostać... |
Xeno - 2011-04-04 12:44:47 |
No jeszcze klątwa jest bardzo przydatna . |
Olórin - 2011-04-22 07:16:53 |
Bless. Niby gra się tyle czasu, a tutaj jeszcze znalazłem coś nowego :) Fajna sprawa, bo ten 1 pkt obrażeń zawsze się na coś przyda. |
GiBoN - 2011-04-22 18:11:19 |
Władca m. wody może mieć z chatki wiedźmy i proroka(tego co daje questy), uczonego, puchy, zdarzenia...to chyba wszystko... Bonus do dmg +1 jest przydatny dla niskich lvli... |
Mathias - 2012-05-03 22:37:38 |
Tani, praktyczny, dobry czar, który na mistrzowskim daję wyraźne zyski dla rzucającego. Jak już wcześniej pisałem bardzo ważny dla Zamku, a także Cytadeli, bo one bazują na m. wody od początku. |
Xeno - 2012-05-04 06:27:22 |
Ten czar jest bardzo przydatny. Szczególnie dla jednostek o dużym rozrzucie DMG jak np. harpie. |
Mathias - 2012-05-04 09:31:30 |
Dla całego lochu by się przydał. |
Kamilo67 - 2016-04-02 22:01:42 |
Przydaje się przy sporym rozrzucie, a z +1 to jeszcze można rzucić na oddziały, co ogólnie mało obrażeń zadają. |
Mathias - 2016-04-02 23:09:45 |
Chatki chatkami, ale generalnie spory minus bohaterów władców lochów, że akurat oni nie mogą posiąść wody. Niby z drugiej strony mają dzięki temu większą szansę na ziemię czy powietrze, ale to jest miasto, w którym czary takie jak błogosławieństwo czy uleczenie (z klątwy) by się przydały na mass. No a co do samego czaru, to jeden z przydatniejszych wspomagaczy. |
Sauron - 2016-04-05 13:10:03 |
Loch byłby strasznie silny z blessem, a to już jest wszechstronne miasto bez jakichś naprawdę słabych stron. Zamek ma podobny opis, ale ma blessa stąd oceniany jest jako najsilniejszy, choć bohaterów ma słabszych niż Loch i dostęp do nieco mniej zaawansowanej magii. |
Xeno - 2016-04-05 13:27:14 |
Dać magię wody dla władców? To tak jakby przeciwnik wywiesił od razu białą flagę. Taki Loch z błogo i uleczeniem na mass, nie mówiąc o modlitwie to kosa śmierci jest ^^. |
Sauron - 2016-04-06 16:37:32 |
Właściwie to każde miasto ma wszystkie rodzaje magii, tylko klasy bohaterów mocy mają pewne ograniczenia w tym względzie. Stąd o ile Władca nie może poznać Magii Wody sam z siebie (musi mu pomóc chatka czarownicy, uczony, itp.), to Czarnoksiężnik już tak. Szansa jest mniejsza niż na Ogień czy Ziemię. Forteca z kolei bardzo lubi Powietrze, do pozostałych szkół jest nastawiona mniej więcej równo. Barbarzyńcy nie poznają Wody, ale Magowie Bitewni już nie mają takich oporów. |
Xeno - 2016-04-06 19:08:52 |
Ładnie wyjaśniłeś podstawy różnicy klas wojowników w zamkach :) |
Sauron - 2016-04-07 08:36:17 |
Fakty są jednak takie a nie inne, magowie mogą poznać wszystkie szkoły magii (choć inne preferencyjne umiejętności zmniejszają szanse zdobycia wszystkich), jednak wojownicy mają już większe ograniczenia. Brak balansu znowu uderza, a problem dało się rozwiązać na początek dodając dodatkowy punkt do statystyk dla klasy magicznej. Osobiście wolałbym ograniczenia rozwoju sfery magii dla wojownika, z równoczesnym ograniczeniem sfery mocy dla maga. Potrzebne byłoby odpowiednie wyważenie umiejętności, by obie ścieżki rozwoju nie były od siebie gorsze. Wojownik mógłby rzucać tylko zaklęcia bardziej podstawowe, podczas gdy mag miałby dostęp do bardziej zaawansowanej palety. Chyba przejąłem kilka nawyków od Kings Bounty. |
Mathias - 2016-04-07 19:09:49 |
Wbrew pozorom w kampaniach fabularnych Heroes 3 dość często gramy magami (Nowy Początek - Gem, Bunt Nekromanty - Sandro, Nieświęte Przymierze - Gem i Sandro, Ulotna Moc - Sandro -> to z SoD, do tego dochodzi wspomniana przez Saurona kampania Adrienne czy Dracona). Co więcej, magowie często okazują się w nich bardzo przydatni, ponieważ w późniejszych misjach korzystanie z magii strasznie pomaga wychodzić z większości potyczek bez większych strat, co nie zawsze jest możliwe z wojownikami. Wiadomo, standardem jest branie wojów, ale czasami magowie też są okej. |
Sauron - 2016-04-07 21:22:37 |
Ograniczenia magii były też w Disciples, gdzie Mag mógł rzucać czary z księgi o wyższym poziomie niż Wojownik. Tzn, przywódca frakcji. |
Xeno - 2016-04-07 21:48:35 |
MI się podobało rozwiązanie z HO, pewnie takie było też w H6, ale też skopali to później i nie do końca dało się to zbalansować i necromanci niszczyli z kapłanami, a paladyni ssali. |
Sauron - 2016-04-08 09:59:41 |
Akurat H6 nie narzekało na brak umiejętności do wyboru, rozdziału klas Mocy i Magii czy zaznaczenia różnic między miastami. Dodatkowo zdolności obu Dróg. |