- Tajemnice Antagarichu | Heroes 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 Forum http://www.herosy3.pun.pl/index.php - Magia i Artefakty http://www.herosy3.pun.pl/viewforum.php?id=42 - Bezuzyteczne czary http://www.herosy3.pun.pl/viewtopic.php?id=55 |
lordpiorunow - 2007-03-24 07:34:26 |
Jaki jest najbardziej bezuzyteczny czar? |
Mathias - 2007-03-24 09:25:47 |
Ochrona przed... najbardziej. Są jeszcze inne, ale zapomniałem jakie. |
Anael - 2007-04-11 00:24:37 |
Fala śmierci... Barbarzyństwo!! |
Mathias - 2007-04-11 08:58:20 |
Fala Śmierci jest czasem przydatna, ale tylko wtyedy, jak Necrem grasz. |
cyrkiel - 2007-05-04 20:23:14 |
Nigdy nie używałem "Ochrona przed ... ", ruchome piaski, pole minowe, pole siłowe, magiczne zwierciadło. Jest jeszcze kilka których bardzo rzadko używam. |
Mathias - 2007-05-06 06:46:03 |
Tak, cyrkiel, te czary nie są najlepsze :| |
pawasko - 2007-07-16 14:30:11 |
Nigdy nie używam Magicznego zwierciadła i Ofiary. Dodatkowo do bani są Pole minowe, ruchome piaski i oczywiście antyżywioły.. |
matej64 - 2007-09-08 11:59:50 |
armagedon chyba że ma się odporność na armagedon |
Mathias - 2007-09-09 07:26:50 |
Armageddon? Ja bardzzo lubię Armageddon, choć, przyznam, że często rozwala i mnie. |
matej64 - 2007-09-09 10:07:33 |
No właśnie o to mi chodzi ale jak się ma ospornośc na armageddon to armageddon wcale nie jest bezużyteczny |
PlaceK - 2007-10-30 01:22:23 |
A najgłupsze według mnie są : |
Asiņains - 2007-11-01 21:08:18 |
ja mam podobne zdanie co PlaceK tylko że wezw.żyw. jest wporzo , pole minowe i lodowypocisk też :) |
Mathias - 2007-11-02 08:40:07 |
Ale qwezwane żywiołaków jest bez sensu. Potrzeba bardzo dużo many, którą, gdy tylko uzbierasz, natychmiast niknie przez czary typu blyskawica czy tarcza podczas walk. Gdy w końcu przezwyciężymy barierę, mamy już wystarczająco dużą armię, by wygrać każdą bitwę. |
Asiņains - 2007-11-02 09:16:12 |
no ... akurat ja mam tak że szanse są 50/50 zawsze ktos wdepnie |
Mathias - 2007-11-02 18:08:25 |
no ciekawe, ja mam tak, ze mi nigdy nie wlaza. Predzej ja w nie eleze, niż oni :) |
Asiņains - 2007-11-02 18:19:23 |
ja używam ten czar okołó 7 razy :) ja sie wtedy nie ruszam |
Cohen - 2007-11-06 16:45:45 |
Niektóre zaklęcia są bez sensu: |
Asiņains - 2007-11-07 20:54:52 |
zasoby .ten czar jest bezużyteczny :p po co tracic mane , skoro mozna poszukac na zwyklej mapce |
Edric - 2008-04-17 17:24:23 |
najsłabszy czar to: Zapomnienie. Bo rzucisz i tak nic nie zrobi :I . A najlepszy czar to implozja lub błyskawica tytana. |
Asiņains - 2008-04-17 18:48:52 |
zasoby,błogosławieństwo(nie używam), spowolnienie(też nie używam), zapomnienie,szukanie artefaktów(ta mapka) |
Jarek17777 - 2008-06-26 21:22:31 |
Wizja jest dobrym czarem zawsze można zobaczyć czy bohater ma dużo magii :| wtedy go łatwo rąbnąć :D na garnizony które przez pewien czas nie pokazują co ukrywają :| |
kozaq - 2008-07-18 12:03:25 |
Moze ze swej strony, zamiast podawac swoje propozycje (i powielajac juz wspomniane kwestie) podziele sie swoimi uwagami odnosnie wymienionych wczesniej czarow: |
Mutare - 2008-09-10 16:56:28 |
Kurczę, a ja jak gram i używam wizji to rzadko kiedy mi się udaje, nie wiem czemu... |
Zen-Aku - 2008-09-20 17:58:52 |
To żałuj, bo są jednymi z najlepszych czarów w grze.
Bzdura. Zapomnienie jest świetnym czarem, kiedy mamy zamiar ograbić np. grotę cyklopów, a w walce skutecznie eliminuje większość jednostek strzelających (większość, bo niektóre są na zapomnienie odporne - lisze, tytani na przykład) Chyba każdy wie, że wyłączenie z walki np. elfów, czy meduz może mieć przeogromne znaczenie w bitwie. Gadanie, że ten czar jest słaby jest delikatnie mówiąc - dużą niewiedzą. |
Asiņains - 2008-09-21 07:46:30 |
nigdy nie używam zapomnienia, bo mi nie działa - chyba. Czasem rzucam coś sie pojawia i np.elf dalej strzela :/ |
Zen-Aku - 2008-09-21 09:16:45 |
Sprawdź opis czaru... Na poziomie podstawowym ofiara zaklęcia strzela z połową siły - połowa np. uruków z grupy nie oddaje strzału. Na poziomie zaawansowanym np. uruki nie strzelają w ogóle. Na poziomie mistrzowskim wszystkie wrogie jednostki nie strzelają, czyli np. uruki i cyklopy nie mogą strzelać. |
Asiņains - 2008-09-21 13:33:47 |
ok, nie wiedziałem tego. DZIĘKI KORAGG ! ! ! :) |
Magyar - 2008-10-09 15:34:38 |
Najgorsze, bo baaardzo duzo many i nie przywoluje na stale jest czar "Przywolanie Zywiolakow" |
altaeir - 2009-02-09 20:41:18 |
Przyzwanie Żywiołaków to bardzo mocny czar,jeśłi masz magię ziemi na poziomie mistrzowskim i czar przyzwanie Żywiołaków Ziemi,to mając około 10 mocy(nie pamiętam dokładnie ile wtedy miałem) jesteś w stanie przyzwać około 40 Żywiołaków.Moim zdaniem to bardzo duże udogodnienie. |
Eleazar - 2009-02-09 20:51:56 |
Najgorszymi czarami są "Ochrona przed..." jest to zupełnie bez sensu, bo często nie można przewidzieć co i gdzie zaatakuje wróg... |
altaeir - 2009-02-09 20:57:01 |
Spowolnienie i Tarcza to w rzeczywistości jedne z najlepszych czarów,więc nie wiem dlaczego nikt z was ich nie używa. |
Magyar - 2009-02-09 20:57:57 |
O tak - ofiara to samo dno dna.... Ja chyba tego jeszcze ani razu, nigdy nie uzylem. |
Eleazar - 2009-02-10 16:56:06 |
altaeir, ja wiem, ze są nawet dobre, ale po prostu nie są da mnie wartościowe. Po co marnować manę na kilka punktów obrony, czy czegoś innego? Zdecydowanie wolę zaklęcia typu Magiczna Strzała [w pierwszych dniach], a następnie Błyskawica. |
Mathias - 2009-05-03 14:17:33 |
Nigdy nie używam: |
Magyar - 2009-05-03 15:22:43 |
A ja z kolei wcale nie uzywam: |
Mathias - 2009-05-03 15:50:55 |
Ofiary również nie używam, ale bynajmniej nie jest ona zła. W końcu dzięki poświęceniu nic nie wartego oddziału chochlików możemy wskrzesić kilka diabłów. |
Sauron - 2009-05-03 17:04:29 |
Ofiara właśnie zła nie jest, pewnie odpycha to, że najpierw trzeba trochę wojska poświęcić, a można rzucić wskrzeszenie. |
Żywiołak - 2009-05-03 17:23:53 |
Ofiara jest cienka. Po co z chochlików wskrzeszac diabły, skoro lepiej przerobic je wraz z gogami i pieskami na demony i miec ich 80 w 3 tyg. Diabłów już nawet nie będzie trzeba miec. :] |
Mathias - 2009-05-03 20:16:49 |
Też prawda. Osobiście nie korzystam z niej. |
Magyar - 2009-05-04 07:53:12 |
Ja nie używam tego czaru, nie tylko, w Infernie (Inferno się nie odmienia, mistrzuniu...), bo nie używam wcale. Jeżeli gram Infernem (Inferno!), to już lepiej skorzystać ze wskrzeszania Czarcich Lordów. Natomiast Zamek ma wskrzeszające Archanioły, w innym wypadku wolę użyć samemu czaru "Wskrzeszenie", lub "Ożywienie". Ogólnie to jest tak, że czar "Ofiara" wymaga dużo many i poświęcenia jakichś jednostek, co jest chyba największym minusem tego czaru. W przypadku innych form wskrzeszania naszych jednostek, nie trzeba poświęcać naszych jednostek, więc jednym słowem... NIE OPŁACA SIĘ używać Ofiary i szlus. |
Sauron - 2009-05-04 12:49:23 |
No właśnie przez wysokie koszta i konieczność poświęcania innych stworków, ofiary się bardzo rzadko używa, częściej tańsze i też skuteczne wskrzeszenie. |
Demigorgona - 2009-07-09 09:48:24 |
Ochrona przed... , Promień Osłabienia, Ofiara, Magiczne Zwierciadło (przynajmniej wg. mnie) |
Crassus11 - 2009-08-13 17:12:15 |
Mnie ofiara odpowiada. Miałem taką sytuację gdzie walczyłem lochami. Miałem królewskie meduzy. Były kompletnie do bani. Wziąłem ofiarę wskrzesiłem sporo minotaurów. Ale panowie zapomnieli o czarach podróżnych. Wg. mnie wszystkie są do bani oprócz lot chodzenie po wodzie i ukrycie. A najgłupszy czar jaki kiedykolwiek stworzono w heroesach III jest wizja. |
Sauron - 2010-02-25 21:24:57 |
Odświeżenie: |
Xeno - 2010-02-25 22:27:20 |
Jedyną barierą wartą użycia są ruchome piaski. Można fajnie wroga uwięzić i wykańczać oddziały po kolei. |
tormentor - 2010-03-26 21:22:34 |
Ruchome Piaski , małe prawdopodobieństwo że wróg się na to nadzieje. |
Xeno - 2010-03-27 16:57:54 |
Nie wiem jak ty grasz, ale mając na mass ziemię jest duże prawdopodobieństwo, że wpadnie w nie, ponieważ jest ich dużo. |
Olórin - 2010-03-27 18:02:31 |
Moje typy to będą |
Lowcakur - 2010-03-27 18:34:16 |
Ale od pola minowego i piaskow jest magia wody mistrz+rozproszenie magii :D to dziwne ale dziala to takze na "fose" Fortecy :D a bezurzyteczne czary to: |
Olórin - 2010-03-27 20:08:12 |
Grając z kompem ściana ognia jest dość przydatna, bo choćby nie wiem jak słabo atakowała, to durny komp w nią nie wejdzie. Grając z graczem to ona go raczej nie zatrzyma, dlatego napisałem, że jest słaba., wole pole siłowe. |
altaeir - 2010-03-27 20:51:39 |
Ochrona przed... całkiem przydatny czar jak się wie jak go użyć. Walcząc z ifrytami ich tarcza po rzuceniu ochrony przed ogniem zadaje 50% tego co by zadawała bez tego, burze nie zbierają dmg od pioruna x2 tylko x1, inne jednostki tak samo. |
Viewer - 2010-03-27 20:57:16 |
jak mapka obfituje w morza i wysepki, to przyzwanie okrętu jest przydatne, bo nie trzeba zapieprzać 5 tur do niego, tylko się przyzwie na miejsce.. :P |
Lowcakur - 2010-03-28 11:44:51 |
Tarcza ognia jest całkiem niezla. Zakladasz ja na jednostek, ktora dostaje najwiecej razy jak np. Arcydiabły w Inferno :D 2jednostki za murami zamku z tarcza ogniowa...mmmm miodzio :D |
altaeir - 2010-03-28 12:37:47 |
Boże widzisz a nie grzmisz. |
Lowcakur - 2010-03-28 14:01:41 |
Wiesz np. lochom bless sie raczej nie trafia :D a tarcza ognia jest calkiem niezla, podalem tylko przyklad jej zastosowania. |
altaeir - 2010-03-28 14:11:39 |
Czy ja gdzieś tu napisałem że mówimy o lochu?...Sytuacja jest analogiczna, nie musi być to bless, ale klątwa, haste lub slow, stone skin lub cokolwiek odrobinę przydatnego. |
Lowcakur - 2010-03-28 17:09:35 |
Taa ale najpierw zdabadz 99 mocy :D Zycze szczescia... |
Xeno - 2010-03-28 18:00:20 |
Z tą mocą to tylko przykład. Mając dużo mocy możemy dłużej trzymać jednostki pod czarem(nie wiedziałeś?). Czemu zaraz te 25 czempów, a nie może być 50;p |
Lowcakur - 2010-03-29 05:22:01 |
Wiesz, kto by nie wiedzial. :D A bodajze, gdzies widzialem, ze 1 pkt mocy odpowiada mozliwosci przechwycenia 20 hp w hipnozie. |
altaeir - 2010-03-29 11:39:22 |
http://www.heroes3.eu/magia/powietrza |
Rozbójnik - 2010-03-29 14:48:47 |
Co do postu Olorina to zasoby ziemi i artefaktów to super czary, wizja rzadziej się przydaje ale i tak lepsza od jakiejś hipnozy czy innego badziewia. |
Lowcakur - 2010-03-29 14:50:50 |
Moze i dobre, ale i tak ja ich nie uzywam :P Wole magiczna strzale czy lodowy pocisk :D |
Olórin - 2010-03-29 15:02:51 |
Ja tych zaklęć nie używam, bo są po prostu lepsze od nich. Kiedyś używałem tych od zasobów, ale zawsze mnie to irytowało, gdy widziałem ile surki leży, a ja nie mogę po nią iść. Drażniło mnie to. Ten od artefaktów czasem się przydaje, rzadko, ale zawsze coś. Ten od zasobów mnie po prostu irytuje i dlatego nie używam i uznaje za jeden ze słabszych czarów ;) |
altaeir - 2010-03-29 15:14:16 |
Czary o których wspomniał Rozbójnik używa się na mapie przygody, a wymienione przez Ciebie w bitwie. |
Lowcakur - 2010-03-29 15:20:18 |
Taa moze i tak. Ale dla mnie te czary, nie sa uczciwe, poniewaz daja takie same pole do manewru jak nekromancja(ktora jest zakazana). A nigdzie nie widzialem by te czary byly zakazane na turnieju. |
altaeir - 2010-03-29 15:23:53 |
Ty to robisz specjalnie czy nieświadomie? :stupid: |
Lowcakur - 2010-03-29 15:36:02 |
Noo podpuscilem cie. :D Myslalem ,ze nikt nie zauwazy.:P Nie<spacja>lubie tych czarow. :D |
Olórin - 2010-04-04 18:27:29 |
Musiałbym spróbuwać tych zaklęć używać. Kto wie, może się przekonam ;] |
Xeno - 2010-04-04 19:12:55 |
Ja tych czarów nie używam, ale jednak raz mi uratowały tyłek. Mogłem zobaczyć, gdzie znajduje się mniej więcej hirek wroga i uciec. |
Kusznik - 2010-08-07 12:27:45 |
wszelkie antyżywioły, kontratak, pech, sorrow, magiczne zwierciadło, trzęsienie ziemi, fortuna, mirth,slayer, ruchome piaski, pole minowe, osłabienie, inferno , |
Mathias - 2012-05-21 21:52:14 |
No więc tak. Najgorsze czary to te "ochrona przed". Nigdy nie zdarzyło mi się także użyć np. magicznego zwierciadła, słabe są zaklęcia bojowe typu inferno, pierścień lodu (czy jak to się tam nazywa), kula ognia... Poza tym bezsensowny jest pech, nędzna i fortuna. |
Xeno - 2012-05-22 05:51:04 |
Nie wiem co dają te czary ochrona przed, może zmniejszają efekty negatywne od czarów jak nie masz ich czym skontrować. |
GiBoN - 2012-05-22 06:49:49 |
Z tego no pamiętam to nie odbiją klątwy, tylko zmniejszają dmg czarów ofensywnych, ale głowy nie dam, bo nie używam... |
Mathias - 2012-05-22 07:30:44 |
Zgadza się, mniej dmg. Bezużyteczne, no chyba że się zbroimy przed implo, aczkolwiek nie widziałem jeszcze, żeby ktoś tego w ogóle używał. |
GiBoN - 2012-05-22 08:46:13 |
Nie opłaca się po prostu bo i tak znajdzie się lepszy czar... |
Olórin - 2012-05-22 09:20:34 |
Najmniej przydatne czary z ofensywnych to będą krąg zimna, i lodowy pocisk jak dla mnie. Krąg zimna nie działa na wszystko, a takich nieumarłych to w ogóle nie tknie. Lodowy pocisk to jest ostateczność, a ile nie ma się błyskawicy. |
Mathias - 2012-05-22 11:09:14 |
Ale jak masz mapę z wodą i komuś rozwalisz łódkę, to się fest zdziwi ;). |
Xeno - 2012-05-22 12:13:21 |
Lodowy nie jest zły, zawsze jakaś alternatywa dla pioruna. |
Jardir - 2012-08-17 17:08:45 |
Przede wszystkim fala śmierci i zniszczenie nieumarłych. Nienawidzę jeszcze ofiary, chociaż jest jakąś alternatywą dla wskrzeszenia. A chociażby Ochrona przed ziemią na mistrz. daje tyle, że przeciwnik nie walnie w Ciebie impl. Uniesienie, fortuna, pech i przygnębienie. Totalne dno. Pole minowe, ruchome piaski i inne bzdury. |
Mathias - 2012-09-25 08:56:30 |
Zniszczenie nieumarłych akurat jest dobre, co do fali śmierci, zgodzę się. Ofiarę trzeba ogarnąć, swego czasu Gibon matematycznie udowodnił mi jej moc. A pole minowe... czasem może nieźle namieszać XD |
Olórin - 2012-09-27 11:37:29 |
Mathias pamiętasz te multi jak użyłem tego czaru? ;D wszystkie miny zebrałeś wtedy hydrami ;D |
Mathias - 2012-09-27 17:13:45 |
Tak, mam to cały czas w pamięci :D. Wtedy wygrałeś dzięki temu właśnie :D |
Olórin - 2012-09-29 19:26:38 |
moim zdaniem miałem wtedy jednak lekką przewagę pod koniec walki ;) |
Mathias - 2012-09-29 21:00:41 |
Moich myśli nie zacytuję, bo złamałbym regulamin ;p |
GiBoN - 2012-10-01 16:38:49 |
Zależy od wyszkolenia w magii, czasem to pocisk się lepiej może wypaść, np. u bohatera, który ma m. wody + m. ziemi... |